abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 januari 2005 @ 19:42:03 #51
94827 het_ismij
Life is great
pi_24489346
Ik denk toch dat je is moet nagaan waarom je altijd alles negatief opvat,..
Je moet gewoon positief gaan denken,..
Dat scheelt echt heeell veel!! en wordt je ook een stuk gelukkiger van!!
Suc6!!
Gr33tz
het_ismij
Het verschil tussen een bloem en onkruid is een oordeel
pi_24510822
Nouja, een eerste stap die ik heb genomen is om mijn virtuele leven op MSN en andere chatrooms te staken. Ik blijf leven in een virtuele roes met mensen die daar alleen maar zitten voor de verveling (naar mijn idee).

Tevens is het vandaag compleet uit de hand gelopen, idd in een chatroom, want ik heb mijn gevoelens niet onder controle.

Morgen om 8.01 hang ik aan de telefoon om de dokter te bellen, die mij hopelijk kan doorsturen naar een psygoloog. Ik zie momenteel geen andere oplossing...

Als het mag hou ik jullie op de hoogte....

P.s. mocht je me kennen, wees dan aub discreet met mijn verhalen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Dichterbijer op 11-01-2005 00:55:52 ]
pi_24511199
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 00:41 schreef Dichterbijer het volgende:
P.s. mocht je me kennen, wees dan aub discreet met mijn verhalen.
Je gooit het anders wel op een openbaar forum.
Dat is hetzelfde als in een drukke treincoupé vragen of mensen ook willen optiefen uit die coupé omdat jij zit te bellen...
pi_24511240
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 01:00 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Je gooit het anders wel op een openbaar forum.
Dat is hetzelfde als in een drukke treincoupé vragen of mensen ook willen optiefen uit die coupé omdat jij zit te bellen...
Ja, maar hij vraagt toch of je er discreet mee wil omgaan? Waarom hem dan toch op z'n daden wijzen?
pi_24511299
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 01:03 schreef Redux het volgende:

[..]

Ja, maar hij vraagt toch of je er discreet mee wil omgaan? Waarom hem dan toch op z'n daden wijzen?
Als persoon in kwestie last heeft van MSN ga je toch offline.. .
Tevens illustreer ik hoe vreemd ik het vind dat iemand op een openbaar forum op internet tot discretie oproept.
Wat dat met daden heeft uit te staan zie ik even niet.
En nu mag ik weer een domme wedervraag van jou verwachten .

Laat me raden, je wilt het hebben over het 3e wereld topic?
pi_24511312
Discreet lijkt me, niet aan de groot boom hangen. (of hoe was dat spreekwoord ook alweer)

Grof voorbeeld, over straat gaan roepen: EY JIJ GAAT NAAR EEN PSYGOLOOG HE!...
Dat soort dingen.

En iedereen heeft zijn eigen manier om een probleem op te lossen, en ik ga dat op deze manier proberen.
pi_24511340
Hier heb ik ook last van .

Nooit gepest ofzo, maar wel hoop nare dingen meegemaakt (zware operaties, altijd bonjer thuis, etc).

Nu heb ik wel een hele leuke hobby waar ik veel tijd in steek en ik merk ook wel dat ik daar sociaal gezien ook erg in groei.
Ach mijn tijd komt nog wel .
pi_24511392
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 01:06 schreef Dichterbijer het volgende:
Discreet lijkt me, niet aan de groot boom hangen. (of hoe was dat spreekwoord ook alweer)

Dat soort dingen.

En iedereen heeft zijn eigen manier om een probleem op te lossen, en ik ga dat op deze manier proberen.
Evenals een hoop andere mensen. Echt je moest eens weten hoeveel mensen bij de Psych lopen, wordt je niet goed van . ik niet btw, los het zelf wel op
pi_24511404
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 01:06 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Als persoon in kwestie last heeft van MSN ga je toch offline.. .
Tevens illustreer ik hoe vreemd ik het vind dat iemand op een openbaar forum op internet tot discretie oproept.
Wat dat met daden heeft uit te staan zie ik even niet.
En nu mag ik weer een domme wedervraag van jou verwachten .

Laat me raden, je wilt het hebben over het 3e wereld topic?
Ik snap niet dat jij niet inziet dat niet iedereen is zoals jij. :S
pi_24511480
quote:

Dat soort dingen.
Een psycholoog helpt je, waarom je er dan voor schamen.
Dus als ik roep: "Ey hoe gaat het met je ontstoken pisbuis?" dan kan het wel...
pi_24511490
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 01:11 schreef Redux het volgende:
Ik snap niet dat jij niet inziet dat niet iedereen is zoals jij. :S
De wereld ziet niet in hoe ik ben
pi_24511506
Ik heb verder geen zin om hierop in te gaan, lijkt me een discussie voor in een andere topic. Aub...
pi_24511514
Waarom zou de wereld moeten zien hoe jij bent?
pi_24511604
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 01:17 schreef Redux het volgende:
Waarom zou de wereld moeten zien hoe jij bent?
Dan pas zullen zij mij als profeet accepteren...
pi_24517597
Status update:

Ik heb het meiske een mail gestuurd wat ze nu van mij verwacht en ik wacht nu hoe ze zal antwoorden. Mocht ze negatief reageren is het over en uit...

Verder is de afspraak met de dokter gemaakt en ga ik daar morgen heen.
pi_24517981
zorg dat je zelfvertrouwen krijgt, ga eens mee op een groepsreis, een vakantie dus... ergens heen wat je altijd al graag hebt willen doen, iest wat JOU interesseert! En in een down periode interesseert je even niets maar weet je misschien te zeggen wat je normaliter wel leuk vindt. je zal in contact komen met mensen die ook op zoek zijn naar sociale contacten... misschien vind je het niets maar probeer het eens, dan weet je of dat wat voor je is... gewoon dingen proberen en niet thuis blijven zitten down voelen omdat je niets om handen hebt.

succes,,,
pi_24519343
quote:

Dat soort dingen.

Waarom ga je ervanuit dat mensen dat zouden roepen.? Waarom komt dit in je hoofd op? Dat is je zelfbeeld !
Jij gaat er al op voorhand van uit dat mensen het misschien stom vinden om hulp in te roepen.. Waarom zouden mensen dat doen.? (ok eikels zijn er altijd maar het meerendeel reageert zo niet)Niets is minder waar. Je doet er alleen maar goed aan!!

Probeer het vertrouwen in jezelf te vinden..Probeer niet voor andere mensen te denken..Jij denkt al te weten wat een ander van jou vind of denkt..
Jij bent zo onzeker van jezelf dat je niet kunt denken of voelen dat anderen jou misschien best wel ns aardig kunnen vinden.
En juist omdat je zo onzeker bent, ga je waarschijnlijk te krampachtig met mensen om en probeert hun vriendschap te claimen.

Als jij met iemand iets afspreekt, en het gaat niet door, zul jij jezelf waarschijnlijk de schuld geven...
NIET DOEN... niet denken het ligt aan mij, ik doe iets fout..
Een cursus assertiviteit lijkt me best een poging waard..

Veel suc6, en laat ns weten hoe je je voelt na zo'n gespreks-sessie.(je bent echt niet de enige)

Tot slot nog een tip. Probeer eens een lijstje te maken van dingen waar je goed in bent. Gewoon onder elkaar schrijven. Maak ook een lijstje van dingen waar je vrolijk/ blij van wordt. Hang dit lijstje ergens waar je regelmatig komt, en kijk ernaar. Kijk naar wat je allemaal kunt, dat is goed voor je zelfvertrouwen....
Probeer het negatieve zelfbeeld om te buigen..
Ik weet het "makkelijker gezegd dan gedaan" , maar trust me. I know!!
Good Luck!

[ Bericht 13% gewijzigd door Myriam7 op 11-01-2005 16:50:24 ]
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')