Heey! Ja met een Egyptische maatschappij... ik weet eigenlijk niet welke, we waren gewisseld ofzo! Vreemde zaakquote:Op maandag 11 april 2005 10:30 schreef devv05 het volgende:
Toevallig met een Egyptische vliegmaatschappij? Ik ga de eerste week van Mei een week naar Hurghada en ben wel benieuwd of die dingen een beetje in de lucht blijven zeg maar
klinkt relaxed, waar ben je allemaal geweest?quote:Op maandag 25 april 2005 10:37 schreef Paladin82 het volgende:
Goed ik ben na 15 dagen Egypte alweer 3 dagen terug in het koude Nederland. Heb het tijdens mijn vakantie echt helemaal tegek gehad, heel veel van het land gezien en meegemaakt.
Verder raad ik iedereen aan zo'n rondreis aan, maar zorg wel dat je erna nog een weekje rust hebt, want het is echt vermoeiend.
Ik ben met evenements reizen gegaan en hadden een groep van 8 man heerlijk rustig, was echt helemaal ok, verder heeft 6 van de 8 mensen last gekregen van diaree, waaronder ik. Tis ff vervelend maar met de lokale medicijnen en wat imodium ben je zo weer van het probleem af. Ik heb toch echt zwaar op mijn eten en drinken gelet, maar ook de warmte zal wel hebben mee gewerkt. Al met al raad ik iedereen zo'n vakantie aan
Ach bij water in de buurt is het meestal wel wat beter te harden, en tja als je turkije al eens hebt meegemaakt in juli zal dit niet veel anders zijnquote:Op donderdag 28 april 2005 17:24 schreef EmPulSe het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe hoog/laag de temperatuur in de Nijl vallei is in juli? Ik bedoel, is het een beetje te harden...?
Hangt er een beetje van af. Wat vindt jij nog te harden?quote:Op donderdag 28 april 2005 17:24 schreef EmPulSe het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe hoog/laag de temperatuur in de Nijl vallei is in juli? Ik bedoel, is het een beetje te harden...?
Relax, hoelang ga je? Ik ga in de zomer ook een weekje naar hurghada na een nijlcruise, laat ff weten hoe het is als je terugbent!! En waar slaap je?quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:26 schreef devv05 het volgende:
Morgen vlieg ik naar Hurghada met Air MemphisHeb er erg zin in en ben erg benieuwd wat ik ervan kan verwachten, hoop alleen dat die vliegmaatschappij ook een beetje redelijk is, hoor er erg wisselvallige dingen over.
Gaan van zaterdag tot zaterdag. Ben erg benieuwd en heb geen idee wat ik ervan moet verwachten. We zitten in Hilton Resort Hurghada, schijnt wel mooi te zijn daarquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:29 schreef danos het volgende:
[..]
Relax, hoelang ga je? Ik ga in de zomer ook een weekje naar hurghada na een nijlcruise, laat ff weten hoe het is als je terugbent!! En waar slaap je?
toevallig meliah pharao? daar gaik van de zomer iig wel heen en die heeft ook een rif voor de deurquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:44 schreef EmPulSe het volgende:
De Hurghada Hilton's zijn te Nederlands, niet gewoon daar...
Ik ga naar een hotel met een koraalrif voor de deur, ben ff de naam kwijt. Meer Russen daar dan Nederlands, iets datik wel prettig vind...
Pff, sterkte.. Zal lekker warm zijn dan, vond het nu af en toe al moeilijk uit te houdenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:44 schreef Paperclipjes het volgende:
Wij gaan begin augustus 12 daagjes naar Hurghada lekker All in niksen. Hotel Aida Verdi ;-)
Iemand ervaring met niletravel.nl?quote:
http://www.tadtravel.nl/photos/dominicaanse%20republiek%201. jpgquote:Op maandag 16 mei 2005 18:30 schreef heaven7 het volgende:
En de zee?Ik droom van zo'n zee:
[afbeelding]
Shoestringquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:47 schreef jeoren het volgende:
Wie weet mij een reisorganisatie te noemen die culturele jongerenreizen naar Egypte aanbiedt?
Hurghada of sharm gewoon reisgids halen en kijken, als je ook nog uit wil gaan blijven alleen deze 2 plaatsen over. De rest zijn plaatstjes met luxe hotels, maar meer dan dat ook niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:49 schreef heaven7 het volgende:
Hmm, naar welke plaats kun je het beste gaan voor een ordinaire zon, zee en strandvakantie aan zo'n mooie lichtblauwe zee?
De foto's die ik hierboven postte waren gemaakt in/bij Hurghadaquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:49 schreef heaven7 het volgende:
Hmm, naar welke plaats kun je het beste gaan voor een ordinaire zon, zee en strandvakantie aan zo'n mooie lichtblauwe zee?
Als ik dit weekend tijd heb, zal ik wat van El Gouna, vlak erboven, inscannen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:19 schreef Paperclipjes het volgende:
Heeft er iemand meer foto's van zijn of haar Hurghada avontuur online staan???
Ja op mijn site, en dan het linkje egypte. Zie sig.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:19 schreef Paperclipjes het volgende:
Heeft er iemand meer foto's van zijn of haar Hurghada avontuur online staan???
Zaterdag 28/5 een reis geboekt voor volgende zaterdag 4/6 , 8 dagen naar Hurghada. Vertrek vanuit Brussel - Zaventem. speciale actie voor ganse maand juni. via www.godirect.bequote:Op donderdag 12 mei 2005 21:45 schreef Marseille het volgende:
hoi
ik wil met een vriend deze zomer naar egypte.. ik heb verschillende topics al gelezen voor de nodige info over dit prachtige land, ik heb alleen nog 1 vraagjehebben jullie tips wat betreft goedkope reisbureaus die reizen naar egypte aanbieden? is d-reizen de goedkoopste, of zijn er goedkopere?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |