Het design is in dit plaatje velen malen beter. Rond is strak geworden, glans is mat & het scherm is nu bijna recht aan de rest van het oppervlak.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ziet er niet echt officeel uit? En BMH, hoezo is het beter dan de NDS nu isIk snap niet wat je bedoeld
Ik weet, tis een render. Maar toch vind ik em mooier dan de E3 NDS.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat plaatje is met een 3D tekenprogramma gemaakt
ik heb wel ruimte voor jequote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:33 schreef Roi het volgende:
Ik kan trouwens ook wel plaatjes laten zien waar die tekst duidelijk te lezen is, maar die zijn wl BMP (en die kan ik dus niet uploaden op een site.)
-edit- Vergroot goed te lezen
het ziet er wel erg photoshop uit, dus ik denk het niet.quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Ik denk niet dattie echt is, maar mooi istie zeker
quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:46 schreef Vision het volgende:
De naam wordt toch Nintendo DS. Nintendo heeft het bevestigd (bron)
en hieronder 2 pics van het definitieve ontwerp
[afbeelding]
[afbeelding]
bronquote:Het apparaat ziet er zeer stijlvol uit, en is tevens het zwarte gedeelte rond de twee schermen kwijtgeraakt. Verder zien we dat er boven de digitale pad nu nog maar één knop zit, terwijl boven de A/B/X/Y knoppen twee knoppen zijn geplaatst. Bij het eerdere model was dit juist andersom.
Tevens is bekend gemaakt dat er een speciale opening voor de DS pen zal zijn. En het belangrijkste van allemaal is dat de Nintendo DS de uiteindelijke naam van Nintendo's handheld zal zijn. Een releasedata, prijs en gameline up zal op een later moment bekend gemaakt worden.
Die power knop is volgens mij voor de backlit.quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:49 schreef G-Mart het volgende:
Ik hoop in godsnaam dat het pennetje er standaard in kwijt kan .. En die powerknop had van mij wel op de zijkant mogen zitten, vind hem maar wat gevaarlijk boven de richtingstoets zitten, wil ook niet eens zien hoe mijn broertje op dat ding zou spelen :-p.
quote:NINTENDO KONDIGT OFFICIËLE NAAM EN NIEUWE VORMGEVING AAN VOOR NINTENDO DS
Wereldwijd meer dan 120 games in ontwikkeling voor Nintendo’s nieuwe spelsysteem
28 Juli 2004 Met de lancering van de Nintendo DS in het verschiet voor Noord Amerika en Japan later dit jaar, en voor Europa in het eerste kwartaal van 2005,kondigt Nintendo vandaag belangrijke, wereldwijde ontwikkelingen aan voor het innovatieve, draadloze, draagbare spelsysteem met twee schermen.
Nintendo DS, aanvankelijk een werknaam, is nu definitief gekozen als officiële productnaam. De naam Nintendo DS staat voor een draagbaar videogame-systeem met "dual screens", oftewel twee schermen. Het ontwerp van de hardware is enigszins aangepast voor een strakker, gestroomlijnd uiterlijk. De nieuw vormgegeven Nintendo DS is voorzien van een smallere, zwarte onderkant en een
opklapbare, zilverkleurige bovenkant. De schouder- en andere bedieningsknoppen zijn vergroot en aangepast voor optimaal gebruik. In de Nintendo DS is een uitsparing aangebracht om de stylus voor het touch screen in op te bergen. Daarnaast is het systeem voorzien van stereogeluid, met of zonder hoofdtelefoon.
"De Nintendo DS zal de toekomst van draagbaar gamen veranderen," zegt Satoru Iwata, president van Nintendo Co., Ltd. "Twee schermen, chat-opties, een touch screen, draadloze mogelijkheden, spraakherkenning - deze functies overtreffen alles
wat voorheen mogelijk was op een videogame-systeem. Consumenten zullen de vruchten plukken van de creativiteit en innovatie die deze nieuwe functies voor videogames gaan betekenen."
Wereldwijd hebben softwarebedrijven meer dan 120 Nintendo DS games in ontwikkeling. Nintendo alleen al werkt aan meer dan 20 titels. Meer dan 100 andere bedrijven hebben aangegeven games voor het nieuwe systeem te ontwikkelen. Nintendo zal de lanceerdatum, prijs en het spelaanbod voor de Nintendo DS op een later tijdstip bekendmaken.
-Einde-
toutch screen is analoog genoegquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:52 schreef Hellrazor het volgende:
dat wou ik net gaan posten , maar hij ziet er nu echt super strak uit alleen jammer dat er geen analoge pad opzit
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |