hetzelfde als aan een beflapje... helemaal geen zakquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:34 schreef kutnewbie het volgende:
[..]
je kan ze vast openknippen.... maar wat heb je er aan?
dan kun je ook niet gepijp worden waarschijnlijk. tijd voor een grotere tent?quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:51 schreef Breetai het volgende:
BTW, mijn tent is echt te klein om confortabel in te beffen naar mijn idee. Het kan wel, alleen moet er dan weer een hoop geschoven worden.
pijpen lijkt me toch minder ruimte innemen als beffen, bij pijpen moet je als de ontvangende partij op zijn rug ligt gewoon recht van boven komen, bij beffen moet je toch echt je hoofd 90 graden draaien en tussen die benen gaan.... (of doe ik het nu al die tijd al verkeerd)quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:06 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dan kun je ook niet gepijp worden waarschijnlijk. tijd voor een grotere tent?
69 moet toch in de meeste tenten wel passen
mens, ik ben wel eens om 9 uur ofzo gaan douchen, toen ik uit de douche stapte was de rij voor de dames douches zo lang dat de laatsten in de rij zo de mannenkleedkamer inkeken!quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:23 schreef judes het volgende:
Douches op lowlands zijn volgens mij niet echt ranzig want bijna niemand gaat douchen! Moeten ze toch wel schoon blijven???
69 zal nog wel mnoeten lukken. De temperaturen worden gelukkig ook een stuk sex vriendelijker.quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:06 schreef Byte_Me het volgende:
dan kun je ook niet gepijp worden waarschijnlijk. tijd voor een grotere tent?
69 moet toch in de meeste tenten wel passen
Wat boeit mij dat nou. In het beste geval zouden ze interresse in mij kunnen krijgen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
zo de mannenkleedkamer inkeken!
en sommigen vonden dat helemaal niet erg, zo te zien
maar je hoeft natuurlijk niet tussen haar benen te gaan liggen, vandaar dat het wel moet passen. maar mij moet je het eigenlijk niet vragen, ik heb geen extra punten verdiendquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:23 schreef poepert het volgende:
[..]
pijpen lijkt me toch minder ruimte innemen als beffen, bij pijpen moet je als de ontvangende partij op zijn rug ligt gewoon recht van boven komen, bij beffen moet je toch echt je hoofd 90 graden draaien en tussen die benen gaan.... (of doe ik het nu al die tijd al verkeerd)
Telt goed genoeg. You only score when you score. In dit geval vind ik het goed genoeg.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:42 schreef poepert het volgende:
ik heb ook geen extra punten verdiend, wel op paaspop iemand punten laten verdienen, was de 3e ochtend... telt dat ook??
Als je op een festival bent maak je je niet zo druk over dingen als douchen hoor. (Kan zich nog wat herinneren over al de mensen in de trein die steeds verder van ons af gingen zitten na een festivalletje als Waldrock al).quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:00 schreef MartinusMagnus het volgende:
Als ze wel douches hebben waarom ga je dan in godsnaam niet douchen? Da's toch ranzig man!
Daarvoor doe ik mijn schoenen + sokken uit, doe mijn portomonee, shag, telefoon, aansteker etc in mijn schoen en spring dat stukje water bij de alpha in.quote:Op Lowlands douche ik me altijd tegen de avond als het echt warm werd die dag. Ik wil nog wel eens de beest uithangen in de pit en raak je echt bezweet. Ook zweet van anderen en dat stinkt s'avonds extra ranzig. Zo rond 20:00u staan er niet zoveel mensen bij de douches.
sorry maar die extra punten kun je pas op dag 3 verdienen. lijkt me helemaal cool als je naar roskilde oid gaat. beffen/pijpen op dag 7quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:07 schreef pAin het volgende:
Conclusie: 3 punten voor haar (gdv, die heeft ze verdiend zeg!), 3 punten voor mij de eerste avond, de 2de avond op herhaling, zelfde verhaal, alleen wat is het laatste en thuis honk a.k.a nueken eigenlijk??
ja, voor die ander wel ja.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:42 schreef poepert het volgende:
ik heb ook geen extra punten verdiend, wel op paaspop iemand punten laten verdienen, was de 3e ochtend... telt dat ook??
nou ik denk niet dat ze me had gepijpt als ik geen barleduc had gehadquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:34 schreef freaky_girl het volgende:
Boeiend of het onhygienisch is of niet!! Sex is goed!! en alsof sex opzich zo hygienisch is!!![]()
![]()
En hoe geil beiden op dat moment rondlopen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:55 schreef freaky_girl het volgende:
Ligt dan helemaal aan het meisje wat je treft![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:37 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
sorry maar die extra punten kun je pas op dag 3 verdienen. lijkt me helemaal cool als je naar roskilde oid gaat. beffen/pijpen op dag 7![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |