abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juni 2004 @ 00:26:55 #1
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_19577964
't is bijna zomer dus weg met die vetbuik!
ik heb flink gesearched eerst om te zoeken naar een topic met deze zelfde vraag, maar alle vragen zijn anders of de topics zijn op slot hier komt mijn vraag:

hoe kom ik snel van mijn vetbuik af& vet tieten?
tis niet echt dikke buik maar 't ziet er gewoon niet uit en 't beweegt wel iets mee als ik aan 't rennen ben, 't is ook alleen daar, verder zijn mijn armen etc harstikke dun

nu zegt de ene: "hardlopen moet je doen", de ander zegt "zwemmen is goed voor je buik" en de ander zegt weer "sit ups moet je doen" terwijl de anderen 't allemaal ontkennen.

ik hoef niet persé gespierde buik / six pack te hebben, maar gewoon iets vet van mijn buik mag er best af
hoe kan ik dit 't beste doen?

(liefst gewoon thuis/buiten work outs en geen sportschool)

heb 't express niet in sport gezet, omdat ik dit niet als sport zie maar meer als uiterlijke verzorging.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_19578086
Hier wat info : (Snel) Afvallen!!!!!
Verplaats je post toch even naar een ander bestaand topic.
Zal de link zo plaatsen.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_19578136
SLANK DE ZOMER IN (deel XIV)
zal ook nog even verder kijken voor info.
Deze toch dicht.

Hoe raak ik zo snel mogelijk mijn buikje kwijt! ( gesloten topic, ook info)
Borsten, sport en fitness ( ook gesloten)

[ Bericht 23% gewijzigd door Brennie op 02-06-2004 00:41:54 ]
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')