Ze verkopen Rosicky. En volgens mij nog wat gasten. Dan blijven er nog wat centjes over voor Bommel.quote:Op maandag 31 mei 2004 00:13 schreef tong80 het volgende:
Nu je het zegt ja. Maar het geld is op bij Borussia.
Ik denk dat Bommel het nog wel leuker vindt bij Espanyol, Southampton of Siena momenteel. Die wil gewoon weg, koste wat kost.quote:Op maandag 31 mei 2004 10:15 schreef Sloggi het volgende:
Ben benieuwd of Bommel het wel leuk zal vinden daar, zonder CL, laat staan Europees voetbal.
Ook Celtic, Fenerbahce.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:43 schreef zjroentje het volgende:
Basturk kan weer een geinteresseerde club aan het rijtje toevoegen: Hertha BSC.
"Bremen, Dortmund, Celtic Glasgow, Marseille und Fenerbahce Istanbul" volgens Kicker.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:46 schreef brighton het volgende:
[..]
Ook Celtic, Fenerbahce.
Daag Hatemquote:Ook Valencia in de markt voor Trabelsi
Volgens diverse Spaanse media heeft Valencia zich nadrukkelijk gemeld voor de diensten van Trabelsi bij diens zaakwaarnemer. Net als de interesse van clubs uit Italie en voornamelijk Engeland hebben zij wel als voorwaarde dat de rechtsback transfervrij is. Een en ander moet binnenkort duidelijk worden als de arbitragecommissie uitspraak doet in de zaak die Trabelsi heeft aangespannen tegen Ajax.
Nu nog ff veel centjes kunnen vangen en danquote:Op maandag 31 mei 2004 12:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daag Hatem
Die heeft net een salaris verhoging gehad van 350%. Die zal niet weggaanquote:Op maandag 31 mei 2004 14:19 schreef popolon het volgende:
Ronaldhino
quote:Op maandag 31 mei 2004 14:19 schreef popolon het volgende:
Ronaldhino, Zidane en Figo naar Inter.
Ben benieuwd waar Kahn naar toe zou kunnen. Een andere topclub wel te verstaan dan.quote:Kahn wil vertrekken bij Bayern München
31/5/2004 14:49
Oliver Kahn is toe aan een nieuwe uitdaging. De doelman zinspeelt na tien jaar Bayern München op een vertrek.
'Als ik de kans krijg naar een andere topclub te verhuizen, dan moet ik dat komend seizoen doen', vertrouwde de 34-jarige keeper de Duitse persdienst SID toe. Zondagavond zou Kahn de clubleiding van Bayern op de hoogte hebben gebracht van zijn voornemen.
'Er zijn geen problemen waarvoor ik vlucht. Het gaat mij ook niet om het feit dat ik geen privéleven meer heb. Daar kan ik wel mee omgaan. Het gaat mij om een nieuwe uitdaging. Dat is de enige reden.'
Kahn staat nog tot de zomer van 2006 onder contract bij Bayern, waar hij precies tien seizoenen onder de lat staat en vijftien titels heeft gewonnen, waaronder de Champions League en zes landstitels. Twee maal werd hij uitgeroepen tot speler van het jaar. In totaal keepte hij 308 competitieduels voor de Rekordmeister.
'Als ik zeg dat ik nog een keer de Champions League wil winnen en kampioen wil worden, dan kan dat alleen bij een absolute topclub', stelt de 67-voudig international een hoge eis aan zijn nieuwe club. 'Ik denk niet dat de afkoopsom een probleem zal vormen.'
Kahn benadrukt dat hij niet vertrekt vanwege het iets mindere seizoen dat hij doormaakte, waarin hij tijdens enkele belangrijke duels cruciale fouten maakte. Zoals tegen Real Madrid, Werder Bremen en Alemannia Aachen. Het leverde hem de binaam Pannen-Olli. Ook het gerucht dat hij niet goed meer in de spelersgroep zou liggen, wijst hij van de hand. 'Dat soort dingen kraamt men altijd uit als het niet goed gaat.'
Leren ze daar dan niks van, spitsen die opbloeien bij Hannover overnemen. Overigens is Brdaric nog eigendom van Leverkusen natuurlijk.quote:Op maandag 31 mei 2004 11:43 schreef zjroentje het volgende:
Hertha zou ook Brdaric van Hannover willen overnemen.
Dick: Well, we play with a window in the midfield.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:05 schreef popolon het volgende:
En Advocaat kan na het EK naar the Spurs.
Mooi.
Hoe kom je aan dit gerucht ?quote:Op maandag 31 mei 2004 16:34 schreef The_Hives het volgende:
Overmars naar Nantes
http://sportweek.infostra(...)Taalcode=1&StyleID=0quote:Op maandag 31 mei 2004 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dit gerucht ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |