wat zij zegtquote:Op zondag 30 mei 2004 22:54 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
En nu hoop je zeker dat hij deze topic leest?
Ik kan me wel bij Bartholomeus aansluiten, gewoon even afstand nemen.. Dit soort dingen zijn ook niet leuk voor jou..quote:Op zondag 30 mei 2004 22:51 schreef grassprietje het volgende:
Nou het zit zo, ik heb een jongen leren kennen die fok fotoboek enzo en daar heb ik al best vaak gezellig mee gepraat op msn en poginkjes gedaan om hem beetje te helpen, aangezien hij nog wel veel klotedingen heeft meegemaakt de laatste tijd..
Maar goed, het was (van mijn kant in ieder geval) gewoon gezellig bedoelt, en geen verdere bedoelingen. Ik bedoel, ten eerste ken ik hem helemaal niet en ten tweede woont hij ook best ver hier vandaan..
Nouja goed, op een gegeven moment was hij boos op mij, maar dat kwam omdat ik volgens hem niet meer met hem praatte. Heb hem uitgelegd dat dat komt omdat msn vanzelf opstart en mijn broers die dan wegklikken, en dat dat dus niet was omdat ik hem niet wilde spreken.
Nouja op een gegeven moment vroeg hij hoe mijn weekend was en ik dus vertellen dat ik met iemand heb gezoend en dat ik hem wel leuk vond enzo...
Nou toen werd hij opeens heel pissig en wil eerst niet zeggen waar het door komt.
Uiteindelijk zegt tie dus dat ik volgens hem ervoor gezorgd heb dat hij mij leuk zou vinden en dat ik daarna dus ging vertellen dat ik met iemand anders had gezoend..
kortom ik ben een kutwijf..![]()
Nouja goed, op zich kan ik hier niet echt pissig om worden, want tsja, soms gebeurt het dat je iemand leuk vind en tuurlijk is het dan kut als je hoort dat diegene met iemand anders heeft gezoend.
Ik vind het wel raar dat hij mij de schuld geeft van dit alles, want ik heb echt zekerweten helemaal niks raars gedaan, waardoor ik signalen zou geven dat ik hem leuk vind.. (als meer van een vriend)
Nouja goed, ik vind het gewoon klote voor hem dat hij er zo mee zit. HIj heeft al een kutperiode enzo en ik zou het jammer vinden als ik hem nooit meer zou spreken. Hij is gewoon aardig en ik vind het nice als ik hem een beetje kan helpen..
Ik probeer hem steeds duidelijk te maken dat dit echt niet mijn bedoeling was (dat hij dat dacht), maarja hij wil het niet geloven..![]()
En aub geen reactie als: dit is een zielige jongen, want dat is hij niet. Ik kan me best voorstellen dat hij gewoon ff flink in de war is..
Naar Buurman & Buurman?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:59 schreef grassprietje het volgende:
damn ik vind het gewoon zo jammer. we zouden samen een keer wat leuks gaan doen..
ja zou hij daar pissig om zijn? het was gewoon bedoelt als een grapje..quote:Op zondag 30 mei 2004 23:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Naar Buurman & Buurman?
O! Dus het is tonksquote:Op zondag 30 mei 2004 23:06 schreef grassprietje het volgende:
ja zou hij daar pissig om zijn? het was gewoon bedoelt als een grapje..![]()
nee dat ging dus over dat ik niks zei op msn..quote:Op zondag 30 mei 2004 23:06 schreef Wolkje het volgende:
Gepost door tonks - zondag 30 mei 2004 @ 22:08
ik nie boos meer
?
is het opgelost, of was het someone else?
Ben je nu écht boos?quote:Op zondag 30 mei 2004 23:10 schreef tonks het volgende:
Goed topic dit ..
Anders neem je mensen wat minder serieus voortaan jezus
aub, dit vind hij niet leuk..quote:Op zondag 30 mei 2004 23:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
O! Dus het is tonks!
Wat boos..quote:Op zondag 30 mei 2004 23:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ben je nu écht boos?
Jawel hoor, maar jij neemt alles serieusquote:Op zondag 30 mei 2004 23:12 schreef grassprietje het volgende:
aub, dit vind hij niet leuk..
quote:Op zondag 30 mei 2004 23:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat boos..
zij neemt alles serieus
Uhh ik heb nie eens gevraagd om een topic ..quote:Op zondag 30 mei 2004 23:14 schreef StephanL het volgende:
[..]Lekker ben jij, voor doen voor een zielig persoon en haar een kutwijf noemen en nu zeggen dat het grapig was
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 23:07 schreef Speth het volgende:
Had een tijdje hetzelfde, maar dan omgekeerd... Vond zo'n meisje best leuk, maar zij mij niet, dat snapte ik een beetje moeilijk, aangezien ze me daarvoor zeker wel leuk vond. Ik had zoiets nog nooit echt meegemaakt (wou nooit verkering, niet geinteresseerd in meisjes, alleen in ruimtevaart en politiek enzo). Toen best wel vage, domme dingen gezegd, die ik nu (nu ik beter begrijp hoe zoiets werkt) volkomen kansloos vind en waar ik me nogal voor schaam. Kans is groot dat hij dat ook heeft, hij vind je gewoon leuk etc.. en wil niet weten dat jij dat niet bij hem hebt. Beste is om gewoon even niet meer met 'm te praten, dat zal hij even kut vinden, maar laat 'm gewoon duidelijk merken dat je niets in 'm ziet. Dat deed 'zij' bij mij namelijk niet, daardoor snapte ik er lange tijd geen ene reet van en ging 't maar door... Gewoon even verdwijnen, hem duidelijk maken dat hij geen kans maakt, en later weer terugkomen en gewoon vrienden zijn.
't Is jammer dat ie boos is, maar jij kan er toch ook vrij weinig mee?quote:Op zondag 30 mei 2004 22:59 schreef grassprietje het volgende:
dankje voor alle lieve en goede reacties.
en uiteraard heb ik dit topic laten lezen, maar hij is nu boos omdat ik dit gedaan heb.. tsja ik vind het gewoon klote, dus op zich is het mijn recht wel toch? heb verder toch niks over heb erin gezet..
damn ik vind het gewoon zo jammer. we zouden samen een keer wat leuks gaan doen.. ik wilde gewoon dat het wat beter zou gaan met hem en wat doe ik nou? kutkutkut
volgens mij bedoelt hij dat ik zelfs op de kleine dingen inga.. maarja. ik vind dit gewoon ff een serieus probleem!quote:Op zondag 30 mei 2004 23:14 schreef StephanL het volgende:
[..]Lekker ben jij, voor doen voor een zielig persoon en haar een kutwijf noemen en nu zeggen dat het grapig was
![]()
![]()
Nee maar je heb het wel gedaanquote:Op zondag 30 mei 2004 23:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Uhh ik heb nie eens gevraagd om een topic ..
En ik maak zelf wel uit hoe ik iemand noem..
en het was best grappig
Stoer doen noemen we datquote:Op zondag 30 mei 2004 23:14 schreef StephanL het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |