tja.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jammer..
Mja, bedenk eens wat leuksquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
tja.
wat moet ik er van zeggen
weet je hoe moeilijk dat isquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, bedenk eens wat leuks
Eens!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
weet je hoe moeilijk dat is
en op commando leuk zijn is nooit leuk
en leuk proberen te zijn is nooit leuk
nee stof-hoestjequote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
stophoestje?
heb gezocht naar plaatje maar dat kreeg ik niet gevondenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, ik weet volgens mij wel wat het is...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb gezocht naar plaatje maar dat kreeg ik niet gevonden
is een rolletje snoep
zal wel niet meer bestaan...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, ik weet volgens mij wel wat het is...
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:08 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee te macho
quote:
ja ik had eens een vriendje die was 1/4 italiaans, dat was wel weer okee (dus 1/4 maar macho)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ja of zattienounie?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:26 schreef Jerruh het volgende:
stresssssssss & eros rama-zat-ie?
cybquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:27 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja of zattienounie?
howdy-yankee-doodlequote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
cyb
alles ok mate?
ik snotter mijn zakdoeken vandaag lekker thuis in bed vol.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
howdy-yankee-doodle
hey
tja tja wat moet ik er van zeggen
zit hier vandaag zakdoeken vol te snotteren omdat ik geen dagen meer mag missen geloof ik
(andere stageloper hier haalt de 100 dagen niet eens, dus die is helemaal genaaid)
en ach ben lekker druk tegenwoordig. naast stageook nog flink aan het werk en dan nog proberen een sociaal leven op peil te houden
hoest met u?
illnes is in the airquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik snotter mijn zakdoeken vandaag lekker thuis in bed vol.
verder loop ik zo'n 7 weken achter op mijn planning nu.
voor de rest ist leven best chill
can't wait till saturday
dan komt me lievste vriendinnetje naar E'hoven![]()
we moeten binnenkort maar weer eens spontaan een terrasje pakken
ze is een gewone goeie vriendin, meid waar ik 2 jaar terug gek van wasquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
illnes is in the airlove too actually
waar komt ze vandaan dan?
en binnenkort moeten we echt weer eens terrassen ja. hele groep weer mee. veel te lang geleden!
ahaaaaaquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze is een gewone goeie vriendin, meid waar ik 2 jaar terug gek van wasdas wel over nu.
buurt van R'dam
ja bij goed weer zal ik eens wat organiseren, iedereen leeft langs elkaar af de laatste tijd. best jammer toch.
dude, ik heb nada noppes niksquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:47 schreef Cybart het volgende:
[..]
ahaaaaa
ja was eigenlijk ook wel een beetje te verwachten. maar goed iedereen (hoort) nu ongeveer op het einde van stage te zitten (begin nu net aan mijn eindverslag heb nog niet alle gegevens) maar dan heeft iedereen dadelijk nog wel wat tij dvoor de zomer echt begint
aj. dat begint opzich wel een beetje tijd te worden vrees ikquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dude, ik heb nada noppes niks![]()
moet nog 3 verslagen enzo
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:20 schreef Vlarp het volgende:
*sms*
Nee, niet stout..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:26 schreef WAik het volgende:
[..]stout zeker?
en er zullen er nog velen volgen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, niet stout..
't is alleen de 4e sms al vandaag die richting het noord-westen gaat
Ohw.. da's best veelquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
*17 mailtjes gestuurd heb richting het westen vandaag*
hoe werkt zo'n sms bundel eigenlijk (ja ik heb abbonement maar dat loopt binnenkort af, denk wel dat ik een ander aboo neem, maar toch voor het volledige plaatje te krijgen)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. da's best veel
Ben ineens wel weer erg blij met m'n sms bundel
Ik koop per maand 80 smsjes in en die zijn veel goedkoper dan losse smsjes. Volgens mij bij T-mobile de helft goedkoper nog. Maak je je smsjes niet op dan verhuizen ze mee naar de volgende maand. Ga je er overheen dan betaal je het normale tarief voor smsjes.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
hoe werkt zo'n sms bundel eigenlijk (ja ik heb abbonement maar dat loopt binnenkort af, denk wel dat ik een ander aboo neem, maar toch voor het volledige plaatje te krijgen)
*ook doe*quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:20 schreef Vlarp het volgende:
*sms*
SMS bundel?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*ook doe*
Nee, ik moet het gewoon met prepaidkaarten van de AH doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
SMS bundel?
dat is opzich wel voordeligquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik koop per maand 80 smsjes in en die zijn veel goedkoper dan losse smsjes. Volgens mij bij T-mobile de helft goedkoper nog. Maak je je smsjes niet op dan verhuizen ze mee naar de volgende maand. Ga je er overheen dan betaal je het normale tarief voor smsjes.
ja, klopt... hele tijd van die stomme kaarten kopen (al kun je tegenwoordig ook al via de telefoon opwaarderen...)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is opzich wel voordelig
maar beltegoed is zo knullig
jaquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook niets te klagen moet ik zeggen... Bereik is goed, hier en daar een klein gaatje, maar das meestal wel op plaatsen waar je het kunt verwachten...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:57 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb ook Orange all in onewel een duur abo maar ik bel praktisch alleen mobiel
Ik ben wel tevreden over Orangein de dutchtone tijd was het vaak een ramp qqua bereik van zowel m'n eigen tel als de klantenservice (had prob met tel).
mja ik heb al wel een paar keer gehad dat ik 40 euro buitenlands bellen had omdat ik bij mijn ouders was en dan zit ik tig keer op het duitse netquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:58 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook niets te klagen moet ik zeggen... Bereik is goed, hier en daar een klein gaatje, maar das meestal wel op plaatsen waar je het kunt verwachten...
prepaid is denk ik toch het beste voor me. Heb ik geen geld kan ik ook niet bellen en smsen. Kan ik ook niet in de verleiding komen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:06 schreef Waxxer het volgende:
en abo is ook gevaarlijk voor mij, maar ik heb daar maar een reactie op: disciplineNiet om elk wissewasje sms'en of bellen, sms service inschakelen (dat je een berichtje krijgt als je er overheen zit), met beleid bellen
ik heb een paar keer een rek gehad van 200 euro, nou, daar leer je wel van. Ik had orange 40 euro, maar zat daar constant overheen, ik schaamde me rot toen ik mijn huisge tel kocht, zegt die verkoper: bij orange zeggen ze dat u meestal over de 40 zit, zullen we het naar 60 verhogen? Nou, dan komt er dus een stukje zelfacceptatie bij kijken. Toen ben ik naar 60 gegaan en over het algemeen zit ik daar netjes binnen, met af en toe een uitschieter naar 80. Het is nog veel, ik weet het, maar iig beter dan voorheen, dat ik bij wijze van moest werken voor de tel.rek
hmz... das irritant, maar dat ligt niet echt aan Orange, kan met KPN, Vodafone, T-mobile of Tellfort net zo goed gebeuren... Maarja, je hebt het al kunnen oplossen...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
mja ik heb al wel een paar keer gehad dat ik 40 euro buitenlands bellen had omdat ik bij mijn ouders was en dan zit ik tig keer op het duitse netmaar ik heb automatische netwerkkeuze nu uitgeschakeld....
Mijn telefoon gaat ook niet zelden over op het belgische netwerk, welkom bij mobistar enzoquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
mja ik heb al wel een paar keer gehad dat ik 40 euro buitenlands bellen had omdat ik bij mijn ouders was en dan zit ik tig keer op het duitse netmaar ik heb automatische netwerkkeuze nu uitgeschakeld....
Ik heb nergens last vanquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:35 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Mijn telefoon gaat ook niet zelden over op het belgische netwerk, welkom bij mobistar enzo
Nou, dan weet je nu wat je moet doen...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:35 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Mijn telefoon gaat ook niet zelden over op het belgische netwerk, welkom bij mobistar enzo
Ik had het één keer toen ik gewoon door centrum Maastricht liep maar heb het vooral als ik naar omgeving dousberg ga ofzo, das officieel nog Maastricht maar ligt dicht tegen Belgiëquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van.
Ja ik wist al dat je met handmatig kon veranderen maar om een of andere reden heb ik het weer terugverandert, ik heb T-mobilequote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:38 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
Nou, dan weet je nu wat je moet doen...![]()
Maar ook Orange dus?
Ik heb een abbo.. T-mobile 450. 450 belminuten per maand en 80 smsjes dan nu. Is een stuk voordeliger dan prepaid bellenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
Je kunt gewoon instellen dat ie alleen T-mobile NL pakt. Als je dan een keer naar het buitenland gaat moet je wel weer automatische netwerk keuze aanzetten..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:45 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ja ik wist al dat je met handmatig kon veranderen maar om een of andere reden heb ik het weer terugverandert, ik heb T-mobile
1voor1, net zoals de boterhammen...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:17 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga even 2 paracetamol naar binnen schuiven..
Na elkaar ja, niet tegelijk.. want ik heb al een hekel aan pilletjes slikkenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:22 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
1voor1, net zoals de boterhammen...
Dan los je ze toch op, gaat goed met paracetamol...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Na elkaar ja, niet tegelijk.. want ik heb al een hekel aan pilletjes slikken
omgeving doetinchemmmmm.........quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:12 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
hmz... das irritant, maar dat ligt niet echt aan Orange, kan met KPN, Vodafone, T-mobile of Tellfort net zo goed gebeuren... Maarja, je hebt het al kunnen oplossen...
(Bij de weg: waat zit je dan ergens?)
oow, daar...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
omgeving doetinchemmmmm.........joa joa!
Da's goorquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:41 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
Dan los je ze toch op, gaat goed met paracetamol...
Tjah, je moet wat... Gewoon slikken en niet bij nadenken...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Da's goor
Ze vallen vanzelf in m'n maag wel uit elkaar...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:50 schreef Neptune1984 het volgende:
[..]
Tjah, je moet wat... Gewoon slikken en niet bij nadenken...
(of idd gewoon de pillen slikken...)
een stukje waxxerquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:06 schreef Waxxer het volgende:
Nou, dan komt er dus een stukje zelfacceptatie bij kijken.
aaaawwwwquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:25 schreef Vlarp het volgende:
*weer sms*
Dat zal bij mij ook nog wel heel veel gaan gebeuren...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
aaaawwww
*net heeft gebeld*
update!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:53 schreef Cybart het volgende:
[EDIT]
Waik!, een topic heeft voorstaan 300 posts ipv 302
tekstbestandje klopt niet meer
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zal bij mij ook nog wel heel veel gaan gebeuren...
kaching! kasso voor je telefoonaanbieder...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:41 schreef Vlarp het volgende:
Ik denk dat er vandaag al 8 smsjes 'die' kant op zijn gegaan
8?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:41 schreef Vlarp het volgende:
Aaawwww *aai*quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:58 schreef Andyvie het volgende:
Ik vraag me af waarom ik zo'n ding heb. Misschien moest ik ook maar eens een vriendje gaan zoeken of zo, dan komt ie nog van pas
tsja, tis lente, dus wat let je?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:58 schreef Andyvie het volgende:
Ik vraag me af waarom ik zo'n ding heb. Misschien moest ik ook maar eens een vriendje gaan zoeken of zo, dan komt ie nog van pas
beavje is een echte nicht!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aaawwww *aai*
Ook zonder vriendje is het erg bij mij.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:05 schreef WAik het volgende:
[..]
beavje is een echte nicht!
ach zo'n vaart zal het niet lopen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai! Loerderd!
Besef je dan wel dat jij dus iets intypt, met lettertjes, en die lettertjes verschijnen dan bij iemand anders in het schermpje van de telefoon en leest dat wat jij net getypt hebt?? Dan lijkt het wel alsof die lettertjes zomaar door de lucht gaan!! En dat wekt dan een reactie op. Dan kan iemand boos worden, of verdrietig, of juist blij of (zoals bij jou, zo is mijn en ons vermoeden) vlindertjes. Rest nog de vraag welke grootte die vlindertjes hebben. Je hebt kleine. gemiddelde en grote. En het kan er eentje zijn of een heleboel. En dan ben jij al misselijk en neem je pilletjes, maar dan wordt het alleen maar erger omdat je steeds meer vlindertjes in je buikje krijgt!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:41 schreef Vlarp het volgende:
Wil ik een vriendje, dan moet ik vaker uitgaan of zo, meer rondhangen in cafés, weet ik veel wat en dat wil ik gewoon niet. Ik doe het dus helemaal zelfquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:04 schreef WAik het volgende:
[..]
tsja, tis lente, dus wat let je?![]()
Haha ha graag!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:07 schreef ajuu het volgende:
[..]
ach zo'n vaart zal het niet lopen.
wil je mijn wandcollage zien? hij is af.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Besef je dan wel dat jij dus iets intypt, met lettertjes, en die lettertjes verschijnen dan bij iemand anders in het schermpje van de telefoon en leest dat wat jij net getypt hebt?? Dan lijkt het wel alsof die lettertjes zomaar door de lucht gaan!! En dat wekt dan een reactie op. Dan kan iemand boos worden, of verdrietig, of juist blij of (zoals bij jou, zo is mijn en ons vermoeden) vlindertjes. Rest nog de vraag welke grootte die vlindertjes hebben. Je hebt kleine. gemiddelde en grote. En het kan er eentje zijn of een heleboel. En dan ben jij al misselijk en neem je pilletjes, maar dan wordt het alleen maar erger omdat je steeds meer vlindertjes in je buikje krijgt!!!
Dus kun je nagaan, dat indirect een sms'je sturen een heleboel gevolgen heeft voor je lichamelijke gesteldheid![]()
beestjeswinkeltekendingestovermeneerquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:11 schreef Timmah het volgende:
Hoi
Hai! Ik luister nu Hey Joe van Jimi Hendrix, is vast wel iets voor jou!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:11 schreef Timmah het volgende:
Hoi
waar is de 'ouderwetse" hoog-romantische liefdesbrief gebleven? op perkament en met ganzeveer gedoopt in paarse inkt geschrevenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan kan iemand boos worden, of verdrietig, of juist blij of (zoals bij jou, zo is mijn en ons vermoeden) vlindertjes. Rest nog de vraag welke grootte die vlindertjes hebben. Je hebt kleine. gemiddelde en grote. En het kan er eentje zijn of een heleboel. En dan ben jij al misselijk en neem je pilletjes, maar dan wordt het alleen maar erger omdat je steeds meer vlindertjes in je buikje krijgt!!!
Dus kun je nagaan, dat indirect een sms'je sturen een heleboel gevolgen heeft voor je lichamelijke gesteldheid![]()
*terug zwaai*quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:13 schreef Idril-2 het volgende:*ook hoi doet
Hohooooiiiiquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:13 schreef Idril-2 het volgende:*ook hoi doet
Ik zal em even "Kopen"quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai! Ik luister nu Hey Joe van Jimi Hendrix, is vast wel iets voor jou!
smsjes schoppen kont!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:14 schreef ajuu het volgende:
[..]
waar is de 'ouderwetse" hoog-romantische liefdesbrief gebleven? op perkament en met ganzeveer gedoopt in paarse inkt geschreven![]()
Wow!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:17 schreef ajuu het volgende:
ajuu off the wall
[afbeelding]
laatst was er een monteur van upc die zei: jij plakt ook alles op je muur. ik kom er maar niet achter waar je nou van houd!
ik hou van plaatjes?
Journaal kijk ik al heel lang niet meer, Prince moet ik nog krijgenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]HohooooiiiiWat dacht je, niks an dat journaal?
Heb je Prince al, en: hoe is het met je verzameling lapjes??
mja inderdaadquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:14 schreef ajuu het volgende:
[..]
waar is de 'ouderwetse" hoog-romantische liefdesbrief gebleven? op perkament en met ganzeveer gedoopt in paarse inkt geschreven![]()
Ik heb ook ooit eens zo'n collage van allemaal mode-editorials op m'n muur gehad. Alleen was dat een stuk kleiner.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:17 schreef ajuu het volgende:
ajuu off the wall
[afbeelding]
laatst was er een monteur van upc die zei: jij plakt ook alles op je muur. ik kom er maar niet achter waar je nou van houd!
ik hou van plaatjes?
Tis dat je het zegt..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:20 schreef beaverhausen het volgende:
Euhm ajuu, je bureau, is dat nou gewoon een deur op poten?
waxxer, af! ajuu boos worden dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
. Zo raar dat mensen meteen denken dat ik dan zo graag gedomineerd word
Wat cool!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:17 schreef ajuu het volgende:
ajuu off the wall
[afbeelding]
ik hou van plaatjes?
o dear, ja had ik niet aan gedacht, dat dat voor certain homo's nog wel eens het meest shockerende van de hele foto kan zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:20 schreef beaverhausen het volgende:
Euhm ajuu, je bureau, is dat nou gewoon een deur op poten?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:22 schreef ajuu het volgende:
[..]
waxxer, af! ajuu boos worden dan?![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
mja inderdaadrelaties die dmv sms worden verbroken, ruzies worden erger doordat de een de ander weg kan drukken omdat je ziet wie er belt, er kunnen sms'jes zijn die een bepaalde inmhoud hebben zodat het lijkt (of gewoon zo is) dat er wat aan de hand is..... Ik krijg wel vaker post van instanties die zeggen: herinner je me nog? Herken je dit nummer? En dan vragen ze heel romantisch om een toelage. En als ik denk, hey joh, ik hou het spannend, dan gaan zij ook spannend doen, zo van, nou, dan kom ik bij je langs hoor!! Nou dat vind ik dan weer te eng, dus dan doe ik maar gewoon wat ze vragen. Zo raar dat mensen meteen denken dat ik dan zo graag gedomineerd word
Ik vind het leukquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:24 schreef ajuu het volgende:
[..]
o dear, ja had ik niet aan gedacht, dat dat voor certain homo's nog wel eens het meest shockerende van de hele foto kan zijn.
in the ghettoooo.....![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:24 schreef ajuu het volgende:
[..]
o dear, ja had ik niet aan gedacht, dat dat voor certain homo's nog wel eens het meest shockerende van de hele foto kan zijn.
quote:in the ghettoooo.....![]()
daar-bedoel-ik-betalingsherinneringen-mee-maar-dan-op-een-aparte-wijze-verteldquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik het niet leuk vind. Ik verbaasde me alleen een beetje over het feit dat onze ajuu een deur als bureau gebruiktquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:24 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik vind het leuk
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
daar-bedoel-ik-betalingsherinneringen-mee-maar-dan-op-een-aparte-wijze-verteld
maar grapjes zijn na uitleg vaak niet meer leukals deze het al was
Oke, sorryquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ik het niet leuk vind. Ik verbaasde me alleen een beetje over het feit dat onze ajuu een deur als bureau gebruikt.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:27 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Oke, sorry
ik was begin april begonnenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat cool!!![]()
Hoe lang ben je daarmee bezig geweest??
Italiaansquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:28 schreef Waxxer het volgende:
Ik vind p[rofessorisch in elkaar gekunstelde inrichten vaak veel leuker dan gestylde designinrichtingenalhoewel ik niet vies ben van een italiaanse bank of kast ofzo
Aaaawwww *aai*quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:29 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Die kan ik wel gebruiken
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
8?
amateur.
SMS is gewoon de liefdesbrief van weleer..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
smsjes schoppen kont!
msnen trouwens ook
ja bekend probleem, maar of rondhangen in cafe's nou de oplossing is, is nog niet bewezen. maar ik heb geenhoge dunk van cafebezoekers, denk dan meer aan snelle wipwap etc., ja via via zou je misschien een leuk iemand kunnen ontmoeten, ik weet het ook niet, maar soms worstel ik hier ook mee, jaquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:11 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wil ik een vriendje, dan moet ik vaker uitgaan of zo, meer rondhangen in cafés, weet ik veel wat en dat wil ik gewoon niet. Ik doe het dus helemaal zelf
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als het echt te extreem wordt ga ik m'n smsbundel weer uitbreiden.. maar ja, ik heb nog 722 minuten in m'n belbundel zitten omdat ik normaal helemaal niet zoveel bel...
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:33 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja bekend probleem, maar of rondhangen in cafe's nou de oplossing is, is nog niet bewezen. maar ik heb geenhoge dunk van cafebezoekers, denk dan meer aan snelle wipwap etc., ja via via zou je misschien een leuk iemand kunnen ontmoeten, ik weet het ook niet, maar soms worstel ik hier ook mee, ja![]()
precies! Jij begrijpt het.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
SMS is gewoon de liefdesbrief van weleer..
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ssssssshhhhhquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En het is een uitdaging niet meer dan 160 tekens te gebruikenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
precies! Jij begrijpt het.
Het idee is hetzelfde. Het medium is alleen vermoderniseerd.
Ja!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En het is een uitdaging niet meer dan 160 tekens te gebruiken
Ik ben geen mietje hoor..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ssssssshhhhhboos doen kost energie! Heb je goed rust gehouden vandaag en vitamientjes genomen? En kruikje?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Met T9 heb je nog steeds maar 160 tekens hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja!
Lang leve T9!
Ik doelde meer op de handigheid van T9. En dat het het smsen een stuk makkelijker maaktquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Met T9 heb je nog steeds maar 160 tekens hoor
Oke, je kunt wel 'lange' smsjes sturen...
Dat wilde ik maar even horen...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:38 schreef ajuu het volgende:
[..]
behalve dan bepaalde bezoekers van vooral de regenboog, geen kwaad woord daarover
![]()
Da's helemaal waar jaquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de handigheid van T9. En dat het het smsen een stuk makkelijker maakt
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat wilde ik maar even horen...
heeeeerrrrlijk, tussen de creatieve mensen, de geur van zaagsel, bekenden om je heen en dan straks door de congierge worden weggestuurd!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:39 schreef Jerruh het volgende:
*door samengeknepen oogjes heen kijkt*
ik zit nog op school.
Mwoa.. een jaar geleden had het wel zo extreem geweest ja, nu niet meer.. kom er bijna niet meerquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:41 schreef ajuu het volgende:
[..]
kom niet aan mijn regenboog!
M'n regenboog wat doe je?!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:41 schreef ajuu het volgende:
[..]
kom niet aan mijn regenboog!
Volgens mij denkt Jerruh er anders over.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
heeeeerrrrlijk, tussen de creatieve mensen, de geur van zaagsel, bekenden om je heen en dan straks door de congierge worden weggestuurd!
jajaja, en wie post er hier links naar foto's van vrolijke aanelkaarzittende regenbogers?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mwoa.. een jaar geleden had het wel zo extreem geweest ja, nu niet meer.. kom er bijna niet meer
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:44 schreef Cybart het volgende:
mijn schiaciatta met bruschetta erin is bijna klaar
euhm euhm...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]je komt me vanaf station Deurne afhalen he?? Logeerbedje klaarzetten.... zorg ik wel voor het ontbijt
Moi?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:45 schreef ajuu het volgende:
[..]
jajaja, en wie post er hier links naar foto's van vrolijke aanelkaarzittende regenbogers?![]()
ga je ook nog zeggen welke fotoquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:45 schreef Vlarp het volgende:
Had ik trouwens al laten vallen hier dat als je gewoon zo even door de foto's van afgelopen weekend bladert, je misschien wel kunt ontdekken met wie ik sms?
Wat hebben wij gemist hier?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:47 schreef Cybart het volgende:
mischien wilmorgen ook wel...maar als er over is zal ik het voor je bewaren
Neuhquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
ga je ook nog zeggen welke foto
iddquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij denkt Jerruh er anders over.
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat hebben wij gemist hier?
Je avatar klopt dus wel aardig vanavond?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
idd.
tussen de werkende vrienden met een soort van pinpas waarmee ik straks het gebouw UIT kan....
om half elf....
ik heb nog wel een leuk loggeerbed voor je...men hale 1 deur uit zijne deurpost, men neme...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]je komt me vanaf station Deurne afhalen he?? Logeerbedje klaarzetten.... zorg ik wel voor het ontbijt
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat hebben wij gemist hier?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:51 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik heb nog wel een leuk loggeerbed voor je...men hale 1 deur uit zijne deurpost, men neme...![]()
![]()
klussen met ajuu!
ze zoeken nog een nieuwe nicoquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:51 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik heb nog wel een leuk loggeerbed voor je...men hale 1 deur uit zijne deurpost, men neme...![]()
![]()
klussen met ajuu!
Hoeveel smsjes vandaag?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:51 schreef Cybart het volgende:
[..]![]()
nee, er komt alleen maar stoom uit mijn oren.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:50 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Je avatar klopt dus wel aardig vanavond?
ja gepresenteerd door ajuu verkleed als elvisquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eigen Huis en Ghetto!
Fooootoooow!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:53 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja gepresenteerd door ajuu verkleed als elvis![]()
geen...maar een mailtje of 20quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoeveel smsjes vandaag?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
geen...maar een mailtje of 20
Er staat wat tegenover zeg maar hehquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:51 schreef Cybart het volgende:
[..]![]()
[..]
![]()
quote:
Maar minder leukquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:56 schreef Cybart het volgende:
is wat goedkoper he
Jerbeeb...spreek je...morgen? of vanavond mischien nog... na 11en, of half 11....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:58 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!!!!!!.
DSC00793 of DSC00807.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:45 schreef Vlarp het volgende:
Had ik trouwens al laten vallen hier dat als je gewoon zo even door de foto's van afgelopen weekend bladert, je misschien wel kunt ontdekken met wie ik sms?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
DSC00793 of DSC00807.
ik wil een vriendje die ook om mijn grapjes kan lachen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
Ja, zoiets viel natuurlijk te verwachten!
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
hij staat op de tweede foto?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh
Heb je niet toevallig iets leuks tussen die collage van je hangen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:04 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik wil een vriendje die ook om mijn grapjes kan lachen.
dat is de eerste eis! maar ja, waar vind je ze zoal?
misschien aan het einde van de regenboog?
Nah, het was gewoon toeval dat we allebei zondagavond aan het eind van de regenboog zatenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:04 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik wil een vriendje die ook om mijn grapjes kan lachen.
dat is de eerste eis! maar ja, waar vind je ze zoal?
misschien aan het einde van de regenboog?
yeah, just what i saidquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
DSC00793 of DSC00807.
Wat is oud?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:06 schreef WAik het volgende:
[..]
hij staat op de tweede foto?
tis nog niet een ouwe he?
OK ik ga voor DSC00807. Jullie zitten er wel schattig bij. En hij staat nog twee keer op de foto.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat is oud?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
OK ik ga voor DSC00807. Jullie zitten er wel schattig bij. En hij staat nog twee keer op de foto.
En? Heb ik gelijk?
Ja dus.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
feli vlarp, hij ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig iets leuks tussen die collage van je hangen?
Hij is leuk..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:12 schreef WAik het volgende:
[..]
feli vlarp, hij ziet er leuk uit![]()
en wat is oud?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij is leuk..
Ik heb alleen een slechte eigenschap om mensen die een kop groter zijn uit te zoeken..
*herken*quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij is leuk..
Ik heb alleen een slechte eigenschap om mensen die een kop groter zijn uit te zoeken..
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
uhm.. 26?
Nou is sowieso iedereen groter dan mij..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*herken*
oei, dat is al bijna kaal, dik en impotentquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
uhm.. 26?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:16 schreef ajuu het volgende:
[..]
oei, dat is al bijna kaal, dik en impotent![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*aai*
Sorry!
In NL is dat niet moeilijk om iemand die een kop groter zijn dan wij uit te zoeken. Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij is leuk..
Mensen die iets ouder zijn kunnen ook leuk zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doe nog eens rekenen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:17 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Beavje is 26?
nou dan moet ik ook maar weer eens een kansje wagen....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mensen die iets ouder zijn kunnen ook leuk zijn
Bewijs is dit weekend nog geleverd
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mensen die iets ouder zijn kunnen ook leuk zijn
Bewijs is dit weekend nog geleverd
Ik gok op 28...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:17 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Beavje is 26?
Nog een speciaal project op t oog?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:19 schreef ajuu het volgende:
[..]
nou dan moet ik ook maar weer eens een kansje wagen....
![]()
volgens mij was het 27....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik gok op 28...
sssshhhhh! Doe eens niet zo hard!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik gok op 28...
ja schoolplein "de kleine regenboog"quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nog een speciaal project op t oog?
2004 - 1976 = 28 ...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:21 schreef WAik het volgende:
[..]
volgens mij was het 27....
dankjequote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:16 schreef ajuu het volgende:
[..]
oei, dat is al bijna kaal, dik en impotent![]()
![]()
![]()
Mja, nou vooral qua karakter en levenservaring en niveau enzo klopt het veel meer..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:22 schreef Andyvie het volgende:
Ik had nog niet naar de geboortedatum gekeken hoorIk vind jongens van die leeftijd vaak leuker dan jongens van 20 (no offence to anyone
)
kan je nagaan hoe ik me voel!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
dankjeik ben maandag jarig
dat hoort toch een feestelijke *snif* dag te zijn?
Weest niet bevreesd ajuu.. het is nog niet over. Ik heb zelfs een vriend die nog ouder is dan jijquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:25 schreef ajuu het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe ik me voel!
[afbeelding]
alvast gefeliciteerd, ouwe jongen!![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:25 schreef ajuu het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe ik me voel!
[afbeelding]
alvast gefeliciteerd, ouwe jongen!![]()
Waar!??quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
neeeeeee jij bent heel jong van geest!
Straks heb ik dus mijn eerste echte mijlpaal bereikt... 25 jongens..... gaat dat wennen....
25 jongens? in hoeveel tijd?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
neeeeeee jij bent heel jong van geest!
Straks heb ik dus mijn eerste echte mijlpaal bereikt... 25 jongens..... gaat dat wennen....
great minds think alikequote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:29 schreef ajuu het volgende:
[..]
25 jongens? in hoeveel tijd?![]()
duidelijk geval van waxxer die in 7 sloten met 25 jongens tegelijk looptquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
great minds think alike
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:22 schreef Andyvie het volgende:
Ik had nog niet naar de geboortedatum gekeken hoorIk vind jongens van die leeftijd vaak leuker dan jongens van 20 (no offence to anyone
)
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waar!??
Wie had dat gedacht van die brave H... Waxjequote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:32 schreef Waxxer het volgende:
nouhou
dat past geeneens
ook niet op mijn kamer
God dat zou wat zijn.... ramen beslagen.....die oh zo brave student.....
Nee hoor, hij heeft heel lief zitten posten hierquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:33 schreef Ang3l het volgende:
Eindelijk thuis!
Arme Fuzzje, heeft ie kei lang alleen gezeten
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:32 schreef Waxxer het volgende:
nouhou
God dat zou wat zijn.... ramen beslagen.....
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:34 schreef ajuu het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ajuu ligt onder tafel....eh, deur op poten...![]()
![]()
![]()
Ik ben al bijna 24quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:35 schreef Timmah het volgende:
Waarom doen mensen toch altijd alsof ze al zo vreselijk oud zijn... ?
* BIjna 18 is *Sjeesh, wat word ik oud zeg.
Jeej, da's 10 jaar geledenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:35 schreef Timmah het volgende:
Waarom doen mensen toch altijd alsof ze al zo vreselijk oud zijn... ?
* BIjna 18 is *Sjeesh, wat word ik oud zeg.
He Bah, wat oud zeg...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben al bijna 24
Mja, wat moet ik met eenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:36 schreef Timmah het volgende:
[..]
He Bah, wat oud zeg...
Oi!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:36 schreef Timmah het volgende:
[..]
He Bah, wat oud zeg...
Kras eens niet...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jeej, da's 10 jaar geleden
*kras*
Ja ik hoef er ook geen van 26.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, wat moet ik met eendie 26 is ...?
hey, watch it, mate!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:36 schreef Timmah het volgende:
[..]
He Bah, wat oud zeg...
ow okeejquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:38 schreef Timmah het volgende:
[..]
Kras eens niet...Daar gaat je nog oh zo jeugdige huidje van stuk...
Liever 30?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja ik hoef er ook geen van 26.
Dan zijn ze veel interessanter.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Liever 30?
Mja, zo heb je niets..... zo.......quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:31 schreef ajuu het volgende:
[..]
duidelijk geval van waxxer die in 7 sloten met 25 jongens tegelijk loopt
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:36 schreef Timmah het volgende:
He Bah, wat oud zeg...
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:37 schreef beaverhausen het volgende:
Oi!
Watch it!
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:38 schreef ajuu het volgende:
hey, watch it, mate!![]()
O gelukkig, dan is't goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft heel lief zitten posten hier
Ouder is wel beter jaquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan zijn ze veel interessanter.
Als je het zelf niet aankan mag je de rest wel verdelen over het topicquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, zo heb je niets..... zo.......
Ja hoor Hij was heel blij met z'n eerste naamtopicquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O gelukkig, dan is't goed.
Heb je goed op 'm gepast dan?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ouder is wel beter ja
Geniet er maar van. Voor je het weet ben je 25quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:43 schreef Timmah het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Geniet er maar van. Voor je het weet ben je 25.
Mja, 't gaat echt wel hard enzo..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En het gaat steeds harderquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, 't gaat echt wel hard enzo..
Ik zal van elke seconde gaan genieten.. I promise..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En het gaat steeds harder.
Slaap zequote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:50 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga naar bed.. wil morgen weer fit zijn voor werk
Ik heb me voorgenomen om bij 30 te stoppen. Vanaf dan ga ik elk jaar 30 worden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Arme jij
Ik ben ook nog steeds 19quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:49 schreef wizarddragon het volgende:
Ben ik ff blij dat ik altijd 21 blijf![]()
Trustenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:50 schreef Vlarp het volgende:
Trustenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:50 schreef Vlarp het volgende:
zo, ouwelullen muziek, zeg!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:43 schreef Waxxer het volgende:
eerst nog Jimi Hendrix
Nu de Jackson Five
Dat is zelfs nog van voor mijn tijd!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:56 schreef ajuu het volgende:
[..]
zo, ouwelullen muziek, zeg!![]()
Kan dat dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is zelfs nog van voor mijn tijd!
Ja, dat kan ja!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:00 schreef Timmah het volgende:
[..]
Kan dat dan?![]()
Op dag 1 schiep God Beavje....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, dat kan ja!
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:02 schreef Timmah het volgende:
[..]
Op dag 1 schiep God Beavje....
God zei: Laat er Beavje zijn, en er was Beavje....
![]()
adam en beava!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:02 schreef Timmah het volgende:
[..]
Op dag 1 schiep God Beavje....
God zei: Laat er Beavje zijn, en er was Beavje....
![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:08 schreef Waxxer het volgende:
En God zei ook, Wax, gaa poolen!
En zo geschiedde....tot straks
Ik heb Adam altijd al een homo gevondenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:08 schreef ajuu het volgende:
[..]
adam en beava!![]()
Tell me about itquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:09 schreef Idril-2 het volgende:
Sjeemz, zo zit je even te bellen, zo is het topic bijna vol
Nou ... eh ... dat jullie zo snel kunnen slowchattenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tell me about it
Tuurlijk willen wij dat weten...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:15 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Nou ... eh ... dat jullie zo snel kunnen slowchatten![]()
dat wil je helemaal niet weten joh. Toch? Maar 't was wel gezellig hoor
![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:17 schreef Timmah het volgende:
MSN Polygamy Patch ...
De mogelijkheid om op 2 adressen tegelijk te zijn..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |