Hij maakte een strip over een jong, onschuldig ogend jongetje die samen met een wat oudere kapitein 'avonturen' beleefde. Lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:40 schreef Alicey het volgende:
Wat is er mis met Herge?
En, nog belangrijker: het is kortquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:48 schreef MikeyMo het volgende:
Kijk, kwaliteit en het leest wederom prettig weg
ah wacht, ik las over haarlem heen. nu is het me duidelijkquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:43 schreef Miwe het volgende:
[..]
Hij maakte een strip over een jong, onschuldig ogend jongetje die samen met een wat oudere kapitein 'avonturen' beleefde. Lijkt me duidelijk.
Dat is een oplossing voor de zwakkeren die de problemen niet kunnen oplossen, ik daarentegen blijf hier en stroop mijn mouwen op om keihard te werken om mijn visie voor elkaar te krijgen in de praktijkquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:51 schreef anarchitect het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit ooit nog zou zeggen: Als het je hier niet bevalt, rot dan op naar waar het beter is! Dat is ook een oplossing.
Een echte Islamitische strijder.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is een oplossing voor de zwakkeren die de problemen niet kunnen oplossen, ik daarentegen blijf hier en stroop mijn mouwen op om keihard te werken om mijn visie voor elkaar te krijgen in de praktijk
Tnxquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:56 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Een echte Islamitische strijder.
Jammer voor je dat je alleen staat in je visie dat er uberhaupt problemen zijn en hoe ze opgelost moeten worden.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is een oplossing voor de zwakkeren die de problemen niet kunnen oplossen, ik daarentegen blijf hier en stroop mijn mouwen op om keihard te werken om mijn visie voor elkaar te krijgen in de praktijk
Tnx, ook ik vind inderdaad dat we de problemen moeten aanpakken, ik ben blij dat ik niet alleen staquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:57 schreef anarchitect het volgende:
[..]
Jammer voor je dat je alleen staat in je visie dat er uberhaupt problemen zijn en hoe ze opgelost moeten worden.
Nog niet bestaan en toch zo'n belangrijke rol spelen in de JEHOVA Dynastiequote:Op woensdag 2 juni 2004 14:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Essay: "De ontzieling van de samenleving"
- door Bansheeboy -
- Anderlecht, voetbalclub uit Belgie, een land wat in die tijd nog niet bestond
Ik vermoed dat dit 'essay' voor de verandering niet heel erg serieus bedoeld is.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:00 schreef Ludwig het volgende:
Maar BSB, om er maar even serieus op in te gaan. Waarom zijn we dan niet al eeuwen Islamitisch? Het Christendom biedt toch dezelfde dingen?
Wat is dat nou weer voor rare vraag? Vergelijkbaar met; Waarom zijn we niet allemaal zwart, wit is toch ook een kleur.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:00 schreef Ludwig het volgende:
Maar BSB, om er maar even serieus op in te gaan. Waarom zijn we dan niet al eeuwen Islamitisch? Het Christendom biedt toch dezelfde dingen?
Ik zie het verband niet tussen de 2 vragen die je stelt, maar ik zal je proberen te helpen. Het Christendom is gebasseerd op valse doctrines, hier kun je nooit een gezalfde ideoligie op basseren omdat het in essentie niet correct is, de Islam daarentegen is 100 % zuiver, vooral vanwege de onvervalste Koran en de sterke overleveringenquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:00 schreef Ludwig het volgende:
Zowel wit als zwart is geen kleur.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:02 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare vraag? Vergelijkbaar met; Waarom zijn we niet allemaal zwart, wit is toch ook een kleur.
Omdat we voor het overgrote deel bestonden uit Christenen. Die hebben meestal niet zoveel met de Islam, maar zijn prima in staat om diezeflde problemen op te lossen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:02 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare vraag? Vergelijkbaar met; Waarom zijn we niet allemaal zwart, wit is toch ook een kleur.
Dat is puur jouw mening. Daarom zijn jouw essays ook niet objectief. Ze zijn er alleen maar om de Islam op te dringen in plaats van uit te leggen wat er echt aan de hand is.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet tussen de 2 vragen die je stelt, maar ik zal je proberen te helpen. Het Christendom is gebasseerd op valse doctrines, hier kun je nooit een gezalfde ideoligie op basseren omdat het in essentie niet correct is, de Islam daarentegen is 100 % zuiver, vooral vanwege de onvervalste Koran en de sterke overleveringen
Neen. Dat is onmogelijk aangezien ik zelf moslim ben moet ik objectief zijn, en dat zijn mijn essay's zeker !quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:06 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Dat is puur jouw mening. Daarom zijn jouw essays ook niet objectief. Ze zijn er alleen maar om de Islam op te dringen in plaats van uit te leggen wat er echt aan de hand is.
Mooie cirkelredeneringquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen. Dat is onmogelijk aangezien ik zelf moslim ben moet ik objectief zijn, en dat zijn mijn essay's zeker !
Jouw Moslim zijn beinvloedt je objectiviteit. Je bent alleen maar bezig met het bewijzen van de goede kanten van jouw godsdienst. Je verdiept je verder ook niet in de oorzaak van deze problemen. Het enige wat je doet is dat je zegt "wordt moslim want dan is alles opgelost". Zo simpel ligt het niet. Ook jouw godsdienst kent grote problemen en is niet persé een oplossing voor alle eerder genoemde problemen. Het maakt de leden van een maatschappij enkel tot makke lammetjes. Geen eigen visie, maar enkel deel van het collectief die eeuwig blijft herhalen wat een woestijnkneuter lang geleden ooit eens bedacht heeft.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen. Dat is onmogelijk aangezien ik zelf moslim ben moet ik objectief zijn, en dat zijn mijn essay's zeker !
Het is "Baseren"quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet tussen de 2 vragen die je stelt, maar ik zal je proberen te helpen. Het Christendom is gebasseerd op valse doctrines, hier kun je nooit een gezalfde ideoligie op basseren omdat het in essentie niet correct is, de Islam daarentegen is 100 % zuiver, vooral vanwege de onvervalste Koran en de sterke overleveringen
WE GOT HIM!quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:19 schreef majic het volgende:
[..]
Het is "Baseren"
Het is zijn, niet is.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Zowel wit als zwart is geen kleur.
Salaam Ludwig.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:15 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Jouw Moslim zijn beinvloedt je objectiviteit. Je bent alleen maar bezig met het bewijzen van de goede kanten van jouw godsdienst. Je verdiept je verder ook niet in de oorzaak van deze problemen. Het enige wat je doet is dat je zegt "wordt moslim want dan is alles opgelost". Zo simpel ligt het niet. Ook jouw godsdienst kent grote problemen en is niet persé een oplossing voor alle eerder genoemde problemen. Het maakt de leden van een maatschappij enkel tot makke lammetjes. Geen eigen visie, maar enkel deel van het collectief die eeuwig blijft herhalen wat een woestijnkneuter lang geleden ooit eens bedacht heeft.
Jouw geloof betekent stilstand. En je weet wat ze over stilstand zeggen...
Wat doe je nou? Je moet kritiek leveren! Straks houdt ie nog op met die verdomde essays!quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:21 schreef Ype het volgende:
BSB 4-EvAh!!!!!!!!!!!!1111
Je hebt nog gelijk ook, is dit een van de gemaakte spelfouten die je bedoelt ?quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:19 schreef majic het volgende:
[..]
Het is "Baseren"
Dat is mijn karakterquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Salaam Ludwig.
Waarom zit ge zo hoog te paard???
Betweterquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:22 schreef majic het volgende:
[..]
Het is zijn, niet is.
Verders is in principe wit WEL een kleur... (Alle kleuren samen, om precies te zijn - en dat is dus een mengkleur, net als bruin dat ook bijv. is) . Het hangt er maar van af of je met licht mengt of met kleurstoffen, bijv. Zwart is met kleurstoffen mengen ook weer een kleur...
Shit, ja sorry.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:22 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Wat doe je nou? Je moet kritiek leveren! Straks houdt ie nog op met die verdomde essays!
Ik heb eens een onderzoek gelezen waarin mensen die het continue over spelfouten van anderen hebben in principe zelf heel dom zijnquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:22 schreef majic het volgende:
[..]
Het is zijn, niet is.
Verders is in principe wit WEL een kleur... (Alle kleuren samen, om precies te zijn - en dat is dus een mengkleur, net als bruin dat ook bijv. is) . Het hangt er maar van af of je met licht mengt of met kleurstoffen, bijv. Zwart is met kleurstoffen mengen ook weer een kleur...
Zo zijn er wel meer hoor, maar hoe meer je er aan stipt hoe leuker hij het gaat vinden. Aandacht = goed, volgens zijn persoon dan he. Ik denk overigens aan een stomme fout zoals "ideoligie"quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:20 schreef Ludwig het volgende:
[..]
WE GOT HIM!![]()
YES! Houdt die gedachte vast!quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:24 schreef Ype het volgende:
[..]
Shit, ja sorry.
Islamitisch Nederland? Over mijn lijk!
Heb je daar nog een essay over?quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb eens een onderzoek gelezen waarin mensen die het continue over spelfouten van anderen hebben in principe zelf heel dom zijn
Het mengen van verf is niet het mengen van kleuren, maar het mengen van anti-kleuren. Verf heeft een bepaalde kleur, omdat het alle andere kleuren absorbeert en 1 kleur reflecteert.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:22 schreef majic het volgende:
[..]
Het is zijn, niet is.
Mag ik je even herinneren aan je eigen vraag aan mij?quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb eens een onderzoek gelezen waarin mensen die het continue over spelfouten van anderen hebben in principe zelf heel dom zijn
Het is ideologie ! Moet je kijken man, je maakt zelf spelfouten !quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:25 schreef majic het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer hoor, maar hoe meer je er aan stipt hoe leuker hij het gaat vinden. Aandacht = goed, volgens zijn persoon dan he. Ik denk overigens aan een stomme fout zoals "ideoligie"
Das waar, hulde voor je kennisquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:26 schreef Miwe het volgende:
[..]
Het mengen van verf is niet het mengen van kleuren, maar het mengen van anti-kleuren. Verf heeft een bepaalde kleur, omdat het alle andere kleuren absorbeert en 1 kleur reflecteert.
Bij gebrek aan zinnig commentaar ga je dus nu maar onzin replies maken :-) Leuk om te zien hoe je van theatraal naar pure onzin postings omslaat...quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is ideologie ! Moet je kijken man, je maakt zelf spelfouten !
Ik moet eerlijk bekennen dat ik na het lezen van zijn Essay over varkensvlees nog geen enkele keer gemeenschap heb gehad met mijn karbonade.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:28 schreef Ludwig het volgende:
Ook wacht ik nog steeds op dat essay over "de zonde en de mastrubatie". Waar blijft dat BSB? Of ben je dan bang dat heel Fok afhaakt?
Dat was in een ander topic. En je geeft een voorbeeld van een zin die is geplaatst nadat je iets zei over mijn spelfouten, je moet met bewijzen komen van daarvoorquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:29 schreef majic het volgende:
[..]
Mag ik je even herinneren aan je eigen vraag aan mij?
" Geef mij maar een aantal voorbeelden waarin ik fouten maak ! Als dat je niet lukt gooi ik je tekst in de zee "
Nu doe ik het dus, is het weer niet goed...je weet ook niet precies wat je wil he![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:31 schreef robh het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik na het lezen van zijn Essay over varkensvlees nog geen enkele keer gemeenschap heb gehad met mijn karbonade.
Ja, ik hoop ook op een essay over "Zionisten, - de opkomst en verdelging -"quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:26 schreef robh het volgende:
Wanneer komt die Essay over de zegeningen van de AEL nu BSB? Die zou je een tijdje geleden al afleveren![]()
Dat heb je niet gespecificeerd bij je originele uitdaging. Ik heb het gehad over de algemene vorm en uiting van je personage "BansheeBoy", en dit is dus van toepassing op zaken uit het verlede alsmede die uit de toekomst.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat was in een ander topic. En je geeft een voorbeeld van een zin die is geplaatst nadat je iets zei over mijn spelfouten, je moet met bewijzen komen van daarvoor
Als dat de enige spelfout van BSB is die je kon vinden in dit topic, heb je niet echt veel recht om anderen aan te vallen op hun spelfouten.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:36 schreef majic het volgende:
[..]
Dat heb je niet gespecificeerd bij je originele uitdaging. Ik heb het gehad over de algemene vorm en uiting van je personage "BansheeBoy", en dit is dus van toepassing op zaken uit het verlede alsmede die uit de toekomst.
Het achteraf veranderen van je vraag / uitdaging is flauw en beneden je stand- Buiten dat denk je toch niet dat ik de moeite ga doen om al die onzin van je uit het verleden nogmaals door te nemen?:P Veel vermakelijker is het om gewoon wat ik nu tegen kom te ontleden. Jij vraagt of ik spelfouten kon vinden, en ik geef je de resultaten
![]()
LOLquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:36 schreef majic het volgende:
[..]
Dat heb je niet gespecificeerd bij je originele uitdaging. Ik heb het gehad over de algemene vorm en uiting van je personage "BansheeBoy", en dit is dus van toepassing op zaken uit het verlede alsmede die uit de toekomst.
Het is "stand" maar toch bedankt voor je complimentquote:Het achteraf veranderen van je vraag / uitdaging is flauw en beneden je standt![]()
Neen. Dat heb ik hier niet gevraagd, dat was in een ander topicquote:Jij vraagt of ik spelfouten kon vinden, en ik geef je de resultaten![]()
LOLquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:38 schreef Miwe het volgende:
[..]
Als dat de enige spelfout van BSB is die je kon vinden in dit topic, heb je niet echt veel recht om anderen aan te vallen op hun spelfouten.![]()
Volgens mij volg je de discussie niet helemaalquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:38 schreef Miwe het volgende:
[..]
Als dat de enige spelfout van BSB is die je kon vinden in dit topic, heb je niet echt veel recht om anderen aan te vallen op hun spelfouten.![]()
Personage sluit kloon niet uit aangezien iemand met een kloon ook een personage kan proberen neer te zetten.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
Is Bansheeboy nou ineens een personage en geen kloon meer ?
LOL @ jou ! Die contradicties van je zijn gewoon heerlijk :')
[..]
per·so·na·ge (het, de ~ (v.), ~s)quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
Is Bansheeboy nou ineens een personage en geen kloon meer ?
LOL @ jou ! Die contradicties van je zijn gewoon heerlijk :')
Het is "bedankt" en "compliment"quote:Het is "stand" maar toch bedancd voor je conplimendt
Dus jij bent niet dezelfde Bansheeboy van dat andere topic, waar ik commentaar gaf op je ALGEMENE forum personage, waar je vervolgens met de tegenreply op kwam met de uitdaging om spel/taalfouten te vinden? Ok, heb ik me even vergist. Dom dom dom !quote:Neen. Dat heb ik hier niet gevraagd, dat was in een ander topic :')
Ja klopt, maar legt dat Majic maar uit, die snapt het niet helemaalquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Personage slaat kloon niet uit aangezien iemand met een kloon ook een personage kan proberen neer te zetten.
Slaat moest uiteraard sluit zijn. En dit betekent dat Majic het bij 't juiste eind heeft, niet jij.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja klopt, maar legt dat Majic maar uit, die snapt het niet helemaal :')
Precies, dat is het 'm nou juist, maar het is typisch iets voor Majic om gewoon weg te blijven als hij ongelijk heeft, zoals nu bv.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Slaat moest uiteraard sluit zijn. En dit betekent dat Majic het bij 't juiste eind heeft, niet jij.
Het is "majic"quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies, dat is het 'm nou juist, maar het is typisch iets voor Majic om gewoon weg te blijven als hij ongelijk heeft, zoals nu bv.
Nee hoor, jij bent de gene die majic en zijn reacties ontloopt aangezien hij al meerdere malen heeft gereageerd en jij deze reacties allemaal hebt ontweken.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies, dat is het 'm nou juist, maar het is typisch iets voor Majic om gewoon weg te blijven als hij ongelijk heeft, zoals nu bv.
Ja man, hoe weet je datquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:49 schreef majic het volgende:
KreKkeR - dit is precies t soort discussie wat hij geweldig vind ...verdraaien van replies en intenties :p Enige manier om daar tegen op te kunnen is met 't zelfde balletje terug trappen![]()
Hehe, sommige mensen hebben een leven buiten Fokquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja man, hoe weet je dat![]()
Best tof van iemand die absoluut geen kloon is, maar 301 berichten heeft, en al 3 jaar geregged is
Inderdaad, met 302 berichten hoor je zekers tot die categorie !quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:03 schreef majic het volgende:
[..]
Hehe, sommige mensen hebben een leven buiten Fok![]()
Je denkt toch niet dat ik de tijd neem om jouw onzin te gaan onderzoekenquote:Zoek anders maar naar "majic" op http://gathering.tweakers.net, op www.dutchphotozone.comOf natuurlijk www.majic.nl, m'n eigen website. Of je stuurt me een mailtje op bansheeboy@majic.nl
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed om te zien dat je de handdoek indirect in de ring dumptquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inderdaad, met 302 berichten hoor je zekers tot die categorie !
[..]
Je denkt toch niet dat ik de tijd neem om jouw onzin te gaan onderzoeken
Neen. Ik gooi de handdoek direct in de ring, scheelt me tijd en energiequote:Op woensdag 2 juni 2004 16:07 schreef majic het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je de handdoek indirect in de ring dumpt
Maar normaliter ga je dit soort onzinnige, tijdrovende forummessages juist niet uit de weg? Raar zeg dat je opeens wel belang hecht aan tijd en energie preserveringquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen. Ik gooi de handdoek direct in de ring, scheelt me tijd en energie
Gelukkig geef je dat dan wel weer toe, alleen ben ik niet bekend met de term preserveringquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:11 schreef majic het volgende:
[..]
Maar normaliter ga je dit soort onzinnige, tijdrovende forummessages juist niet uit de weg? Raar zeg dat je opeens wel belang hecht aan tijd en energie preservering![]()
neenquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:19 schreef majic het volgende:
Misschien snap je "konservesini" beter ? of "korumak" ?
We leven hier in Nederland, gaarne dan ook de daarbij behorende taal sprekenquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:28 schreef majic het volgende:
Huh in welke taal dan......welke talen beheers je ? Ik vertaal t wel hoorSpaans? Engels? Duits? Frans?
Preserveer dit dan maar voor mequote:Op woensdag 2 juni 2004 16:38 schreef majic het volgende:
Preserveren is gewoon normaal Nederlands wat je bij lessen Nederlands op de MAVO/HAVO/VWO/GYM gewoon langs ziet komen, meermalen.
Aha!, een scheurtje in je vlekkeloze imago? Je gaat je toch niet verlagen tot het gooien met modder en poep zodra je niet meer je in woorden kan redden he ? Dat zou ongekend zijn, je personage doet dat normaliter nietquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Preserveer dit dan maar voor me :')
[afbeelding]
Die heeft zojuist onder het genot van een cola-tje deze tekening gemaaktquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:41 schreef majic het volgende:
[..]
Waar is de koele, beheerste Bansheeboy !![]()
Dat moet je zelf weten, daar kan ik je niet mee helpenquote:p.s. ik rook niet![]()
Dat komt omdat ik je niet snapquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:47 schreef majic het volgende:
Maar eh, waarom ontwijk je de hele tijd de essentie van m'n vragen trouwens ?![]()
Komt waarschijnlijk omdat ik een Marokkaan ben en geen turkquote:Ik vind het nog steeds vreemd dat je geen simpele turkse woordjes snapt ...
De Koran vertalen van Arabisch naar Nederlands zou de authenticiteit ervan zeer te slechte komen. De Islam zou hierdoor haar zuiverheid verliezen, maar zoals je zelf zegt leven we hier in Nederland en moeten we daarom dus de Nederlandse taal spreken. Hoe wil je dit probleem oplossen tijdens jouw queste naar Islamisering van Nederland?quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We leven hier in Nederland, gaarne dan ook de daarbij behorende taal spreken
Bansheeboy heeft inderdaad altijd gezegd Marokkaan te zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat ik een Marokkaan ben en geen turk
Oh, dat is dan mijn foutquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik je niet snap
[..]
Komt waarschijnlijk omdat ik een Marokkaan ben en geen turk
Hmmquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:53 schreef majic het volgende:
[..]
Oh, dat is dan mijn foutIk ging er van uit dat een Marokkaan wel het fatsoen had om niet een turks-gerelateerde vraag in z'n signature te zetten. Maar nu ben ik echt ff weg
![]()
Rephrase van mezelf : Ik had verwacht dat een niet-Turk, niet een dergelijke (semi racistische) vraag in z'n signature zou hebben staan, en dus ging ik er van uit dat je een Turk was. My bad!quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
HmmDus een Turk zou dat fatsoen niet hebben ?
Ben je nou nog niet weg, jij leugenaarquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:00 schreef majic het volgende:
[..]
Rephrase van mezelf : Ik had verwacht dat een niet-Turk, niet een dergelijke (semi racistische) vraag in z'n signature zou hebben staan, en dus ging ik er van uit dat je een Turk was. My bad!
Extremisme is altijd triest. De kracht van BSB is dat ie je erom laat lachen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:19 schreef dawg het volgende:
Alleen OP gelezen, dat was genoeg.
Door dit gezever vind ik het niet gek dat er zoveel rechtse jongeren zijn (voor de mierenneukers: dat ik het niet gek vind is iets anders dan dat ik het goedkeur (wat ik dus niet doe), was trouwens in 2vandaag, gister, over rechtse jongeren).
Wel triest, maar dat vind ik van dit soort uitlatingen ook.
Ik denk dat die kracht meer in de verbeelding/fantasie (niet slecht bedoeld) van sommige lezers ligt dan in het talent van Bsb....ik zie er namelijk niets in behalve verkapte aanzetting tot haat, in een theatraal jasje.quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:23 schreef Miwe het volgende:
[..]
Extremisme is altijd triest. De kracht van BSB is dat ie je erom laat lachen.
Maar waarde edoch meedogenloze Majic, ik zet helemaal nooit aan tot haat, als je mijn respectabele essay's goed doorleest zie je dat ik altijd eerst het probleem omschrijf en dan overga tot de oplossing. Haat is nooit goed, ik keur het ten strengste af, maar jammer genoeg zijn de moslims wel* erg gehaat ondanks de liefde die zij uitstralen naar anderenquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:22 schreef majic het volgende:
[..]
Ik denk dat die kracht meer in de verbeelding/fantasie (niet slecht bedoeld) van sommige lezers ligt dan in het talent van Bsb....ik zie er namelijk niets in behalve verkapte aanzetting tot haat, in een theatraal jasje.
Ik kan het mis hebben, maar is dit niet de conclusie van elk essay van jouw hand? Of is het deze keer niet de schuld van niet-moslims en amerikanen?quote:Ok, vrij duidelijk, hoe lossen we dit dan op ?
De meest perfecte oplossing zou algehele bekering van de samenleving tot de islam op korte termijn zijn, op de lange termijn zou dit al zo zijn, maar het voordeel van bekeringen op korte termijn is de tijdswinst die men daarmee wint en de zeer snelle groei van wederzijds begrip en respect jegens elkander, vooral omdat dit wordt gepropageerd vanuit de Koran
Elke dag hardop en lang lachen kan nooit aanzetting tot haat zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:22 schreef majic het volgende:
Ik denk dat die kracht meer in de verbeelding/fantasie (niet slecht bedoeld) van sommige lezers ligt dan in het talent van Bsb....ik zie er namelijk niets in behalve verkapte aanzetting tot haat, in een theatraal jasje.
Heeft niets met moslims te maken wat ik bedoel - er zijn zat christenen en atheisten die precies t zelfde doen. Enfin, je hebt je publiek, I'm not one of em...dat is nu wel duidelijk. Ergens is het natuurlijk wel beter dat er iig nog mensen zijn die je verhalen louter als een grapje opvatten - dat houd het geheel bespreekbaar.quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar waarde edoch meedogenloze Majic, ik zet helemaal nooit aan tot haat, als je mijn respectabele essay's goed doorleest zie je dat ik altijd eerst het probleem omschrijf en dan overga tot de oplossing. Haat is nooit goed, ik keur het ten strengste af, maar jammer genoeg zijn de moslims wel* erg gehaat ondanks de liefde die zij uitstralen naar anderen
* klemtoon
Dat is toch logisch ? Het is zijn ernstige zaken waar ik het over hebquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:47 schreef FragmasterFreddy het volgende:
Ongelooflijk dat er nog steeds mensen ingaan op dit gammele geneuzel.
Ik ben een Marokkaan in hart en nieren, overigens heb ik wel een Nederlands paspoort, dus je stelling is onzinnigquote:Niemand die inziet dat BSB gewoon een volbloed Nederlander is die krom ligt van alle serieuze reacties?
Ja dagquote:Ik moet zeggen, als relnicht is ie een pro; net op het randje van geloofwaardigheid blijven, zodat er steevast wat schaapjes met open ogen intrappen.
Als jij het als zodanig opvat is het mooi meegomen, maar dat is niet de intentiequote:Verder: ga zo door! Altijd vermakelijke kost dit.
Het is allahverdorie geen blik soep dat je uit de kast kan trekken!!! Daar gaan dagenlang ploeteren aan studie, temidden van procederende zweetvoetenmannen in schimmige stadsbibliotheken aan vooraf!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:25 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Heb je daar nog een essay over?
Als je denkt dat BansheeBoy met zijn essay's de islam opdringt, ben je mi een grote domoor. Denk hierover dus nog maar een keer na, raad ik je aan.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:06 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Dat is puur jouw mening. Daarom zijn jouw essays ook niet objectief. Ze zijn er alleen maar om de Islam op te dringen in plaats van uit te leggen wat er echt aan de hand is.
Wel triest als je iemand ten onrechte verbetert. Mij mag je, in navolging van BansheeBoy, ook op fouten wijzen, Majic.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:31 schreef majic het volgende:
convinced :
Het is "literaire" ...staat nogal dom als je een moeilijk woord gebruikt om gedichtjes en rijmpjes mee aan te duiden, en dan vervolgens zo'n knoepert van een spelfout in je sig zet. (Overigens is dat niet de enige spelfout in je sig's ...maargoed deze vond ik toch wel erg hard).
Litterair is correct Nederlands.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:08 schreef majic het volgende:
Helaas is vandale.nl even offline - ik heb zelfs vandale.be getest maar ook dat mocht niet baten (Database offline wegens onderhoud).
Maar een kleine search op google die zal je snel doen inzien dat "litteraire" op nederlandse pagina's niet voor komt - behalve als fout, of als verwijzing naar de Franse vorm van "Literair" (Welke nl. wel met 2 t's is geschreven) .
Even een testje gedaan op http://www.freetranslation.com/ waar van NL--> ENG je geen vertaling krijgt met "Litterair", maar "Literair" wel gewoon prima werkt.
Spelfouten maken is wel een ramp en iets dat ik mezelf niet toesta.quote:Overigens is spelfoutjes in berichten maken niet eens zo'n ramp - maar om het in je signature te doen, en dan ook nog in de vorm van een taal-related iets ...hmmmm
Klopt, dankje. Ik zal het maar een typfout noemen, die zijn minder rampzalig. Bedankt dat je met er op gewezen hebt.quote:p.s. je andere spelfout is "Kannon" (Het is Kanon....)
Je hoeft voor mij niet te buigen noch nederig te zijn.quote:Mocht ik het fout hebben en je in het Nederlands ook gewoon "Litteraire" mag zeggen, dan zal ik uiteraard mijn nederige excuses aanbieden en je voeten kussen.
Ja, soms vind ik het ook heel moeilijk om het te laten. Vooral foutieve werkwoordvervoegingen zijn genant. Maar sommigen hebben blijkbaar veel moeite met Nederlands.quote:Kleine p.s. :
Continue spelfoutjes verbeteren doe ik niet, maar als ik het idee heb dat iemand zich er enorm mee voor lul zet, dan kan je toch je goede daad doen en zo iemand gewoon uit z'n lijden verlossen?
Ik ambieer geen carrière als dichter, toch bedankt voor je intentie.quote:Misschien zoeken er wel uitgevers op google naar "Literaire werken", en dan vinden ze je site niet omdat er "Litteraire" stond! Dus eigenlijk zou je me dankbaar moeten zijn, wellicht heb ik je geholpen aan een fantastische carriere als dichter.
Geen dank he!
Ik zou niet weten waar het vandaan komt. Het is inderdaad een minder gebruikte vorm. Heb je geluk dat ik net mijn voeten gewassen had!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:35 schreef majic het volgende:
Dan wordt het nu tijd voor mij om te bukken, he* convinced kust convinced's voeten. Zo, dat zit er weer op.
Enfin, spijtig dat vandale gister offline was grrr :/ Wat me wel dan opvalt is hoe ontzettend weinig men het in deze spellingsvorm gebruikt <in Nederland> . Ook buitenlandse vertaalsites kennen em niet. Misschien via Wallonie (Frans) --> Vlaanderen --> Nederland in gekomen?
De koran is onveranderd gebleven sinds geopenbaard en de overleveringen zijn onderhevig aan een strenge betrouwbaarheidskeuring. Vandaar acht BansheeBoy dit 100% zuiver, denk ik. (Sorry dat ik voor jou antwoord...)quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:05 schreef Beach het volgende:
BSB, ik weet niet waarom je zegt dat de Islam 100% zuiver is?
De Islam is een heel breed begrip.
Allemaal stromingen enzo.
En ook van die fundamentalische horen daarbij. Vind je die nog steeds zuiver?
En bovendien is de Islam een gejatte godsdienst, alles van de Joden en het Christendom gejat.
Groetjes Coen (een gelovig Christen)
![]()
Ik hoop echt uit het diepst van mijn hart voor je dat je een geintje maakt...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja dagWat is dat voor laster over mij ?? Check desnoods mijn geschiedenis, ik ben weinig te vinden in het onzin-forum omdat ik simpelweg serieus ben ingesteld
Nee, ik meen hetquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:14 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Ik hoop echt uit het diepst van mijn hart voor je dat je een geintje maakt...
Waarom verlaag je je tot zijn niveau door uberhaupt al tegengaas te geven op die onsmakelijke ongefundeerde insinuaties?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik meen het
Tnxquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:38 schreef convinced het volgende:
Bansheeboy Is Not A Clone!
Integratie = laxatie = strontquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:48 schreef dawg het volgende:
Wel iemand die het nergens anders over heeft dan dit gezever. Maar hij is wel geïntegreerd!
laat islamitische maar weg, noem het 'strijder'.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:56 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Een echte Islamitische strijder.
Ieder heeft zo zijn mening, en dat hebben we te respecteren.quote:Op donderdag 11 november 2004 16:26 schreef Blessed het volgende:
[..]
laat islamitische maar weg, noem het 'strijder'.
ook ik zal niet roepen dat je ze allemaal weg moet schoppen, en ik zal er ook niet vandoor gaan. Ik blijf hier om mijn visie te laten werken in de praktijk.
En nee, niet dat we allemaal moslim worden.
6 jaar is even?quote:Op zondag 27 mei 2007 01:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het was leuk voor even, maar deze kloon heeft zijn beste tijd ook wel weer gehad.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |