MAN, wat ik niet meegemaakt heb op Fok...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De rest van jouw 'wederwaardigheden' vergeet je maar liever?![]()
Die vergeet je echt nooit meer. Altijd goed voor een megaretegrote rel relletje.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:20 schreef SEMTEX het volgende:
de parasiet
Als DeVuilnisman, zelfs.quote:dat niemand doorhad dat ik me 4 maanden lang als man ophield op Fok
Het is een aardig beginnetje!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
MAN, wat ik niet meegemaakt heb op Fok...
Tietenscans (Toen was je nog een hoer als je je tieten postte), rellen met Larissa, Armageddon, Mirrorman of Harrie, een ex die op fok kwam om te rellen
![]()
![]()
, de Patriciaonline-tropics
, huilietopics van mezelf in R&P, nog als de parasiet en bans en dat er op een gegeven moment types waren die bang van me waren omdat ik ze misschien zou gaan aanvallen
![]()
![]()
, dat niemand doorhad dat ik me 4 maanden lang als man ophield op Fok
, Fok Wageningen Meet 2000, rellen met de #filosoofjes, etc.
Zoiets?
Is het ZO erg?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die vergeet je echt nooit meer. Altijd goed voor een megaretegrote rel relletje.
Uiteraard. Zelfs mijn lief had het niet doorquote:Als DeVuilnisman, zelfs.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:20 schreef tong80 het volgende:
Het Arcee-Scarefreak gevecht over de meeste posts.
Ja.quote:Amateurtjes nu.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:39 schreef tong80 het volgende:
Maar je zei ooit zelf dat het niet je bedoeling was om twijfel te maken.
Je verbaasde je erover dat het zo mannelijk overkwam.![]()
Ik ben er nooit achter gekomen, maar dat heb ik altijd wel vaker met klonen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:40 schreef SEMTEX het volgende:Ik wilde gewoon niet dat iemand erachter kwam dat ik aan 't klonen was
Ja, smokkie!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die was kewl
FOK!ster in het Big Brother huis!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:06 schreef MikeyMo het volgende:
Priscella, leeft die nog?
Ik kan me het FP bericht zoweer voor de geest halen: zojuist is op het forum totale gekte uitgebroken. Een trowu forumbezoekster blijkt in het huis te zitten...
Als ik mij niet vergis was jij degene die een van de leukste topics ooit hebt geopend..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
MAN, wat ik niet meegemaakt heb op Fok...
Tietenscans (Toen was je nog een hoer als je je tieten postte), rellen met Larissa, Armageddon, Mirrorman of Harrie, een ex die op fok kwam om te rellen
![]()
![]()
, de Patriciaonline-tropics
, huilietopics van mezelf in R&P, nog als de parasiet en bans en dat er op een gegeven moment types waren die bang van me waren omdat ik ze misschien zou gaan aanvallen
![]()
![]()
, dat niemand doorhad dat ik me 4 maanden lang als man ophield op Fok
, Fok Wageningen Meet 2000, rellen met de #filosoofjes, etc.
Zoiets?
oooh jaaa, toen die keer, en toen die zei dat die-en-die zo-en-zo zei over die anderen!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:43 schreef zodiakk het volgende:
Ik zal nooit vergeten die ene keer, toen 's nachts, met je weetwel en die-en-die, met dat crewlid, dat was echt leuk enzo, ja, dat zal me altijd bijblijven.
Ze post nog weleens in Oldbies.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:06 schreef MikeyMo het volgende:
Priscella, leeft die nog?
Volgens mij heb ik die niet geopend? Ik weet nog wel dat iemand een topic opende over kampers en we toen plaatjes zijn gaan zoeken op Cu2..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis was jij degene die een van de leukste topics ooit hebt geopend..
Ik maas dus Coby, een waus van de rolleman...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |