ZX9R | maandag 31 mei 2004 @ 11:38 |
Ja. Hier weer verder! Op zoek naar een leuke brommer voor OPM! ![]() | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 11:43 |
Jep | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 11:44 |
Ja, leuk | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 11:47 |
http://www.marktplaats.nl(...).htm?zoek=thundercat ! | |
PatrickM | maandag 31 mei 2004 @ 11:47 |
tvp ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 11:47 |
quote:vet ![]() | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 11:48 |
http://www.marktplaats.nl(...)=thundercat&oudei=30 | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 11:48 |
mooi fietsen riet maar wel iets boven mijn budget ![]() | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 11:48 |
http://www.marktplaats.nl(...)=thundercat&oudei=15 | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 11:49 |
Is toch nog iets vanaf te lullen! | |
ZX9R | maandag 31 mei 2004 @ 11:49 |
En zoiets OPM? http://www.mobile.de/SIDu(...)111138232183&top=14& | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 11:49 |
quote:daar heb ik geen goede dingen over gelezen op MF, die kleuren zouden niet origineel zijn. | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 11:50 |
quote:woeii ![]() | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 11:50 |
Ik zie het ja, dat zwarte aan de voorkant... maar misschien heeft ie hem gewoon laten spuiten omdat ie dat mooier vond ![]() | |
ZX9R | maandag 31 mei 2004 @ 11:51 |
Das nie veul geld! | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 11:51 |
quote:GSX-R 600 ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 11:51 |
quote:kan, maar op MF raadde iedereen het af... | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 11:53 |
quote:nee maar zijkant is opnieuw gespoten...heb ik weinig trek in om weer zo'n schade fiets te kopen (die missch goedkoop is opgeknapt) | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 11:53 |
MF..... ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 11:53 |
quote:tuurlijk maar geen 1000 euro lijkt me? | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 11:53 |
quote: ![]() ![]() | |
ZX9R | maandag 31 mei 2004 @ 11:54 |
quote:Waar. De kap is ook nog maar voor de helft gespoten. En onbestickerd! | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 11:54 |
quote:Die gasten overdrijven altijd zooooooo erg. Toen ik vertelde dat als ik aan mijn achterwiel draai mn ketting hoorde te ratelen zeiden dat ik geen meter meer kon rijden en dat mn ketting en tandwielen versleten zijn ![]() Terwijl je als je er nieuwe tandwielen en ketting ondergooi dat je ook geratel hoor als je aan het achterwiel draait..... ![]() | |
ZX9R | maandag 31 mei 2004 @ 11:55 |
http://www.mobile.de/SIDZ(...)d=11111111136040778&![]() | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 11:55 |
quote:Ligt het nou aan mij of zie ik gewoon originele stickers... ? Over die Cat heb ik het he | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 11:56 |
quote:Mwa... 500 euro zeker wel. | |
ZX9R | maandag 31 mei 2004 @ 11:56 |
quote:Klik eens op het plaatje. Dan zie je de andere kant van de brommer! | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 11:56 |
quote: ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 11:57 |
quote:woeii ![]() | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 11:57 |
quote:Over die Cat van Marktplaats heb ik het ![]() http://www.marktplaats.nl(...)=thundercat&oudei=15 | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 11:58 |
quote:welke cat? die met dat zwarte deel gespoten? | |
ZX9R | maandag 31 mei 2004 @ 11:58 |
quote:Ach. da's hier op Fok ook zo. Als je een willekeurig computerprobleem leest in DIG heb je meteen van die lui die om een Format c: roepen. ![]() | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 11:59 |
Mijn bandenspanning is ineens laag.... JA koop maar een nieuwe band! Met je huidige band is niks meer mee te beginnen! ![]() ![]() | |
ZX9R | maandag 31 mei 2004 @ 11:59 |
Laverda = italiaans | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 12:00 |
quote:Nieuwe harde schijf.... | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 12:00 |
maarre, mijn voorkeur gaat toch wel uit naar http://www.marktplaats.nl(...)7.htm?av=a&zoek=zx6r alleen, ik houd niet zo van kawa groen (zoals jullie wel weten inmiddels) maar deze kleur groen, dus helemaal groen zonder wit vind ik dus wel weer heel mooi. alleen zit hier een nieuw blok in... | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 12:02 |
quote:WTF? 5000,-- ?? Voor een ZX9R uit 99 met 8000km... let wel op, is een nieuw blok... en is overgespoten, ik weet denk ik al van voor motor dit is ![]() | |
ZX9R | maandag 31 mei 2004 @ 12:02 |
Of toch een zxr750? | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 12:04 |
quote:nee is een ZX6R maar 5000 is toch teveel, was alleen om de kleurstelling aan te geven ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 12:05 |
quote:nee, ik heb zaterdag op een ZX6R gereden en dat vind ik voorlopig zwaar genoeg ![]() | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 12:05 |
Sorry, een 6 ja, hij lijkt in deze kleur erg op de ZX9R ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 12:06 |
idd, mooie kleurstelling zo! een vd weinige kleurstelling die ik echt mooi vind ik in het groen. | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 12:07 |
dit is de andere kleur die ik echt mooi vind http://www.marktplaats.nl(...)a&zoek=zx6r&oudei=30 helaas wat te duur nu ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 12:09 |
http://motor.2dehands.nl/(...)mode=tk&q=thundercat![]() | |
Patrick281 | maandag 31 mei 2004 @ 12:10 |
quote:Goedemorgen. ![]() ![]() Laverda heb ik ook naar zitten kijken voordat ik de Bimota kocht. Ik ben een tijdje lid geweest van het Laverda forum, maar alle technische onvolkomenheden van deze motoren - met name het motorblok deden de weegschaal naar de Bimota doorslaan. OPM .. over Duitsland gesproken .. nog even oude koeien uit de sloot: Volgens mij heb je daar een nog duidelijkere wet dan hier dat je bij verkoop moet melden dat het een schademotor betreft. Dus ik meen dat de koop ongedaan gemaakt had kunnen worden. Je zou de zaak dus winnen. ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 12:11 |
quote:lekker uitgeslapen? quote:dat wist ik dus niet...of ik had het gedaan weet ik ook niet, idd erg omslachtig gedoe allemaal... | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 12:16 |
quote:Ja gaaf he! Zou ook een kandidaat kunnen zijn voor mij hierna over 1,5 jaar ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 12:18 |
zeker ![]() | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 12:20 |
Vette Cat ook! Wel nette fiets denk ik ! Maare, Opties: 25 KW/Geschikt voor klein rijbewijs ![]() | |
ZX9R | maandag 31 mei 2004 @ 12:22 |
![]() klikken! | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 12:22 |
ach meteen eruit halen die hap ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 12:23 |
quote:woe - oeiii!!! ![]() ![]() | |
ZX9R | maandag 31 mei 2004 @ 12:23 |
Ik ben ook voor mezelf aan het kijken! | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 12:24 |
quote:wat betekenen de vette woorden? en hij is niet origineel meer... | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 12:25 |
quote:ok ![]() | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 12:26 |
180 achterband? Rest weet ik niet ![]() | |
ZX9R | maandag 31 mei 2004 @ 12:27 |
Nog niet. Maar die vette woorden weet ik echt niet | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 12:28 |
heckumbau? hekombouw ![]() | |
ZX9R | maandag 31 mei 2004 @ 12:29 |
Zou het iets met de achterkant zijn? Ik zie namelijk geen pinkers. | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 12:29 |
quote:ze zijn er wel | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 12:29 |
Volgens freetranslation.com is leichter heckumbau een easy stern construction ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 12:30 |
quote:jawel, die zitten er strak op! | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 12:30 |
quote:iets met stuur ofzo? | |
ZX9R | maandag 31 mei 2004 @ 12:31 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 12:31 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 12:32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 12:32 |
weet iemand toevallig waar Boekelo ligt? achterhoek ofzo? | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 12:32 |
Is dit niks voor je OPM? http://www.marktplaats.nl(...)m?zoek=zx6r&oudei=15 | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 12:33 |
quote:www.map24.com ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 12:33 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() bij vanvugt stond er ook 1 ![]() ![]() | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 12:34 |
Ik heb er ook wellis opgezeten, lees: gereden ![]() Rijd anders prima! | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 12:34 |
quote:ik ben er nog niet over uti of ik dat rood/paarse mooi vind...ik zal hem eens in het echt moeten zien! en toch 40000 km gereden.. | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 12:35 |
Ja... maar ik heb liever een motor die veel km heeft gereden en altijd warm gereden is eerst.... dan een motor die heel veel stil gestaan heeft ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 12:36 |
quote:dat geloof ik meteen! | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 12:36 |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 12:36 |
quote:enschede ![]() | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 12:37 |
Nee joh.... was gisteren nog effe naar Meppel geweest ![]() Is maar 100km voor jou! | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 12:38 |
op de motor ja...maar ik moet in koekblik... | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 12:38 |
Ik ga in augustus naar Italie..... 1100km rijden, dat is pas ver ![]() | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 12:38 |
quote:Net zo ver als met de motor hoor ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 12:39 |
quote:heb ik niet eens naar gekeken...enschede klinkt voor altijd als buitenland... | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 12:39 |
quote:mooie kleurstelling ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 12:39 |
quote:zo voelt het anders niet ![]() | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 12:42 |
quote:Mooi he... dat begint echt een probleem te worden hier. Ik vind zooooooveel motoren mooi voor hierna, ik zie echt de bomen door het bos niet meer.. Want wat heb ik nu al allemaal gehad.. ![]() ZX6R, Fireblade, GSX-R600, R6, Thundercat, Bandit1200, BlackBird ![]() En vast nog meer ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 12:46 |
herkenbaar ![]() maar thundercat en zx6r hebben nu een duidelijke voorkeur, dat scheelt ![]() | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 12:52 |
Nou, hier ook hoor ![]() ![]() Voordeel is wel dat de ZX6R een stukkie goedkoper dan de GSX-R600 is ! Maar toch blijft een Bandit1200 N ook erg gaaf. | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 12:53 |
![]() ![]() | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 12:54 |
![]() Ding is gewoon heel vet.... | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 12:57 |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 12:58 |
quote: ![]() ![]() quote:blijf je mooi vinden he? ik vind het mooi om te zien maar zelf zal ik er voorlopig niet op rijden ![]() | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 13:01 |
Ach, wacht maar tot je er een keer op rijdt ![]() 50nM meer koppel dan die ZX6R waar je op reed... en dan nog bij een veel lager toerental ook ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 13:34 |
ja ok maar dan nog, de houding, het naked gebeuren ![]() | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 13:41 |
Tja.... maar dan stuurt ie beter dan een ZXR750 ![]() | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 13:44 |
Ik ga ff een eindje rijden, tot later ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 13:44 |
rijd ze ![]() | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 15:30 |
Ben ik weer | |
PatrickM | maandag 31 mei 2004 @ 17:10 |
Ik ben er ook weer... was net bij de Ikea ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 18:13 |
hoi ![]() | |
ZX9R | maandag 31 mei 2004 @ 19:15 |
![]() | |
PatrickM | maandag 31 mei 2004 @ 19:19 |
quote:Overigens met buurmeisje(s) ![]() | |
PatrickM | maandag 31 mei 2004 @ 19:20 |
En oja... het koppie is net kaal gegaan ![]() Before: ![]() After: ![]() | |
ZX9R | maandag 31 mei 2004 @ 19:23 |
![]() | |
PatrickM | maandag 31 mei 2004 @ 19:25 |
quote:En weet je ook de reden? ![]() | |
Patrick281 | maandag 31 mei 2004 @ 19:29 |
quote:Ga je samenwonen. ![]() ![]() Snelle jongen die PatrickM ... | |
ZX9R | maandag 31 mei 2004 @ 19:30 |
Ondeugend? Want die vind kale mannen sexy? | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 19:32 |
is er nog iemand die mee wilt vrijdag, naar de schade cat kijken? | |
PatrickM | maandag 31 mei 2004 @ 19:33 |
Nope... ik heb super dik haar, met tig windkammen die altijd zichtbaar blijven waar ik me heel erg aan stoor, dus daarom eraf ![]() | |
PatrickM | maandag 31 mei 2004 @ 19:33 |
quote:Was het maar zo'n feest ![]() | |
PatrickM | maandag 31 mei 2004 @ 19:34 |
quote:Hoe laat ga je en waar is het? | |
ZX9R | maandag 31 mei 2004 @ 19:34 |
Waar stond ie ook weer OPM? | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 19:34 |
quote:heb ik ook een tijd gehad, net zo kort. nadeel alleen dat je, tenminste ik, het om de 2 weken moest bijscheren... | |
ZX9R | maandag 31 mei 2004 @ 19:35 |
Volgens mij jeukt dat als de ziekte ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 19:35 |
quote:het is vlakbij gouda en hoe laat? geen idee, wanneer de mensen kunnen die meegaan ![]() | |
PatrickM | maandag 31 mei 2004 @ 19:35 |
quote:Bij mij groeit het super hard, dus ik ga er van uit dat ik 1 a 2 keer per week moet gaan bijscheren ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 19:35 |
quote:juist niet, was ideaal. was nog in mijn scootertijd, heerlijk altijd mijn helm op en af zonder haarproblemen ![]() | |
ZX9R | maandag 31 mei 2004 @ 19:36 |
Oeh. Gouda. Zo'n 229,5 kilometer....... | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 19:36 |
quote:bij mij dus ook, ik vond het vrij irri worden op een gegeven moment... | |
PatrickM | maandag 31 mei 2004 @ 19:36 |
quote:Ikzelf zou pas om een uur of half vijf in de buurt van Gouda kunnen zijn... | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 19:37 |
quote:das net wat te ver, denk ik? | |
ZX9R | maandag 31 mei 2004 @ 19:37 |
quote:Ik denk het ook. Heb je je mail nog gehad? | |
PatrickM | maandag 31 mei 2004 @ 19:37 |
quote:Mwoah, het is nu licht geirriteerd... is vrij logisch omdat het de eerste keer is dat de hoofdhuid het zonlicht ziet ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 19:37 |
quote:tja, als er meer meewillen (hoe meer hoe beter ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 19:38 |
quote:ja thx daarvoor nog ![]() | |
ZX9R | maandag 31 mei 2004 @ 19:39 |
Zal eens kijken of ik wat kan doen die vrijdag. Lijkt mij tenminste wel leuk! | |
ZX9R | maandag 31 mei 2004 @ 19:39 |
Zo, ff zwemmen. | |
PatrickM | maandag 31 mei 2004 @ 19:42 |
quote:Ik mijd het chloor nu even liever met mijn hoofd ![]() ik denk dat mijn hoofdhuid eraf zou branden als ik nu in het chloor zou stappen ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 19:43 |
quote:zou echt top zijn als je kwam ![]() | |
Patrick281 | maandag 31 mei 2004 @ 19:51 |
quote:Ik moet vrijdag tot 5 uur werken, Gouda is haalbaar in 30-40 minuten. ![]() Een uurtje eerder weg hebben ze bij ons nog nooit gehoord. Ik heb het wel eens gevraagd. ![]() Als blikken konden doden op mijn werk dan blijk ik meer levens te hebben dan een kat. ![]() ![]() Humor is er erg ver te zoeken. | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 19:53 |
quote:maar...? betekent dat dat je mee kunt gaan of..? | |
Patrick281 | maandag 31 mei 2004 @ 19:57 |
quote:Als je ziet hoe licht het nu is .. althans hier ![]() ![]() Je kan ook je vriendin meenemen, gaan we daarna stappen in Rotterdam ofzo. Ik heb nog wel 2 slaapplaatsen over. ![]() Dit even ter optie natuurlijk. ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 19:58 |
laat maar jongens, ik krijg net een mail dat ie al verkocht is ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 20:02 |
quote:thx voor het aanbod ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 20:05 |
pepijn, al iets gehoord van die rs? | |
Patrick281 | maandag 31 mei 2004 @ 20:10 |
quote:Ik heb net FS even laten bellen. ![]() ![]() Hij is helemaal goed, moet alleen ingevoerd worden.. | |
Free-Spirit | maandag 31 mei 2004 @ 20:13 |
quote:Vuile etter... Pepijn zegt tegen mij dat ik moet bellen zodat ik een motor heb om beter te leren rijden.... | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 20:16 |
quote:fijn dat ze dat er even bij vermelden ![]() | |
Patrick281 | maandag 31 mei 2004 @ 20:20 |
quote:Tja .. vroeg mij meer af of'tie wel in rijdbare staat was i.v.m. cylinder~zuiger wat om de 10.000 vervangen moet worden. ![]() ![]() Maar ermee naar huis rijden gaat dus niet zomaar. Laat staan gelijk kunnen gebruiken. ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 20:24 |
precies, kan ik net zo goed in duitsland gaan shoppen ![]() maarre, deze site doet weinig hier http://www.ilse.nl/r3/?re(...)arch_for=schademotor kan 1 van jullie eens kijken? | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 20:55 |
http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/kawasaki/25565.htm mail gestuurd ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 21:30 |
tis rustig hier, gouda gaat dus niet door helaas...aphen ad rijn missch wel, ik wacht nog op antwoord ![]() | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 22:05 |
quote: ![]() ![]() Heb je je legerkisten en Lonsdale petje al? ![]() | |
ondeugend | maandag 31 mei 2004 @ 22:21 |
quote: ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 22:22 |
heb je het niet meegekregen, ondeugend? | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 22:23 |
het ziet er trouwens niet naar uit dat ik voor zondag een fiets heb he...die rs gaat niet door en de cat was al verkocht... missch dat ik deze week nog langs kan bij die zx6r... | |
ondeugend | maandag 31 mei 2004 @ 22:26 |
Tnx ![]() ![]() Ik zou het wel heel erg jammer vinden hoor.. is er nou echt niks te bedenken mannen ? | |
ondeugend | maandag 31 mei 2004 @ 22:27 |
Kale mannen kunnen trouwens best sexy zijn hoor. ![]() | |
Free-Spirit | maandag 31 mei 2004 @ 22:38 |
quote:Ik denk dat ze in de war zijn met mijn reactie in dat topic ![]() | |
PatrickM | maandag 31 mei 2004 @ 22:47 |
quote:Kisten heb ik wel... voor op de motor ![]() En toevallig een Duitse motor ![]() Alleen ontbreekt het bij mij aan de gedachtengang van het neonazisme ![]() | |
ondeugend | maandag 31 mei 2004 @ 22:47 |
* even naar het topic zapt ![]() euhhh welk topic eigenlijk FS ? ![]() | |
PatrickM | maandag 31 mei 2004 @ 22:48 |
quote: ![]() | |
Rietvaerder | maandag 31 mei 2004 @ 22:49 |
quote:Houden zo dan ![]() Maar je lijkt wel op een skinhead hee ![]() * Rietvaerder , die zit te dollen met PatM | |
PatrickM | maandag 31 mei 2004 @ 22:52 |
Ja euh... het moet ook nog in de zon bijkleuren ![]() moet voorlopig wel ff oppassen met zon... veel zonnebrandolie op hoofd gooien ![]() | |
Free-Spirit | maandag 31 mei 2004 @ 22:54 |
quote:Als je vriend/vriendin zich kaal scheert.. | |
PatrickM | maandag 31 mei 2004 @ 22:59 |
Volgens buurmeisje kan ik het goed hebben ![]() | |
ondeugend | maandag 31 mei 2004 @ 23:04 |
quote:Pak hem maar aan hoor !! ![]() ![]() | |
ondeugend | maandag 31 mei 2004 @ 23:06 |
Hey mannen... ik vind het toch erg sneu voor OPM dat hij niet mee kan. Volgens mij baalt ie als een stekker ook. Niemand van jullie die een 2e motor heeft en die hem voor 1 daggie aan OPM uit wil lenen misschien ? | |
Patrick281 | maandag 31 mei 2004 @ 23:06 |
****Ja Riet ik heb een hele dikke duim. ![]() Ik kom net thuis van 105 kilometertjes rijden met de Beemer. ![]() Hij stond al sinds vrijdag in de garage van FS. ![]() Vanavond was het dus tijd om hem eens echt thuis te laten komen. ![]() Affijn gelijk maar even langs mijn ouders gereden om hem te laten zien.. quote:Mijn vader is een auto en motornoob. ![]() Van mijn moeder mocht ik geen 220-240 rijden.. ![]() Ik vertelde dus nog even dat ik net 180 had gereden .. in een bocht. ![]() Nadat ik bij mijn ouders wegreed ben ik nog even een stuk door de bebouwde kom daar gereden om ergens anders de snelweg op te kunnen gaan... ****Halverwege waren er jongens aan het voetballen op een grasveldje .. gingen allemaal stilstaan en een paar maakten weer van die gashandle bewegingen. ![]() Dus ik heb ze even getracteerd op wat blaffers. ![]() Even verderop gebeurde ongeveer hetzelfde. Ik had toch echt niet het idee een posermotor gekocht te hebben. ![]() Vandaar de dikke duim .. ik heb dat dus niet verzonnen van vrijdag. ![]() Toen ben ik ook nog even bij mijn zus en zwager langs geweest. Die hebben alletwee ook een motor gehad, en mijn zus rijdt nog steeds een oldtimer Honda. (afgelopen tijd woon-werk 140 kilometer naar Amserdam ![]() Ze waren echt verbaast over deze motor, kenden het model en uitvoering ook nog niet. Ik had ze gisteren wel verteld tijdens een BBQ dat ik een BMW had gekocht, maar ze konden er niets sportiefs bij voorstellen. ![]() Mijn zus is nu hartstikke zwanger .. gaat erop zitten - ik denk om het gewoon even het gevoel te krijgen -en rijdt zo met een flinke pets gas de straat uit! En ze had dus geeneens een helm laat staan motorkleding aan. ![]() Mijn zwager werd er aardig boos van, vooral omdat ze dus zwanger is. ik stond er bij te lachen moet ik zeggen, ze kan dus nog steeds -af en toe- heel gaaf uit te hoek komen. Zo ken ik'r weer. ![]() ![]() Ze heeft nog een paar rondjes gedraaid daar in de straat, was erg bevallen.. hanteerbaarheid beter dan haar 400cc Honda'tje. ![]() Nu net weer naar huis gereden dus, wat mij het meest bijgebleven is de tussenaccerelatie van 120 naar 160/180 en gewoon in de 6'de versnelling. Dat is door de cylinderinhoud -dus koppel echt machtig. ![]() Maar het is ook oppassen .. even gas bij om in te halen is gelijk een illegale snelheid rijden. ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 31 mei 2004 @ 23:16 |
quote: ![]() | |
Patrick281 | maandag 31 mei 2004 @ 23:22 |
![]() ![]() | |
Patrick281 | maandag 31 mei 2004 @ 23:24 |
quote:Voornamelijk door het hoge koppel .. ik ging er niet eens zo hard in .. kwam er wel met 180 uit. ![]() Wilde er iets harder inknallen, maar de achterkant voelde wat licht/ springerig aan. Had dus eerst wat snelheid geminderd. | |
Patrick281 | maandag 31 mei 2004 @ 23:42 |
![]() (spiegels ingeklapt .. eerst met imbusje losgedraaid) Alleen behoorlijk shit dat ik met manoeveren het schijfslot vergeten was. ![]() ![]() Kraakt aardig zo'n carbon spatbord. ![]() ![]() | |
Patrick281 | maandag 31 mei 2004 @ 23:56 |
Beste slaapkoppen. ![]() Krijg net een mailtje van mijn zwager .. ![]() Het was al aardig donker aan het worden inderdaad. Toen moest ik nog ff 25 kilomter naar huis. | |
ondeugend | dinsdag 1 juni 2004 @ 01:35 |
OPM ? Is dit wat ? ![]() ¤ 4650, -- | |
Rietvaerder | dinsdag 1 juni 2004 @ 06:42 |
Nee ![]() ![]() (Ik antwoord ff voor hem) | |
Rietvaerder | dinsdag 1 juni 2004 @ 06:53 |
Zondag.... 40% kans op zon en 20% kans op regen. Mooi dus! | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 1 juni 2004 @ 07:34 |
quote:moest je niet je blok demonteren ![]() quote:oops, zonde man! quote:thx ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 1 juni 2004 @ 07:42 |
quote:thx voor het meedenken maar ik vind die minder ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 08:39 |
quote: ![]() ![]() | |
ZX9R | dinsdag 1 juni 2004 @ 09:43 |
quote:Naar zo'n ding heeft mijn pa nog eens serieus staan kijken. En die wil alleen maar toerfietsen. dus..... | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 1 juni 2004 @ 10:43 |
http://www.marktplaats.nl(...)m?av=a&fo=1&zoek=400 een 99er met 21 dkm voor 3850 euro…hier heeft die kennis van mij (Bandit 600) zijn motor ook gekocht. In principe wilde ik zwaarder rijden maar een 99er met die km stand voor dat geld is wel erg aanlokkelijk! Plus is dit bij een motorzaak, wat garantie betekent…hij is wel niet origineel... | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 1 juni 2004 @ 10:54 |
Die groene tinten zou ik trouwens wel wegwerken… | |
ploderus | dinsdag 1 juni 2004 @ 11:57 |
quote:Let wel op dat er mijlen staat ipv kilometers ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 1 juni 2004 @ 11:58 |
Had ik gezien ![]() ![]() | |
ploderus | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:02 |
quote:Verder wel een strak fietsie! Alleen zou ik wel uitkijken. Aangezien je bij je vorige (zelfde type) fiets ook een beetje vermogen mistte ben ik bang dat je dat nu ook weer snel gaat krijgen. Zeker nadat je een proefrit op een ZX6R gedaan hebt ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:05 |
quote:Das ook wel weer waar…maar ik vind het ook een strakke fiets, en voor dat geld. Missch koop ik em wel en zet hem meteen weer in de verkoop na wat kleine wijzigingen… | |
ploderus | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:08 |
quote:Tis idd een strakke fiets voor niet al te veel geld. Weet je eigenlijk waar hij origineel vandaan komt? Ik neem aan dat hij niet oorspronkelijk uit NL komt, aangezien hij Miles op de teller heeft. Wel een mooi design! Dat groene vind ik best wel gaaf bij het zwarte staan. Hij is in ieder geval wel redelijk uniek! ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:13 |
quote:Miles? Zou dat Amerikaans zijn? Ik weet wel dat de motor van die kennis uit Duitsland kwam. quote:uniek, dat zeker. Maar dat groene, nee vooral die velgen zou ik zwart maken ![]() | |
ploderus | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:16 |
quote:Ik weet niet precies waar ze allemaal nog met miles werken. In Engeland geloof ik ook nog toch? Amerika zeker. Eigenlijk alle achterlopende maatschappijen ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:22 |
![]() maar jij kan nog steeds geen vrij krijgen? | |
ploderus | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:24 |
quote:Momenteel zeker nog even niet. Zit in de laatste paar weken van project. Kortom: stressen ![]() Kans is groot dat ik deze week wel een uur of 60 op school ben ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:27 |
quote:erg jammer! ik (wij) zouden graag jouw ZX6R eens in het echt zien/horen! quote:vet ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:29 |
Tja OPM .. een ZZR-600 is misschien dan wat minder sportief maar heeft wel meer bottem power dan een ZXR 400 .. prijs al ver onder de 3.000 voor die ZZR's. ![]() Zeker sportiever en minder log dan een GSX-F. ![]() Bied 2.500 vr.pr. Er staan er ook nog voor minder. ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:44 |
Tja, ZZR…ik vind hem in vergelijking met de ZXR er ‘ouder’ uitzien, net of het om een model gaat van een generatie eerder. Plus vind ik sportiviteit toch wel erg belangrijk, niets zit en rijdt lekkerder dan een SS ![]() Ik ben echt niet bang dat ik me niet weer ga vermaken op die 400 ![]() | |
hollander172 | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:50 |
Laat die ZXR lekker zitten. je hebt er eentje gehad en was niet tevreden toch? Gisteren overigens bijna die van mij in elkaar gereden. ![]() ![]() Niet gevallen overigens, wel een flinke blauwe plek bij mijn knie omdat ik hem daarmee overeind hield bij het remmen. Ben ook een stukje schoenzool kwijtgeraakt onderweg, misschien maar een stel remblokjes onder mijn schoenen gaan monteren. ![]() | |
Gerako | dinsdag 1 juni 2004 @ 12:58 |
quote:RGV 250 nog steeds geen optie? Die vriend van mij heeft hem nog steeds te koop staan, nu voor ¤ 2100,- | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 13:11 |
quote:ABS. ![]() ![]() Gisteren bij het afstappen wel mijn scheenbeen flink zeer gedaan aan het boxerblok. ![]() Schopte er tegenaan. ![]() quote: ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 1 juni 2004 @ 13:19 |
quote:Niet tevreden is een groot woord! Ik heb me er heel goed op vermaakt, alleen tja soms heb je wel eens wensen… quote:tjeezus, dat je hem nog overeind hield! Geluk je dat niet gevallen bent. Net gebeld voor die ZXR400: het is idd een Duitser die oospronkelijk groen was, ze hebben hem zwart gespoten en de wielen en spiegels groen gelaten… | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 13:21 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 1 juni 2004 @ 13:22 |
quote: ![]() ![]() ik bedoelde dus, ik ga me wel vermaken op een ZXR400 hoor! | |
Bloemkool | dinsdag 1 juni 2004 @ 13:36 |
Zit er nu nog prijs verschil in de motoren die je in Duitsland of Belgie koopt? En zo ja loont het zich om ze dan in te voeren of ben je het hele voordeel dan weer kwijt? Misschien iemand die dit al eens gedaan heeft? | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 1 juni 2004 @ 13:47 |
Vrijdag kan ik langskomen bij die ZXR400. Ik heb wel zin om te gaan kijken, maar het is wel in Noord Limburg…wie heeft er zin om mee te gaan? | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 1 juni 2004 @ 13:50 |
quote:als je voor meer dan 4000 euro gaat shoppen in duitsland kun je wel wat geld besparen. Ik heb mijn vorige motor (ZXR400 uit 1995) in duitsland gekocht en ingevoerd. Bpm en keuringskosten waren totaal 160 + 80 + 20 = 260 euro. Aanschaf motor: 2100 euro, dus totaal 2360 euro. Daar betaal je hier wel iets meer voor, alleen ik had de pech dat ik een wrak kocht. Dus kijk goed uit! | |
Gerako | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:10 |
quote: | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:20 |
Och ja, helemaal vergeten op te reageren. Ik had het wel gezien ![]() Heb ik ook nog over zitten nadenken, maar ik zie een RGV meer als een motor voor erbij. Of de prijs moet zodanig interessant zijn (1500 euro) dat ik er wel interesse in krijg. Anders heb ik liever een ZXR400 ![]() | |
Gerako | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:25 |
quote:Hoezo voor erbij, waarom een RGV voor erbij en een ZXR 400 niet? Prijs van 1500 is wel intressesant maar niet echt reeel voor zo`n motor. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:29 |
Een ZXR400 is minder onderhoudsgevoelig, is toch praktischer. | |
Gerako | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:33 |
quote:Onderhoud aan mijn RS valt best mee, alleen de zuigers wisselen heeft hij als extra onderhoud, maar dat is niet eens zo heel duur, daar tegenover komt dat je geen kleppen hebt die je moet stellen. In de 2 jaar dat ik echt met de RS heb gereden heb ik 2 keer de zuigers vervangen en de olie 2 keer vervangen en veel meer onderhoud is er niet nodig. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:37 |
Je hoort ook vaak dat het geen lange afstand motor is, wat vind jij daarvan? | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:41 |
quote:4 fokkers die hier regelmatig zitten. ![]() ![]() Hoe hoger het bedrag hoe meer het scheelt uiteraard. Zelf had ik een motor voor 4.650,00 en de normale prijs is 7.500. Er kwam wel 925 euro BMP bij, 150 euro keuring en het is natuurlijk wel even werk: kijken-vervoer-keuring. | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:42 |
quote:Klopt ..eh wat mij betreft. ![]() | |
Gerako | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:45 |
quote:Ik heb niet echt veel langere afstanden gereden dan 160 km aan een stuk en dat gaat makkelijk. Ik ben er 2 keer mee naar de Ardennen geweest en dat is bij mij vandaan toch ruim 400 km heen, dat heb ik ook in een keer gereden met een vriend van mij, beide op een RS 250 en geheel zonder problemen. Als je maar hoog in de toeren blijft rijden, ongeveer 8000 rpm lager moet je niet rijden op een lange afstand. | |
Gerako | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:47 |
quote:En waarom dan niet wat jou betreft? | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:49 |
![]() Gerako .. waarom niet onder de 8.000?? Bougieproblemen ?? | |
Gerako | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:52 |
quote:Bij 8000 toeren begint hij pas redelijk vermogen te leveren, als je daar onder blijft moet hij gewoon heel hard werken, dit merk je meteen doordat de temperatuur dan flink omhoog gaat. Boven de 8000 toeren heeft hij ruim voldoende vermogen om een snelheid vast te houden en bleef de temperatuur dus ook constant 55 graden wat precies goed is volgens de boekjes. | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 14:59 |
Dat van die koeling merkte ik inderdaad ook, al was boven de 5.000 in principe genoeg bij de RGV. .. ja waren van die toertochten door binnenweggetjes .. met allemaal niet supersport machines. ![]() Het was ook altijd leuk met filerijden, dan liep de temperatuur gevaarlijk hoog op. Moest af en toe uit nood dus wel even de file uit en een oprit nemen voor wat vrij baan .. even flink er voorbij blazen voor wat frisse lucht. ![]() ![]() | |
Gerako | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:02 |
quote:Files zijn inderdaad weleens vervelend omdat hij geen koelfan heeft, maar temperatuur mocht oplopen tot 110 graden, dat heb ik nog niet meegemaakt. Maar normaal werd hij 55/60 graden, als het dan opliep tot 80/90 dan werd het toch altijd wel spannend, maar dus nog niet gevaarlijk. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:04 |
Hmm, vind ik wel een nadeel hoor dat van die files… | |
Gerako | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:08 |
quote:Zolang je blijft rijden is er weinig aan de hand, alleen als je een tijdje stil gaat staan kan je temperatuur behoorlijk snel oplopen in de zomer. | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:11 |
quote:Eigenlijk is de motor toch ook voor erbij of ga je echt kilometervreten. ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:20 |
Nou, als het goed is haalt mijn vriendin over een maand haar rbw (B) en dan heb ik geen vervoer meer. Zij zal dan de auto voornamelijk gaan rijden, dus missch is het ook wel een idee om iets van een RS125 te nemen idd voor de binnenstad. | |
Gerako | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:25 |
quote:Waarom dan een RS 125 en geen 250 (RGV of RS). Een 125 is echt een flinke stap terug hoor, terwijl een 250 echt niet veel groter of zwaarder is maar wel veel sneller en sterker is. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:28 |
Ok, ik had het al eerder gepost: kun je eens vragen wat zijn uiterlijke prijs is? Mijn voorkeur blijft toch wel een zx6r of zxr400, dus vrijdag eens kijken of het wat is maar ik ben wel benieuwd naar zijn laagste prijs ![]() | |
hollander172 | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:29 |
quote:Heeft denk ik weinig met ABS te maken, koude banden+zand, stro en wat mest was er vooral voor verantwoordelijk. "Slikt" ABS dit ook op een motor? Probleem zat ook niet in het remmen zelf maar in het onstabiele oppervlak waarop geremd moest worden. | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:33 |
quote: ![]() ![]() | |
Gerako | dinsdag 1 juni 2004 @ 15:51 |
quote:Hij heeft hem voor ¤ 2400,- te koop staan op Marktplaats, hij heeft daar toen een bod op gekregen van ¤ 2100,- en die jongen/man is wezen kijken en zou hem kopen. Hij is toen weer naar huis gegaan en zou hem afgelopen vrijdag komen ophalen maar heeft afgebeld omdat hij bang was dat hij de 600cc`s niet zou kunnen bijhouden. Ik denk niet dat hij veel lager zal gaan als ¤ 2000,- en dat is hij zeker ook wel waard, maar ik kan het hem pas volgende week vragen hij zit nu namelijk voor een week in Duitsland en ik kan hem daar niet bereiken. Hier is zijn advertentie trouwens: http://www.marktplaats.nl(...)%3D0%26submit1.y%3D0 | |
hollander172 | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:11 |
quote:Overeind houden was wat moeilijk, dat geef ik eerlijk toe. Als je totaal de grip kwijt bent van de voorband dan hou je weinig over... Ik ben er niet van geschrokken en dat vondt ik eigenlijk enger dan het geval zelf. | |
hollander172 | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:14 |
quote:Dus ik onderschat het ABS systeem? Is het dan ook mogelijk op ijs te remmen? ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 1 juni 2004 @ 16:45 |
Ja | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 18:48 |
quote:Jou stukje leest eigenlijk erg grappig. Zij haalt haar rijbewijs en jij hebt geen vervoer meer. ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 1 juni 2004 @ 18:52 |
tja, dat is niet zo bedoeld maar ben bang dat het toch werkelijkheid gaat worden ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 1 juni 2004 @ 18:52 |
![]() | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 18:54 |
Wat is een eigen huishouden toch intensief, ben al bijna 2 uur thuis en alleen maar aan het werk. ![]() Maar goed strax staat het lievelingskostje weer op het menu. ![]() Deze motor heeft een kennis van mij gekocht. En gelijk maar een paar andere uitlaten. Zal ook lekkere doffe klappen geven. ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 1 juni 2004 @ 18:58 |
Hmmm... ![]() | |
Gerako | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:00 |
Mooie motor, zal zeker lekkere klappen geven. Ik zoek nog zo`n stickertje wat hij daar op dat onderste kapje heeft staan. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:01 |
quote: | |
Rietvaerder | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:03 |
Ik vind het niks, maar goed ![]() | |
Gerako | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:15 |
Van rechts naar links bekeken vind ik het vanaf de tankdop af zeg maar een mooie motor, het is alleen jammer van de voorkant. Van kont tot tank vind ik hem echt wel mooi. | |
ook_gek | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:19 |
Ja Motor freaks ![]() Wie kan en wil mij vertellen wat dit is ![]() Op m,n werk stonden opeens 2 hele dikke motoren in het magazijn. En dit kwam ik tegen op het stuur. En nu ben ik heel erg benieuwd wat het is. Je kan er aan draaien zo te zien. Het zit aan het stuur vast. Maar waar het heen loopt kan ik weer net niet zien. | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:20 |
Typisch dat alleen Gerako positief is .. enige met ware Italiaanse voorliefde. ![]() Maar het was voor mij ook een cultuurshock na zijn Bimota YB9. Ik ben er al een paar maandjes aan gewend.. en het blijft toch een Duc. ![]() | |
ook_gek | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:20 |
Als jullie willen kan ik de rest van de foto,s online zetten. Er staat ook een Honda CBR met een hele lekkere uitlaat er onder ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:23 |
quote:Dat is i.v.m. een mogelijke tankslapper .. ze noemen het ook wel een stuurdemper. Als je heel hard bochtuit gaat met de motor kan het stuur eventueel gaan pendelen of zelfs haard heen-en weer slaan. Ik heb het zelf ook eens mogen meemaken toen ik ergens met 235 uit een bocht kwam zetten. ![]() Er lagen van die opgeplakte stroken op de weg i.v.m een reparatie van scheuren in het asfalt. Dat gepaard gaande met de snelheid was net de grens waarop het stuur dus hard heen en weer sloeg. Een stuurdemper gaat dat tegen, en kan het in de meeste gevallen zelfs compleet elimineren. ![]() Het is bij de meeste wegmotoren overbodig trouwens, en bij sommige motoren zit het erop om wat tekortkomingen in het ontwerp van het motorfietsframe te verdoezelen. ![]() | |
ook_gek | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:27 |
En werkt het een beetje? En wat doet het precies. Merk je er veel van? Word het vaak gebruikt? ik heb het nog nooit gezien. Zal zo effe de rest van de foto,s uploaden. Want naar mijn mening zijn het 2 beesten van motoren. Toen ik ze zach wilde ik meteen een motor rijbenwijs ![]() | |
Gerako | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:27 |
quote: Dat is een stuurdemper, deze voorkomt dat het stuur hele snelle bewegingen kan maken. Hiermee voorkom je de zogenaamde tankslappers. quote:Het wordt vaak op motoren die uit hun eigen vrij snel op het achterwiel komen gemonteerd. Vaak bij het optrekken kan je voorwiel het luchtruim kiezen, bij het neerkomen van het voorwiel wiel het stuur nog weleens heel snel heen en weer gaan en met een stuurdemper voorkom je deze snelle bewegingen. | |
ook_gek | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:29 |
AHA dus niet dat het stuur opeens weg draaid als je serieus gas geeft ![]() TERING wat zijn die motoren geil zeg. Ik wil ze echt snel horen door trekken in de toeren. Dat moet echt een super geluid zijn volgens mij ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:29 |
quote:Volgens mij heb jij nog een heeele andere reden. ![]() ![]() quote:Dat is wel kicken, maar mijn motor maakt al lekkere herrie met normaal rijden. Het zijn meer de mensen eromheen die dan meer willen .. zogezegd dat ik flink aan het gas ga zwengelen. Die gebaren maken ze dan ook. ![]() | |
ook_gek | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:30 |
quote:Ik heb geen rijbenwijs nodig om ze te jatten ![]() Of denk jij aan ondeugend ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:31 |
quote:Iets wat je toch mist bij auto's he ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:32 |
quote:50 % goed inderdaad. ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:33 |
quote:De jouwe jankt niet ![]() ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:34 |
quote:Anderen motoren die ik had wel .. maar leverden toch niet deze onverwachte reactie's op. ![]() Vooral die GSX-F600 had een non legal open Laser uitlaat met nabler effect. Nooit iemand gehad die het kon waarderen. ![]() Jij hebt mij nog niet gehoord .. en ach eigenlijk boeit het ook niet zo wat anderen ervan denken. Ik kijk er gewoon van op .. dacht mijn minst opvallende motor ooit te kopen. ![]() Het was bij mijn peiling vorige week ook 10 tegen 0 voor het model~uitvoering dat ik gekocht heb. | |
ook_gek | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:36 |
quote:Welke 50% ![]() | |
ook_gek | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:38 |
quote:als ik ooit de kans krijg om jou in een Ferrari 360 modena of een F355 mee te laten rijden piep je wel anders. Want wel degelijk dat bij de 6 a 7 duizend toeren de motor achter je zich de tering jangt en dat je de druk in je rug voelt. Het geschreeuw naar meer benzine. Om nog sneller te gaan. En nog hoger te janken. Ferrari ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:39 |
quote: ![]() ![]() | |
ook_gek | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:40 |
![]() ![]() ![]() ![]() De rest avn de foto,s ![]() En die uitlaat is wel ERG gaaf moet ik zeggen. Helaas niet al te scherpe foto,s. Moest het doen met m,n telefoon ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:45 |
quote:Kom hier alsjeblieft niet praten over auto's. Er zijn best modellen waar ik ook mijn hartslag voor voel kloppen. Maar een auto geeft niet dezelfde rijervaring als een motorfiets. In een auto kan je bijna slapende rijden zonder op de weg te moeten letten, je hoeft niet in de bocht te duiken en je gewicht gebruiken om de motor door de bocht te trekken en je rijdt gewoon niet in de open lucht - ook een cabrio kan dat gevoel niet geven. Een blikmobiel is gewoon een compleet ander voertuig. ![]() En deze motoren zijn voor iedereen haalbaar, een ...[censuur] is dat duidelijk niet. ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:48 |
zeg het hem pepijn ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:48 |
quote:En waarom staan die "ineens" in het magazijn dan bij jullie?? Als je dit soort foto's maakt in slecht licht laat je camera dan ergens op steunen/ ondergrond. Pak bijvoorbeeld even een trapje die je kan verplaatsen. ![]() ![]() Of gewoon even je adem inhouden. ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:49 |
vette Blade overigens ![]() ![]() | |
Gerako | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:50 |
quote:Begin hier AUB niet over auto`s, daar zijn genoeg andere topics over te vinden. De snelheid zijn wij wel gewend want de meeste motoren, mijne tenminste wel, zijn nog een stukje sneller dan de Ferrari qua optrekken. [ Bericht 0% gewijzigd door Gerako op 01-06-2004 19:54:53 (Hele domme tiepfaut) ] | |
ook_gek | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:52 |
quote:Ik had het niet over rijden. Ik had het over geluid ![]() En nee ik begrijp ook wel dat auto rijden anders is dan motor rijden ![]() Je kan wel mee hangen in de bochten. Maar dat zal niet veel verschil maken ![]() Maar niet uit kiken in bochten? Hmmm is het niet zo dat als je te hard een bocht in duikt met een auto dat je flink moet tegen sturen. En dus ook hard moet werken om een bocht zo snel mogelijk te nemen? Sterker nog. Met een auto dwars door een bocht gaan is ook geen kinder speelgoed. En ook erg leuk ![]() Een auto flink dwars zien gaan in een bocht vind ik leuker dan een motor plat door de bocht zien gaan. Maar aan de andere kant is het geweldig om te zien hoe een motor eerst een lekkere lange streep trekt bij het weg rijden om vervolgens lekker door te trekken op z,n achterwiel. Ik zelf woon in scheveningen. En ik kom echt honderden motoren tegen. Zeker in de zomer. En de van alken madenlaan ( hoofd weg naar scheveningen langs de kazerne) Dat is een geweldige weg om bij het stoplicht effe flink dat gas open te treken. Altijd weer genieten om motoren te zien door trekken. Klinkt ook erg leuk ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:53 |
quote:Sorry .. moet even reageren.. ![]() Maar goed mijn 1085 cc heeft ook een vet koppel. ![]() [ Bericht 51% gewijzigd door Patrick281 op 01-06-2004 20:00:00 ] | |
Rietvaerder | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:54 |
quote: ![]() 6 a 7 duizend toeren? HA! Bij de 8000 toeren begint de mijne pas te leven, om vervolgens bij de 9000 toeren nog een extra schop te geven ![]() ![]() Mijn ZX7R is weer net iets anders..... die kwam pas echt los bij de 11000 toeren.. Nee serieus, auto's doen mij niets.... en al zou een Ferrari indruk op me maken... wie kan dat nou betalen? Ik niet ![]() | |
ook_gek | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:55 |
quote:Ze zijn van de buurman van m,n baas. En ik had wel een digicam bij me. Maar helaas was de accu op ![]() En dat trillen. Tjha ik vind dat ze nog goed gelukt zijn als je denkt dat ik het snel met m,n mobiel gemaakt heb hahaha. Kost die dikke uitlaat eigelijk veel munten? Ding ziet er echt strak uit. En aan de voorkant van de motor zitten gaten gebord lijkt het wel. Is dat standaart of is dat zelf gedaan? Ze zitten niet echt gelijk ![]() De binnen kant is wel met carbon helemaal af gewerkt. | |
Rietvaerder | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:56 |
quote:Simpel.... een 2 cilinder jankt nu eenmaal niet ![]() Jouwe stampt zeg maar ![]() Heeft ook wel wat hoor! En idd, opzouten met koekblik gezeik hier ![]() | |
Gerako | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:58 |
quote:Die uitlaat is wel te betalen, ik weet zo de prijs niet maar het valt wel mee, die gaten voorin zijn standaard volgens mij. | |
ook_gek | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:58 |
quote:1 ding is zeker. Als je lekker geluid wil en de straat stenen er uit trekken moet je ZEKER weten een motor hebben ![]() Kennis van me heeft ook zo een Honda zoals op de foto. Staan er flammen op z,n tank. Vind hij het zonde om dat te beschadigen. Heeft hij er een hoes van leer voor laten maken die 1 op 1 copie is met die vlammen. Meesterlijk mooi gewoon. En een andere kennis van me heeft een Kawa ZZR1100. Nu ben ik niet snel bang op een motor of in een auto. Maar op die motor was ik dat echt wel. Als je ziet hoe snel je van de 220 naar de 270 door trekt is dat stom weg eng. En het idee dat ik er af zou vallen was nog groter. Was niet meer leuk zo veel wint ![]() Maar bij de 190 a 200 nog even dat voorwiel los zien gaan is echt ![]() Was een geweldige ervaring. Nu wil ik dit nog mee maken op een R1 ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 1 juni 2004 @ 19:59 |
quote:Ja is standaard en een beetje kan varieeren van 3 tot 600 euro. Akrapovic is zo'n beetje de neus van de zalm op gebied van uitlaten en dempers. | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 20:00 |
quote:1) Ik heb het niet over performance verschil ![]() 2) Met een a[censuur]o kan iedere sukkel vegen. OK echt goed rijden kunnen er maar weinig, maar het is niet moeilijk om een beetje te driften en te spelen. Gaat het bijna mis dan is de grens veel verder uit te spelen zonder talent dan met de motor. | |
Rietvaerder | dinsdag 1 juni 2004 @ 20:00 |
quote:Ach, alles went.. ![]() De FJR van pa kan er ook wat van... ![]() ![]() ![]() [ Bericht 2% gewijzigd door Rietvaerder op 01-06-2004 20:06:28 ] | |
ook_gek | dinsdag 1 juni 2004 @ 20:05 |
Hij zou wel snel zijn. Maar ik vind het niet mooi er uit zien. Ik ben meer gek op die modellen zoals die staan op mijn foto,s. Al denk ik dat die motor van je vader lekkerder rijd. | |
Rietvaerder | dinsdag 1 juni 2004 @ 20:07 |
Een vriend van mijn pa met dezelfde motor heeft vorige week ondervonden dat de FJR sneller is tot de 140km/h dan een ZX9R uit 2001, dus ![]() Volgens Yamaha: -145PK -132nM koppel -240kg droog 0-100 in 2.8sec Top rond de 250km/h vanwege korte gearing. | |
ook_gek | dinsdag 1 juni 2004 @ 20:16 |
![]() Dit vind ik dan weer een pracht motor ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 1 juni 2004 @ 20:22 |
vrijdag heb ik een afspraak om 1700 uur in Urk voor deze zxr http://www.marktplaats.nl(...)i/25458.htm?zoek=zxr 400. zou der nog iemand mee willen gaan, ik weet t...tis een pokke end rijden voor sommigen, maar voor wat kms draaien wij onze hand toch niet voor om ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 1 juni 2004 @ 20:22 |
quote:dat is het ook! je moet em alleen wel kunnen rijden... | |
Gerako | dinsdag 1 juni 2004 @ 20:51 |
Als je motorverzekering 1 jaar geldig is, en je krijgt vlak voor de datum dat hij afloopt weer een nieuwe acceptgiro voor weer een jaar en je betaald dan niet ben je dan van die verzekering af of moet je deze helemaal afzeggen? | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 20:55 |
quote:In mijn polisvoorwaarden staat duidelijk een jaar stilzwijgende verlenging of minimaal 2 maanden opzegtermijn voordat de nieuwe termijn ingaat. Voor de motorscoot kreeg ik een brief na verkoop: wij hebben uw verzekering bevroren. ![]() Ondanks verkoop proberen ze je er nog aan vast te pinnen. ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 1 juni 2004 @ 21:02 |
quote:Rechtdoor zou wel lukken he ![]() | |
Gerako | dinsdag 1 juni 2004 @ 21:04 |
quote:Dat zou dus betekenen dat ik nu weer een jaar moet betalen en dan pas weer kan opzeggen. | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 21:09 |
quote:Tja een bedrijf in onze economie mag natuurlijk wel enige bedrijfsmatige zekerheden inbouwen, al dit dient alleen hun eigen doel. ![]() Met deze voorwaarden ben je accoord gegaan toen je de verzekering nam. Benieuwd is naar alle voorwaarden van de KNMV verzekering voor de R1100S.. ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 21:13 |
quote: quote: ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 1 juni 2004 @ 21:14 |
![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 1 juni 2004 @ 21:15 |
![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 1 juni 2004 @ 21:16 |
Tja ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 1 juni 2004 @ 21:17 |
nou ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 21:18 |
Nee. ![]() ![]() En ik denk dat je het geld toch beter in iets anders kan steken. Het heeft ook iets weg van willekeur nu deze motor, en alle andere optie's. Volgens mij was je toch op je ZXR400 uitgekeken waarna het hele balletje pas ging rollen. ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 1 juni 2004 @ 21:27 |
Ja, te weinig vermogen onderin enzo toch? | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 1 juni 2004 @ 21:27 |
das ook wel weer zo, dat zei hollander ook al... maarja, als ze die dingen voor die prijzen aanbieden wordt het voor mij verleidelijk om eens een kijkje te gaan nemen... maarja, net een mail gehad van deze http://www.marktplaats.nl(...)?av=a&fo=1&zoek=zx6r zx6r en hij kan in principe ook op vrijdag. dat was in alphen ad rijn... | |
hollander172 | dinsdag 1 juni 2004 @ 21:40 |
quote:Hmmmm, je wil te graag Jesse. Laat die ZXR nou lekker staan in Urk, je verkoopt je eigen ZXR voor 1750 en wil deze weer voor 3350,- kopen? ![]() Ga lekker voor een ZX6R, vergeet alleen niet dat je niet echt lang op de ZXR hebt rondgestuurd en dus nog lang niet het onderste uit de kan hebt gehaald. Je vond hem traag en nu naar een ZX6R overstappen is niet verkeerd maar ook hier zal je weer opnieuw op moeten leren rijden. /edit: die ZX6R komt me heel bekend voor......... Zelfs de achtergrond is hetzelfde. Als ik het goed heb is dit of degene die in Lopik is gekocht (pas op voor lekke keerringen voor) of degene uit Almere, ik gok op deze. (weet het niet meer precies) Dit was een ex-racer waar nieuwe kappen op zijn gezet, frame is krom en het blok heeft wat schade, vraag er maar eens naar als je er bent. Willen ze de kappen er niet afhalen dan weet je het zeker. (let op motor- en framenummer.) [ Bericht 8% gewijzigd door hollander172 op 01-06-2004 21:58:03 ] | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 21:43 |
quote:Kijk dan gaan we praten! Alphen is iets verder dan Gouda maar de motor is interessant. Heb je dit document trouwens wel eens gezien? | |
PatrickM | dinsdag 1 juni 2004 @ 21:49 |
Zo... ik ga lekker fietsend naar mijn werk tot en met a.s. vrijdag ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 21:58 |
quote:Want? Morgen regen trouwens. Ik ben vandaag ook gewoon op de fiets geweest . ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 1 juni 2004 @ 22:00 |
lekker lars, dat klinkt niet best ![]() ja, pepijn dat document had ik al eens eerder gezien, maar nu save ik hem ff. thx ![]() | |
Gerako | dinsdag 1 juni 2004 @ 22:02 |
OPM, heb jij je motor verkocht voor ¤ 1750,- !? Je vroeg er toch een stuk meer voor dacht ik, waarom nou zo weinig en waarom heb je hem eigenlijk weggedaan want dat begrijp ik eigenlijk nog niet? | |
hollander172 | dinsdag 1 juni 2004 @ 22:08 |
quote:Ik zeg niet dat het zo is he? Ik herken alleen de foto, bij de eerste heb je overigens een goede koop, bij de tweede niet. (dat was je wel duidelijk geloof ik.) Je kan trouwens ook een keurmeester meenemen als je het wat vindt, kost wel wat (geloof iets van 200,- afhankelijk van de afstand) maar een slechte fiets kopen kost nog veel meer. Als je dit wil kan ik het adres wel even opzoeken, waarschijnlijk weten de anderen ook wel wat ik bedoel. | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 22:09 |
quote: quote:~back~into~the~future Het is igg geen supersport .. ![]() Hij heeft wel Ducati 916 gereden, en natuurlijk een Bimota YB-9. ![]() En hij is razend snel op Zolder. ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 22:14 |
quote:Fok Motorclub [SC deel 25] | |
Gerako | dinsdag 1 juni 2004 @ 22:22 |
quote:Ik heb het gelezen, en volgens mij heb je een grote fout gemaakt. Waar heb je hem verkocht als ik vragen mag? | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 22:23 |
quote:Tja zie de reactie's op de navolgende pagina's. Iets minder resoluut nog dan jij maar goed.. ![]() | |
PatrickM | dinsdag 1 juni 2004 @ 22:27 |
quote:Niet aan de kust ![]() Vandaag ook maar een paar spetters gevallen. Vandaag 40 kilometer gefiets ![]() morgen tot en met vrijdag maar 8 km i.p.v. de gebruikelijke 28 (als ik fiets, ga normaal op de motor naar mijn werk, is op motor 45 km per dag). Zit nu bij mijn zus en zwager in huis om op de hond te passen (ze zijn op vakantie) ![]() Maar dat is niet zo ver van mijn werk weg ![]() Dus vind het niet zo erg ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 22:29 |
quote:Dus ik kan veilig mijn RS aan de buitenlucht blootstellen morgen? Ik was van plan op de fiets te gaan. ![]() Beter ik nat dan de RS. ![]() ![]() | |
ondeugend | dinsdag 1 juni 2004 @ 22:30 |
FERARI !!!!!!![]() | |
PatrickM | dinsdag 1 juni 2004 @ 22:32 |
quote:Aan de kust overwegend droog ![]() ![]() ![]() | |
Gerako | dinsdag 1 juni 2004 @ 22:33 |
quote:APRILIA !!!!!!!! Sorry... | |
PatrickM | dinsdag 1 juni 2004 @ 22:33 |
quote:Zo kut, dat je het zelfs verkeerd spelt ![]() | |
PatrickM | dinsdag 1 juni 2004 @ 22:34 |
BMW !!!!!!!!! ik kan natuurlijk niet achterblijven ![]() | |
ondeugend | dinsdag 1 juni 2004 @ 22:34 |
r te weinig he...... ik zag het net pas ![]() | |
PatrickM | dinsdag 1 juni 2004 @ 22:37 |
Geeft niet... ik vind F[censuur]i ook echt wel mooie auto's en er komt best aardig geluid uit. Alleen kan dat allemaal niet tippen aan het geluid van een S[censuur]u Impreza WRX met groep N uitlaat ![]() de enige a[censuur]o waar ik echt geil van word van dat geluid ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 22:38 |
quote:Mag ik een ban voor iemand aanvragen? ![]() ![]() | |
PatrickM | dinsdag 1 juni 2004 @ 22:39 |
P.s. de vrouwen op mijn werk zeggen dat mijn kapsel (of gebrek daaraan, zoals je wilt ![]() ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 1 juni 2004 @ 22:44 |
quote:Waarachtig! Een Boxermotorblok. ![]() ![]() Ik heb trouwens een giantische blauwe plek op mijn been met een diameter van 7 centimer doordat ik gisteren verkeedr afstapte en keihard met mijn scheenbeen het boxerblok raakte. ![]() | |
ondeugend | dinsdag 1 juni 2004 @ 22:44 |
quote:Dat mag... vragen om een ban geeft immers een ban ![]() |