Sommige mensen hebben echt geen gevoel voor humor.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En niet te vergeten "Jaaaa_mensen_het_is_wat_met_die"
quote:Op maandag 31 mei 2004 00:01 schreef SethGaaikema het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben echt geen gevoel voor humor.
Dat moeten wel mensen zijn met een ont-zet-tend leeg leven ja!quote:Op maandag 31 mei 2004 00:02 schreef TallMan het volgende:
Ja, wat voor figuren zijn dat eigenlijk, die tijd hebben voor klonen ?
quote:Op maandag 31 mei 2004 00:01 schreef SethGaaikema het volgende:
Poep aan je tumor.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:01 schreef SethGaaikema het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan geen kloon ? Moet je die zelf aanmaken ofzo ?quote:Op maandag 31 mei 2004 00:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat moeten wel mensen zijn met een ont-zet-tend leeg leven ja!
Zit me niet be-la-che-lijk te ma-ken, knul-le-tje!quote:Op maandag 31 mei 2004 00:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
ont-zet-tend
Bang dat je mij tegenkomt zeker.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:04 schreef Insomaniac het volgende:
Tijn! Ik wil niet ieerceeen! Wil je emesenne? @@@?
Ok! @@@!quote:Op maandag 31 mei 2004 00:04 schreef Insomaniac het volgende:
Tijn! Ik wil niet ieerceeen! Wil je emesenne? @@@?
Is it you Seth!quote:Op maandag 31 mei 2004 00:01 schreef SethGaaikema het volgende:
[..]
Nou zeg, mijn reputatie snelt mij vooruit zie ik!quote:Op maandag 31 mei 2004 00:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
NiNi is er weer, back to business:
Neuken?
Alweer een reden voor mij om wel een kloon te hebben.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:09 schreef Croupouque het volgende:
Kloons zijn voor kansloze mannetjes met een identiteitscrisis!
Ik heb er nog wel een paar over, als je er eentje wil.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:10 schreef TallMan het volgende:
[..]
Alweer een reden voor mij om wel een kloon te hebben.
Ja, stuur maar op, maar wel een koele dan he.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:11 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een paar over, als je er eentje wil.
Amsterdam is een dorp.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:10 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nou zeg, mijn reputatie snelt mij vooruit zie ik!![]()
Ik ben er nog! Reboot enzo.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dag NiNi.
You know it, altijd oppassen geblazen!quote:Op maandag 31 mei 2004 00:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Amsterdam is een dorp.
Ja, ik kwam de nacht voor Koninginnedag knut al tegen (nou ja, hij mij, ik ben nooit zo alert), dus dat was vast een waarschuwing van Boven dat ik altijd extra op m'n hoede moet zijn voor kwaadwillende fokkers.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:22 schreef NiNi het volgende:
[..]
You know it, altijd oppassen geblazen!
Terwijjl er bij Knut toch mogelijkheden zat zijn om het hem ver te voren te signaleren en weg te duiken!quote:Op maandag 31 mei 2004 00:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik kwam de nacht voor Koninginnedag knut al tegen (nou ja, hij mij, ik ben nooit zo alert), dus dat was vast een waarschuwing van Boven dat ik altijd extra op m'n hoede moet zijn voor kwaadwillende fokkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |