Luister The Brown Bunny soundtrackquote:Frusciante's gitaarwerk is ook lang niet zo goed meer als op BSSM of Mother's Milk.
The Brown Bunny is echt goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:56 schreef Dezz het volgende:
Luister The Brown Bunny soundtrack![]()
Dat is helemaal klote, die site van ticketservice is dan overbelast. Ik ga gewoon naar het postkantoor, ben er zo en je hebt het kaartje meteen in je handenquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:41 schreef Olmo het volgende:
Idee: koop een kaartje via internet... hoef je je huis niet uit, komt het er vaak ook sneller van
Kom je ook met Emmy naar het concertquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:24 schreef Salvad0R het volgende:
RHCP
nope, geen kaarten.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:25 schreef Dezz het volgende:
[..]
Kom je ook met Emmy naar het concert
Daar hoop ik ook op. Vorig jaar was het wat fris, maar ja wat wil je in maart.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:13 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik hoop wel dat het niet van dat weer wordt als vandaag. Ik wil mooi weer
Nee, ik neem alleen een fototoestel meequote:Op donderdag 3 juni 2004 09:48 schreef _Flea_ het volgende:
Is er nog iemand die per ongeluk geluidsopnames maakt?
Ik denk niet dat ik m'n digitale camera mee naar binnen krijg. Mag maar een lens tot 70mm meenemen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:54 schreef Dezz het volgende:
[..]
Nee, ik neem alleen een fototoestel mee
Ik neem ook m'n digicam niet meer, maar gewoon een klein fototoestel, heb ik iig foto'squote:Op donderdag 3 juni 2004 10:20 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik m'n digitale camera mee naar binnen krijg. Mag maar een lens tot 70mm meenemen.
Probeer wel m'n USB audiokey mee te nemen. Kun je ook geluid mee opnemen
Moet alleen nog even uitzoeken hoe de kwaliteit dan wordt.
Daarom neem ik dus een wegwerpcamera mee, brakke foto's maar beter dan nietsquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:24 schreef _Flea_ het volgende:
Aan mijn normale fototoestel heb ik ook niets. Is ook 105mm.
Goed idee. Wel met flits hequote:Op donderdag 3 juni 2004 10:28 schreef Dezz het volgende:
[..]
Daarom neem ik dus een wegwerpcamera mee, brakke foto's maar beter dan niets
Zeker wel. en toch hoop ik op nieuw materiaalquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er zin in.
gaat erg cool worden denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |