Reeds en altijd!quote:Op maandag 31 mei 2004 16:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nu niet meer dan?
Maak nu niet weer dezelfde fout Inso; nu er weer omheen lullen en dan na lang aandringen weer toegeven dat ik gelijk had....quote:Op maandag 31 mei 2004 16:10 schreef Insomaniac het volgende:
Ach gossie, je denkt nog steeds dat je alles weet. Kasta de grote stoere man die iedereen wel even zal vertellen hoe het zit..
Die 'fout' heb ik nooit gemaakt.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maak nu niet weer dezelfde fout Inso; nu er weer omheen lullen en dan na lang aandringen weer toegeven dat ik gelijk had....
Dat "truukje" kennen we nu wel een keer.
En ik heb het gehoord van 5 mensen uit de crew, dus zo gek is die overtuiging nog nietquote:Op maandag 31 mei 2004 16:14 schreef Insomaniac het volgende:
Niet dat het zin heeft om überhaupt in discussie met je te gaan, je bent toch wel overtuigd van je eigen gelijk.
Och lieverdje toch, je zit er zo naast hé. Maar dat geeft verder niks hoor, ik kan me er niet druk om maken. Denk jij maar lekker wat je wilt denken.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
En ik heb het gehoord van 5 mensen uit de crew, dus zo gek is die overtuiging nog niet.
Ik weet kennelijk nog beter wat er zich achter de schermen afspeelt dan jij.
Krijg je met die newbies hé.
En toch kan je het weer niet laten.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:53 schreef kastanova het volgende:
Ik zal me maar wijselijk stilhouden, anders wordt me weer een ban aangenaaid.
eindelijk een kans !!quote:Op maandag 31 mei 2004 14:09 schreef FlyingFox het volgende:
Ik vervang je wel.
Uhuh en dat crewlid dat een tijdje geleden weggingmoest omdat hij aanmerkingen op je chronische gepiep achter de schermen maakte, is ook 1 van m'n hersenspinsels hé?quote:Op maandag 31 mei 2004 16:23 schreef Insomaniac het volgende:
Och lieverdje toch, je zit er zo naast hé.
quote:Op maandag 31 mei 2004 16:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Uhuh en dat crewlid dat een tijdje geleden weggingmoest omdat hij aanmerkingen op je chronische gepiep achter de schermen maakte, is ook 1 van m'n hersenspinsels hé?
Leuke hersenspinsels heb jij!quote:Op maandag 31 mei 2004 16:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Uhuh en dat crewlid dat een tijdje geleden weggingmoest omdat hij aanmerkingen op je chronische gepiep achter de schermen maakte, is ook 1 van m'n hersenspinsels hé?
Jawel hoor, ik treed niet in detail, laten we het netjes houdenquote:Op maandag 31 mei 2004 16:24 schreef Megumi het volgende:
En toch kan je het weer niet laten.
Euh?quote:Op maandag 31 mei 2004 16:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
verzin je ze ter plekke, of wat?quote:Op maandag 31 mei 2004 16:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
leg uitquote:Op maandag 31 mei 2004 16:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Aasgieren zijn het.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:31 schreef kastanova het volgende:
3 mod's in 2 minuten, dit is vast een record.
tel je even mee..quote:Op maandag 31 mei 2004 16:31 schreef kastanova het volgende:
3 mod's in 2 minuten, dit is vast een record :').
Vertel eens nog wat hersenspinsels van je! Want je weet blijkbaar meer over mij dan ikzelf.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:31 schreef kastanova het volgende:
3 mod's in 2 minuten, dit is vast een record.
En dan tel ik de wannabe/exmods die lurken nog niet eens meequote:Op maandag 31 mei 2004 16:31 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Aasgieren zijn het.
Ik tel voor twee.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tel je even mee..Static Shaolin
?
quote anders de ge-editte versie ffquote:Op maandag 31 mei 2004 16:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik tel voor twee.![]()
Volgens mij heb jij het zondagavondspeelkwartier een keertje té serieus opgevatquote:Op maandag 31 mei 2004 16:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |