Hey beestjuh ;-)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:37 schreef beestjuh het volgende:
Tequila Slammers, Whiskey, Apfelkorn, Malibu, ach, anything goes,
.
Hey beestjuh ;-)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:37 schreef beestjuh het volgende:
.
.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:53 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Hey beestjuh ;-)
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:55 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
Hey beestjuh ;-)
Ik dacht dat je het nooit zou vragen.....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:59 schreef beestjuh het volgende:
[..]
[..]Helleu! Keertje tequila slammen dan maar?
.
goed plan...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:59 schreef beestjuh het volgende:
[..]
[..]Helleu! Keertje tequila slammen dan maar?
.
Wat begreep je niet aan het woord puur?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:16 schreef schatje het volgende:
wodka lime.
De echte russische stoly... met geen enkele andere wodka te vergelijken..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:19 schreef Teonanacatl het volgende:
Valt me op dat er weinig Wodka drinkers zijn...
Ik zelf ben er helemaal weg vanMaar dan wel de witte, die popijopi drankjes (Rode, Zwarte, Gele) wodka mogen van mij gelijk de sloot in worden gegooid.
Witte Wodka!
Klopt... hoewel... Zubrowka is ook niet te versmaden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:21 schreef -Lotte- het volgende:
De echte russische stoly... met geen enkele andere wodka te vergelijken..
Doe niet zo bijdehand.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat begreep je niet aan het woord puur?
Ik drink mijn wodka-cola ook graag puur. Aanlengen met water is voor mietjes.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Doe niet zo bijdehand.
Ik smokkel een beetje. Ik mag dat doen.
Kan iemand mij vertellen wat er zo lekker aan blanke wodka is?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik drink mijn wodka-cola ook graag puur. Aanlengen met water is voor mietjes.
daarvoor is het mix topic hierzoquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik drink mijn wodka-cola ook graag puur. Aanlengen met water is voor mietjes.
uuh ... tja .. het is net zo lekker als spinazie, spruitjes oidquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:37 schreef Kjew het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen wat er zo lekker aan blanke wodka is?Rode wodka kan nog wel en ook zwarte... maar blanke.. yek...
![]()
absinthe? ik ookquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:16 schreef Inquistor87 het volgende:
Groene Fee/fay (iets in die richting)
Je moet het ook niet drinken als een breezertjequote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:37 schreef Kjew het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen wat er zo lekker aan blanke wodka is?Rode wodka kan nog wel en ook zwarte... maar blanke.. yek...
![]()
Ik houd ook erg van PUURheid...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:37 schreef Copycat het volgende:
De puurheid van de wodka, Kjew.
Dat is officieel geen sterke drank, volgens mij. Er zit wel sterke drank in, maar omdat het gemixt is, is het geen sterke drank. En ook zijn er dranken van meer dan 15% die niet onder sterke dranken vallen, en dus wel in de supermarkt verkocht mogen worden, ook aan mensen onder de 18 jaar.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:49 schreef Oxylus_ het volgende:
Sja, officieel is alles boven de 15% sterke drank... (weleens (wel vaker eigenlijk) gelezen dat Flügel officeel ook sterke drank is, maar is maar 10%, kan iemand me dit uitleggen?)
Valt dat onder sterke drank?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:17 schreef Sylvana het volgende:
passoa en rode vodka
Ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Valt dat onder sterke drank?
nee, passoa niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Valt dat onder sterke drank?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |