Hmm, ergens halverwege dus? R'dam is ook wel te doen wmbquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:09 schreef Soulshaker het volgende:
* Soulshaker zit in Groningen... maar ook regelmatig in omgeving den boscccch/tilburg....
Laat dat een trend zetten voor de avondquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:16 schreef Soulshaker het volgende:
ik ben al gek..... ey lotte maak me hysteriiiiiiiiiiiiisch
Jij maakt er helemaal een feest vanquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:17 schreef Kjew het volgende:
Enschede? Sauza/Jose Cuervo, gold/silver, nachos supremos, quacemole, fajitas, enchilladas...
Helemaal vergeten....>>> Mezcal!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:18 schreef Kletz het volgende:
van die worm word je geildus dat kan nog wel eens een leuk feestje worden
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:17 schreef Kjew het volgende:
Enschede? Sauza/Jose Cuervo, gold/silver, nachos supremos, quacemole, fajitas, enchilladas...
En van ruzie krijg je het warm.....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:19 schreef Soulshaker het volgende:
wie weet word ut vechten/stoeien om de worm
van genoeg tequila ook wel...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:20 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
En van ruzie krijg je het warm.....
Body Shotsquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:19 schreef E_Motion het volgende:
Tequila
Body Shot
it's all in the game...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:21 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Body Shots![]()
Alleen jij ik en lotte was het tochquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:19 schreef beestjuh het volgende:
[..]Kei goed topic, dit... Ik proef een grootse FOK!-tequila meeting
[afbeelding]
Watje!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:35 schreef NoXxa het volgende:
Tequila slammen. Keer tijdens happy hour 3 tequila's gehaald. kreeg er 6 en niemand dronk met me mee
. Dus allemala zelf maar geslammed
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:45 schreef Kjew het volgende:
[..]
Watje!heb er een keer iemand 25 binnen een uur zien proberen weg te werken... hij kwam tot de 21... toen ging zn hele maaginhoud over de tafel... maar heeft ook de laatste 4 wel netjes achterover gewerkt!
![]()
zat buiten de sproei-area... dus t viel mee...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:48 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew
Tequila doe ik echt helemaal niks op... Vind het ook niet speciaal. Dat ritueel met de citroen is leuk maar daar houdt het wel mee op.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:45 schreef Kjew het volgende:
[..]
Watje!heb er een keer iemand 25 binnen een uur zien proberen weg te werken... hij kwam tot de 21... toen ging zn hele maaginhoud over de tafel... maar heeft ook de laatste 4 wel netjes achterover gewerkt!
![]()
De enige echte manier om tequila naar binnen te werkenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:21 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Body Shots![]()
* Lady and the Vagabond mental imagequote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:19 schreef Soulshaker het volgende:
wie weet word ut vechten/stoeien om de worm
Hehehe gaat dat goed komenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:01 schreef SirWacko het volgende:
* NoXxa ook mee wil doen... drank spelletjes zijn uber
Zap de negerquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:01 schreef SirWacko het volgende:
* beestjuh ook mee wil doen... drank spelletjes zijn uber
neger ik???quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:39 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Zap de neger.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:28 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Hehehe gaat dat goed komen![]()
. Ik zuip je eruit slet
Ik had het ook niet over jou... Drankspelletje johquote:neger ik???
ik ben zo wit als een melkbus
Maar we hebben het hier niet over bier, wijn of bacardiquote:ik zuip jouw eruit...
voorbeeld: examenfeest
[..blaaaat..]
drank is drank voor mijn lichaam...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:18 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over jou... Drankspelletje joh [afbeelding]
[..]
Maar we hebben het hier niet over bier, wijn of bacardi. Tequila is toch een heel ander verhaal
.
Ga maar samenwerken met NoXxa en tegen mij slammen...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:34 schreef ozzyat105 het volgende:
Ik meld bij deze aan als invaller voor het geval dat er te weinig mannelijke slammers komen
![]()
MMh SirWacko jou zuip stijl bevalt me wel. Tandenpoetsen met bier!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:39 schreef SirWacko het volgende:
[..]
Ga maar samenwerken met NoXxa en tegen mij slammen...![]()
Daar ben je student voor....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:46 schreef NoXxa het volgende:
[..]
MMh SirWacko jou zuip stijl bevalt me wel. Tandenpoetsen met bier!
Gezellig btw..quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Meets organiseren kan gezellig in OvjL.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |