Gefeliciteerd Inquisitorquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:03 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Di-rect en Kane......
Ik ga weer mn verjaardag vieren
Di-rect is hartstikke tof. Vooral de wat pittigere nummers, nummers als She mag ik ook niet zo. Adrenaline en Rollercoaster zijn echterquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:03 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Di-rect en Kane......
Ik ga weer mn verjaardag vieren
komt gewoon allen naar lowlands, hebben hools@lowlands party, kan er tenminste soms ook over voetbal geluld worden op lowlandsquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:10 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Lowlands, ze hebben de beste lineup
Alleen Muse en Radiohead ontbreken.
Sorry, kan niet.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
komt gewoon allen naar lowlands, hebben hools@lowlands party, kan er tenminste soms ook over voetbal geluld worden op lowlands![]()
muse mag er van mij bij, radiohead niet, die heb k ooit op pinkpop gezien. ze hebben 2 mooi liedjes daar houdt t op.
en di-rect vind k ook wel kunnen, live zjin ze toch wel redelijk goed. alleen die jongens kunnen volgens mij veel meer dan ze doen. dr zit echt potentie in di-rect
Briljant topic.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:43 schreef FrankyMcG het volgende:
EINDELIJK!
Ze beginnen te happen!
Respect t.o.v. Holland-supporters
je bent gewoon bang om te weinig posts te scorenquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Sorry, kan niet.
Ga niet naar festivals.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je bent gewoon bang om te weinig posts te scoren![]()
![]()
volgens mi gaan er nauwelijks hoolsers naar lowlands, de hoolssamenleving een beetje kennende
Jammer dat Vitesse erin is gebleven.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:01 schreef pascalheister het volgende:
rondje van de graafschap
ojee dan moeten we je hier missen, een vand e motoren van hools......quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ga niet naar festivals.
Misschien als ik 'groot' ben.
En ik ga heus niet een internetcafe in gedurende de vakantie. (Ben 2 weken weg.)
Defineer 'leuk' .quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:02 schreef mitt het volgende:
is het nog leuk hier
Race ze, en niet Jos Verstappen nadoen, hè?quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:25 schreef rubbereend het volgende:![]()
hools ik ga ff racen op de computer met de radio lekker hard op a state of trance
Ga je naar Berlijn?quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:40 schreef SCH het volgende:
ich bin ein berliner dit weekend, tot maandagavond
quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:40 schreef SCH het volgende:
ich bin ein berliner dit weekend, tot maandagavond
Ik mag niet.... maar kan het altijd nog proberenquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
komt gewoon allen naar lowlands, hebben hools@lowlands party, kan er tenminste soms ook over voetbal geluld worden op lowlands![]()
muse mag er van mij bij, radiohead niet, die heb k ooit op pinkpop gezien. ze hebben 2 mooi liedjes daar houdt t op.
en di-rect vind k ook wel kunnen, live zjin ze toch wel redelijk goed. alleen die jongens kunnen volgens mij veel meer dan ze doen. dr zit echt potentie in di-rect
heb je nog iets gekregen voor je verjaardag? Is het opblaasschaap wat wij van Hools je hadden gestuurd aangekomen?quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:47 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ik mag niet.... maar kan het altijd nog proberen,
was dan naar pinkpop gekomen manquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |