30 jaar geleden alweer. Stel je voor wat hij nog had kunnen maken in al die jarenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:34 schreef tim. het volgende:
[ afbeelding ]
Ian Curtis
15 juli 1956 - 18 mei 1980
Hee, ik ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:27 schreef On het volgende:
Inderdaad alweer dertig jaar, nogmaals rip Ian. Toevallig dat ik op deze datum ook jarig ben.
tsja weinig deluxe aan zonder hoge prijs hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:16 schreef PimD het volgende:
Waarom zijn die deluxe editions overal zo schofterig duur? Ik vind het gave albums, maar ik ben toch niet heel erg hard van plan om dik 20 euro te betalen voor albums van dik 30 jaar oud
ik ookquote:
Dat is wel een goeie! Het zou dan een Ian-imitatie worden, maar hij zingt gewoon mooi. Maar op filmpjes zag ik een vrouw 'New Dawn Fades' zingen, heel sentimenteel, met van die foute uithalen...quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:59 schreef On het volgende:
Klinkt interessant, ben benieuwd naar de rest van de band. Vooral de vocalen. Wat mij betreft mogen ze gewoon die acteur uit Control nemen.
Ik wil er graag heen, maar ben de enige in m'n vriendenkring ben ik bangquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:37 schreef On het volgende:
En het is alweer 18 mei. Ian's overlijdensdatum. Gaan er nog mensen naar Peter Hooke met zijn Unknown Pleasures memorial?
Door het slechte geluid houd ik het helaas maar een paar minuten vol.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:54 schreef On het volgende:
Doen we vandaag allemaal mee met de Joy Division top 5?
Hier staat btw een concertregistratie van een uur.
Het geluid is iets minder, maar ben al blij dat ik eindelijk een heel concert te zien krijg.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:07 schreef On het volgende:
Het is weer zover. Ian Curtis zijn sterfdag. RIP.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |