abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19574183
Ben dr dus zelf een en derhalve lijkt t me leuk om hier eens een topic over te openen.
Allerhande reacties zijn welkom, als je het zelf ook doet; Wat verdien je bv, wat is je gekste, leukste of linkste ervaring, name it.

Of ben je t niet, maar heb je leuke of juist ellendige dingen meegemaakt met portiers, spit it ou!
Live it!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:09:06 #2
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_19574267
Is elke keer verschillend, mijn ervaringen met hun.. In de Joffer, Michael en Ramon zijn erg toffe lui, maar bij Boode zijn het een stel asociale boeren.. Ligt beetje aan de plek en je eigen gedrag lijkt mij..
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:10:05 #3
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_19574301
Ik ken wel een paar horeca portiers die er vroeger een handje van hadden om de coke die ze mensen afnamen zelf op te snuiven en vervolgens mensen vaak op VEELS te ruwe wijze buiten werden gezet. Onnodig te zeggen dat deze tent op een gegeven moment over de kop is gegaan.

Ik hoop dat jij er een bent die een beetje meer relaxed tegen zijn werk aankijkt, immers tijdig en subtiel ingrijpen kan vaak al een hoop ellende voorkomen als iemand van de crew het geluk heeft dat hem iets opvalt.
pi_19574315
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:08 schreef Baklap het volgende:
Stelletje op anabolen rondparaderende machtbeluste bavianen.
-10 generalisatie.

Persoonlijk gebruik ik geen anabolen, ben ik geen baviaan, lijk er zelfs niet op, ben niet op macht belust maar probeer zo veel mogelijk mn werk onpartijdig te doen, en rondparaderen aat ik liever aan modellen over.

Nog iets zinnigs te melden?
Live it!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:11:26 #5
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_19574345
Als je mij dr maar buiten laat .
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:11:35 #6
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_19574351
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:10 schreef BlueEyed het volgende:

[..]

-10 generalisatie.

Persoonlijk gebruik ik geen anabolen, ben ik geen baviaan, lijk er zelfs niet op, ben niet op macht belust maar probeer zo veel mogelijk mn werk onpartijdig te doen, en rondparaderen aat ik liever aan modellen over.

Nog iets zinnigs te melden?
90% van de horecaportiers voldoen eraan, het was de gok waard.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_19574392
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:10 schreef doemaardrie het volgende:
Ik ken wel een paar horeca portiers die er vroeger een handje van hadden om de coke die ze mensen afnamen zelf op te snuiven en vervolgens mensen vaak op VEELS te ruwe wijze buiten werden gezet. Onnodig te zeggen dat deze tent op een gegeven moment over de kop is gegaan.

Ik hoop dat jij er een bent die een beetje meer relaxed tegen zijn werk aankijkt, immers tijdig en subtiel ingrijpen kan vaak al een hoop ellende voorkomen als iemand van de crew het geluk heeft dat hem iets opvalt.
Klopt, die zijn er zeer zeker ook.
Hoewel dit toch steeds meer een uitstervend ras begint te worden
Zeker nu er aangescherpte regelgeving is mbt opleiding, diploma's en antecedenten.

Maar die mensen die er op kicken om zelf eens lekker om zich heen te meppen na een goede snuif heb je idd helaas nog wel ja.
Live it!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:14:36 #8
15453 oorlog
The one and only
pi_19574446
Lijkt me eigenlijk best leuk werk om te doen, alleen de risico's spreken me niet echt aan.
Ik neem niet de verantwoording voor de hierboven gemaakte opmerking.
pi_19574474
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:11 schreef Baklap het volgende:

[..]

90% van de horecaportiers voldoen eraan, het was de gok waard.
7 jaar gelden zou ik je gelijk gegeven hebben, maar zie mn bovenstaande post.
Als ik me zo op zou stellen zou ik dezelfde dag nog de deur uitvliegen.
Steeds meer cafe's etc. zijn derhalve overgestapt naar bonafide bedrijven.
Live it!
pi_19574569
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:14 schreef oorlog het volgende:
Lijkt me eigenlijk best leuk werk om te doen, alleen de risico's spreken me niet echt aan.
Die heb je toch zelf voor een groot gedeelte in de hand.
Tuurlijk, werken zonder een kogel en steekwerend vest is helaas tegenwoordig onmogelijk, maar toch. Je mond is je primaire wapen, hoe jij iemand benadert is veelbetekenend voor de afloop van een situatie.
En uieraard ontkom je soms niet aan een geweldsescalatie, maar mijn ervaring is dat 90% met een sisser en wat duw en trekwerk afloopt.
Live it!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:22:24 #11
67670 Skv
Cynist.
pi_19574692
Ben je niet extreem groot en sterk?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_19574763
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:22 schreef Skv het volgende:
Tuurlijk, ik ben superman

seri mode>> Uiteraard sta ik mn mannetje, en heb ik met mn 1.98 lengte en uitstraling mee. Anders zou ik dit werk niet kunnen doen. Maar nope, ik ben geen Arnold Schwarzenegger type.
Live it!
pi_19574827
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:11 schreef portier het volgende:
Als je mij dr maar buiten laat .
Hey Portiertje!
Live it!
pi_19574861
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:22 schreef Skv het volgende:
Een portier hoeft niet per definitie groot en breed te zijn. Uitstraling en verbaal vermogen zijn net zo of misschien nog wel belangrijker om te hebben.
X
X
X
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:29:03 #15
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_19574923
Ik ben een keer voorgoed uit een horecagelegenheid gezet omdat ik even naar buiten ging om een telefoontje te plegen, omdat het binnen zo lawaaierig was.

Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_19574980
Ik doe het ook wel eens.
Het is belangrijk dat je wel wat uitstraalt, maar dat je verbaal ook sterk bent. Mensen moeten je niet snel klemlullen.
En inderdaad, een paar jaar geleden, en soms nog steeds, zag je overal echt van die domme spierbundels staan. Maar met de regels tegenwoordig, moet je toch echt wel wat diploma's laten zien voordat je aan de deur mag staan.
pi_19575001
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:29 schreef Ype het volgende:
Ik ben een keer voorgoed uit een horecagelegenheid gezet omdat ik even naar buiten ging om een telefoontje te plegen, omdat het binnen zo lawaaierig was.

Wat kut voor je!
Live it!
pi_19575092
He BlueEyed, maak je ook gebruik van porto's. En zo ja: welke?
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:35:01 #19
80382 manny
30 is best veel
pi_19575131
handje opouden als je weg gaat en als je dan nix geeft roepen "ik onthoud je gezicht"...

leuk die goed opgeleide portiers van tegenwoordig
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:36:14 #20
90450 Jack_Flash
Not jumpin', just chillin
pi_19575167
Hoe werkt het met het loon voor portiers? In Den Haag kwam ik een keer in een tent waar ik moeilijker naar buiten kwam dan naar binnen. Ging om de fooi, ze gingen pas aan de kant na een E in het niet al te kleine vuistje. Maar ze krijgen toch gewoon loon? Ik vind het nogal onbeleefd om zo om een fooi te vragen. Gebeurt in Groningen helemaal nooit.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:36:30 #21
15453 oorlog
The one and only
pi_19575176
Waar bestaat zo'n opleiding eigenlijk uit?
Ik neem niet de verantwoording voor de hierboven gemaakte opmerking.
pi_19575196
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:36 schreef Jack_Flash het volgende:
Hoe werkt het met het loon voor portiers? In Den Haag kwam ik een keer in een tent waar ik moeilijker naar buiten kwam dan naar binnen. Ging om de fooi, ze gingen pas aan de kant na een E in het niet al te kleine vuistje. Maar ze krijgen toch gewoon loon? Ik vind het nogal onbeleefd om zo om een fooi te vragen. Gebeurt in Groningen helemaal nooit.
...dan blijf je toch gewoon binnen
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:40:25 #23
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_19575324
Nok eens.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_19575402
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:33 schreef _Denker het volgende:
He BlueEyed, maak je ook gebruik van porto's. En zo ja: welke?
Kenwood.

En meestal heeft de gelegenheid ook nog extra ondersteuning, zoals alarmknoppen voor (bar)personeel (>rode lamp cq. geluidssignaal bij de ingang), en/of camerabewaking
Live it!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:45:17 #25
80382 manny
30 is best veel
pi_19575481
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:42 schreef BlueEyed het volgende:

[..]

Kenwood.

En meestal heeft de gelegenheid ook nog extra ondersteuning, zoals alarmknoppen voor (bar)personeel (>rode lamp cq. geluidssignaal bij de ingang), en/of camerabewaking
he portiertje,

hoe zit het nou met dat gezeur om dat geld als je weg wil. Dr hebben nu 2 mensen naar gevraagd..
pi_19575549
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:36 schreef Jack_Flash het volgende:
T loon is over het algemeen zeker niet slecht, schommelt tussen de 14 en 20 euro per uur.
En hoe werkt het met fooi..
Ik zal zelf mn hand niet ophouden, ben geen bedelaar, maar in het algemeen geeft toch ca. 50 % van het uitgaanspubliek wel een fooi. De 1 20 cent, de ander 10 euro. Maar het is geen must, persoonlijk wens ik iemand die niets geeft net zo goed een fijne avond nog

Het enige waar ik dus niet tegen kan is van die pubertjes die je met een groots gebaar iets in je hand duwen wat later vier losse centen blijken te zijn ofzo, dat valt bij mij dus onder de noemer provocatie, en die gezichten onthoud ik dus idd.
Live it!
pi_19575589
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:45 schreef manny het volgende:

[..]

he portiertje,

hoe zit het nou met dat gezeur om dat geld als je weg wil. Dr hebben nu 2 mensen naar gevraagd..
En jij verwacht dat ik op een normale manier op jou reactie's inga?
Dream on.
Live it!
pi_19575638
Maar idd, Jack-Flash, ik ken zelf ook tenten waar ze met hun voet voor de deur gaan staan tot ze wat krijgen
Live it!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:53:20 #29
80382 manny
30 is best veel
pi_19575747
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:47 schreef BlueEyed het volgende:

[..]

Het enige waar ik dus niet tegen kan is van die pubertjes die je met een groots gebaar iets in je hand duwen wat later vier losse centen blijken te zijn ofzo, dat valt bij mij dus onder de noemer provocatie, en die gezichten onthoud ik dus idd.
met deze zin heb je alweer bewezen hoe het zit.

laterz
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:54:43 #30
90450 Jack_Flash
pi_19575791
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:47 schreef BlueEyed het volgende:

[..]

T loon is over het algemeen zeker niet slecht, schommelt tussen de 14 en 20 euro per uur.
En hoe werkt het met fooi..
Ik zal zelf mn hand niet ophouden, ben geen bedelaar, maar in het algemeen geeft toch ca. 50 % van het uitgaanspubliek wel een fooi. De 1 20 cent, de ander 10 euro. Maar het is geen must, persoonlijk wens ik iemand die niets geeft net zo goed een fijne avond nog

Kijk zo hoort het, ik voelde me in die tent in Den Haag gewoon onveilig door de houding van de portiers. LIjkt me niet echt de bedoeling. Maar dat van die kotertjes, dat die de volgende keer wat langer wachten (een jaar of 2 ofzo) kan ik me goed voorstellen!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 22:55:53 #31
90450 Jack_Flash
pi_19575828
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:53 schreef manny het volgende:

[..]

met deze zin heb je alweer bewezen hoe het zit.

laterz
Ja? Leg eens uit, ik begrijp het niet.
pi_19575907
Ik ook niet echt eigenlijk...

Maar of dat nou aan mij ligt..
Live it!
pi_19576004
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:42 schreef BlueEyed het volgende:

[..]

Kenwood.

Die knoppen ken ik. In sommige tenten is het:
groen: rustig
geel: glazen halen
rood: problemen

Dat fooi toegeven vind ik stom, vooral als ze het eisen.
Je wordt toch al betaald voor het (soms onveilie) werk dat je doet?
pi_19576138
ach, ik zie het gewoon als een extra blijk van waardering.
Mensen hebben een leuke, veilige avond gehad, en als ze dat willen laten blijken door een portier iets extra te geven, why not.

Ik doe het zelf ook als het op een ongedwongen manier gaat.
En nogmaals, het is althans behoort geen must te zijn.
Live it!
  Milf dinsdag 1 juni 2004 @ 23:07:45 #35
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_19576229
opgeschoond

en hij krijgt een zwiep naar WG&R
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_19576339
Ander vermoeden: over 5 jaar kom je in Jambers
Calmer than you are
pi_19576351
Ik kan mij eigenlijk maar een of twee portiers herinneren waarbij ik dacht; wat een klootzak ben jij, zeg.
Nu geloof ik dat dit mede veroorzaakt wordt door het feit dat de meeste portiers een zekere handigheid ontwikkelen in het herkennen van andere klootzakken, en ik ga nu niet bepaald uit om eens flink lastig te doen.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 23:15:04 #38
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_19576445
In sommige zaken zijn de portiers de reden dat ik er niet meer heenga. In andere vind ik juist dat ze bijdragen aan de fijne sfeer. Volgens mij heb je dat zelf door maar sommige van je collega's hebben er nogal eens moeite mee dat in te zien.

Is er eigenlijk een soort controleorgaan dat er op toeziet of mensen na het behalen van het Vtje dat ook mogen houden?

Oja, verder lijken jullie me echt een zwaar beroep te hebben. Hulde voor degenen die het goed doen!
Vampire Romance O+
pi_19576494
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
:

Live it!
pi_19576564
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:15 schreef MouseOver het volgende:
In sommige zaken zijn de portiers de reden dat ik er niet meer heenga. In andere vind ik juist dat ze bijdragen aan de fijne sfeer. Volgens mij heb je dat zelf door maar sommige van je collega's hebben er nogal eens moeite mee dat in te zien.

Is er eigenlijk een soort controleorgaan dat er op toeziet of mensen na het behalen van het Vtje dat ook mogen houden?

Oja, verder lijken jullie me echt een zwaar beroep te hebben. Hulde voor degenen die het goed doen!
Op het moment dat ik bv over de schreef zou gaan in een geweldsincident, en de tegenpartij doet aangifte tegen me wordt die zaak bekeken door een Officier van Justitie, soms wellicht zelfs door een rechter. Besluit deze dat ik schuldig zou zijn wordt mijn legitimatie (en daarbij de ontheffing om een v-tje te dragen) in de meeste gevallen automatisch ingetrokken
Live it!
pi_19577920
Mensen, we zijn toch geen 13 meer of wel? Laat dat geflame ff achterwege aub.

Of open ergens een eigen flametopc natuurlijk
Live it!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 2 juni 2004 @ 00:26:40 #42
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_19577959
waarom doen portieren altijd zo dom over een fooi, als je 1x niet geeft worden (sommige) gelijk agressief en zeggen ze dat je er nooit meer in komt o.i.d, vindt dat echt belachelijk
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_19578032
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:06 schreef BlueEyed het volgende:
wat is je gekste, leukste of linkste ervaring, name it.
Vertel! .
Don't think you are, know you are.
http://forum.fok.nl/topic/258357
pi_19578058
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 00:30 schreef GHans7 het volgende:

[..]

Vertel! .
Ja daar ben ik nu ook wel benieuwd naar. Wat voor dingen de TS allemaal meegemaakt heeft.
X
X
X
pi_19578145
Oke, ff snelle samenvatting dan, want ik verrek van de honger en ga ff naar de snackbar!

Leuk; 200 euro fooi op een avond.
Leuk; one night stand na t werken.

Link; mes/ kapot glas mn kant op (leve een vest )
Link; In een vechtpartij moeten ingrijpen waar 7 beren van kerels van mn eigen lengte maar vier keer mn breedte in participeren (toch maar weer mooi opgelost trouwens )

[ Bericht 0% gewijzigd door BlueEyed op 02-06-2004 01:01:44 ]
Live it!
pi_19578190
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 00:36 schreef BlueEyed het volgende:
Oke, ff snelle samenvatting dan, want ik verrek van de honger en ga ff naar de snackbar!

Leuk; 200 euro fooi op een avond.

Link; n een vechtpartij moeten ingrijpen waarin 7 beren van kerels van mn eigen lengte maar vier keer mn breedte in participeren (toch maar weer mooi opgelost trouwens )
,
pi_19601349
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 23:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ben nog altijd in spanning af aan het wachten op een toelichting
Live it!
pi_19683557
schopje
Live it!
pi_19684912
Gister toch wel iets irritants meegemaakt. We waren 5 minuten in een tent, liepen daarna weer naar buiten steekt de uitsmijter ineens z'n been uit zodat we er niet door konden en vroeg om fooi Erg zielig om daar om te gaan vragen. We hebben 'm 20 eurocent geven kan ie mooi een ijsje voor kopen. Die tent bezoeken we dus ook niet meer.
X
X
X
pi_19684918
Hoe ben je er eigenlijk in terecht gekomen? Of wilde je dit altijd al worden?
pi_19685495
ben rond mn 18e begonnen met event security, leek me altijd wel leuk. En via via een beetje in t portiers gebeuren gerold. t heeft me idd altijd wel aangetrokken ja. T is trouwens wel erbij, heb gewoon een fulltime baan.
Live it!
  zondag 6 juni 2004 @ 19:39:42 #52
67670 Skv
Cynist.
pi_19689096
Heb je geen last gehad van lui die je dr uit hebt getrapt, en die later weer terug kwamen met 200 vriendjes die je ff dood willen komen maken ofzo.. ?
Was gisteren nog bij zown tent waar ik was
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_19691204
nope. En die enkele keer dat het voorkomt is het zo opgelost
Live it!
pi_19693468
quote:
"Guardian Angels do excist, respect and thank them for their job"
pi_19693772
quote:
Op zondag 6 juni 2004 22:48 schreef Schoft het volgende:

[..]

Ach gut.. Trek het je maar niet aan hoor mannetje, het schijnt normaal te zijn dat je mond openvalt als je iq lager is dan 82.
Live it!
  maandag 7 juni 2004 @ 01:04:45 #56
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_19696091
Semi-ontopic.

Herinner me nog 'n leuke gebeurtenis van jaren geleden.

Ging toen met 'n groep vrienden naar 'n redelijk druk cafe, en daar stond ook 'n kleine, redelijk stevige portier die er toch best "gevaarlijk" uit zag.

Wat met vriendengroep niet wist is dat ik goed bevriend was met die gast en al jaren meerdere malen per week met 'm trainde (jiu-jitsu).

Ik liep vooraan en op hem (de portier) af terwijl ik tegen de groep zei "even dit dikke ventje opzij duwen en dan kunnen we naar binnen".
Toen zag je al 'n paar kijken van "ooh wat zegt farao nu??"

Hij reageerde daar natuurlijk op met iets van "je dacht toch niet dat jij hier ook maar 1 voet naar binnen zet" ,ik deed toen alsof ik 'm bij z'n armen wou pakken en gaf 'm toen een duwtje zodat ik dus toch naar binnen kon, en hij (die lekker meespeelde) ging toen ook in de "aanval".

Toen was er echt paniek in m'n groep, vooral 'n paar meiden hadden echt zoiets van "whaa wat gebeurd hier nu?? Farao vecht met de portier??"

Na 't zien van die verbaasde blik van zo'n beetje iedereen in m'n groep hielden we 't maar voor gezien en liet ie de barman voor ons wat inschenken op kosten van 't huis

Maar die blikken van verbazing, super Het ene moment loop je lekker rustig kletsend op 'n cafe af, en 't volgende moment is iemand van je groep in "gevecht" met de portier.
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
  maandag 7 juni 2004 @ 01:23:16 #57
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_19696270
Leuk verhaal Farao
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_19696522
quote:
Op zondag 6 juni 2004 22:57 schreef BlueEyed het volgende:

[..]

Ach gut.. Trek het je maar niet aan hoor mannetje, het schijnt normaal te zijn dat je mond openvalt als je iq lager is dan 82.
Jij haalt veel informatie uit een smiley.
Je bent gewoon een veredelde bedelaar die z'n oksels scheert en dan noem je jezelf een Guardian Angel , echt om te lachen.
Trouwens typisch coke misbruik jezelf geweldig vinden.
pi_19697338
Punt 1; Ik haal idd veel info uit een smiley, terecht blijkt ook maar weer.

Punt 2; Hoe je er in godsnaam bij komt dat ik op mezelf doel met mn sig mag Joost weten.

Punt 3; Wat betreft coke misbruik moet ik je gelijk geven, drink liters van dat spul per dag, moet er toch eens met iemand over gaan praten.

ow ja, en mn oksels scheer ik ook niet
Live it!
pi_19697342
quote:
Op maandag 7 juni 2004 01:04 schreef Farao het volgende:

-knip- Leuk verhaal
Ik heb zelf ook wel eens een zelfde soort geintjes uitgehaald.
Live it!
pi_19700068
Mja, als het heel rustig is, dan doe ik het ook wel eens met een maat. Maar liever niet, schop je onnodig onrust mee.
pi_20051592
ach, zolang rustig is
Live it!
pi_20131937
-edit-

[ Bericht 94% gewijzigd door BlueEyed op 23-06-2004 19:26:55 (niet goed gelezen :P) ]
Live it!
  donderdag 24 juni 2004 @ 02:13:16 #64
38684 miereneuker
klein maar fijn
pi_20143867
in den haag ook wel eens gezeur met een portier gehad over fooi, hier in enschede gelukkig nooit en in den haag kom ik toch amper meer

paar weken terug ook een feest hier georganiseerd met wat beveiliging erbij ingehuurd, super gelachen met die lui toen, was echt top doe jij ook dat soort beveiliging bij feesten enzo blueEyed? of alleen werk als portier?
daaaaaaaaaaaaaaag
pi_20143924
doe ik ook idd, tentfeesten etc. Deed vroeger ook wel grote party's etc, maar dat nu niet meer.

Is trouwens idd vaak lachen, kom je echt compleet onder het bier thuis
Live it!
pi_25301096
deze weer es een schopje geven
Live it!
  maandag 28 februari 2005 @ 20:32:22 #67
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_25301859
Vind je het niet lastig om anderen mensen te zien stappen, terwijl jij aan het werk bent
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_25302539
quote:
Op zondag 6 juni 2004 19:39 schreef Skv het volgende:
Heb je geen last gehad van lui die je dr uit hebt getrapt, en die later weer terug kwamen met 200 vriendjes die je ff dood willen komen maken ofzo.. ?
Was gisteren nog bij zown tent waar ik was
Hangt er vanaf of die knakker gezopen heeft (meestal...)
Ik heb wel eens mensen eruit gezet die nogal bezopen waren. Als je die later op straat tegen komt, herkennen ze je niet eens meer.

Ook wel vervelende mensen naar buiten gewerkt, die je later op straat toch wel herkennen. Maar verder heb ik er geen gezeur mee gehad.
pi_25302657
Portiers zijn top!!
Ik ben zelf personeel van een discotheek en onze portiers hebben al zo vaak vervelende mannetjes en wijven weggesleurd bij mij en m´n collega´s vandaan.
ik zie ze gasten weigeren waar ik erg blij mee ben, en je kan zo met ze lachen!
pi_25303369
quote:
Op maandag 28 februari 2005 22:17 schreef _Denker het volgende:

[..]

Hangt er vanaf of die knakker gezopen heeft (meestal...)
Ik heb wel eens mensen eruit gezet die nogal bezopen waren. Als je die later op straat tegen komt, herkennen ze je niet eens meer.

Ook wel vervelende mensen naar buiten gewerkt, die je later op straat toch wel herkennen. Maar verder heb ik er geen gezeur mee gehad.
Same here Een enkele uitzondering daargelaten valt dat reuze mee
Live it!
pi_25303387
quote:
Op maandag 28 februari 2005 22:23 schreef Troeta het volgende:
Portiers zijn top!!
Ik ben zelf personeel van een discotheek en onze portiers hebben al zo vaak vervelende mannetjes en wijven weggesleurd bij mij en m´n collega´s vandaan.
ik zie ze gasten weigeren waar ik erg blij mee ben, en je kan zo met ze lachen!
En zo hoort het ook.
Live it!
pi_25306270
wat verdien je nou per avond???
Ex fooi
Keep on Tripp'n
pi_25306921
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:10 schreef BlueEyed het volgende:

[..]

-10 generalisatie.
forntpage jij ff lekker daar verder waar het hoort