quote:Bij de blokker zag ik vandaag LHB badkussentjes, badstof kussentjes met 3 zuignappen om in bad te hangen (lekker voor onder je hoofd) of ergens anders aan te bevestigen... Ik moest natuurlijk meteen aan kapoentje & knorretje denken, dus hierbij de melding. Oja, ze waren rond de 3 euro...
quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:39 schreef Jonnetje het volgende:
Lieveheersbeestje is in het Stellingwerfs (streektaal) of Drenths ....
dat word dus weer op naar de blokkerquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:42 schreef melonovy het volgende:
met mijn tip voor knor die ik hier nog even plaats:
het badkussentje vond ikzelf iets minder, maar Alicia vond hem geweldig en viel er zelfs vanmiddag bijna in slaap op in de buggy.quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:21 schreef melonovy het volgende:o leuk! En ik zat nog te twijffel of ik het nu wel of niet moest zeggen...
nope ligt nog steeds niks op wat badmatten na dan. We zijn nog steeds niet geslaagd voor zeil of andere vloerbekleding die voldoetquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:50 schreef beefcake het volgende:
Wauwie Knor wat ontzettend gezellig!!
Ligt er nou niks op de vloer of lijkt dat maar zo![]()
Ik kan niet wachten tot het helemaal af is en hem in het echie aan je kan laten zienquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:51 schreef Jessicaa het volgende:
Wat een schitterende kamer word/is het zeg!!!!
Echt heel leuk
Dat poppen bedje
Het ledikantje
Het bedje van Alicia
Alicia
Enthousiast dus
wij hebben dus maar 1 slaapkamer, dus totaal geen andere keus. De kamer scheiden levert het probleem van geen ramen op in Alicia's kant. De eerste weken slaapt de baby bij mij in de woonkamer, lekker makkelijk met voeden enzo (de kids slapen namelijk niet 1 verdieping hoger dan de woonkamer maar 2 verdiepingen) Zodra het het reiswiegje ontgroeit is gaat het pas naar boven en hopen we dat dat goed gaat, zo niet dan komt nummer twee gewoon in de box bij ons slapen tot het wat ouder is (al denk ik dat dat niet zo'n vaart zal lopen, het ledikantje hebben we gewoon direkt op de laagste stand staan en alicia is bijna net zo groot als het bed hoog is, wordt nog aardig lastig voor d'r om het eruit te halen, maar je weet maar nooit)quote:Op zondag 6 juni 2004 14:07 schreef danosa het volgende:
Knor het ziet er geweldig uit. Wat een explosie aan kleuren! Nou nog even een spuit 11 vraagje: zie ik het goed dat de baby bij Alicia op 1 kamer komt te liggen? Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat, ben je bv niet bang dat Alicia de kleine zelf uit bed gaat halen? Wij zijn ook maar met 3 slaapkamers bedeeld, waarvan 2 op de eerste verdieping. Vraag me wel eens af hoe te doen bij een 2e, vandaar mijn nieuwsgierigheid.
nope is aardig zinloos in dit geval. Alicia slaapt onder een klamboe die ook niet geimpregneerd is, onder de doeken zit een oud stiropor plafond (piepschuim) en daaronder een simpel laagje hout en dakpannen. Bij brand zijn we gewoon de pineut. (understatement)quote:Op zondag 6 juni 2004 12:29 schreef akkien het volgende:
.. maar ik vroeg me af of jullie ze geimpregneerd hebben?
Als dat dingen zijn die bij jou horen, en die jij mooi vindt, moet je je daar ook helemaal niet aan storen. Zo iets maakt een kamer juist persoonlijkquote:Op maandag 7 juni 2004 21:11 schreef Luchtbel het volgende:
Euh nou een paar van die kaarten bij m'n bed zouden er nog wel af mogen hoor, maar ze zijn allemaal zo leukdat gaat dan weer niet
hiehie
edje34 gefeliciteerd!!quote:Op maandag 7 juni 2004 23:12 schreef edje34 het volgende:
Ik hoop na mijn trouwen aan de kinderkamer te mogen beginnen.
We gaan morgen naar de huisarts,mijn vriendin heeft vandaag een zwangerschaps test gedaan.
Het werd rose.Dus morgen weten we het.
Mag ik deze als oneliner onthouden en ooit gebruiken? Geweldig!quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:21 schreef Luchtbel het volgende:
pinguins zijn een beetje eng....doordat ze geen schouders hebben
Als je me verder niet belachelijk maakt dan welquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:23 schreef Sugar het volgende:
[..]
Mag ik deze als oneliner onthouden en ooit gebruiken? Geweldig!![]()
Dat is een bij. Als je op lijfje drukt dan hoor je harde zoem. Is trouwens van Raffi & Co, zijn hele leuke spulletjes!quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:16 schreef Luchtbel het volgende:
Ach zo liev
Dat ene knuffeltje trouwens ook, die met die euhm vleugels, wat is het
Dat was ook de reden dat ik die wou. Overigens ook dat je daarna makkelijk kan opbergen. Hebben jullie er ook nog een hemelje bij???quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:38 schreef Loena-tik- het volgende:
Heee, dat wiegje heb ik ook, inclusief onderstel!!! Ik vind hem errug mooi en vooral praktisch, `s nachts stond ie naast ons bed en overdag namen we hem mee naar beneden.
Haha, wij communiceren alleen nog maar schriftelijk met die dodo's, dus wij waren het nietquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:10 schreef Stiekemurd het volgende:
hehe ik durfde deze wel bij de Babythings mee te nemenBen toch maar gegaan, omdat het wel leuker sjoppen is daar trouwens. Gezellige aankleding.....
Toen ik trouwens door de koffiecorner liep was er een stel onwijs aan het klagen tegen zo een Pino van de Babythings. Ze leek niet op jou, dus was ook een ontevreden klant! Dus ik heb er geen meubels besteld.
Jaaa Dylan heeft hem ook in het Oranje!!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:18 schreef LadyS het volgende:
ik heb die pinguin ook
Nee, heb ik eigenlijk nog nooit gezien bij dit systeem, jij wel blijkbaar? Had ik wel leuk gevonden trouwens!quote:Op donderdag 10 juni 2004 11:54 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Dat was ook de reden dat ik die wou. Overigens ook dat je daarna makkelijk kan opbergen. Hebben jullie er ook nog een hemelje bij???
Waarom schrijf ik dit in de verleden tijdquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:02 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Nee, heb ik eigenlijk nog nooit gezien bij dit systeem, jij wel blijkbaar? Had ik wel leuk gevonden trouwens!
Je kan toch zo'n hemeltje op zo'n voet erachter zetten?quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:02 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Nee, heb ik eigenlijk nog nooit gezien bij dit systeem, jij wel blijkbaar? Had ik wel leuk gevonden trouwens!
Ja inderdaad zo had ik dat ook gezien. Nu vond ik wel die hemeltjes be-lach-e-lijk duur!!!! Dus ben ik op zoek naar iets leuks voor niet al te duur.quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:02 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Je kan toch zo'n hemeltje op zo'n voet erachter zetten?
Wij wouden ook eerst die gele, maar met dat behang viel de rand niet echt op, Djen zag hem toen in het paars/blauw en die hebben we toen genomen en hij is echt heel leuk. En alle kleuren komen terug in het kamertjequote:Op vrijdag 11 juni 2004 07:07 schreef Jambo het volgende:
Wat een lieve wieg Stiekemurd.
* Anitra is gek op wiegjes.
Helaas gaat Melvin dit weekend over naar zijn ledikant en kan ik het wiegje opruimen.
Wat ontzettend veel knuffels heeft Dylan. Dieheeft Melvin ook.
Anitra, wat een hip kamertje. De behangrand komt me heel bekend voor. Melvin heeft die in het geel. Lief is die rand he?
ja dat bedoelde ik!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:57 schreef moussy het volgende:
Zo had ik het bij Cas gedaan
[afbeelding]
2 stukken gordijnstok, wat ketting en 2 lussengordijnen van Xenos
Ik weet niet of je in de buurt woont maar ik heb zo'n hemelstandaard staan, kan maximaal 1 meter 52 hoog worden en is wit. Er zit een hele lelijke hemel bij maar die kan iemand eventueel gebruiken om het model te gebruiken. Ik heb het ding bij m'n bedje gekregen maar gebruik het niet, wie wil mag het komen halen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:19 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Ja inderdaad zo had ik dat ook gezien. Nu vond ik wel die hemeltjes be-lach-e-lijk duur!!!! Dus ben ik op zoek naar iets leuks voor niet al te duur.
danny gaat dus de komende dagen gewoon heeeeel vaak naar de BP (verzin wel iets waarvoor hij heen moet)quote:Op maandag 14 juni 2004 21:29 schreef piglet het volgende:
O, ja Knorretje, ik weet niet of je er iets aan hebt, maar ik was net bij de BP en vroeg daar om een plastic zakje (voor de snoepjes die ik toch echt niet kon laten liggen) en blijkbaar hebben ze een actie met de stichting tegen zinloos geweld. Resultaat: een plastic tas met een enorm lieveheersbeestje aan 1 kant
Misschien kun je daar nog iets creatiefs mee?
Toen we eind feb 2003 weer zwanger raakten noemde we het kleintje eigenlijk zomaar uit het niets kapoentje (ondeugd - geluksbrengertje) Alicia en de nwe waren onze kapoentjes, helaas ging dat met 11 weken fout, curretage etc etc en toen heb ik misschien in wel een erge emobui dat dit kapoentje ons nog lang zal heugen bij een evt volgend kindje. Toen we weer zwanger raakten vond ik dat maar niks en wilde ik iets anders, maar tja dat bleef ook niet. Deze rakker denkt er kennelijk anders over en ben nu wel zo ver dat ik het niet meer met oets lelijks asocieer en het toch weer leuk vond om het kapoentje terug te brengen zodat als nog we straks gewoon twee kapoentjes hebben. Vandaar de 'obsessie' voor kapoentjes.quote:Op maandag 14 juni 2004 21:49 schreef Luchtbel het volgende:
Knorretje ik weet niet waarop je interesse voor lieveheersbeestjes is gebasseerd
ships en ik ben vanmiddag nog in het winkelcentrum geweestquote:en ik weet niet wat je allemaal zoekt, heb teruggezocht, maar kon niks vinden, maar ik heb bij Marca witte baby/kindervestjes gezien met een rood lieveheersbeestje erop, moest aan je kamer denken.
Ze hebben snoep, ijs, chips, tijdschriften, etc. Elke dag heb je gewoon ineens ergens enorm trek in om 10 over 9 als de winkels net dicht zijn of heb je zo maar plotseling echt niks meer te lezen.quote:Op maandag 14 juni 2004 21:59 schreef Knorretje het volgende:
-danny gaat dus de komende dagen gewoon heeeeel vaak naar de BP (verzin wel iets waarvoor hij heen moet)
Wow, wat erg, als ik dat geweten had, had ik het niet gevraagd...wat naar zeg.quote:Op maandag 14 juni 2004 22:08 schreef Knorretje het volgende:
[..]
Vandaar de 'obsessie' voor kapoentjes.
enig nadeel is wel dat hij een nachtwinkel en twee andere benzinepomps tegenkomt voor hij bij de bp isquote:Op maandag 14 juni 2004 22:12 schreef piglet het volgende:
[..]
Ze hebben snoep, ijs, chips, tijdschriften, etc. Elke dag heb je gewoon ineens ergens enorm trek in om 10 over 9 als de winkels net dicht zijn of heb je zo maar plotseling echt niks meer te lezen.
En of ze het wel even in een tasje willen doen natuurlijk![]()
helemaal niet erg hoor dat je er naar vraagt.quote:Op maandag 14 juni 2004 22:17 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Wow, wat erg, als ik dat geweten had, had ik het niet gevraagd...wat naar zeg.
das een goeiequote:De vestjes hingen hier bij de tussenmaatjes maat 74 t/m 92 ofzo geloof ik, er hingen er best veel en ze waren rond de 8 euro. Misschien dat je iemand anders kan laten kijken voor je.
Oke maakte me al een beetje zorgenquote:Op maandag 14 juni 2004 22:27 schreef Knorretje het volgende:
[..]
helemaal niet erg hoor dat je er naar vraagt.
[..]
das een goeiega gelijk schonnmama lief aan kijken
wat enorm goed dat je dat nog weet zeg.. was idd 5 dec (en de keer erna 5 juli) dus stiekum bij het berekenen van deze hoopte ik op 5 septemberquote:Op maandag 14 juni 2004 22:35 schreef Brighteyes het volgende:
Knor, ik heb altijd gedacht dat het te maken had met je uitgerekende datum van destijds, dat was toch 5 december? Ik zat al die tijd met Sinterklaas Kapoentje in mijn hoofd... Heb ook nooit de andere betekenis van lieveheersbeestje ervan geweten.
quote:Op maandag 14 juni 2004 22:25 schreef Knorretje het volgende:
enig nadeel is wel dat hij een nachtwinkel en twee andere benzinepomps tegenkomt voor hij bij de bp is
Stiekemurd wat grappig, je hebt de kamer uitgezocht waar m'n hubbie helemaal verliefd op wasquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:29 schreef Stiekemurd het volgende:
Wij zijn geslaagd!! Vriendje overgehaald om meubels te kijken. Zijn naar Babypark Kesteren geweest. We mochten er voor ruim EUR 800 spulletjes uitzoeken en hebben meteen de box, matras met alle toebehoren, klamboe en maxicosi gekozen.
Hier ff een plaatje van de site:
[afbeelding]
In augustus wordt het al geleverd. Ben dan echt ruim op tijd dacht ik zo!!
Nee, we hadden de folder aangevraagd en daar stond ie in. Ik heb m dus niet in het echt gezien.quote:Op woensdag 16 juni 2004 14:16 schreef Stiekemurd het volgende:
Piglet, ben jij ook in Kesteren geweest?
Dat zijn geen grappenquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:48 schreef CarOnline het volgende:
Leuke kamertjes weer en Luchtbel, is toch lekker knus geworden hePas je op met vruchtwateroverlast?
jaa!! die zijn leuk. Moussy had ze een tijdje geleden ook gespot en we hebben er toen ook gelijk 6 van meegenomenquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:26 schreef CarOnline het volgende:
Knorretje, vanmiddag was ik bij Xenos, waar ze aardewerken geschilderde, dus in kleur, lieveheerstbeesten hadden. Vrij groot, 35 cm ofzo, wel ontzettend grappig
't Waren volgens mij tuinornamenten want ze stonden naast de kabouterhoofden
Dat is een goed plan. Vanavond maar eens kijken bij de Xenos of ze de gordijnen ook in het wit verkopen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:07 schreef bixister het volgende:
wat je ook nog zou kunnen doen is die vitrage kopen in neutrale kleur en 'm dan zelf verven?
Heb je al bij toetenel (ofzo) gekeken, de stoffenwinkel in de bogaard in Rijswijk. Ik liep er gister langs en zag dat ze ook nog uitverkoop hadden.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:21 schreef m@x het volgende:
Nope, dat is niet het blauw wat ik zoek. Het blauw wat ik zoek gaat meer richting turquoise. Misschien dat ik mijn moeder gewoon nog op een andere dag naar de markt stuur in de hoop dat er dan andere stofenkraampjes staan.
Dat is mooi want ik was toch van plan om woensdag naar de bogaard te gaan. Woon je ook hier in de buurt?quote:Op zondag 20 juni 2004 16:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Heb je al bij toetenel (ofzo) gekeken, de stoffenwinkel in de bogaard in Rijswijk. Ik liep er gister langs en zag dat ze ook nog uitverkoop hadden.
Mijn ouders wonen in Den Haag, zelf woon ik in Den Helderquote:Op zondag 20 juni 2004 22:52 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat is mooi want ik was toch van plan om woensdag naar de bogaard te gaan. Woon je ook hier in de buurt?
eeej helemaal toppie.. erg bedanktquote:Op maandag 21 juni 2004 22:01 schreef radjatoe het volgende:
@ Girly
Ja de wieltjes kunnen helemaal ronddraaien(wordt anders zo zwaar duwen als je voorruit wil)
Je bedooelt de wieltjes vooraan denk ik?? Ja die kunnen rond draaien(dus ook naar links en rechts...draaicircel van niks.. Het is een Koelstra Flexxo... is in 8 (geloof ik) kleuren te krijgen..zie ook www.koelstra.com
ik ken ut helemaal (2 x geweest) in 1 woord GEWELDIG jaquote:Op maandag 21 juni 2004 21:42 schreef radjatoe het volgende:
Onze vakantie was in een woord GE-WEL-DIG !! Ongelooflijk mooi helder blauw water...palmbomen wit-strand vriendelijke mensen,schoon(!!) Lekker hoor ,'s ochtends vers fruit als ontbijt ,langzaam wordt het dat 34 graden(!!) slippertjes aan ,op naar het strand naar de privat beach club, alwaar je geheel verzorgt de dag doorkomt...ff wuiven en daar staat een ober naast je voor je bestelling(eten wat je wilt ,lekkere Corona) Daar lig je dan onder je palmboompje...Veel gezien,ondanks mijn zwangere vriendin, dat was wel zwaar af en toe..lopen door die warmte...maar als je er eenmaal was ,lekker afkoelen in de Caribische zee.... mega-aanrader...!!
En het is een bruine muur by-the-way
Wat gaaf die wieg...quote:Op maandag 21 juni 2004 21:36 schreef radjatoe het volgende:
[afbeelding]
..nog een keer de wieg....gemaakt van smeedijzer door mijn overgrootopa in 1910 ergens...dus antiek..
we zijn gestaaktquote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:11 schreef Jessicaa het volgende:
Knorretje hoe is het met die van jullie?
ziet er goed uit!quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:45 schreef Luchtbel het volgende:
Overigens, voor de mensen die ooit met hetzelfde probleem zitten als ik had, wel een klamboe of iets willen aan het plafond, maar niet kunnen boren. Tesa heeft tegenwoordig haken die hier speciaal voor zijn, met plakstrips!
Ik heb ook van die bolletjes! En hier werkt het wel. Je kan overigens kiezen om die strips te gebruiken die er bij zitten, die kunnen tot een kilo houden, niet zo heel veel dus, of je moet twee haken gebruiken. Maar ze verkopen ook andere strips en die kunnen tot 15 kilo houden, die heb ik voor de zekerheid gebruikt. Ze zijn wel een beetje prijzig maar dan heb je ook wat.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
ziet er goed uit!![]()
maarreh.. werken die strips ook op een gespoten plafond? (je weet wel, met allemaal bobbeltjes)
lekker gemakkelijk, kant en klaarquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:41 schreef Lois het volgende:
Heb je dat zelf geborduurd Knor? Of is het kant en klare stof?
Sinds wanneer is Danny van de borduurderigequote:Op donderdag 8 juli 2004 09:12 schreef Danny het volgende:
[..]
lekker gemakkelijk, kant en klaar
luchtbel: we zijn de vorige keer ook bij de marca geweest toen het gemeld werd, maar er is hier helemaal niets te vinden met lhb-tjes.
Overblijfsel uit Alicia's kamertjequote:Op donderdag 8 juli 2004 10:18 schreef easy-going het volgende:
Knorretje, wat een bekend hemeltje enz.... die hebben wij ook
wat een raar gezicht is dat om dt ineens op de foto bij een ander te zien
idd te riskant, maar lief aanbod.quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:15 schreef Luchtbel het volgende:
Knorretje: ik wil wel voor je kijken wat ze hier nog hebben, maar ik weet niet wat je smaak is en het is nu zo ver uitverkoop dat je niet meer mag ruilen dus het is een beetje riskant....
Echt heel mooi Sugar. Prachtige kleuren ook. Wist je dat je moeder dat aan 't maken was en heb je ook nog inspraak gehad of was het een verrassing? Net als Anitra heb ik ook goede herinneringen aan het wandkleed dat boven mijn kinderbedje hing.quote:Op maandag 12 juli 2004 11:10 schreef Sugar het volgende:
* Merisse trots is!
Tussen alle zorgen door, ben ik heel blij met dit wandkleed dat mijn moeder voor apie gemaakt heeft!![]()
Jaaa dat viel mij als eerste opquote:Op maandag 19 juli 2004 15:50 schreef Luchtbel het volgende:
BEER HEEFT EEN PEMPAHR OM!
Ehm 2: ik heb het mailtje met het adres gevonden, maar ik weet niet meer wie het was (heb de nickname er niet bij)quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:58 schreef Rewimo het volgende:
Ehm...![]()
![]()
Wie zou ik ook alweer een rode aankleedkussenhoes sturen?
![]()
![]()
mijquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:58 schreef Rewimo het volgende:
Ehm...![]()
![]()
Wie zou ik ook alweer een rode aankleedkussenhoes sturen?
![]()
![]()
Het is inderdaad gedurft........ het was mijn keuze niet maar die van mijn man.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:07 schreef Merisse het volgende:
Wat MOOI Miss-take! Wat gedurft ook om een muurschildering te maken. Wie heeft het gedaan en hoe lang heeft het geduurd om het te maken. Heeeeel toevallig ook Martineke & Miss-take.
Kan me het voorstellen. Wees er maar zuinig op, zulke 'pareltjes' vind je niet vaak . . .quote:Op zondag 25 juli 2004 17:17 schreef Sugar het volgende:
ThunderChild, nee, gewoon gekocht via marktplaats. Maar ben er ook nog steeds verliefd op!
Hahaha, ik zie nu pas dat we per zuiver toeval heel veel visjes hebben in dit kamertje!quote:Op zondag 25 juli 2004 19:12 schreef Jdee het volgende:
waw. Groen is Goed. Wat ontzettend stoer, en die visjes zijn geweldig!
En hij is zo lekker hoog!! Vond ik heel fijn!quote:Op zondag 25 juli 2004 19:53 schreef bixister het volgende:
die van mij is wel een tikkie aftandser hoor.en heeft niet zo'n mooie spiegel erboven. (maar wel ook zo'n leuke marktplaats-vondst)
maar daarom juist zo mooi!quote:Op maandag 26 juli 2004 14:05 schreef Sugar het volgende:
Heel simpel...
Bedankt voor de tip, Sugar! En ga nu maar gauw dat mooie kamertje vullenquote:Op maandag 26 juli 2004 14:22 schreef Sugar het volgende:
Goed advies!
Ja, tis een lamp. Ik was al een tijdje op zoek naar een leuke kleurige nijntjelamp, maar kon maar niks vinden. Toen zag ik deze en ik kwam meteen op het idee om nijntje in het mandje te zetten. Is het toch nog een nijntjelampquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:36 schreef Stiekemurd het volgende:
ow wat leuk Nijntje!!! Is de luchtballon ook een lamp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |