quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:44 schreef Hare het volgende:
die prachtig in de gang, op 2D manier geschoten fightscene
Nog niks over gehoord iig.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:23 schreef Atreidez het volgende:
[..]
![]()
Die scene is echt zooo gaaf.
Al meer bekend over releasedates van R1 of R2 dvd's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het een heerlijke film, soms spektaculair, stijlvol, speciaal en psychologisch.
De R2 gaat iig in februari uitkomen:quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:23 schreef Atreidez het volgende:
Al meer bekend over releasedates van R1 of R2 dvd's?
Nee! Niet Nicolas Cagequote:Op vrijdag 17 december 2004 20:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nicholas Cage heeft naar 't schijnt laten weten dat hij wel interesse heeft in de hoofdrol. Er kwam namelijk een remake.
Dit nieuws verdient toch wel een.
Nee niet Cage. Als er dan toch een remake komt, had ik gehoopt dat Gary Oldman de rol zou krijgen. Die lijkt me nogwel geschikt, hij heeft namelijk een beetje de zelfde uitstraling als Min-sik Choi.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nicholas Cage heeft naar 't schijnt laten weten dat hij wel interesse heeft in de hoofdrol. Er kwam namelijk een remake.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nee niet Cage. Als er dan toch een remake komt, had ik gehoopt dat Gary Oldman de rol zou krijgen. Die lijkt me nogwel geschikt, hij heeft namelijk een beetje de zelfde uitstraling als Min-sik Choi.
NEE!!! niet Nicolas Cage!! die lijkt me dus gewoon zo niet-geschikt voor deze rol hequote:Op vrijdag 17 december 2004 20:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De hele film door prima spel, prima camerawerk, alles gewoon goed. En redelijk ziek, niet zozeer de 'gore scenes' (die bleken nogal mee te vallen, het is eigenlijk een en al suggestie) als wel het verhaal op zich....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg goeie film, en eerlijk gezegd boeit het mij niks of er een Amerikaanse remake van wordt gemaakt en of die dan slecht gaat zijn met slechte acteurs e.d. Nou en? We hebben deze toch, en die nemen ze ons niet meer af![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dat is zoals een remake maken van Schindler's List, maar dan wel zonder het Holocaust gedoe, want dat is te deprimerend.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:10 schreef MissMSX het volgende:
Het gerucht gaat dat in de remake het belangrijkste aspect van de film eruit wordt gehaald. Uiteraard omdat de tere Amerikaanse zieltjes dat niet aan zouden kunnen.
28 februari komt ie in Engeland uitquote:Op maandag 14 februari 2005 23:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Is er al ergens een R2 te krijgen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |