quote:General specifications
Country of origin Italy
Years of production 1987 - 1988
Numbers built 10
Body design N/A
Weight 542 kg / 1194.9 lbs
Drivetrain
Engine Type 033/D 120º V6
Engine location Mid, longitudinally mounted
Displacement 1.496 liter / 91.3 cu in
Valvetrain 4 valves/cylinder, DOHC
Fuel feed Weber-Marelli Fuel injection
Aspiration Two Garrett turbos
Gearbox Ferrari Type 638 6 Speed Manual
Drive Rear wheel drive
Performance figures
Power 880 bhp / 656.5 kW @ 11500 rpm
BHP/Liter 588.2
Torque N/A
Power to weight ratio 1.62 bhp/kg
quote:Op maandag 31 mei 2004 00:44 schreef hermandeperman het volgende:
ja, deze
johquote:Op maandag 31 mei 2004 00:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
iets met 187 bijv.
't enige dat k kon vinden was de Mega Monte Carlo, top speed 187... maar da's kut. Ik wil wat leukers.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
joh![]()
ben al aan het kijken hor... doe maar rustig![]()
Nee wel van 251 maar dat is niet goed zeker?quote:Op maandag 31 mei 2004 00:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
't enige dat k kon vinden was de Mega Monte Carlo, top speed 187... maar da's kut. Ik wil wat leukers.
Heeft niet iemand toevallig een flitsfoto van 187km/h?
heb al het een en ander veranderdquote:Op maandag 31 mei 2004 00:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
't enige dat k kon vinden was de Mega Monte Carlo, top speed 187... maar da's kut. Ik wil wat leukers.
Heeft niet iemand toevallig een flitsfoto van 187km/h?
kom maar op danquote:Op maandag 31 mei 2004 00:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee wel van 251 maar dat is niet goed zeker?
Dan ben je een mietjequote:Op maandag 31 mei 2004 00:49 schreef PeuRac het volgende:
ook_gek, niet iedereen kan een DVD-recorder betalen
quote:Op maandag 31 mei 2004 00:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb al het een en ander veranderd
Normaal neem ik t op via de recorder die op de pc zit, maar m'n ouders zijn aan t verbouwen en hebben de pc dus los getrokken in de woonkamerquote:Op maandag 31 mei 2004 00:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan ben je een mietje
Die van mij ga ik weer weg doen
hint....quote:Op maandag 31 mei 2004 00:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
TF, wat is de bedoeling dat er na de zomer komt?
verdomme... het ziet er dus naar uit dat ik de aflevering echt ga missen....quote:Op maandag 31 mei 2004 00:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Normaal neem ik t op via de recorder die op de pc zit, maar m'n ouders zijn aan t verbouwen en hebben de pc dus los getrokken in de woonkamer
MKIII?quote:Op maandag 31 mei 2004 00:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hint....
vliegtuig, ouder type, turbo
www.sleepy-fish.comquote:Op maandag 31 mei 2004 00:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
verdomme... het ziet er dus naar uit dat ik de aflevering echt ga missen....![]()
mk5, t18 serie is hetquote:Op maandag 31 mei 2004 00:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
MKIII?
MKIV?
oiquote:Op maandag 31 mei 2004 00:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hint....
Edit - ik slaap alquote:Op maandag 31 mei 2004 00:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hint....
quote:Op maandag 31 mei 2004 00:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
oi
Celica ST205 of ST185?
welterusten
Voor 67 euroquote:Op maandag 31 mei 2004 00:49 schreef PeuRac het volgende:
ook_gek, niet iedereen kan een DVD-recorder betalen
Ik ook nietquote:Op maandag 31 mei 2004 01:04 schreef ook_gek het volgende:
Iedereen gaat slapen
ik niet.
Hoiquote:Op maandag 31 mei 2004 01:08 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Voor 67 euro.
[..]
Ik ook niet.
Ik nietquote:Op maandag 31 mei 2004 01:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoi
Ik heb een stand alone DVD recorder hoor![]()
Ik heb er 31 hier thuis liggenquote:Op maandag 31 mei 2004 01:14 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik niet. ik heb er 2 in mijn pc, dat telt niet mee.
.
quote:Op maandag 31 mei 2004 01:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb er 31 hier thuis liggen
Maar die gaan dinsdag mee naar m,n werk
Zijn allemaal 8X + en - branders
Toch leuk om te zienquote:An extremely emotional Jean Alesi rides in on the back of Michael Schumacher's Benetton after his one and only Formula One win. Alesi, much loved by the Tifosi, had waited five years for this win. Could Ferrari be on the way back?
Damn, hoe zouden ze daaraan komen, wel vetquote:Op maandag 31 mei 2004 01:26 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
iemand een neus kopen
[afbeelding]
Shit kan je gewoon kopen
Staat geen prijs bij![]()
http://www.cstudio.net/carparts.htm
Kan je onderdelen kopen![]()
n aar Assen, Duitse autofestivalquote:Op maandag 31 mei 2004 03:30 schreef dnzl het volgende:
Waarheen/wat doen
God is dat vandaag?quote:Op maandag 31 mei 2004 03:41 schreef LWaS het volgende:
[..]
n aar Assen, Duitse autofestival
wua weer maakt het weinig uit geloof ikquote:Op maandag 31 mei 2004 03:43 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
God is dat vandaag?
Jad gehoopt dat het gisteren was eigenlijk...
Maat van mij gaat er ook heen. Is ook een opel gek. Ascona 2.0 sr/e geloof ik.quote:Op maandag 31 mei 2004 03:46 schreef LWaS het volgende:
[..]
wua weer maakt het weinig uit geloof ik
maar ja, fijn met de Tigra club erheen...moet om 4.45 op het meetingpunt zijn
Ik dnek dat er een hoopmet een opel of volkswagen zijnquote:Op maandag 31 mei 2004 03:47 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Maat van mij gaat er ook heen. Is ook een opel gek. Ascona 2.0 sr/e geloof ik.
Weet niet of hij er staat met een club oid.
maja... opzich wel handig... lijkt een beetje op het systeem van de nieuwe renaults!!!quote:Op maandag 31 mei 2004 10:37 schreef BoJo het volgende:
Nu heb ik denk ik een geschikt en niet duur alarm gevonden op eBay maar die heeft een functie waar ik niet weet of ik daar zo gelukkig mee moet zijn.
Als je nl. binnen 5 meter van je auto komt dan opent ie automatisch en buiten 5 meter sluit ie automatisch. hmmm![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 10:41 schreef BoJo het volgende:
Als je twijfelt of ie wel opslot zit en je gaat kijken binnen die 5 meter (anders zie je het toch niet) dan gaat ie weer open , krijg je dan niet zo'n mr. bean vicieuze circel![]()
Mogguh hermandepermanquote:Op maandag 31 mei 2004 10:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
môge MutZ![]()
zeker niet nee... maar werkt het wel goed dan voor maar 60eu???? beetje goedkoop denk ik of niet...?quote:Op maandag 31 mei 2004 10:46 schreef BoJo het volgende:ghehehe , tsja en derest die ik vind hebben bijna allemaal zo'n remote start functie , op afstand je motor laten starten. Dat wil ik al helemaal niet hebben.
Ik vraag me af of die functie van het automatisch deur openen uit te schakelen valt, want zo'n 60 dollar incl verzendkosten en DHL fast (1-2 dagen) is niet duur vind ik.
môge... hoeveel examens moet je nog??quote:Op maandag 31 mei 2004 10:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Mogguh hermandeperman![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 10:48 schreef BoJo het volgende:
En dan hebben ze er ook 1ntje met zo'n afstandbediening en sleutel :
[afbeelding]
Wat moet je in godsnaam met zo'n namaak sleutel want die past toch niet
de feedbacks op eBay zijn positief. En ik hoef geen mega duur alarm, gaat me meer om het op afstand openen van m'n deuren met zo'n knopje.quote:Op maandag 31 mei 2004 10:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zeker niet nee... maar werkt het wel goed dan voor maar 60eu???? beetje goedkoop denk ik of niet...?
Hopen dat het een beetje simpel in te bouwen is want die hele dure (weet naam ff niet meer...) zijn HEEL moeilijk om in te bouwen!!!quote:Op maandag 31 mei 2004 10:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
de feedbacks op eBay zijn positief. En ik hoef geen mega duur alarm, gaat me meer om het op afstand openen van m'n deuren met zo'n knopje.
me pa heeft ooit in de beveiliging gewerkt vroegah, en die claimt dat ie het kan. Moet ik ook nog zienquote:Op maandag 31 mei 2004 10:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hopen dat het een beetje simpel in te bouwen is want die hele dure (weet naam ff niet meer...) zijn HEEL moeilijk om in te bouwen!!!
eet zequote:Op maandag 31 mei 2004 10:54 schreef hermandeperman het volgende:
Mensen, ik ga ff wat eten!!!
ik heb ook cv alleen niet bediend op afstand. Dat had die vorige eigenaar eruit gesloopt ofzo, vraag me niet waaromquote:Op maandag 31 mei 2004 11:06 schreef Fugie het volgende:
ik heb al centrale deurvegrendeling en een klasse 2 alarm op me vectra
quote:Sommigen kunnen beter de olie laten zitten en de auto verversen.
dankjequote:Op maandag 31 mei 2004 11:29 schreef BoJo het volgende:
Veel plezier![]()
1quote:Op maandag 31 mei 2004 10:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
môge... hoeveel examens moet je nog??
hoi ijsmeis,quote:Op maandag 31 mei 2004 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
Hallo allemaal
EK hèquote:Op maandag 31 mei 2004 11:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoi ijsmeis,
wat een nationalistische avatar heb je![]()
Bij je sleutelboer op maat laten slijpen misschienquote:Op maandag 31 mei 2004 10:48 schreef BoJo het volgende:
En dan hebben ze er ook 1ntje met zo'n afstandbediening en sleutel :
[afbeelding]
Wat moet je in godsnaam met zo'n namaak sleutel want die past toch niet
quote:Op maandag 31 mei 2004 12:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij je sleutelboer op maat laten slijpen misschien
De meesten van nu hebben een beveiliging daar tegenquote:Op maandag 31 mei 2004 12:20 schreef ook_gek het volgende:
kennis van me had een alarm dat als je langer dan 5 min niks gedaan had. Dat de auto van zelf op slot ging.
Wij gaan op wintersport. En die kennis van me gaat mee met z,n auto we stoppen om de benen te streken. 25min later willen we gaan AUTO op slot met de sleutel in het contakt
reserve sleutel in de tas IN de auto
gelukkig lag z,n zoontje te slapen. Die hebben we wakker gemaakt en die heeft na 10min de deur open gemaakt
Kan verschillende ookzaken hebben, wat voor een alarm gaat het om, welke dingen zijn/gaan aan als het alarm aan staat (een standkachel bijv)quote:Op maandag 31 mei 2004 12:21 schreef ijsmeis het volgende:
Alarm.. weet iemand waarom een alarm steeds afgaat? (ook al zit er geen vlieg in)
Als het de goede basissleutel is wel ja, en als dat niet zo is, kan hij em misschien nog wel bestellen.quote:Op maandag 31 mei 2004 12:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
ohja, kan dat?
![]()
![]()
Moguh MutZiequote:Op maandag 31 mei 2004 12:19 schreef MutZ het volgende:
Mogguh ijsmeis, ook_gek en PeuRac...
quote:Op maandag 31 mei 2004 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan verschillende ookzaken hebben, wat voor een alarm gaat het om, welke dingen zijn/gaan aan als het alarm aan staat (een standkachel bijv)
Bij jullie eigen auto?quote:Op maandag 31 mei 2004 12:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Ik heb geen idee eigenlijk..
Maar volgens mij gaat er niks aan.
Hij doet dit ook pas sinds 2 weken..
Hmm.. volgens mij geen van deze dingenquote:Op maandag 31 mei 2004 12:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij jullie eigen auto?
Een lost kontaktje? Accu van het alarm leeg (ja die heeft die, zodat het ook nag af kan gaan als de auto-accu leeg is, of als de stroom toevoer af wordt gesloten). Een langs rijdende vrachtwagen?
Huh? Op welke post?quote:Op maandag 31 mei 2004 12:35 schreef PeuRac het volgende:
ijmeis, waarom krijg ik geen reaktie op mijn post![]()
ik verwachte een leuk/geinig/gevat antwoord
jij postkrikkerquote:Op maandag 31 mei 2004 12:31 schreef PeuRac het volgende:
Zo t lijkt wel of ik aan t postkrikken ben, of ben ik gewoon lui?
lijkt me sterk dat ik met die sleutel en mijn orginele sleutel naar zo'n boer ga en dat ie het zomaar effe kopieerd voor me.quote:Op maandag 31 mei 2004 12:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als het de goede basissleutel is wel ja, en als dat niet zo is, kan hij em misschien nog wel bestellen.
Raar, ja ik zou t zo ook niet weten, maar t probleem met alarm installatie's is, soms zit het in hele kleine simpele dingen. Maar t kan echt dagen kosten om die te vinden. Zoals op m'n stage het alarm elke ochtend afging, en het kon maar niet gevonden worden. Wat bleek, elke ochtend ging de standkachel aan, zodat die kerel warm naar zijn werk kon. Maar doordat er lucht ging circuleren, detecteerde de interieur detectie wat en liet het alarm afgaan. Het koste 2 en een halve dag om dit te vinden.quote:Op maandag 31 mei 2004 12:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm.. volgens mij geen van deze dingen
Hij staat op de oprit.. dus ook geen last van vrachtwagens of katten die er tegenop lopen.
Hij doet het ook niet elke dag.. soms 2x in de week ofzo en dan staat ie weer te knipperen.
lolquote:Op maandag 31 mei 2004 12:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Raar, ja ik zou t zo ook niet weten, maar t probleem met alarm installatie's is, soms zit het in hele kleine simpele dingen. Maar t kan echt dagen kosten om die te vinden. Zoals op m'n stage het alarm elke ochtend afging, en het kon maar niet gevonden worden. Wat bleek, elke ochtend ging de standkachel aan, zodat die kerel warm naar zijn werk kon. Maar doordat er lucht ging circuleren, detecteerde de interieur detectie wat en liet het alarm afgaan. Het koste 2 en een halve dag om dit te vinden.
Op m'n stage, kom ik aan met 10 autosleutels, "ja deze wil ik allemaal 3 keer gekopieerd hebben, kom over een half uur weer terugquote:Op maandag 31 mei 2004 12:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat ik met die sleutel en mijn orginele sleutel naar zo'n boer ga en dat ie het zomaar effe kopieerd voor me.![]()
Die in je CRX topicquote:Op maandag 31 mei 2004 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Huh? Op welke post?
Dankje voor je reaktie, in mijn topic. Ik neem aan dat het het over je vriends auto hebt, dan is het helemaal goed (want je vaders auto kan niet, omdat hij iets ouder is als 25 denk ikquote:Op maandag 31 mei 2004 12:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
ff kijken
van mijn scootersleutel+sleutel van 't slot was geen fatsoenlijke moeder-sleutel(noem je dit zo?) te vindenquote:Op maandag 31 mei 2004 12:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op m'n stage, kom ik aan met 10 autosleutels, "ja deze wil ik allemaal 3 keer gekopieerd hebben, kom over een half uur weer terug"
Half uur later ging ik met 40 sleutels naar de zaak terug. Totaal geen probleem, was zo gebeurd, 1 sleutel kost 1-2min.
quote:Op maandag 31 mei 2004 12:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dankje voor je reaktie, in mijn topic. Ik neem aan dat het het over je vriends auto hebt, dan is het helemaal goed (want je vaders auto kan niet, omdat hij iets ouder is als 25 denk ik)
Dat is balen, ik had toen van alle auto's de reserve sleutel mee, die waren nog nieuw. De gebruikte sleutels waren van sommige auto's al zo ver versleten, dat of de deur niet meer open ging, of het contactslot niet meer wou draaienquote:Op maandag 31 mei 2004 12:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
van mijn scootersleutel+sleutel van 't slot was geen fatsoenlijke moeder-sleutel(noem je dit zo?) te vindendan ben ik die sleutels een week kwijt ongeveer, om ze na te laten maken
![]()
Fijne middagquote:Op maandag 31 mei 2004 12:56 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben weer weg![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 12:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moguh MutZie
quote:Op maandag 31 mei 2004 12:56 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben weer weg![]()
Wat ga je allemaal doen vandaag? Ik moet zo werkenquote:Op maandag 31 mei 2004 12:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
Altijd leuk he, de stoep is schoon maar t irritante is dat t lijkt alof al t vuil naar jou is gesprongenquote:Op maandag 31 mei 2004 13:27 schreef hermandeperman het volgende:
Hej mensen, ben ik weer
Heb net de hele boel afgespoten met de hogedrukspuit![]()
leuke ideetjes hebben ouders altijd![]()
Maar goed.... nu ff douchen en dergelijke... dan weer naar verjaardag en weer terug naar mijn kamertje in het Rotterdamse!!!!![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 13:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Altijd leuk he, de stoep is schoon maar t irritante is dat t lijkt alof al t vuil naar jou is gesprongen
Ik verblijd m'n bed momenteel met m'n aanwezigheid...quote:Op maandag 31 mei 2004 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal doen vandaag? Ik moet zo werkenhelemaal geen zin in
quote:Op maandag 31 mei 2004 14:16 schreef BoJo het volgende:
Het leuke is dat ik een mp3 autoradio heb maar ik te lui ben steeds een cd te maken of ik vergeet de vorige cd mee naar boven te nemen om hem aan te vullen
Haha, mijn broertje doet precies hetzelfde momenteel!!!quote:Op maandag 31 mei 2004 14:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik verblijd m'n bed momenteel met m'n aanwezigheid...Ben verder scheikunde aan het leren...
Maar hij ligt denk niet verplicht op bed??quote:Op maandag 31 mei 2004 14:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Haha, mijn broertje doet precies hetzelfde momenteel!!!
Scheikunde leren in bed![]()
ik ben lui jaquote:Op maandag 31 mei 2004 14:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
5 minuten werk man!!!![]()
nope..... vind het lekker leren in bed...quote:Op maandag 31 mei 2004 14:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Maar hij ligt denk niet verplicht op bed??
doeiiiquote:Op maandag 31 mei 2004 14:28 schreef hermandeperman het volgende:
Maar goed mensen, ik ga nu naar een verjaardag, daarna BBQ-en en dan reizen naar mijn hokkie in Rotterdam!!
Tot vanavond
Veel plezier allemaal nog!!!
Ik wil deze auto hebbenquote:Ferrari Mondial, bouwjaar 1981, kleur rood met beige leder interieur, hele mooie auto v.v. el. schuifdak, ramen,
airco, 348 wielen, 65.000 km. nieuwe banden,
gloednieuwe APK tot mei 2005.
telf.
quote:Op maandag 31 mei 2004 17:37 schreef carfreak het volgende:
![]()
oude roms spelenquote:Op maandag 31 mei 2004 17:21 schreef BoJo het volgende:
sow ik verveel me de tering, misschien maar eens een rondje door de stad doen. PGR2 in real life
* Xtreem mompelt iets over carmageddonquote:Op maandag 31 mei 2004 17:21 schreef BoJo het volgende:
sow ik verveel me de tering, misschien maar eens een rondje door de stad doen. PGR2 in real life
Is best nog goedkoopquote:Op maandag 31 mei 2004 17:02 schreef BoJo het volgende:
op marktplaats staan er 3 te koop :
hier 1 er van: http://www.marktplaats.nl(...)tm?av=a&zoek=stealth
3 liter v6 , best aardig maar magertjes voor een amerikaan.
Man man ik heb me kapot gespeeld met dat stuntsquote:Op maandag 31 mei 2004 18:23 schreef Steve-O het volgende:
Stunts
Hot rod ken ik nietquote:Op maandag 31 mei 2004 18:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Man man ik heb me kapot gespeeld met dat stunts
En wat dacht je dan van hot rod
[afbeelding]
Hij blijft geweldig
its alivequote:Op maandag 31 mei 2004 18:37 schreef Tjabbo het volgende:
ff reageren
quote:Op maandag 31 mei 2004 18:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
its alive![]()
karbonadequote:Op maandag 31 mei 2004 18:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hele weekend druk met weg gaan en barbeque én
Karbonade, worstjes, speklap, allemaal lekkâhquote:Op maandag 31 mei 2004 18:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
karbonadeala barbeque
spare-ribsquote:Op maandag 31 mei 2004 20:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Karbonade, worstjes, speklap, allemaal lekkâh
maarKarbonade
is favoriet
weet ik niet ff lezenquote:Op maandag 31 mei 2004 23:07 schreef BoJo het volgende:
is het zo'n sticker/folie?
heb je weer mazzel gehadquote:Op maandag 31 mei 2004 23:08 schreef BoJo het volgende:
hoi trouwens, geen brokken gemaakt tijdens reallife PGR2en
Ik zal wel een leek zijn, maar wat is het precies?quote:Op maandag 31 mei 2004 23:04 schreef Fugie het volgende:
[afbeelding]
net gekocht op ebay.de totaal inc verzenden: 17,45 (als het goed is dan)
Kende je deze al?quote:Op maandag 31 mei 2004 14:16 schreef BoJo het volgende:
hmm missie sluit mp3 speler op autoradio aan mislukt. Bleef maar geluid 1 kant en alleen voor krijgen, misschien kabeltje niet goed. Maar als het alleen voor is, is het ook bagger want dan neemt ie m'n sub niet mee. Naja jammer dan, ipod weer in de la gepleurd.![]()
Het leuke is dat ik een mp3 autoradio heb maar ik te lui ben steeds een cd te maken of ik vergeet de vorige cd mee naar boven te nemen om hem aan te vullen
carFREAK en leekquote:Op maandag 31 mei 2004 23:17 schreef carfreak het volgende:
[..]
Ik zal wel een leek zijn, maar wat is het precies?![]()
Een setje witte teller platenquote:Op maandag 31 mei 2004 23:17 schreef carfreak het volgende:
[..]
Ik zal wel een leek zijn, maar wat is het precies?![]()
als het folie is heb ik gehoord dat het een rotklus is om het te plakken en het kan irritant glansen in de zon. Maar dat is wat ik gehoord heb hoor, kan ook dikke koeiestront zijn.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
weet ik niet ff lezen, hoezo ?
geloof dat het sticker is voor zover ik het kan lezen, is dat zoveel slechter dan of heb ik een totale miskoop gedaan ?quote:Op maandag 31 mei 2004 23:07 schreef BoJo het volgende:
is het zo'n sticker/folie?
jammer dan als het zo isquote:Op maandag 31 mei 2004 23:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
als het folie is heb ik gehoord dat het een rotklus is om het te plakken en het kan irritant glansen in de zon. Maar dat is wat ik gehoord heb hoor, kan ook dikke koeiestront zijn.
Tja je kunt niet alles van auto's weten he. Ik ga meer voor nieuw...quote:Op maandag 31 mei 2004 23:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
carFREAK en leek![]()
Magoed, het zijn andere plaatjes voor je klokkenwinkel....
BLING BLING!!quote:Op maandag 31 mei 2004 23:22 schreef Fugie het volgende:
jammer dan als het zo isHet schijnt wel goed te blinken als ik het goed lees.
oja, ff chromen lijstjes halenquote:Op maandag 31 mei 2004 23:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
BLING BLING!!![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 23:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
oja, ff chromen lijstjes halen
oja, ik rij dat licht metaal helemaal aan gort geloof ikquote:Op maandag 31 mei 2004 23:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En chromen spinners natuurlijk
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 23:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
oja, ik rij dat licht metaal helemaal aan gort geloof ik![]()
heb nu lichtmetaal, sommige velgen zaten al lichte beschadigingen maar zag donderdag tijdens het wasse dat mijn linkerachtervelg beschadigt was, denk zon 33% van de buitenste rand die tegen de band zit was helemaal geschuurd zeg maar. Niet zo mooi dusquote:Op maandag 31 mei 2004 23:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
zeker niet zo mooi nee... moeite met inparkeren ??quote:Op maandag 31 mei 2004 23:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
heb nu lichtmetaal, sommige velgen zaten al lichte beschadigingen maar zag donderdag tijdens het wasse dat mijn linkerachtervelg beschadigt was, denk zon 33% van de buitenste rand die tegen de band zit was helemaal geschuurd zeg maar. Niet zo mooi dus
neh, dat doe ik niet. Zal wel iets anders kansloos zijn geweest (vluchtheuvel ofzo). Ga me er niet zo druk over maken voor de rest, beetje jammer maja doe er nix aan nuquote:Op maandag 31 mei 2004 23:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zeker niet zo mooi nee... moeite met inparkeren ??![]()
Hij is alleen nog niet uit geloof ik op dit moment. Heb je een 2e of 3e gen iPod?quote:Op maandag 31 mei 2004 23:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hey cool, thanx man![]()
idd... je kunt er ook over gaan jammeren... maar jah...quote:Op maandag 31 mei 2004 23:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
neh, dat doe ik niet. Zal wel iets anders kansloos zijn geweest (vluchtheuvel ofzo). Ga me er niet zo druk over maken voor de rest, beetje jammer maja doe er nix aan nu
Het nodigt ook niet echt uit om der in te gaan rijden moet ik zeggen....quote:Op maandag 31 mei 2004 23:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
idd... je kunt er ook over gaan jammeren... maar jah...
hebben jullie trouwens wel eens gereden in een Kangoo... WAT EEN GRAFBAK IS DAT ZEG...![]()
DIe classic, eerste geloof ik dan , wel al met zo'n touchpadje erop dus niet zo'n draaiwieltje.quote:Op maandag 31 mei 2004 23:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij is alleen nog niet uit geloof ik op dit moment. Heb je een 2e of 3e gen iPod?
Maar hun leveren dus wel gewoon goede connectoren die o.a. er voor zover ik hebt nu begrijp aangesloten kunnen worden op de aansluiting voor de cd-wisselaar, maar ook gewoon een line-out rca connector voor de e.v.t. aux in van je radio.
Wat voor aanlsluit mogelijkheden heb je op de radio?
Site om in de gaten te houden dus.
quote:Op maandag 31 mei 2004 23:51 schreef carfreak het volgende:
[..]
Het nodigt ook niet echt uit om der in te gaan rijden moet ik zeggen....
broer van m'n vriendin heeft er 1tje.... wat een gaar ding zeg...quote:Op maandag 31 mei 2004 23:51 schreef carfreak het volgende:
[..]
Het nodigt ook niet echt uit om der in te gaan rijden moet ik zeggen....
het past bij de autoquote:Op maandag 31 mei 2004 23:55 schreef Fugie het volgende:
kangoo, alleen die naam al
sloap lekkaquote:Op maandag 31 mei 2004 23:58 schreef carfreak het volgende:
Een appetijtelijke nachtrust toegewenst u allen!
Ofwel: slaap lekker!!!![]()
eensgelijks, ik ga ff pimp my ride checkenquote:Op maandag 31 mei 2004 23:58 schreef carfreak het volgende:
trustenquote:Op maandag 31 mei 2004 23:58 schreef carfreak het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:38 schreef BazzoS het volgende:
goeiemorgen ijsmeis
de rest slaapt nog :-)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]![]()
Fok! Bas wordt wakker
Goedquote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:45 schreef BazzoS het volgende:
[..]
de rest slaapt nog :-)
Hoe is het met je?
ik word ook druk op school, 2 superdikke handleidingen schrijvenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Goed
Ben alleen moe.. (jaja, heb amper geslapen in het weekend)
En ik ga het kei druk hebben met school komende week (2 projecten, 1 presentatie incl. werkstuk, werkstuk, 4 tekeningen, en een stuk of 40 opdrachten)Zucht..
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:52 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik word ook druk op school, 2 superdikke handleidingen schrijvenen nog een zooi presentaties..
Maar voor de rest is alles goedmaar ik kon vanochtend amper mijn bed uit komen
Mmm... ligt aan de radio dan, is het niet in te stellen?quote:Op maandag 31 mei 2004 23:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik heb een AUX ingang op m'n autoradio, maar ik ben bang dat het geluid alleen uit m'n voorspeakers gaat komen. Zeker ff in de gaten houden.![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Ik kon wel makkelijk uit bed komen.. had slecht geslapen
En als ik slecht slaap kom ik makkelijker mijn bed uit dan dat ik goed slaap.
"Talk to tha hand, cuz the face, it ain't listening"quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
nog mooie auto's gespot?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:23 schreef ook_gek het volgende:
Goede morgen
Weer aan het werk
En ik en m,n collega voelen ons heel erg
waarom?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:41 schreef BoJo het volgende:
grom
maandag gevoel terwijl het dinsdag is, wil slapenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:45 schreef BazzoS het volgende:
[..]
waarom?
ik ga pauze houden, tot straks
wie nog meer dan? en dat je dat dan nooit eerder gehoord hebt tsss amateurquote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:45 schreef carfreak het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat 50 meter verderop ook iemand woont met een ferrari...![]()
kon m'n handleiding niet vinden, op een gegeven moment kwam er zelfs geluid uit als ie niet op aux stond dan hoorde je dus uit 1 speaker die mp3 speler en uit derest de radio/cdquote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mmm... ligt aan de radio dan, is het niet in te stellen?
Westermeijer bijvoorbeeld, rijd altijd langs zijn huis naar het station, staan altijd wel leuke autootjes in de tuinquote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
wie nog meer dan? en dat je dat dan nooit eerder gehoord hebt tsss amateur
FOK! is your friend in boring timesquote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:52 schreef PeuRac het volgende:
Goeie morgen![]()
ben op school, had net inhaal les, maar was vroeg klaar
nu moet ik tot 11.35 pas weer les
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:52 schreef PeuRac het volgende:
Goeie morgen![]()
ben op school, had net inhaal les, maar was vroeg klaar
nu moet ik tot 11.35 pas weer les
Ik zag gister een 550 maranello voor het stoplicht staan en ik sloeg er voorlangs af naar links, vast een gek gezicht geweest toen ik daar m'n auto haaks de bocht om gooide en door het ruit van de pasagierskant naar die Ferrari zat te geilenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:54 schreef carfreak het volgende:
[..]
Westermeijer bijvoorbeeld, rijd altijd langs zijn huis naar het station, staan altijd wel leuke autootjes in de tuin![]()
Hey gek, kom ff binnen danquote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:44 schreef BazzoS het volgende:
ik zag gister een blauwe Lotus Elise bij de BP hier in Doetinchem, PeuRac moet hem ook wel gezien hebbenals ie toen aan 't werk was
en zondag zag ik een groene Elise btw, wat zijn dat toch mooie auto's
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
FOK! is your friend in boring times
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
vraag maar aan Ultimora, kwam net langs een lokaal en zag em lurken op Fok! tijdens de les
Hey lekker ding van mequote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:00 schreef MutZ het volgende:
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey lekker ding van me![]()
Ik zag laatst in Amsterdam Georgina verbaan rijden in zo'n Smart ding (zo'n cabrio).quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:03 schreef BoJo het volgende:
zeg hier in de buurt word je doodgegooit met die smarts die ook_gek laatst gespot had. heb er gister wel een stuk of 8 zien rijden (en het was niet telkens dezelfde).
Zou het misschien kunnen omdat ik in de buurt van zo'n smart toren woon?
Die PeuRac 2 dagen gehad heeft of zo'n ander geval? Ik weet dat ze eerst in die classic Smart reed.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:05 schreef carfreak het volgende:
[..]
Ik zag laatst in Amsterdam Georgina verbaan rijden in zo'n Smart ding (zo'n cabrio).![]()
Heyquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi![]()
Deze, alleen dan andere kleur (groen/gelig)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
Die PeuRac 2 dagen gehad heeft of zo'n ander geval? Ik weet dat ze eerst in die classic Smart reed.![]()
Ja die had peurakker ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:13 schreef carfreak het volgende:
[..]
Deze, alleen dan andere kleur (groen/gelig)
[afbeelding]
Hoi BoJoquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:00 schreef BoJo het volgende:
haj MutZ
Zo een als ik meehad dus, knal geel? Dan was ze ook niet te missen, ik had ook zo'n gele mee, en werd nar 10min door de stad rijden plat gebelt door mensen welke me hadden gezienquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:13 schreef carfreak het volgende:
[..]
Deze, alleen dan andere kleur (groen/gelig)
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja die had peurakker ook.
Ik ga maar eens wat doen, mazzeltjes
Nee donkerder en meer groen, maar de aandacht heb je sowieso wel in zo'n autootje!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo een als ik meehad dus, knal geel? Dan was ze ook niet te missen, ik had ook zo'n gele mee, en werd nar 10min door de stad rijden plat gebelt door mensen welke me hadden gezien
Goed, ben vandaag nog lekker vrij... Morgen alleen nog maar scheikunde...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:03 schreef carfreak het volgende:
Mutzie, hoe is t met de examenstress??
Hoiquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi![]()
ik was naar de mac geweest, en zat bij iemand in de auto die geen zin had om voor niks bij een tankstation te stoppenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey gek, kom ff binnen danik was toen zeker wel aan t werk
![]()
![]()
Alleen wel lelijk weif wat er naast die kerel zat
Waar zit jij dan nu??quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:21 schreef PeuRac het volgende:
Ik had Ulti hier ook wel verwacht![]()
blijkbaar let zijn leraar iets te goed op
Blijkbaar:{quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:22 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik was naar de mac geweest, en zat bij iemand in de auto die geen zin had om voor niks bij een tankstation te stoppen
Maare die kerel zal dan liever een mooie auto hebben, dan een mooi wijf
Ik zit in het OLC (Open Leer Centrum) bij ons op school en Ulti zag ik in een lokaal zitten (hij zag mij niet, hij zat met de rug naar t raam toe)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Waar zit jij dan nu??
www.google.nl --> relquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Blijkbaar:{(een mooi wijf kom je toch sneller/lekkerder op klaar als een auto)
Bah, verveel me dood, is er nog ergens een rel? ook_gek?
herkenbare rug ofzo? of opvallend kapsel?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit in het OLC (Open Leer Centrum) bij ons op school en Ulti zag ik in een lokaal zitten (hij zag mij niet, hij zat met de rug naar t raam toe)
*klik*quote:
Ik wil eigenlijk ook wel rellen...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Blijkbaar:{(een mooi wijf kom je toch sneller/lekkerder op klaar als een auto)
Bah, verveel me dood, is er nog ergens een rel? ook_gek?
Petjequote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:27 schreef BazzoS het volgende:
[..]
herkenbare rug ofzo? of opvallend kapsel?
Is er niks te rellen in R&P of LIF ??quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook wel rellen...
mag dat bij jullie ja?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Petje
heb geen idee, ff kijkenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is er niks te rellen in R&P of LIF ??
Al kom je met een onderbroek op je hoofd, bij sommige leraren moet je em wel afzetten, maar verder boeit t niks.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:30 schreef BazzoS het volgende:
[..]
mag dat bij jullie ja?bij ons streng verboden
Staat weinig boeiends tussen...quote:
ik ga soms wel es op de scooter naar school, en dan zit mn haar nergens naar, en dan mag ik geen pet opquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Al kom je met een onderbroek op je hoofd, bij sommige leraren moet je em wel afzetten, maar verder boeit t niks.
Mss in ONZ... R&P valt altijd wel wat te rellen...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is er niks te rellen in R&P of LIF ??
Bij ons mag dat ook gewoon...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:30 schreef BazzoS het volgende:
[..]
mag dat bij jullie ja?bij ons streng verboden
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:30 schreef BazzoS het volgende:
www.rel.nl
en dan kijk je in de adresbalk: Bas
Nee... Jij??quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
iedereen goed weekend gehad?
Maar dan heb je het ook over het Graafschap College, daar werd ik een keer bijna naar buiten gewerkt omdat ze dachten dat ik een leerling was zonder een of andere kaartquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:33 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik ga soms wel es op de scooter naar school, en dan zit mn haar nergens naar, en dan mag ik geen pet op
Die van jou was vast beter als de mijnequote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
iedereen goed weekend gehad?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar dan heb je het ook over het Graafschap College, daar werd ik een keer bijna naar buiten gewerkt omdat ze dachten dat ik een leerling was zonder een of andere kaartik heb die kerel maar ffheel duidelijk gemaakt dat ik niet op die *pieperderpiep* school zat. En of ik de inspectie even moest bellen voor een spoed inval (ik blufte een beetje, een beetje erg
). Toen droop die kerel met excuses af
![]()
Toen ik even later wegging in de auto van m'n stage (Merc C220 CDI Avantgarde, met big rims), toen stond die gozer zich verrot te schamen achter een raam
hehehe beterquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar dan heb je het ook over het Graafschap College, daar werd ik een keer bijna naar buiten gewerkt omdat ze dachten dat ik een leerling was zonder een of andere kaartik heb die kerel maar ffheel duidelijk gemaakt dat ik niet op die *pieperderpiep* school zat. En of ik de inspectie even moest bellen voor een spoed inval (ik blufte een beetje, een beetje erg
). Toen droop die kerel met excuses af
![]()
Toen ik even later wegging in de auto van m'n stage (Merc C220 CDI Avantgarde, met big rims), toen stond die gozer zich verrot te schamen achter een raam
Omdat zo'n auto voor de rest van het jaar onbetaalbaar is (voor 1 persoon) en we gaan 1maand met 4 vrienden op vakantie. Eerst naar Polen, en dan via Tsjechie naar Italie, dus een ruime comfortabele auto, met Cruise control, diesel, is wel gewenst danquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:56 schreef BazzoS het volgende:
waarom een vakantie auto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |