Ik ben momenteel de andere match aan het volgen!quote:Op maandag 31 mei 2004 14:42 schreef mitt het volgende:
wat een briljante technicus is die Nalbandian he
ze zenden uit op Sporza, een nieuw net dat jullie niet kunnen ontvangen.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:44 schreef Juan Zueco het volgende:
Waarom zend de Belg niet uit?
J.
Safin-Nalbandian is net iets mooier denk ik dan, meer gelijkwaardig ook wellicht.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:49 schreef Afunados het volgende:
Pff, Malisse-Hewitt is een mooi affiche, zenden ze het niet uit
Dat doet hij toch altijd vaak.. komt doordat hij met hele dunne snaren speelt!quote:Op maandag 31 mei 2004 15:48 schreef placebeau het volgende:
Malisse staat voor de moment slecht te spelen. Hij heeft ook al vier keer van racket verwisselt.
Argh, een van de meest irriterende dingen van tennis op dit moment, beetje hetzelfde genre als dat irritante gekreun van dat dames tennis.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
En Hewitt wint "Come on"-gewijs de eerste set
dan neem ik aan dat je Verkerk zijn gedrag op de baan ook niet goedkeurt?quote:Op maandag 31 mei 2004 16:27 schreef dewd het volgende:
[..]
Argh, een van de meest irriterende dingen van tennis op dit moment, beetje hetzelfde genre als dat irritante gekreun van dat dames tennis.
Idd ik vind het ook wel leuk als er een beetje emotie op de baan wordt getoond.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee laten we lekker kijken naar alleen maar Henmannetjes...
Maar op het beslissende punt stond ie wel een beetje te slapenquote:Op maandag 31 mei 2004 17:10 schreef mitt het volgende:
Potver wat een wereldballen slaat Nalbandian
quote:Op maandag 31 mei 2004 17:15 schreef mitt het volgende:
fuck
Safin wint de tiebreak
Helemaal niemand.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:25 schreef mitt het volgende:
Wie wilt Hewitt nou in de halve finale
Eigenlijk niet.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:38 schreef mitt het volgende:
kan niet dit he, 30 gelijk, gaat Safin weer zitten
Maar goed, hij kan dan moeilijk zeggen van niet, ook al vindt hij dat misschien. Dat is dan ook weer onsportief. Je brengt een speler dan in een lastige positie. Overigens vind ik het sowieso onzin, desnoods bedenk je gewoon een blessure op dezelfde plek.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.
Maar ik denk dat Safin een ongelovelijke pijn heeft.
Noujah, Nalbandian kan iig niet worden beticht van onsportief spel
Btw Tedje kan die wel ongewoon vinden maar als de tegenstander zegt dat het toegestaan is, dan mag het wel gewoon. Zijn wel meer voorbeelden van te bedenken.
Inderdaad. Alsof dat niet kan wachten. Voetbal is mijn sport, maar dit is überhaupt geen nieuws meer over Van Bommel.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:48 schreef Komakie het volgende:
STELLETJES RANDEBIELEN BIJ DE NOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
godver, gaan ze er zomaar tussenuit...
en dan nog ff een berichtje over dat kutvoetbal.....
Ohw ik vind voetbal ook wel leuk om naar te kijken hoor.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Inderdaad. Alsof dat niet kan wachten. Voetbal is mijn sport, maar dit is überhaupt geen nieuws meer over Van Bommel.
Mooi.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:01 schreef Mark het volgende:
Nog even ten overvloede melden dat Nalbandian gewonnen heeft? 6-3 in de vierde set
tsja bijna alle spanjaarden hebben ze tegen mekaar laten spelen..quote:Op maandag 31 mei 2004 18:51 schreef mitt het volgende:
sowieso wel mooi, 4 Argentijnen bij de laatste 8, met allemaal uitzicht op de halve finale
Ze zit in de 2e ronde en speelt (volgens mij morgen) tegen Eugenia Grebeniuk uit Rusland.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:57 schreef gimme.shelter het volgende:
Weet iemand hoe het gaat met Michaela Krajicek??
begonnen ergens in '99 volgens mij met Squillari en Puerta.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Mitt wat heb je met Argentijnen in het algemeen eigenlijk?
Lo-ting.quote:Op maandag 31 mei 2004 18:57 schreef DAMH het volgende:
[..]
tsja bijna alle spanjaarden hebben ze tegen mekaar laten spelen..
quote:Op maandag 31 mei 2004 18:51 schreef mitt het volgende:
Jammer dat hij niet de kracht heeft om te meppen a la Safin of Moya, anders stond ie nu allang nummer 1.
Is ter mis met Henman? Ik bedoel:quote:Op maandag 31 mei 2004 16:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee laten we lekker kijken naar alleen maar Henmannetjes...
Henman is saai man.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Is ter mis met Henman? Ik bedoel:
- Hij speelt lekker aanvallend
- Altijd ontzettend sportief
- Geen irritante gebaartjes/trekjes
- Knokt zich in dit toernooi 2 keer terug van een 2 - 0 achterstand in sets
- Mept niet superhard, maar wel subtiel en mooi geplaatst .....
Dus .......![]()
Ik vind hem zo chagrijnig overkomen. En het is een Brit, dus ik moet altijd lachen als hij weer eens faalt op Wimbledon. Het is gewoon een jankerd. Ik houd sowieso al niet van service-volley spelers, maar hij is ook nog eens een saai figuur.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Is ter mis met Henman? Ik bedoel:
- Hij speelt lekker aanvallend
- Altijd ontzettend sportief
- Knokt zich in dit toernooi 2 keer terug van een 2 - 0 achterstand in sets
- Mept niet superhard, maar wel subtiel en mooi geplaatst .....
Dus .......![]()
Ik zou het gezegd kunnen hebben, ware het niet dat ik de juiste woorden niet kon vindenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben fan van de tennisser Henman, maar een greintje meer emotie is wenselijk bij 'em...
Zoals hij zondag deed nadat hij met 8-6 de laatste set van Llodra wint, zo koel, zo emotieloos, dat past niet bij een topsporter...
Dat "Come on" en het vuistje haalt bij mij toch het bloed onder de nagels vandaag.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
en ze wordt ingemaaktquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:24 schreef placebeau het volgende:
Maria Sharapova is haar wedstrijd begonnen
6-1 dusquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:41 schreef mitt het volgende:
5-1 voor deArgentijnse
Paola Suarez
Ik zit net er een beetje over na te denken....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben fan van de tennisser Henman, maar een greintje meer emotie is wenselijk bij 'em...
Zoals hij zondag deed nadat hij met 8-6 de laatste set van Llodra wint, zo koel, zo emotieloos, dat past niet bij een topsporter...
Suarez/Mauresmo/Dementieva in de finalequote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:59 schreef zjroentje het volgende:
Verassend makkelijke overwinning van Suarez. Knap hoor.
Wordt morgen gespeeld. Vandaag Moya-Coria en Henman-Chela.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:37 schreef Williampie het volgende:
ah, Nalb. moet nu dus al tegen Guga, weet iemand wanneer deze partij start? En start deze vandaag?
Hardstikke niet, maar hij raakte volgens mij ook de lijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:59 schreef vanDaal het volgende:
Wat een joker die commentator van de NOS, die bal van Capriati bij haar eerste matchpoint was gewoon hardstikke in, of ben ik nou blind?
Wel goed dat Capriati uiteindelijk won, wel terecht.
Wat deed ze dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:56 schreef mitt het volgende:
Sportieve verliezer, Serena..
dat gelukkig nog wel
Nee, je bent niet blindquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:59 schreef vanDaal het volgende:
Wat een joker die commentator van de NOS, die bal van Capriati bij haar eerste matchpoint was gewoon hardstikke in, of ben ik nou blind?
Ze feliciteerde Capriati en gaf de umpire een hand. Meer kun je niet doen, sportieve reactie iddquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:05 schreef Hawk het volgende:
[..]
Wat deed ze dan?
Dan is iig volwassener dan Capriati.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze feliciteerde Capriati en gaf de umpire een hand. Meer kun je niet doen, sportieve reactie idd.
Aan de ene kant is Capriati idd eenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:13 schreef Hawk het volgende:
[..]
Dan is iig volwassener dan Capriati.
Vorig jaar ofzo verloor ze van Williams en toen kon er bij de persconferentie niet eens een compliment af voor de tegenstander en zat ze met een zuur gezicht wat te mokken over de opslag die doorslaggevend was.![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:06 schreef Butra het volgende:
Als die Dementieva zo blijft spelen, wint ze gewoon het toernooi.
Dat wel. Maar zolang die enorme klappen in vallen, zie ik Suarez er weinig tegen doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:23 schreef mitt het volgende:
[..]
Mauresmo maakt veeeel te veel fouten.
Tuurlijk, rellen in Parijs dat flikt ze niet nog een keerquote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:56 schreef mitt het volgende:
Sportieve verliezer, Serena..
dat gelukkig nog wel
Eurosport.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:33 schreef tordesmonats het volgende:
waarom is moya-coria eigenlijk nergens te zien?
Ik heb geen Eurosport. Beetje offtopic, maar is dat niet vreemd, gewoon in Rotterdam, standaardpakket van UPC.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eurosport.
Stand: Coria - Moyá: 7-5 1-1
Ik volg het via Fok voorlopig. Maar blijf wel redelijk bijquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:41 schreef mitt het volgende:
geweldige rally van Moya en Coria
Tuurlijk, alleen jammer dat er zo'n non-gravelspeler als Henman daar staat.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:47 schreef Ambrosius het volgende:
Henman naar de halve finale, 3e set werd 6-4. Tegen Coria gaat hij er toch hard af denk ik..maar natuurlijk een mooie prestatie.
Proost!quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:04 schreef Williampie het volgende:
Welke zender is het nu op dan?
iig niet om deze tijd bro, het is in Parijs he.quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:11 schreef Williampie het volgende:
lol, maar als het niet op nl2 is, Eurosport of België ofzo ?
Baseliners zijn pas leuk om naar te kijken joh, zo'n punt van 3 slagen is ook maar saai vind ik.quote:Op woensdag 2 juni 2004 02:10 schreef tordesmonats het volgende:
des te beter dat er met henman eindelijk 's wat anders te zien dan al die baseline boys die de ballen zestig keer heen en weer slaan en voor de verandering hooguit een keer een dropshotje spelen
op wimbledon hoeft ie van mij nooit zo te winnen maar ik zou me rot lachen als ie RG uiteindelijk wint
J.quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:45 schreef zjroentje het volgende:
Nu maar alles op Guga Nabaldian dan.![]()
Zanik niet zo. We kunnen al blij zijn dat de NOS het uitzendt. Er zijn ook nog andere programma's.quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:55 schreef LaTiNo het volgende:
Ik vond het trouwens SCHANDALIG dat Safin-Nalbandian 10 minuten voor het einde werd afgebroken. NOS GA JE SCHAMEN!! Zowieso is heel de 'coverage' van Roland Garros butt bij de NOS. om 17:30 (min of meer primetime op RG) wordt de uitzending gestaakt.
De wereld gaat gewoon door ondanks Roland Garros hoor...quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:55 schreef LaTiNo het volgende:
Ik vond het trouwens SCHANDALIG dat Safin-Nalbandian 10 minuten voor het einde werd afgebroken. NOS GA JE SCHAMEN!! Zowieso is heel de 'coverage' van Roland Garros butt bij de NOS. om 17:30 (min of meer primetime op RG) wordt de uitzending gestaakt.
en direct erna een break op love voor gaudioquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:12 schreef Ambrosius het volgende:
2e set: Kraai al een break achter: 3-2
Gaudio - Hewitt is net begonnen..al 1-0 door een break op love voor Hewitt.
Zolang de ene na de andere megaslechte voetbalwedstrijd wordt uitgezonden incl. een voorprogramma, naprogramma, praatprogramma, best of blablabla blijf ik het abnormaal vinden als je tijdens zo'n goede tenniswedstrijd 10 minuten voor het einde eruit stapt. Dat kun je gewoon niet maken na 3 uur te hebben gekeken. Ga je nu beweren dat dat gewoon moet kunnen??quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zanik niet zo. We kunnen al blij zijn dat de NOS het uitzendt. Er zijn ook nog andere programma's.
En dan zap je toch gewoon naar Eurosport.
De wereld gaat ook gewoon door als we het gehele EK cancellen. Ook maar doen dan?quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De wereld gaat gewoon door ondanks Roland Garros hoor...
quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:32 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
De wereld gaat ook gewoon door als we het gehele EK cancellen. Ook maar doen dan?
Ik heb andere belangenquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:38 schreef zjroentje het volgende:
Nee, Juan.
Hup Guga.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:46 schreef mitt het volgende:
huh, Misha Krajicek speelt de junioren dubbels met deze mevrouw![]()
http://www.rolandgarros.com/en_FR/bios/profile/ws/wtab054.html
Die staat al met 2-1 in sets voor meneer.quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een rally! Geweldig punt.
Hopelijk sleept Nalbandian er een 5 setter uit.
Oops.. My bad.quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die staat al met 2-1 in sets voor meneer.
Qua spanning wel..quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:37 schreef tong80 het volgende:
Schitterende partij. Mooiste van het tournooi.
Heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:38 schreef mitt het volgende:
[..]
Qua spanning wel..
Safin - Nalbandian was nog briljanter
Ohw man, wat ga ik lachen als Henman van Coria wintquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:41 schreef mitt het volgende:
Je moest eens weten hoe gelukkig ik ben.
Coria gaat winnen van Henman, een compleet Argentijnse finale zit eraan te komen
halve finale zelfs!quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:15 schreef Aphrodite het volgende:
Getver.. Zag vandaag dat 'Oeuh'-Capriati-'Oeuh' gewoon kwartfinale heeft bereikt..
Gelukkig? Ik heb 15 jaar op dit moment gewacht!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:41 schreef mitt het volgende:
Coria gaat winnen van Henman, een compleet Argentijnse finale zit eraan te komen
Winnen? Ik hoop dat ie de vloer met hem aanveegt. David en Coria in de finale, oeee kom maar op.quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:41 schreef mitt het volgende:
Eitje, weer minder wedstrijdpunten tegen gekregenquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:51 schreef TIM-846 het volgende:
Krajicek had niet echt gemakkelijk gewonnen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |