Ik ben dus echt wel voor Ludo, van alle vele vijanden die hij overwonnen heeft, heeft om de laatste 3 echt niet gevraagd, Roxy, Yasmin/Tony en nu Martine weer.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:25 schreef digispeed het volgende:
Zag je hoe Martine trilde toen ze hoorde dat Sjors in het ziekenhuis was opgenomen, leek wel parkinson.
Het wordt tijd dat ze terugslaat. Luis Duarte komt haar volgende week te hulp.
Ik denk dat deze man in de laatste aflevering Ludo neer moet schieten, maar dat Sjors per ongeluk wordt neergeschoten of nog erger Martine zelf.
Ik heb nog steeds goede hoop dat ze blijft.
![]()
![]()
![]()
![]()
Over die tegenstanders ie heelemaal waar .quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben dus echt wel voor Ludo, van alle vele vijanden die hij overwonnen heeft, heeft om de laatste 3 echt niet gevraagd, Roxy, Yasmin/Tony en nu Martine weer.
In het begin was hij echt heel slecht, Suzanne in elkaar meppen, Jessica gevangen houden, Bowiens auto in het water laten rijden, maar nu doet hij toch amper iets verkeerd?
Die idioten laten hem verkeerde dingen doen en geven hem daarna weer de schuld.
Wieweet gaan Ludo en Martine als deze strijd gestreden is nog weleens samenwerken, Martine en Frits waren eerst ook even tegenstanders...
zij heeft mooi haarquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:28 schreef BVO het volgende:
Ik vind Janine trouwens niet echt heel mooi. Mist wat uitstraling.
JAquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Vonden jullie die stem bij Martine aan de telefoon die dat over Sjors vertelde ook niet op die van Dennis lijken? Ik dacht eerst dat hij het was...en sowieso, hoe komen ze aan haar nummer?.
Ja ik denk ook dat het fake is.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:49 schreef TFD het volgende:
nr kan toch in sjors portemonnee zitten ofzo maar ik denk dat het alleen een waarschuwing is het kwam wel heel snel nadat ludo was geweest....
Kan er niet echt wat zinnings uithalen... of welke dag bedoel je?quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:54 schreef BVO het volgende:
Als je op 241 kijkt weet je het al..
Vrijdag geloof ik..quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:57 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Kan er niet echt wat zinnings uithalen... of welke dag bedoel je?
Jaaa idd, ik dacht ook dat het Dennis wasquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Vonden jullie die stem bij Martine aan de telefoon die dat over Sjors vertelde ook niet op die van Dennis lijken? Ik dacht eerst dat hij het was...en sowieso, hoe komen ze aan haar nummer?.
Hoihoiquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:11 schreef TFD het volgende:
haaai Dunn0wIk ga zo werken dus vnaaf geen gtst voor mij
Maargoed veel kijk plezier en ik kijk morgenvroeg wel.
Das lief.quote:Intervieuw met victoria koblenko in mikrogids ik zal em binnenkort wel ff uppen ergens
Ik ook.quote:Ik ben weg![]()
Inge Iepenburg (Martine Hafkamp) en Erik de Vogel (Ludo Sanders) kunnen naar mijn oordeel wel zeer goed acterenquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:27 schreef digispeed het volgende:
[afbeelding]
en zie hier...quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:04 schreef Martijntj het volgende:
Dat ding van ziekenhuis is ongetwijfeld NEP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |