Als je nu eens zelf realtistisch bent dan weet je dat 99% van de Fok!ers hier vooral studenten zijn. Het overige gedeelte dat wel serieus interesse en geld heeft zal denk ik ergens anders kijken en niet op een forum waar altijd gevraagd wordt hoe erg die bak afgeragd is, wanneer de laatste onderhoud is geweest en nog meer van dit soort vragen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:27 schreef ShaoliN het volgende:
Het is inderdaad een hele mooie auto, maar graag alleen reageren als je serieus interesse (en geld) hebt voor deze auto. Al het andere is off-topic en wordt derhalve verwijderd.
Maar als je geen interesse hebt, en geen centjes, waarom reageer je dan in dit topic?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:58 schreef Eerlijke_Klootzak het volgende:
[..]
Als je nu eens zelf realtistisch bent dan weet je dat 99% van de Fok!ers hier vooral studenten zijn. Het overige gedeelte dat wel serieus interesse en geld heeft zal denk ik ergens anders kijken en niet op een forum waar altijd gevraagd wordt hoe erg die bak afgeragd is, wanneer de laatste onderhoud is geweest en nog meer van dit soort vragen.
Ik vind het een hele mooie bak, en heb ook een redelijk tot goed inkomen, dus als ik interesse heb, dan zou ik persoonlijk contact opnemen met de TS, en niet wachtend op een reactie.
Inderdaad een zuipschuit mijn vader had er een paar jaar terug ook een..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:56 schreef Oom_Agent het volgende:
verbruik binnen b.k. 14.4 l/100km
verbruik buiten b.k. 8.5 l/100km
verbruik gecombineerd 10,7 l/100km
Hij gaat weg vanwege het verhuizen naar een woning midden in een stadscentrum.
'het vermogen van 6-Cylinder met het verbruik van een 8 Cylinder'quote:Op zondag 6 juni 2004 12:19 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Inderdaad een zuipschuit mijn vader had er een paar jaar terug ook een..
Yep.....idd zonde, maar het is helemaal zonde om hem in de binnenstad van een drukke stad te zetten. Bovendien krijgt ie een OV kaart.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:43 schreef Kluupkluup het volgende:
Chrysler 300M
hier zeg je dat hij van een kamaraad is.. en je hebt em dus pas vanaf feb. '04 wel zonde dan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |