Ik weet dus niet wat mij dwarszit... misschien het feit van geen of haast geen vrienden hebben... het gevoel alleen te zijn... misschien is dat het probleem.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:15 schreef dJ-Zcore het volgende:
Is er iets wat je dwarszit waardoor je minder zelfvertrouwen hebt??
Als je nergens mee zit, hoe kan het dan dat je geen vriendin hebt??quote:Op maandag 31 mei 2004 19:16 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik weet dus niet wat mij dwarszit... misschien het feit van geen of haast geen vrienden hebben... het gevoel alleen te zijn... misschien is dat het probleem.
Ja, dat heb ik vaker gehoord... erg vaak... maar ik heb al naar zo veel dingen gekeken en het lijkt me allemaal niks. En de puf (in de periode's dat ik down ben) om het te doen heb ik dan gewoon niet...quote:Op maandag 31 mei 2004 19:18 schreef Sport_Life het volgende:
Leuke hobby/sport zoeken? Ik blijf het zeggen ja..
Ik heb geen vriendin nee (en die dame van vrijdag is iemand uit Brabant waar ik op MSN vaak/soms mee praat) en nog niet echt vaak gezien. Ze is al bezet, woont te ver weg en ze vind mij haar typ niet...quote:Op maandag 31 mei 2004 19:18 schreef dJ-Zcore het volgende:
[..]
Als je nergens mee zit, hoe kan het dan dat je geen vriendin hebt??
Ga je nooit uit of praat je niet snel met mensen of iets anders misschien??
Misschien hecht ik idd te veel waarde aan mijn vrienden... ik weet gewoon niet wat ik er mee aan moet... het is gewoon belachelijk dat ik zo zit te denken....quote:Op maandag 31 mei 2004 19:41 schreef MarSuperstar het volgende:
Hecht je je misschien teveel aan de vrienden die je wel hebt? Dat kan potentiële vrienden afschrikken.
Ik denk ook wel eens zo, en ik ben vroeger ook 7 jaar lang gepest, maar als ik er met andere mensen over praat geven die me het inzicht dat mijn gedachtes een beetje vergezocht zijn.
Ik weet eigenlijk niet of je wel wat aan mijn post hebt.
Met die gedachte loop ik idd ook, Psychotherapie en ik zit daar niet echt op te wachten...quote:Op maandag 31 mei 2004 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ik kan je alleen vertellen dat je echt niet de enige bent. Bij mij is het zover dat ik naar een psycholoog ga om te zien wat er nog veranderen kan.
Sterkte
Hoe doe jij dat dan? Beetje alleen aan de bar zitten enzo?quote:Op maandag 31 mei 2004 20:53 schreef Mogiin het volgende:
Ik heb ook geen vrienden , ik ga nu maar in mijn eentje uit.
Afgelopen vrijdag was het best gezellig alleen jammer dat er geen leeftijdgenoten waren.
Maar de bier was lekker
Er zaten wat oudere mensen daar , daar heb ik best gezellig mee gepraat.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:03 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan? Beetje alleen aan de bar zitten enzo?
Psychotherapie is slechts een van de vele mogelijke psychologische methoden. Misschien moet je eerst eens rondkijken wat jou wel aanspreekt.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:29 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Met die gedachte loop ik idd ook, Psychotherapie en ik zit daar niet echt op te wachten...![]()
ik denk dat daar al een heel groot gedeelte van de oorzaak ligtquote:Op maandag 31 mei 2004 19:16 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik weet dus niet wat mij dwarszit... misschien het feit van geen of haast geen vrienden hebben... het gevoel alleen te zijn... misschien is dat het probleem.
ik ook, ken een boel mensen maar dat zijn geen vrienden.... heb af en toe echt het gevoel alleen te zijn....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:38 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik denk dat daar al een heel groot gedeelte van de oorzaak ligt
heb namelijk het zelfde probleem
Ja, het alleen voelen is zo K*T. Ik ken ook genoeg mensen, maar idd, de meeste zijn geen vrienden.quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:59 schreef super_honda het volgende:
[..]
ik ook, ken een boel mensen maar dat zijn geen vrienden.... heb af en toe echt het gevoel alleen te zijn.... :'(
(komt niet uit dat dagboek)quote:Ook ik heb een hele lange periode
gekent, waar ik me hetzelfde voelde als jij je nu voelt. Ik ben er weer
uitgekomen, hoe dat weet ik niet. Maar het is me gelukt.
quote:Op maandag 31 mei 2004 20:53 schreef Mogiin het volgende:
Ik heb ook geen vrienden , ik ga nu maar in mijn eentje uit.
Afgelopen vrijdag was het best gezellig alleen jammer dat er geen leeftijdgenoten waren.
Maar de bier was lekker
Ik ben 20...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:55 schreef jeroen2497 het volgende:
als ik vragen mag hoe oud ben je?
Het zou al schelen als je het je niet persoonlijk aan zou trekken wanneer iemand de volgende dag geen internet meer heeft. Zo'n opmerking als Damn, waar heb ik dit aan verdient, verraadt een beetje dat je dingen die iedereen overkomen op een erg negatieve manier interpreteert. Het is ook wel begrijpelijk, wanneer je zo lang gepest bent, dat je dingen negatiever ziet dan ze misschien zijn, maar het is waarschijnlijk een belangrijke reden dat je je opeens zo slecht voelt. Je reageert op bepaalde dingen misschien nog vanuit de verwachtingen van vroeger. Je gaat ervan uit dat mensen je niet mogen, maar is dat wel echt zo? Succes, ik weet uit ervaring dat onzekerheid je leven behoorlijk kan vergallen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:13 schreef Dichterbijer het volgende:
Hmm, het lijkt weleen vrouwelijke periode... heb ik verdomme weer een down periode.
Aargghhhh ik begin me echt te ergeren aan alles en iedereen.
Heb ik voor mijn gevoel eindelijk een goed gevoel bij iemand op MSN, zegt ze gelijk maar ff dat ze de volgende dag geen internet meer heeft. Damn, waar heb ik dit aan verdient!
Gelukkig wil ze contact houden met SMS en een ontmoeting in het verschiet, maar toch...
Daarnaast wil ik alweer mensen te claimen... echt stomme klote fout van mij. Ik word er gewoon niet goed van! Morgen vrij en naar mijn mening vervelen meer mensen zich, dat hebben ze zelf aangegeven. En dan stel ik voor iets te gaan doen, maar dan opeens hebben ze allemaal dingen weer te doen.
Eerlijk waar, komt het ooit goed met me?
<< en voor mensen die denken dat het over hun gaat, sorry maar zo voel ik me @ the moment ff, het is niks persoonlijks >>
Nou laat ik het gelijk maar ff zo vertalen, dat is dus over en bestaat niet meer. Ze was zelf een bitch die...tja.... gewoon te vast aan dingen vasthoud...quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:07 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Het zou al schelen als je het je niet persoonlijk aan zou trekken wanneer iemand de volgende dag geen internet meer heeft.
Ik denk niet dat iemand je hierbij kan helpen met het veranderen van de ups en downs.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:13 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik weet niet wat er met mij aan de hand is, de ene keer voel ik me kip lekker, zin om van alles te doen. En het andere moment zit ik zo in de put en weet ik niet hoe ik er uit moet komen.
Dat laatste maak ik nu mee. Geen idee wat mij hiervan heeft gemaakt.
Ik heb genoeg meegemaakt in het verleden, gepest van groep 5 t/m klas 4 middelbare school. Psyiciater doorlopen, RIAGG en nog meer van die sjit. Sindsdien heb ik dit soort buien. Een week geleden was ik helemaal blij dat ik mijzelf kon zijn en heerlijk mijn gang kon gaan.
Maar nu is het weer down.
Misschien zit ik te veel in mijn maag met mijn vrienden, die ik gewoon bijna niet heb. Iedere keer denk ik dat ze me in de steek laten... terwijl ze druk zijn met andere dingen. Ik word er gewoon gek van dat ik dat soort dingen blijf denken.
Nu ga ik vrijdag met iemand naar HP3 en ik heb langzamerhand het gevoeldat ik zelf nog wel eens kan zeggen tegen haar dat het niet door gaat. Alleen maar omdat ik het gevoel heb dat ze niet genoeg aan me denkt. Het is volgens mij erg egoitsch om zo te denken. Maar ik denk helaas zo![]()
ZIjn hier meer mensen die hier last van hebben? En wat doen jullie hier tegen?
En a.u.b. geen oneliners en k*t opmerkingen posten die niet bijdragen tot het "oplossen" van mijn probleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door Malebolgia op 09-01-2005 02:37:31 ]"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
Bel eerst dan meisje maar eens op voor je de psychiater gaat bellen...quote:Op zondag 9 januari 2005 00:39 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik kick deze "persoonlijke" topic toch even weer omhoog, want heb er even behoefte aan (weet niet of dit mag eigenlijk)...
Mijn leven is een klein beetje weer op de rails gekomen en het gaat weer aardig tot vandaag.
Wat er vooraf ging
Eergisteren en gisteren heeft hier een ontzettend leuke meid gelogeerd die gewoon op veel vlakken overeen kwam met mijn dingen, en ze raakte een gevoel dat ik echt nog nooit van mijn leven gevoelt had. En wist bijna zeker: ik ben verliefd....
En om dat kracht bij te zetten had ik een plaatje angevraagd bij de radio en haar daarmee verrast en dat vond ze echt super lief van me.
Maar nu kom ik weer met mijn botte hoofd.
Ga ik zelf conclusie's trekken, zo van:
" Jij bent toch niet verliefd op mij ". Ze zegt dat ze me het vergeeft, maar aan de andere kant blijf ik door piekeren.
"zal ze het mene of niet, wat moet ik doen..."
En daarom heb ik naast mijzelf haar nu ook in de paniek gebracht.
Ik ben hier thuis bijna door het lint gegaan en haar via MSN aan het huilen gemaakt, ik had mijzelf niet meer in de hand.
Kan iemand mij vertellen hoe ik zo snel mogelijk bij een psygiater terecht kom voor dat ik nog meer schade ga aanrichten??
En dan goed gaan praten? Mijn excusses enzo aanbieden?quote:Op zondag 9 januari 2005 12:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Bel eerst dan meisje maar eens op voor je de psychiater gaat bellen...
Vreemde is, is dat ik dat gisteravond in bed precies hetzelfde dacht, maar helaas kan ik haar alleen via MSN veel spreken.quote:Op zondag 9 januari 2005 13:22 schreef Billie29 het volgende:
Dat is een goed begin... En voortaan je MSN-gesprekken minderen en real-life actief worden.. MSN is killing en geen echte wereld....
Als het je spijt dan zou ik idd m'n excusses maar aanbieden!!quote:Op zondag 9 januari 2005 13:13 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
En dan goed gaan praten? Mijn excusses enzo aanbieden?
Good luck, en probeer meer in jezelf te geloven en je minder afhankelijk van anderen op te stellen. Ik kan me voorstellen dat je zelfvertrouwen door al dat gepest aardig is afgenomen, maar als je hier aan werkt komt de rest vanzelf.quote:Op zondag 9 januari 2005 13:25 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik zal haar vanavond opbellen en er over praten, wish me luck...![]()
nee, opdrachten voor website'squote:Op zondag 9 januari 2005 13:39 schreef Billie29 het volgende:
Lopende projecten? Daar bedoel je toch geen chickies mee he?
Voel je je op het koor en bij je studie wel op je gemak/gewaardeerd/jezelf??
Je gooit het anders wel op een openbaar forum.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:41 schreef Dichterbijer het volgende:
P.s. mocht je me kennen, wees dan aub discreet met mijn verhalen.
Ja, maar hij vraagt toch of je er discreet mee wil omgaan? Waarom hem dan toch op z'n daden wijzen?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:00 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je gooit het anders wel op een openbaar forum.
Dat is hetzelfde als in een drukke treincoupé vragen of mensen ook willen optiefen uit die coupé omdat jij zit te bellen...
Als persoon in kwestie last heeft van MSN ga je toch offline.. .quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:03 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja, maar hij vraagt toch of je er discreet mee wil omgaan? Waarom hem dan toch op z'n daden wijzen?
Evenals een hoop andere mensen. Echt je moest eens weten hoeveel mensen bij de Psych lopen, wordt je niet goed vanquote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:06 schreef Dichterbijer het volgende:
Discreet lijkt me, niet aan de groot boom hangen. (of hoe was dat spreekwoord ook alweer)
Grof voorbeeld, over straat gaan roepen: EY JIJ GAAT NAAR EEN PSYGOLOOG HE!...
Dat soort dingen.
En iedereen heeft zijn eigen manier om een probleem op te lossen, en ik ga dat op deze manier proberen.
Ik snap niet dat jij niet inziet dat niet iedereen is zoals jij. :Squote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als persoon in kwestie last heeft van MSN ga je toch offline.. .
Tevens illustreer ik hoe vreemd ik het vind dat iemand op een openbaar forum op internet tot discretie oproept.
Wat dat met daden heeft uit te staan zie ik even niet.
En nu mag ik weer een domme wedervraag van jou verwachten.
Laat me raden, je wilt het hebben over het 3e wereld topic?
Een psycholoog helpt je, waarom je er dan voor schamen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:06 schreef Dichterbijer het volgende:
Discreet lijkt me, niet aan de groot boom hangen. (of hoe was dat spreekwoord ook alweer)
Dat soort dingen.
De wereld ziet niet in hoe ik benquote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:11 schreef Redux het volgende:
Ik snap niet dat jij niet inziet dat niet iedereen is zoals jij. :S
Dan pas zullen zij mij als profeet accepteren...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:17 schreef Redux het volgende:
Waarom zou de wereld moeten zien hoe jij bent?
Waarom ga je ervanuit dat mensen dat zouden roepen.? Waarom komt dit in je hoofd op? Dat is je zelfbeeld !quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:06 schreef Dichterbijer het volgende:
Dat soort dingen.
En iedereen heeft zijn eigen manier om een probleem op te lossen, en ik ga dat op deze manier proberen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |