quote:Op woensdag 20 oktober 2004 11:44 schreef Hare het volgende:
die prachtig in de gang, op 2D manier geschoten fightscene
Nog niks over gehoord iig.quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:23 schreef Atreidez het volgende:
[..]
![]()
Die scene is echt zooo gaaf.
Al meer bekend over releasedates van R1 of R2 dvd's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het een heerlijke film, soms spektaculair, stijlvol, speciaal en psychologisch.
De R2 gaat iig in februari uitkomen:quote:Op zondag 24 oktober 2004 16:23 schreef Atreidez het volgende:
Al meer bekend over releasedates van R1 of R2 dvd's?
Nee! Niet Nicolas Cagequote:Op vrijdag 17 december 2004 20:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nicholas Cage heeft naar 't schijnt laten weten dat hij wel interesse heeft in de hoofdrol. Er kwam namelijk een remake.
Dit nieuws verdient toch wel een.
Nee niet Cage. Als er dan toch een remake komt, had ik gehoopt dat Gary Oldman de rol zou krijgen. Die lijkt me nogwel geschikt, hij heeft namelijk een beetje de zelfde uitstraling als Min-sik Choi.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nicholas Cage heeft naar 't schijnt laten weten dat hij wel interesse heeft in de hoofdrol. Er kwam namelijk een remake.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nee niet Cage. Als er dan toch een remake komt, had ik gehoopt dat Gary Oldman de rol zou krijgen. Die lijkt me nogwel geschikt, hij heeft namelijk een beetje de zelfde uitstraling als Min-sik Choi.
NEE!!! niet Nicolas Cage!! die lijkt me dus gewoon zo niet-geschikt voor deze rol hequote:Op vrijdag 17 december 2004 20:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De hele film door prima spel, prima camerawerk, alles gewoon goed. En redelijk ziek, niet zozeer de 'gore scenes' (die bleken nogal mee te vallen, het is eigenlijk een en al suggestie) als wel het verhaal op zich....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg goeie film, en eerlijk gezegd boeit het mij niks of er een Amerikaanse remake van wordt gemaakt en of die dan slecht gaat zijn met slechte acteurs e.d. Nou en? We hebben deze toch, en die nemen ze ons niet meer af![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dat is zoals een remake maken van Schindler's List, maar dan wel zonder het Holocaust gedoe, want dat is te deprimerend.quote:Op zondag 9 januari 2005 01:10 schreef MissMSX het volgende:
Het gerucht gaat dat in de remake het belangrijkste aspect van de film eruit wordt gehaald. Uiteraard omdat de tere Amerikaanse zieltjes dat niet aan zouden kunnen.
28 februari komt ie in Engeland uitquote:Op maandag 14 februari 2005 23:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Is er al ergens een R2 te krijgen?
Had ik er nou ook nog maar een paar van bewaardquote:Op maandag 14 februari 2005 23:54 schreef kinky_queen het volgende:
Van die S.E heb ik er 2 van verkocht voor 50,- euro per stuk, kan ik mooi die U.E van dokken
quote:Hammer Time!
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:58 schreef Hare het volgende:
Nog een gerucht dat rondgaat over de Amerikaanse Remake:
Bij de 2 dimensionale vechtscene met hamer krijgen we het nummer: 'U Can't Touch This' te horen:
[..]
Heb ik niet van mezelf, was een ideetje van Harry Knowles bij z'n commentaar op de Olboy UE dvd, lag wel ff in een deuk
Ik had precies hetzelfde, geweldige film al moet ik hem zeker nog een keer zien.quote:Op maandag 20 december 2004 12:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geweldige film. Echt heel erg goed.
Eerste uur had ik het gevoel wat ik in godsnaam aan het kijken was, maar wanneer het verhaal dan iets duidelijker wordt dan kom je er echt helemaal in.
Goed gefilmd ook, waaronder natuurlijk die vechtscene in die gang richting de lift. Het einde was ook erg erg cool.
Ik zou graag een special edition box van deze film willen hebben zodra mijn budget het toelaat
quote:Spielberg, Smith in talks for 'Oldboy' - Pair may kidnap remake of Korean drama
Steven Spielberg and Will Smith are in early discussions to collaborate on a remake of Chan Wook-park's "Oldboy." DreamWorks is in the process of securing the remake rights, and the new pic will be distributed by Universal.
In the 2003 Korean original, a man gets kidnapped and held in a shabby cell for 15 years without explanation. Suddenly, he's released and given money, a cell phone and clothes and is set on a path to discover who destroyed his life so he can take revenge.
Spielberg had been looking for an opportunity to make a film with Smith, who would play the kidnapped man if all the pieces fall into place. Spielberg is looking for a writer to begin the development process.
Dat is iig beter dan the Fresh Prince. Al blijft Gary Oldman de perfecte kandidaat toch wel als er dan toch een remake komt.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:33 schreef Atreidez het volgende:
Josh Brolin schijnt de hoofdrol te gaan spelen
http://splashpage.mtv.com(...)in-spike-lee-oldboy/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Dj_Day-V op 11-07-2013 14:35:58 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |