abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19685495
ben rond mn 18e begonnen met event security, leek me altijd wel leuk. En via via een beetje in t portiers gebeuren gerold. t heeft me idd altijd wel aangetrokken ja. T is trouwens wel erbij, heb gewoon een fulltime baan.
Live it!
  zondag 6 juni 2004 @ 19:39:42 #52
67670 Skv
Cynist.
pi_19689096
Heb je geen last gehad van lui die je dr uit hebt getrapt, en die later weer terug kwamen met 200 vriendjes die je ff dood willen komen maken ofzo.. ?
Was gisteren nog bij zown tent waar ik was
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_19691204
nope. En die enkele keer dat het voorkomt is het zo opgelost
Live it!
pi_19693468
quote:
"Guardian Angels do excist, respect and thank them for their job"
pi_19693772
quote:
Op zondag 6 juni 2004 22:48 schreef Schoft het volgende:

[..]

Ach gut.. Trek het je maar niet aan hoor mannetje, het schijnt normaal te zijn dat je mond openvalt als je iq lager is dan 82.
Live it!
  maandag 7 juni 2004 @ 01:04:45 #56
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_19696091
Semi-ontopic.

Herinner me nog 'n leuke gebeurtenis van jaren geleden.

Ging toen met 'n groep vrienden naar 'n redelijk druk cafe, en daar stond ook 'n kleine, redelijk stevige portier die er toch best "gevaarlijk" uit zag.

Wat met vriendengroep niet wist is dat ik goed bevriend was met die gast en al jaren meerdere malen per week met 'm trainde (jiu-jitsu).

Ik liep vooraan en op hem (de portier) af terwijl ik tegen de groep zei "even dit dikke ventje opzij duwen en dan kunnen we naar binnen".
Toen zag je al 'n paar kijken van "ooh wat zegt farao nu??"

Hij reageerde daar natuurlijk op met iets van "je dacht toch niet dat jij hier ook maar 1 voet naar binnen zet" ,ik deed toen alsof ik 'm bij z'n armen wou pakken en gaf 'm toen een duwtje zodat ik dus toch naar binnen kon, en hij (die lekker meespeelde) ging toen ook in de "aanval".

Toen was er echt paniek in m'n groep, vooral 'n paar meiden hadden echt zoiets van "whaa wat gebeurd hier nu?? Farao vecht met de portier??"

Na 't zien van die verbaasde blik van zo'n beetje iedereen in m'n groep hielden we 't maar voor gezien en liet ie de barman voor ons wat inschenken op kosten van 't huis

Maar die blikken van verbazing, super Het ene moment loop je lekker rustig kletsend op 'n cafe af, en 't volgende moment is iemand van je groep in "gevecht" met de portier.
Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
  maandag 7 juni 2004 @ 01:23:16 #57
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_19696270
Leuk verhaal Farao
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_19696522
quote:
Op zondag 6 juni 2004 22:57 schreef BlueEyed het volgende:

[..]

Ach gut.. Trek het je maar niet aan hoor mannetje, het schijnt normaal te zijn dat je mond openvalt als je iq lager is dan 82.
Jij haalt veel informatie uit een smiley.
Je bent gewoon een veredelde bedelaar die z'n oksels scheert en dan noem je jezelf een Guardian Angel , echt om te lachen.
Trouwens typisch coke misbruik jezelf geweldig vinden.
pi_19697338
Punt 1; Ik haal idd veel info uit een smiley, terecht blijkt ook maar weer.

Punt 2; Hoe je er in godsnaam bij komt dat ik op mezelf doel met mn sig mag Joost weten.

Punt 3; Wat betreft coke misbruik moet ik je gelijk geven, drink liters van dat spul per dag, moet er toch eens met iemand over gaan praten.

ow ja, en mn oksels scheer ik ook niet
Live it!
pi_19697342
quote:
Op maandag 7 juni 2004 01:04 schreef Farao het volgende:

-knip- Leuk verhaal
Ik heb zelf ook wel eens een zelfde soort geintjes uitgehaald.
Live it!
pi_19700068
Mja, als het heel rustig is, dan doe ik het ook wel eens met een maat. Maar liever niet, schop je onnodig onrust mee.
pi_20051592
ach, zolang rustig is
Live it!
pi_20131937
-edit-

[ Bericht 94% gewijzigd door BlueEyed op 23-06-2004 19:26:55 (niet goed gelezen :P) ]
Live it!
  donderdag 24 juni 2004 @ 02:13:16 #64
38684 miereneuker
klein maar fijn
pi_20143867
in den haag ook wel eens gezeur met een portier gehad over fooi, hier in enschede gelukkig nooit en in den haag kom ik toch amper meer

paar weken terug ook een feest hier georganiseerd met wat beveiliging erbij ingehuurd, super gelachen met die lui toen, was echt top doe jij ook dat soort beveiliging bij feesten enzo blueEyed? of alleen werk als portier?
daaaaaaaaaaaaaaag
pi_20143924
doe ik ook idd, tentfeesten etc. Deed vroeger ook wel grote party's etc, maar dat nu niet meer.

Is trouwens idd vaak lachen, kom je echt compleet onder het bier thuis
Live it!
pi_25301096
deze weer es een schopje geven
Live it!
  maandag 28 februari 2005 @ 20:32:22 #67
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_25301859
Vind je het niet lastig om anderen mensen te zien stappen, terwijl jij aan het werk bent
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_25302539
quote:
Op zondag 6 juni 2004 19:39 schreef Skv het volgende:
Heb je geen last gehad van lui die je dr uit hebt getrapt, en die later weer terug kwamen met 200 vriendjes die je ff dood willen komen maken ofzo.. ?
Was gisteren nog bij zown tent waar ik was
Hangt er vanaf of die knakker gezopen heeft (meestal...)
Ik heb wel eens mensen eruit gezet die nogal bezopen waren. Als je die later op straat tegen komt, herkennen ze je niet eens meer.

Ook wel vervelende mensen naar buiten gewerkt, die je later op straat toch wel herkennen. Maar verder heb ik er geen gezeur mee gehad.
pi_25302657
Portiers zijn top!!
Ik ben zelf personeel van een discotheek en onze portiers hebben al zo vaak vervelende mannetjes en wijven weggesleurd bij mij en m´n collega´s vandaan.
ik zie ze gasten weigeren waar ik erg blij mee ben, en je kan zo met ze lachen!
pi_25303369
quote:
Op maandag 28 februari 2005 22:17 schreef _Denker het volgende:

[..]

Hangt er vanaf of die knakker gezopen heeft (meestal...)
Ik heb wel eens mensen eruit gezet die nogal bezopen waren. Als je die later op straat tegen komt, herkennen ze je niet eens meer.

Ook wel vervelende mensen naar buiten gewerkt, die je later op straat toch wel herkennen. Maar verder heb ik er geen gezeur mee gehad.
Same here Een enkele uitzondering daargelaten valt dat reuze mee
Live it!
pi_25303387
quote:
Op maandag 28 februari 2005 22:23 schreef Troeta het volgende:
Portiers zijn top!!
Ik ben zelf personeel van een discotheek en onze portiers hebben al zo vaak vervelende mannetjes en wijven weggesleurd bij mij en m´n collega´s vandaan.
ik zie ze gasten weigeren waar ik erg blij mee ben, en je kan zo met ze lachen!
En zo hoort het ook.
Live it!
pi_25306270
wat verdien je nou per avond???
Ex fooi
Keep on Tripp'n
pi_25306921
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 22:10 schreef BlueEyed het volgende:

[..]

-10 generalisatie.
forntpage jij ff lekker daar verder waar het hoort