abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19592970
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:34 schreef kutnewbie het volgende:

[..]

je kan ze vast openknippen.... maar wat heb je er aan?
hetzelfde als aan een beflapje... helemaal geen zak
  woensdag 2 juni 2004 @ 18:51:51 #77
22944 Breetai
....Relax....
pi_19594971
Als ik me echt tranzig begin te voelen douch ik altijd tegen de avond. met paaspop zweet ik nog niet zo heel erg veel en dat duurt ook maar 2 dagen. Heb afgelopen keer geen douche gezien en wel een meid in m'n tent gehad. Alleen was het zo koud dat ze na 10 minuten geen zin meer had.

Afgelopen pinksterkamp met de scouting (Bacu Stammenweekend) had ik dus een extra fleece deken en extra stevig matje bij me. Vind iemand het op de laatste avond leuk om op z'n bek gerost te worden met een bierfles. Aangezien ik als enige staflid nog nuchter rondliep mocht ik naar het ziekenhuis rijden. Toen kwam ik pas rond 04:00u terug bij de kampvuurcirkel. Dan zie je net de laatste meiden afgevoerd worden richting tent. Bij het ziekenhuis had ik nog een Red Bull gedronken dus zo rond half zes had ik nog een keer zin om naar m'n nest te gaan. Rond 9 negen werd ik alweer wakker gemaakt door onze charmante kampstaf.

Op Lowlands douche ik me altijd tegen de avond als het echt warm werd die dag. Ik wil nog wel eens de beest uithangen in de pit en raak je echt bezweet. Ook zweet van anderen en dat stinkt s'avonds extra ranzig. Zo rond 20:00u staan er niet zoveel mensen bij de douches.

BTW, mijn tent is echt te klein om confortabel in te beffen naar mijn idee. Het kan wel, alleen moet er dan weer een hoop geschoven worden.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_19595403
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 18:51 schreef Breetai het volgende:
BTW, mijn tent is echt te klein om confortabel in te beffen naar mijn idee. Het kan wel, alleen moet er dan weer een hoop geschoven worden.
dan kun je ook niet gepijp worden waarschijnlijk. tijd voor een grotere tent?

69 moet toch in de meeste tenten wel passen
  woensdag 2 juni 2004 @ 19:21:45 #79
83921 poepert
lamme anus
pi_19595864
op paaspop ook niet gedouched, ben daar wel gepijpt (tot mijn grote spijt, ik heb een vriendin, die vond het niet leuk) maar heb er geen moment aan gedacht om m te wassen, ten eerste kwam het onverwacht en ten 2e ehh..... weet ik eik nie
psychologisch navorser der menselijke gedachtenspinsels door middel van extraorbitante waarnemingsverdiepende neuropeppers
  woensdag 2 juni 2004 @ 19:23:43 #80
83921 poepert
lamme anus
pi_19595917
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 19:06 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

pijpen lijkt me toch minder ruimte innemen als beffen, bij pijpen moet je als de ontvangende partij op zijn rug ligt gewoon recht van boven komen, bij beffen moet je toch echt je hoofd 90 graden draaien en tussen die benen gaan.... (of doe ik het nu al die tijd al verkeerd)
psychologisch navorser der menselijke gedachtenspinsels door middel van extraorbitante waarnemingsverdiepende neuropeppers
pi_19596115
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:23 schreef judes het volgende:
Douches op lowlands zijn volgens mij niet echt ranzig want bijna niemand gaat douchen! Moeten ze toch wel schoon blijven???
mens, ik ben wel eens om 9 uur ofzo gaan douchen, toen ik uit de douche stapte was de rij voor de dames douches zo lang dat de laatsten in de rij zo de mannenkleedkamer inkeken!
en sommigen vonden dat helemaal niet erg, zo te zien
Scheren is voor schapen!
  woensdag 2 juni 2004 @ 19:58:23 #82
22944 Breetai
....Relax....
pi_19596923
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 19:06 schreef Byte_Me het volgende:

69 zal nog wel mnoeten lukken. De temperaturen worden gelukkig ook een stuk sex vriendelijker.

Het wordt echt tijd voor een grotere tent. Deze heb ik voornamelijk gekocht vanwege het gewicht en de gedachte dat k nog fanatiek ging wandelen.
Ik heb tegenwoordig m'n eigen wagen. Op de aikido zomerschool kunnen ze nu eindelijk zien wat we bij de scouting onder kampement verstaan. (die 3 zitsbank zal nog steeds niet lukken denk ik)
  woensdag 2 juni 2004 @ 19:59:29 #83
22944 Breetai
....Relax....
pi_19596958
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 19:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
zo de mannenkleedkamer inkeken!
en sommigen vonden dat helemaal niet erg, zo te zien
Wat boeit mij dat nou. In het beste geval zouden ze interresse in mij kunnen krijgen.
pi_19597118
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 19:23 schreef poepert het volgende:

[..]

pijpen lijkt me toch minder ruimte innemen als beffen, bij pijpen moet je als de ontvangende partij op zijn rug ligt gewoon recht van boven komen, bij beffen moet je toch echt je hoofd 90 graden draaien en tussen die benen gaan.... (of doe ik het nu al die tijd al verkeerd)
maar je hoeft natuurlijk niet tussen haar benen te gaan liggen, vandaar dat het wel moet passen. maar mij moet je het eigenlijk niet vragen, ik heb geen extra punten verdiend
  woensdag 2 juni 2004 @ 22:42:19 #85
83921 poepert
lamme anus
pi_19602049
ik heb ook geen extra punten verdiend, wel op paaspop iemand punten laten verdienen, was de 3e ochtend... telt dat ook??
  woensdag 2 juni 2004 @ 22:58:46 #86
22944 Breetai
....Relax....
pi_19602624
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 22:42 schreef poepert het volgende:
ik heb ook geen extra punten verdiend, wel op paaspop iemand punten laten verdienen, was de 3e ochtend... telt dat ook??
Telt goed genoeg. You only score when you score. In dit geval vind ik het goed genoeg.

Daarbij loop ik nuchter rond als ik naar een festival ga of ga stappen. Dan kunnen dit soort ranzige gedachtes ervoor zorgen dat ik er niet zo'n zin in heb. Al zie ik het nog niet gebeuren dat ik op dat moment zou stoppen.

Een vriendin van me vroeg tijdens het inpakken op 2e pinksterdag waarom die fleece deken nog in de verpakking zat. Zij had het heel erg koud gehad enzo. Nou m'n mummy slaapzak doet het wel goed als ik alleen in de tent lig. Met z'n 2en moet je dan wat gaan improviseren of voorbereiden.
pi_19602923
Mja, pukkelpop vorig jaar, frans sprekend belgisch meisje, leuke meid trouwens. Ik had me dus NIET gedouched, maar twas al de eerste avond, dus das nog niet eens zo erg. Eerste lekker romantisch 3 flessen wijn leegdrinken en dan komt toch die eerst zoen als je lekker dicht tegen elkaar gaat zitten en opeens liggen. En dan sta je opeens met je broek op de enkels . 'T was trouwens pure lust en ze was mn type, dus waarom niet.

Conclusie: 3 punten voor haar (gdv, die heeft ze verdiend zeg! ), 3 punten voor mij de eerste avond, de 2de avond op herhaling, zelfde verhaal, alleen wat is het laatste en thuis honk a.k.a nueken eigenlijk??
  † In Memoriam † woensdag 2 juni 2004 @ 23:37:28 #88
25682 2cv
Niet subtiel
pi_19603940
Muziekfestival ? Ken je da ete ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_19610700
ik heb ook niet gedoucht op Flevo vorig jaar, wel tanden gepoetst

maar geen sex, alleen handwerk, in de slaapzak en buiten de tent
oh ja en ook nog bij een optreden
pi_19610787
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 00:00 schreef MartinusMagnus het volgende:
Als ze wel douches hebben waarom ga je dan in godsnaam niet douchen? Da's toch ranzig man!
Als je op een festival bent maak je je niet zo druk over dingen als douchen hoor. (Kan zich nog wat herinneren over al de mensen in de trein die steeds verder van ons af gingen zitten na een festivalletje als Waldrock al).

Verder drink ik met een festival genoeg dat ik me niet echt druk meer maak.
quote:
Op Lowlands douche ik me altijd tegen de avond als het echt warm werd die dag. Ik wil nog wel eens de beest uithangen in de pit en raak je echt bezweet. Ook zweet van anderen en dat stinkt s'avonds extra ranzig. Zo rond 20:00u staan er niet zoveel mensen bij de douches.
Daarvoor doe ik mijn schoenen + sokken uit, doe mijn portomonee, shag, telefoon, aansteker etc in mijn schoen en spring dat stukje water bij de alpha in.
pi_19612869
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 23:07 schreef pAin het volgende:
Conclusie: 3 punten voor haar (gdv, die heeft ze verdiend zeg! ), 3 punten voor mij de eerste avond, de 2de avond op herhaling, zelfde verhaal, alleen wat is het laatste en thuis honk a.k.a nueken eigenlijk??
sorry maar die extra punten kun je pas op dag 3 verdienen. lijkt me helemaal cool als je naar roskilde oid gaat. beffen/pijpen op dag 7
pi_19612882
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 22:42 schreef poepert het volgende:
ja, voor die ander wel ja.
  donderdag 3 juni 2004 @ 18:34:46 #93
96505 freaky_girl
Wij die alles kunnen...
pi_19621520
Boeiend of het onhygienisch is of niet!! Sex is goed!! en alsof sex opzich zo hygienisch is!!
We are like frogs oblivious..
pi_19621763
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 18:34 schreef freaky_girl het volgende:
Boeiend of het onhygienisch is of niet!! Sex is goed!! en alsof sex opzich zo hygienisch is!!
nou ik denk niet dat ze me had gepijpt als ik geen barleduc had gehad
  donderdag 3 juni 2004 @ 18:55:51 #95
96505 freaky_girl
Wij die alles kunnen...
pi_19621927
Ligt dan helemaal aan het meisje wat je treft
  donderdag 3 juni 2004 @ 18:57:33 #96
22944 Breetai
....Relax....
pi_19621975
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 18:55 schreef freaky_girl het volgende:
Ligt dan helemaal aan het meisje wat je treft
En hoe geil beiden op dat moment rondlopen.
  donderdag 3 juni 2004 @ 18:59:31 #97
96505 freaky_girl
Wij die alles kunnen...
pi_19622009
Das ckers zo!!
pi_19622131
nou het was wel een geile bedoening. ik kreeg nog commentaar van de buren de volgende dag. tsjaa, neem dan oordopjes mee.
  donderdag 3 juni 2004 @ 19:09:47 #99
96505 freaky_girl
Wij die alles kunnen...
pi_19622205
Festivals geven al herrie!!! EN je gaat toch niet naar een festival om te slapen!!
pi_19624703
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 12:37 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

sorry maar die extra punten kun je pas op dag 3 verdienen. lijkt me helemaal cool als je naar roskilde oid gaat. beffen/pijpen op dag 7
.

En op dag 7 zou ik daar niet eens zin in hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')