abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19523030
Nou het zit zo, ik heb een jongen leren kennen die fok fotoboek enzo en daar heb ik al best vaak gezellig mee gepraat op msn en poginkjes gedaan om hem beetje te helpen, aangezien hij nog wel veel klotedingen heeft meegemaakt de laatste tijd..

Maar goed, het was (van mijn kant in ieder geval) gewoon gezellig bedoelt, en geen verdere bedoelingen. Ik bedoel, ten eerste ken ik hem helemaal niet en ten tweede woont hij ook best ver hier vandaan..

Nouja goed, op een gegeven moment was hij boos op mij, maar dat kwam omdat ik volgens hem niet meer met hem praatte. Heb hem uitgelegd dat dat komt omdat msn vanzelf opstart en mijn broers die dan wegklikken, en dat dat dus niet was omdat ik hem niet wilde spreken.

Nouja op een gegeven moment vroeg hij hoe mijn weekend was en ik dus vertellen dat ik met iemand heb gezoend en dat ik hem wel leuk vond enzo...

Nou toen werd hij opeens heel pissig en wil eerst niet zeggen waar het door komt.
Uiteindelijk zegt tie dus dat ik volgens hem ervoor gezorgd heb dat hij mij leuk zou vinden en dat ik daarna dus ging vertellen dat ik met iemand anders had gezoend..

kortom ik ben een kutwijf..

Nouja goed, op zich kan ik hier niet echt pissig om worden, want tsja, soms gebeurt het dat je iemand leuk vind en tuurlijk is het dan kut als je hoort dat diegene met iemand anders heeft gezoend.
Ik vind het wel raar dat hij mij de schuld geeft van dit alles, want ik heb echt zekerweten helemaal niks raars gedaan, waardoor ik signalen zou geven dat ik hem leuk vind.. (als meer van een vriend)

Nouja goed, ik vind het gewoon klote voor hem dat hij er zo mee zit. HIj heeft al een kutperiode enzo en ik zou het jammer vinden als ik hem nooit meer zou spreken. Hij is gewoon aardig en ik vind het nice als ik hem een beetje kan helpen..

Ik probeer hem steeds duidelijk te maken dat dit echt niet mijn bedoeling was (dat hij dat dacht), maarja hij wil het niet geloven..

En aub geen reactie als: dit is een zielige jongen, want dat is hij niet. Ik kan me best voorstellen dat hij gewoon ff flink in de war is..
  zondag 30 mei 2004 @ 22:54:47 #2
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_19523143
En nu hoop je zeker dat hij deze topic leest ?
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  zondag 30 mei 2004 @ 22:56:53 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19523201
Lastige situatie. Maar je kan volgens mij niet meer doen dan hem een keer een mailtje te sturen of via msn om hem nog een keertje uit te leggen dat jij het gewoon allemaal vriendschappelijk bedoelde etc.

En we hebben 2 namen om uit te kiezen... Dus da's ook weer niet echt handig dat je dat van dat fotoboek er even bij hebt vermeld...
pi_19523211
Jemig, je zou het over mij kunnen hebben, een half jaar geleden.
Opzich helpt hij zichzelf niet echt door jou niet gewoon te geloven. Aan de andere kant kan ik me van zijn kan z'n wantrouwen ook wel weer voorstellen, als ie zo'n rotperiode achter de rug heeft.
Het is waarschijnlijk het verstandigste om wat afstand van 'm te nemen, voor zo goed en zo kwaad als dat gaat. In ieder geval zodat duidelijk is dat eea slechts platonisch bedoeld is...
Het is voor jullie allebei geen makkelijke situatie... Sterkte en succes ermee
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  zondag 30 mei 2004 @ 22:59:02 #5
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_19523263
quote:
Op zondag 30 mei 2004 22:54 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
En nu hoop je zeker dat hij deze topic leest ?
wat zij zegt
an urge to help mankind overcomes me
pi_19523267
dankje voor alle lieve en goede reacties.
en uiteraard heb ik dit topic laten lezen, maar hij is nu boos omdat ik dit gedaan heb.. tsja ik vind het gewoon klote, dus op zich is het mijn recht wel toch? heb verder toch niks over heb erin gezet..

damn ik vind het gewoon zo jammer. we zouden samen een keer wat leuks gaan doen.. ik wilde gewoon dat het wat beter zou gaan met hem en wat doe ik nou? kutkutkut
  zondag 30 mei 2004 @ 23:01:36 #7
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_19523334
quote:
Op zondag 30 mei 2004 22:51 schreef grassprietje het volgende:
Nou het zit zo, ik heb een jongen leren kennen die fok fotoboek enzo en daar heb ik al best vaak gezellig mee gepraat op msn en poginkjes gedaan om hem beetje te helpen, aangezien hij nog wel veel klotedingen heeft meegemaakt de laatste tijd..

Maar goed, het was (van mijn kant in ieder geval) gewoon gezellig bedoelt, en geen verdere bedoelingen. Ik bedoel, ten eerste ken ik hem helemaal niet en ten tweede woont hij ook best ver hier vandaan..

Nouja goed, op een gegeven moment was hij boos op mij, maar dat kwam omdat ik volgens hem niet meer met hem praatte. Heb hem uitgelegd dat dat komt omdat msn vanzelf opstart en mijn broers die dan wegklikken, en dat dat dus niet was omdat ik hem niet wilde spreken.

Nouja op een gegeven moment vroeg hij hoe mijn weekend was en ik dus vertellen dat ik met iemand heb gezoend en dat ik hem wel leuk vond enzo...

Nou toen werd hij opeens heel pissig en wil eerst niet zeggen waar het door komt.
Uiteindelijk zegt tie dus dat ik volgens hem ervoor gezorgd heb dat hij mij leuk zou vinden en dat ik daarna dus ging vertellen dat ik met iemand anders had gezoend..

kortom ik ben een kutwijf..

Nouja goed, op zich kan ik hier niet echt pissig om worden, want tsja, soms gebeurt het dat je iemand leuk vind en tuurlijk is het dan kut als je hoort dat diegene met iemand anders heeft gezoend.
Ik vind het wel raar dat hij mij de schuld geeft van dit alles, want ik heb echt zekerweten helemaal niks raars gedaan, waardoor ik signalen zou geven dat ik hem leuk vind.. (als meer van een vriend)

Nouja goed, ik vind het gewoon klote voor hem dat hij er zo mee zit. HIj heeft al een kutperiode enzo en ik zou het jammer vinden als ik hem nooit meer zou spreken. Hij is gewoon aardig en ik vind het nice als ik hem een beetje kan helpen..

Ik probeer hem steeds duidelijk te maken dat dit echt niet mijn bedoeling was (dat hij dat dacht), maarja hij wil het niet geloven..

En aub geen reactie als: dit is een zielige jongen, want dat is hij niet. Ik kan me best voorstellen dat hij gewoon ff flink in de war is..
Ik kan me wel bij Bartholomeus aansluiten, gewoon even afstand nemen.. Dit soort dingen zijn ook niet leuk voor jou..
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  zondag 30 mei 2004 @ 23:02:17 #8
92926 Joipoidoipoipoi
pi_19523349
quote:
Op zondag 30 mei 2004 22:59 schreef grassprietje het volgende:
damn ik vind het gewoon zo jammer. we zouden samen een keer wat leuks gaan doen..
Naar Buurman & Buurman?
pi_19523468
Gepost door tonks - zondag 30 mei 2004 @ 22:08

ik nie boos meer

?
is het opgelost, of was het someone else?
pi_19523484
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Naar Buurman & Buurman?
ja zou hij daar pissig om zijn? het was gewoon bedoelt als een grapje..
  zondag 30 mei 2004 @ 23:07:16 #11
95608 Speth
Rorschach
pi_19523498
Had een tijdje hetzelfde, maar dan omgekeerd... Vond zo'n meisje best leuk, maar zij mij niet, dat snapte ik een beetje moeilijk, aangezien ze me daarvoor zeker wel leuk vond. Ik had zoiets nog nooit echt meegemaakt (wou nooit verkering, niet geinteresseerd in meisjes, alleen in ruimtevaart en politiek enzo ). Toen best wel vage, domme dingen gezegd, die ik nu (nu ik beter begrijp hoe zoiets werkt) volkomen kansloos vind en waar ik me nogal voor schaam. Kans is groot dat hij dat ook heeft, hij vind je gewoon leuk etc.. en wil niet weten dat jij dat niet bij hem hebt. Beste is om gewoon even niet meer met 'm te praten, dat zal hij even kut vinden, maar laat 'm gewoon duidelijk merken dat je niets in 'm ziet. Dat deed 'zij' bij mij namelijk niet, daardoor snapte ik er lange tijd geen ene reet van en ging 't maar door... Gewoon even verdwijnen, hem duidelijk maken dat hij geen kans maakt, en later weer terugkomen en gewoon vrienden zijn.
  zondag 30 mei 2004 @ 23:07:22 #12
92926 Joipoidoipoipoi
pi_19523504
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:06 schreef grassprietje het volgende:
ja zou hij daar pissig om zijn? het was gewoon bedoelt als een grapje..
O! Dus het is tonks !
pi_19523573
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:06 schreef Wolkje het volgende:
Gepost door tonks - zondag 30 mei 2004 @ 22:08

ik nie boos meer

?
is het opgelost, of was het someone else?
nee dat ging dus over dat ik niks zei op msn..

hij zegt ik hem voor schut zet op fok..
maar iedereen begrijpt hem gewoon hier... het is zo jammer..
pi_19523590
Goed topic dit ..

Anders neem je mensen wat minder serieus voortaan jezus
  zondag 30 mei 2004 @ 23:12:03 #15
92926 Joipoidoipoipoi
pi_19523619
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:10 schreef tonks het volgende:
Goed topic dit ..

Ben je nu écht boos?
pi_19523627
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

O! Dus het is tonks !
aub, dit vind hij niet leuk..
pi_19523639
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ben je nu écht boos?
Wat boos..

zij neemt alles serieus
  zondag 30 mei 2004 @ 23:14:20 #18
92926 Joipoidoipoipoi
pi_19523683
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:12 schreef grassprietje het volgende:
aub, dit vind hij niet leuk..
Jawel hoor, maar jij neemt alles serieus .
pi_19523690
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:12 schreef tonks het volgende:

[..]

Wat boos..

zij neemt alles serieus
Lekker ben jij, voor doen voor een zielig persoon en haar een kutwijf noemen en nu zeggen dat het grapig was
pi_19523720
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:14 schreef StephanL het volgende:

[..]

Lekker ben jij, voor doen voor een zielig persoon en haar een kutwijf noemen en nu zeggen dat het grapig was
Uhh ik heb nie eens gevraagd om een topic ..
En ik maak zelf wel uit hoe ik iemand noem..

en het was best grappig
pi_19523727
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:07 schreef Speth het volgende:
Had een tijdje hetzelfde, maar dan omgekeerd... Vond zo'n meisje best leuk, maar zij mij niet, dat snapte ik een beetje moeilijk, aangezien ze me daarvoor zeker wel leuk vond. Ik had zoiets nog nooit echt meegemaakt (wou nooit verkering, niet geinteresseerd in meisjes, alleen in ruimtevaart en politiek enzo ). Toen best wel vage, domme dingen gezegd, die ik nu (nu ik beter begrijp hoe zoiets werkt) volkomen kansloos vind en waar ik me nogal voor schaam. Kans is groot dat hij dat ook heeft, hij vind je gewoon leuk etc.. en wil niet weten dat jij dat niet bij hem hebt. Beste is om gewoon even niet meer met 'm te praten, dat zal hij even kut vinden, maar laat 'm gewoon duidelijk merken dat je niets in 'm ziet. Dat deed 'zij' bij mij namelijk niet, daardoor snapte ik er lange tijd geen ene reet van en ging 't maar door... Gewoon even verdwijnen, hem duidelijk maken dat hij geen kans maakt, en later weer terugkomen en gewoon vrienden zijn.
Ik heb verdomme hetzelfde probleem, ik probeer haar zoveel mogelijk te negeren nu maar telkens als ik haar zie dan moet ik bijna met haar praten omdat ik het anders een weggegooide kans vind...

liefde...
  zondag 30 mei 2004 @ 23:16:02 #22
38344 knokkels
pi_19523734
quote:
Op zondag 30 mei 2004 22:59 schreef grassprietje het volgende:
dankje voor alle lieve en goede reacties.
en uiteraard heb ik dit topic laten lezen, maar hij is nu boos omdat ik dit gedaan heb.. tsja ik vind het gewoon klote, dus op zich is het mijn recht wel toch? heb verder toch niks over heb erin gezet..

damn ik vind het gewoon zo jammer. we zouden samen een keer wat leuks gaan doen.. ik wilde gewoon dat het wat beter zou gaan met hem en wat doe ik nou? kutkutkut
't Is jammer dat ie boos is, maar jij kan er toch ook vrij weinig mee?
Daar sta je dan met al je goede bedoelingen
pi_19523760
quote:

[..]

volgens mij bedoelt hij dat ik zelfs op de kleine dingen inga.. maarja. ik vind dit gewoon ff een serieus probleem!
pi_19523763
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:15 schreef tonks het volgende:

[..]

en het was best grappig
Nee maar je heb het wel gedaan Je heb haar vertrouwen in jou heel erg beschadigd
pi_19523768
quote:

[..]

Stoer doen noemen we dat
  zondag 30 mei 2004 @ 23:17:11 #26
38344 knokkels
pi_19523771
quote:
Goed topic dit ..

anders ga jij iets subtieler om met iemand ander's gevoelens
pi_19523787
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:15 schreef tonks het volgende:

[..]

en het was best grappig
het gaat er ook om dat ik het kut vind.. ja?
  zondag 30 mei 2004 @ 23:19:06 #28
92926 Joipoidoipoipoi
pi_19523829
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:17 schreef knokkels het volgende:
anders ga jij iets subtieler om met iemand ander's gevoelens
Nou eh, grassprietje heeft dit probleem de openbaarheid ingegooid, dat is nou ook niet echt subtiel.
pi_19523856
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:19 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Nou eh, grassprietje heeft dit probleem de openbaarheid ingegooid, dat is nou ook niet echt subtiel.
Inderdaad
pi_19523875
zoals die gast hier reageerd zou ik niet eens meer met hem chatten enzo..
\o/
  zondag 30 mei 2004 @ 23:20:53 #31
38344 knokkels
pi_19523886
quote:

[..]

Omdat ze er niet uitkwam met Tonks.. Dat je dan even hulp zoekt lijkt me ook wel weer logisch
pi_19523901
quote:

[..]

daar heb je enigzins gelijk in, maar..

ten eerste: ik heb zijn naam niet gezegd. vind het jammer dat er toch mensen zijn achter gekomen..
ten tweede: hij zei al doei enzo en dus was dit mijn laatste redding...
  zondag 30 mei 2004 @ 23:22:00 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19523915
quote:
Goed topic dit ..

Ah, jij dus... Ik zei al 2 namen, thanks voor het wegnemen van de twijfel!
pi_19523919
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:20 schreef LeFTBuRN het volgende:
zoals die gast hier reageerd zou ik niet eens meer met hem chatten enzo..
precies, blokken die gast
  zondag 30 mei 2004 @ 23:23:07 #35
92926 Joipoidoipoipoi
pi_19523941
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:20 schreef knokkels het volgende:
Omdat ze er niet uitkwam met Tonks.. Dat je dan even hulp zoekt lijkt me ook wel weer logisch
Dan had ze het beter geheim kunnen houden om wie het ging. Het was nogal erg makkelijk te raden.
pi_19523947
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:21 schreef grassprietje het volgende:

[..]

daar heb je enigzins gelijk in, maar..

ten eerste: ik heb zijn naam niet gezegd. vind het jammer dat er toch mensen zijn achter gekomen..
ten tweede: hij zei al doei enzo en dus was dit mijn laatste redding...
Je heb gelijk grassprietje, en wij zijn er niet achtergekomen, hij kwam zich zelf melden
pi_19523969
jah jij bent lekker bezig
doet ze d'r best om er wat van te maken, behandel jij haar zo...
haar een kutwijf noemen? je laat je wel van je goede kant zien, je bent echt stoer!
ik wou dat ik dat kon, iemand zich zo klote laten voelen.
*zak hooi*
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
  zondag 30 mei 2004 @ 23:24:09 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19523976
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:21 schreef grassprietje het volgende:
Nou, je had net zo goed zijn naam kunnen noemen in je OP want zo moeilijk was het niet hoor.... Niet iedereen is blond hoor...
pi_19524055
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:24 schreef soulfly1983 het volgende:
jah jij bent lekker bezig
doet ze d'r best om er wat van te maken, behandel jij haar zo...
haar een kutwijf noemen? je laat je wel van je goede kant zien, je bent echt stoer!
ik wou dat ik dat kon, iemand zich zo klote laten voelen.
*zak hooi*
ja inderdaad, ik voel me gewoon echt gekwetst.. wil het graag zo goed doen en dan krijg ik de schuld en gaat hij sarcastisch doen...

ik hoop maar het morgen over is.. damn

en chatten wil ik nog wel met hem, als het weer goedkomt, tenminste.. aangezien dat altijd best gezellig was en ik wel het idee had dat hij er wat aan had...
pi_19524125
jongens, ik snap dat jullie ook je mening hebben over hem, maar ik vind het geen *zak hooi* en ik volgens mij vind hij het niet echt cool om zo uitgescholden te worden..

aub beetje rekening met zijn situatie..

iemand nog tips?
  zondag 30 mei 2004 @ 23:30:53 #41
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19524166
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:27 schreef grassprietje het volgende:

[..]

ja inderdaad, ik voel me gewoon echt gekwetst.. wil het graag zo goed doen en dan krijg ik de schuld en gaat hij sarcastisch doen...

ik hoop maar het morgen over is.. damn

en chatten wil ik nog wel met hem, als het weer goedkomt, tenminste.. aangezien dat altijd best gezellig was en ik wel het idee had dat hij er wat aan had...
kijk nou eens wat je doet meid.. je laat je gigantisch gebruiken. misschien zie ik wel een hoop over het hoofd, maar in deze topic presenteert meneer zich nou niet direct van zijn beste kant... aan anderen denken is goed, maar denk ook eens aan jezelf!
pi_19524183
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:27 schreef grassprietje het volgende:

[..]
hoe gezellig was hij? schijnbaar kan hij zo goed faken dat jij erin trapt...
sorry hoor ik vind het niks meer dan een zielig en laag spelletje.
zo te lezen had je echt de beste bedoelingen, steek die energie in iemand die het echt kan gebruiken en die ook eerlijk tegen jou is... volgens mij verdien je dat eerder dan deze *^&
<wijziging in het bericht om het '' een beetje rekening met zijn situatie te houden '' verzoek >
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_19524217
Opgelost.

Slotje
pi_19524236
nouja hij heeft mij gedelete en geblockt..

hij wilde geen vrienden zijn met mensen zoals mij.. tsja ik kan er verder dan ook niks aan doen..
vind het wel kut en jammer, maarja. misschien maar beter zo..

damn is er hier iemand die een armpje om me heen kan slaan..
  zondag 30 mei 2004 @ 23:33:19 #45
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_19524246
Aan mensen die je al zo gauw claimen, heb je niks
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_19524262
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:32 schreef tonks het volgende:
Opgelost.

Slotje
voor mij anders niet..
pi_19524286
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:32 schreef grassprietje het volgende:

hij wilde geen vrienden zijn met mensen zoals mij.. tsja ik kan er verder dan ook niks aan doen..

*slaat arm om je heen*
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
  zondag 30 mei 2004 @ 23:35:21 #48
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19524299
quote:

je verdient beter, grassprietje. jammer dat je je er zo kut door voelt, dan is het hem nog gelukt om een trap na te geven ook
quote:
je komt er wel, op een dag zie je ook dat het zo beter is!
pi_19524327
Best raar als je zo veel om iemand geeft die je nog niet eens 2 weken kent.. en alleen nog maar via msn
pi_19524362
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:36 schreef tonks het volgende:
Best raar als je zo veel om iemand geeft die je nog niet eens 2 weken kent.. en alleen nog maar via msn
beetje raar als je het leuk vind mensen te kwetsen die je nog maar 2 weken kent... alleen via msn
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
  zondag 30 mei 2004 @ 23:37:52 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19524385
Grassprietje, probeer het te vergeten. Hij zit je nu alleen nog maar op te naaien. Jammer dat het zo'n vervelende ervaring voor je is geworden, maar laat het nu maar achter je. 'beurd is 'beurd...
pi_19524387
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:37 schreef soulfly1983 het volgende:

[..]

beetje raar als je het leuk vind mensen te kwetsen die je nog maar 2 weken kent... alleen via msn
DUDE,
HOe kan je nou iemand kwetsen via msn
  zondag 30 mei 2004 @ 23:38:25 #53
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_19524395
Heel subtiel zo'n topic openen over een fokker...
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_19524414
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:34 schreef soulfly1983 het volgende:

[..]

*slaat arm om je heen*
dankje

of vind je mij nu ook leuk opeens..
  zondag 30 mei 2004 @ 23:39:47 #55
82136 Xennia
gekroond
pi_19524432
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:37 schreef tonks het volgende:

[..]

DUDE,
als je zelfs verliefd kunt worden op iemand via msn moet het ook wel lukken om iemand te kwetsen
pi_19524441
quote:

[..]

DUDE,
jij voelt je toch verdomme ook gekwetst? waaorm zou je anders boos zijn...
pi_19524442
quote:

[..]

DUDE,
misschien de OP lezen...
owneej wacht... jij bent zo'n figuur die niet goed snapt wat gevoel is, en dat dat ook geraakt kan worden door woorden en vuile spelletjes die mensen zoals jij graag spelen
met andere woorden.. triest
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
  zondag 30 mei 2004 @ 23:40:20 #58
92926 Joipoidoipoipoi
pi_19524448
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:39 schreef grassprietje het volgende:
Nu tonks jou niet meer leuk vindt, hoop jij dat hè ?
pi_19524453
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:39 schreef Xennia het volgende:

[..]

als je zelfs verliefd kunt worden op iemand via msn moet het ook wel lukken om iemand te kwetsen
Ik weet niet waar zij vandaan haalt dat ik verliefd op haar ben
pi_19524480
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:40 schreef soulfly1983 het volgende:

[..]

misschien de OP lezen...
owneej wacht... jij bent zo'n figuur die niet goed snapt wat gevoel is, en dat dat ook geraakt kan worden door woorden en vuile spelletjes die mensen zoals jij graag spelen
met andere woorden.. triest
Dude..
pi_19524488
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:39 schreef grassprietje het volgende:

[..]

dankje

'k snap wat voor een gevoel je hebt
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_19524503
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:41 schreef tonks het volgende:

[..]

Dude..
where's my car?

jah sorry, denk je dat ik serieus ga reageren op jou?
gebruik je verstand gewoon en lees eens goed wat ze schrijft, doet dat je niks toon dan iig wat gevoel en laat haar metrust, maar loop haar niet zo te stressen
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_19524529
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:40 schreef tonks het volgende:

[..]

sorry, maar ik heb geen dingen gequote die je tegen mij gezegd hebt, maar zo lok je het verdomme wel uit
  zondag 30 mei 2004 @ 23:43:08 #64
82136 Xennia
gekroond
pi_19524531
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:40 schreef tonks het volgende:

[..]

volgens mij zit er een beetje een deuk in je mannelijk ego en voel je je een beetje te kijk gezet op fok.. Mannen... voorspelbaar
pi_19524566
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:42 schreef soulfly1983 het volgende:

[..]

where's my car?
Bij de kringloop winkel waarschijnlijk..

Maarja,
TS, ik snap echt niet waarom je zo overdreven doet hoor.. ik bedoel het is maar msn het is maar internet jezus ik vond je best aardig maar als jij de hele tijd door blijft zeiken over die gast die je gezoend hebt en dat jullie vriendje en vriendinnentje gaan worden.. en als ik dan al 5x gezegt heb dat het me niks boeit en jij maar steeds door gaat dan word ik wel een keer boos ja.. maar dat kan je ook met mij op lossen en niet zo dramatisch een topic gaan openen en op msn net doen alsof je zelfmoordnijgingen hebt omdat je toevallig "depri" bent omdat ik je uitgescholden heb
pi_19524593
ik doe helemaal niet alsof ik zelfmoordneigingen heb.. jij doet dat!
pi_19524603
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:43 schreef Xennia het volgende:

[..]

volgens mij zit er een beetje een deuk in je mannelijk ego en voel je je een beetje te kijk gezet op fok.. Mannen... voorspelbaar
Hmm mischien als ik wat met haar had afgesproken dat ik wel verliefd had kunnen worden weetje.. maar ik ben niet verliefd op haar ik kan dat niet via internet
  zondag 30 mei 2004 @ 23:45:34 #68
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19524609
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:44 schreef tonks het volgende:

[..]

Bij de kringloop winkel waarschijnlijk..

Maarja,
TS, ik snap echt niet waarom je zo overdreven doet hoor.. ik bedoel het is maar msn het is maar internet jezus ik vond je best aardig maar als jij de hele tijd door blijft zeiken over die gast die je gezoend hebt en dat jullie vriendje en vriendinnentje gaan worden.. en als ik dan al 5x gezegt heb dat het me niks boeit en jij maar steeds door gaat dan word ik wel een keer boos ja.. maar dat kan je ook met mij op lossen en niet zo dramatisch een topic gaan openen en op msn net doen alsof je zelfmoordnijgingen hebt omdat je toevallig "depri" bent omdat ik je uitgescholden heb
je komt door deze post echt op mij over als een vriendelijk, aardig, en integer persoon
pi_19524639
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:45 schreef Alicey het volgende:

[..]

je komt door deze post echt op mij over als een vriendelijk, aardig, en integer persoon
Cool
pi_19524645
quote:

* Sport_Life arm om grassprietje heenslaat
  zondag 30 mei 2004 @ 23:46:55 #71
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_19524649
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:17 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Stoer doen noemen we dat
Nee kansloze treklosers noemen we dat.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_19524668
nu zegt hij opeens dat ik er een probleem van maakt... sorry hoor.
nu is het genoeg tonks..

morgen mag je me mailen als je het weer goed wil hebben, maar nu ben ik genoeg gekwetst ik zit hier verdomme gewoon te janken om jouw kutacties!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2004 23:48:26 ]
pi_19524674
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:46 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Nee kansloze treklosers noemen we dat.
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
  zondag 30 mei 2004 @ 23:48:10 #74
38344 knokkels
pi_19524675
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:36 schreef tonks het volgende:
menslievendheid.. mensen helpen die in een niet zo leuke situatie verkeren..

fijn he, natrappen
  zondag 30 mei 2004 @ 23:49:19 #75
92926 Joipoidoipoipoi
pi_19524708
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:46 schreef Sport_Life het volgende:
Sport_Life arm om grassprietje heenslaat
Kijk maar uit, straks denkt grassprietje nog dat jij haar meer dan leuk vindt !
pi_19524722
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:48 schreef knokkels het volgende:

[..]

menslievendheid.. mensen helpen die in een niet zo leuke situatie verkeren..

fijn he, natrappen
Heel fijn
  zondag 30 mei 2004 @ 23:50:16 #77
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_19524741
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:47 schreef grassprietje het volgende:
nu is het genoeg tonks..

morgen mag je me mailen als je het weer goed wil hebben, maar nu ben ik genoeg gekwetst ik zit hier verdomme gewoon te janken om jouw kutacties!
Gewoon printen en je reet mee afvegen.
pi_19524747
ik dacht nog wel dat ik zo hulpzaam was en dat ik het altijd goed vond als ik niks ervoor terugkreeg als ik iemand hielp.. maar er zelf de dupe van worden. jezus waar moet dat heen met mij..
pi_19524758
Grassprietje, die mafkees heeft je óf flink te pakken gehad, óf hij wil zich uit pure frustratie groot houden ten koste van jou. Gewoon geen aandacht meer geven, hij verdient het niet. Het hele verhaal was blijkbaar zo fake als de tieten van lolo ferrari, laat je nou niet onnodig op de kast jagen en kwetsen door die halve gek...
pi_19524787
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

hou op joipodoipoipoi, ik vind dit niet grappig..
  zondag 30 mei 2004 @ 23:51:38 #81
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19524790
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:47 schreef grassprietje het volgende:
nu is het genoeg tonks..

die loser is het niet waard om jou als een vriendin te hebben. probeer hem te vergeten, hij speelt spelletjes met je, en schopt op deze manier nog een beetje na
  zondag 30 mei 2004 @ 23:52:25 #82
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_19524816
quote:

[..]

Jaja, we hebben 'm.
  zondag 30 mei 2004 @ 23:53:42 #83
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19524850
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:50 schreef grassprietje het volgende:
ik dacht nog wel dat ik zo hulpzaam was en dat ik het altijd goed vond als ik niks ervoor terugkreeg als ik iemand hielp.. maar er zelf de dupe van worden. jezus waar moet dat heen met mij..
klootzakken zitten helaas overal. op den duur leer je ze wel herkennen
  zondag 30 mei 2004 @ 23:54:24 #84
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_19524869
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:50 schreef Bartholomeus het volgende:
Grassprietje, die mafkees heeft je óf flink te pakken gehad, óf hij wil zich uit pure frustratie groot houden ten koste van jou. Gewoon geen aandacht meer geven, hij verdient het niet. Het hele verhaal was blijkbaar zo fake als de tieten van lolo ferrari, laat je nou niet onnodig op de kast jagen en kwetsen door die halve gek...
En die is nog dood ook.
pi_19524892
grassprietje, laat hem lekker joh... hoe meer verdriet jij hebt.. hoe meer plezier die ( ik zeg het toch ) zak hooi heeft.
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_19524895
Oh en nog eens wat Grassprietje:
Wat ik er van in kan schatten zo, ben je gewoon een harstikke lieve leuke meid die zich wat van de wereld om zich heen aantrekt en dat is ALLEEN MAAR GOED. Je moet geen misbruik van je goede bedoelingen laten maken. Troost je aan de gedachte dat er mensen zijn die het wel waarderen
pi_19525007
quote:

[..]

* Sport_Life arm snel wegtrekt
pi_19525084
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:58 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

arm snel wegtrekt
mijn arm gewoon laat zitten
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
  maandag 31 mei 2004 @ 00:03:47 #89
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_19525169
quote:
Op maandag 31 mei 2004 00:00 schreef soulfly1983 het volgende:

[..]

mijn arm gewoon laat zitten
Anders gaan er allerlei schoenen in anussen verdwijnen.
pi_19525184
Hou alsjeblieft op met dat kinderachtige geneuzel, normaal nederlands typen is heel okee
pi_19525214
Nou, Ik denk dat dit opgelost is
pi_19525243
quote:
Op maandag 31 mei 2004 00:03 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Anders gaan er allerlei schoenen in anussen verdwijnen.
leg uit.. ik snap je even niet
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
  maandag 31 mei 2004 @ 00:08:16 #93
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_19525273
quote:
Op maandag 31 mei 2004 00:06 schreef soulfly1983 het volgende:

[..]

leg uit.. ik snap je even niet
Neuh niks.
pi_19525277
jongens, armpjes allemaal om mij heen laten, kan ik nu wel ff gebruiken.
zolang jullie maar niet gaan zeuren dat ik jullie misbruik en dat ik een kutwijf ben...
hoeven we ook geen anussen te verwijden.. okej
  maandag 31 mei 2004 @ 00:08:49 #95
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_19525288
quote:
Op maandag 31 mei 2004 00:05 schreef tonks het volgende:
Ah je hebt je knikkers ingeruild voor gezond verstand?
  maandag 31 mei 2004 @ 00:08:57 #96
92926 Joipoidoipoipoi
pi_19525293
quote:
Op maandag 31 mei 2004 00:05 schreef tonks het volgende:
Ja? Is alles weer goed tussen jou en grassprietje?
pi_19525314
quote:
Op maandag 31 mei 2004 00:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ja? Is alles weer goed tussen jou en grassprietje?
Nee haha
pi_19525347
das wel grappig natuurlijk ( :S )
pi_19525380
quote:
Op maandag 31 mei 2004 00:11 schreef Whistler112 het volgende:
das wel grappig natuurlijk ( :S )
Het is gewoon opgelost klaar..
pi_19525422
quote:
Op maandag 31 mei 2004 00:12 schreef tonks het volgende:

[..]

er is maar 1 oplossing voor jou...
konings water, lost alles op
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_19525437
[DP] sorry
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
  maandag 31 mei 2004 @ 00:16:38 #102
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_19525495
Wat een warmte weer.
pi_19525518
quote:
Op maandag 31 mei 2004 00:12 schreef tonks het volgende:

[..]

Je complotje is uitgekomen. Je doel is berijkt. Je hebt je lolletje gehad. Dus is het afgelopen en 'opgelost'?

Wat ben jij toch eigenlijk ook een vervelend egocentrisch egoistisch achterbaks debiel stuk vreten zeg Leuk hoor, een ander ff lekker de grond in stampen en kwetsen, omdat diegene zich wat kwetsbaar durft op te stellen en een ander graag helpt
Heel jammer dat Grassprietje niet eerder doorgehad heeft dat je haar gewoon snoeihard gebruikt hebt, want deze ongein heeft ze gewoon níet verdiend
pi_19525545
quote:
Op maandag 31 mei 2004 00:17 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Je complotje is uitgekomen. Je doel is berijkt. Je hebt je lolletje gehad. Dus is het afgelopen en 'opgelost'?

Wat ben jij toch eigenlijk ook een vervelend egocentrisch egoistisch achterbaks debiel stuk vreten zeg Leuk hoor, een ander ff lekker de grond in stampen en kwetsen, omdat diegene zich wat kwetsbaar durft op te stellen en een ander graag helpt
Heel jammer dat Grassprietje niet eerder doorgehad heeft dat je haar gewoon snoeihard gebruikt hebt, want deze ongein heeft ze gewoon níet verdiend
dat wou ik ook zeggen, ik sluit me hierbij aan
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_19525555
quote:
Op maandag 31 mei 2004 00:17 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik heb sorry gezegt..
En toen gezegt dat we tog geen vrienden meer kunnen zijn...

Opgelost noem je dat
  maandag 31 mei 2004 @ 00:20:57 #106
38344 knokkels
pi_19525625
quote:
Op maandag 31 mei 2004 00:18 schreef tonks het volgende:

[..]

Ik heb sorry gezegt..

Opgelost noem je dat
Je had het niet zover hoeven laten komen..
Beetje laat nu om sorry te zeggen
pi_19525642
quote:
Op maandag 31 mei 2004 00:20 schreef knokkels het volgende:

[..]

Je had het niet zover hoeven laten komen..
Beetje laat nu om sorry te zeggen
ik heb het niet eens zo ver laten komen..
Zij maakt er een mega probleem van
  maandag 31 mei 2004 @ 00:22:11 #108
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_19525652
quote:

[..]

Ik heb sorry gezegt..

Opgelost noem je dat
Hahahaha.
pi_19525653
quote:

[..]

Ik heb sorry gezegt..

Opgelost noem je dat
pi_19525706
hij verdient gewoon ene heipaal in zn aarsch
pi_19525718
quote:
Op maandag 31 mei 2004 00:24 schreef Whistler112 het volgende:
  maandag 31 mei 2004 @ 00:24:44 #112
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_19525719
quote:
Op maandag 31 mei 2004 00:24 schreef Whistler112 het volgende:
Ouderwets ingebracht hè.
  FOK!fossiel maandag 31 mei 2004 @ 00:32:42 #113
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_19525921
Okay, jullie zijn 13 ofzo?

.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  maandag 31 mei 2004 @ 00:34:55 #114
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_19525976
quote:
Op maandag 31 mei 2004 00:32 schreef RemCOW het volgende:

.
We geven ze wel een leuke blokkendoos! Of een gameboy.
pi_19525984
quote:
Op maandag 31 mei 2004 00:32 schreef RemCOW het volgende:

.
pssst, 13 jarigen slapen meestal rond deze tijd
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_19526023
zij is 19 en ik ben 16
pi_19526102
quote:
Op maandag 31 mei 2004 00:36 schreef tonks het volgende:
zij is 19 en ik ben 16
whoopsie ..... verkeerd gelezen

[ Bericht 41% gewijzigd door Dwaashaas op 31-05-2004 00:44:59 (scheelheid, moeheid, what ever) ]
  maandag 31 mei 2004 @ 00:44:25 #118
54659 testbeeld
test 1 2 3
pi_19526209
Doet ie het, of doet ie het niet
  maandag 31 mei 2004 @ 00:47:03 #119
18438 thedon
*SirSimon Fan*
pi_19526287
quote:
Op maandag 31 mei 2004 00:36 schreef tonks het volgende:
zij is 19 en ik ben 16
Gekloond: ♫
pi_19526300
lijkt me duidelijk: praat het samen uit... ofzo.......

lekker baggergehalte verder dus slotje.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')