Nee (Monschau heeft meer vakwerkhuizen)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:49 schreef Dezz het volgende:
Duitsland: Monschau
??
Ik vermoed dat je Cesky Krumlov bedoelt, dat ligt daar vlakbij en lijkt er wel een beetje op (rivierbocht, kasteel boven op rots enzo). Maar dat is het ook niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:31 schreef Rollufie het volgende:
Ceske Budojevice , Tsjechie?
D'r zullen echt nog wel een aantal kleinere te vinden zijn, hè. Ik nomineer Belmopan, Belize!quote:Thimphu is de hoofdstad van Bhutan. Het telt zo'n 40.000 inwoners en is waarschijnlijk de kleinste hoofdstad ter wereld.
Hiermee zadel je de topicstarter wel op met een hoop werk, voordat er een topic geopent kan worden moet hij/zij 301 posts door en een optelsom te maken wie er genoemt dient te worden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:35 schreef Skande het volgende:
Nog even terug komen op de scorelijst. Is het niet een idee om in de openingspost van een nieuw topic de uitslag van het vorige topic te plaatsen? Dan houd je de uitslag op een wat kortere manier, maar is het wel makkelijker om een keer bovenaan te eindigen (hoewel dat mij wel niet zal lukken...)
Belmopan, Belize da's zeker kleiner (ervaringsdeskundige......)quote:Ik nomineer Belmopan, Belize!
Daar heb je wel weer gelijk in, maar dat probleem heb je natuurlijk sowieso als je een stand wil bijhouden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:52 schreef treinreiziger het volgende:
Hiermee zadel je de topicstarter wel op met een hoop werk, voordat er een topic geopent kan worden moet hij/zij 301 posts door en een optelsom te maken wie er genoemt dient te worden.
Heb daar wel een tof idee over, vind ik zelf, maar dat kan op dit forum alleen als je mod rechten hebt, en die heeft treinreiziger niet. Ik wil best een scorelijst bij houden in de FP, een puntentellingsysteem heb ik al rond (verzonnen)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:05 schreef Skande het volgende:
Daar heb je wel weer gelijk in, maar dat probleem heb je natuurlijk sowieso als je een stand wil bijhouden.
Dan moet RDS maar een eigen sub-forum worden met treinreiziger als mod!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:58 schreef StickUpKid het volgende:
Regel wat met een van de mods. RDS bestaat al zo lang, dan zijn ze vast bereidt wat voor ons te doen!
Krumlov en Budejovice lijken helemaal niet op elkaar. Behalve dat het Cesky en Ceske op elkaar lijkt en dat ze beide aan de zelfde rivier liggen, de Moldau.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee (Monschau heeft meer vakwerkhuizen)
[..]
Ik vermoed dat je Cesky Krumlov bedoelt, dat ligt daar vlakbij en lijkt er wel een beetje op (rivierbocht, kasteel boven op rots enzo). Maar dat is het ook niet.
Alleen is de kans dan groot dat rds helemaal verziekt wordt...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:17 schreef Skande het volgende:
[..]
Dan moet RDS maar een eigen sub-forum worden met treinreiziger als mod!
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:52 schreef treinreiziger het volgende:
[..]
Belmopan, Belize da's zeker kleiner (ervaringsdeskundige......)![]()
A population of 7100 makes Belmopan the smallest capital in the world.
Joh , het barst van die kleine hoofdsteden: San Marino , diverse hoofdsteden van eilanden in de Stille Oceaan , en zelfs Nuuk werd hier genoemd , nou daar wonen ook een stel eskimo's en wat rendierenkoppenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:29 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Vaduz, Liechtenstein:
Einwohner gesamt 5129
Vaduzer Bürger männlich 752
Vaduz Bürger weiblich 748
FL Bürger männlich 613
FL Bürger weiblich 733
Ausländer männlich 1106
Ausländer weiblich 1177
Anzahl Haushaltungen 2354
Maar Groenland valt officiel onder Denemarken, dus die telt niet mee...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:35 schreef Rollufie het volgende:
[..]
Joh , het barst van die kleine hoofdsteden: San Marino , diverse hoofdsteden van eilanden in de Stille Oceaan , en zelfs Nuuk werd hier genoemd , nou daar wonen ook een stel eskimo's en wat rendierenkoppen
Nee dat is waar en 1 van de dingen die ik maar vaag blijf vinden , een bijna-continent van tig-duizend km2 , wat een 'provincie' van Denemarken isquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:46 schreef Skande het volgende:
[..]
Maar Groenland valt officiel onder Denemarken, dus die telt niet mee...![]()
Ben ik het ook mee eens , leuk is het toch al , en ik weet zeker dat als er een nieuwe opdracht wordt geplaatst de meesten van ons meteen als een debiel met zoektermen in Google gaan rondslingeren om zo snel mogelijk tot een antwoord te komen , dus imho is een soort van competetie er alquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:45 schreef treinreiziger het volgende:
In je Ongewenste e-mail denk ik StickUpKid
puntentelling maar laten vieren dan.....
moet idd gewoon leuk blijven, voor iedereen
Dat weet ik. (Dat zei ik ook nietquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:23 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Krumlov en Budejovice lijken helemaal niet op elkaar. Behalve dat het Cesky en Ceske op elkaar lijkt en dat ze beide aan de zelfde rivier liggen, de Moldau.
Nee. Heb je daar een plaatje van trouwens? Ik vond bij google alleen plaatjes van Banska Bystrica in Slowaijke, zag er ook niet verkeerd uit trouwensquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:36 schreef Rollufie het volgende:
Banska Bystrica , Polen?
Vooruit danquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:42 schreef StickUpKid het volgende:
Graag een hintje...
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:45 schreef treinreiziger het volgende:
puntentelling maar laten vieren dan.....
Tsjechie of Duitsland?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:56 schreef De_Hertog het volgende:
Vooruit dan
Het juiste land is al genoemd
Polen? Hoe komt ik in godsnaam aan Polen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee. Heb je daar een plaatje van trouwens? Ik vond bij google alleen plaatjes van Banska Bystrica in Slowaijke, zag er ook niet verkeerd uit trouwens
Dat het meer op Krumlov lijkt dan op Budejovice ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat weet ik. (Dat zei ik ook niet) Maar omdat ze nogal dicht bij elkaar liggen worden ze nog wel eens verward. En bovendien lijkt deze foto nog wel wat Krumlov, en totaal niet op Budejovice
Qua aantal inwoners klopt het best hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:50 schreef Rollufie het volgende:
[..]
Nee dat is waar en 1 van de dingen die ik maar vaag blijf vinden , een bijna-continent van tig-duizend km2 , wat een 'provincie' van Denemarken is
Dat bedoelde ik de vorige keer ook. Aan de andere kant denk ik dat dat min of meer van zelf spreekt, bij de foto van Yalta ging tenslotte ook niemand klagenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:58 schreef StickUpKid het volgende:
Toch ben ik het nog niet eens met de minimale eisen aan de afmetingen! Neem als voorbeeld de foto van Yalta. Die was kleiner, maar wel duidelijk. Daar draait t om: de pic moet duidelijk zijn!
Dus niet moet 400 x 550 maar:
liefst 400 x 550 tenzij zeer duidelijk!
Daarom dacht ik ook dat ie die bedoelde. En zo niet, ach, gratis hintquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:02 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Dat het meer op Krumlov lijkt dan op Budejovice ben ik met je eens.
Ah ok. Tsja, in die slavische landen weet je het nooit helemaal zeker, sommige plaatsnamen kunnen best in andere landen voorkomenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:01 schreef Rollufie het volgende:
[..]
Polen? Hoe komt ik in godsnaam aan Polen?
Het moest dus idd Slowakije zijn , maar die was het ook niet.
Googleaars laat het een leidraad zijn, waar het om gaat is om die enorme posters en piepkleine postzegels te voorkomen, ook hier geldt, gebruik je gezonde verstand bij het posten van een pic en neem het verzoek van Fok! in acht.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:58 schreef StickUpKid het volgende:
Toch ben ik het nog niet eens met de minimale eisen aan de afmetingen! Neem als voorbeeld de foto van Yalta. Die was kleiner, maar wel duidelijk. Daar draait t om: de pic moet duidelijk zijn!
Dus niet moet 400 x 550 maar:
liefst 400 x 550 tenzij zeer duidelijk!
Bij mij worden (te?) grote pics overigens automatisch geresized zodat ze perfect passen in de Fok! frames. Is dat bij jullie niet zo dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:09 schreef treinreiziger het volgende:
[..]
Googleaars laat het een leidraad zijn, waar het om gaat is om die enorme posters en piepkleine postzegels te voorkomen, ook hier geldt, gebruik je gezonde verstand bij het posten van een pic en neem het verzoek van Fok! in acht.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:05 schreef foton het volgende:
Znojmo, Tsjechië?
Ja, maar dan moet je eerst alsnog de hele foto binnenhalen en voor modemmers kan dat wel eens vervelend zijn. Bovendien werkt in mozilla dat resizen pas nadat je ene keer op de pagina klikt - en dat doe ik meestal als pas als ik naar de volgende pagina ga...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:12 schreef foton het volgende:
[..]
Bij mij worden (te?) grote pics overigens automatisch geresized zodat ze perfect passen in de Fok! frames. Is dat bij jullie niet zo dan?![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:32 schreef rosstek het volgende:
* rosstek heeft nog wat vakantiekiekjes; http://home.zonnet.nl/rosstek/21-5-30-5-2004
Naast Tsjechie en Duitsland was ook Polen genoemdquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:58 schreef StickUpKid het volgende:
[..]
Tsjechie of Duitsland?
Niet boos worden...quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:36 schreef StickUpKid het volgende:
Sjonge jonge, zeg dat dan ook gewoon en doe niet zo vaag van: het juiste land is al genoemd.
Zit ik de hele tijd in tsjechie te zoeken!
Ben niet boos.quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet boos worden...Ik gaf de eerste keer als hint dat de juiste stad als genoemd is, en daardoor hoefden jullie alleen nog in Duitsland, Tsjechie en Polen te zoeken. Nu geef ik een tweede hint en wordt het zoekgebied beperkt tot Duitsland. Dat is toch vrij normaal?
Heb je iets aan een ander perspectief?quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:43 schreef StickUpKid het volgende:
[..]
Geef gewoon een hint waar we wat aan hebben.
*ROFL*quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:24 schreef treinreiziger het volgende:
Waldigkirche?
Bad Müncherfeld?
Herzogenweiler?
Zundsterwilge?
Sankt Georgi im Waldbaum?
Brandsterwultorn?
Bad Zelhem?
en dit alles bij de Oosterburen.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:44 schreef foton het volgende:
Voorgestelde toevoeging aan het reglement: slechts één gok tegelijk toegestaan?
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:24 schreef treinreiziger het volgende:
Waldigkirche?
Bad Müncherfeld?
Herzogenweiler?
Zundsterwilge?
Sankt Georgi im Waldbaum?
Brandsterwultorn?
Bad Zelhem?
en dit alles bij de Oosterburen.
Waarom? Lang niet iedereen is overal even goed bekend, ik zou bijvoorbeeld een kleinere stad in Tsjechie eerder weten te vinden dan een miljoenenstad in amerika of azie. Alhoewel ik er sinds ik hier mee doe al een paar ken. En dat vind ik nu net het leuke van zo'n wedstrijdquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:08 schreef Elocyp het volgende:
Misschien is het ook een idee dat er geen dorpen geplaatst mogen worden, of het moeten dorpen zijn zoals Den Haag, maar jullie snappen wat ik bedoel. En dat er geen steden geplaatst mogen worden zoals een klein dorp. (zoals dit/deze dorp/stad dus)
Dat zou geografisch gezien wel eens juist kunnen zijnquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:44 schreef StickUpKid het volgende:
Ik ben in het noorden van Frankrijk en Belgie/Luxemburg aan t zoeken. Is dat in de goede richting?
Zullen we het regelement de regel aanpassen: na 24 uur geen reactie een hint.
Naar na 12 uur geen reactie een hint?
quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:06 schreef ScudRaket het volgende:
Zal wel ergens in Spanje zijn
* treinreiziger reageert in het algemeen en niet op jouw geplaatste picsquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:08 schreef StickUpKid het volgende:
Formaat van de foto is dit x toch goed? Alleen die sfeerimpressie is kleiner, maar wel duidelijk genoeg lijkt mij.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:06 schreef ScudRaket het volgende:
Zal wel ergens in Spanje zijn
IM000190 Golf Kills.... ha ha haquote:Op woensdag 2 juni 2004 00:32 schreef rosstek het volgende:
* PhatBastard heeft nog wat vakantiekiekjes; http://home.zonnet.nl/rosstek/21-5-30-5-2004
Bedoel je dat ik moet gaan zoeken?quote:Op zondag 6 juni 2004 02:51 schreef StickUpKid het volgende:
Tis iig in de buurt van Porto Belo (met 1 L dus).
Daar moet je zoeken...
Bedoel je dat ik moet gaan zoeken?quote:Op zondag 6 juni 2004 02:51 schreef StickUpKid het volgende:
Tis iig in de buurt van Porto Belo (met 1 L dus).
Daar moet je zoeken...
Ik geef me gewonnen, de plaats die ik graag had willen zien is:quote:Op zondag 6 juni 2004 03:01 schreef StickUpKid het volgende:
Als het goed is weet jij toch waar t is?
Tis meer een tip voor de mensen die deze stad willen vinden. T ligt in een straal van 40 km van Florianopolis en veel succes! (behalve treinreiziger).
Dit is toch juist, ik wil mensen niet op het verkeerde been zetten.
quote:Op zondag 6 juni 2004 03:44 schreef treinreiziger het volgende:
Dit is nog wat aanvullende info over Parque Unipraias en hier nog wat.
quote:Op maandag 7 juni 2004 17:24 schreef StickUpKid het volgende:
De Ethem Bey moskee in Tirana, Albanie
De stad ligt op 30 km van de kust aan de voet van de Dajti (hoogte 1612 m) aan de Krujë-vlakte, die geleidelijk naar de Adriatische Zee afhelt.
Onder de Turken werd de 6e-eeuwse vesting tot stad uitgebouwd. Ondanks de politieke veranderingen en de snelle groei van Tiranë na de Tweede Wereldoorlog heeft de oude binnenstad nog een Turkse sfeer door bazaars, open werkplaatsjes, koffiehuisjes, en moskeeën, en geeft de stad nog steeds de indruk van een groot dorp, waar toeterende stadsbussen de rust verstoren van fietsers en voetgangers. Het hart van de stad wordt gevormd door het Skënderbeg-plein, waar een standbeeld van de nationale vrijheldsheld Skënder-beg (Gjergj Kastriota, 1403-1468) een centrale plaats op het plein inneemt. Rond het plein staat de grootste moskee van Tiranë, de Haiji Ethem Bey (1821), waarvan de slanke minaret contrasteert met een groot cultuurpaleis van Russische origine, een Venetiaanse klokketoren en de parlementsgebouwen.
bewijs en deze is leuk
Deze site geeft een leuk beeld van de ontwikkeling van Tirana: www.workersforjesus.com/dfi/s-122.htm
Goed he!quote:Op maandag 7 juni 2004 17:43 schreef Rollufie het volgende:toppie , EN een wel hele uitgebreide beschrijving
in welk land?quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:51 schreef StickUpKid het volgende:
Tis Cartagena
Madurai is overduidelijk gewoon goed hoor. Ik snap alleen niet waarom Treinreiziger niet gauw even een bewijsje linkt en een nieuwe post. hint! hint!quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:23 schreef Rollufie het volgende:
Chennai , India?
Colombia uiteraard.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:31 schreef treinreiziger het volgende:
[..]
in welk land?![]()
M.I.E.S. (Modern Intelligent Explorer Services), kortom treinreizigers persoonlijke Google/vraagbaak.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:33 schreef StickUpKid het volgende:
Sorry M.I.E.S. is?
Ja, maar er zijn dus ook mensen die wel op hun werk kunnen RDS-en. Voor die mensen is het soms gewoon niet meer leuk als je te lang moet wachten. Voor diegene die overdag niet kunnen meedoen, zal er s' avonds toch wel weer een nieuwe stad zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:00 schreef treinreiziger het volgende:
Qua reglement maakt het me niet veel uit, wat mij betreft wordt er al een hint geven na één uur. Ik had de 24-uurs regel voorgesteld om het werkende/schoolgaande volk meer lucht te geven. Niet iedereen zit tenslotte 24 uur achter zijn/haar pc.
Zoals ik al aangaf, maakt het mij weinig uit en was het mijn voorstel en wat mij betreft wordt er eerder gepost dan 24 uur.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:55 schreef StickUpKid het volgende:
Ja, maar er zijn dus ook mensen die wel op hun werk kunnen RDS-en. Voor die mensen is het soms gewoon niet meer leuk als je te lang moet wachten. Voor diegene die overdag niet kunnen meedoen, zal er s' avonds toch wel weer een nieuwe stad zijn.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:16 schreef Rollufie het volgende:
Ziet er uit als Donau of Rijn , dus een gok.... eeeh Linz , Oostenrijk
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 02:25 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Linz
quote:Op zondag 13 juni 2004 12:19 schreef StickUpKid het volgende:
Tis Saarbrucken, Provincie hoofdstad van Saarland, Duitsland.
bewijs
Das pas netjesquote:Op zondag 13 juni 2004 13:14 schreef Rollufie het volgende:
Zhanjiang , China
bewijs:
http://www.thechipster.com/Zhanjiang-City2.gif
Altijd handig als je voor een paar zoektochten geleden heel dat klote China heb doorgekeken , terwijl het een stad in Brazilie moest zijnquote:Op zondag 13 juni 2004 13:18 schreef StickUpKid het volgende:
[..]
Das pas netjes![]()
Ook netjes tochquote:Op zondag 13 juni 2004 13:44 schreef StickUpKid het volgende:
Het Nationaal Stadium in Dhaka, Bangladesh (bangabandhu stadion als ik het goed heb)
bewijs
Perfect! Helemaal goedquote:Op zondag 13 juni 2004 15:16 schreef treinreiziger het volgende:
Railway station, Dunedin, New Zealand.
Ja helaas weinig EK hier op m'n werk maar ja , we will survive...quote:Op zondag 13 juni 2004 18:43 schreef treinreiziger het volgende:
Ondanks dat het dan toch wéér Haifa, Israël is én geraden tijdens het EK, keur ik het 100% goed!
Gefeliciteerd Rollufie!
dat heeft nix meer met raden te maken en alles met search softwarequote:Op zondag 13 juni 2004 18:50 schreef ChrisJX het volgende:
Vraagje: hoe raden jullie die steden? Ik kijk wel eens mee, maar vind het veel te moeilijk...
Zoekmachinesquote:Op zondag 13 juni 2004 18:50 schreef ChrisJX het volgende:
Vraagje: hoe raden jullie die steden? Ik kijk wel eens mee, maar vind het veel te moeilijk...
Je vult in: 'twee struiken links, een groot flatgebouw rechts en op de achtergrond een kerk'?quote:Op zondag 13 juni 2004 19:03 schreef Rollufie het volgende:
Zoekmachines, daar kan je alles bijna mee vinden
Als dat eens zou kunnen , nee zo werkt het helaas niet. Ach en zoekmachines of niet , geregeld is een stad zowieso moeilijk te raden. Pas na sommige hints over welke gebied/land oid wordt het pas geraden.quote:Op zondag 13 juni 2004 19:04 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Je vult in: 'twee struiken links, een groot flatgebouw rechts en op de achtergrond een kerk'?
Precies!quote:Op zondag 13 juni 2004 19:04 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Je vult in: 'twee struiken links, een groot flatgebouw rechts en op de achtergrond een kerk'?
Ahaquote:Op zondag 13 juni 2004 19:08 schreef Elocyp het volgende:
Precies!Nee je moet gewoon een beetje naar de bouwstijl van de gebouwen kijken. En dan gewoon met google in google de grote steden van het land intypen waarvan jij denkt dat het het goede land is.
Het is de bedoeling dat je eerst een stad raad en er daarna een post.quote:Op zondag 13 juni 2004 19:07 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb wel een plaatje, mag ik er 1 plaatsen of moet ik er eerst 1 geraden hebben?
Was met andere dingen bezig, ik ga eerst maar eens wat actiever meeraden, lijkt me beterquote:Op zondag 13 juni 2004 19:22 schreef treinreiziger het volgende:
ChrisJX om het gvoel alsvast een beetje te krijgen hoe het hier toegaat, mag je wat mij betreft nu een foto plaatsen!
Goedrekenen kan ik het helaas niet, maar jouw wereld is wel groter dan Europa.quote:Op zondag 13 juni 2004 22:42 schreef rosstek het volgende:
Het zal toch niet niet ergens in Patagonië zijn?
Had je nog een plaats in Canada in gedachte?quote:Op maandag 14 juni 2004 01:03 schreef Pistol_Pete het volgende:
gokje: Canada?
yup Banff, maar dat is niet goed. Daar staat een hotel dat er veel op lijkt. Alleen is dat groter en bruin van kleur. Ik dacht, misschien is het er wel in de buurt.quote:Op maandag 14 juni 2004 08:49 schreef treinreiziger het volgende:
[..]
Had je nog een plaats in Canada in gedachte?
Tip:quote:Op maandag 14 juni 2004 10:31 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb er steeds zo'n Afrikaans gevoel bij...
Okee... dan zeg ik Johannesburg erbijquote:Op maandag 14 juni 2004 10:47 schreef treinreiziger het volgende:
Tip:
ChrisJX, ff in de FP het reglement lezen.
Amerika, Limburg, Nederland?quote:Op maandag 14 juni 2004 12:01 schreef treinreiziger het volgende:
Hint #1:
Probeer eens te zoeken in één van de 'Amerika's'.
quote:Op maandag 14 juni 2004 22:01 schreef foton het volgende:
Amerika, Limburg, Nederland?
En dat ligt te noordelijk voor dergelijke bergenquote:Op zondag 13 juni 2004 22:52 schreef treinreiziger het volgende:
Goedrekenen kan ik het helaas niet, maar jouw wereld is wel groter dan Europa.![]()
quote:Op maandag 14 juni 2004 22:32 schreef ChrisJX het volgende:
Ligt het gevalletje wellicht op Amerika Samoa, Oceanië?
quote:Op maandag 14 juni 2004 12:01 schreef treinreiziger het volgende:
Hint #1:
Probeer eens te zoeken in één van de 'Amerika's'.
Amerikaans Samoa is geen stad maar is verder ook niet correct.quote:Op maandag 14 juni 2004 22:32 schreef ChrisJX het volgende:
Ligt het gevalletje wellicht op Amerika Samoa, Oceanië?
Ik ga geen stad opzoeken voor 5 pruteilandjesquote:Op maandag 14 juni 2004 22:46 schreef treinreiziger het volgende:
Amerikaans Samoa is geen stad maar is verder ook niet correct.
* treinreiziger denkt dat de Bahama's, Groenland, Papua, Nieuw Guinea en Mongolië ook wel afvallen hoor!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:24 schreef Elocyp het volgende:
Dan blijven er nog iets van 177 landen over.
OK. Dit helpt mij nix. Welke landen vallen dan af?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:11 schreef treinreiziger het volgende:
* foton gaat jullie een prettige wedstrijd wensen en geeft daarbij aan dat het land waarin de plaats ligt niet meevoetbalt dit EK.
België doet niet mee met het EK dus zou het best een stad in België kunnen zijn!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:13 schreef foton het volgende:
[..]
OK. Dit helpt mij nix. Welke landen vallen dan af?![]()
Valt Frankrijk dan ook af? En Spanje? Of België?![]()
Is in ieder geval cultuurhistorisch een zeer interessante omgevingquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:15 schreef treinreiziger het volgende:
Çanakkale, Turkije is correct.![]()
treinreiziger is op 29 juni a.s. in Çanakkale.![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:47 schreef Rollufie het volgende:
Een hint misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |