Ik vind ze niet zo slecht joh.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:55 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Dan is er niks aan - dan open ik het wel in het dierenforumquote:Op maandag 31 mei 2004 22:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je doet maar, ik heb al heel lang ONZ uit mijn aktives gesloopt
briljant, heb ze helaas alleen nog maar met dj sets gezien maar ze zijn goed en maken meesterlijke nummers, heb je ze laatst bij Armin bij a state of trance gehoord?quote:Op maandag 31 mei 2004 22:37 schreef Ajaxno1 het volgende:
Wat vinden we hier eigenlijk van Rank1. Over het algemeen ben ik niet zo'n trance fan maar die gasten kunnen echt gruwelijk live shows geven
Kamperen is klotuhquote:Op maandag 31 mei 2004 22:57 schreef tong80 het volgende:
Maar het is zo heerlijk mensen uit de tent te lokken.
Geweldigquote:Op maandag 31 mei 2004 23:02 schreef rubbereend het volgende:
hahahaha, muse sloopt de boel nu
Na 3 nummers kan ik er niet zo best meer tegenquote:Op maandag 31 mei 2004 22:57 schreef tong80 het volgende:
Ik vind ze niet zo slecht joh.
Maar het is zo heerlijk mensen uit de tent te lokken.
Jij blijft gewoon op tot twaalf uurquote:Op maandag 31 mei 2004 23:05 schreef Inquistor87 het volgende:
Mensen ik ga slapen tot morgen en gefeli Bluezz
Ze hebben weer plannen om het weer live sets te gaan geven. Ik heb van de week eindelijk hun DVD van hun liveset op Trance Energy 2001 gevonden (de oude was kapotquote:Op maandag 31 mei 2004 22:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
briljant, heb ze helaas alleen nog maar met dj sets gezien maar ze zijn goed en maken meesterlijke nummers, heb je ze laatst bij Armin bij a state of trance gehoord?
en muse nu:
Ja, die uitsmijter was echt gaaf.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:02 schreef rubbereend het volgende:
hahahaha, muse sloopt de boel nu
nieuwe materiaal is ook een stuk stevigerquote:Op maandag 31 mei 2004 23:11 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Ze hebben weer plannen om het weer live sets te gaan geven. Ik heb van de week eindelijk hun DVD van hun liveset op Trance Energy 2001 gevonden (de oude was kapot) Maar heel TE is kut maar die set van hun daar is echt
![]()
Die livesets zijn trouwens harder dan hun radio edits, maar echt respect voor deze gasten. Ik zou niet voor 38.000 man kunnen gaan keyboard spelen (Sensation 2001).
Dat is ook waar, ik zie trouwens Tiesto het niet doen. Heeft wel geloof ik is zulke dingen gedaan, maar de hele muziek/figuur Tiesto vind ik zo slap gewordenquote:Op maandag 31 mei 2004 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nieuwe materiaal is ook een stuk steviger
ja voor 38.000 spelen daar ben je artiest voor!
quote:Op maandag 31 mei 2004 23:11 schreef SCH het volgende:
Bluezz - worden allebeide borsten 20 zometeen?
ben een grote tiesto fan.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:15 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Dat is ook waar, ik zie trouwens Tiesto het niet doen. Heeft wel geloof ik is zulke dingen gedaan, maar de hele muziek/figuur Tiesto vind ik zo slap geworden
Benno mag @ keyboard rammen danquote:Op maandag 31 mei 2004 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben een grote tiesto fan.
maar tiesto is een echt dj en rank 1 is meer live muziek, live sets deed toch ook alleen piet geloof k
hé schaam je om je moeder zo te plagenquote:Op maandag 31 mei 2004 23:19 schreef vegeta het volgende:
Oke bluezz zegt dat ze 45 word zeker hier??
hahahaha,dacht het niet dat zegt ze thuis ook al 20 jaar ongeveer dus zou haar niet geloven hoor.![]()
Oeps je geheim verklapt bluezz sorry.![]()
![]()
op t eindfeest van de danceparade heb k ik ooit 1 van de 2 zien draaien, weet alleen niet meer welke van de 2 nou regelmatig draaide de ander draait eigenlijk nooit (in iedergeval tot voor kort)quote:Op maandag 31 mei 2004 23:19 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Benno mag @ keyboard rammen danof bedoel je ze als DJ? Want zo heb ik ze nog nooit gezien, helaas nog nooit gezien. Hopelijk doen ze weer is eens zoiets @ een Sensation of een Te of wat dan ook.
Dan zou jij ergens in de dertig zijnquote:Op maandag 31 mei 2004 23:19 schreef vegeta het volgende:
Oke bluezz zegt dat ze 45 word zeker hier??
hahahaha,dacht het niet dat zegt ze thuis ook al 20 jaar ongeveer dus zou haar niet geloven hoor.![]()
Oeps je geheim verklapt bluezz sorry.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |