19 mei!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:42 schreef rubbereend het volgende:
hij is van 19 mie 1977 dus 27 jaar! einde discussie
Van dinteren heeft Helmond Sport anders benaderd of hij terug mocht komen. Ze hebben toen kei hard NEE gezegd. Sowieso kun je je in de top GGD als spits veel beter in de kijker spelen dan onder in de ere hoor..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 02:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Liever kwalitatief niet goed genoeg zijn in de ere dan in de GGD+NC
Rechtsbuiten die ook vanaf links kan spelen. Balgoochelaar. Snel en behendig. Voorzet en rendement zijn redelijk te noemen, zijn schot is zwak. Publiekslieveling bij Sparta en had weinig moeite de gemiddelde GGD-back het leven voor 90 minuten aardig zuur te maken.quote:Op maandag 7 juni 2004 19:13 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Is dat nog wat? Heb hem niet echt gevolgd bij Sparta moet ik zeggen
Dat was al gepostquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:
volgens de telegraaf zou PSV wederom interesse hebben in DaMarcus Beasley. Linkeraanvaller van Chicago Fire
Je volgt het Italiaanse wereldje goed hequote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:29 schreef DIGGER het volgende:
Nieuwe geruchten:
- Viduka van leeds naar Juventus
- Roberto Mancini van Lazio naar Inter (is nog een kwestie van dagen volgens de Italiaanse media, Inter haalt heel Lazio leeg - plus Veron)
- Hector Cuper naar Fiorentina (heeft met bovenstaande te maken daar Inter Cuper nu nog salaris doorbetaald en dat geld dan dus voor Mancini zou kunnen gebruiken)
- Deal mbt Trezeguet naar Barca is van de baan, Barca wou niet verder gaan dan ruim 10 miljoen Euro, Juve wil het dubbele, Capello wil Trezeguet graag behouden
- Mohammed Kallon van Inter naar Palermo
- Matteo Ferrari van Parma naar Liverpool of SCUM (Is in Italie ook een erg gewilde speler)
volgens mij had ik dat al gepost jaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:36 schreef methodmich het volgende:
Manuel Almunia is van 19-05-77, dus wel degelijk 27 jaar oud.
koempel.nlquote:Dinsdag 8 juni: Diverse Turkse TV-zenders meldden gisteravond een op handen zijnde overgang van Fatih Sonkaya naar Besiktas.
Jesper Gronkjaer - from Chelsea to Birmingham City (Talks on-going)quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:00 schreef ChAoZ het volgende:
09/06/2004 Jesper Gronkjaer (Chelsea) -> Sevilla
ik weet het. Maar Valencia (quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jesper Gronkjaer - from Chelsea to Birmingham City (Talks on-going)
Het is wel voor het eerst sinds maanden dat het "rumour of the moment" niet meer over Kluivert gaat bij footballtransfersquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:20 schreef Smeich het volgende:
Dat gerucht doet zich al maanden de ronde.
En Xavi Alonso schijnt vanavond voor Real te tekenen. ERG goed nieuws voor Real zeg!! jammer....
Doodsvonnis.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:21 schreef hellmondunited het volgende:
Martin Jol gaat vandaag tekenen bij de Spurs
hhmm.. dan hoop ik echt dat hij naar Barcelona gaat. Een keer wat anders, een Italiaan die bij een Spaanse topclub terecht komt ipv Juve of Inter. Wellicht valt er over een ruil met Ronaldinho te pratenquote:[b]
- Stefano Fiore van Lazio naar Barca
Dit bericht komt van Fiore zelf af, die zelf in de Italiaanse media aangaf dat Barca in hem geinteresseerd is.
En dan nog even voor (een klein beetje gemoedsrust) voor Smeich een quote van Fiore:
"If I left then the only other Italian clubs that I would join are Juventus, Inter or Milan," he stated. "I could never switch to Roma out of respect to the Lazio fans."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |