Bij zo'n starterpakket krijg je ook nog een headset.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nice Twi
Stressbal: een starterpakket kost 60 euro (adviesprijs) en dat is een jaar abo. Verlenging kost 60 euro per jaar ook weer. Je hebt een creditcard nodig om je te registreren.
Alleen met creditcard, je hebt een starterskit nodig, daar zit een headset bij of je hebt een creditcard, met een proefkaart van 2 maanden nodig.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:34 schreef Stressbal het volgende:
Hoeveel kost xbox live eigenlijk? Kan het alleen met visa en dergelijke?
Vergeet Rainbow Six 3: Black Arrow nietquote:Op maandag 31 mei 2004 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nice Twi
Stressbal: een starterpakket kost 60 euro (adviesprijs) en dat is een jaar abo. Verlenging kost 60 euro per jaar ook weer. Je hebt een creditcard nodig om je te registreren.
Wat is de volgende LIVE knaller? FSW voor velen denk ik he? Die laat ik aan me voorbij gaan. HALO 2 koop ik blind![]()
Waren die starterkits geen 30 euro bij nedgame en de replay oid?quote:Op maandag 31 mei 2004 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nice Twi
Wat is de volgende LIVE knaller? FSW voor velen denk ik he? Die laat ik aan me voorbij gaan. HALO 2 koop ik blind![]()
FSW lijkt mij niets, of er moet een wonder gebeuren.quote:Op maandag 31 mei 2004 13:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Vergeet Rainbow Six 3: Black Arrow nietEn Halo 2 koop ik ook en FSW laat ik waarschijnlijk ook aan me voorbij gaan
quote:Op maandag 31 mei 2004 18:29 schreef twi het volgende:
Nederlanders, Belgen en af en toe een Engelsman.
Persoonlijk vind ik het wel handig ter herkenning, maar ik zou zelf geen NL nick willen hebben. Quasar de Duif moet toch nog wel beschikbaar zijn...
Ook last van gehad ja, beginnen ze in het engels tegen je...quote:Op maandag 31 mei 2004 19:05 schreef taart het volgende:
[..]
ik heb vaak zat gehoord; waar kom je vandaan?
(ja ook door nederlanders)
Dat zou voor elk spel moeten gelden imo.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:55 schreef DinoPK het volgende:
Daarom heeft dtm race driver 2 ook ongeveer de beste lobby features die er zijn : Vlaggetjes bij je naam(alleen jammer van die verachterlijke voicechat vertraging)
Oh dan heb ik nog wel een half jaar nodigquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:02 schreef Gamedemon het volgende:
ik speel ralli sport genoeg
kheb et nu al meer gespeeld dan project gotham
Sommige mensen werkenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:17 schreef Mister_T het volgende:
Iemand RSC2 live
Vraag: Zijn er hier ook Nederlanders?quote:Op maandag 31 mei 2004 19:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Ook last van gehad ja, beginnen ze in het engels tegen je...
Yep..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:57 schreef DinoPK het volgende:
hey heb je weer werk ace???
Gefeliciteerd man, dat het nog kan in deze tijden is goed om te zien! (hebben ze nog mensen nodigquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:56 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Yep..
Dus het kan welMet een flinke dosis geluk that is.. nu bijna 4 weken aan het werk weer.
Volhouden Dino![]()
Ja precies, de vaste club die je dagelijks zietquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:05 schreef DinoPK het volgende:
[..]
ontopic: vandaar was je dus niet zo veel op live de laatste tijd![]()
ik zag laatst ook nog zo'n barbie spel in de winkel liggenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik baal er een beetje van dat dit spel niet op Live is te spelen:
[afbeelding]
als je toch bezig bentquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:06 schreef twi het volgende:
Zal er morgen even naar kijken, en dan Slaaf Daggla m'n post laten aanpassen
Vrijdagquote:Op woensdag 2 juni 2004 07:56 schreef twi het volgende:
Dan neem je maar een vrije dag
quote:Op maandag 31 mei 2004 18:48 schreef DinoPK het volgende:
NL erachter vind ik persoonlijk nogal kinds overkomen. Je ziet het ook veel bij die jongere gamers van xboxworld, voor de rest valt het wel mee.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 08:51 schreef twi het volgende:
[..]
RSC2?
"MINE"quote:
Wihhaaaaa, ik ga de komende weken non stop Xboxenquote:Op woensdag 2 juni 2004 11:29 schreef Mister_T het volgende:
Over 4 uur heb ik 2,5 maand vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
twi rond half 8 liven?quote:
Inderdaad, ruil maar om.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:04 schreef Neverstop het volgende:
Hey ff een vraagje tussendoor.
Ik heb vanmiddag een Controller S gekocht (had 2 grote), nou "klikt" alleen m'n linke trigger. Hij blijft niet echt hangen ofzo, maar klikt, beetje irritant. Ben ik de enige die hier last van heeft?
Dan ruil ik m morgen namelijk even om.
Ja en ik ga zuipen met mijn broer, dus ik weet niet meer of ik online ben of nietquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:35 schreef twi het volgende:
* SailingAce gaat vanavond ws ROTK kijken, dus zal niet veel op Live zijn, ofwel erg laat
laat is goed pleur msn aan en ik komquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:35 schreef twi het volgende:
/twigaat vanavond ws ROTK kijken, dus zal niet veel op Live zijn, ofwel erg laat
Er is geen kraslaag. Alleen maar een wit stukje waar de kraslaag hoorde te zitten.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:12 schreef Gamedemon het volgende:
onder die kraslaag mag je nu wel krabben...daar staat ie
Moet ff wakker worden manquote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:45 schreef Gamedemon het volgende:
aceje ga jij nog live straks of nie?
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:14 schreef twi het volgende:
Zit nou eindelijk in de Superrally of wat het ook mag heten. Kan je daar nog mooie auto's unlocken? Ik heb namelijk een schijthekel aan de Rally modusVooral in de regen of sneeuw ('s avonds nog erger).
Nee volgens mij niet, het staat altijd onder de race wat je kan unlocken (een autootje of een wegje).quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:14 schreef twi het volgende:
Zit nou eindelijk in de Superrally of wat het ook mag heten. Kan je daar nog mooie auto's unlocken? Ik heb namelijk een schijthekel aan de Rally modusVooral in de regen of sneeuw ('s avonds nog erger).
Ben beetje mol.. later misschienquote:Op zondag 6 juni 2004 11:44 schreef Gamedemon het volgende:
kom live dan ace!
Zo van.. dan ben ik in ieder geval niet online met dat zooitje ongeregeld.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:51 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wat zijn ong. de vaste tijden/dagen waarop de Fokkers online gaan? Kan ik daar een beetje rekening mee houden.
wat is er met de frameratequote:Op zondag 6 juni 2004 20:49 schreef Gamedemon het volgende:
Waarom vind iedereen PGR2 trouwens in 1 keer kut..aleen door de framerate?
framerate is 30 inplaats van de 60 die RSC2 en DTM bieden...niemand speelt het meerquote:Op zondag 6 juni 2004 21:16 schreef kepler het volgende:
[..]
wat is er met de framerate
Nooit .quote:Op maandag 7 juni 2004 22:43 schreef DinoPK het volgende:
Hoe sommige mensen het in hun zotte kop krijgen om dit spel te verkopen?.... :S
deze week ga ik hem wel weer spelen, en ik heb nog nooit die 30 Frames gemerkt...quote:Op maandag 7 juni 2004 23:40 schreef Gamedemon het volgende:
kwou em vandeweek spelen maar kreeg aleen het antwoord : Nee kut frame rate van iedereen die ik et vroeg
Mooie console he.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, Griekse Kut Amsterdammer?! Kom je ook nog een keer LIVE of niet
Zou haast vergeten dat het nintendy was hequote:Op donderdag 10 juni 2004 01:40 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Mooie console he.
Prima, komen we je online ook niet meer tegenquote:Op donderdag 10 juni 2004 07:29 schreef BMH het volgende:
vanaaf nieuwe content voor Splinter cell. Het is wel premium content. Vuile geldkloppers. Ik kan net zo goed me xbox modden en de content downloaden van het internet. mmhhhh
quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:07 schreef DinoPK het volgende:
niet helemaal waar twi: met een gemodde xbox kan je op live, als je het spel gewoon origineel hebt en je downloadt de levels illegaal, dan zou je er gewoon mee op live moeten kunnen spelen. Scheelt je in ieder geval die 5 euro.
Of dit echt zo werkt... dat weet ik niet helemaal zeker.
Tis nu nog 5 euro, maar strax word het 7 euro of 10. En steeds meer content word alleen te verkrijgen via het betalen van geld. Ik vind het schandalig! Je betaald al 6 euro per maand voor het online spelen van spellen die je voor 60 euro in de winkel hebt gekocht, en nog moet je meer gaan betalen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:41 schreef SailingAce het volgende:
Die 5 euro.. wat een sloebers hier zeg. Of je downd het omdat je het een cool spel vind en die extra level wil en waard vind. Of je doet het gewoon niet.
STFU.
Klaag klaag klaag.. weet je wat? Lever jij dat ding lekker in, neem een leven en sodemieter op man!quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:44 schreef BMH het volgende:
[..]
Stelletje butt-holes zijn het![]()
whahahaquote:Op donderdag 10 juni 2004 09:29 schreef twi het volgende:
Premium Content - 5 euro
An Xbox Live game - 50 euro
A 12 month Xbox Live subscription - 60 euro
The look on BHM's face after he forgot to switch off his mod chip while connecting to Live - Priceless
Dat klinkt dan op zich wel weer logisch omdat je 1 keer voor die content betaalt en dus maar 1 keer mag gebruiken... Maar het is wel interessant om een keer te proberen...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:21 schreef twi het volgende:
Volgens mij niet nee. Het is zelfs zo dat als je een gamertag hebt en deze via memorycard overbrengt naar een andere Xbox, je op die "nieuwe" Xbox nog een keer moet betalen voor de content met je "oude" gamertag.
Ik krijg net door dat je in de toekomst ook berichten gaat ontvangen.. iets met FSW ofzoquote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:55 schreef twi het volgende:![]()
![]()
Dat is echt zo verrekte irritant, kan herinneren dat dat ook zo vaak gebeurde met games die ik nog niet had.
doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whehehe. Dat deed ik bij Gieling ook
Gelukkig ben ik er dan niet zo rouwig omquote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:52 schreef SailingAce het volgende:
Ik krijg net door dat je in de toekomst ook berichten gaat ontvangen.. iets met FSW ofzo
fifa is kut...dus nee...mischien wel FSWquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er mensen die in okt/nov met mij gaan Fifa-en![]()
N-ROOOOOOOOOOOOOYYYYYYYYYYYYquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga iig blind voor Fifa 2005Of PES moet in de tussentijd releasen met een Killer LIVE optie, maar dat verwacht ik niet... Meer dan een aankondiging is er nog niet geweest namelijk voor PES
Ritesh koopt Fifa 2005 ook btwAls er dus 2 vs 2 inzit mogen jullie het opnemen tegen ons
Gedaanquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:04 schreef Gamedemon het volgende:
BMH kom je splintercellen?
anders haal je me van block af op msn...
quote:Op zondag 13 juni 2004 08:47 schreef twi het volgende:
Er was gewoon helemaal NIEMAND (behalve DinoPK) online gisteravond. Toch wel een soort van dieptepunt. Alsof er iets beters is te doen op de zaterdagavond
gast ik heb een aantal keer gecheckt of er iemand live was maar ik zag niemand....quote:Op zondag 13 juni 2004 08:47 schreef twi het volgende:
Er was gewoon helemaal NIEMAND (behalve DinoPK) online gisteravond. Toch wel een soort van dieptepunt. Alsof er iets beters is te doen op de zaterdagavond
Gijs, zaterdagavond is meestal wel stiller dan doordeweeks hoor.quote:Op zondag 13 juni 2004 08:47 schreef twi het volgende:
Kuthoer!! zie je niet dat ik aan het gamen ben dan?? Zout es ff lekker op met je klote bagger films!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:35 schreef Tain het volgende:
Sorry dat ik dus niet veel zei gisteren, maar vriendin had film aanstaan en mag er nooit door heen kleppen
dat weet ik dan ook wel zeker jaquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:42 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Kuthoer!! zie je niet dat ik aan het gamen ben dan?? Zout es ff lekker op met je klote bagger films!!
Ik verzeker je 1 ding...
Van je vriendin zal je geen last meer hebben.. nooit meer.
leg is uit hoe werkt dat?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 07:18 schreef SailingAce het volgende:
Kheb wel gehoord dat mensen op een legale manier die content opnieuw hadden gedowned. En eigenlijk wel logisch ook. Stel.. je save file raakt corrupt, je bent hem kwijt of wat dan ook, dan zou je eigenlijk opnieuw moeten betalen voor iets wat je al hebt betaald?
Dus ik hoorde dat als je je download hebt, je vriend zijn xbox aan je UTP kabel hangt daarna, opnieuw download, dan is het gratis.
telnet is een soort connectie mannier, niets met connectie snelheid oid (voor jou doeleinde) te maken,quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:58 schreef Kondros het volgende:
Ik ga volgende week LIVE halen... ik heb telenet en een router of rooter :s i don't know
Weet iemand of dit hiermee werkt...
ow, ik zat aan het commando 'telnet' te denkenquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:36 schreef twi het volgende:
Telenet is een Belgische breedband ISP
werkt prima, heb hier ook een routerquote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:09 schreef Kondros het volgende:
maar kan het met een router die voor een intern netwerk zorgt? Werkt live dan nog?
nou???quote:p vrijdag 11 juni 2004 07:18 schreef SailingAce het volgende:
Kheb wel gehoord dat mensen op een legale manier die content opnieuw hadden gedowned. En eigenlijk wel logisch ook. Stel.. je save file raakt corrupt, je bent hem kwijt of wat dan ook, dan zou je eigenlijk opnieuw moeten betalen voor iets wat je al hebt betaald?
Dus ik hoorde dat als je je download hebt, je vriend zijn xbox aan je UTP kabel hangt daarna, opnieuw download, dan is het gratis.
-------------------------------------------------------------------------
leg is uit hoe werkt dat?
vriend van mij kan niet live wegens gebrek aan CC maar wil wel content...kan hij dat krijgen via mijn xbox?
Die vriend van je moet zn xbox meenemen.. xbox live weet ik niet of dat geinstalleerd moet zijn, denk het wel eigenlijk. Gewoon draaien, ip handmatig overnemen van jou.. ofzo. en dan content download. Kijk als jij het gewoon mag downen, waarom dan niet op een andere xbox?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nou???
Omdat MS/uitgever waarschijnlijk geen risico wilt nemen en waarschijnlijk naar de Xbox unieke ID kijktquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:22 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Kijk als jij het gewoon mag downen, waarom dan niet op een andere xbox?
de vraag is niet mag....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:22 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Die vriend van je moet zn xbox meenemen.. xbox live weet ik niet of dat geinstalleerd moet zijn, denk het wel eigenlijk. Gewoon draaien, ip handmatig overnemen van jou.. ofzo. en dan content download. Kijk als jij het gewoon mag downen, waarom dan niet op een andere xbox?
jah nuquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:53 schreef gieling het volgende:
wie RS3?
Nee, homer vind ik geen leuke gamenaam.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:07 schreef twi het volgende:
Officieel 60, maar je hebt shops die verkopen een Live kit + MechAssault voor 25 euro. Mediamarkt en Replay geloof ik.
HomerJ, zou die nog beschikbaar zijn? Anders noem je je "i worship bartje twi"
Homer Nexiumquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:10 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Nee, homer vind ik geen leuke gamenaam.
Zou I love Bartje Twi niet beter zijn?
Ook leukquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:16 schreef twi het volgende:
Ik dacht voor jou iets meer aan "Demmit"
Rule 1: You must be able to cummunicatie in dutch, if this is not the case prepare to take some dutch lessons...... anders kan je dit niet lezen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Homer Nexium
Ik denk meer in de trant van BigN fanboyquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:27 schreef HomerJ het volgende:
Hou op Roy
Jah heel leuk maar even kijken:quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:22 schreef gieling het volgende:
[..]
Rule 1: You must be able to cummunicatie in dutch, if this is not the case prepare to take some dutch lessons...... anders kan je dit niet lezen.
Regel 2: Je leeftijd moet minimaal 25 zijn, ... geen plaats voor fanatieke pubers met sproeten.
Regel 3: Je hebt een gamertag van vier karakters, niet meer en niet minder. Deze zal eerst gekeurd moeten worden door alle members.
Regel 4: je hebt een X-Box met het zogenaamde live en een verbinding van minimaal 1024 down en 256 up stream, daarbij ben je woonachtig in the regio 070 en ben je in staat om een mondje k.........
Bron
===============================================================================
1 kan nog, maar 2, 3 en 4 worden lastig
iddquote:Op woensdag 23 juni 2004 21:37 schreef twi het volgende:
Gieling post de regels van de Nexium's
Hoom Nexium
Nee ben er niet.quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zoek nog 2 man om zo (rond half 9) ff een paar potjes terroristhunt te doen..
Roy deed al mee dacht ik.. Twi? Giel? Sailorboy?
Je hebt niet toevallig de firmware geupdate van je router ofzo?quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:18 schreef gijsje79 het volgende:
Helaas doet mijn Live het niet meer.
Krijg steeds de melding dat de kabels niet aangesloten zijn.
Wat dus wel het geval is.
Heb het geprobeerd met mijn 2e kabel en het was nog geen succes.
Mijn netwerk kaarten werken ook goed.
Dus ga morgen maar es bellen met X-box.
Denk dat het meer aan die X-Box ligt dan aan me pc.
Heb geen router.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:22 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je hebt niet toevallig de firmware geupdate van je router ofzo?
ik kreeg die melding dus net ook, en dat lag dus gewoon aan mn router.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:24 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb geen router.
Ik heb mijn internet gedeeld.
Maar hij deed het altijd en van de week kon ik niet meer op live komen.
Heb vandaag me hele pc ervoor leeg gehaald en alles weer opgezet.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:26 schreef Fliepke het volgende:
[..]
ik kreeg die melding dus net ook, en dat lag dus gewoon aan mn router.
Heb je de wizard al eens opnieuw doorlopen, dus gewoon effe opnieuw instellen en dan kijken als het werkt?
ik als je wilt dagg...je slaat me overquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zoek nog 2 man om zo (rond half 9) ff een paar potjes terroristhunt te doen..
Roy deed al mee dacht ik.. Twi? Giel? Sailorboy?
Op de kamer van je broer een switch neerzetten oid en dan vanuit daar een kabeltje naar je xboxquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:35 schreef HomerJ het volgende:
Ik ga mijn X-box op me kamer zetten maar daar heb ik gene internet aansluiting, aan de andere kant van de overloop heeft mijn broer wel een PC met internet aansluiting is dat mogelijk om daar aan te sluiten?
Ik heb geen router
Voor PC erg goed, maar voor xbox erg zonde van snelheid!quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:46 schreef Tain het volgende:
wireless lan neerplanten
hoewel het wel kan natuurlijkquote:Op donderdag 24 juni 2004 20:47 schreef gieling het volgende:
[..]
Voor PC erg goed, maar voor xbox erg zonde van snelheid!
en wirelessrouter/modem niet te vergeten!quote:Op donderdag 24 juni 2004 21:09 schreef Tain het volgende:
dat is het zeker en dan moet je ook nog een access point of een wireless kaartje in je pc zetten
Heb ik alquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:09 schreef Tain het volgende:
dat is het zeker en dan moet je ook nog een access point of een wireless kaartje in je pc zetten
dat hoeft niet als je al een normale router hebtquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:14 schreef gieling het volgende:
[..]
en wirelessrouter/modem niet te vergeten!
hehe ik heb net vorige week 90 euro uitgegeven voor een wireless access point. En heb nog maar 1 wireless ding tot nu toe, maar het begin is erquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:15 schreef twi het volgende:
[..]
Heb ik alIk wil graag een keertje wireless, ben ik van die kutswitch af, maar meer dan 50 dollar ga ik er echt niet aan uitgeven.
Bedankt voor de tip he?quote:Op maandag 28 juni 2004 00:34 schreef Gamedemon het volgende:
twi kom midtown madnessen
twas gezellig toch ?quote:Op maandag 28 juni 2004 04:30 schreef twi het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip he?![]()
![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 11:44 schreef Gamedemon het volgende:
gast wat heb ik lopen kan&e&e& gister...jezus werd er helemaal ziek van
kweet zeker dat als jij weg ging dat ik aleen had doorgegaan...als ik ergens niet tegen kan is het de situatie van gister wel
kwa bugs of dat het gewoon niet wilde lukken?quote:Op maandag 28 juni 2004 17:16 schreef twi het volgende:
We hadden gisternacht tot een uur of half vijf wat problemen met FSW
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 15:51 schreef HomerJ het volgende:
Gieling stuur binnenkort mijn X-Box live starterskit op
Maar ik heb nog steeds geen gamerstag, ik vind Twi of gieling erg coole Gamerstag maar ik kan niks bedenken(Nee geen Nintendo's gamertagEn HomerJ vind ik geen coole gamenaam)
Als ik nu rb6 had, had ik nu mn xbox weer aangezetquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:17 schreef pkwarts het volgende:
ja, wie gaat mij ff helpen bij een potje terrorist hunt?
gelukkig won ik nog op het nippertje, 2 keer dan, met 5-4quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:25 schreef pkwarts het volgende:
net mijn eerste live potje met een fokker gedaan
fliepke en crimson skies, ga nu ff samen met gieling terroristen knallen.
WAAROM HEBBEN JULLIE NIET EERDER VERTELD DAT LIVE ZO STOER WAS?!
eigenlijk best raar, jij had 5-4 en ik 4-5 en het potje stopte bij 10 killsquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:29 schreef Fliepke het volgende:
[..]
gelukkig won ik nog op het nippertje, 2 keer dan, met 5-4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |