Oma hield meer van GRIEKENquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:02 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Wie weet zit het ook in jouw genen.
Vraag eens aan je oma en haar moeder/oma of ze tijdens het machtige osmaanse rijk nog uit zijn geweest met mannen die een beetje op Turken van nu lijken![]()
boeiendquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:09 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Oma hield meer van GRIEKEN![]()
De geschiedenis heeft er toch wel mee te maken als het nog steeds aan de orde is.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:01 schreef Hitman_1985 het volgende:
Punt 2 hij haalt geschiedenis erbij wat ook niks met toetreding te maken heeft dus hij is niet echt slim nee.
Opzich ben het in deze wel redelijk met je eens.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:10 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik zal onze turkenliefhebbers nog wat leesvoer geven over de barbaarse handelingen ten opzichte van het arme koerdische volk.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De geschiedenis heeft er toch wel mee te maken als het nog steeds aan de orde is.
Lekker makkelijk he?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:17 schreef IPdaily het volgende:
[..]
Opzich ben het in deze wel redelijk met je eens.
Maar hypocriet ben je wel, alles wat je hier zegt over de Turken acht je namelijk niet van toepassing op de Israeliers. Met je ziekelijk pro-israel mening hier een beetje pro-turkije mensen gaan lopen aanvallen. Maargoed, turken zijn nu eenmaal geen joden he...![]()
Er is geen strijd meer tussen Koerden en Turken? Hoe neutraal ben je eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:20 schreef Hitman_1985 het volgende:
[..]
![]()
Welk gedeelte van "opzich ben ik het wel redelijk met je eens" begrijp je niet...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:22 schreef lionsguy18 het volgende:
...Meer hypocriete blaat...
Feiten ??quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:22 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk he?
Appels met peren vergelijken.
Ga eerst maar eens inhoudelijk in op de feiten want van de turken hier hoef je dat niet te verwachten..
Sommige armeniers zelf stellen dat het gaat over een paar honderd duizend mensen, dat is heel wat anders dan MILJOENEN vermoorde mensen. Overigens heeft het onderwerp armenie niets te maken met de toetreding dus blijf zelf ook ontopic ipv andere mensen van offtopic te beschuldigen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:22 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Die roepen bij gruwelijke foto's over massa slachtingen nog dat het onzin is.
En kijk ook eens naar de omvang van de gruweldaden, we praten niet over enkele duizenden zoals bij het Israel conflict maar over MILJOENEN vermoorde mensen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:32 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Sommige armeniers zelf stellen dat het gaat over een paar honderd duizend mensen, dat is heel wat anders dan MILJOENEN vermoorde mensen. Overigens heeft het onderwerp armenie niets te maken met de toetreding dus blijf zelf ook ontopic ipv andere mensen van offtopic te beschuldigen.
NEE ER IS GEEN STRIJD MEER!!!!! Ik ben een Turk en ik weet het veel beter dan jouw alsof jij elke dag turkse nieuws volgt.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Er is geen strijd meer tussen Koerden en Turken? Hoe neutraal ben je eigenlijk?
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:43 schreef Hitman_1985 het volgende:
[..]
NEE ER IS GEEN STRIJD MEER!!!!! Ik ben een Turk en ik weet het veel beter dan jouw alsof jij elke dag turkse nieuws volgt.
oke vertel dan wat je allemaal hoortquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik volg het nieuws m.b.t. aantreding. Wat is de ontkenning van feiten toch groot bij Turken. Bang voor de waarheid?
Ik weet niet wat je lult hoor, maar er is al, sinds dat de leider van die kut terroristen als een rat was gevangen genomen, een staakt het vuren.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik volg het nieuws m.b.t. aantreding. Wat is de ontkenning van feiten toch groot bij Turken. Bang voor de waarheid?
Toch maar eens wat kranten bijhouden...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:10 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je lult hoor, maar er is al, sinds dat de leider van die kut terroristen als een rat was gevangen genomen, een staakt het vuren.
Inmiddels al weer 2 weken verder zijn we hoor maar goed.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Toch maar eens wat kranten bijhouden...![]()
Interessant, heb je daar een link voor?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:17 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Inmiddels al weer 2 weken verder zijn we hoor maar goed.
Een aantal jojo's die nog in de bergen tussen de geiten leven hebben eenzijdig dit bestand opgezegd. De politieke partij Dehap, die de pkk eigenlijk wel een beetje vertegenwoordigd, is dus FEL tegen het opzeggen.
http://www.hurriyetim.com.tr/quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Interessant, heb je daar een link voor?
Daar heb ik dus geen zak aan.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:22 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
http://www.hurriyetim.com.tr/
Voorpagina nieuws.. Ga maar eerst Turks leren want ik heb geen zin om ook nog een engelse versie op te zoeken.
Kan je niet ontopic blijven.? Rot anders gewoon effe op ?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:21 schreef lionsguy18 het volgende:
De kaart van het land Kurdistan
bron: http://www.akakurdistan.com/kurds/stories/index.html
Je bent wel zo bijdehand om oud nieuws te zoeken, wees dan ook zo bijdehand om recent nieuws te vinden.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daar heb ik dus geen zak aan.
Oud nieuws? Is van 28 mei jongstleden.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:23 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Je bent wel zo bijdehand om oud nieuws te zoeken, wees dan ook zo bijdehand om recent nieuws te vinden.
Ja dusquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oud nieuws? Is van 28 mei jongstleden.![]()
Waarom zou ik bronnen moeten vermelden voor jouw argumentenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:25 schreef lionsguy18 het volgende:
Als je geen weerwoord meer hebt en te laag geschoold bent om bronnen te vermelden voor mijn argumenten dan kan je nog altijd zeggen dat iemand moet oprotten.
Ah, dus zo werkt de democratie in Turkije, deporteren of om zeep helpen.
Weer wat geleerd![]()
Je komt met Turkse bronnen. En dat is wel geloofwaardig?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:25 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja dus![]()
Ik weet niet uit welk grot jij komt, maar in Turkije heb je dagelijkse kranten met dagelijks nieuws en achtergronden. Misschien is dat nieuw voor jou ?
Elk mens die een beetje hersens heeft en hier en daar nieuws volgt weet dat Hurriyet wereldwijd te verkrijgen is en bekend staat als de nummer 1 krant van Turkije. Die lullen dus niet zomaar uit hun nek.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je komt met Turkse bronnen. En dat is wel geloofwaardig?![]()
Beetje erg simplistisch geredeneerd. Ik wacht op een leesbare bron. Mag best een Turkse bron zijn, maar kom met een vertaling als je jezelf zo graag wilt bewijzen.![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Goed, erg overtuigend. De krant staat nr. 1 in Turkije. Net als de Telegraaf zeker in Nederland? Okay, ik ben om. Je hebt me weten te overtuigen. Hulde.![]()
Hey kloon, ben jij er ook weer ?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:33 schreef Koos Voos het volgende:
Jullie ouwehoeren maar ..
Je moet oprotten met je koerden ...
Ik weet niet uit welk grot jij komt..
Ga maar eerst Turks leren want ik heb geen zin om ..
Kan je niet ontopic blijven.? Rot anders gewoon effe op ?
Het is wel erg leeg daar boven in je hersendeksel of niet ??
Je bent wel zo bijdehand om ..
Het is alsof ik tegen een paar mongolen sta aan te praten
en op deze weinig respectvolle wijze neemt ClioSport 'deel'aan dit topic ....![]()
Ok, laat ook maar. Je wilt het niet, kan het niet, durft het niet te begrijpenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Goed, erg overtuigend. De krant staat nr. 1 in Turkije. Net als de Telegraaf zeker in Nederland? Okay, ik ben om. Je hebt me weten te overtuigen. Hulde.![]()
Jij leest dingen die er niet staan.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:39 schreef ClioSporT het volgende:
Overigens staat de PKK door de EU aangeschreven als TERRORISTISCHE GROEPERING. Dus wie zijn jullie om die geitenherders hier een beetje te verdedigen ?
we praten hier over toetreding van turkije niet een of ander fabelland koerdistanquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:25 schreef lionsguy18 het volgende:
Als je geen weerwoord meer hebt en te laag geschoold bent om bronnen te vermelden voor mijn argumenten dan kan je nog altijd zeggen dat iemand moet oprotten.
Ah, dus zo werkt de democratie in Turkije, deporteren of om zeep helpen.
Weer wat geleerd![]()
Sorry hoor maar wie loopt hier in elk bericht koerdistan te schreeuwen ? Dat is toch iets waar de PKK naar streeft. Helaas voor jou en hun bestaat het nietquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:42 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Duizelt het je een beetje?
modders!!! deze man is offtopicquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:42 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Jij leest dingen die er niet staan.
Niemand verdedigt de PKK, iedereen heeft het over de wandaden van Turkije jegens Armeniers, Cyprioten en Koerden.
Duizelt het je een beetje?
Klopt.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:43 schreef Hitman_1985 het volgende:
[..]
we praten hier over toetreding van turkije niet een of ander fabelland koerdistan
Bronnen van armeniers en koerden zeker.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:44 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Klopt.
En ik neem argumenten en bronnen vanuit de geschiedenis die hard maken dat we daar absoluut nooit aan zullen beginnen.
Inderdaad CNN is ingekapselt door Bush.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:35 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ok, laat ook maar. Je wilt het niet, kan het niet, durft het niet te begrijpen
Overigens staat hetzelfde bericht ook op de TURKSE SITE VAN DE CNN.
Maar goed, de cnn zal ook wel niet geloofwaardig overkomen ineens.
bron?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:44 schreef Monidique het volgende:
Turkije heeft genocide gepleegd op Armeniėrs, dit is simpelweg een feit, behalve voor nationalistische Turken. De Koerden zijn achtergesteld, maar gelukkig gaat het daar steeds beter mee.
Iets wat door een paar mensen en wat politici wordt beweerd is niet ineens een feit.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:44 schreef Monidique het volgende:
Turkije heeft genocide gepleegd op Armeniėrs, dit is simpelweg een feit, behalve voor nationalistische Turken. De Koerden zijn achtergesteld, maar gelukkig gaat het daar steeds beter mee.
=> Adolf Hitler. Wir haben es nicht gewusst.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:47 schreef Hitman_1985 het volgende:
[..]
bron?
Oh, God, een paar?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:48 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Iets wat door een paar mensen en wat politici wordt beweerd is niet ineens een feit.
PFF zelfs de verenigde staten erkennen de genocide niet dus kom niet hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Oh, God, een paar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |