wat zij zegtquote:Op zondag 30 mei 2004 22:54 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
En nu hoop je zeker dat hij deze topic leest?
Ik kan me wel bij Bartholomeus aansluiten, gewoon even afstand nemen.. Dit soort dingen zijn ook niet leuk voor jou..quote:Op zondag 30 mei 2004 22:51 schreef grassprietje het volgende:
Nou het zit zo, ik heb een jongen leren kennen die fok fotoboek enzo en daar heb ik al best vaak gezellig mee gepraat op msn en poginkjes gedaan om hem beetje te helpen, aangezien hij nog wel veel klotedingen heeft meegemaakt de laatste tijd..
Maar goed, het was (van mijn kant in ieder geval) gewoon gezellig bedoelt, en geen verdere bedoelingen. Ik bedoel, ten eerste ken ik hem helemaal niet en ten tweede woont hij ook best ver hier vandaan..
Nouja goed, op een gegeven moment was hij boos op mij, maar dat kwam omdat ik volgens hem niet meer met hem praatte. Heb hem uitgelegd dat dat komt omdat msn vanzelf opstart en mijn broers die dan wegklikken, en dat dat dus niet was omdat ik hem niet wilde spreken.
Nouja op een gegeven moment vroeg hij hoe mijn weekend was en ik dus vertellen dat ik met iemand heb gezoend en dat ik hem wel leuk vond enzo...
Nou toen werd hij opeens heel pissig en wil eerst niet zeggen waar het door komt.
Uiteindelijk zegt tie dus dat ik volgens hem ervoor gezorgd heb dat hij mij leuk zou vinden en dat ik daarna dus ging vertellen dat ik met iemand anders had gezoend..
kortom ik ben een kutwijf..![]()
Nouja goed, op zich kan ik hier niet echt pissig om worden, want tsja, soms gebeurt het dat je iemand leuk vind en tuurlijk is het dan kut als je hoort dat diegene met iemand anders heeft gezoend.
Ik vind het wel raar dat hij mij de schuld geeft van dit alles, want ik heb echt zekerweten helemaal niks raars gedaan, waardoor ik signalen zou geven dat ik hem leuk vind.. (als meer van een vriend)
Nouja goed, ik vind het gewoon klote voor hem dat hij er zo mee zit. HIj heeft al een kutperiode enzo en ik zou het jammer vinden als ik hem nooit meer zou spreken. Hij is gewoon aardig en ik vind het nice als ik hem een beetje kan helpen..
Ik probeer hem steeds duidelijk te maken dat dit echt niet mijn bedoeling was (dat hij dat dacht), maarja hij wil het niet geloven..![]()
En aub geen reactie als: dit is een zielige jongen, want dat is hij niet. Ik kan me best voorstellen dat hij gewoon ff flink in de war is..
Naar Buurman & Buurman?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:59 schreef grassprietje het volgende:
damn ik vind het gewoon zo jammer. we zouden samen een keer wat leuks gaan doen..
ja zou hij daar pissig om zijn? het was gewoon bedoelt als een grapje..quote:Op zondag 30 mei 2004 23:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Naar Buurman & Buurman?
O! Dus het is tonksquote:Op zondag 30 mei 2004 23:06 schreef grassprietje het volgende:
ja zou hij daar pissig om zijn? het was gewoon bedoelt als een grapje..![]()
nee dat ging dus over dat ik niks zei op msn..quote:Op zondag 30 mei 2004 23:06 schreef Wolkje het volgende:
Gepost door tonks - zondag 30 mei 2004 @ 22:08
ik nie boos meer
?
is het opgelost, of was het someone else?
Ben je nu écht boos?quote:Op zondag 30 mei 2004 23:10 schreef tonks het volgende:
Goed topic dit ..
Anders neem je mensen wat minder serieus voortaan jezus
aub, dit vind hij niet leuk..quote:Op zondag 30 mei 2004 23:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
O! Dus het is tonks!
Wat boos..quote:Op zondag 30 mei 2004 23:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ben je nu écht boos?
Jawel hoor, maar jij neemt alles serieusquote:Op zondag 30 mei 2004 23:12 schreef grassprietje het volgende:
aub, dit vind hij niet leuk..
quote:Op zondag 30 mei 2004 23:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat boos..
zij neemt alles serieus
Uhh ik heb nie eens gevraagd om een topic ..quote:Op zondag 30 mei 2004 23:14 schreef StephanL het volgende:
[..]Lekker ben jij, voor doen voor een zielig persoon en haar een kutwijf noemen en nu zeggen dat het grapig was
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 23:07 schreef Speth het volgende:
Had een tijdje hetzelfde, maar dan omgekeerd... Vond zo'n meisje best leuk, maar zij mij niet, dat snapte ik een beetje moeilijk, aangezien ze me daarvoor zeker wel leuk vond. Ik had zoiets nog nooit echt meegemaakt (wou nooit verkering, niet geinteresseerd in meisjes, alleen in ruimtevaart en politiek enzo). Toen best wel vage, domme dingen gezegd, die ik nu (nu ik beter begrijp hoe zoiets werkt) volkomen kansloos vind en waar ik me nogal voor schaam. Kans is groot dat hij dat ook heeft, hij vind je gewoon leuk etc.. en wil niet weten dat jij dat niet bij hem hebt. Beste is om gewoon even niet meer met 'm te praten, dat zal hij even kut vinden, maar laat 'm gewoon duidelijk merken dat je niets in 'm ziet. Dat deed 'zij' bij mij namelijk niet, daardoor snapte ik er lange tijd geen ene reet van en ging 't maar door... Gewoon even verdwijnen, hem duidelijk maken dat hij geen kans maakt, en later weer terugkomen en gewoon vrienden zijn.
't Is jammer dat ie boos is, maar jij kan er toch ook vrij weinig mee?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:59 schreef grassprietje het volgende:
dankje voor alle lieve en goede reacties.
en uiteraard heb ik dit topic laten lezen, maar hij is nu boos omdat ik dit gedaan heb.. tsja ik vind het gewoon klote, dus op zich is het mijn recht wel toch? heb verder toch niks over heb erin gezet..
damn ik vind het gewoon zo jammer. we zouden samen een keer wat leuks gaan doen.. ik wilde gewoon dat het wat beter zou gaan met hem en wat doe ik nou? kutkutkut
volgens mij bedoelt hij dat ik zelfs op de kleine dingen inga.. maarja. ik vind dit gewoon ff een serieus probleem!quote:Op zondag 30 mei 2004 23:14 schreef StephanL het volgende:
[..]Lekker ben jij, voor doen voor een zielig persoon en haar een kutwijf noemen en nu zeggen dat het grapig was
![]()
![]()
Nee maar je heb het wel gedaanquote:Op zondag 30 mei 2004 23:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Uhh ik heb nie eens gevraagd om een topic ..
En ik maak zelf wel uit hoe ik iemand noem..
en het was best grappig
Stoer doen noemen we datquote:Op zondag 30 mei 2004 23:14 schreef StephanL het volgende:
![]()
![]()
anders ga jij iets subtieler om met iemand ander's gevoelensquote:Op zondag 30 mei 2004 23:10 schreef tonks het volgende:
Goed topic dit ..
het gaat er ook om dat ik het kut vind.. ja?quote:Op zondag 30 mei 2004 23:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Uhh ik heb nie eens gevraagd om een topic ..
En ik maak zelf wel uit hoe ik iemand noem..
en het was best grappig
Nou eh, grassprietje heeft dit probleem de openbaarheid ingegooid, dat is nou ook niet echt subtiel.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:17 schreef knokkels het volgende:
anders ga jij iets subtieler om met iemand ander's gevoelens
Inderdaadquote:Op zondag 30 mei 2004 23:19 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou eh, grassprietje heeft dit probleem de openbaarheid ingegooid, dat is nou ook niet echt subtiel.
Omdat ze er niet uitkwam met Tonks.. Dat je dan even hulp zoekt lijkt me ook wel weer logischquote:Op zondag 30 mei 2004 23:19 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou eh, grassprietje heeft dit probleem de openbaarheid ingegooid, dat is nou ook niet echt subtiel.
daar heb je enigzins gelijk in, maar..quote:Op zondag 30 mei 2004 23:19 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ah, jij dus... Ik zei al 2 namen, thanks voor het wegnemen van de twijfel!quote:Op zondag 30 mei 2004 23:10 schreef tonks het volgende:
Goed topic dit ..
precies, blokken die gastquote:Op zondag 30 mei 2004 23:20 schreef LeFTBuRN het volgende:
zoals die gast hier reageerd zou ik niet eens meer met hem chatten enzo..
Dan had ze het beter geheim kunnen houden om wie het ging. Het was nogal erg makkelijk te raden.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:20 schreef knokkels het volgende:
Omdat ze er niet uitkwam met Tonks.. Dat je dan even hulp zoekt lijkt me ook wel weer logisch
Je heb gelijk grassprietje, en wij zijn er niet achtergekomen, hij kwam zich zelf meldenquote:Op zondag 30 mei 2004 23:21 schreef grassprietje het volgende:
[..]
daar heb je enigzins gelijk in, maar..
ten eerste: ik heb zijn naam niet gezegd. vind het jammer dat er toch mensen zijn achter gekomen..
ten tweede: hij zei al doei enzo en dus was dit mijn laatste redding...
Nou, je had net zo goed zijn naam kunnen noemen in je OP want zo moeilijk was het niet hoor....quote:Op zondag 30 mei 2004 23:21 schreef grassprietje het volgende:
ten eerste: ik heb zijn naam niet gezegd. vind het jammer dat er toch mensen zijn achter gekomen..
ja inderdaad, ik voel me gewoon echt gekwetst.. wil het graag zo goed doen en dan krijg ik de schuld en gaat hij sarcastisch doen...quote:Op zondag 30 mei 2004 23:24 schreef soulfly1983 het volgende:
jah jij bent lekker bezig![]()
doet ze d'r best om er wat van te maken, behandel jij haar zo...
haar een kutwijf noemen? je laat je wel van je goede kant zien, je bent echt stoer!
ik wou dat ik dat kon, iemand zich zo klote laten voelen.
*zak hooi*![]()
kijk nou eens wat je doet meid.. je laat je gigantisch gebruiken. misschien zie ik wel een hoop over het hoofd, maar in deze topic presenteert meneer zich nou niet direct van zijn beste kant... aan anderen denken is goed, maar denk ook eens aan jezelf!quote:Op zondag 30 mei 2004 23:27 schreef grassprietje het volgende:
[..]
ja inderdaad, ik voel me gewoon echt gekwetst.. wil het graag zo goed doen en dan krijg ik de schuld en gaat hij sarcastisch doen...
ik hoop maar het morgen over is.. damn
en chatten wil ik nog wel met hem, als het weer goedkomt, tenminste.. aangezien dat altijd best gezellig was en ik wel het idee had dat hij er wat aan had...
hoe gezellig was hij? schijnbaar kan hij zo goed faken dat jij erin trapt...quote:Op zondag 30 mei 2004 23:27 schreef grassprietje het volgende:
[..]
en chatten wil ik nog wel met hem, als het weer goedkomt, tenminste.. aangezien dat altijd best gezellig was en ik wel het idee had dat hij er wat aan had...
*slaat arm om je heen*quote:Op zondag 30 mei 2004 23:32 schreef grassprietje het volgende:
nouja hij heeft mij gedelete en geblockt..
hij wilde geen vrienden zijn met mensen zoals mij.. tsja ik kan er verder dan ook niks aan doen..
vind het wel kut en jammer, maarja. misschien maar beter zo..
damn is er hier iemand die een armpje om me heen kan slaan..
je verdient beter, grassprietje. jammer dat je je er zo kut door voelt, dan is het hem nog gelukt om een trap na te geven ookquote:Op zondag 30 mei 2004 23:32 schreef grassprietje het volgende:
hij wilde geen vrienden zijn met mensen zoals mij.. tsja ik kan er verder dan ook niks aan doen..
je komt er wel, op een dag zie je ook dat het zo beter is!quote:damn is er hier iemand die een armpje om me heen kan slaan..
beetje raar als je het leuk vind mensen te kwetsen die je nog maar 2 weken kent... alleen via msnquote:Op zondag 30 mei 2004 23:36 schreef tonks het volgende:
Best raar als je zo veel om iemand geeft die je nog niet eens 2 weken kent.. en alleen nog maar via msn
DUDE,quote:Op zondag 30 mei 2004 23:37 schreef soulfly1983 het volgende:
[..]
beetje raar als je het leuk vind mensen te kwetsen die je nog maar 2 weken kent... alleen via msn
dankjequote:Op zondag 30 mei 2004 23:34 schreef soulfly1983 het volgende:
[..]
*slaat arm om je heen*
als je zelfs verliefd kunt worden op iemand via msn moet het ook wel lukken om iemand te kwetsenquote:Op zondag 30 mei 2004 23:37 schreef tonks het volgende:
[..]
DUDE,
HOe kan je nou iemand kwetsen via msn![]()
![]()
jij voelt je toch verdomme ook gekwetst? waaorm zou je anders boos zijn...quote:Op zondag 30 mei 2004 23:37 schreef tonks het volgende:
[..]
DUDE,
![]()
misschien de OP lezen...quote:Op zondag 30 mei 2004 23:37 schreef tonks het volgende:
[..]
DUDE,
![]()
Nu tonks jou niet meer leuk vindt, hoop jij dat hèquote:Op zondag 30 mei 2004 23:39 schreef grassprietje het volgende:
of vind je mij nu ook leuk opeens..
Ik weet niet waar zij vandaan haalt dat ik verliefd op haar benquote:Op zondag 30 mei 2004 23:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
als je zelfs verliefd kunt worden op iemand via msn moet het ook wel lukken om iemand te kwetsen
Dude..quote:Op zondag 30 mei 2004 23:40 schreef soulfly1983 het volgende:
[..]
misschien de OP lezen...
owneej wacht... jij bent zo'n figuur die niet goed snapt wat gevoel is, en dat dat ook geraakt kan worden door woorden en vuile spelletjes die mensen zoals jij graag spelen
met andere woorden.. triest
'k snap wat voor een gevoel je hebtquote:Op zondag 30 mei 2004 23:39 schreef grassprietje het volgende:
[..]
dankje
of vind je mij nu ook leuk opeens..
where's my car?quote:Op zondag 30 mei 2004 23:41 schreef tonks het volgende:
[..]
Dude..
sorry, maar ik heb geen dingen gequote die je tegen mij gezegd hebt, maar zo lok je het verdomme wel uitquote:Op zondag 30 mei 2004 23:40 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik weet niet waar zij vandaan haalt dat ik verliefd op haar ben
volgens mij zit er een beetje een deuk in je mannelijk ego en voel je je een beetje te kijk gezet op fok.. Mannen... voorspelbaarquote:Op zondag 30 mei 2004 23:40 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik weet niet waar zij vandaan haalt dat ik verliefd op haar ben
Bij de kringloop winkel waarschijnlijk..quote:Op zondag 30 mei 2004 23:42 schreef soulfly1983 het volgende:
[..]
where's my car?
Hmm mischien als ik wat met haar had afgesproken dat ik wel verliefd had kunnen worden weetje.. maar ik ben niet verliefd op haar ik kan dat niet via internetquote:Op zondag 30 mei 2004 23:43 schreef Xennia het volgende:
[..]
volgens mij zit er een beetje een deuk in je mannelijk ego en voel je je een beetje te kijk gezet op fok.. Mannen... voorspelbaar
je komt door deze post echt op mij over als een vriendelijk, aardig, en integer persoonquote:Op zondag 30 mei 2004 23:44 schreef tonks het volgende:
[..]
Bij de kringloop winkel waarschijnlijk..
Maarja,
TS, ik snap echt niet waarom je zo overdreven doet hoor.. ik bedoel het is maar msn het is maar internet jezus ik vond je best aardig maar als jij de hele tijd door blijft zeiken over die gast die je gezoend hebt en dat jullie vriendje en vriendinnentje gaan worden.. en als ik dan al 5x gezegt heb dat het me niks boeit en jij maar steeds door gaat dan word ik wel een keer boos ja.. maar dat kan je ook met mij op lossen en niet zo dramatisch een topic gaan openen en op msn net doen alsof je zelfmoordnijgingen hebt omdat je toevallig "depri" bent omdat ik je uitgescholden heb
Coolquote:Op zondag 30 mei 2004 23:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
je komt door deze post echt op mij over als een vriendelijk, aardig, en integer persoon
quote:Op zondag 30 mei 2004 23:32 schreef grassprietje het volgende:
damn is er hier iemand die een armpje om me heen kan slaan..
Nee kansloze treklosers noemen we dat.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:17 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Stoer doen noemen we dat![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 23:46 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee kansloze treklosers noemen we dat.
menslievendheid.. mensen helpen die in een niet zo leuke situatie verkeren..quote:Op zondag 30 mei 2004 23:36 schreef tonks het volgende:
Best raar als je zo veel om iemand geeft die je nog niet eens 2 weken kent.. en alleen nog maar via msn
Kijk maar uit, straks denkt grassprietje nog dat jij haar meer dan leuk vindtquote:Op zondag 30 mei 2004 23:46 schreef Sport_Life het volgende:
Sport_Life arm om grassprietje heenslaat![]()
Heel fijnquote:Op zondag 30 mei 2004 23:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
menslievendheid.. mensen helpen die in een niet zo leuke situatie verkeren..
fijn he, natrappen
Gewoon printen en je reet mee afvegen.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:47 schreef grassprietje het volgende:
nu zegt hij opeens dat ik er een probleem van maakt... sorry hoor.
nu is het genoeg tonks..
morgen mag je me mailen als je het weer goed wil hebben, maar nu ben ik genoeg gekwetst ik zit hier verdomme gewoon te janken om jouw kutacties!
hou op joipodoipoipoi, ik vind dit niet grappig..quote:Op zondag 30 mei 2004 23:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks denkt grassprietje nog dat jij haar meer dan leuk vindt!
die loser is het niet waard om jou als een vriendin te hebben. probeer hem te vergeten, hij speelt spelletjes met je, en schopt op deze manier nog een beetje naquote:Op zondag 30 mei 2004 23:47 schreef grassprietje het volgende:
nu zegt hij opeens dat ik er een probleem van maakt... sorry hoor.
nu is het genoeg tonks..
morgen mag je me mailen als je het weer goed wil hebben, maar nu ben ik genoeg gekwetst ik zit hier verdomme gewoon te janken om jouw kutacties!
Jaja, we hebben 'm.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
klootzakken zitten helaas overal. op den duur leer je ze wel herkennenquote:Op zondag 30 mei 2004 23:50 schreef grassprietje het volgende:
ik dacht nog wel dat ik zo hulpzaam was en dat ik het altijd goed vond als ik niks ervoor terugkreeg als ik iemand hielp.. maar er zelf de dupe van worden. jezus waar moet dat heen met mij..
En die is nog dood ook.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:50 schreef Bartholomeus het volgende:
Grassprietje, die mafkees heeft je óf flink te pakken gehad, óf hij wil zich uit pure frustratie groot houden ten koste van jou. Gewoon geen aandacht meer geven, hij verdient het niet. Het hele verhaal was blijkbaar zo fake als de tieten van lolo ferrari, laat je nou niet onnodig op de kast jagen en kwetsen door die halve gek...
quote:Op zondag 30 mei 2004 23:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
mijn arm gewoon laat zittenquote:Op zondag 30 mei 2004 23:58 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
arm snel wegtrekt![]()
![]()
Anders gaan er allerlei schoenen in anussen verdwijnen.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:00 schreef soulfly1983 het volgende:
[..]
mijn arm gewoon laat zitten
leg uit.. ik snap je even nietquote:Op maandag 31 mei 2004 00:03 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Anders gaan er allerlei schoenen in anussen verdwijnen.
Neuh niks.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:06 schreef soulfly1983 het volgende:
[..]
leg uit.. ik snap je even niet
Ah je hebt je knikkers ingeruild voor gezond verstand?quote:Op maandag 31 mei 2004 00:05 schreef tonks het volgende:
Nou, Ik denk dat dit opgelost is
Ja? Is alles weer goed tussen jou en grassprietje?quote:Op maandag 31 mei 2004 00:05 schreef tonks het volgende:
Nou, Ik denk dat dit opgelost is
Nee hahaquote:Op maandag 31 mei 2004 00:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja? Is alles weer goed tussen jou en grassprietje?
Het is gewoon opgelost klaar..quote:Op maandag 31 mei 2004 00:11 schreef Whistler112 het volgende:
das wel grappig natuurlijk( :S )
er is maar 1 oplossing voor jou...quote:Op maandag 31 mei 2004 00:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Het is gewoon opgelost klaar..
Je complotje is uitgekomen. Je doel is berijkt. Je hebt je lolletje gehad. Dus is het afgelopen en 'opgelost'?quote:Op maandag 31 mei 2004 00:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Het is gewoon opgelost klaar..
dat wou ik ook zeggen, ik sluit me hierbij aanquote:Op maandag 31 mei 2004 00:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je complotje is uitgekomen. Je doel is berijkt. Je hebt je lolletje gehad. Dus is het afgelopen en 'opgelost'?
Wat ben jij toch eigenlijk ook een vervelend egocentrisch egoistisch achterbaks debiel stuk vreten zegLeuk hoor, een ander ff lekker de grond in stampen en kwetsen, omdat diegene zich wat kwetsbaar durft op te stellen en een ander graag helpt
Heel jammer dat Grassprietje niet eerder doorgehad heeft dat je haar gewoon snoeihard gebruikt hebt, want deze ongein heeft ze gewoon níet verdiend
Ik heb sorry gezegt..quote:Op maandag 31 mei 2004 00:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je complotje is uitgekomen. Je doel is berijkt. Je hebt je lolletje gehad. Dus is het afgelopen en 'opgelost'?
Wat ben jij toch eigenlijk ook een vervelend egocentrisch egoistisch achterbaks debiel stuk vreten zegLeuk hoor, een ander ff lekker de grond in stampen en kwetsen, omdat diegene zich wat kwetsbaar durft op te stellen en een ander graag helpt
Heel jammer dat Grassprietje niet eerder doorgehad heeft dat je haar gewoon snoeihard gebruikt hebt, want deze ongein heeft ze gewoon níet verdiend
Je had het niet zover hoeven laten komen..quote:Op maandag 31 mei 2004 00:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik heb sorry gezegt..
En toen gezegt dat we tog geen vrienden meer kunnen zijn...
Opgelost noem je dat
ik heb het niet eens zo ver laten komen..quote:Op maandag 31 mei 2004 00:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je had het niet zover hoeven laten komen..
Beetje laat nu om sorry te zeggen
Hahahaha.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik heb sorry gezegt..
Opgelost noem je dat
quote:Op maandag 31 mei 2004 00:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik heb sorry gezegt..
Opgelost noem je dat
quote:Op maandag 31 mei 2004 00:24 schreef Whistler112 het volgende:
hij verdient gewoon ene heipaal in zn aarsch
Ouderwets ingebracht hè.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:24 schreef Whistler112 het volgende:
hij verdient gewoon ene heipaal in zn aarsch
We geven ze wel een leuke blokkendoos! Of een gameboy.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:32 schreef RemCOW het volgende:
Okay, jullie zijn 13 ofzo?.
pssst, 13 jarigen slapen meestal rond deze tijdquote:Op maandag 31 mei 2004 00:32 schreef RemCOW het volgende:
Okay, jullie zijn 13 ofzo?.
whoopsie ..... verkeerd gelezenquote:Op maandag 31 mei 2004 00:36 schreef tonks het volgende:
zij is 19 en ik ben 16
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |