En volgens de berichten vanaf 26 maart zelfs twee keer per dag!quote:Vueling gaat concurrentie aan op nieuwe route Madrid–Amsterdam
SCHIPHOL - De Spaanse prijsvechter Vueling Airlines opent op 20 februari een nieuwe lijndienst tussen Madrid en Amsterdam. Daarmee gaat de maatschappij direct de concurrentie aan met transavia.com, dat ook al op de route actief is. De vluchten worden dagelijks uitgevoerd en brengen het totaal aantal bestemmingen van Vueling vanaf Amsterdam op drie.
Vueling vliegt reeds vanaf Amsterdam naar Barcelona en Valencia. Alle vluchten worden uitgevoerd met de Airbus A320. De maatschappij voert ook low cost vluchten uit vanaf de Brusselse luchthaven Zaventem.
Ik vind Kopenhagen wel interessant voor 9,99 euro.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:48 schreef DutchTrain het volgende:
En het is weer megasale bij Transavia:
http://www.transavia.com/nl/megasale
Niet zulke bijzondere aanbiedingen dit keer, al blijft Dublin vanaf Rotterdam nog altijd wel aantrekkelijk
Enkele reis, verplicht retourquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:31 schreef Jaguarized het volgende:
Ik hoorde vanmiddag een spotje van Singapore Airlines. Ze bieden nu vliegtickets van Amsterdam via Singapore naar Sydney en nog enkele andere Australische steden aan vanaf 399 euro + tax.
Waar zie je dat staan? Ik zie bij aanbiedingen op de website van SA alleen een retourtarief van 798 maar letterlijke bewoording ergens dat het per enkele reis is. Wel behoorlijk misleidend eigenlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Enkele reis, verplicht retour
ofwel hetzelfde waarmee KLM wel eens adverteert.
Ik zag 798 en dat is 2 x 399 dus leek het mij een logische conclusie dat de reclame over een enkele reis ging. Zeker omdat Singapore alleen al 598 is (299 enkele reisquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:03 schreef Jaguarized het volgende:
Waar zie je dat staan? Ik zie bij aanbiedingen op de website van SA alleen een retourtarief van 798 maar letterlijke bewoording ergens dat het per enkele reis is. Wel behoorlijk misleidend eigenlijk.
Dan moet je er dus maar vanuit gaan eigenlijk. Vreemd.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik zag 798 en dat is 2 x 399 dus leek het mij een logische conclusie dat de reclame over een enkele reis ging. Zeker omdat Singapore alleen al 598 is (299 enkele reis)
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:27 schreef schatje het volgende:
[[url=http://img129.imagevenue.com/loc166/th_af520_ffffffjjjjgffg.jpg]afbeelding][/URL]
Kijk, das duidelijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:27 schreef schatje het volgende:
[[url=http://img129.imagevenue.com/loc166/th_af520_ffffffjjjjgffg.jpg]afbeelding][/URL]
Telegraaf.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kijk, das duidelijk.Waar heb je die vandaan?
In Madrid komen is niet zo'n kunst.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie heeft er ervaring met Air Madrid?
Ze vliegen heel goedkoop naar Zuid Amerika vanuit Madrid, alleen moet je daar ook nog zien te komen
Eindelijk eens een luchtvaartmaatschappij die je beloond als je geen ruimbagage meeneemt!quote:RYANAIR TO REVOLUTIONISE EUROPEAN AIR TRAVEL
- FARES REDUCED BY 9% (£2.50 OR ¤3.50) FROM 16TH MARCH '06
- WEB CHECK-IN TO ELIMINATE CHECK-IN AND AIRPORT QUEUES
- LUGGAGE ALLOWANCES INCREASED FROM 25KGS TO 30KGS
- PASSENGERS ONLY PAY FOR THE BAGGAGE SERVICE THEY USE
Er is geen één vliegveld echt centraal in Londenquote:Op maandag 30 januari 2006 10:38 schreef Koningin het volgende:
Ik wil graag goedkoop naar London.
Alleen wil ik niet vanuit Schiphol vliegen (wij wonen in Limburg), dus Eindhoven, Maastricht of Dusseldorf.
Bij Ryanair, kan ik vanuit Eindhoven vliegen, maar die vliegt naar Stansted in London. Niet het meest centrale vliegveld. Iemand er ervaring mee? Of kan ik vanuit Limburg anders naar Londen vliegen?
Duh, dat snap ik ook.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:12 schreef spurs het volgende:
[..]
Er is geen één vliegveld echt centraal in Londen
Ik geloof dat het 3 kwartiertjes met de trein van het vliegveld naar de stad is, dus is redelijk te doen. Heb zelf nog nooit op Stansted gevlogen.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:16 schreef Koningin het volgende:
[..]
Duh, dat snap ik ook.
Maar van het één ben je sneller in Londen dan het ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |