Kennelijk. De maker (maakster aan de borsten en vorm lijf te zien?) wil niet met haar kop op internet. Gelijk heeft zequote:Op zondag 30 mei 2004 23:15 schreef woeeiiii het volgende:
Moet je zien, kwam mn moeder tegen:
WTF heeft de maker van de foto op zijn/haar hoofd. Een zak ofzo:')
Inderdaad. Of het een menukaart is is onduidelijk, maar in ieder geval heeft ze een plaat voor d'r kopquote:Op zondag 30 mei 2004 23:18 schreef rickyB het volgende:
Er staat iemand achter die een menukaart voor d'r kop houd
Hei is die foto soms met een bril gemaakt?quote:Op zondag 30 mei 2004 23:15 schreef woeeiiii het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
WTF heeft de maker van de foto op zijn/haar hoofd. Een zak ofzo![]()
http://marktplaats.nl/markt/diversen/keuken/78128.htm
Ja of het is een camera met 2 lenzen ofzoquote:Op zondag 30 mei 2004 23:23 schreef Stoja het volgende:
[..]
Hei is die foto soms met een bril gemaakt?
quote:Op zondag 30 mei 2004 23:28 schreef Stoja het volgende:
En dan nu een mail sturen: 'Hei ik wil je hoofd zien'.
Wie durft???
quote:Op zondag 30 mei 2004 23:34 schreef Zak_Over_mijn_Hoofd het volgende:
Luister goed, jongeman!
Ik bied een object te koop aan bij Marktplaats. Ter illustratie besluit ik een foto te maken en deze bij de advertentie te plaatsen. Vervolgens kijk ik op dit forum, en wat zie ik???! Mijn eigen foto! Belachelijk gemaakt! Een topic vol flauwe grapjes over mijn verschijning, en waarom? Omdat ik een zak over mijn hoofd heb?? Jullie moeten je schamen! SCHAMEN!
Ik schakel NU mijn advocaat in, jullie zijn nog niet van me af!
Echt waar?quote:Op zondag 30 mei 2004 23:34 schreef Zak_Over_mijn_Hoofd het volgende:
Luister goed, jongeman!
Ik bied een object te koop aan bij Marktplaats. Ter illustratie besluit ik een foto te maken en deze bij de advertentie te plaatsen. Vervolgens kijk ik op dit forum, en wat zie ik???! Mijn eigen foto! Belachelijk gemaakt! Een topic vol flauwe grapjes over mijn verschijning, en waarom? Omdat ik een zak over mijn hoofd heb?? Jullie moeten je schamen! SCHAMEN!
link veranderdquote:Op zondag 30 mei 2004 23:36 schreef _BR_ het volgende:
[afbeelding]
Vanwaar die zak eigenlijk?quote:Op zondag 30 mei 2004 23:34 schreef Zak_Over_mijn_Hoofd het volgende:
Luister goed, jongeman!
Je had moeten vragen waarom ze die foto met een bril maaktquote:Op zondag 30 mei 2004 23:39 schreef Sjonnjoop het volgende:
Beste M,
naar aanleiding van uw advertentie op marktplaats en bijbehorende foto is een topic geopend op de u wellicht bekende site Fok! in het forum vragen wat mensen zich af wat er zich voor uw hoofd bevind..... Rare foto op Marktplaats zou u ons hier wellicht duidelijkheid in kunnen verschaffen?
met vriendelijke groet,
Sjonnjoop
[afbeelding]
Heb je die echt verstuurdquote:Op zondag 30 mei 2004 23:39 schreef Sjonnjoop het volgende:
Beste M,
naar aanleiding van uw advertentie op marktplaats en bijbehorende foto is een topic geopend op de u wellicht bekende site Fok! in het forum vragen wat mensen zich af wat er zich voor uw hoofd bevind..... Rare foto op Marktplaats zou u ons hier wellicht duidelijkheid in kunnen verschaffen?
met vriendelijke groet,
Sjonnjoop
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 mei 2004 23:42 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Heb je die echt verstuurd
En waarom met de zwarte zondagse zak en niet met die zak van de foto van Z.O.H.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:41 schreef Stoja het volgende:
[..]
Je had moeten vragen waarom ze die foto met een bril maakt![]()
Gaafquote:Op zondag 30 mei 2004 23:43 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
[afbeelding] uiteraard wel vanaf "spam email adres"
Hopen van wel natuurlijkquote:Op zondag 30 mei 2004 23:59 schreef Sjonnjoop het volgende:
Ik heb het vage vermoeden dat het morgenochtend is voordat ik reply krijg
Volgens mij staat er nog iemand achter haar die het ding vasthoud. Je ziet namelijk een blote rechterarm langs haar rechterzij. (met een zwart horloge?)quote:Op zondag 30 mei 2004 23:15 schreef woeeiiii het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Hadden we met z,n alle kunnen bellenquote:Op maandag 31 mei 2004 00:21 schreef woeeiiii het volgende:
Jammer dat er geen telefoon nummer bij staat
En.. heb je al wat?quote:Op zondag 30 mei 2004 23:39 schreef Sjonnjoop het volgende:
Beste M,
met vriendelijke groet,
Sjonnjoop
[afbeelding]
LOL inderdaad een extra armpjequote:Op maandag 31 mei 2004 11:25 schreef SpongeDion het volgende:
Er staat idd nog iemand achter die de doos vasthoud
lol nu nog steedsquote:Op maandag 31 mei 2004 11:31 schreef manny het volgende:
als we een paar euri's verzamelen en een bod doen op dat metalen ding dan moeten we em komen afhalen. Maken we snel een foto van dat mokkel en die gaan we alsnog verspreiden...
voordat ik het intypte leek het een leuk plan.....
helaas nog geen reactiequote:Hoi,
ik zag op marktplaats.nl je advertentie voor 'luxe kaasstolp van het merk Menu (nieuw in doos)' staan, en je had iets voor je gezicht op de foto. En je had de foto met een bril gemaakt.
Mag ik je gezicht zien? En hoe maak je een foto met een bril?
Groetjes,
Mark
Daar heb je tegenwoordig het bookmark knopje voor bovenaan het topic.quote:Op maandag 31 mei 2004 12:27 schreef Marczilla het volgende:
tvp
I don't give a shit.quote:Op maandag 31 mei 2004 12:34 schreef Swolly het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig het bookmark knopje voor bovenaan het topic.
Wat kost ie eigenlijk?quote:Op maandag 31 mei 2004 12:44 schreef Nuek het volgende:
wel handig... zo'n kaasstolp
quote:Biancavia - maandag 31 mei 2004 @ 16:18
Op maandag 31 mei 2004 12:44 schreef Nuek het volgende:
wel handig... zo'n kaasstolp
Wat kost ie eigenlijk?
lol, dat irriteerde mij ook al. alsof ze sowieso serieus interesse heeft. lame.quote:Op maandag 31 mei 2004 16:28 schreef Stoja het volgende:
LE-ZEN
quote:Op maandag 31 mei 2004 16:30 schreef heipaal het volgende:
[..]
lol, dat irriteerde mij ook al. alsof ze sowieso serieus interesse heeft. lame.
Misschien is het wel niet haar inboedel, en heeft ze daarom die zak over haar hoofdquote:Op maandag 31 mei 2004 12:25 schreef Sjonnjoop het volgende:
haar complete inboedel + garderobe staat gewoon op marktplaats![]()
Debiele logo'squote:Op maandag 31 mei 2004 16:46 schreef -Eddow- het volgende:
ik heb even de foto vergroot sorry voor de trieste logo's :p
[afbeelding]
[afbeelding]
Hallo Mevrouw M. uit Den Haagquote:Op maandag 31 mei 2004 16:57 schreef Sjonnjoop het volgende:
Waarschijnlijk leest ze nu dit topic wel dussss [afbeelding]
Ok, hoeveel gaan we bieden? Iedereen 1 euro ofzoquote:Op maandag 31 mei 2004 11:31 schreef manny het volgende:
als we een paar euri's verzamelen en een bod doen op dat metalen ding dan moeten we em komen afhalen. Maken we snel een foto van dat mokkel en die gaan we alsnog verspreiden...
voordat ik het intypte leek het een leuk plan.....
hmmz ze zal dus veel geld hebben, waar woonde ze ook alweerquote:Op maandag 31 mei 2004 17:03 schreef biawa het volgende:
Wat veel advertenties!!!
Volgens mij is ze een erfenis aan het verkopen en wil ze niet dat dat ontdekt wordt door de familie.
Den haagquote:Op maandag 31 mei 2004 17:27 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
hmmz ze zal dus veel geld hebben, waar woonde ze ook alweer![]()
Lol nu je het zegt, hij verstopt zich wel goedquote:Op maandag 31 mei 2004 17:45 schreef furanku het volgende:
Volgens mij staan er 3 personen op de foto..
de vrouw, de persoon erachter (de arm dus) en paar milimeter van haar linkerarm (voor ons de rechter) iemand met een zwarte trui ofzo?
ik heb haar een email gestuurd en een paar anderen ook maar ze reageert niet.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:57 schreef mregeling het volgende:ze weet waarschijnljik niet hoe ze hier moet reageren !! of uberhaupt moet aanmelden :d
toch blijf ik hoop houden ....
vooral dat 'we'quote:als we een paar euri's verzamelen en een bod doen op dat metalen ding dan moeten we em komen afhalen.
quote:Op maandag 31 mei 2004 19:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
vooral dat 'we'
lijktwel een ideaal flashmob idee. gewoon met 250 man dat ding af komen halen. "we"![]()
Ben bang van niet, anders hoefde ze al die zooi niet te verkopen.quote:Op maandag 31 mei 2004 17:27 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
hmmz ze zal dus veel geld hebben, waar woonde ze ook alweer![]()
Daarom denken we ook dat het een erfenis is...quote:Op maandag 31 mei 2004 21:11 schreef whoops het volgende:
dat mens verkoopt echt van alles... hehehe...
99 advertenties gevonden.
http://marktplaats.nl/sho(...)uken%25252F78128.htm
ik denk eerder dat ze op iemand's huis moet passen die op vakantie is, en ondertussen de boel verkooptquote:Op maandag 31 mei 2004 21:29 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Daarom denken we ook dat het een erfenis is...![]()
Scheidingquote:Op maandag 31 mei 2004 21:29 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Daarom denken we ook dat het een erfenis is...![]()
Ja vind ik ook, heeft iemand al mailtjes teruggehad?quote:Op maandag 31 mei 2004 21:38 schreef heipaal het volgende:
ok het begint een beetje gay te worden met die theorie-en... het maakt ook niet uit wat al die troep is die ze te koop aanbiedt, het gaat om dat ding voor d'r kop en die rare camera, toch? hehehe
ik niequote:Op maandag 31 mei 2004 21:39 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, heeft iemand al mailtjes teruggehad?
quote:Op maandag 31 mei 2004 12:34 schreef Swolly het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig het bookmark knopje voor bovenaan het topic.
Ja, daar heb je wel gelijk in, maar er moet toch een motief zijn voor het feit dat ze iets voor haar hoofd laat houden.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:38 schreef heipaal het volgende:
ok het begint een beetje gay te worden met die theorie-en... het maakt ook niet uit wat al die troep is die ze te koop aanbiedt, het gaat om dat ding voor d'r kop en die rare camera, toch? hehehe
dat zei ik ook al.. alleen valt het te verklaren voor die 3e persoon met een zwarte trui of is het iets andersquote:Op maandag 31 mei 2004 23:55 schreef CasB het volgende:
hmmz, het lijkt alsof er 2 (of 3) mensen op de foto staan.
Het object waar de foto mee gemaakt is lijkt wel enigzins op een fototoestel.
En degene die achter deze vrouw (??) staat houdt waarschijnlijk dat bord haar haar hoofd vast...
Ketelbinkiequote:Op zondag 30 mei 2004 23:36 schreef _BR_ het volgende:
[afbeelding]
Ja hoor verpest de pret maar weerquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:41 schreef m28740 het volgende:
Dat is volgens mij geen bril, dat is de zoomlens van de camera.
En dat ding voor haar hoofd, geen idee.
Misschien kon ze het object niet op de foto zetten zodat ze er zelf niet opstaat, dus heeft ze aan iemand gevraagd of die iets voor haar hoofd kan houden en dit is het eerste wat ze tegen kwamen.
Iets anders kan ik niet verzinnen
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:56 schreef B_BOY het volgende:
ik heb een mailtje gestuurd met daarin de vraag wat haar vraagprijs is. ik heb zelf gezegd dat ik 15 euro wel goed vond. ben benieuwd of ze op dit mailtje wel reageerd.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:04 schreef ernie09 het volgende:
[..]
dan ga ik sponsors zoeken. want ik heb eik gin zin om zo iets onnodigs te kopen. en vraag ik of iemand hem ophaalt woon namelijk zelf niet in de buurt. dit mailtje was vooral om te checken of ze op der mail reageert.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:00 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als ze ja zegt kom je m dan ophalen of laat je m opsturen
![]()
Ik woon er zon half uur vandaan kan gratis met de bus er heenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan ga ik sponsors zoeken. want ik heb eik gin zin om zo iets onnodigs te kopen. en vraag ik of iemand hem ophaalt woon namelijk zelf niet in de buurt. dit mailtje was vooral om te checken of ze op der mail reageert.
DIE FOTO IS MET EEN BRIL GEMAAKT OKquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:41 schreef m28740 het volgende:
Dat is volgens mij geen bril, dat is de zoomlens van de camera.
En dat ding voor haar hoofd, geen idee.
Misschien kon ze het object niet op de foto zetten zodat ze er zelf niet opstaat, dus heeft ze aan iemand gevraagd of die iets voor haar hoofd kan houden en dit is het eerste wat ze tegen kwamen.
Iets anders kan ik niet verzinnen
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:12 schreef Stoja het volgende:
Heeft iemand nu al een mailtje terug?
Hopelijk krijgt hij wat terugquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:56 schreef B_BOY het volgende:
ik heb een mailtje gestuurd met daarin de vraag wat haar vraagprijs is. ik heb zelf gezegd dat ik 15 euro wel goed vond. ben benieuwd of ze op dit mailtje wel reageerd.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:47 schreef Sjonnjoop het volgende:
Deze mevrouw gaat niet terug mailen, jammer maar helaas. Laat je moeder even een mooie nieuwe foto zoeken
Volgens mij is het zo'n Senseo doos!!!quote:Op maandag 31 mei 2004 16:46 schreef -Eddow- het volgende:
ik heb even de foto vergroot sorry voor de trieste logo's :p
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:11 schreef manny het volgende:
Ik woon in Den Haag. Ik ga een bod doen.
via marktplaats. Ik houd jullie op de hoogte !quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:54 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
op marktplaats of via email? als je t via marktplaats doet reageert ze wellicht serieuzer
![]()
jawel.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:08 schreef woeeiiii het volgende:
Hij staat er nog niet op...![]()
u gaat door voor de kaasstolp:+quote:Volgens mij is het zo'n Senseo doos!!!
De foto is met een bril gemaakt OK. Dat ziet toch iedereen?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:24 schreef coz het volgende:
[..]
u gaat door voor de kaasstolp:+
de camera zit net onder zo'n kopje .. ik denk dat Gitarist best gelijk kan hebben
Ik ook nietquote:Op maandag 31 mei 2004 22:38 schreef 303 het volgende:
Ik wist niet eens dat je alle advertenties van iemand kon zien op marktplaats...
na lang kijken en vervolgens klikken op de link...quote:Op zondag 30 mei 2004 23:15 schreef woeeiiii het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:58 schreef lazy-eye het volgende:
21 euro! door man_met_zak
hij is verwijderdquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:34 schreef jonbongoof het volgende:
De reden voor haar verkoop is inmiddels ook bekend, geluk liet haar in de steek denk ik
http://marktplaats.nl/mar(...)keuken%252F78128.htm
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 08:50 schreef Stoja het volgende:
[..]
De foto is met een bril gemaakt OK. Dat ziet toch iedereen?
zooo wat een kneus ben jij zeg.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 17:55 schreef coz het volgende:
[..].. OMFG .. PRUTSER ...
mag ik deze uitvinding van jou even lenen en ermee rijk worden ...
...
.. foto's maken met een bril.... moehahaha
[afbeelding]
Ben je nou echt zo'n zielige kankerkneus of zit je me voor de gek te houden? kutkleuter.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:40 schreef coz het volgende:
whatever
foto's maak je NIET met een bril
hooguit met een fotobril .. een bril waarin een camera zit
daarom is hij een prutser ....
en als je even naar het plaatje kijkt zonder iemand iets te noemen
KAN je zien dat iemand gewoon een FOTOTOESTEL in haar poten heeft ... en dat daar idd een doos achter zit ..... en op die doos op dezelfde hoogte iets zit waardoor het een bril lijkt
![]()
quote:zaterdag 5 juni 2004 @ 00:24
....quote:Volgens mij is het zo'n Senseo doos!!!
u gaat door voor de kaasstolp:+
de camera zit net onder zo'n kopje .. ik denk dat Gitarist best gelijk kan hebben
en als ik dan een kneus ben omdat ik zeg nog niet iedereen zo'n bril heeft .. so be itquote:Op zaterdag 5 juni 2004 08:50 schreef Stoja het volgende:
De foto is met een bril gemaakt OK. Dat ziet toch iedereen?
ja jij dusquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:18 schreef coz het volgende:
als er iemand zielig is hier ........
Hallo kneusje, je zet jezelf behoorlijk voor schut hier. Dat je niet doorhebt dat het hier een Marktplaats-kaasstolp-afzeiktopic is en we dus allemaal grapjes maken over die foto.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:18 schreef coz het volgende:
en voordat je hier iets op gaat zeggen ..
mijn eerste reactie in dit draadje was
[..]
daana
[..]
en als ik dan een kneus ben omdat ik zeg nog niet iedereen zo'n bril heeft .. so be it
kijk nou naar dat plaatje dan voordat je mij voor iets uitmaakt
en als er iemand zielig is hier ........
zombje holocaust, opbokken, jij, want ik moet niks van ego's zoals jij hebben. Dit streelt alleen maar je alter ego.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:24 schreef Zombie_Holocaust het volgende:
[..]
ja jij dus
General Chat / Rare foto op Marktplaatsquote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:42 schreef coz het volgende:
General Chat / Rare foto op Marktplaats
en ik heb wel gevoel voor humor
ik lach me slap over de mate waarin jullie mij beschouwen als iemand die zich voor schut zet
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:24 schreef Zombie_Holocaust het volgende:
ja jij dus
is het toeval of zielig dat je overkomt als een relkloon ?quote:Geregistreerd op: vrijdag 4 juni 2004 @ 14:25
En dat zegt de sukkel die al twee hele maanden op fok zit!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 22:18 schreef coz het volgende:
[..]
[..]
is het toeval of zielig dat je overkomt als een relkloon ?![]()
pssst
en ik zeg ook niet dat diegene geen bril op kan hebben (onder de doos) tijdens het maken van de foto ......
quote:zaterdag 29 mei 2004 @ 14:38
quote:zombie :: kneus ...zielige kankerkneus...kutkleuter. .. zielig ...
stoja :: .. kneusje ... sukkel
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:41 schreef junkiesietze het volgende:
wat is dat toch met ''een foto met een bril maken'' wtf? Hoe maak je een foto met een bril? bij bril denk aan zo'n ding wat je op je kop zet en doorheen kijkt
Alle advertenties van deze gebruikerquote:Op maandag 31 mei 2004 21:11 schreef whoops het volgende:
dat mens verkoopt echt van alles... hehehe...
99 advertenties gevonden.
http://marktplaats.nl/sho(...)uken%25252F78128.htm
Ik zie nu pas dat dat mens een klein cameraatje vast houd en die rondingen haar vingers zijn.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2004 11:15 schreef ds_polleke het volgende:
hee wacht hier zien we haar (of iemand anders) halfnaakt een foto maken van de magnetron
http://marktplaats.nl/fot(...)=magnetrons&ID=15398
[afbeelding]
Die kan je niet opzoeken zijn beschermd. Als ze daarin bijvoorbeeld hulp vraagt omdat ze in bed plast ofzo snappie btje beschamendquote:Op zondag 6 juni 2004 08:08 schreef Roderick3 het volgende:
[..]
Alle advertenties van deze gebruiker
(Exclusief de contactadvertenties)
dus iemand al bij de contactadvertenties gekeken staat misschien nog meer
![]()
Ik ookquote:Op zondag 6 juni 2004 11:35 schreef ds_polleke het volgende:
ik had even goede hoop bij de kast met spiegeldeur
Ik ga het haar even vragen...quote:Op zondag 6 juni 2004 11:45 schreef ds_polleke het volgende:
tjongejonge wat een achterhaalde smaak. het is of ze een bordeel met hele ouwe hoeren gaan sluiten..
Het viel me op dat er geen groene snorfiets met fietstassen tussenstond.quote:Op zondag 6 juni 2004 11:45 schreef ds_polleke het volgende:
ik heb ze allemaal door zitten kijken die foto's
tjongejonge wat een achterhaalde smaak. het is of ze een bordeel met hele ouwe hoeren gaan sluiten..
quote:Op zondag 6 juni 2004 11:36 schreef ds_polleke het volgende:
[afbeelding] de zonnebril spiegelt ook leuk
reken maar niet op dat het zo'n camera isquote:Op zondag 6 juni 2004 11:25 schreef ds_polleke het volgende:
http://www.surftilyoudrop.com/thane-digital-camera.htm dit zal m zijn
[afbeelding]
--edit--geeft nietquote:Op maandag 7 juni 2004 00:04 schreef coz het volgende:
135 advertenties gevonden
en veeeel op 06-06-2004
Heb daar dus heel blond overheen gelezenquote:Op maandag 7 juni 2004 00:41 schreef coz het volgende:
goh ? echt
[..]
doe maar wat je niet laten kuntquote:Op maandag 31 mei 2004 03:08 schreef LoggedIn het volgende:
* BansheeBoy duwt dit topic in zn 'my active topics'-list
Wow, jij bent fok!king de man! mag ik je aanraken?quote:Op maandag 7 juni 2004 10:45 schreef willempiej het volgende:
Ik heb reactie op een mail gekregen van haar ik heb gezegd dat ik wel belang had in 1 van haar producten.
Ze vroeg welke?
wordt je daar blij van dan??quote:Op maandag 7 juni 2004 10:51 schreef gfree het volgende:
[..]
Wow, jij bent fok!king de man! mag ik je aanraken?![]()
Misschien krijg ik dan ook ooit een mailtje.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:11 schreef willempiej het volgende:
[..]
wordt je daar blij van dan??
das gewoon een arm?quote:Op maandag 7 juni 2004 12:19 schreef Rio het volgende:
Van die magnetron kan ik nog minder patat maken;
[afbeelding]
De rest van de foto's heeft ze er kennelijk afgehaald. Misschien dat ze toch dit topic heeft gelezen?
quote:Op maandag 7 juni 2004 10:45 schreef willempiej het volgende:
Ik heb reactie op een mail gekregen van haar ik heb gezegd dat ik wel belang had in 1 van haar producten.
Ze vroeg welke?
To: sphinx73@wanadoo.nl
Sent: Saturday, June 05, 2004 12:58 PM
Subject: Kopen
Ik zag dat u een aantal producten op marktplaats te koop had staan.
Ik heb wel interesse in paar van deze producten mail me terug.
Nee ze heeft geen msn ik heb haar een email terug verzonden.quote:Op maandag 7 juni 2004 13:04 schreef woeeiiii het volgende:
sphinx73@wanadoo.nl kan je die toevoege op msn![]()
he, anders ga je even persoonlijke gegevens van mensen op internet verspreiden.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:05 schreef manny het volgende:
Er staan een aantal Staps in het telefoonboek van Den Haag. De meeste zijn van der, maar ik heb er ook een aantal gevonden die alleen Stap heten:
Geen M, helaas !
he, die komen rechtstreeks uit het telefoonboek. Dat lijkt mij redelijk openbaarquote:Op maandag 7 juni 2004 19:07 schreef gfree het volgende:
[..]
he, anders ga je even persoonlijke gegevens van mensen op internet verspreiden.![]()
doe gewoon hoog aanhouden dan mailt ze zeker weten wel trugquote:Op maandag 7 juni 2004 19:35 schreef willempiej het volgende:
jawel ze doen het nog wel alleen ze heeft alles er opnieuw opgezet mischien omdat de advertenties er allemaal op de zelfde dag er waren opgezet en nu dus verstreken waren. Ze heeft de nieuwe er vandaag en gisteren opgezet.
http://www.marktplaats.nl(...)php3%3Fq%3Dkaasstolp
Alleen hoeveel moet ik nu bieden voor die spullen???
tjemig ... tis 200% en 1 stukje is gedraaid ...quote:dat plaatje had niet onduidelijker gekund denk ik
ze heb de rame neit goed schoongemaakt!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:48 schreef A-W-E-S-O-M-O het volgende:
[afbeelding]
Komt deze straat iemand bekend voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |