En waar krijg je met dit dieet de nodige vitaminen binnen?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:49 schreef _-Xanti-_ het volgende:
dat je naam molleke is zegt al dat je er toch wel over in zit.
elk pondje gaat door het mondje, dus zorg dat je vrij hebt, niet veel hoeft te presteren en doe het volgende (radicaal):
L I J N E N
Water en boterhammetjes, en bewegen/sporten.
voila zoveel dagen als je kan. Moet toch werken Toch?
Dat je je niet lekker voelt/ licht in je hoofd komt doordat je eigenlijk
meer behoefte hebt aan meer eten. niet aan toe geven dan.
Chocolade behoefte? misschien is daar een alternatief voor![]()
Je hebt gelijk, maar...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:56 schreef erikkll het volgende:
Je moet NIET op 'n streng dieet gaan zoals xanti zegt...
pilletjes? waar alle vitaminen in zitten gestopt?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
En waar krijg je met dit dieet de nodige vitaminen binnen?
Dat lichte in je hoofd komt meer door het bloedsuikergehalte dat drastisch naar beneden valt ..
@Molleke: kip, is licht.. witvis, ook licht.. pasta's, bijvoorbeeld met tonijn (in water, niet in zonnebloemolie..)
Je kan nog zoveel kunstmatige vitamines slikken, maar dat zal niet echt gaan helpen ...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:02 schreef _-Xanti-_ het volgende:
[..]
pilletjes? waar alle vitaminen in zitten gestopt?slokje water >> slok slok >> klaar
ja inderdaad dat helpt erg goedquote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
heeeel veeeel water drinken.... werkt heel goed....
Zeker wel naar je lichaam blijven luisteren ja, ik ben een aantal jaar geleden ook heel snel zo'n 20 kilo afgevallen en ben toen een paar keer bijna van mijn stokje gegaan. Achteraf gezien was dat goed stom...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:54 schreef Essiepessie het volgende:
Pas wel op, erg snel afvallen is niet goed voor je (lichaam)! En juist WEL blijven luisteren naar je lichaam als je bijvoorbeeld licht in je hoofd wordt.
Probeer vaker te sporten, liefst 3 keer per week. 1 keer zet geen zoden aan de dijk.quote:Op zondag 2 mei 2004 10:56 schreef molleke01 het volgende:
Dankje voor de reacties allemaal!
kzal ze proberen te volgen..
ik heb net ontbeten:
- 1 volkoren boterham met achterham en een tomaatje
- 3 kleine ronde roggebroodschijfjes met krabsalade
- 1 tarwe bolletje met Gekookte worst
- 1 glas magere yoghurtdrink
Dit was dus zeg maar mijn ontbijt en lunch omdat ik laat wakker was..
Ik sport verder 1x in de week,en drink 2 liter water per dag..
verder drink ik s'avonds Light frisdrank (SPA-bosfruit,Crystal clear&light en Coca cola light)
Ik ga dit dus proberen vol te houden,en over een weekje ga ik me wegen!
Bedankt voor de tips allemaal!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |