Nee man, dan hadden er jachten gelegen, geen vrachtschepenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:54 schreef Luvinsio het volgende:
Monaco, Monte Carlo misschien?
Oh ok , dat krijg je d'r van als je een tijdje weg bent...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:20 schreef treinreiziger het volgende:
Rollufie, tegenwoordig kunnen er 301 posts in een topic, het openen van deeltje 40 had nog even op zich kunnen laten wachten. In eerdere delen hebben we namelijk beloofd het lopende topic vol te spelen.
Overigens kan je met de tekstlink 'opties' het 1 en ander dusdanig instellen, zodat je geen 'last' hebt een lange wachttijd.
Meld jij bij Liejannuh of Lucille dat deel 39 op slot kan?
quote:
Nee helaas , maar geografisch zit je iig in de buurtquote:Op donderdag 20 mei 2004 19:07 schreef De_Hertog het volgende:
Maulbronn, Duitsland?
Ook nietquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:39 schreef StickUpKid het volgende:
Jena, Duitsland
quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:53 schreef StickUpKid het volgende:
Solothurn, Zwitserland
Dat had ik al wel gezien aan de bouwstijl jaquote:Op donderdag 20 mei 2004 20:06 schreef Rollufie het volgende:
[..]
Nee helaas , maar geografisch zit je iig in de buurt
* treinreiziger geeft StickUpKid een pluim en heet De_Hertog hartelijk welkom!quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:53 schreef StickUpKid het volgende:
Solothurn, Zwitserland
Hoe meer spelers , hoe meer vreugdequote:Op donderdag 20 mei 2004 22:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat had ik al wel gezien aan de bouwstijl ja
De_Hertog wacht op een nieuwe foto, nu ik het topic weer heb gevonden wil ik meedoen ook
Helaas is het niet correct, check je bronnen StickUpKid!quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:53 schreef StickUpKid het volgende:
Knap hoor rollufie zo snel, tis uiteraard helemaal goed!
Ik zal ff een foto zoeken...
Treinreiziger heeft gelijk trouwens , ik bedoelde in te tikken Cotonou , maar was wat te voorbarigquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:57 schreef treinreiziger het volgende:
[..]
Helaas is het niet correct, check je bronnen StickUpKid!
we bieden verder op de pic van foton...........quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:04 schreef Rollufie het volgende:
[..]
Treinreiziger heeft gelijk trouwens , ik bedoelde in te tikken Cotonou , maar was wat te voorbarig
En idd de link die ik postte heeft een verkeerde verwijzing (naar Porto Novo)
Dus aan treinreiziger de beurt
* foton had toch nog een keer moeten refreshenquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:57 schreef treinreiziger het volgende:
[..]
Helaas is het niet correct, check je bronnen StickUpKid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |