abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 februari 2004 @ 00:46:53 #1
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_17106815
Vandaag heeft een kameraad van me een Chrysler 300M gekocht. Het is een 3.5i V6 LE uit 1999.

Hij wilt hem op z'n tijd gaan tunen, heeft iemand een idee waar de tunepakketen, chroom strips, bumpers, enz enz, verkrijgbaar zijn. Misschien een link ?

Voor de coating van de ruiten hebben we een adres.

Hier het tune resultaat zoals het moet gaan worden

Wat zijn we aan het doen ???
pi_17107133
wel een skon autotje
pi_17107380
very sweet..

geile velgies ook overigens (2e plaatje dan)

pi_17107465
http://search.store.yahoo.com/cgi-bin/nsearch?query=chrysler+300m&catalog=streetbeatcustoms

hier staan wat onderdeeltjes van de chrysler 300m onder andere die gril enzo...

denk dat het toch wel een beetje import gaat worden wil je voor deze auto wat mooie dingen vinden... de prijzen zijn ook wel aardig aan de hoge kant.. 170 dollar voor een grill...

pi_17107561
en by the way, als je toch niet helemaal alles "standaard" getuned wil hebben zal je eens naar een bedrijf moeten gaan die zelf handmatig op jouw wensen een bodykit,spoiler etc handmatig maakt!!

http://taki.streetracing.org/index.html

dit is een voorbeeld van een bedrijfje die zelf handmatig spoilers,bodykits maakt. Eigengemaakte tekeningen,plaatjes, combinaties daarvan is meestal geen probleem... (wat ik gehoord heb!) maar ik moet er wel bij zeggen dat natuurlijk de chrysler 300M geen standaard crx,bmw of honda is.

maare moet zeggen chrysler 300M

paar jaar geleden nog wezen kijken voor zo'n auto maar waren een klein beetje te prijzig

pi_17107692
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 00:46 schreef Oom_Agent het volgende:
Hij wilt hem op z'n tijd gaan tunen, heeft iemand een idee waar de tunepakketen, chroom strips, bumpers, enz enz, verkrijgbaar zijn. Misschien een link ?
Imho niet echt een tuneable auto, gewoon een recente pimp car die heerlijk rijdt. Collega van mij heeft er eentje, opzich een leuke bak, mijn inziens niet helemaal 'Nederland' waardig met zo'n bak moet je gewoon flink rijden (afstanden)
There's no place like 127.0.0.1
pi_17109737
Mooie auto.
Wat moet zoiets trouwens kosten?

En als er andere velgen onder moeten, dan niet van die pimpass bling bling velgen doen. zonde van zo'n classy auto.

donderdag 12 februari 2004 @ 10:33:35 #8
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_17111575
Bedankt voor de links en info.

Deze 300m's zijn 2e hands tussen de 11.000 en 26.000 euro te koop. Nieuw voor 56.000.
Maar deze wagen heeft een heerlijke uitstraling.

Wat zijn we aan het doen ???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')