Anne | dinsdag 1 juni 2004 @ 10:53 |
Naar aanleiding van het vorige deel dat nu vol zit een nieuw deel. Aangezien een auto nooit klaar is is deze ook nooit klaar en hierbij houden wij de fok!kers (die het interessant vinden) op de hoogte van dit project. Vorig deel: [project] Honda CRX Uit het vorige deel: quote: [ Bericht 6% gewijzigd door Anne op 01-06-2004 11:01:56 ] | |
Anne | dinsdag 1 juni 2004 @ 10:59 |
En toen was ie aan de buitenkant al redelijk klaar:![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Anne | dinsdag 1 juni 2004 @ 11:01 |
quote:Ik zei niet dat niks mij overkomt, ik zei dat ik daar niet over na ga denken anders kan ik mezelf net zo goed gaan opsluiten omdat ik bang ben dat mij iets overkomt.. En een beetje raar dat je het nu alleen over Honda hebt. ![]() Maarja ![]() | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 1 juni 2004 @ 11:14 |
ik vind het toch (uitzonderlijk voor mij ![]() ![]() veel plezier ermee e.d. p.s. gaan we nog 1 rondje in een echte oto rijden? ![]() ![]() | |
ThaFreak | dinsdag 1 juni 2004 @ 11:33 |
hij is best mooi geworden ![]() maar, achterbumper vind ik er te lief bij staan vergeleken met skirts en voorbumper en achterlichten mis ik wat aan, weet niet wat maar toch..... voor de rest vind ik heb mooi | |
Anne | dinsdag 1 juni 2004 @ 11:37 |
quote:Ik ben het eens met je over de achterbumper ![]() Maar Timmetjuh. vindt het wel mooi zo. Ik vind dat er nog een lip onder moet ofzo.. zodat ook de uitlaten in de bumper vallen/zitten. ![]() | |
t0n | dinsdag 1 juni 2004 @ 13:31 |
Hij's netjes. en ik vind de velgen (desondanks iedereen zegt dat ze 13 in een dozijn zijn) super goed staan. | |
Deva | zaterdag 5 juni 2004 @ 01:30 |
vind hem supervet, ben eigenlijk een civic fan, maar deze mag er ook wezen (Y) (In msn taal ![]() ![]() verder, puik bakje, hoeveel geld ongeveer gekost? | |
Salvad0R | zaterdag 5 juni 2004 @ 01:40 |
Netjes. | |
seto | zaterdag 5 juni 2004 @ 11:04 |
ga je nu wat aan de motor veranderen? B16 blok misschien? ![]() | |
Roadster | zaterdag 5 juni 2004 @ 12:20 |
Ziet er wel gaat uit zo zeg! Gaat er ook nog wat aan het blok gebeuren? Lichter vliegwiel, Johnsson supercharger, zeg het maar ![]() | |
yup | zaterdag 5 juni 2004 @ 12:38 |
quote:Uhhh 1.6i 16v VTECH met 150 pk's misschien? Het is maar een gokje hoor? ![]() | |
Cyberdogg | zaterdag 5 juni 2004 @ 13:11 |
quote:Er staat met koeienletters DOCH op (dat is ook al in deel 1 vermeld) en dan ga jij lopen lullen dat het een VTEC is? ![]() | |
yup | zaterdag 5 juni 2004 @ 13:14 |
quote:-laat maar- Ik heb de vraag van hem gewoon verkeerd begrepen, denk dat ie bedoelde wat voor VTEC erin gaat komen quote:Geen VTEC dus. | |
Mex_ | zondag 6 juni 2004 @ 21:55 |
quote:doch (vw.) 1 [form.] maar DOHC Double Overhead Cam Shaft.. = dubbele nokkenassen VTEC heeft ook gewoon DOHC praat geen poep | |
Deva | maandag 7 juni 2004 @ 02:34 |
quote:niet bekend wat voor blokjes er in crx'jes liggen.. heb zelf een civic coupé weet wel dat daar een 1.5 16v in zit ![]() | |
Anne | maandag 7 juni 2004 @ 12:28 |
quote:Geen b16 in ieder geval.. Misschien een a9 en daar wat veranderingen aan brengen zodat er wat meer PK's komen ![]() Maar eerst nog even verder aan de buitenkant.. En binnenkort wordt het blok 'schoongemaakt' met weet ik veel wat voor een spul.. In ieder geval gaan we hem schoonmaken aan de binnenkant.. kijken of ie dan nog steeds zoveel zuipt ![]() Zo ja.. dan komt dat andere blok erin. | |
yup | maandag 7 juni 2004 @ 12:30 |
quote:Ik weet niks over die Honda motorcodes dus kan je in normale mensentaal uitleggen wat voor motor een A9 is? ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 7 juni 2004 @ 12:39 |
quote:Ik denk een D16A9 wat volgens mij een 1.6 i 16v met ongeveer 130 pk is. | |
Anne | maandag 7 juni 2004 @ 12:41 |
hmm.. tja.. goeie vraag ik weet dat ie in 7,5 secs naar de 100 gaat, als ik het goed heb ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 7 juni 2004 @ 12:42 |
quote:klopt mijn antwoord niet dan? je doelt toch op de D16A9? | |
Dr.Droxz | maandag 7 juni 2004 @ 12:46 |
Alleen die booskijkers vind ik niet zo mooi staan, maar voor de rest wel een coole bak hoor! | |
Anne | maandag 7 juni 2004 @ 12:50 |
quote:Ja klopt wel. | |
Anne | maandag 7 juni 2004 @ 12:59 |
quote:Thanks ![]() Als het moet kunnen we altijd nog de andere motorkap erop doen.. maar nu gewoon even dit.. is een keer wat anders. | |
blieblie | maandag 7 juni 2004 @ 13:03 |
Ik ben geen fan van dit Type CRX (CRX Del Sol daarentegen ![]() Maar deze is best mooi geworden ![]() Niet overdone... maar precies op het randje ![]() | |
Anne | maandag 7 juni 2004 @ 13:14 |
quote:Thanks ![]() En als ie nou knalgroen is? | |
yup | maandag 7 juni 2004 @ 13:28 |
quote:Dus de 1.6i 16v met 130 pk wat in de CRX type 2 zit toch? | |
Anne | maandag 7 juni 2004 @ 13:30 |
quote: En die doet 8,1 secs over de 100 ![]() [ Bericht 9% gewijzigd door Anne op 07-06-2004 13:36:23 ] | |
yup | maandag 7 juni 2004 @ 13:34 |
quote:Nee hoor, niet in de type 2. Wat jij bedoelt zit in de type 1. Type 2 = jullie wagen. Standaard doet ie 0-100 in 7.5 seconden. http://mirror.rivendel.nu(...)oek/ed9_88_89/18.JPG Kijk maar zelf. Hier staat de volledige ![]() | |
Anne | maandag 7 juni 2004 @ 13:35 |
quote:Oeps.. idd ik zit verkeerd te kijken ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 7 juni 2004 @ 13:36 |
quote:dat blok idd.. | |
Anne | maandag 7 juni 2004 @ 13:37 |
quote:Maar het is niet hetzelfde blok.. de a9 is als het goed is sneller ![]() | |
blieblie | maandag 7 juni 2004 @ 13:45 |
quote:Hmmmmm.... zou ik persoonlijk niet doen. Zwart is mooier. Wat overigens helemaal afgrijselijk is, is dat rare paars wat naar goud veranderd als je er langs loopt. Mijn ouders wonen in Waalre, en als ik daar heen fiets moet ik een heel stuk over een weg die zeg maar Nederland "verbindt" met een groot gedeelte van België, dus het stikt daar van die opgefokte auto's op zondagavond... Naaah, wat daar voor monsters voorbij komen. En veelal zijn die van die afgrijselijke felle kleuren als felgeel, groen, oranje of paars. Brrrrr. | |
yup | maandag 7 juni 2004 @ 13:47 |
W8 eens heel effetjes, ik snap er geen reet van ![]() De CRX type 2 werd geleverd met 2 motoren. 1.6i 16v DOHC 130 pk. 1.6i 16v VTEC 150 pk. De D16A9 is een 1.6i 16v DOHC motor met 130 pk. De standaard blok dus, hoe de neuk kan ie dan sneller zijn? ![]() Toyota-boy help ons! | |
Tommy_Kuklinski | maandag 7 juni 2004 @ 14:02 |
quote:ik volg dit ook niet meer... ![]() misschien dat een honda expert ons kan helpen. alleen volgens mij is het zo dat de '89er CRX een D16A8/9 blok heeft met 130 pk en nou heb ik gelezen dat de CRX van NA '89 125 pk heeft, misschien is dat een ander blok dan die van 130? Als je me iets van Toyota's vraag weet ik het wel.. maar Honda's en motorcodes en vermogen... geeeeen id ![]() | |
Anne | maandag 7 juni 2004 @ 14:05 |
quote:Oei.. wij hebben zwart dat naar paars veranderd in de zon.. ![]() | |
Anne | maandag 7 juni 2004 @ 14:05 |
quote:Ik snap het zelf ook niet meer.. ![]() | |
Anne | maandag 7 juni 2004 @ 14:06 |
Timmetjuh. zal het binnenkort wel even uitleggen.. die weet er meer van af dan mij ![]() | |
yup | maandag 7 juni 2004 @ 15:56 |
quote:CRX na '89 heeft geen 125 pk, dat weet ik 100% zeker. | |
Tommy_Kuklinski | maandag 7 juni 2004 @ 16:05 |
quote:dan moet dat misschien omgedraaid zijn? dus 125 voor 89 en 130 na? is er geen Honda expert op dit forum dan? | |
yup | maandag 7 juni 2004 @ 16:12 |
quote:Eigenlijk zit het zo. CRX type 1 = 125 pk. CRX type 2 = 130 pk. Punt. | |
Tommy_Kuklinski | maandag 7 juni 2004 @ 16:17 |
quote:in een ED9 heeft toch een (niet v-tec) D16A9 en een D16Z5 gezeten? Die A9 heeft 130 pk en die Z5 heeft 124 pk of ben ik nou helemaal abuis? edit: http://www.civic4g.com/specs.htm die Z5 (124 pk) is met cat en die A9 (130 pk) is zonder cat beide hebben in de ED9 gezeten | |
#ANONIEM | maandag 7 juni 2004 @ 16:37 |
dit topic doet me deugt... er kan gewoon over een crx gepraat worden zonder dat er iemand "kamper" oid (NOFI ![]() Doorgaan zo ! | |
Tommy_Kuklinski | maandag 7 juni 2004 @ 16:40 |
quote:weet je broes.. als iemand op de 1ste pagina negatief doet.. krijg je heeeel veeel sjonnie opmerkingen e.d. als de user een beetje bekend is op PTA en op de 1ste pagina staan positieve opmerkingen vind heel PTA het ineens een leuke otoo... heel opvallend imho. | |
#ANONIEM | maandag 7 juni 2004 @ 16:53 |
quote:achja... het viel me gewoon op... allemaal onderbouwde reacties zonder de auto af te kraken, dat zie je niet vaak op FOK! dat wou ik ff kwijt... | |
Tommy_Kuklinski | maandag 7 juni 2004 @ 16:55 |
quote:en ben je het eensch met mijn theorie? of dat niet? ![]() | |
yup | maandag 7 juni 2004 @ 16:57 |
quote: ![]() Ik ben in de war. ![]() | |
#ANONIEM | maandag 7 juni 2004 @ 16:58 |
quote:jawel hoor, het over grote deel hier, gaat als de wind waait.... jammer is dat... | |
Tommy_Kuklinski | maandag 7 juni 2004 @ 16:58 |
quote:hehe.. ik raakte ook in de war omdat jij in de war was.. maar nu zijn we weer uit de war toch? ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 7 juni 2004 @ 16:59 |
quote: ![]() dan zijnwij mooi anders met onze Toyota's en VW's Opel ![]() ![]() ![]() | |
yup | maandag 7 juni 2004 @ 17:01 |
Broes wat bedoel je eigenlijk? Dat iedereen hier elkaars mening als schapen na-aapt? Dit is mijn mening: Ik vind het ZWAAR over the top die CRX, een standaard CRX hoeft alleen aan de uitlaat + wielen verandert te worden. Maar dit is mijn mening dus ijsmeis je hoeft me niet te slaan ![]() | |
#ANONIEM | maandag 7 juni 2004 @ 17:02 |
quote:don't underestemate the kadett...! hij rot als de tering, heeft fietspompen als vering... maar als je er 1 hebt... wordt je verliefd... hopelijk mijn cross GSItje snel aan de praat.... kan niet wachten op de eerste... maar Back ontopic. | |
Steve-O | maandag 7 juni 2004 @ 17:04 |
Door die booskijker ziet die auto er net uit als een Debiel ![]() | |
yup | maandag 7 juni 2004 @ 17:19 |
quote:Gelul dus. Ik vind het eruitzien alsof ie boos is ofzo, maar ik vind het duidelijk niet mooi. | |
Automatic_Rock | maandag 7 juni 2004 @ 17:38 |
Ik vind hem erg mooi moet ik zeggen. Zoals iemand anders al opmerkte, dat hij niet TE is, maar lekker op het randje. Prima!!! Normaal gesproken ben ik niet zo'n booskijkers-fan, maar deze zien er lekker strak uit, is wel te doen! ![]() Maarja, ik hou het toch bij m'n Honda Prelude, 2e type (Bassie en Adriaan) met de 2.0i 16V motor. Die heeft klapkoplampen, dus ik heb geen last van geklooi met booskijkers, haha ![]() | |
Cyberdogg | maandag 7 juni 2004 @ 19:13 |
quote:Er zijn wel meer auto's met Double Overhead Cams. ![]() ![]() | |
yup | maandag 7 juni 2004 @ 19:48 |
quote:Dude, je zei tegen mij dat er met koeieletters DOHC op stond. Maar ik wist dat niet (dat er bij de normale 1.6i DOHC stond), een VTEC is altijd DOHC namelijk. | |
#ANONIEM | maandag 7 juni 2004 @ 19:48 |
quote: ![]() als je het goed leest staat er dat elke VTEC DOHC heeft en niet dat elke DOHC een VTEC is.... ![]() | |
Repeat | maandag 7 juni 2004 @ 19:53 |
quote:gaat die ook langzamer als je de lampen aanzet? ![]() | |
the_sheep | maandag 7 juni 2004 @ 21:28 |
quote:CRX type 1 is gelevert met 2 motorvarianten namelijk de 1.5 en de 1.6. De 1.6 heeft 125 PK en wat de 1.5 heeft weet ik niet maar dat kun je dus niet zeggen. http://www.autoweek.nl/ca(...)pos=&id=746&cache=no Ps. de 1.5 heeft geen "deuk in de motorkap" hier is hij dus aan te herkennen | |
Automatic_Rock | maandag 7 juni 2004 @ 21:36 |
quote:Hij gaat altijd snel, ook in het donker!! ![]() | |
Anne | maandag 7 juni 2004 @ 22:57 |
quote:Je hebt Deel 1 niet mee gemaakt ![]() ![]() | |
matig | maandag 7 juni 2004 @ 23:00 |
quote:Een VTEC is niet altijd DOHC hoor, je hebt ook SOHC VTEC, ik geloof de Z6 koppen.. | |
Anne | maandag 7 juni 2004 @ 23:05 |
*kuch*quote:Die bestaan er dus allemaal. | |
Metalfreak | maandag 7 juni 2004 @ 23:17 |
Zal ik de motorcodes en types dan maar ff verduidelijken? Want volgens mij is er nog niemand duidelijk in geslaagd... De CRX "type 2" zoals dit model genoemd word is in ons land in 3 varianten geleverd. De auto is gemaakt vanaf 1988. (volgens mij was de presentatie ervan al in 1987) In 1988 en 1989 is er uitsluitend één type geleverd: namelijk de ED9 mk1, met de D16A9 motor. Deze motor had nog geen katalysator en leverde 130 PK (bij 6800rpm). Van 1990 t/m 1992 zijn er twee varianten leverbaar geweest: de CRX ED9 met D16Z5 motor (125 PK) en de CRX EE8 met B16A1 motor met 150PK. Deze modellen moesten wegens nieuwe eisen wél een katalysator hebben. Vandaar dat het aantal pk's van een D16Z5 minder is dan die van een D16A9. Echter als je de kat weghaalt, zal er weinig verschil meer zijn. In de praktijk zul je het niet zo snel merken (eigen ervaring, ik heb een D16A9 en een vriend heeft er een met D16Z5). De EE8 is de VTEC variant, voornamelijk te herkennen door de front knipperlichten die de hoek om gaan... De EE8 is in Nederland alleen leverbaar geweest in blauw/groen, alle anderen zijn afkomstig uit de import. Samenvatting: CRX ED9 mk1: D16A9 met 130PK CRX ED9 mk2: D16Z5 met 125PK CRX EE8: B16A1 met 150PK (in België is er trouwens ook een 1.4 geleverd...) ![]() | |
Anne | maandag 7 juni 2004 @ 23:18 |
Juist, Timmetjuh legde het mij vanmiddag ook al uit ![]() | |
Anne | maandag 7 juni 2004 @ 23:19 |
Hier nog een plaatje btw ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 7 juni 2004 @ 23:20 |
quote:ahh, eindelijk duidelijkheid ![]() gelukkig zat ik er niet ver naast als NIET honda kenner.. ![]() heb jij toevallig een foto van die blauw/groene kleur? | |
Metalfreak | maandag 7 juni 2004 @ 23:21 |
quote:Uiteraard heb ik zo'n foto wel ergens: ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 7 juni 2004 @ 23:29 |
quote:persoonlijk vind ik dat een mooie kleur. Weet je ook waarom de CRX alleen in die kleur geleverd is in NL? | |
Metalfreak | maandag 7 juni 2004 @ 23:32 |
quote:Geen idee, maar dat was dus ook alleen de VTEC he... In Duitsland was die dus ook in zwart metallic leverbaar. Maar ik geloof dat in Spanje en Portugal die ook in het wit is geleverd... Heb in ieder geval laatst in Maastricht een witte zien staan. Ik vind dit ook een supermooie kleur. Wordt door CRX-rijders ook wel VTEC-blauw genoemd. | |
Tommy_Kuklinski | maandag 7 juni 2004 @ 23:35 |
quote:aha... weer wat geleerd ![]() die rechter CRX van de foto vind ik trouwens erg mooi.. geen toeters en bellen.. echt top ![]() | |
Metalfreak | maandag 7 juni 2004 @ 23:36 |
quote:Dat is dus ook een originele Hollander (aan het kenteken te zien...) Vind alleen die cupvelgen niet mooi... ![]() | |
Tommy_Kuklinski | maandag 7 juni 2004 @ 23:39 |
quote:die velgen vind ik ook niet echt mooi... MAAR het lijkt wel of deze auto standaard is.. en dan vind ik ze erg mooi, zelfs met die velgen.. (dit type dan ![]() | |
Metalfreak | maandag 7 juni 2004 @ 23:41 |
Ja, ben ook wel een fan van de VTEC. Vind het alleen jammer dat er nog steeds geen witte knipperlichten leverbaar zijn voor de voorkant... Die oranje vind ik niet zo geweldig staan bij dat blauw... | |
Tommy_Kuklinski | maandag 7 juni 2004 @ 23:43 |
quote:ik vind dat ding persoonlijk standaard echt het mooist ![]() | |
yup | dinsdag 8 juni 2004 @ 00:58 |
quote:CRX type 1, waar moet je op letten bij aanschaf? Kan je helpe? ![]() | |
Metalfreak | dinsdag 8 juni 2004 @ 01:04 |
quote:done ![]() Maar post je vraag eens op een Honda forum, bjivoorbeeld dat van onze eigen club (zie mijn signature.. ![]() | |
Anne | dinsdag 8 juni 2004 @ 08:07 |
quote:Heb jij wel eens een standaard CRX gezien dan? ![]() | |
RedArrow68 | dinsdag 8 juni 2004 @ 08:32 |
Hey een vriend van mij heeft ook een CRX, met dat D16A9 blok en die moet idd 0-100 in 7,5 tellen afleggen. Hij heeft openluchtfilter, dikke uitlaat heel de zooi eraan enzo. Het is een CRX uit 1988 geloof ik. Maargoed, als dat ding in 7,5 tellen moet gaan, waarom heb ik hem dan met een '99 Ford Mondeo 2.0 Wagon zoekgereden ![]() ![]() ![]() PS en stel dat stef niet kan schakelen dan maakt t nog weinig uit lijkt me want een CRX hoeft maar 1x te schakelen naar de 100 dus dat is echt niet zo van belang... [ Bericht 4% gewijzigd door RedArrow68 op 08-06-2004 08:54:09 (ja godverdomme allemaal foutjes :P) ] | |
Anne | dinsdag 8 juni 2004 @ 09:01 |
quote:Als ie 5500rpm ging was ie niet aan het blazen.. Het rode gebied begint pas bij de 7200 rpm.. Dus ![]() | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 8 juni 2004 @ 09:07 |
quote:ja de rechter op de foto | |
Anne | dinsdag 8 juni 2004 @ 09:08 |
quote:Die is niet standaard ![]() | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 8 juni 2004 @ 09:11 |
quote: ![]() ![]() edit: b.t.w. andere velgen zijn oke.. maar optisch is er niet veel aangedaan.. en dat vind ik erg mooi ![]() | |
Anne | dinsdag 8 juni 2004 @ 09:13 |
quote:Hmm.. tja.. ik ken eigenlijk maar 1 standaard vtec en dat is die van Browncovercrx .. Ik kan er alleen geen foto van vinden (alles werkt hier maar half) Misschien dat Metalfreak er een kan vinden/heeft ![]() | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 8 juni 2004 @ 09:16 |
quote:wat is er niet standaard aan de rechter vtec op deze foto dan?? op de velgen na ![]() | |
RedArrow68 | dinsdag 8 juni 2004 @ 09:50 |
quote:Er staat: constant >5500rpm ![]() ![]() | |
t0n | dinsdag 8 juni 2004 @ 11:41 |
quote:Mwah, meestal ligt bij de d16 en d15 blokken het max vermogen rond de 5000/6000 rpm. Maar je schrijft een openlucht filter, als dit geen RAM-air of CAI was, dan is er 99% zeker sprake van vermogensverlies. Ik heb meerdere dyno runs en test opstellingen gezien op forums en damn... wat is goede luchtaanlevering toch belangrijk. Tja, daar kan al een heel groot verchil in zitten.. Dan eik het zelfde over je uitlaatlijn. stel je hebt dit: 60mm spruit 60mm kat-vervanger dummy 50 (of stock)mm tussendemper 60mm eindstuk dan heeft het hele verhaal dus geen fuck zin, want dan ga je weer lopen knijpen enzo. Dus uitlaat en openlucht filter moet goed gebeuren, anders heeft het 0.0% zin. | |
yup | dinsdag 8 juni 2004 @ 12:52 |
quote:Auto is brak. Of is verneukt. Die gozer kan niet schakelen. Hij ging er niet vol voor (valt af dus). Een CRX is EXTREEM snel, je moet niet vergeten dat dat ding 900 kilo weegt en 130 pk's heeft, met een CRX rijd je de meeste auto's wel zoek, inclusief die Mondeo 2.0. | |
RedArrow68 | dinsdag 8 juni 2004 @ 13:17 |
quote:Ik ga van het eerste uit ![]() Want idd zon monsloep rijdt iedereen voorbij haha we snapte er niet veel van beetje jammer voor hem maargoed... Maaruh... EXTREEM snel vind ik wel erg overdreven ![]() | |
Anne | woensdag 9 juni 2004 @ 08:06 |
quote:(voor) verlaagd ![]() | |
Tommy_Kuklinski | woensdag 9 juni 2004 @ 08:50 |
quote: ![]() ![]() | |
Anne | woensdag 9 juni 2004 @ 08:52 |
quote:Okay, daar is niks aan gedaan ![]() | |
Metalfreak | donderdag 10 juni 2004 @ 15:38 |
quote:En toch is dat schakelen heel erg van belang... ![]() | |
yup | donderdag 10 juni 2004 @ 15:47 |
quote:Hebbie een VTEC of een normale DOHC? | |
kirpeknots | donderdag 10 juni 2004 @ 17:54 |
De D16A9 zat trouwens ook in de Rover 216GTi van het XW type. (Honda Concerto basis). Daar poepte dat ding er 130Pk. Rover heeft daarnaast ook de D16A8 (125pk) in de 216GSi en de D16A7(SOHC) in de Rover Tourer. ![]() Mooiste versie is uiteraard de Coupe waarin de D16A9 leverbaar was. Mensen hebben deze auto echter liever met de Rover T16-Turbo motor met 200pk. Misschien een idee voor een leuke Mod. Een Rover 200pk turbomotor en bak overhangen in een CRX. Standaard 0-100 in 6,3sec in de Rover (Concerto) body. Zit ook een torsen diff bij. | |
matig | donderdag 10 juni 2004 @ 18:25 |
Ik heb dus zo'n 216 Coupe maar daar zit een 122pk D16A8 in hoor. ![]() Zo'n Rover T16 past trouwens niet zomaar in een CRX hoor, de ophangpunten zijn anders en het blok ligt zelfs helemaal andersom (blok links, bak rechts). Is trouwens ook niet zo slim, de T16 blokken zijn nogal zwaar (150 kilo) en uit een honda blokje kun je ook makkelijk 200pk krijgen met turbo's. Verder zit in elke Rover 216 GTi een D16A8 (DOHC 122pk)en in elke GSi een D16A6 (SOHC 110pk) [ Bericht 15% gewijzigd door matig op 10-06-2004 18:37:36 ] | |
Anne | donderdag 10 juni 2004 @ 19:27 |
quote:Metalfreak heeft een ED9 en dus geen VTEC ![]() | |
kirpeknots | donderdag 10 juni 2004 @ 22:41 |
De 216 GTi is er zowel als 122pk als 130pk versie geweest. (Specs van Rover). Die motoren lagen in de 3-deurs, coupé en Cabrio. De 1.6SOHC lag in de GSi, en tourer tot 1995. Na 1995 lag er een 1.6 K-series met 111pk in die nog minder weegt. Inderdaad weegt de T16-Turbo meer. Deze motor is echter wel zeer goedkoop aan te komen en zeer eenvoudig te tunen. (Kenmerk van turbo blokjes). Ik dacht dat de bulkhead en de ophangpunten van de Concerto en de CRX-II identiek waren. Overigens ligt een Rover motor anders in de auto dan een Honda versie. (Bak aan de andere kant). En de 1.6 uitvoering van de Coupé had dacht ik geen torsen differentieel omdat deze een Honda bak en niet de Rover PG1. Wat MG-Rover probeert te verbergen is dat de Huidige Rover200/25 en MG ZR vanaf voorin tot de bulkhead identiek zijn aan de XW (Concerto). Dit scheelde weer ontwikkelingskosten in het enginecompartiment. Latere Coupé´s en Tourers hebben dus ook het dashboard en de techniek van de RF serie. Een 2.0 turbo 16 blok met 200pk heb je voor 1500 euro. En dan krijg je de rest van de 820Ti er kado blij. ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door kirpeknots op 10-06-2004 23:04:28 ] | |
yup | donderdag 10 juni 2004 @ 22:44 |
quote:Ok, dat is duidelijk. | |
matig | vrijdag 11 juni 2004 @ 01:23 |
quote:Geef mij die specs is dan... quote:Dan nog past het niet, de ophangpunten in een 216 zijn ook totaal anders dan in een 220. Wat zeg ik, het hele subframe is anders. quote:Ik zou voor 1500 euro geen 820Ti durven kopen en er dan ook nog vanuit gaan dat blok + turbo 100% in orde is. | |
kirpeknots | vrijdag 11 juni 2004 @ 08:42 |
Rover heeft deze folders niet online staan. Maar bij deze een paar, niet Rover linkjes. 130Pk http://www.supersprint.com/a_modelli.asp?gruppo=rov216 D16A9 http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=13949&highlight=D16A9 http://www.krausmotor.de/Motoren/GRover.htm http://pgmfi.org/phorum/read.php?f=5&i=4836&t=4836 De 130 Pk versies schijnen geen kat te hebben deze werden in sommige landen (Onder andere FR) geleverd. Niet in NL indderdaad. Ook leuk om te weten is dat de 216GTi een close ratio bak heeft. In de UK worden vaak 216 bakken in CRXen gehangen. Op marktplaats staat er zelfs 1 voor 600. Maar die heeft een lekke koppakking en is RHD. Wel een aparte auto. Het is een 5-deurs 820Ti. | |
Anne | vrijdag 11 juni 2004 @ 09:53 |
EUhm... kunnen jullie misschien een apart topic over Rovers houden? Het gaat een beetje offtopic nu ![]() Danku. | |
matig | vrijdag 11 juni 2004 @ 11:41 |
quote:ijsmeis: laatste rover post ![]() Ok dit wilde ik even horen, in nederland zijn deze nooit geleverd inderdaad. Ik heb voor deze 216 Coupe een 114 GTa 16v gehad (iets minder zeldzaam als de coupe maar nog zijn ze er niet veel) en die is in engeland ook zowel met als zonder kat geleverd (95 om 90 pk). Maar niet in nederland dus... | |
Nordic_Blue | zaterdag 12 juni 2004 @ 11:37 |
ik heb nog een filmpie voor de liefhebbers: "hoe rag je een crx aan gort" : http://www.notworksafe.com/videos/sfrcrxhigh.wmv (ff met rechtesmuisknop saven) Bron: flabber.nl | |
BMWM3 | zaterdag 12 juni 2004 @ 11:50 |
Wat een schitterend project ![]() Een goede vriend die ik ken reed ook vroeger in een CRX. Maar door de hoge kosten moest hij die wegdoen en heeft dan een Honda Civic gekocht | |
Anne | zaterdag 12 juni 2004 @ 14:08 |
quote:Die kende ik al ja ![]() | |
Anne | zaterdag 12 juni 2004 @ 14:08 |
quote:Thanks BMWM3 ![]() | |
RedArrow68 | zaterdag 12 juni 2004 @ 14:25 |
http://www.notworksafe.com/download.php?fileid=322 Interessant filmpje ![]() ![]() | |
Anne | zaterdag 12 juni 2004 @ 22:17 |
quote:Dat is dus dat filmpje wat 4 posts geleden ook al werd gezegd/gegeven ![]() | |
RedArrow68 | zaterdag 12 juni 2004 @ 22:27 |
Hmmmmm haha domme ik haha | |
BMWM3 | zondag 13 juni 2004 @ 01:46 |
quote:No problem ![]() | |
Mex_ | woensdag 16 juni 2004 @ 08:42 |
quote: ![]() | |
Mex_ | woensdag 16 juni 2004 @ 08:46 |
quote:De VTECs die geleverd zijn in dit model CRX zijn altijd DOHC, SOHC VTECs vind je in de ESI modellen --> de Civic '92-'95 ESI en de Del Sol ESI. | |
t0n | woensdag 16 juni 2004 @ 08:48 |
True, Mex. Enne binnekort rij ik met een d15z2 met d16z6 kop, dus ook vtec. ![]() Maar goed, dat hoort hier niet thuis. Go ijsmeis, y00 r0ck! | |
Mex_ | woensdag 16 juni 2004 @ 08:52 |
quote:Ik had het op SLH al gelezen ja, jij ook al aan de mini-me ![]() Is je schade weer helemaal hersteld? mini-me uitleg | |
t0n | woensdag 16 juni 2004 @ 08:56 |
quote:Ja, zo goed als 100%, motorkap is alleen nog zwart, voor de rest kan je er niets meer van zien. Heb het blok al liggen thuis ![]() | |
Mex_ | woensdag 16 juni 2004 @ 08:59 |
quote:CF-look motorkap ![]() ![]() | |
t0n | woensdag 16 juni 2004 @ 09:06 |
Ben ik nog niet over uit, glans zwart heeft ook wel iets... | |
Anne | woensdag 16 juni 2004 @ 10:11 |
Hey! Ontopic you two! | |
Anne | donderdag 17 juni 2004 @ 13:03 |
Gister naar de APK keurmeester geweest.. En: afgekeurd We dachten dat ie wel zou afgekeurd worden op de: velgen raamband donkere achterlichten niet dus! Wat wel niet goed was: Fusees rechts en links waren niet goed (worden vervangen) Het stuurhuis had best veel speling Schroefveer zat los (moet een stuk rubber tussen) En er was iets mis met de stofhoes van het stuurhuis rechts.. Daar gaat weer een hoop geld, want fusees zijn nou niet bepaald goedkoop ![]() | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 17 juni 2004 @ 13:07 |
quote:das balen.. maar ik heb natuurlijk geen medelijden, want je (vrind) rij honda ![]() | |
yup | donderdag 17 juni 2004 @ 14:21 |
quote:Oogkleppen ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 17 juni 2004 @ 14:23 |
quote:dit was als geintje jegens ijsmeis bedoelt, jammer dat jij het met je oogkleppen weer moet verzieken ![]() ![]() ![]() | |
t0n | donderdag 17 juni 2004 @ 14:32 |
Balen ![]() | |
Anne | donderdag 17 juni 2004 @ 14:36 |
Ja.. wat betreft het geld wel ![]() Maar we hebben nog tot 19 juli.. en me vader gaat er vandaag en morgen vanalles aan doen ![]() De CRX staat dus ook lekker hier voor de deur ![]() | |
t0n | vrijdag 18 juni 2004 @ 13:42 |
http://www.showoffimports(...)824.htm?categoryId=0 Voor je lampies. | |
Repeat | vrijdag 18 juni 2004 @ 13:47 |
quote:Is dat van die wannabe xenon of niet? Zo ja, ![]() | |
t0n | zondag 20 juni 2004 @ 12:00 |
Nee... Dat zijn gewoon heldere lampen | |
FlowDesign | zondag 20 juni 2004 @ 16:13 |
quote:Zorg dan ook eerst dat je auto technisch in orde is en ga dan je geld pas aan het uiterlijk uitgeven. Ik ben niet zo'n fan van CRX'jes maar deze vind ik op zich nog wel mooi. Komt vooral door de donkere kleur denk ik. Alleen, een raamband met MOH erop...? ![]() ![]() Ik ben trouwens benieuwd wat een niet-opgevoerde 130 pk CRX tegen mijn niet-opgevoerde Clio doet ![]() | |
yup | zondag 20 juni 2004 @ 16:20 |
quote:Yo Clio is dead meat. CRX = 0-100 = 7.5 sec. Top = 216 km/u. Denk niet dat je Clio sneller is, misschien op top. | |
_oxje_ | zondag 20 juni 2004 @ 17:21 |
Top ook niet... Met m'n clio williams blijf ik em misschien wel voor, zeker naarmate het aantal km/h oplopen maar qua sprinten zijn die dingen natuurlijk megasnel omdat et niets weegt Magoed, back on topic ![]() | |
FlowDesign | zondag 20 juni 2004 @ 22:00 |
quote:Mijn 1.8 16V heeft 140 PK maar weegt zo'n 100 KG meer dan zo'n CRX. Clio doet 0-100 in 8.0 en top van 210 ofzo. Mss dat een Clio Williams wel sneller is ja, iig even snel. | |
FlowDesign | zondag 20 juni 2004 @ 22:01 |
quote:Ik d8 dat jij ook een 1.8 had, maar je hebt dus een 2.0 Williams? Cool. ![]() Heb je een foto? | |
t0n | maandag 21 juni 2004 @ 09:03 |
Anders maak je het topic non-honda. | |
FlowDesign | maandag 21 juni 2004 @ 14:06 |
quote:Ga jij nou maar zorgen dat die Honda wannabee pimpz site van je het wel doet | |
ThaFreak | maandag 21 juni 2004 @ 14:09 |
quote:doe jij eens normaal en blijf gewoon ontopic of blijf weg uit dit topic | |
Anne | maandag 21 juni 2004 @ 15:38 |
quote:Hij wás anders wel technisch in orde. En nu is het toch gemaakt? Trouwens... me vader heeft de kleppen gesteld en hij is idd ietsje zuiniger dan eerst ![]() Hopelijk wordt het nog minder.. ![]() | |
FlowDesign | maandag 21 juni 2004 @ 16:00 |
quote:Das wel relaxed dan ![]() | |
Timmetjuh. | dinsdag 22 juni 2004 @ 10:25 |
Oké.. het is niet goed met de CRX. Gister ging Timmetjuh. met de CRX richting huis en er kwamen allemaal rookkwalmen uit zijn uitlaat.. (echt veel ![]() Me vader heeft er even naar gekeken, maar hij weet ook niet echt waar het aan kan liggen.. Hij zuipt nu weer olie en benzine.. Dus nu komt toch nog het andere blok er zo snel mogelijk in (rond volgende week) We gaan er toch nog mee naar het Automaxx weekend.. gewoon veel olie meenemen en dan komt het wel goed ![]() [edit] Oeps, sta ingelogd als Timmetjuh. - ijsmeis [/edit] | |
t0n | dinsdag 22 juni 2004 @ 10:29 |
Wat voor kleur was de rook... Wit = water (meestal koppakking) Blauw = Olie Zwart = Benzine | |
Anne | dinsdag 22 juni 2004 @ 10:30 |
quote:Grijs, dus zwart.. Maar ik denk dat het ook te maken heeft met de olie, aangezien ie meer olie zuipt. Anderhalve liter in 1 week.. ![]() | |
t0n | dinsdag 22 juni 2004 @ 11:23 |
ligt er aan hoeveel km je er mee rijdt ![]() als je in een week 100101010km rijdt, dan kijk ik er niet van op ![]() Njah... Ik zou iig denken dat je kop naar ze houdoe aan het gaan is... heb je het als je veel gas geeft dat je een olieboot achter je hebt? ![]() | |
Anne | dinsdag 22 juni 2004 @ 12:49 |
quote:Jep.. en dat is dan niet een klein rookwolkje.. Maar een rookwolk die door blijft roken.. zelfs als je rustig uitstapt en naar de achterkant loopt (en het gas dus allang niet meer in geduwd hebt) is ie nog aan het roken... | |
yup | dinsdag 22 juni 2004 @ 13:17 |
WTF een CRX motor (Japanse motor dus) die kapotgaat? WTF hebben jullie met die arme CRX gedaan ![]() | |
Anne | dinsdag 22 juni 2004 @ 18:27 |
quote:Niets bijzonders hoor ![]() Maar goed, we weten niet eens of het ding kapot is.. kan goed zijn dat er maar een klein dingetje mis is. Maar zie daar maar eens achter te komen.. En aangezien we nou al wat dingen aan het blok hebben gedaan zijn we het nu een beetje zat.. We blijven er maar mee klooien dus we lepelen hem eruit ![]() | |
yup | dinsdag 22 juni 2004 @ 18:28 |
quote:Als er zoveel rook uit de uitlaat komt kan het noit "een klein dingetje" zijn ![]() | |
Anne | dinsdag 22 juni 2004 @ 18:30 |
quote:Want? ![]() | |
yup | dinsdag 22 juni 2004 @ 18:32 |
quote:Als er iets in je motor stuk is, is het vaak duur. Als je koppaking gemold is, reken maar dat je veel gaat betalen. Als ie olie zuipt, ben je ook de lul. Kost serieuze $$$. | |
Anne | dinsdag 22 juni 2004 @ 18:37 |
koppakking kost 'maar' rond de 40 euro.. Maar als je een koppakkingsset bedoeld, die kost 126 euro ![]() Dus het valt nog mee.. Maar goed, dat maakt nu helemaal niet meer uit want we gaan swappen ![]() | |
yup | dinsdag 22 juni 2004 @ 18:44 |
quote:Sorry ik bedoel het fixen van die dingen zelf. De onderdelen zijn niet duur, de uurloon zelf is duur. Een kop vlakken KAN NIEMAND zonder speciaal apparatuur, om maar eens een voorbeeldje te noemen. Voorbeeldje, koppeling van onze bestelbusje kaduuk, 200 euro betaalt voor koppeling, garage zegt als je geluk hebt kost inbouw 300 euro, maar denk eerder aan 400 euro ofzo ![]() | |
Anne | dinsdag 22 juni 2004 @ 18:46 |
quote:En mijn vader is dus al 27 jaar monteur en heeft sinds ik met Tim heb zo'n beetje alles aan Tim zijn auto gedaan (en nee, daarom is hij nu niet kaduuk ![]() | |
yup | dinsdag 22 juni 2004 @ 18:47 |
quote:Dan verandert het verhaal he. Als je pa in een garage werkt zou ik gewoon die motor fixen. En daarna de motor verpatsen. | |
Anne | dinsdag 22 juni 2004 @ 18:49 |
quote:Wie weet.. maar ik weet niet of ie dat wel waard is ![]() Als er een koppakkingsset op moet maak je alleen maar verlies ![]() Zo'n blok raak je niet zo gauw meer kwijt.. aangezien je bij een paar mannetjes (die veel crx-rijders kennen) heel goedkoop aan een blok kan komen ![]() | |
FlowDesign | dinsdag 22 juni 2004 @ 20:35 |
quote:En ineens denk ik aan heel iets anders dat niks met auto's te maken heeft ![]() | |
Automatic_Rock | dinsdag 22 juni 2004 @ 20:39 |
quote:Je Renault Clio?? ![]() | |
FlowDesign | dinsdag 22 juni 2004 @ 20:51 |
quote:Ja, dat was het... hoe weet jij dat? | |
Automatic_Rock | dinsdag 22 juni 2004 @ 20:59 |
quote:Mensenkennis ![]() | |
FlowDesign | dinsdag 22 juni 2004 @ 21:05 |
quote:Nou eigenlijk dacht ik stiekem toch aan iets anders ![]() | |
Anne | dinsdag 29 juni 2004 @ 12:59 |
Goed nieuws ![]() Het andere blok komt er eind volgende week in (Jammer genoeg niet voor Asten) Maar goed.. dan zullen we weer lekker opvallen met onze rookpluimen.. | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 29 juni 2004 @ 13:01 |
quote:wat voor blok precies? ![]() | |
Anne | dinsdag 29 juni 2004 @ 13:10 |
quote: ![]() ![]() De D16A9 dus! | |
errorken | dinsdag 29 juni 2004 @ 13:15 |
crx rijders zuigen :p | |
Anne | dinsdag 29 juni 2004 @ 13:18 |
quote:Ik zuig ja ![]() | |
BazzoS | dinsdag 29 juni 2004 @ 13:25 |
quote:vraag maar aan timmetjuh. ![]() | |
BobRooney | dinsdag 29 juni 2004 @ 13:26 |
quote:of de rest van het dorp waar ze woont... | |
errorken | dinsdag 29 juni 2004 @ 13:53 |
haha ![]() | |
Anne | dinsdag 29 juni 2004 @ 13:55 |
quote:Zo hard kreunt Tim niet hoor ![]() Maar goed.. ontopic! | |
t0n | dinsdag 29 juni 2004 @ 14:16 |
Ik ga lekker naar asten toe... nehnehnhenhe... ![]() | |
PeuRac | dinsdag 29 juni 2004 @ 14:18 |
Ik moet werken zondag ![]() ![]() | |
Anne | vrijdag 2 juli 2004 @ 09:36 |
Zonde Zonde.. | |
t0n | dinsdag 6 juli 2004 @ 09:29 |
Ik heb de auto gezien ![]() ![]() | |
dnzl | dinsdag 6 juli 2004 @ 09:57 |
quote:OMG ![]() | |
t0n | dinsdag 6 juli 2004 @ 10:24 |
Ja óf... je leest dnzl. | |
Anne | dinsdag 6 juli 2004 @ 11:49 |
quote:En wat is daar OMG aan? ![]() Ik vind het niet leuk hoor ![]() | |
RSkillz | woensdag 7 juli 2004 @ 15:33 |
Heel erg mooie CRX heb je ijsmeis. Ik ben zelf ook nog van plan om ...ooit...zucht... nog wat meer aan mijn crx te gaan doen. Maar tis jammer genoeg een erg dure hobby geworden voor mij. Hier staat mijn CRX: http://www.cardomain.com/id/rskillz | |
Anne | donderdag 8 juli 2004 @ 12:13 |
quote:Thanks ![]() ![]() Bij jou is er ook al wat meer aan de binnenkant gedaan zie ik ![]() Bij ons dus nog niet veel, maar hopelijk mag ik dat gaan doen als ik hem heb ![]() | |
RSkillz | donderdag 8 juli 2004 @ 12:33 |
Vooral die andere chip die je erin hebt gestopt is erg interessant ![]() Waar heb je die vandaan en wat was je daarvoor kwijt? En merk je het verschil? Ik mag voor mijn werk regelmatig naar Duitsland... ik heb daar 235 gereden in mijn crx-je ![]() | |
Anne | vrijdag 9 juli 2004 @ 00:06 |
quote:Die chip hebben we van een kennis/vriend en daar waren we 25 euro voor kwijt ofzo ![]() Enne het verschil was dat ie wat minder plopte en hij was wat zuiniger.. Totdat we de chip eruit haalden (om een aantal redenen, lang verhaal, niks bijzonders) Toen gebruikte de auto meer dan voorheen met de orginele chip.. Maar goed, we hebben weer een nieuwe chip (2 zelfs) en die zit er nog niet in.. hoeft voorlopig ook even niet ![]() Enne, gaat hard dus? ![]() Wij wonen eigenlijk bij Duitsland aan de grens en rijden dus ook vaak via Duitsland.. Maar ik heb geen idee hoe hard we daar altijd rijden, let ik niet zo op.. Alleen jammer dat de wegen daar zo shit zijn waardoor ik soms bijna met me hoofd tegen het dak kom.. ![]() | |
RSkillz | vrijdag 9 juli 2004 @ 08:08 |
Ja, die wegen in Duitsland zijn echt verschrikkelijk op sommige stukken. Ik rij altijd dezelfde route, dus weet nu ongeveer waar ik hem kan laten blazen en waar ik het vooral NIET moet doen. Ben al 1x bijna de berm ingeschoten vanwege die "bandensporen" die je daar zo veel in de weg ziet. Met sporen bedoel ik eigenlijk flauwe hobbels, maar net genoeg om mijn rex een bepaalde kant op de sturen als ik ummmm "iets harder als 120" rijd ![]() Maar die chip is dus niet zo'n "powerchip" die het vermogen van je CRX omhoog gooit? Voor 25 euro wil ik er anders ook wel 1! Ik heb ooit ergens gehoord dat je dan ong 30 pk meer krijgt...en dat dan op mijn huidige VTec... ![]() Mijn CRX plopt ook best wel veel trouwens. Het olie verbruik (en benzine! als je boven de 5800 toeren rijdt) van een VTec is zowieso al erg hoog. | |
Anne | vrijdag 9 juli 2004 @ 10:01 |
ze zeggen dat je er een paar pk meer van krijgt maar van deze chip in ieder geval niet 30 ![]() Dat zal wel een echte mugen zijn (maar volgens mij geeft die nog geen 30 pk extra?) Maarja.. wij deden het voornamelijk zodat we de laptop aan konden sluiten ![]() | |
RedArrow68 | vrijdag 9 juli 2004 @ 10:06 |
quote:Ik denk dat da meer door de auto komt ![]() | |
Anne | vrijdag 9 juli 2004 @ 10:07 |
quote:ook ![]() Ik denk dat iemand van 2 meter er ook niet in past ![]() | |
RedArrow68 | vrijdag 9 juli 2004 @ 10:41 |
Van die hitler-autobahnen met van die beton platen dat zijn trouwens wel superkut wegen... kebonk.. kebonk.. kebonk.. kebonk.. kebonk.. kebonk.. kebonk.. kebonk.. | |
Anne | donderdag 22 juli 2004 @ 10:31 |
Het andere blok zit er in.. het rijdt wel anders dus het is ff wennen ![]() Nu liggen er even 16 " velgen onder de auto.. Binnenkort zijn namelijk de 17 " velgen aan de beurt.. spuiten en bijwerken. | |
KonnieKipke | donderdag 22 juli 2004 @ 17:59 |
dat OBDII en het uitlezen vind ik het enige hippe aan je auto. | |
Five_Aces | donderdag 22 juli 2004 @ 18:42 |
Zijn zat auto's die dat hebben, volgens mij is het verplicht na '96 (ieg in de VS, vanwege emissie eisen.) | |
Anne | donderdag 22 juli 2004 @ 20:06 |
quote:Deze chip is door iemand gemaakt van Crx Club Holland. Als die chip in de VS verplicht is was ie nu miljonair geweest. | |
Anne | zaterdag 24 juli 2004 @ 20:17 |
Vandaag zijn we aan de velgen begonnen. Flink geschuurd en de eerste laag grondverf zit erop ![]() Foto's met de telefoon gemaakt: ![]() ![]() ![]() ![]() Volgende update wordt de velgen in de échte kleur.. Het wordt geen zilver, het wordt geen goud.. ![]() In ieder geval iets donkerder als eerst ![]() | |
2NutZ | zaterdag 24 juli 2004 @ 20:19 |
wanneer worden de mensen nou es origineel en kopen ze geen crx of golfje? | |
Anne | zaterdag 24 juli 2004 @ 20:20 |
quote:Wanneer klagen de mensen nou eens niet zo over een crx of een golf ![]() En ik vind dit ding behoorlijk origineel. | |
2NutZ | zaterdag 24 juli 2004 @ 20:23 |
ik klaag nie, ik stel een vraag. Maar ben blij dat jij er blij mee bent. en nee een crx kan niet origineel zijn imo ![]() maar Goodluck enzo | |
Anne | zaterdag 24 juli 2004 @ 20:24 |
quote:imo wel. Thanks. | |
t0n | zaterdag 24 juli 2004 @ 20:38 |
quote:Dan kan je kiezen, of blackchrome, óf ehm... grafiet ![]() | |
Anne | zaterdag 24 juli 2004 @ 20:39 |
quote:We hebben al een kleurtje gekozen maar weten niet precies wat het is ![]() We hebben alleen een kleur code en de dop die dé kleur heeft.. Ben benieuwd.. | |
KonnieKipke | zaterdag 24 juli 2004 @ 20:42 |
ik zeg kleur 214 | |
Anne | zaterdag 24 juli 2004 @ 20:48 |
quote:Volgens mij bestaat de kleurcode uit 6 cijfers ![]() | |
t0n | zaterdag 24 juli 2004 @ 21:01 |
quote:Niet alles is HTML ![]() | |
Anne | zondag 25 juli 2004 @ 00:44 |
quote:Ik meen het serieus ![]() Maar zwart was in ieder geval geen 000000 ![]() | |
Sport_Life | zondag 25 juli 2004 @ 01:15 |
Coole bak hoor ![]() | |
Sport_Life | zondag 25 juli 2004 @ 01:16 |
(hoewel ik een suz GSX 600r mooier vind maarja dat is smaak he ![]() | |
BMWM3 | zondag 25 juli 2004 @ 01:31 |
Mooie velgen Anne. ![]() ![]() Blackchrome. Echt beautifull! Keep going! | |
t0n | zondag 25 juli 2004 @ 13:04 |
quote:Nou nee, mijn kleurcode van mijn auto is r81... dus... Het kán dat het zes is, kan ook anders zijn, merk afhankelijk. En nu is het tijd voor foto's, want je msn geeft aan dat ze klaar zijn! | |
Anne | zondag 25 juli 2004 @ 13:05 |
quote: ![]() ![]() | |
Anne | zondag 25 juli 2004 @ 13:14 |
![]() ![]() ![]() | |
KonnieKipke | zondag 25 juli 2004 @ 13:19 |
pimp-my-ride | |
Anne | zondag 25 juli 2004 @ 13:20 |
quote:Blijf gewoon uit dit topic ![]() | |
aKra | zondag 25 juli 2004 @ 13:26 |
Zeer netjes jongens! ![]() | |
t0n | zondag 25 juli 2004 @ 14:55 |
N.I.C.E. | |
Dr.Droxz | zondag 25 juli 2004 @ 14:59 |
![]() MOOIE FOTO ZEG! Keep up the good work dude! | |
t0n | zondag 25 juli 2004 @ 15:08 |
quote:He's a she! ![]() | |
Anne | zondag 25 juli 2004 @ 15:23 |
quote:Hey, ik heb die foto gemaakt ![]() | |
Anne | zaterdag 21 augustus 2004 @ 01:13 |
Ik ben dit topic een beetje vergeten ![]() Maar hier nog even de foto's met de gekleurde velgen ![]() ![]() ![]() Thanks to http://www.carpcatcher.nl ![]() ![]() Ook hebben we nu stroom en dan ook echt 220 in de auto! Kan ik mooi laptoppen of wat dan ook in de auto ![]() | |
Tjabbo | zaterdag 21 augustus 2004 @ 07:25 |
quote:Je vibo opladen ![]() Mooie picts wederom hoor! Ziet er nu wel strak uit. ![]() | |
H0NDA | zaterdag 21 augustus 2004 @ 08:27 |
Hey ijsmeis, Dit is toch de wagen van je vriend Tim of niet? Ik ken jullie nog wel van het CRX Club Holland forum waar ik eerst bijna iedere dag zat. De CRX ziet er erg goed uit, keep up the good work ![]() | |
Anne | zaterdag 21 augustus 2004 @ 09:13 |
quote:Cool, wat was daar je nick dan? ![]() | |
H0NDA | zaterdag 21 augustus 2004 @ 10:17 |
Mijn Nickname daar was: ERIK VTEC. Nu ben ik meer te vinden op het Prelude Team Holland Forum met als nickname: PRELUDERIK. | |
Steve-O | zaterdag 21 augustus 2004 @ 14:52 |
Buiten die wielen om vind ik het er niet uitzien ![]() respect dat je er zoveel werk instopt maar ik vind het nix . | |
Jasperaldo | zaterdag 21 augustus 2004 @ 15:47 |
quote:Jij hebt gewoon geen smaak.. Vette wagen, zeer strak! | |
Steve-O | zaterdag 21 augustus 2004 @ 17:00 |
quote:of ik hou gewoon niet van die uitgebouwde golfkarts ![]() | |
Anne | zaterdag 21 augustus 2004 @ 18:07 |
quote:Thanks ![]() ![]() | |
Anne | donderdag 9 september 2004 @ 11:43 |
Nieuw fotootje ![]() En we kwamen terug met witte knippers en h4 7000k lampjes (soort Xenon effect, blauw/wit licht ![]() ![]() | |
Tommy_Kuklinski | donderdag 9 september 2004 @ 11:49 |
Ziet er idd wel strak uit! | |
Anne | donderdag 9 september 2004 @ 11:52 |
Yeah, alleen de velgen vóór zijn beschadigd.. Er moesten namelijk nieuwe voorbanden op en dat ging niet goed want de lak bladerde eraf. Achter is dit niet het geval dus het ligt aan die stomme hammerite ![]() De velgen moet dus opnieuw worden gespoten en dan zonder hammerite maar gewoon de oude vertrouwde goedkope lak ![]() Maar dat duurt nog even want we zijn bij mij thuis bezig met een verbouwing, dus me vader heeft het nogal druk ![]() | |
L-X | donderdag 9 september 2004 @ 11:54 |
Leuk project, alleen de velgen vind ik echt niks (beetje stereotype CRX velgen). Maar wel leuk om te zien dat je er zoveel plezier aan hebt (jullie beide dan). | |
Anne | donderdag 9 september 2004 @ 12:28 |
quote:Het zijn eigenlijk ook wel de stereotype CRX velgen.. Daarom hebben we ze een ander kleurtje gegeven ![]() ![]() | |
L-X | donderdag 9 september 2004 @ 17:59 |
quote:Heb je een puntje, maar als het ff kan spaar dan voor nieuwe velgen, die kunnen je wagen maken of breken. Succes ermee iig! ![]() | |
Anne | vrijdag 10 september 2004 @ 20:36 |
quote:Kan ook.. Maar we doen er eigenlijk bijna niks meer aan, de auto gaat namelijk over ongeveer 2 jaar naar een nieuw baasje. En dat ben ik ![]() En Timmetjuh wil iets anders ![]() | |
KonnieKipke | vrijdag 10 september 2004 @ 21:25 |
hopelijk koopt timmetjuh dan eens een volwassen auto! | |
Oxylus_ | vrijdag 10 september 2004 @ 22:51 |
Ziet er heel goed uit!! Echt vet..! ![]() Die MOH raamstreamer is ook vet btw.. ![]() | |
ook_gek | vrijdag 10 september 2004 @ 22:55 |
sorry ijsmeis maar ik vind het echt helemaal niks ![]() Maar goed jij hebt er plezier van en eerlijk is eerlijk. Hij ziet er netjes uit. Het is alleen mijn smaak niet. | |
MikdawG | vrijdag 10 september 2004 @ 23:19 |
Ik vind het een erg leuke CRX op de velgen na. Maar dat maakt voor jullie niet echt uit. ![]() Die lak is trouwens érg mooi zeg. Damn, ik heb nog nooit een CRX in zo'n goede staat gezien. ![]() | |
Sjoewe | vrijdag 10 september 2004 @ 23:48 |
Ik vind de kit niet mooi in combinatie met de lijnen van de CRX. Ik Zou 'm gewoon misselijk plat leggen, verder zonder franje. De velgen vind ik juist wel super mooi staan! ![]() ![]() | |
MikdawG | vrijdag 10 september 2004 @ 23:59 |
Inderdaad. Dit CRX'je heeft lieve baasjes. ![]() | |
ook_gek | zaterdag 11 september 2004 @ 01:50 |
quote:Dat is 1 ding wat zeker is. En toch mooi dat er nog zulke mensen zijn die zo goed om gaan met hun auto,s ![]() | |
NFSUndergroundII | zaterdag 11 september 2004 @ 02:04 |
Prachtige foto Anne ![]() Sh00t mooie auto!! | |
Anne | zondag 12 september 2004 @ 15:26 |
quote:Is een Impreza in jouw ogen volwassen genoeg? ![]() Enne thanks all! ![]() Helaas is er nu al 1 lampje kapot ![]() We weten niet precies hoe het is gebeurd.. en we weten niet zeker of ie ook echt uit elkaar 'geknald' is, maar het lijkt er wel op want er zit nu een witte gloed in de koplamp. Jammer genoeg heeft de jongen die de lampjes verkocht ze niet meer op voorraad.. En om nou nieuwe te kopen die dan weer na een week kapot gaan, neh.. dat schiet ook niet op. Eerst maar eens zien waardoor het komt en dan maar eens zien of we nieuwe kopen ![]() Maar het kan ook gewoon een schoonheidsfoutje zijn aangezien de andere nog niet kapot is ![]() | |
KonnieKipke | zondag 12 september 2004 @ 16:03 |
quote:5 jaar geleden wel.. Nu past een subaru impreza in het rijtje van de Opel Kadetts. Tenzij ie een Subaru Impreza Prodrive koopt nieuw.. | |
_VoiD_ | zondag 12 september 2004 @ 16:05 |
je kan ook meteen echt xenon erop bouwen. kost iets van 400 euro voor een kitje ![]() | |
Anne | zondag 12 september 2004 @ 16:25 |
quote:Tis ook nooit goed hè? ![]() quote:400 euro of 25 euro ![]() ![]() Toch nog maar een keer voor de lampjes als ze er weer zijn ![]() | |
t0n | maandag 13 september 2004 @ 08:56 |
heb je H4 of H1, ik heb er nog ééntje liggen.... | |
MikdawG | maandag 13 september 2004 @ 18:44 |
Een Impreza is inderdaad wel leuk, maar niets speciaals meer. Je ziet er van alles in rijden. Van zwervers tot Lonsdale hardcore dudes. ![]() | |
KonnieKipke | maandag 13 september 2004 @ 20:14 |
quote:exactly my point.. zeker mooie techniek in een soeb. Overigens betaal je je scheel aan die auto dus met zwervers zal ik het wel meevallen ![]() | |
Sjoewe | maandag 13 september 2004 @ 20:18 |
Volgensmij is er op die manier bijna geen betaalbare sportieve auto zonder voordelen. Geef toe een originele Soeb GTT coupe is toch prachtig? | |
ook_gek | maandag 13 september 2004 @ 20:26 |
Ik zou zelf dol graag een mpreza willen hebben. Lieft het 99 model. MAar die zijn niet goedkoop te krijgen. Ik wil dan wel de turbo uitvoering. Lekker belangrijk wie of wat er in rijd. Maar ik vind die bakken super geil, Maar goed onder de 10.000 heb je geen goeie ![]() | |
KonnieKipke | maandag 13 september 2004 @ 20:30 |
WRX 555 is zeker een fraaie auto... Leuk mee gespeeld enkele jaren geleden, maar je moet doorschakelen naar iets biggers op een gegeven moment. Ik ben nu bezig met een 850 T5(R) Sedan. | |
MikdawG | maandag 13 september 2004 @ 20:39 |
Volvo? Ben je gek? ![]() J/k. Wel een vette bak die Volvo. Mensen (sjonnies) gaan denken dat het maar een Volvo is.. Tot je hem opentrekt. | |
Sjoewe | maandag 13 september 2004 @ 20:41 |
Met hondenrek? Of niet ![]() Tja ik heb een zwak voor de WRX'en en de GTT's. Maar ze zijn niet zeldzaam, ik kom dagelijks langs 2 WRX'en en een WRX-sti gefietst, allemaal van het nieuwe type. Tja het is gewoon veel auto voor je geld ![]() | |
Anne | dinsdag 14 september 2004 @ 09:59 |
quote:Ik krijg nieuwe ![]() | |
t0n | dinsdag 14 september 2004 @ 10:04 |
Ik moest er voor betalen, maar denk laat dat maar ff buiten slh. | |
Y2J | dinsdag 14 september 2004 @ 10:09 |
quote:die velgen lijken net verroest joh ? | |
-En4Cer- | dinsdag 14 september 2004 @ 10:30 |
quote:Die MOH raamstreamer vind ik juist zonde.. voor de rest leuke auto! | |
Anne | woensdag 15 september 2004 @ 11:46 |
quote: ![]() Ligt aan het licht. De ene keer lijken ze goud, de andere keer zilver, de andere keer roestig. Ik denk dat de grondverf er een beetje doorheen komt. Maar, dat maakt niet uit. Zoals ik al zei, ze worden opnieuw gespoten en nu nemen we 4 spuitbussen en niet 2 ![]() | |
t0n | vrijdag 8 oktober 2004 @ 15:26 |
Kijk je uit dat je gaas er niet uit valt ![]() ![]() | |
FlowDesign | vrijdag 8 oktober 2004 @ 16:49 |
zeker niet mijn smaak, ik houd meer van auto's die er stijlvol uitzien, wat gelikter zeg maar. | |
Anne | vrijdag 8 oktober 2004 @ 18:25 |
quote: ![]() ![]() Ligt nog steeds op de achterbank ![]() | |
Anne | vrijdag 10 december 2004 @ 13:32 |
Zoektocht naar schermpje en dvd speler en misschien een nieuwe radio is begonnen ![]() Iemand ideetjes? | |
t0n | vrijdag 10 december 2004 @ 13:44 |
Ja, ik. Maak 'n carputer. edit: LCD 7" schermpie er op, klaar is anne. En trouwens, lampie hoeft niet meer... die andere is nu ook bij mij stuk gegaan... verlaagde auto... kunnen die lampjes blijkbaar niet tegen ![]() | |
Anne | vrijdag 10 december 2004 @ 13:46 |
quote:Ton, de crx is eigenlijk al te klein om zo'n scherm, dvd speler en radio weg te werken ![]() En de laptop hebben we te vaak nodig voor school. Oh en de playstation moet er misschien ook nog in, maar moet er wel makkelijk uit te halen zijn. Wheheh, dus het liefst trouwens een inklapbaar dvd schermpje.. maar die zijn zo duur.. Dus misschien toch ook niet en vinden we zelf wel een manier om hem te laten klappen ![]() | |
Anne | vrijdag 10 december 2004 @ 13:47 |
quote:Weet je iemand anders dan voor het lampje? (dionydos?) | |
t0n | vrijdag 10 december 2004 @ 14:32 |
tja, mag.. ![]() | |
Anne | vrijdag 17 december 2004 @ 08:35 |
Dvd-speler in aantocht ![]() Het wordt een heel karwei aangezien de dvdspeler geen tuneruitgang heeft. Waardoor we dus toch een radio erbij willen hebben. Alleen de radio die we nu hebben is hier niet zo voor geschikt dus gaan we ook voor een nieuwe radio. Ook komt er nog een schermpje, maar weten we nog niet helemaal welke (we hebben er een paar op het oog). Maar omdat de crx nogal klein is zal de binnenkant misschien een beetje worden aangepast (dashboard kastje, en het gedeelte waar de radio zit enzo..) Deze dvdspeler is het geworden: ![]() De Synergy DVDRD Systeem: DVD speler ook geschikt voor het afspelen van audio CD | MP3 CD | VCD. DVD: Regiocode 1-6, DVD 6x Audio ouput RCA stereo | 2x video in (waarvan 1x aan voorzijde) | 2x video out. Afm. : 1 DIN 178/52/226 Kan horizontaal en verticaal gemonteert worden Wordt geleverd met afstandbediening. | |
Fugie | vrijdag 17 december 2004 @ 08:41 |
kan je dan niet beter je geld in een dvd speler met tuner steken ? Of zeg ik nou iets heel vreemds ? | |
KonnieKipke | vrijdag 17 december 2004 @ 08:46 |
kan je niet beter je geld in een fatsoenlijke auto steken? ![]() | |
Anne | vrijdag 17 december 2004 @ 08:47 |
quote:Had gekund.. maar deze was nogal goedkoop en heeft (als het goed is) een goeie kwaliteit. En volgens mij vind je zo'n schermpje niet zo snel voor het geld wat Tim zijn ouders er aan gaan uitgeven ![]() En aangezien Tim al wat langer een nieuwe radio wil én de dvdspeler past niet in het vakje waar de radio zit volgens mij ![]() | |
Anne | vrijdag 17 december 2004 @ 08:49 |
quote:Kan je alstublief je opmerkingen voor je houden. Je hebt nu al ongeveer 3 posts (of meer) gepost die steeds op hetzelfde slaan. Ik weet nu wel hoe je erover denkt ![]() En daarbij, dvdspeler kan je meenemen naar je volgende auto ![]() | |
Richard_Zutphen | vrijdag 17 december 2004 @ 09:08 |
Mja erg leuke auto, zo zie je er niet veel. Maar waarom die MOH sticker ![]() | |
Anne | vrijdag 17 december 2004 @ 10:23 |
quote:Dat weet ik ook niet ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 17 december 2004 @ 10:25 |
Rijd je er in? | |
LWaS | vrijdag 17 december 2004 @ 10:27 |
Netjes hoor ijsmeis...blijft leuke zo'n CRX je ![]() | |
Anne | vrijdag 17 december 2004 @ 10:28 |
quote:Stiekem in de zomer bij goed weer, yes. quote:Thenks LWaS ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 17 december 2004 @ 10:33 |
Tof, onverzekerd rondrijden ![]() | |
Anne | vrijdag 17 december 2004 @ 10:37 |
quote:Vergeten bij te zeggen: Op afgelegen weggetjes waar bijna niemand komt ![]() ga me nou niet vertellen dat niemand dat doet ![]() | |
t0n | vrijdag 17 december 2004 @ 11:17 |
Ga je nog wel eens naar cuijck An? | |
Anne | vrijdag 17 december 2004 @ 14:29 |
quote:Niet echt, in de winter is er geen bal te doen. Van de zomer kom ik wel weer een keer. Jij ook? ![]() | |
_sinner_ | vrijdag 17 december 2004 @ 17:17 |
quote:Past allemaal netjes hoor ijsmeis ![]() 7" touchscreen in onderste deel v/d middenconsole (klein beetje aanpaswerk) Laptop onder stoel of in de kofferbak. Niet je eigen laptop natuurlijk, maar gewoon één vinden (op bv marktplaats) met een kapot scherm. Dat scherm heb je toch niet nodig, daar heb je die 7" touchscreen dan voor ![]() Prijsvoorbeeldje: 7" touchscreen: ca. 250,- link 2dehandsLaptop: ca. 250,- link Koop er een gps-muis bij en je hebt er ook nog een mooi navigatiesysteem aan ![]() quote:De nieuwe PStwo past (ook met een klein beetje aanpaswerk) in het dashboardkastje.. (maar met een beetje carputer heb je natuurlijk geen spelcomputer meer nodig) [ Bericht 3% gewijzigd door _sinner_ op 17-12-2004 17:18:36 (typo's) ] | |
Anne | zaterdag 18 december 2004 @ 09:47 |
quote:Het schermpje willen we juist niet in het onderste deel van het middenconsole hebben. Want het kijkt irritant én de pook zit dan in de weg onder het rijden ![]() Maare, laptop komt er zowiezo wel eens aan te hangen. En misschien idd onder de stoel (als het niet past kan altijd de stoel een stukje worden opgehoogd) Maar hij moet er wel weer makkelijk uit kunnen ![]() Enne, qua schermpjes hebben we ook al wat dingetjes gevonden ![]() Ook niet duur enzo ![]() ![]() Enne, muisje en klein toetsenbordje komen er ook bij ja ![]() quote:Mja, maar Tim heeft een paar maanden geleden een playstation 2 gekocht (de gewone dus) en die om laten bouwen.. En om nou een nieuwe te kopen, ik denk dat zijn portomonnee dat niet trekt ![]() Maare, Sinner, heb jij je crx nog? Zo ja, heb jij er ook vanalles ingebouwd? ![]() Zo ja, fotooo! ![]() | |
Anne | zaterdag 18 december 2004 @ 09:47 |
Euw, ik zie nu pas dat het die 'Lilliput 7" VGA TFT Touchscreen'. Volgens mij had Tim het daar ook al over ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 18 december 2004 @ 10:59 |
Normaal gesproken heb ik een grafhekel aan alles waar honda op staat maar deze is niet eens zo lelijk ![]() Best leuk ![]() ![]() | |
_sinner_ | zaterdag 18 december 2004 @ 15:30 |
quote:Heb de rex al een tijdje niet meer, maar er zat idd van alles in.. tv/dvd/tft/laptop/dreamcast/etc.. etc.. etc.. (was wel 5.6"TFT, maar dat was toen het grootste) Ging lekker op vakantie, en onderweg besloot het blokkie ermee op te houden ![]() Later er een ander blokkie in gehangen en de auto voor een leuke prijs verkocht (zonder accesoires). Een andere rex is er niet voor in de plaats gekomen, ik heb tegenwoordig wat meer ruimte nodig.. Ik rij nu in een 4-deurs golf II GTi 16v ![]() Zit nu op zo'n 200 -210 pk, waaraan ik wel zo'n beetje genoeg heb. Maar een als er een rex langs komt rijden kriebelt het nog wel hoor ![]() Misschien koop ik er nog wel eens één als 2de auto ofzo.. Puur voor de heb (..en de fun!). P.S. Als je een touchscreen aanschaft, heb je geen muis en toetsenbord nodig ![]() | |
Anne | zaterdag 18 december 2004 @ 15:52 |
quote:Oh ja, volgens mij heb ik dat wel eens gelezen. Zonde.. Wel weer alles in de golf gebouwd? ![]() weet ik, maar áls er geen touchscreen komt, dan wel een muis en toetsenbordje ![]() | |
_sinner_ | zaterdag 18 december 2004 @ 17:22 |
quote:Nah, is die golf de auto niet voor.. Die golf is trouwens ook maar tijdelijk.. Er komt binnenkort een Golf III cabrio voor in de plaats, dat wordt het nieuwe projectje ![]() Een vento-front, en de carputer liggen al klaar (met 12" touchscreen) ![]() Zo gauw ik een goede cabrio heb gevonden, bestel ik ook nog een airride-kit ![]() Bij de cabrio ga ik puur voor de styling (op een nette wijze), snelheid hoeft niet meer zo.. quote:Als het dan toch moet, neem dan een keyboard met ingebouwde muis.. Scheelt weer ruimte ![]() Bijvoorbeeld een Lite-on SK 7100: ![]() | |
Anne | zondag 19 december 2004 @ 11:35 |
Tim: @Sinner, Jij hebt deze CRX ooit in het echt gezien in oude staat bij Autoshop Twello ![]() ![]() Ik ging toen inlasstukken halen voor de zijschermen ![]() | |
_sinner_ | zondag 19 december 2004 @ 13:09 |
quote:Inderdaad, toen wou ik ijsmeis nog bellen om haar te stalken ![]() Je doet het goed met je rex Tim, petje af hoor ![]() | |
SouthernSun | zondag 19 december 2004 @ 13:42 |
ben niet zo'n crx liefhebber, maar kan deze toch wel waarderen ![]() | |
Anne | woensdag 22 december 2004 @ 09:08 |
quote:Wtf? ![]() quote:Thanks ![]() ![]() | |
t0n | woensdag 22 december 2004 @ 09:09 |
Hoest met pc in car? | |
Anne | woensdag 22 december 2004 @ 09:13 |
quote:Nada, Noppes, Niks ![]() We moeten eerst nog op zoek naar een schermpje. Radio is ook al besteld alleen weet ik nou niet welke ![]() | |
Tjabbo | woensdag 22 december 2004 @ 09:19 |
quote:Doe een Amiga. Dan heb je computer+floppy+cpu+geheugen, alles in één toetsenbord. ![]() | |
Anne | woensdag 22 december 2004 @ 09:24 |
quote: ![]() Neuh, laptop wordt het ![]() | |
t0n | woensdag 22 december 2004 @ 10:48 |
Netzoals jou.. ![]() | |
Anne | woensdag 22 december 2004 @ 20:33 |
![]() ![]() Anyway, de radio die het is geworden is Tim: http://www.sony.nl/ShowProduct.do?site=odw_nl_NL&category=ICA+CD+Tuners&product=CDX-F7500 ![]() MP3 afspelen DRIVE-S BBE® MP Digital High definition FL-scherm Aluminium afwerking voorpaneel RDS-EON-tuner 4 x 50 Watt 2 pre-out 1x Sub-Out CD-R/RW afspelen CD-/MD-wisselaarbediening Custom File Control CD-Text Aux-in DSO EQ7 Afneembaar voorpaneel Platte infraroodafstandsbediening RM-X140 (meegeleverd) Joystick RM-X4S (optioneel) ![]() | |
Tha_wrecka | woensdag 22 december 2004 @ 21:40 |
geil! | |
chiren | donderdag 23 december 2004 @ 03:38 |
quote:Geil, net zoals een IJsmijs die op een zwoele zondagochtend in mijn bed lag na te hijg.... ![]() Nee ik wilde even weten wat die radio gekost heeft ![]() ![]() | |
Anne | donderdag 23 december 2004 @ 08:29 |
Hij kost in de winkel 399 maar nu ook al in wat winkels te krijgen voor 250. In een winkel ergens in Duitsland zelfs voor 219. Wij hebben hem voor 200 ![]() | |
chiren | donderdag 23 december 2004 @ 17:38 |
Aah! Oke dan bedankt, dit is eigenlijk wel wat ik zoek, geen klote drukknopjes voor de volume, gewoon een zwieper en harder, of zachter ![]() ![]() | |
Fiets-toeter | donderdag 23 december 2004 @ 18:05 |
Mooie CRX, tenminste een beetje clean en geen overdreven dingen ![]() | |
Anne | donderdag 23 december 2004 @ 22:41 |
Thenks Fiets-toeter ![]() | |
#ANONIEM | donderdag 23 december 2004 @ 23:06 |
Op die MOH sticker na ![]() | |
chiren | donderdag 23 december 2004 @ 23:49 |
Wordt er nou ook MOH muziek in die auto gedraaid? Zo nee, geef die band dan maar aan mij, want ik draai het wel ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 24 december 2004 @ 08:25 |
Vraag het aan ijsmeis ![]() |