HMV heeft hem erg goedkoop en ik meen dat ze ook wel naar NL versturen:quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:24 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Het boek wat Ian Curtis' vrouw heeft geschreven, Touching from a distance, ben ik al tijden zonder succes naar op zoek. Positief dus dat die biografie als basis dient voor de film.
Aan de andere kant vond ik dat 24 hour party people best een goed, zij het wat "luchtig", beeld van Joy Division gaf en kan ik me ook niet veel voorstellen bij Anton Corbijn als reggiseur.
Desondanks ben ik erg benieuwd.
Mee eens, ik heb dat ook met 'Isolation'. Ik heb ook nooit begrepen waarom Therapy? juist dat JD-nummer kozen om te coverenquote:Op zondag 15 mei 2005 17:01 schreef Kolkus het volgende:
Daarnaast vind ik het eerste nummer, Atrocity Exhibition uit mijn hoofd, te grillig en ronduit irritant.
Vals? Welke nummers inderdaad?quote:Op maandag 16 mei 2005 13:22 schreef -Jay-20- het volgende:
Ik kende Joy Division niet, dus ik heb er gister even een aantal nummmers van opgezocht, maar deze klinken gewoon bijna allemaal ronduit vals...
Mis ik nou iets, of is dat nou juist de charme van deze band?
Ik wilde het net posten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:15 schreef bartrid het volgende:
vandaag 25 jaar geleden dat Ian Curtis zelfmoord heeft gepleegd....
Die doen dus waar we in Nederland in falen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:17 schreef RichardQuest het volgende:
Het is vandaag Joy Division dag op StuBru ( http://www.stubru.be/ ), omdat het 25 jaar geleden is. Nu is een interview over JD met Girls Against Boys ,die She's Lost Control coverde voor de compilatie-CD van tien jaar geleden.
Ze draaien dus de hele dag om de zoveel liedjes Joy Division.
herstel Toffe! 3fm draaide vannacht iets van Joy Division. Was wel VPRO...quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kink FM draaide net She's Lost Control. En radio 3 heeft nog nooit van de beste man gehoord.
Ik vind het okee dat er mensen zijn die erbij stilstaan. Het is een legende.
Ik luisterde ook naar KINK-FM. Iets dat ik als het zo blijft niet meer doe. Wat een gelul en zelf ingenomen geouwehoer. De lul de behanger kreeg het er nog net uit dat de zanger 25 jaar was overleden. De naam vermelde hij niet eens.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kink FM draaide net She's Lost Control. En radio 3 heeft nog nooit van de beste man gehoord.
Ik vind het okee dat er mensen zijn die erbij stilstaan. Het is een legende.
iddquote:Op maandag 16 mei 2005 13:28 schreef RichardQuest het volgende:Het waren niet de meest getalenteerde muzikanten, maar de charme is wel een beetje de holle drums, de basgitaar die als gitaar wordt bespeeld en de stem van Curtis. Echt vals vind ik het niet, op welke liedjes doel je?
Ik zou zeggen: test het zelf en zet Sudio Brussel op. Zometeen speelt een overtuigende JD-coverband (de band waar ik het eerder dit topic ook over had)quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:01 schreef MuseMuse het volgende:
ik heb gehoord dat bloc party geinspireerd is op joy division ?
lijkt het er een beetje op ?
Tja...moeilijk te zeggen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:33 schreef RichardQuest het volgende:
Verder denk ik persoonlijk dat Gang Of Four, Wire, P.I.L., Fischer-Z en Talking Heads meer overeenkomsten hebben met Bloc Party.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |