Bouma is reserveaanvoerder achter Van Bommel en Ooijer. Als Cocu komt en van Bommel gaat, wordt Cocu de nieuwe captain lijkt me.quote:Op woensdag 2 juni 2004 02:21 schreef rubbereend het volgende:
andere vraag zou hiddink, in het geval dat cocu komt, de aanvoerdersband van bouma afnemen en aan cocu geven?
k zou voor zijn!
Da's mooiquote:PSV ontloopt topclubs in voorronde UCL
1 juni 2004 13:00
Op 10 en 11 augustus en 24 en 25 augustus aanstaande worden de wedstrijden gespeeld in de derde voorronde van de UEFA Champions League, waarin ook PSV zal uitkomen. Hierbij volgt het overzicht van de geplaatste ploegen.
De zestien clubs die al zeker zijn van deelname aan de Champions League zijn:
Porto
Valencia
Barcelona
AC Milan
AS Roma
Arsenal
Chelsea
Werder Bremen
Bayern München
Lyon
Paris SG
Panathinaikos
Olympiakos
Ajax
Celtic
Fenerbahçe
Ploegen die in de derde voorronde in actie moeten komen zijn:
Deportivo
Real Madrid
Juventus
Inter
Manchester United
Liverpool
Bayer Leverkusen
Monaco
PAOK Saloniki
Benfica
PSV
Glasgow Rangers
Anderlecht
Banik Ostrava
Dynamo Kiev *
Maccabi Haifa
Basel
Grazer AK
Bij deze 18 ploegen komen nog 14 ploegen die overblijven uit de eerste en tweede voorronde, de uiteindelijke 16 winnaars komen in het hoofdtoernooi.
In de derde voorronde zitten 16 ploegen die geplaatst zijn aan de hand van de clubranking. Deze clubs zijn vetgedrukt weergegeven in de tabel. Geplaatste ploegen kunnen niet tegen elkaar uitkomen. PSV zal hierdoor bijvoorbeeld niet tegen topclubs als Manchester United en Real Madrid spelen om zich te kwalificeren.
De loting van de derde voorronde vindt plaats op 30 juli 2004.
* Competitie nog niet afgelopen. Op dit moment staat Dynamo Kiev er het beste voor om zich te kwalificeren voor de derde voorronde UCL
Het is niet dat ik er weer ben, ik kom hier gewoon minder vaak.quote:hahaha. Leuk dat je er weer bent joh! Ik zie dat je nog steeds niks van het spelletje begrijpt. Gelukkig hebben we die zekerheid in ieder geval wel!
Dat vind ik ook. HIj kan daarna altijd nog ff 1 of 2 jaartjes bij psv spelen. Ik denk dat als hij nu voor psv kiest, het een grote teleurstelling voor hem wordt.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:18 schreef navvy het volgende:
Cocu moet gewoon ff lekker 2 jaartjes in Engeland gaan spelen.
O jij hebt zitten geniete dan van het spel? Maar goed, je bent snel tevreden als ajacied...quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:38 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik er weer ben, ik kom hier gewoon minder vaak.
Maar idd van Bommel is echt een onmisbare schakel binnen het Nederlands elftal. Dat hebben de laatste wedstrijden van het Nederlands elftal wel uit gewezen.
Waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
O jij hebt zitten geniete dan van het spel? Maar goed, je bent snel tevreden als ajacied...
Moldavië uitquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:38 schreef Speed1971 het volgende:
Maar idd van Bommel is echt een onmisbare schakel binnen het Nederlands elftal. Dat hebben de laatste wedstrijden van het Nederlands elftal wel uit gewezen.
Vonlanthen op het EKquote:Vonlanthen alsnog opgeroepen voor EK
Door het uitvallen van twee Zwitserse spelers is Johan Vonlanthen alsnog opgeroepen voor de Zwitserse EK-selectie. Aanvaller Streller liep tijdens de training een dubbele beenbreuk op en de spierscheuring van aanvaller Thurre bleek na uitgebreid onderzoek te ernstig om tijdens het EK nog in actie te komen. Vonlanthen speelt vanavond nog in Duitsland voor het EK onder 21 en zal zich daarna melden bij de nationale ploeg.
Kan 'ie weer na 2 minuten vertrekken jaquote:Jammer dat de Joego's er niet bij zijn, had graag Kezman op het EK gezien
Hij toonde iig de welbekende inzetquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:25 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kan 'ie weer na 2 minuten vertrekken ja
quote:Doelman Nathan Coe naar PSV
2 juni 2004 20:00
PSV heeft de Australische doelman Nathan Coe gecontracteerd voor een periode van drie jaar. Met de in Brisbane geboren Coe (1 juni 1984) voegt trainer Guus Hiddink aan zijn selectie een door hem gewenste jonge keeper toe.
Coe speelde in Australië voor Brisbane Strikers en het afgelopen seizoen stond hij onder contract bij Inter Milaan. Ook kwam hij uit voor het Australisch team onder 17 en onder 20. Tijdens de winterstop van dit seizoen ging hij met PSV mee op trainingskamp naar Turkije en speelde daar twee maal een halve wedstrijd.
Jongen ik zit te stangen, je komt dus te weinig.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:30 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
Beetje slap argument DD dat je snel tevreden bent als Ajacied........
Herr von Bommel is gewoon niet je van het. Lastig toe te geven voor een PSVer natuurlijk. Als van Bommel zo vreselijk geweldig zou zijn waarom willen clubs dan niet zoveel voor hem betalen?
Komt bij dat ik liever VDV, Sneijder, Seedorf, Davids, Cocu of Bosvelt op het middelveld zie dan die Duitser.
de prijs loopt al op, wie biedt meer?quote:Dortmund hoopt op Van Bommel
Uitgegeven: 3 juni 2004 11:49
AMSTERDAM - Borussia Dortmund wil toch nog een serieuze poging ondernemen om Mark van Bommel over te nemen van PSV. De Bundesliga-club, die begin deze week Van Bommels schoonvader Bert van Marwijk presenteerde als nieuwe trainer, meldde eerder nog dat het aantrekken van de middenvelder financieel niet haalbaar zou zijn.
Volgens AD Sportwereld heeft BVB ongeveer vier miljoen euro over voor de international, die het EK mist vanwege een achillespeesblessure. Het is echter de vraag op PSV met dat bod akkoord gaat. Vorige maand wezen de Eindhovenaren een bod van Borussia af en ook onderhandelingen met Schalke 04 liepen al twee maal stuk op de vraagprijs.
inderdaad, die komen binnenkort met een nieuw bod en die zullen zich niet willen laten verslaan door Borusiaquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:26 schreef twi het volgende:
Ik weet niet als je als schoonzoon graag wilt spelen onder je schoonvader. Misschien sociaal wel, maar sportief lijkt het me een ramp. Collega's kunnen je schuin aankijken, persoonlijke problemen als 'ie je op de bank zet, etc. etc.
Als ik van Bommel was zou ik lekker op Schalke wachten.
Schalke wou toen al niet hoger gaan, dus betwijfel ik dat nu..quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, die komen binnenkort met een nieuw bod en die zullen zich niet willen laten verslaan door Borusia
van raaij vertelde laatst dat ze tijdens de CL finale tegen hem hadden gezegd dat ze binnenkort met een nieuw bod kwamen. van raaij verwachte dus een nieuw hoger bod anders hoeven ze niet te komenquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Schalke wou toen al niet hoger gaan, dus betwijfel ik dat nu..
het volledige bericht:quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Schalke wou toen al niet hoger gaan, dus betwijfel ik dat nu..
quote:28/5/2004 - ED: Zondag gesprek met Cocu; nieuw bod Schalke´04 op Van Bommel; PSV verwacht akkoord over Hofland
(Van onze verslaggever RvW)
Het Eindhovens Dagblad weet te melden dat PSV zondag met Philip Cocu rond de tafel gaat zitten om een mogelijke transfer van de nieuwe aanvoerder van het Nederlands elftal naar PSV te bespreken. De internationals hebben dan een vrije dag.
Van Raaij liet verder weten dat Schalke´04 heeft aangekondigd op korte termijn met een nieuw bod te komen op Van Bommel. PSV wil netto, dus zonder alle makelaarskosten etc 5 miljoen euro ontvangen. Zelf lijkt Van Bommel zijn zinnen gezet te hebben op een contract bij de Duitse club. Daarnaast sprak de voorzitter de verwachting uit er met VFL Wolfsburg wel uit te komen over een transfer van Kevin Hofland.
vrijdag tot dinsdag niet thuis geweest dus lees ik dat nu pas voor het eerst, wist het alleen van Cocu.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het volledige bericht:
[..]
daarom, k dacht ik breng je even op de hoogtequote:Op donderdag 3 juni 2004 13:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vrijdag tot dinsdag niet thuis geweest dus lees ik dat nu pas voor het eerst, wist het alleen van Cocu.
Maar dat is dan goed nieuws.
in de 1e plaats te investeren in een keeper..... Westerveld graagquote:Op donderdag 3 juni 2004 14:19 schreef DivineJester het volgende:
2.5 miljoen voor Hofland (volgens de Spits) en 5 voor MvB, dan kunnen ze weer gaan shoppen.
die Coe is er toch?quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de 1e plaats te investeren in een keeper..... Westerveld graag
de plannen van guus waren 1 ervaren 1e keeper en daar achter een jong talent, we hadden namelijk ook geen 2e keeper meerquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:55 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
die Coe is er toch?
die Australiër...
oopsquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de plannen van guus waren 1 ervaren 1e keeper en daar achter een jong talent, we hadden namelijk ook geen 2e keeper meer
Waar is gold old Rob van DIjk dan????quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de plannen van guus waren 1 ervaren 1e keeper en daar achter een jong talent, we hadden namelijk ook geen 2e keeper meer
geen idee, alles is goed behalve in ons doel.........quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:06 schreef BZ het volgende:
[..]
Waar is gold old Rob van DIjk dan????
heeft in de winterstop 2 keer een helft bij psv gekeeped. keeper van t olympisch elftal van australie als ik me niet vergisquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:53 schreef BZ het volgende:
He MM, ken jij die Coe dan???
Wat voor keeper is het dan???
nou qua keeper aankopen hebben we nooit echt geluk gehad, van dijk, koch, kralj, menzo, ten rouwelaar etc. etc.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:56 schreef methodmich het volgende:
Coe is gewoon een Didulica-aankoop.
Afwachten wat het wordt.
volgens mij is coutinho pas laat bij de psv jeugd gekomen iets van 16 jaar ofzo. maargoed. k vond goed keepen in zn tijd dat ie waterreus verving en bij t wk tot 19 in argentienequote:Op donderdag 3 juni 2004 18:01 schreef methodmich het volgende:
Coutinho was geen aankoop en kon er ook niks van. Kan er nog steeds niks van. Die poept eerst 5 x in zijn broek voor ie duikt.
weggeefprijs........quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:26 schreef pascalheister het volgende:
Hofland voor 2 miljoen naar Wolfsburg
beetje triest dat feijenoord geen internationals heeft op t ekquote:3/6/2004 - PSV heeft de meeste internationals
Slechts vier Nederlandse clubs leveren deelnemers aan het Europees Kampioenschap in Portugal, zo blijkt uit een inventarisatie van de officiele spelerslijst. PSV is de club met de meeste internationals op het EK: 7. Het gaat om Waterreus, Bouma, Robben, Vogel, Vonlanthen, Bogelund en Rommedahl. Ajax heeft zes internationals, Heerenveen heeft er twee en AZ Alkmaar een. Van Feyenoord is geen enkele speler op het EK aanwezig.
zou me niks verbazen als zelf hij niet wil komen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:02 schreef Zapper het volgende:
Nou Cocu kom je nog?
dat geloof je zelf nietquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
zou me niks verbazen als zelf hij niet wil komen.
Maar zijn ze beter dan Hofland? Nee.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:00 schreef methodmich het volgende:
Ze hebben verdedigers genoeg tong. Met Colin, Ooijer, Alex, Bouma, Jakobsen en Addo nog 6 man die centrale verdediger kunnen spelen.
Die is naar Heusden-Zolder gehaald door Nilis, Vermeiren gaat naar Turnhoutquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:51 schreef methodmich het volgende:
Yves Lenaerts volgend jaar 1e man.
t hele bericht van vi.nlquote:Op maandag 7 juni 2004 00:32 schreef BVO het volgende:
Transfer van Cocu is rond.
als het echt helemaal waar is, waar k wel in geloofquote:'Cocu akkoord met PSV over terugkeer'
7/6/2004 0 :03
Phillip Cocu keert terug bij PSV, zo meldt Omroep Brabant. De 33-jarige international kwam zondag tot overeenstemming met de Eindhovense ploeg, die van plan is de geboren Eindhovenaar maandag te presenteren als nieuwe aanwinst.
Cocu liet onlangs via zijn zaakwaarnemer Rob Jansen weten dat hij twijfelde over een avontuur bij een Engelse club en een terugkeer bij PSV. Eerder kwam de verdedigende middenvelder niet tot een akkoord met Barcelona over een nieuwe verbintenis.
Van 1995 tot en met de zomer van 1998 speelde Cocu al voor PSV, dat hem had overgenomen van Vitesse. Na drie jaar bij de roodwitte club vertrok de 79-voudig international naar Barcelona.
quote:Op maandag 7 juni 2004 08:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb het altijd al gezegd he: Cocu komt op zeker naar PSV...
Qua aankopen van eerste keepers heeft PSV altijd wel een goede neus gehad. Als je kijkt van eind jaren zestig tot nu toe zijn er maar een paar keepers geweest (en wat voor een): Doesburg, v Beveren, v Breukelen en Waterreus.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou qua keeper aankopen hebben we nooit echt geluk gehad, van dijk, koch, kralj, menzo, ten rouwelaar etc. etc.
wel goed de laatste jaren, Lodewijks...... en Waterreus en Coutinho
Mwah, ik vind Sibon ook meer een spits voor psv dan voor Ajax eigenlijk...quote:Op maandag 7 juni 2004 12:06 schreef StarGazer het volgende:
Ik las ook ergens dat Psv Sibon zou willen aantrekken als vervanger van Kezman. Dat zou niet echt een slimme zet zijn, aangezien Sibon al bij Ajax heeft laten zien niet meer te zijn dan een prima spits voor een subtopper.
Sibon is een nuttige kracht, maar er wordt momenteel ook werk gemaakt van een groot Hongaars talent, een zelfde type als Kezmanquote:Op maandag 7 juni 2004 12:06 schreef StarGazer het volgende:
Ik las ook ergens dat Psv Sibon zou willen aantrekken als vervanger van Kezman. Dat zou niet echt een slimme zet zijn, aangezien Sibon al bij Ajax heeft laten zien niet meer te zijn dan een prima spits voor een subtopper.
Maar waarom zou je een tweede Vennegoor kopen als je er al eentje hebt?quote:Op maandag 7 juni 2004 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwah, ik vind Sibon ook meer een spits voor psv dan voor Ajax eigenlijk...
Misschien is hij van het Vennegoor gehalte...
PSV wil er natuurlijk aan verdienen en in die zin moeten ze ook wel weg, maar ik heb de indruk dat er geen enkele buitenlandse (sub)topclub meer dan een paar miljoen wil neerleggen voor Van Bommel, Kezman of Rommedahl.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Helaas gaan Van Bommel en Kezman waarschijnlijk weg....
Het is te hopen dat er haast gemaakt wordt met het aantrekken van Torghelle, want als hij zo doorgaat met scoren, zit straks iedereen achter hem aan
Die punten 1 t/m 5 zijn stuk voor stuk keiharde feiten, kom met tegenbewijs of ga je moeder pesten.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:11 schreef twi het volgende:
[..]
Maar waarom zou je een tweede Vennegoor kopen als je er al eentje hebt?
Enneh, Spideyman, even wat realistischer worden s.v.p.
Na de winterstop zal hij helemaal doorbrekenquote:Op maandag 7 juni 2004 12:12 schreef jpg97 het volgende:
Vonlanthen niet vergeten mensen!
Wordt zeker een toppertje
Ik heb dat in het Eindhovens Dagblad gelezen, in dat zelfde artikel stond ook dat er de mogelijkheid bestond om Feher van NAC over te nemen voor 1 miljoen Euro, als vervanger vn Van Bommel.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:06 schreef StarGazer het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2004 12:15 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Die punten 1 t/m 5 zijn stuk voor stuk keiharde feiten, kom met tegenbewijs of ga je moeder pesten.
quote:1.) Kezman is al 3 van de 4 keer als topscorer geeindigd;
Kezman gaat weg, dus gaat niet weer als topscorer eindigen
2.) Rommedahl levert, afgezonderd dit jaar met z'n blessure, al jarenlang de meeste assists af, meer dan wie dan ook in de HCE;
Rommedahl lonkt ook richting Duitsland, bovendien zijn veel assists op Kezman en ik moet nog maar zien of diens opvolger er zo goed mee om gaat
3.) De PSV defensie heeft sinds 2000/2001 3 van de vier keer verreweg de minste goals tegengekregen;
Eens
4.) Met Van Bommel en Cocu heb je twee gelouterde internationals op het middenveld;
Behalve dat van Bommel nou niet echt geloutert, internationaal gezien, staat hij op het punt van vertrekken, waar Cocu nog niet helemaal zeker is
5.) PSV heeft al 4 jaar lang achter elkaar het beste doelsaldo!
Met Kezman ja. Trek er 30 goals vanaf, en je komt op het niveau van een redelijke subtopper uit
Kom op zeg, Vonlanthen heeft veel te weinig laten zien. Hij heeft zoveel kansen van Hiddink gekregen (na de winterstop werd hij vrijwel elke wedstrijd ingebracht voor de laatste 20 minuten) en op een enkele wedstrijd na speelt hij echt te onzeker en te rendementloos.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:13 schreef twi het volgende:
Precies, Vonlanthen heb ik aardige dingen zien doen.Die kan met 1, 2 seizoenen uitgroeien tot een hele goeie.
Wat verwacht je van zo'n jong 17 jarig (of is 'ie inmiddels 18?) ventje, dat 'ie er gelijk 10 in trapt? Er zit potentie in die jongen, iets wat niet in veel van die andere spelers is te vinden. Ik zeg niet dat 'ie gelijk fantastisch zal spelen, maar hij kan echt wel groeien naar een spits die er zo'n 20 per seizoen intrapt.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:22 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kom op zeg, Vonlanthen heeft veel te weinig laten zien. Hij heeft zoveel kansen van Hiddink gekregen (na de winterstop werd hij vrijwel elke wedstrijd ingebracht voor de laatste 20 minuten) en op een enkele wedstrijd na speelt hij echt te onzeker en te rendementloos.
Carriere Vonlanthen:
Seizoen--Club---Wedstrijden---goals----land
2001/02-- BSC Young Boys- 8--- 1------Zwitserland
2002/03-- BSC Young Boys- 27-- 4------Zwitserland
2003/04-- BSC Young Boys- 2---- 1-----Zwitserland
2003/04-- PSV----------------- 19-- 3-----Eredivisie
Totaal---------------------------- 56-- 9Topspits
![]()
Je vergeet ff dat een PSV spits er minimaal 20 per jaar inschiet, dat is sinds 1988 al zo (op één jaar na met Nii Lamptey in de spits)quote:Met Kezman ja. Trek er 30 goals vanaf, en je komt op het niveau van een redelijke subtopper uit
Rommedahl heeft uitdrukkelijk aangegeven te willen blijvenquote:Rommedahl lonkt ook richting Duitsland, bovendien zijn veel assists op Kezman en ik moet nog maar zien of diens opvolger er zo goed mee om gaat
PSV moet eerst maar iemand vinden die 't kan. Ik zie VoH het eerlijk gezegd niet doen. Bovendien scoort die al redelijk vaak, dus dan zou 'ie er 40-45 in moeten trappen om het verlies van Kezman te compenseren. Vonlanthen zal er ook wel een stuk of tien in knallen, maar 25-30?quote:Op maandag 7 juni 2004 12:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Je vergeet ff dat een PSV spits er minimaal 20 per jaar inschiet, dat is sinds 1988 al zo (op één jaar na met Nii Lamptey in de spits)
Chivu speelde dit seizoen ook 100% zeker in Amsterdamquote:Rommedahl heeft uitdrukkelijk aangegeven te willen blijven
hij is nu 18quote:Op maandag 7 juni 2004 12:25 schreef twi het volgende:
[..]
Wat verwacht je van zo'n jong 17 jarig (of is 'ie inmiddels 18?) ventje, dat 'ie er gelijk 10 in trapt? Er zit potentie in die jongen, iets wat niet in veel van die andere spelers is te vinden. Ik zeg niet dat 'ie gelijk fantastisch zal spelen, maar hij kan echt wel groeien naar een spits die er zo'n 20 per seizoen intrapt.
Vergeet niet, je mist ook de assists van links, en de goaltjes die Robben meepikt(e).quote:Op maandag 7 juni 2004 12:30 schreef du_ke het volgende:
PSV vindt echt wel een fatsoenlijke spits die de plaats van Kezman in kan nemen. 30 goals kan je misschien niet direct verwachten maar een stuk of 20 hoeft geen probleem te zijn voor de centrale spits van PSV
.
1.) ow? en naar welke club dan? (zie m'n eerste post in dit topic)quote:Op maandag 7 juni 2004 12:22 schreef twi het volgende:
1.) Kezman gaat weg, dus gaat niet weer als topscorer eindigen
2.) Rommedahl lonkt ook richting Duitsland, bovendien zijn veel assists op Kezman en ik moet nog maar zien of diens opvolger er zo goed mee om gaat
3.) Eens
4.) Behalve dat van Bommel nou niet echt geloutert, internationaal gezien, staat hij op het punt van vertrekken, waar Cocu nog niet helemaal zeker is
5.) Met Kezman ja. Trek er 30 goals vanaf, en je komt op het niveau van een redelijke subtopper uit
1.) Er zal nog wel een club zich voor Kezman gaan melden, die er 5-7 miljoen voor wil betalen. PSV kan dit simpelweg niet weigeren. Zie Hofland. Persoonlijk zie ik een club als Aston Villa, Liverpool, Newcastle of desnoods een Duitse club zich nog wel melden voor 'm.quote:Op maandag 7 juni 2004 12:47 schreef Spideyman het volgende:
[..]
1.) ow? en naar welke club dan? (zie m'n eerste post in dit topic)
2.) volgens mij wil rommedahl blijven
3.) eens? het is gewon een feit.
4.) cocu is niet zeker idd maar wel heel waarschijnlijk, vbommel is ivm andere middenvelders in de HCE internationaal wel een stuk wijzer.
5.) dus PSV moet maar met 10 man gaan spelen![]()
Feher is toch geen optie? Alex "de scorende verdediger" is al voor die positie aangetrokken. En daar gaan we heeeeel veel plezier aan beleven, qua doelpunten kan hij de concurentie met vdvaart wel aanquote:Op maandag 7 juni 2004 13:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goede zaak dat ie komt, ik heb lang gedacht dat het toch weer mis zou lopen.
Maar wat is dat in hemelsnaam voor een praat over Feher en Sibon?!?! Daar word je geen kampioen mee mensen...
denk dat jij de komende dagen maar met een hele grote zak over je hoofd moet gaan lopenquote:Op maandag 7 juni 2004 08:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb het altijd al gezegd he: Cocu komt op zeker naar PSV...
Volgens mij is dat een andere Alex.quote:Op maandag 7 juni 2004 14:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Feher is toch geen optie? Alex "de scorende verdediger" is al voor die positie aangetrokken. En daar gaan we heeeeel veel plezier aan beleven, qua doelpunten kan hij de concurentie met vdvaart wel aan![]()
Nee, onze Alex is de scorende verdediger, de andere Alex is de scorende middenvelder en die gaat naar Fenerbahçe.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een andere Alex.
Scoorde jullie' Alex nou die 4 penalty's in 1 wedstrijd, of was dat die andere Alex?quote:Op maandag 7 juni 2004 16:55 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee, onze Alex is de scorende verdediger, de andere Alex is de scorende middenvelder en die gaat naar Fenerbahçe.
quote:Cocu gaat naar Ajax als hij niet bij Barça bijtekent.
DDquote:Cocu kost geen transfergeld, alleen salaris. Maar Cocu gaat naar Ajax.
ik zeg, Richard Roelofsenquote:Op maandag 7 juni 2004 17:44 schreef ASSpirine het volgende:
oh nee, DD heeft het fout
elke week 20 minuten spelen is niet voldoende om te laten zien wat je kan
Hun Lex deed niet mee tegen de Fransen.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Scoorde jullie' Alex nou die 4 penalty's in 1 wedstrijd, of was dat die andere Alex?
En jullie' Alex deed niet mee tegen Brazilie, of was dat nou wel jullie' Alex.
wel een leuke aankoop?quote:Op maandag 7 juni 2004 19:18 schreef methodmich het volgende:
Cocu is wel een leuke aankoop natuurlijk.
van der schaaf gaat weg hoop kquote:Op maandag 7 juni 2004 19:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hun Lex deed niet mee tegen de Fransen.
Hun Lex heeft vaak blessures.
Cocu is wel een leuke aankoop natuurlijk. Cocu is nog in staat om van der Schaaf te laten renderen.
Niet overdrijven natuurlijk. Een toptransfer was het toen je hem destijds bij Vitesse weghaalde, nu is het een leuke aankoop.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:32 schreef Zapper het volgende:
[..]
wel een leuke aankoop?
Dit is een toptransfer, voor PSV althans
van VI.nl geript:quote:Op maandag 7 juni 2004 17:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Scoorde jullie' Alex nou die 4 penalty's in 1 wedstrijd, of was dat die andere Alex?
En jullie' Alex deed niet mee tegen Brazilie, of was dat nou wel jullie' Alex.
dat denk ik niet ..quote:Op maandag 7 juni 2004 20:12 schreef methodmich het volgende:
Maar jullie Lex wordt gewoon wissel hoor...
In eerste instantie wel, maar terugkijkend op de afgelopen seizoenen, krijgt hij snel genoeg kansen vanwege gekneuste tepels of verrekte haarvaatjes bij de verdedigersquote:Op maandag 7 juni 2004 20:12 schreef methodmich het volgende:
Maar jullie Lex wordt gewoon wissel hoor...
daarom hebben we er zoveel, behalve op links.........quote:Op maandag 7 juni 2004 21:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
In eerste instantie wel, maar terugkijkend op de afgelopen seizoenen, krijgt hij snel genoeg kansen vanwege gekneuste tepels of verrekte haarvaatjes bij de verdedigers
1 van Barcelona's beste spelers gaat naar PSV, mag ik t dan alsjeblieft een toptransfer noemen???quote:Op maandag 7 juni 2004 19:41 schreef methodmich het volgende:
Niet overdrijven natuurlijk. Een toptransfer was het toen je hem destijds bij Vitesse weghaalde, nu is het een leuke aankoop.
mandy die mogelijk terugkeert naar ajax is een toptransferquote:Op maandag 7 juni 2004 22:35 schreef Zapper het volgende:
[..]
1 van Barcelona's beste spelers gaat naar PSV, mag ik t dan alsjeblieft een toptransfer noemen???
leuke aankoop... een hééééle leuke aankoop
aankoop? Als hij hetzelfde loon van Barca had gekregen als afgelopen jaar was hij gewoon veel liever daar gebleven, komt er ook bij dat hij was transfervrij was en jullie moeten het echt hebben van speler met een psv verleden en zelfs die kiezen bijna nog liever voor een PL-avontuur.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:35 schreef Zapper het volgende:
[..]
1 van Barcelona's beste spelers gaat naar PSV, mag ik t dan alsjeblieft een toptransfer noemen???
leuke aankoop... een hééééle leuke aankoop
So whatquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:01 schreef F1Bas het volgende:
aankoop? Als hij hetzelfde loon van Barca had gekregen als afgelopen jaar was hij gewoon veel liever daar gebleven, komt er ook bij dat hij was transfervrij was en jullie moeten het echt hebben van speler met een psv verleden en zelfs die kiezen bijna nog liever voor een PL-avontuur.
Kom op, enige credits mag je ze nu ook wel geven. Cocu is gewoon een heel erg goede aankoop. Stiekem hoop ik dat zijn leeftijd nu toch gaat meetellen...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
aankoop? Als hij hetzelfde loon van Barca had gekregen als afgelopen jaar was hij gewoon veel liever daar gebleven, komt er ook bij dat hij was transfervrij was en jullie moeten het echt hebben van speler met een psv verleden en zelfs die kiezen bijna nog liever voor een PL-avontuur.
Die uitspraken heb ik nooit gedaan. Dat was Tony Montana. Ik heb altijd gezegd dat Cocu naar PSV zou komen, jullie bleven maar zaniken dat ie naar Ajax zou gaan.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:04 schreef Zapper het volgende:
[..]
[..]
DD
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:25 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die uitspraken heb ik nooit gedaan. Dat was Tony Montana. Ik heb altijd gezegd dat Cocu naar PSV zou komen, jullie bleven maar zaniken dat ie naar Ajax zou gaan.
Oh ja, dat vraagteken mag uit de topictitel lijkt me...
Is zeker geen toptransfer.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:39 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
mandy die mogelijk terugkeert naar ajax is een toptransfer![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Die uitspraken heb ik nooit gedaan. Dat was Tony Montana. Ik heb altijd gezegd dat Cocu naar PSV zou komen, jullie bleven maar zaniken dat ie naar Ajax zou gaan.
Oh ja, dat vraagteken mag uit de topictitel lijkt me...
Resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op maandag 7 juni 2004 11:59 schreef Spideyman het volgende:
Ik heb het gevoel dat noch Kezman, noch Van Bommel, noch Rommedahl zal vertrekken....
Het is een beetje afwachten met de nieuwe keeper (Coe) en hoe de linkerflank ingevuld wordt (Leandro?) en hoe het vertrek van Van Raay en Arnesen wordt opgevangen, maar PSV heeft dan toch echt het beste team van de eredivisie!
1.) Kezman is al 3 van de 4 keer als topscorer geeindigd;
2.) Rommedahl levert, afgezonderd dit jaar met z'n blessure, al jarenlang de meeste assists af, meer dan wie dan ook in de HCE;
3.) De PSV defensie heeft sinds 2000/2001 3 van de vier keer verreweg de minste goals tegengekregen;
4.) Met Van Bommel en Cocu heb je twee gelouterde internationals op het middenveld;
5.) PSV heeft al 4 jaar lang achter elkaar het beste doelsaldo!
In de CL wil het niet lukken, maar in de HCE is dit team toch echt verreweg de beste![]()
alleen aad de mos is een garantie voor suc6quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
Misschien wel 1 van de slechtste trainers ooit die psv gehad heeft... zoniet de slechtste. Die man heeft psv toch "getraind" in het seizoen '93/'94? Wie was de trainer daarvoor ook alweer?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen aad de mos is een garantie voor suc6![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:44 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Misschien wel 1 van de slechtste trainers ooit die psv gehad heeft... zoniet de slechtste. Die man heeft psv toch "getraind" in het seizoen '93/'94? Wie was de trainer daarvoor ook alweer?
Ik kan me die wedstrijd nog wel herrinneren ja.... Ajax was de ploeg in vorm, speelde iedereen van de mat en begon met een gevoel van overmacht aan de wedstrijd tegen het destijds kwakkelende psv..... en dat werd door een subliem counterende psv op een genadeloze manier afgestraft. Een jaar later was Ajax wél in staat om in Eindhoven psv van de mat te spelen. Met omgekeerde cijfers , 1-4. Meteen ook de laatste overwinning van Ajax in het Philips stadionquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:16 schreef rubbereend het volgende:
in het blad van supportersvereniging hebben ze altijd een terugblik naar 10 jaar terug, daar zitten ze nu midden in de aad de mos periode, echt een aardigheid (al was het destijds geen pleziertje).
het enige goede wat hij heeft gedaan was de 4-1 op ajax
ja en wat me daar van bij is gebleven is dat het hele ajax vak "we zwaaien met zn alle naar de mos" zong (en daarbij ook zwaaide) waarop het psv vak ernaast mee begon te zwaaien en te zingenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik kan me die wedstrijd nog wel herrinneren ja.... Ajax was de ploeg in vorm, speelde iedereen van de mat en begon met een gevoel van overmacht aan de wedstrijd tegen het destijds kwakkelende psv..... en dat werd door een subliem counterende psv op een genadeloze manier afgestraft. Een jaar later was Ajax wél in staat om in Eindhoven psv van de mat te spelen. Met omgekeerde cijfers , 1-4. Meteen ook de laatste overwinning van Ajax in het Philips stadion![]()
Voor Robben neem ik aan. Maakte een goede indruk op mij tijdens de interland NL-USA.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Volgens de telegraaf zit PSV nu achter een Yank aan; DaMarcus Beasley. Linkspoot met aanvallende kwaliteiten bij Chicago Fire
[afbeelding]
Hij staat alleen een beetje stil in zijn ontwikkeling. Daarom mag hij wmb wel komen, maar hij moet zich wel bewijzenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:33 schreef methodmich het volgende:
Beasley is één van de grootste talenten van de VS.
bouma/robbenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:40 schreef methodmich het volgende:
Dan moet ie niet komen, aangezien Guus geen enkele speler beter maakt.
Als iemand minder slecht wordt gemaakt, wordt ie dus beter.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:45 schreef methodmich het volgende:
Robben hadden jij en ik ook nog wel beter gemaakt.
Bouma is minder slecht cq nuttiger gemaakt, niet beter.
Colin is het afgelopen jaar goed doorgegroeid. De Koreanen zijn ook beter gaan spelen en John De Jong is ook met stappen vooruit gegaanquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:32 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij is colin ook beter geworden, maargoed k zal wel weer de enige zijn die dat vindt
Die kan dan waarschijnlijk de strijd aan gaan met die Deense aankoop (Qvuist?). Of zou Marquinho of Ramzi linksvoor gaan spelen........ Moeilijk te vervangen hoor zo'n Robben.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Volgens de telegraaf zit PSV nu achter een Yank aan; DaMarcus Beasley. Linkspoot met aanvallende kwaliteiten bij Chicago Fire
[afbeelding]
qvuis is volgens mij een centrum spits, maargoed.quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:47 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Die kan dan waarschijnlijk de strijd aan gaan met die Deense aankoop (Qvuist?). Of zou Marquinho of Ramzi linksvoor gaan spelen........ Moeilijk te vervangen hoor zo'n Robben.
ja en als dan ook nog van bommel en kezman gaan en er komen fatsoenlijke vervangers, dan is het een kwestie van de 1e seizoenselft doorkomen want het team zal ff nodig hebben om ingespeeld op elkaar te rakenquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:54 schreef ChAoZ het volgende:
het mogelijke probleem dit jaar is dat er mogelijk meer van dat soort spelers in 1 seizoen moeten worden vervangen.
Maar goed, voorlopig alleen Waterreus, Robben en Hofland weg
Mooie ruil voor NAC denk ik zo!quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:31 schreef methodmich het volgende:
PSV wil Fehèr voor van Bommel.
methodmich stookt een beetje, da's niet ergquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:54 schreef rubbereend het volgende:
altijd dat geouwehoer, de koreanen zijn gewoon vele malen beter dan een jaar geleden.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Mooie ruil voor NAC denk ik zo!
Blijf ze maar onderschatten, ik haal deze quote volgend jaar nog wel eens aan om mijn gelijk te bewijzenquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:01 schreef methodmich het volgende:
Okee, dan zijn ze dus slechter dan gemiddeld, aangezien ik ze van het niveau Albert-Michael Yobo vindt en jij ze pas als ze topfit zijn enige kans geeft goed te spelen.
lee is ook goed in de schaarquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:33 schreef methodmich het volgende:
Ja, qua humor vind ik ze ook leuk.
Vooral die moppen die Park altijd tapt aan de bar.
waar ze bij ajax al niet voor juichenquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:25 schreef methodmich het volgende:
Wat zijn jullie dan diep gezonken, als je vroeger kon juichen voor Nilis en nu al op de banken gaat voor Park...
Die hopen al op een terugkeer van Mandy, dus wat dat betreft mogen wij in onze handen knijpen met Park. Ze willen nu ook al Rommedahl overnemen, dat zegt wel weer genoegquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:50 schreef pascalheister het volgende:
waar ze bij ajax al niet voor juichen
Die willen wij(de supporters) dus NIET en gaan daar dus ook al zeker niet voor juichen. Ik zou dus voor geen geld Park in Ajax 1 willen zienquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ze willen nu ook al Rommedahl overnemen, dat zegt wel weer genoeg
wahahahaquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:22 schreef jpg97 het volgende:
whahaha offtopic maar wel grappig:
ik hoor net dat esajas ( wie?: nou een speler die vroeger bij feyenoord en cambuur heeft gespeeld ) nu een contract heeft bij AC MILAN!!
En dat terwijl hij vorig jaar nog met een circus rondtrok om geld te verdienen![]()
![]()
Als hij 6x zou scoren tegen welke club dan ook zou jij ook juichenquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die willen wij(de supporters) dus NIET en gaan daar dus ook al zeker niet voor juichen.
geen één club zal 10 tallen miljoenen storten, birmingham schijnt een bod van rond de 9 a 10 miljoen in gedachte te hebben gehad maar dat is niet doorgegaan. 10 miljoen lijkt me de max. en rond de 6 het minimumquote:Op donderdag 10 juni 2004 09:54 schreef Spideyman het volgende:
Ik heb een beetje een dubbel gevoel bij Mateja 'Jezus is mijn beste vriend' Kezman. Aan de ene kant is het gewoon een superspits die er altijd weer staat voor PSV, maar hij geeft al zolang aan dat hij weg weg weg wil.
In de VI had Waterreus een quote: "Het embleem op het shirt kussen kan iedereen, maar het publiek ziet niet wat de persoon in kwestie echt denkt. Dat zien wij binnen in de kleedkamer wél."
De eerste speler die bij me te binnen schoot was Kezman. Ik heb bijna zoiets van flikker dan ook maar op. Jammer genoeg zal Valencia er geen tientallen miljoenen voor terugstorten in de clubkas......
Baraja?quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:06 schreef ErikT het volgende:
Kezman naar Valencia zou echt super zijn. Ik wil al een tijdje een shirt van die helden, dan weet ik meteen wie ik achterop zet
en waarom geen 2dequote:Op donderdag 10 juni 2004 14:37 schreef BZ het volgende:
Maar wat moet Valencia met Kezman......
Ze hebben Mista toch al voor de doelpunten of niet soms.
een wereldspits erbij is nooit verkeerdquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:37 schreef BZ het volgende:
het is niet meer zo als een paar jaar geleden, dat clubs zomaar alles kunnen kopen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:44 schreef BZ het volgende:
Maar als Kezman een wereldspits is, waarom staan de clubs dan niet voor hem in de rij dan????
Als Kezman zou een wereldspits is, waarom is hij dan tweede keus?quote:'Valencia wil Kezman mits transfer Eto'o afketst'
Omdat hij veel geld kost, laat hem maar lekker blijvenquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:44 schreef BZ het volgende:
Maar als Kezman een wereldspits is, waarom staan de clubs dan niet voor hem in de rij dan????
Ik heb ook nooit beweerd dat hij een slechte spits is, zeker de meest scorende spits in NL.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Omdat hij veel geld kost, laat hem maar lekker blijven
Laten we het zo zeggen, hij is met afstand de beste spits die er in Nederland rondloopt, iedereen die het tegendeel durft te beweren kan ik onmogelijk serieus nemen
Op dit moment is hij idd nog geen wereldspits, maar als hij er bij Valencia (of een andere grote club) 30 inschiet in een seizoen, en dat doet hij zeker, is hij dat wel.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:25 schreef BZ het volgende:
Ik heb ook nooit beweerd dat hij een slechte spits is, zeker de meest scorende spits in NL.
Zou blij zijn als hij vertrekt bij PSV. Alleen een wereldspits vind ik het niet. mag toch of niet???
Ik kijk alvast uit naar volgend seizoen, die titel is iig al zekerquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:37 schreef BZ het volgende:
He Tony moet jij je signature niet een keer aanpassen![]()
Klinkt een beetje Amsterdams, zo'n uitspraakquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik kijk alvast uit naar volgend seizoen, die titel is iig al zeker
Met het verschil dat dit gebasseerd is op de realiteit en niet op (valse) hoop natuurlijkquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:45 schreef BZ het volgende:
Klinkt een beetje Amsterdams, zo'n uitspraak
quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:43 schreef BZ het volgende:
Van Bommel zal met de pest in zijn lijf lopen dat hij nog steeds in Eindhaoven voetbalt en Cocu blijkt een gevalletje a la Frank de Boer te worden.![]()
Een wereldspits is zo gekocht hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het is niet meer zo als een paar jaar geleden, dat clubs zomaar alles kunnen kopen.
davids kreeg ook een lagere aanbieding....... feit is dat cocu een basisspeler bij barcelona was, bovendien heeft ie nauwelijks blessuresquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:50 schreef BZ het volgende:
Waarom denk je dat Cocu een lager aanbieding krijgt, terwijl het salaris van Ronaldinho wel omhoog gaat????
Hoop doet leven...quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:43 schreef BZ het volgende:
Van Bommel zal met de pest in zijn lijf lopen dat hij nog steeds in Eindhaoven voetbalt en Cocu blijkt een gevalletje a la Frank de Boer te worden.![]()
Omdat Cocu inmiddels 33 jaar is en Barcelona wil verjongen. Hij gaat geen 3 jaar meer mee in een loodzware Primera Division, maar op Nederlands niveau kan hij nog makkelijk 2 jaar en misschien nog wel langer mee.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:50 schreef BZ het volgende:
Waarom denk je dat Cocu een lager aanbieding krijgt, terwijl het salaris van Ronaldinho wel omhoog gaat????
kun je ook nog positief zijn over cocu, of is het weer niet goedquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:54 schreef BZ het volgende:
En Cocu heeft niet de persoonlijkheid die Rijkaard heeft.
En Cocu heeft een minder elftal om zich heen dan Ajax toendertijd
Mista zit aan het einde van zijn contract, en heeft voor zover ik weet nog niet bijgetekend omdat 'ie nog altijd niet te spreken is dat Valencia 'm vorig jaar wilde dumpen. Echter, misschien dat Ranieri 'm kan overtuigenquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:37 schreef BZ het volgende:
Nu ze Coe hebben, lijkt me dat niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:14 schreef Devano het volgende:
Is PSV nog steeds geïnteresseerd in Zotti?
Dat ben ik niet met je eens. Philip Cocu is een bepalende speler omdat hij allround is. Hij zet de lijnen uit op het middenveld, stelt zich slim op als verdedigende middenvelder, pakt z'n goaltje zo af en toe mee, kopsterk, goeie tackle, tactisch inzicht, technisch redelijk goed en o ja, AANVOERDER VAN ORANJE.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:57 schreef BZ het volgende:
Tuurlijk, Cocu is een goede voetballer. Een dragende speler, geen bepalende speler zoals veel PSV'ers hem zien. Verzaakt (bijna) nooit en heeft een goed inzicht, denk ook dat hij beter tot zijn recht komt als inschuivende verdediger.
laten gaan, en wel nu!quote:Vitesse wil Remco van der Schaaf
Door onze verslaggever
ARNHEM - Vitesse gaat deze zomer opnieuw proberen Remco van der Schaaf op huurbasis over te nemen van PSV. Dat heeft technisch manager Jan Streuer gisteren bevestigd.
"Van der Schaaf zou een heel goede speler voor ons zijn, zeker nu Bert Konterman de club gaat verlaten", zo geeft Streuer aan. Op de plek van de uit onvrede opgestapte Konterman ligt voor Van der Schaaf een belangrijke rol in het Arnhemse elftal in het verschiet, als aanjager in het hart van de ploeg.
Tijdens het voorbije seizoen probeerde Vitesse in de winterstop al vergeefs de 25-jarige middenvelder terug te halen naar Vitesse. PSV wilde toen niet meewerken aan verhuur van de voetballer, die een contract heeft tot medio 2007. Streuer heeft goede hoop dat PSV nu wel wil meewerken aan een transfer op huurbasis. "We gaan deze zomer vier of vijf spelers halen en we willen Van der Schaaf er graag bij hebben."
Cocu heeft dat wel in zich.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:03 schreef BZ het volgende:
Een bepalende speler is een speler die elftallen kampioen maakt en elftallen beter laat presteren. Denk bijvoorbeeeld dit seizoen aan een Ailton en Micoud bij Werder en Ronaldinho bij Barcelona (Hoewel Barcelona geen kampioen werd). Cocu heeft dit niet in zich. Op zich geen schande omdat 90% van de voetballers dat niet in zich heeft.
Cocu is idd geen Nedved. Cocu was ook altijd een van de constantse spelers van Barcelona. Maar zonder een Ronaldinho en Davids was Barcelona geen tweede geworden in de beste competitie ter wereld. Dat zijn dus bepalende spelers, want met Cocu in de basis heeft Barcelona daarna bar weinig meer gewonnen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:47 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Cocu heeft dat wel in zich.
![]()
96/97 PSV Kampioen > Na Nilis toch echt wel het gezicht van PSV geworden na z'n overgang van vitesse
98/99 Barcelona kampioen > 12 goals en speler van het jaar
Van af toen constant een basisplaats bij Barcelona en altijd een van de betere.
Je noemt nu wel micoud en ailton op, maar ik vind niet dat alleen aanvallers recht hebben op een naam als bepalende speler. Ik wil wel een onderscheid maken tussen vedettes/sterspeler en bepalende speler. Cocu is geen Nedved of Zidane.
ik ben moe geworden van de discussie.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:58 schreef BZ het volgende:
[..]
Cocu is idd geen Nedved. Cocu was ook altijd een van de constantse spelers van Barcelona. Maar zonder een Ronaldinho en Davids was Barcelona geen tweede geworden in de beste competitie ter wereld. Dat zijn dus bepalende spelers, want met Cocu in de basis heeft Barcelona daarna bar weinig meer gewonnen.
Nu al?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:12 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ik ben moe geworden van de discussie.
Noem mij dan eens een bepalende speler (zoals jij daar de definitie van geeft) bij ajax?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:25 schreef BZ het volgende:
[..]
Nu al?
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Noem mij dan eens een bepalende speler (zoals jij daar de definitie van geeft) bij ajax?
Ze voetballen op dit moment ook niet bij Ajax. Zie bovenstaande postquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:03 schreef BZ het volgende:
Op zich geen schande omdat 90% van de voetballers dat niet in zich heeft.
Die had ik even gemist...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:38 schreef BZ het volgende:
[..]
[..]
Ze voetballen op dit moment ook niet bij Ajax. Zie bovenstaande post
Als je dan een voorbeeld van een dragende speler bij ajax noemt zou je toch Galasek moeten noemen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Je kunt bepalende spelers op een aantal niveau's bekijken. Op Nederlands niveau heb je bij PSV Van Bommel/Cocu, bij ajax, VdV, Maxwell en Sneijder en bij Feyenoord Ono. Zij sturen het elftal en geven het tempo aan.
Internationaal gezien heeft Nederland maar één speler die het momenteel kan en dat is Seedorf.
die stond er sowieso toch al niet in?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:43 schreef ErikT het volgende:
Cocu erin, van der Schaaf eruit
soms wel hoor. en ook op de loonlijst.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:51 schreef Zapper het volgende:
[..]
die stond er sowieso toch al niet in?
Nou het is meer omdat er een ongelofelijk rendement uit Rommedahl komt. Hij is geen technisch wonder, daar is iedereen het over eens, maar hij geeft al een aantal jaar de meeste assists in de HCE. Daarnaast schiet hij er in een goed seizoen er 10 d'r in, maw ik vind hem qua rendement beter dan Park.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:53 schreef ASSpirine het volgende:
gaan de supporters van beide partijen ook niet zo leuk vinden denk ik
maarjah, aan de rechterkant heeft Park de laatste weken van de competitie zich wel laten gelden
dus over die positie moeten we niet zo bang zijn
tuurlijk wel. concurrent verzwakken is altijd goedquote:Op zondag 13 juni 2004 14:53 schreef ASSpirine het volgende:
gaan de supporters van beide partijen ook niet zo leuk vinden denk ik
nou van mij mag van der schaaf er voor de breedte ook wel uit, prutser dat t is!quote:Op zondag 13 juni 2004 14:14 schreef Zapper het volgende:
Ach laat vd Schaaf mooi blijven, alleen voor de breedte van de selectie wel te verstaan.
Ennuh, Dylan Dog zal inmiddels al wel zeker weten dat Rommedahl naar ajax verkast?
quote:14/6/2004 - Sibon tekent waarschijnlijk donderdag; ruil Van der Schaaf - Feher?
Het Eindhovens Dagblad meldt dat spits Gerald Sibon waarschijnlijk donderdag een contract voor twee seizoenen bij PSV tekent met nog een optie voor nog één of twee seizoenen. Vandaag zou de transfer met de speler rond moeten komen, donderdag met SC Heerenveen. Donderdag moet de transfer in zakelijke zin afgerond worden. Hij zou 750.000 euro moeten kosten, al wordt Huntelaar wellicht meegenomen in de transfer.
Verder meldt het ED dat Van der Schaaf naast belangstelling van Vitesse ook in de belangstelling van NAC staat. Mogelijk kan er sprake zijn van een ruil met Feher. Volgens de krant is Feher verder een optie voor de linkerkant als opvolger van Robben en Beasley aan de rechterkant voor de mogelijk vertrekkende Rommedahl.
inderdaad, middelmatige spits, dan kunnen we net zo goed Jan opstellen!quote:Op maandag 14 juni 2004 22:52 schreef pascalheister het volgende:
sibon
Roda schijnt er ook interesse in hebbenquote:Op maandag 14 juni 2004 23:00 schreef pascalheister het volgende:
ik wacht nog op die hongaar..
of is dat van de baan
Dat moet ik eerst nog zien... PSV heeft nu een aantal goede jaren gehad, dus dan komen er altijd 1 of 2 mindere jaren aan.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:01 schreef rubbereend het volgende:
we doen sowieso mee om de 2e plek.........
vooralsnog heeft feijenoord de selectie nog niet flink versterkt, dus zijn we nog gelijkwaardig en er is nog steeds niemand weg, dus vooralsnog doen we mee om de 1e plaatsquote:Op maandag 14 juni 2004 23:03 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Dat moet ik eerst nog zien... PSV heeft nu een aantal goede jaren gehad, dus dan komen er altijd 1 of 2 mindere jaren aan.
Zelfs in het rampzalige tussenjaar onder Robson werden we nog 3e. Een slechtere positie heb ik geloof ik nooit bewust meegemaakt aan het eind van een seizoenquote:Op maandag 14 juni 2004 23:03 schreef RuudGullit het volgende:
Dat moet ik eerst nog zien... PSV heeft nu een aantal goede jaren gehad, dus dan komen er altijd 1 of 2 mindere jaren aan.
anale sonde?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:48 schreef rubbereend het volgende:
sonde van de direkwart miljoen
als ze dan maar niet huntelaar in de koop betrekken als ruilobjectquote:Op dinsdag 15 juni 2004 14:31 schreef Zapper het volgende:
[..]
anale sonde?
och laat Sibon maar mooi komen, altijd goed voor de breedte en ervaring
Het verschil is dat ie nu bij een goede club komtquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:16 schreef methodmich het volgende:
Sibon. Beetje vreemde aankoop toch wel, in ogenschouw genomen dat ie eerder in de top 3 niet aan de bak kwam.
Ik ook niet, lig er als concurrent van psv niet wakker van. Zeker als je VoH hebt lijkt hij mij een beetje overbodig en zeker als hij vervanger van Kezman wordt.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Sibon, tsjaa, ik vind d'r persoonlijk geen fuck aan!
Maar ja, wie ben ik......
Dat moet dan de vervanger worden van Kezman? Je hebt Vennegoor al en die past beter bij PSV dan Sibonquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Nu is het officieel, Sibon voor 3 jaar naar PSV
Sibon gaat nog verbazen. Bij ajax presteerde hij niks, maar daar falen veel spitsen die elders wel slagen. Hij is niet als vervangervan Kezman aangetrokken, voorlopig als versterking van de breedte. Kezman is nog niet weg en mocht hij weggaan heet de vervanger Sandor Torghelle.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:07 schreef Inquistor87 het volgende:
Dat moet dan de vervanger worden van Kezman? Je hebt Vennegoor al en die past beter bij PSV dan Sibon
Torgelle gaat zo goed als zeker naar Roda.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Sibon gaat nog verbazen. Bij ajax presteerde hij niks, maar daar falen veel spitsen die elders wel slagen. Hij is niet als vervangervan Kezman aangetrokken, voorlopig als versterking van de breedte. Kezman is nog niet weg en mocht hij weggaan heet de vervanger Sandor Torghelle.
Met Sibon heb je er iemand bij die er tussen minimaal 10 per seizoen inschiet, hij is dus meer dan welkom.
quote:Op maandag 14 juni 2004 22:55 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Geruchten: Overmars naar PSV
Als het de Overmars van 2 seizoenen geleden is, graag, anders denk ik dat je vooral een naam aantrekt en geen topkwaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |