Nu hoor ik van de mensen om mij heen eigenlijk alleen maar gezeik over de nieuwe albums: "de oude liedjes zijn veel beter...", "ik word er depressief van", "gejengel" enz..
Ben ik nu echt de enige fan van Kid A en Amnesiac?
quote:Check maar eens wat oude topics in het muziek-forum en je zult ontdekken dat je niet de enige bent
Op vrijdag 10 augustus 2001 22:24 schreef Intel-lekt het volgende:
Ben ik nu echt de enige fan van Kid A en Amnesiac?
karma police LIVE.... wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Ook ik vin het allebei pracht albums. Heb er al zoveel ovenede woordjes over getypt, zoekt en gij zult vinden!
quote:wow heb je dat in divx of mpeg?
Op vrijdag 10 augustus 2001 23:08 schreef Jorma het volgende:
heb van het weekeind weer het stuk pinkpop2001 van ze teruggekeken .. kippenvel ..
ben benieuwd, heb er namelijk nog nooit echt serieus naar geluisterd. Het eerst nummer klinkt niet slecht trouwens...
quote:was je er ook live bij?
Op vrijdag 10 augustus 2001 23:08 schreef Jorma het volgende:
heb van het weekeind weer het stuk pinkpop2001 van ze teruggekeken .. kippenvel ..
Radiohead is een goeie band, ze zijn IMHO alleen wat te serieus.
quote:Nee, VHS
Op vrijdag 10 augustus 2001 23:09 schreef the_undertaker het volgende:
wow heb je dat in divx of mpeg?
quote:Yeps, en stond nog redelijk vooraan ook.
Op vrijdag 10 augustus 2001 23:12 schreef Vork het volgende:
was je er ook live bij?
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2001 00:20 schreef Theeboon het volgende:
Holy shit Ranja... Dire Straits?
Dat is als een wasbeer met een grasspriet vergelijken!Radiohead is een goeie band, ze zijn IMHO alleen wat te serieus.
De stijl, de vormgeving eromheen, de houding, en niet te vergeten de muziek maken de band, tot wat het is en ik ga het steeds beter vinden. Gek genoeg vind ik juist creep op de tekst na een heel erg simpel nummer, simpel uitgevoerd, simpele accoorden, echt niet veel bijzonders en Karma Police was voor mij trouwens ook een van de mindere numemrs (voor zover je daarover kun spreken) van OK Computer.
Sjah ach, smaken verschillen. Het is de meest gebruikte cloché opmerkingen binnen de muziekwereld aan het worden, maar t klopt wel.
En als ik "Yesterday, I woke up sucking a lemon" hoor, komt het woord 'serieus' toch echt niet het eerste in me op..
quote:Dat hangt van diegene die 'm interviewt af..en de bui van de bandleden natuurlijk. het zijn ook maar mensen. Voglens mij moet je echt uitkijken met wat je zegt soms, want ik heb die Thom Yokre dan wel eens een paar echt keer kwaad zien worden om een vraag van de interviewer. Schrik je je ook de tering als interviewert.
Op zaterdag 11 augustus 2001 02:26 schreef Jorma het volgende:
Ik heb verschillende interviews gezien met Thom Yorke en daarin wastie toch wel vrij serieus. Maar het interview wat tijdens Pinkpop werd afgenomen/uitgezonden (met gitarist en drummer) was een groot deel dollen.
quote:Maar wat is mis met serieus? Ik erger me vaak juist aan een gebrek aan sireusiteit (
Op zaterdag 11 augustus 2001 00:20 schreef Theeboon het volgende:Radiohead is een goeie band, ze zijn IMHO alleen wat te serieus.
(al moet je jezelf nu ook weer niet tè serieus nemen, en het jezelf lekker toestaan om af en toe naar het cooldowncafé te gaan. Aanrader! Neem wel genoeg geld voor drank mee.....)
http://www.xs4all.nl/%7Eatease/ateaseweb_com-likespinningplates.mp3
En gelukkig hebben we Zanderr als mod, dus dit soort linkjes mogen . haha! En tsja.. Radiohead roeleert gewoon hevig. Is ook mijn favoriete band denk ik
. Dus ja, ik zou wel denken dat er flink wat 'Radiohead' liefhebbers zijn. Zie ook het uberinteressante ontoegankelijke muziek topic
. Man, wat hebben we een pret gehad
.
quote:Ik moet zeggen dat ik me zelf ook de 'tering
Op zaterdag 11 augustus 2001 02:30 schreef Vork het volgende:[..]
Dat hangt van diegene die 'm interviewt af..en de bui van de bandleden natuurlijk. het zijn ook maar mensen. Voglens mij moet je echt uitkijken met wat je zegt soms, want ik heb die Thom Yokre dan wel eens een paar echt keer kwaad zien worden om een vraag van de interviewer. Schrik je je ook de tering als interviewert.
quote:*hand opsteekt
Op zaterdag 11 augustus 2001 13:24 schreef Xhorder het volgende:
Radiohead te serieus? Nee, dat zijn ze niet. Ga maar eens in de cd-boekjes kijken, het bibliotheek-concept is humor en komt op al hun recente werk terug. Ook de teksten zijn niet altijd serieus. Het leuke aan Radiohead is juist dat ze op het goeie moment serieus zijn of juist niet.
Mee eens.. luister maar eens naar dat maffe introotje van Yokre bij die mp3 . Het is niet echt grappig, maar geeft wel aan dat het niet constant serieus is.. en idd, die hoes precies hetzelfde
. Ik vond hem tijdens Pinkpop trouwens ook best grappig
.
Maar ja, smaak en twisten enzo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |