Ik denk dat je het beter over een percentage kunt hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2004 02:16 schreef DutchGooner het volgende:
Franky,wat was je alcoholpromilage toen je dit schreef?
quote:Op donderdag 3 juni 2004 04:42 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Je verloor je geloofwaardigheid bij "dat mensen zoals bijv. Frank de Boer gewoon een basisplaats MOETEN hebben."
Precies! Het was zo triest hoe onze omgeving reageerde toen we die oranje overalls hadden laten maken! Echt zo flauw!quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:57 schreef DIGGER het volgende:
Tis inderdaad godsgeklaagd, investeer ik eindelijk eens tijd en geld in voetbal, rondom zo'n toernooi, is het weer niet goed, alsof ik niet voor Oranje mag juichen of in het stadion zitten in oranje tenue
Kijk dit is een typisch voorbeeld van wat ik bedoel!quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Oh mijn god...wat ben jij een kneus...dit meen je toch niet echt serieus?
DAT KOMT OMDAT HET GEWOON WAAR IS!quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:31 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Kijk dit is een typisch voorbeeld van wat ik bedoel!
Voetbal is toch een feest? en waarom zou ik het wilhelmus moeten kennen, de spelers kennen het zelf ook niet dus.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:34 schreef DoctorB het volgende:
die hard supporters zijn mongolen.
voetballers zijn mongolen.
het is potdomme geen carnaval!
en bovendien kent er niet één het Wilhelmus!
ik krijg er gewoon spuitpoep van!
Kluivert uitfluiten is okéquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:38 schreef aldostuta het volgende:
Na de laatste interland ben ik al mijn respecht voor die Oranje jostis verloren (al kwam dat niet door de uitdossing).
meer Guiness drinken, ik ben er nog...quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Voetbal is toch een feest? en waarom zou ik het wilhelmus moeten kennen, de spelers kennen het zelf ook niet dus.
gewoon lekker allemaal oranje, zingen en hopen dat ze winnen
Dat zijn Duitsers en die moeten gewoon niet zeiken!quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:39 schreef Vision het volgende:
Maar Frank, op zich kan ik het klagen van sommigen best begrijpen.
Neem bijvoorbeeld je buren. Voor hun moet het natuurlijk ook geen pretje zijn dat we al 3 weken met de hele groep alle EK liedjes aan het oefenen zijn bij jou thuis. Ik kan me best voorstellen dat ze gek worden van die trommels en (schuif)trompetten.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:40 schreef DoctorB het volgende:
Het NL elftal heef teveel ego's en te weinig gretigheid om te winnen zolang ze die oude lullen blijven opstellen omdat ze ooit eens een goaltje hebben gemaakt....
inderdaad, want die worden toch kampioen!quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat zijn Duitsers en die moeten gewoon niet zeiken!
Volgens jullie josti's wel ja.............quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:40 schreef Vision het volgende:
[..]
Kluivert uitfluiten is oké
vind je het gek? Ze laten keer op keer zien dat ze mijn respect niet verdienen!quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:42 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Jij hebt echt weinig respect voor onze jongens! Je maak de natie ten schande!~
HUP HOLLAND HUP!
Omdat?quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:44 schreef Vision het volgende:
FrankyMcG, is aldostuta niet toevallig je buurman?
en dat vind jij gek?quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:45 schreef Suijk het volgende:
Ik word op mijn werk ook al raar aangekeken omdat ik vanaf vorige week iedere dag minstens één kledingstuk in het oranje aan heb.
ja.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:48 schreef DoctorB het volgende:
en dat vind jij gek?
dat zegt genoeg.quote:
tüpisch!quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:50 schreef Vision het volgende:
[..]
ja.
Triest dat jij mensen op hun uiterlijk pakt. Jij bent zeker een slanke god?quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:51 schreef DoctorB het volgende:
dat zegt genoeg.
Een veeeel te dikke kerel met een oranje gespoten pratende kut, in een oranje boerenkiel met een josti trommel voor zijn bierpens en een indianentooi op zijn hoofd (want wat hebben indianen ook al weer met Nederland te maken?????) vind jij jullie held.
geloof me, het innerlijk van die fatso zal ook niet zoveel voorstellen. Hoe ik dat weet.... nou, hij staat uitgedost als een randdebiel te trommelen terwijl hij kijkt naar 22 mannen met blote benen....quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Triest dat jij mensen op hun uiterlijk pakt. Jij bent zeker een slanke god?
Jij weet dus ECHT NIET wat het Oranje gevoel inhoudt!
Negatieveling.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:48 schreef DoctorB het volgende:
[..]
en dat vind jij gek?
wsl is hij gewoon een of andere ranzige computernerd met een bril die nooit buitenkomt en op internet stoer doet en andere mensen afkraakt om zo toch ergens bij te horen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Triest dat jij mensen op hun uiterlijk pakt. Jij bent zeker een slanke god?
beweer je nou dat iedere voetbal supporter een homo is?quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:56 schreef DoctorB het volgende:
geloof me, het innerlijk van die fatso zal ook niet zoveel voorstellen. Hoe ik dat weet.... nou, hij staat uitgedost als een randdebiel te trommelen terwijl hij kijkt naar 22 mannen met blote benen....
nou jij weer!
chauvinisme is iets anders dan voetbaldwaasheid.quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Negatieveling.
Beetje chauvinisme kan in deze tijden echt geen kwaad.
ik heet toch zeker geen Vision!quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:58 schreef Vision het volgende:
[..]
wsl is hij gewoon een of andere ranzige computernerd met een bril die nooit buitenkomt en op internet stoer doet en andere mensen afkraakt om zo toch ergens bij te horen.
Precies, alleen al het feit dat die lui over een voetbalfeest spreken zegt al genoeg...quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:00 schreef DoctorB het volgende:
[..]
chauvinisme is iets anders dan voetbaldwaasheid.
Ik ben een Nederlander met het hart op de goed plaats, maar ik kan geen respect opbrengen voor in het oranje gestoken, knetterzatte toeteraars die deze zomer heel Europa weer laten zien hoe erg mongool ze zich deze keer kunnen gedragen.
DAAR SCHAAM IK ME VOOR!
Fijn dat jij iemand kunt beoordelen puur op uiterlijke kenmerken! Lekker generaliserend!quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:56 schreef DoctorB het volgende:
geloof me, het innerlijk van die fatso zal ook niet zoveel voorstellen. Hoe ik dat weet.... nou, hij staat uitgedost als een randdebiel te trommelen terwijl hij kijkt naar 22 mannen met blote benen....
hij kan een usernaam lezenquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:01 schreef DoctorB het volgende:
ik heet toch zeker geen Vision!
Ik heb gewoon gelijkquote:Beroep: System Administrator, BOFH
Laat de leeuw niet in zijn hempje staan......quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:42 schreef FrankyMcG het volgende:
HUP HOLLAND HUP!
quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:04 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Fijn dat jij iemand kunt beoordelen puur op uiterlijke kenmerken! Lekker generaliserend!
Voor jou zijn zeker ook alle Marokannen criminelen!
That's the spirit!quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:05 schreef The_Hives het volgende:
Laat de leeuw niet in zijn hempje staan......
Natuurlijk is DoctorB niet dezelfde als vision. Als dat wel zo zou zijn liepen er hordes lekkere wijven achter vision aan.........quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:04 schreef Vision het volgende:
[..]
hij kan een usernaam lezen![]()
iedere mongool kan zien dat DoctorB niet hetzelfde is als Vision. Maar je ontkent niets, dus zal het wel waar zijn![]()
je creeert wel je eigen wereldje he nerd?quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:07 schreef DoctorB het volgende:
Natuurlijk is DoctorB niet dezelfde als vision. Als dat wel zo zou zijn liepen er hordes lekkere wijven achter vision aan.........
dat zeg ik, je leeft in je eigen zelverzonnen wereld.quote:niet ontkennen is niet hetzelfde als toegeven, het kan ook duiden op volstrekte desinteresse naar de mening van anderen...
Ik schud ze zo uit de mouwquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:06 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
That's the spirit!
.......... je moest eens weten hoeveel vrouwen Vision achter zich aan heeft als wij naar Oranje gaan!quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:07 schreef DoctorB het volgende:
Als dat wel zo zou zijn liepen er hordes lekkere wijven achter vision aan.........
laat 'm maar lullen. die computernerds kennen het fenomeen vrouwen alleen van plaatjes op internet.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:14 schreef FrankyMcG het volgende:
.......... je moest eens weten hoeveel vrouwen Vision achter zich aan heeft als wij naar Oranje gaan!
niet dat het me wat kan schelen hoor, maar ik vermoed GEEN!quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:14 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
.......... je moest eens weten hoeveel vrouwen Vision achter zich aan heeft als wij naar Oranje gaan!
het begint pijnlijk duidelijk te worden hoe vaak jij buiten komt..... nooit.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:19 schreef DoctorB het volgende:
niet dat het me wat kan schelen hoor, maar ik vermoed GEEN!
lekkere wijven gaan NIET naar voetbalwedstrijden!
naar buiten gaan en naar een voetbal wedstrijd gaan zijn toch echt twee verschillende dingen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:21 schreef Vision het volgende:
[..]
het begint pijnlijk duidelijk te worden hoe vaak jij buiten komt..... nooit.
Daar schiet je toch echt gigantisch naast het doel!quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:19 schreef DoctorB het volgende:
die criticaster zijn gewoon jaloers op mensen die wel met oranje schmink op hun gezicht keihard op een trommel jassen, dat geeft namelijk een gevoel van vrijheid, van onoverwinnelijkheid en eenheid.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:17 schreef Vision het volgende:
laat 'm maar lullen. die computernerds kennen het fenomeen vrouwen alleen van plaatjes op internet.
Maar goed, ondanks dat er een speciaal EK forum is hier, blijkt toch dat er (helaas) ook hier nog veel mensen zijn die geen respect hebben voor de oranje supporters.
Je kunt beter het Nederlands Elftal supporter met je heel hebben en houden dan elkaar bij het competitievoetbal de koppen in te rammen!quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:27 schreef DIGGER het volgende:
Maar even terug naar de basis, wat is er nou mis mee om doorgaans niet zo veel om voetbal te geven, maar tijdens een EK helemaal los te gaan, alles oranje en/of rood wit blauw te maken, lekker te hossen, polonaise, zingen en oranje aanmoedigen, liefst in het stadion zelf als je via zakenrelaties aan een mooie plek kunt komen?
quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
die criticaster zijn gewoon jaloers op mensen die wel met oranje schmink op hun gezicht keihard op een trommel jassen, dat geeft namelijk een gevoel van vrijheid, van onoverwinnelijkheid en eenheid.
en de 'Jongens' weten dat ook echt wel te apprecieren, als ze dan na een nipt verloren wedstrijd toch de moeite nemen om naar ons te zwaaien, ondanks dat je weet dat ze in hun hart gewoon diepe pijn hebben.
verder moet je op de weg erheen gewoon alle spelernamen met een fotootje uit je hoofd leren, dat je zodra ze het veld opkomen tegen je buurman kunt zeggen; "...Kijk dat is Rafael van de Vaart, die speelt bij Ajax..", dan heb je gelijk het respect en weten ze dat je een 'kenner' bent,
later kun je dat dan afmaken door te vertellen over Amsterdam, Marseille of Dallas, dat je dr toen ook al bij was en hoe warm het wel niet was onder je oranje berenkostuum, en met welke reisorganisatie je toen gereisd bent en wat ze toen in het vliegtuig voor eten serveerden.
Dat getuigt van respect zeg!quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je kunt beter het Nederlands Elftal supporter met je heel hebben en houden dan elkaar bij het competitievoetbal de koppen in te rammen!
We moeten trouwens wel met z'n alle zorgen dat het Duitse volkslied wordt overstemd door ons gefluit!
Hey kom op! De Duitsers zijn onze natuurlijke vijand! Dat je dat niet snapt!quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:36 schreef DoctorB het volgende:
Dat getuigt van respect zeg!
die rotmoffen hadden gewoon met hun vuile rotpoten van onze fietsen af moeten blijven!!!1quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:38 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hey kom op! De Duitsers zijn onze natuurlijke vijand! Dat je dat niet snapt!
Nee, dat snap ik niet. Leg eens uit.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:38 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hey kom op! De Duitsers zijn onze natuurlijke vijand! Dat je dat niet snapt!
Dallas, wanneer was dat danquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:30 schreef RM-rf het volgende:
later kun je dat dan afmaken door te vertellen over Amsterdam, Marseille of Dallas, dat je dr toen ook al bij was
Wedstrijd Fam. Ewing tegen fam. Albersquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dallas, wanneer was dat dan
Graatje Hendriks speelde in 1994 in de Cotton Bowl natuurlijk, hoe kan je dat vergeten zijn ...quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dallas, wanneer was dat dan
het niet naar buiten gaan is een conclusie die ik trek uit je reacties (en beroepquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:24 schreef DoctorB het volgende:
naar buiten gaan en naar een voetbal wedstrijd gaan zijn toch echt twee verschillende dingen.
Dat jij dat onderscheid niet kunt maken zegt toch wel iets over je. Net zoals je icon trouwens. Een oranje AAP! Nou vraag ik je, daarmee laat je toch zien dat ik gelijk heb. Je kunt wel tegen blijven sputteren maar de waarheid laat zich niet meer wegstoppen..... (ook niet onder die stoere auto)
DANCE PUPPETS, DANCE!quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:45 schreef Vision het volgende:
[..]
het niet naar buiten gaan is een conclusie die ik trek uit je reacties (en beroep). dat je ze niet weerlegt (niet kunt weerleggen eigenlijk) draagt daar alleen maar toe bij. Ik vind het trouwens helemaal knap dat je zegt nooit naar een voetbalwedstrijd te gaan maar wel te weten dat er geen lekkere wijven naar toe gaan.
Ik vraag me ook ten sterkste af wat je wilt bewijzen met het feit dat mijn icoon een oranje aap bevat. Om iets te bewijzen heb je eerst een stelling nodig, en die heb ik van jou in dit topic nergens kunnen aanschouwen. Maar goed, als we van jouw icoon uit moeten gaan zul je wel een of andere Gristelijke mongool zijn. (Zou me totaal niet verbazen overigens)
* Vision geeft Da_Sandman een gele kaart wegens spelbederfquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaan we nog eens awards uitdelen?
Dan wil ik DocorB graag nomineren voor best happende user
1940-1945! Remember!?quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:40 schreef DoctorB het volgende:
Nee, dat snap ik niet. Leg eens uit.
Zijn/waren dat internationals danquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:44 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Wedstrijd Fam. Ewing tegen fam. Albers
volgens mij wonnen ze die wedstrijd, want er was daarna weer een andere wedstrijd, Waar we met Graatje samen heengereisd zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:48 schreef DIGGER het volgende:
Marseille weet ik nog wel, dat was die verloren wedstrijd tegen Argentinie na pingels.
Wat was er toen, toen was ik nog niet geboren.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
1940-1945! Remember!?
Weer met pingels toen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:50 schreef RM-rf het volgende:
[..]
volgens mij wonnen ze die wedstrijd, want er was daarna weer een andere wedstrijd, Waar we met Graatje samen heengereisd zijn.
enkel van Kroatie hebben ze toen in de finale verloren.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Heeft iedereen zijn nieuwe tenue van het Nederlands Elftal al?
Ik heb er eentje met Frank de Boer. Ik vond vooral de cirkel voorop met het nummer erin echt zwaar kicke!
nee, de nederlandse spelers waren tegen Kroatie zo teleurgesteld in de fans dat niet eens de moeite hebben genomen ook nog een rijtje pingels te nemen,quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Weer met pingels toen.![]()
Jij hebt zeker een Duits tenue met Ballack erop?quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:54 schreef DoctorB het volgende:
![]()
![]()
Precies! Kijk ik heb nou eenmaal geen tijd de rest van het jaar en het bedrijf waar ik werk heeft altijd kaartjes. WAT IS DAARIN GODESNAAM MIS MEE?!?!? Is het soms veroplicht te weten wat buitenspel is of zo voordatje mag juichen?! Wat een onzin...quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:30 schreef DIGGER het volgende:
Zodra je achter oranje gaat staan op een groot toernooi, heb je het gedaan voor de buitenstaander, wat is er mis met fanatiek het NL elftal supporteren?
Wat flauw.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:55 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nee, de nederlandse spelers waren tegen Kroatie zo teleurgesteld in de fans dat niet eens de moeite hebben genomen ook nog een rijtje pingels te nemen,
Dat is niet zo net, dat is toch meestal een mooi afscheid van de supporters, op de grote toernooien.
gezwaaid hebben ze wel.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:55 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een Duits tenue met Ballack erop?
Wat een onzin. De Indiaan is echt een toffe gast. En helemaal geen kapsones hoewel toch over de hele wereld bekend is!quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:56 schreef DoctorB het volgende:
[..]
nou jij weer!
Precies!quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:56 schreef Doc het volgende:
Precies! Kijk ik heb nou eenmaal geen tijd de rest van het jaar en het bedrijf waar ik werk heeft altijd kaartjes. WAT IS DAARIN GODESNAAM MIS MEE?!?!? Is het soms veroplicht te weten wat buitenspel is of zo voordatje mag juichen?! Wat een onzin...
Zekerheidjes inbouwen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:00 schreef FrankyMcG het volgende:
En ook speelt Seedorf een keer goed, gewoon uitfluiten die gast!
KUT ik zit in een voetbal forum!quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:57 schreef RM-rf het volgende:
[..]Ballack
wij noemen hem altijd Balzak in de supportersgroep![]()
kut-speler, probeert enkel te schoffelen en overtredingen te maken en laat zich, zoals alle duitse spelers enkel overdreven vallen als je hem een keertje een echte bodycheck geeft
maar toch niet met Oranjequote:Op donderdag 3 juni 2004 12:01 schreef DoctorB het volgende:
[..]
KUT ik zit in een voetbal forum!
snel wegwezen..... voetbal, daar word ik zoooooo misselijk van....
quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
die criticaster zijn gewoon jaloers op mensen die wel met oranje schmink op hun gezicht keihard op een trommel jassen, dat geeft namelijk een gevoel van vrijheid, van onoverwinnelijkheid en eenheid.
en de 'Jongens' weten dat ook echt wel te apprecieren, als ze dan na een nipt verloren wedstrijd toch de moeite nemen om naar ons te zwaaien, ondanks dat je weet dat ze in hun hart gewoon diepe pijn hebben.
verder moet je op de weg erheen gewoon alle spelernamen met een fotootje uit je hoofd leren, dat je zodra ze het veld opkomen tegen je buurman kunt zeggen; "...Kijk dat is Rafael van de Vaart, die speelt bij Ajax..", dan heb je gelijk het respect en weten ze dat je een 'kenner' bent,
later kun je dat dan afmaken door te vertellen over Amsterdam, Marseille of Dallas, dat je dr toen ook al bij was en hoe warm het wel niet was onder je oranje berenkostuum, en met welke reisorganisatie je toen gereisd bent en wat ze toen in het vliegtuig voor eten serveerden.
Normaal hou ik ook niet van voetbal maar ORANJE is TOF!quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:01 schreef DoctorB het volgende:
[..]
KUT ik zit in een voetbal forum!
snel wegwezen..... voetbal, daar word ik zoooooo misselijk van....
Understatement.......quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:07 schreef Doc het volgende:
Normaal hou ik ook niet van voetbal maar ORANJE is TOF!
Speciaal voor dit EK durf ik zelfs Oranjeboom naar binnen te gieten.quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:12 schreef Vision het volgende:
Wat drinken jullie tijdens het EK trouwns?
Ik (O)ranja en misschien eenOranje Breezer
Waar?quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik heb al een pallet Oranje-vla besteld voor het EK!
Sligro, die verkopen ze met de pallet als je wilt!quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:20 schreef zjroentje het volgende:
Waar?
In Limburg heb ik al een Dick Advocaat vlaai gezien, en een Sinaasappel EK 2004 vlaai!quote:Zouden ze ook Oranje vlaaien maken?
Daar ligt dan natuurlijk niks op.quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:23 schreef FrankyMcG het volgende:
In Limburg heb ik al een Dick Advocaat vlaai gezien, en een Sinaasappel EK 2004 vlaai!
Ik ben een flinke fan geworden van dat bier dat ze in het stadion verkopen, dat heeft een hele herkenbare smaak waaraan je zeer gehecht kunt raken.quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:12 schreef Vision het volgende:
Wat drinken jullie tijdens het EK trouwns?
Lingens Blond?quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:25 schreef RM-rf het volgende:
Ik ben een flinke fan geworden van dat bier dat ze in het stadion verkopen, dat heeft een hele herkenbare smaak waaraan je zeer gehecht kunt raken.
Misschien een tip. Ik heb in mijn Oranje koeien pak een urineerbuis gemonteerd. Mocht je het dan nog niet redden naar het toilet, stinkt het in ieder geval niet zo als je je pak weer uitdoetquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:25 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik ben een flinke fan geworden van dat bier dat ze in het stadion verkopen, dat heeft een hele herkenbare smaak waaraan je zeer gehecht kunt raken.
vreemd genoeg kun je dat niet in de winkel krijgen.
Je moet er wel mee oppassen, want met mn berenkostuum is het lastig om naar de WC te gaan, je ziet daarmee namelijk niet zo goed waarheen je loopt en ik moet meestal begeleid worden door stewards als ik ergens anders heen wil.
Daarna terugkomen is ook lastig, meestal kiest Graatje een goede plek uit voordat de wedstrijd begint, goed in de buurt van eventuele publiekscamera's, maar zie daar maar eens terug te komen, met een oranje berenpak van 10 kilo oranje kunstbont met op de rug gebonden een gasdruk aangedreven drietonig toetersysteem.
Kijk dat zijn nog eens bruikbare tips!quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:49 schreef Smoonshine het volgende:
Misschien een tip. Ik heb in mijn Oranje koeien pak een urineerbuis gemonteerd. Mocht je het dan nog niet redden naar het toilet, stinkt het in ieder geval niet zo als je je pak weer uitdoet.
Ik heb natuurlijk wel wat voor mijn mede fans overquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:51 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Kijk dat zijn nog eens bruikbare tips!
Super!
Thnx manquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:06 schreef FrankyMcG het volgende:
http://www.songteksten.us(...)iest=Vader%20Abraham
Scheis Rudi Voller! Es gibt nur scheis Rudi Voller!quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:18 schreef Smoonshine het volgende:
Die Duitsers zullen er van langs krijgen![]()
Weer zo iemand die als "voetbalkenner" een oprecht Oranje-fan de grond in probeert te trappen. Teletoeters zijn juist geen losers, ze steunen Oranje door dik en dun, en dat terwijl ze al jaren geen prijs hebben gewonnen. Jij bent zeker voor Ajax omdat die club lekker veel wint. Wel juichen voor Sneijder en Van der Vaart als ie voor Ajax spelen maar niet als ze voor Oranje het veld opgaan. In- en intriest. Nederland zou veel meer vaderlandsliefhebbende fanatici als FrankyMcG moeten hebben, dan zou het met de economie ook wel beter gaan.quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:17 schreef pfaf het volgende:
Franky, loser, je hebt gewoon geen verstand van voetbal. Dat laat je met dit topic wel weer zien. Je bent gewoon een teletoeterloser
Ik ben anders al fan sinds het WK 1990 in Amerika hoor en blijf dat ook gewoon, ook als ze minder goed spelen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:44 schreef DivineJester het volgende:
En zul je zien, als ze winnen was opeens iedereen een fan.![]()
1990 Amerikaquote:Op donderdag 3 juni 2004 15:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik ben anders al fan sinds het WK 1990 in Amerika hoor en blijf dat ook gewoon, ook als ze minder goed spelen.
Wat wil je dan doen tijdens een wedstrijd, zitten en schelden? of een feestje bouwen met een flinke teug pils erbij....quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:05 schreef Inquistor87 het volgende:
En ik maar denken dat die toeters nooit het internet hadden ontdekt verdomme
Ja ik ga toch zeker niet met een grote tumba op mn schouder zitten, ik ben toch zeker geen watje!quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:11 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Wat wil je dan doen tijdens een wedstrijd, zitten en schelden? of een feestje bouwen met een flinke teug pils erbij....
Jij bent anders zelf ook flink in de oranjesfeer met je oranje avatar.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:05 schreef Inquistor87 het volgende:
En ik maar denken dat die toeters nooit het internet hadden ontdekt verdomme
Dat is inquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:18 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Jij bent anders zelf ook flink in de oranjesfeer met je oranje avatar.
Een tumba?quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:15 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ja ik ga toch zeker niet met een grote tumba op mn schouder zitten, ik ben toch zeker geen watje!
Een tuba is wel wat overdreven, maar een leuke trommel, of misschien zo'n geinige gashoorn doen het wel altijd goed natuurlijk.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:15 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ja ik ga toch zeker niet met een grote tumba op mn schouder zitten, ik ben toch zeker geen watje!
Ik hoor het wel weer, groot feest met die teletoetersquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:20 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Een tuba is wel wat overdreven, maar een leuke trommel, of misschien zo'n geinige gashoorn doen het wel altijd goed natuurlijk.
Ik heb trouwens nog zo'n Gullit pruik liggen, met zo'n oranje petje eraan, reken maar dat ie weer op gaat deze zomer, lachen joh, ben ik net een blanke neger.
Hoop alleen dat ik er niet weer overheen kots.
Dat wordt volgend jaar gezellig in de ere divisie als heracles het haalt!quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik hoor het wel weer, groot feest met die teletoeters [afbeelding]
Dan is het EK al voorbij, dan weet je niet eens meer wat voetbal is en sta je in je oranje overal bij de Davis Cup te toeteren.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:27 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Dat wordt volgend jaar gezellig in de ere divisie als heracles het haalt!
Wat moet men dan doen in het stadion monsieur Heracles voor de sfeer nou nou...
Wedden dat jij ook vooraan staat te gillen als ze weer in de finale komen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik hoor het wel weer, groot feest met die teletoeters [afbeelding]
Dat is ook altijd wel gaaf, maar je mag niet zoveel lawai maken als bij voetbal, dus ik vind dat toch een tikkie minder.quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan is het EK al voorbij, dan weet je niet eens meer wat voetbal is en sta je in je oranje overal bij de Davis Cup te toeteren.
Tifo?! Tifo is voor echte mensen niet voor die nichten op de tribunes bij het NLquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:20 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Een tumba?
Noem het Tifo...misschien spreekt het je dan aan!
Heb je een meisje van 14 gekocht?quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:38 schreef APK het volgende:
Ik kan niet naar het EK omdat ik naar Thailand moet
echt welquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:19 schreef DoctorB het volgende:
Ja!! ik ga voor Kluivertquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Franky is geen loser pfaf.. je moet respect voor Franky hebben dat hij voor zijn mening durft uit te komen!quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:17 schreef pfaf het volgende:
Franky, loser, je hebt gewoon geen verstand van voetbal. Dat laat je met dit topic wel weer zien. Je bent gewoon een teletoeterloser
quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:33 schreef just me het volgende:
Franky is geen loser pfaf.. je moet respect voor Franky hebben dat hij voor zijn mening durft uit te komen!
en ik ben niet zomaar een modjequote:Op donderdag 3 juni 2004 18:36 schreef FrankyMcG het volgende:
De Modjes vinden me Cool! Yeah!
Idd! EK Modje!quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:39 schreef just me het volgende:
en ik ben niet zomaar een modje
quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:42 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd! EK Modje!
Ik heb die van Van der Sar, het lijkt nu net of ik met een hele grote 'aan'-knop op mijn borst loop.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik heb er eentje met Frank de Boer. Ik vond vooral de cirkel voorop met het nummer erin echt zwaar kicke!
quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:20 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog zo'n Gullit pruik liggen, met zo'n oranje petje eraan, reken maar dat ie weer op gaat deze zomer, lachen joh, ben ik net een blanke neger.
Hoop alleen dat ik er niet weer overheen kots.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:33 schreef just me het volgende:
Franky is geen loser pfaf.. je moet respect voor Franky hebben dat hij voor zijn mening durft uit te komen!
Nee.quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Heb je een meisje van 14 gekocht?
Doc,Plaats volgende aub geen foto meer van jezelfquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:44 schreef Doc het volgende:
We hebben er dit jaar zin in!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Ik ben bang dat je zelf een beetje creatief moet zijn. Gewone koeienpakken zijn nog wel een keer te vinden, maar het oranje kleurtje zul je zelf moeten aanbrengen. Misschien dat ze rond deze tijd wel in het oranje komen. Gewoon even zoeken in een fopwinkel.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:21 schreef APK het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik stelde dus een vraag over een Oranje Pak.![]()
ja he, voetbal supporter is voetbal supporter! Waarom mag je je land niet aanmoedigen op voetbal gebied?? Ik zit komend seizoen gewoon weer in me ajax kloffie te kijken naar de competitie, amstelcup en Cl...En als Nederland speelt, trek ik me oranje kloffie weer aan...quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan is het EK al voorbij, dan weet je niet eens meer wat voetbal is en sta je in je oranje overal bij de Davis Cup te toeteren.
Gewoon in een feest/fop/carnavalswinkel...die zijn allemaal Oranje gekleurd op het moment!quote:Nee.
Maar ik stelde dus een vraag over een Oranje Pak.
Dat ben ik niet. Dat is m'n neef. Die lijkt inderdaad wel wat op me.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Doc,Plaats volgende aub geen foto meer van jezelf
Weet je tante al dat ie weer rookt, of is dat weer alleen tijdens de wedstrijd?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:01 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat ben ik niet. Dat is m'n neef. Die lijkt inderdaad wel wat op me.
touchéquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:51 schreef bramos-elvis het volgende:
Het is vast gezellig daar in Almelooo, waar Heracles nog gewoon staat waar het hoort te staan, eerste divisie...tot ziensWelkom terug Super Boeren!!!
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:46 schreef Schanulleke het volgende:
...Jammer dat de wedstrijd afgelopen week in zwitserland was, anders waren we d'r zeker te weten weer heengegaan.
En het was zo'n leuk topic, tot jij langs kwam...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:51 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Het is vast gezellig daar in Almelooo, waar Heracles nog gewoon staat waar het hoort te staan, eerste divisie...tot ziensWelkom terug Super Boeren!!!
![]()
[..]
ik ben bij de wedstrijd maar ben waarschlijk toeterquote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Onze groep zoekt nog vrouwen om mee te gaan naar Nederland-Ierland zaterdag.
Ze moeten een oranje-hart hebben en trompet kunnen spelen!
Iemand?
Zonde, je kunt zo goed blazen!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:03 schreef just me het volgende:
ik ben bij de wedstrijd maar ben waarschlijk toeter
Ik ken er nog een paar met een gashoorn ipv een trompet, maar wel met enorm coole Oranjejurken, heb je daar wat aan?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Iemand?
Zijn die een beetje gewillig?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:08 schreef DivineJester het volgende:
Ik ken er nog een paar met een gashoorn ipv een trompet, maar wel met enorm coole Oranjejurken, heb je daar wat aan?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Ze moeten een oranje-hart hebben
Iemand?
I'm there, maar met speciale VIP kaarten via het werk van m'n vrouw, dus toeteren, dit keer even niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Iemand?
dus ook niet neuken na de wedstrijdquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:26 schreef DIGGER het volgende:
I'm there, maar met speciale VIP kaarten via het werk van m'n vrouw, dus toeteren, dit keer even niet.
Dat meen je niet man! Shit hey, dat had ik echt ff moeten weten! Volgende keer zeker mee dan!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Volgens mij kan je de reiskosten ook gewoon declareren hoor, als bedrijfsuitje; weet het niet zeker, Harry 'de-Oranje-Frau-Antje' onze bedrijfsaccountant doet dat altijd
VIP kaarten zijn relax, alleen zit je dan niet midden in de sfeer!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:26 schreef DIGGER het volgende:
I'm there, maar met speciale VIP kaarten via het werk van m'n vrouw, dus toeteren, dit keer even niet.
Als Nederland wint zijn de dames al wel wat vochtig van onder, dus dat moet geen probleem zijn. Kun je ze lekker op je tele laten toeteren.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:14 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Zijn die een beetje gewillig?
Want na het voetbal moet er natuurlijk geneukt worden!
Ik heb er echt zin in !!! we gaan met een bus concordia-jeugd-leden naar de Arenaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Morgen mag dan wel een oefenpotje zijn, maar ik ben godverdomme zenuwachtig!
Ik ga morgen al vroeg naar A'dam lekker zuipen en trommelen in het centrum!
Wel effe een paar pints met de Ierse suporters drinken bij O' Reilly's hoor!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:44 schreef FrankyMcG het volgende:
Morgen mag dan wel een oefenpotje zijn, maar ik ben godverdomme zenuwachtig!
Ik ga morgen al vroeg naar A'dam lekker zuipen en trommelen in het centrum!
Ieren zijn oké. Jammer dat ik morgen de hele dag moet werken.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:21 schreef APK het volgende:
Wel effe een paar pints met de Ierse suporters drinken bij O' Reilly's hoor!![]()
Vergeet je niet de kaartjes mee te nemen!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:31 schreef Vision het volgende:
Maar na het werk haast ik me snel naar amsterdam, kan ik me in de trein al lekker gaan aftanken met bier!
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:12 schreef Doc het volgende:
IKL HBE ENE ORJANE LEWUENPKAK GEVNDOEN!!! Helemallll TOGFF!
Bn al ldadderzat, maar dat komp wel geod! HLOLAND!!
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:12 schreef Doc het volgende:
Bn al ldadderzat, maar dat kLomp wel geod! HLOLAND!!
Als je dronken bent ga je achter je pc zitten?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:12 schreef Doc het volgende:
IKL HBE ENE ORJANE LEWUENPKAK GEVNDOEN!!! Helemallll TOGFF!
Bn al ldadderzat, maar dat komp wel geod! HLOLAND!!
Doc doet dat regelmatig..quote:Op zondag 6 juni 2004 00:20 schreef Skwish het volgende:
[..]
Als je dronken bent ga je achter je pc zitten?![]()
![]()
![]()
was idd keigaaf toen Fransje het veld opkwamquote:Op zondag 6 juni 2004 01:10 schreef Oranje_boven het volgende:
Het wa vanavond echt vet!!! iedereen die nou nog zegt dat oranje supporters d'r niks van snappen snappen d;r zelf niks van! Vette sfeer man, zeker toen frans het veld op kwam. te vet gewoon!
weinig teletoeter gehoordquote:Op zondag 6 juni 2004 01:10 schreef Tiemie het volgende:
teletoeter for live
ik had ook pleisters bij me.. had maar even gebeldquote:Op zondag 6 juni 2004 18:47 schreef FrankyMcG het volgende:
De wedstrijd heb ik maar half gevolgd omdat ik druk aan het trommelen was, nadat ik eerst een half uur bij de ehbo had gezeten!
kut wedstrijdquote:Op zondag 6 juni 2004 18:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Kut Seedorf!
Lekkere bierbuikjes?quote:Op zondag 6 juni 2004 11:11 schreef just me het volgende:
Ik zat gisteren dichtbij het Ierse vak, was een lust voor het oog die supporters te zien!!
die zaten er zeker tussen maar ze waren zo enthousiast! onder elke stoel zat zo'n oranje opblaashandschoen en ook de ieren stonden er mee te zwaaienquote:Op zondag 6 juni 2004 18:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
Lekkere bierbuikjes?![]()
Goed onderbouwdquote:Op zondag 6 juni 2004 18:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Kut Seedorf!
quote:Op zondag 6 juni 2004 00:40 schreef just me het volgende:
[..]
Doc doet dat regelmatig..![]()
MUN HEleniuwe leuwenoak dit nu onder het bloerd!! aar Wrsat masatkt het uit! We hadden lolwrquote:Op zondag 6 juni 2004 18:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Net boven water.
Veel te veel bier gedronken samen met o.a. Doc! Ik ben nog voor de aRENa gestruikeld, heel mijn gezicht openliggen! Is ook kut lopen met zo'n loeizware trommel.
De wedstrijd heb ik maar half gevolgd omdat ik druk aan het trommelen was, nadat ik eerst een half uur bij de ehbo had gezeten!
Kut Seedorf!
* just me zet Doc even buitenspel zodat hij bij kan komenquote:Op zondag 6 juni 2004 20:44 schreef Doc het volgende:
MUN HEleniuwe leuwenoak dit nu onder het bloerd!! aar Wrsat masatkt het uit! We hadden lolwr![]()
na zo kut was ie niet toch. hij ging wel snel weg hij moet niet zo zeuren over uitfluiten. maar zo kut was hij niet hoor.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Kut Seedorf!
Watzitjeniu te l;ulleh! HOLNAD!! HLNAND!!quote:Op zondag 6 juni 2004 22:02 schreef just me het volgende:
[..]
* Doc zet Doc even buitenspel zodat hij bij kan komen
je mag jouw balletje wel op mijn auto-antenne doenquote:Op maandag 7 juni 2004 00:14 schreef tong80 het volgende:
Ik heb zo'n oranje balletje gekocht voor op de antenne van je auto.
Nu nog een auto.
ik kan best aardig zijnquote:Op maandag 7 juni 2004 00:16 schreef tong80 het volgende:
Dat is aardig.
ik wil eik wel een foto van die gehavende Frankyquote:Op maandag 7 juni 2004 13:38 schreef DIGGER het volgende:
Foto als het af is Franky?
Ik heb alleen een foto van in de kroeg 's middags:quote:Op maandag 7 juni 2004 13:49 schreef just me het volgende:
ik wil eik wel een foto van die gehavende Franky
Dat is mijn broer, Cor! Ik zit helemaal links op de foto in het hoekje (voor de kijker rechts).quote:Op maandag 7 juni 2004 18:25 schreef RuudGullit het volgende:
Ben jij die vent met die bril, Franky?.
Ik heb daar de cup vast . lkl achen man.! tering wat was ik toen zat man!quote:Op maandag 7 juni 2004 18:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat is mijn broer, Cor! Ik zit helemaal links op de foto in het hoekje (voor de kijker rechts).
Doc staat er overigens ook op!
Whahaha! Echt wel! Toen je op de vloer had gescheten op de dames wc kwam ik echt niet meer bij!quote:Op maandag 7 juni 2004 18:40 schreef Doc het volgende:
tering wat was ik toen zat man!
Owkee.. en nu zit mijn beeldscherm onder de koffiequote:Op maandag 7 juni 2004 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Whahaha! Echt wel! Toen je op de vloer had gescheten op de dames wc kwam ik echt niet meer bij!
EN Truus kon erg gelukkig ook nog om lachen toen ze er midden in gestaan hadquote:Op maandag 7 juni 2004 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Whahaha! Echt wel! Toen je op de vloer had gescheten op de dames wc kwam ik echt niet meer bij!
hoezo respect voor de nederlandse supportersquote:Op maandag 7 juni 2004 22:44 schreef Doc het volgende:
Tegen wie speelde we toen ook alweer eigenlijk?
HEEEEquote:Op maandag 7 juni 2004 23:53 schreef just me het volgende:
[..]
hoezo respect voor de nederlandse supporters![]()
* just me heeft respect voor Docquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:31 schreef Doc het volgende:
HEEEE
IKwas geheel in het Oranje gekleed. Had een Oranje opblaas klomp op m'n kop.Heb hard "het is stilaan de overkant" gezongen en ik heb Seedorf uitgeflotend dus wel een beetje respect voor jA!
dat kan...wel ff wachten totdat ik terug ben van stagequote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:02 schreef DIGGER het volgende:
Maak eens een foto van de straat, ben benieuwd of die net zo mooi is als het plein voor m'n deur.
ik zou in de bus niet al te dicht in de buurt van Graatje gaan zitten, anders ben je helemaal schor als we aankomen hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:45 schreef kamagurka het volgende:
Vandaag heb wej on bie die bus narr Portugoaaaaal!!! versamel!! Ik kennie wachten man
[afbeelding]
Keesie en Teun van de fanfarefukkers sien d'r ok bie
Morgen de Kip caravan uit de stalling halen, achter de DAF aanhaken en dan richting Braga.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik vlieg van het weekend naar Portugoal!
Vet man, we gaan daar op de camping staan. Beetje achter de Portugezen wijven aan! Die geilen wel op gekke Holland Supporters!
Zijn er nog meer Fok!kers die op de camping bij Braga staan, de Oranje camping wordt ie genoemd?
Ik ben gisteren al bij villa BVD geweest !quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Zijn er nog meer Fok!kers die op de camping bij Braga staan, de Oranje camping wordt ie genoemd?
Baemar??? wa s dah?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:19 schreef Inquistor87 het volgende:
Jeuj, mn vader heeft een beamer gekocht nu kan ik Nederland mooi zien!
successupporterquote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:58 schreef makenshi het volgende:
ze hebben hier de straat dus gisteren compleet versierd. Tja, kan helaas niet zeggen dat ik een supporter ben...ze bakken er op dit moment niks vanAls ze nou nog wat goeds laten zien...dan verdienen ze misschien alle aandacht ;p
In die auto?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ben gisteren al bij villa BVD geweest !
haha...nee joh. Ik ben dus compleet geen supporterquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:32 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
successupporter
Als je je club alleen bij winst toejuicht ben je toch geen supporter
SUPPORTer de naam zegt het al, ondersteuner.
en die ondersteuning hebben ze toch echt vooral tijdens slechte periodes nodig
Godverdomme kutoverheid.quote:Vlaggen in auto's tijdens EK taboe
RIJSWIJK Oranje-supporters die uit hun
dak willen gaan,moeten op hun tellen
letten.Zinloos toeterende auto's na een
Nederlands doelpunt zijn taboe.De dader
riskeert een prent van 95 euro.
De politie let tijdens het Europees
Kampioenschap voetbal in Portugal ook
op vlaggen die uit auto's priemen.Een
vaantje van maximaal twintig centimeter
kan nog door de beugel maar aan een
dundoek van grotere omvang hangt een
prijskaartje van honderd euro.
teletekst.
Ow, en als Turkeye een keer wint mag dat wel!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:48 schreef APK het volgende:
[..]
Godverdomme kutoverheid.
Ik ga volgende keer op Pim Fortuyn stemmen.
quote:Politie knijpt oogje toe bij EK
RIJSWIJK Oranje-supporters die tijdens
het EK voetbal in Portugal uit hun dak
willen gaan,kunnen dat wat de politie
betreft gerust doen.Vlaggen mag en
toeteren ook,maar wel met mate.
Officieel mag de politie zinloos
toeterende automobilisten een boete
opleggen van 95 euro.En degenen die een
grote vlag uit vreugde uit hun autoraam
steken,kunnen officieel rekenen op een
prent van honderd euro.
Volgens de wet mag iemand uit zijn auto
een vlaggetje steken met een lengte van
20 centimeter.Maar grotere dundoeken
worden toegestaan als Oranje-supporters
zich normaal op de weg gedragen.
oftewel grandioze journalist die zo'n bericht brengtquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:12 schreef APK het volgende:
Ghehehe, ze luisteren naar me.
[..]
oftewel, journalist drukt gewoon de politieverordening af, die 95 euro boete geeft voor toeteren in de bebouwde kom en zegt dat de politie oranje-fans gaat vervolgen,quote:Officieel mag de politie zinloos
toeterende automobilisten een boete
opleggen van 95 euro.En degenen die een
grote vlag uit vreugde uit hun autoraam
steken,kunnen officieel rekenen op een
prent van honderd euro.
Oranje-fans mogen het dus wel.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:12 schreef APK het volgende:
Ghehehe, ze luisteren naar me.
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:01 schreef DIGGER het volgende:
Wat een zielige zooi zeg, straks mag het balletje aan m'n antenne ok niet meer, stelletje miereneukers
En als ze ons een prent geven geven we hun een prent met vd Vaart er op!quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:01 schreef Doc het volgende:
De poliesie ken de pot op! Bij een overwinning van Oranje gaat bij altijd het oranje zwaailicht op ut dak
"hoezo vaart minderen? aggelijke joetuhhh!!!"quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
En als ze ons een prent geven geven we hun een prent met vd Vaart er op!
Dat moeten we hebben!quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:51 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de boom in m'n tuin oranje geschilderd met een bordje erop. Stamboom.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oranjeboomquote:Op donderdag 10 juni 2004 00:51 schreef tong80 het volgende:
Ik heb de boom in m'n tuin oranje geschilderd met een bordje erop. Stamboom.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hmmm, oranjeboom is nou niet echt onze nationale trots, meer onze nationale kots!quote:Op donderdag 10 juni 2004 07:27 schreef just me het volgende:
[..]
oranjeboom
foto??quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:51 schreef tong80 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gesnoeid en wel?quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:51 schreef tong80 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toffe pruik popolon.quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:46 schreef popolon het volgende:
jooohoooooooooo wrom stoat lietmanun niet in de basus?
kampioeeenuuuuhhh
*hips*
[afbeelding]
Die boom heeft natuurlijk kale takkenquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:49 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Gesnoeid en wel?
En bier+goldstrike is ook een van mij favo combi's!quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Toffe pruik popolon.![]()
Alleen moet je daar altijd van kotsen! hahaha!quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:54 schreef Doc het volgende:
En bier+goldstrike is ook een van mij favo combi's!
Slappe hap allemaal.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:54 schreef Doc het volgende:
[..]
En bier+goldstrike is ook een van mij favo combi's!
Da's voornamelijk om meer ruimte te maken voor niog meer bier en goldstrike.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:55 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Alleen moet je daar altijd van kotsen! hahaha!
Kotsvlokken?quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik heb uit de gekleurde vlokken de roze en gele gehaald, zodat ik Oranje vlokken heb!
gatverdamme !!quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:55 schreef kamagurka het volgende:
Kotsvlokken?
Oranjuhbittuuuur, met oranje tompouzen of hoe die krengen ook mogen heten.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:56 schreef zjroentje het volgende:
Vanaf zaterdag is Oranjebitter de huisdrank.
Goedplan! Ik doen ook oranje vlokken in m'n goldstike+bier! Mijn braaksel zal er NOG vaderlandslievender uitzien!!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:55 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Kotsvlokken?
Ik stem voor een afzet procedure van justmod.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:12 schreef just me het volgende:
dit wil je niet geloven.. ik kan morgen niet eens naar de wedstrijd kijken![]()
Me neither... maar ik ben dan ook geen EK-modquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:12 schreef just me het volgende:
Ik zal d'rzijnquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:05 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Me neither... maar ik ben dan ook geen EK-modSlechte beurt justme... ik hoop dat doc de honneurs waarneemt, prrroosd! [afbeelding]
So what!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:12 schreef just me het volgende:
je mag me niet plagenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:05 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Me neither... maar ik ben dan ook geen EK-modSlechte beurt justme... ik hoop dat doc de honneurs waarneemt, prrroosd! [afbeelding]
Moet daar geen topic over geopend worden?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:13 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik zal d'rzijn
(om die kut-Portugezen uit te schelden)![]()
Open er een feedback topic over zou ik zeggenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:20 schreef DIGGER het volgende:
Ik stem voor een afzet procedure van justmod.
Die kut-Portugezen deugen niet!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Moet daar geen topic over geopend worden?
Je hebt gelijk!! Wat is da nu helemaal... frankriek, purtugaal, sjeggie (je kan t niet eens uitspreke man!)... kutlanden!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
So what!
Ik kijk ook alleen naar de wedstrijden van onze jongens!
Voor de rest interesseren mij die wedstrijden niet!
Goed excuus om te Pilsen met je vrinden, en natuurlijk checken en schelden of je toto klopt!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:22 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!! Wat is da nu helemaal... frankriek, purtugaal, sjeggie (je kan t niet eens uitspreke man!)... kutlanden!
HONLALD!!
Ik vul op mijn toto altijd alleen de NL wedstrijden in, de rest doe ik 0-0!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:30 schreef bramos-elvis het volgende:
Goed excuus om te Pilsen met je vrinden, en natuurlijk checken en schelden of je toto klopt!
Behoorlijk, d'r zus was er ook!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:40 schreef Vision het volgende:
btw frank, was't nog gezellig gisteravond?
you dirty rascalquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:42 schreef FrankyMcG het volgende:
Behoorlijk, d'r zus was er ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |