I know.quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jij hebt geen smaak.
Erkenning is de eerste stap naar genezingquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:10 schreef BVO het volgende:
[..]
I know..
Ik probeer het al sinds #1quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:15 schreef BVO het volgende:
Jij hebt makkelijk praten, jij kan er steeds een openen. Ik probeer deze al sinds #60 ofzo, maar steeds ben ik te laat
.
Benjamin mag van mij weg op deze manier, die rol stelt niet veel meer voor.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:16 schreef Svensational het volgende:
Sorry Dizer
Nee, die twee heb ik express weggelaten, want ben nog steeds een beetje boos. In je post erna was je namelijk weer verder gegaan over de titelquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:22 schreef Svensational het volgende:
Je vergeet deze twee nog![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:24 schreef BVO het volgende:
Om het topic wat op te fleuren.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik hou er nu echt over op. Ik zeg namelijk zelf altijd dat ik daar zo'n hekel aan hebquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:26 schreef Dizer het volgende:
Nee, die twee heb ik express weggelaten, want ben nog steeds een beetje boos. In je post erna was je namelijk weer verder gegaan over de titel.
Ik hoop niet dat ze aan de drank verslaafd raak, weer zo'n suffe verhaallijn..quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:52 schreef ZOWIEE het volgende:
Barbara het drankorgel had inderdaad beter geweest, er werd gisteren nog speciaal ingezoomd op haar glas wijn... En ze is idd niet lief, gisteren zit ze tegenover Morris te doen alsof het allemaal door Jef komt, maar zij lag toch echt eerst met die suffe Wout te rollebollen![]()
Je hebt geloof ik nog niet gestemd in de nieuwe ronde van het tournament...ik denk ik zeg het ff, voordat je het vergeetquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:52 schreef ZOWIEE het volgende:
Barbara het drankorgel had inderdaad beter geweest, er werd gisteren nog speciaal ingezoomd op haar glas wijn... En ze is idd niet lief, gisteren zit ze tegenover Morris te doen alsof het allemaal door Jef komt, maar zij lag toch echt eerst met die suffe Wout te rollebollen![]()
Jaquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:10 schreef Svensational het volgende:
Heb ik eigenlijk al gestemd?
I Knowquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:08 schreef BVO het volgende:
Ik mag Dennis niet zo.
![]()
![]()
.
Niet helemaal mee eens maar stel als je gelijk hebt, Remco is een zoon van Jef en heeft verder niks met die truthoer van een Barbara te maken, dus wat mij betreft heeft Jef er meer recht op dan die kutquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:01 schreef BVO het volgende:
Het huis is van Remco, niet meer van Jef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |