Geen idee. Maar die meisjes moeten vooral niet denken dat die jongens ook met hen zullen trouwen, want dat is niet zo.quote:Op zondag 30 mei 2004 12:58 schreef FuifDuif het volgende:
Nee, dit is geen discriminatietopic, maar meer een vraag die kan leiden tot het delen van ervaringen. Laatst liep ik door de stad en zag ik natuurlijk veel mensen. Daaronder ook lekkere meisjes (van een jaar of 16/17). Het viel mij daarmee ontzettend op dat die meisjes vaak vooral met Turkse/Marokkaanse jongens waren. Ik moet er wel bij vermelden dat ik de desbetreffende personen tot de breezahgroep classificeer. Ook zie je vaak op websites als sugababes.nl en webmeiden.nl dat er bij meidenprofielen vaak foto's staan van dergelijke jongens.
Wat zit er in de Turk/Marokkaan wat hem zo aantrekkelijk maakt?
Wrang gesteld maar wel waar...quote:Op zondag 30 mei 2004 13:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Geen idee. Maar die meisjes moeten vooral niet denken dat die jongens ook met hen zullen trouwen, want dat is niet zo.
Heb laatst een docu gezien op tv waar gewoon door een imam werd gezegd dat meisjes maagd moesten blijven, maar dat er bij jongens niet zo aan die regel gehouden wordt.
Letterlijk werd er gezegd: "Je kunt van een gezonde jongen toch niet verwachten dat hij zich inhoudt tot zijn 21ste of zo!"
Aangezien deze jongens hier in Nederland niet met een Turks of Marokkaans meisje mogen daten en zo, en ze wel behoeften hebben zoals elke gezonde jongeman, maken ze graag gebruik van de verderfelijke westerse sletjes.
Dus vandaar.
na blijven kijken is hartstikke normaalquote:Op zondag 30 mei 2004 13:04 schreef FuifDuif het volgende:
Gisteren ook. Ik liep door de stad en zag ik daar een mooie blonde meid. Ik zou haar niet rekenen tot de breezer-cultuur. Ze was netjes gekleed en stond daar te wachten ofzo. Maar in ieder geval, komen er twee Turkse/Marokkaanse jongens aan (beiden een kop kleiner dan het meisje natuurlijk) en begonnen te flirten. Je kon duidelijk zien dat ze het niet leuk vond en ze liep ook gewoon zonder wat te zeggen weg. En zij haar maar na blijven kijken he en met elkaar ergens over hebben... dat vertrouw ik gewoon niet.
Hhehe het blijft prachtig die vooroordelen en die waarheden wat jullie denken te hebben..quote:Op zondag 30 mei 2004 13:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Geen idee. Maar die meisjes moeten vooral niet denken dat die jongens ook met hen zullen trouwen, want dat is niet zo.
Heb laatst een docu gezien op tv waar gewoon door een imam werd gezegd dat meisjes maagd moesten blijven, maar dat er bij jongens niet zo aan die regel gehouden wordt.
Letterlijk werd er gezegd: "Je kunt van een gezonde jongen toch niet verwachten dat hij zich inhoudt tot zijn 21ste of zo!"
Aangezien deze jongens hier in Nederland niet met een Turks of Marokkaans meisje mogen daten en zo, en ze wel behoeften hebben zoals elke gezonde jongeman, maken ze graag gebruik van de verderfelijke westerse sletjes.
Dus vandaar.
Ja dat is lekker makkelijk.....quote:Op zondag 30 mei 2004 13:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Niet uit ervaring (duh) maar vooroordeeltechnisch zijn Loverboys altijd Marokkanen.
Ik zeg alleen maar wat een imam op tv gezegd heeft.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:08 schreef Adnan het volgende:
[..]
Hhehe het blijft prachtig die vooroordelen en die waarheden wat jullie denken te hebben..
Maar inderdaad het is waarschijnlijk zo dat de nederlandse jongen niet stoer genoeg is en niet genoeg aanzien heeft in zijn klas en de turkse en marokaanse dan weer wel..en sommige meiden vallen erop..valt nix tegen te doen hehe en het heeft al helemaal nix te maken met dat maagd gebeuren waar die sukkel boven me het over heeft...hehehe
Dat klopt idd wel (beetje hard gesteld maar goed).quote:Op zondag 30 mei 2004 13:04 schreef Gia het volgende:
[..]
knip
Heb je denk ik wel gelijk in ja vanaf het standpunt van de vrouw, veel allochtonen zijn toch een stuk "mannelijker" dan wij autochtone watjes, dat trekt sommigen aan.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:08 schreef Adnan het volgende:
[..]
Hhehe het blijft prachtig die vooroordelen en die waarheden wat jullie denken te hebben..
Maar inderdaad het is waarschijnlijk zo dat de nederlandse jongen niet stoer genoeg is en niet genoeg aanzien heeft in zijn klas en de turkse en marokaanse dan weer wel..en sommige meiden vallen erop..valt nix tegen te doen hehe en het heeft al helemaal nix te maken met dat maagd gebeuren waar die sukkel boven me het over heeft...hehehe
Tja, je kunt dat sarcastisch zo zeggen, maar toch zit er wel waarheid in. Als ik om me heen kijk dan snap ik niet waarom die vrouwen, en dan heb ik het echt niet alleen over moslima's hoor, dat pikken. Veel mannen denken dat ze meer zijn dan hun vrouw. Veel vrouwen zijn onderdanig en volgzaam uit angst om verlaten te worden of in sommige gevallen slaag.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[ sarcasme]Vrouwen willen helemaal geen geemancipeerde man, vrouwen willen een klootzak die ze hun plaats wijst, 3 meter achter hem .[ / Sarcasme]
ach jah, scheinheilig zijn de allochtonen wat dat betreft idd zeker niet.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, je kunt dat sarcastisch zo zeggen, maar toch zit er wel waarheid in. Als ik om me heen kijk dan snap ik niet waarom die vrouwen, en dan heb ik het echt niet alleen over moslima's hoor, dat pikken. Veel mannen denken dat ze meer zijn dan hun vrouw. Veel vrouwen zijn onderdanig en volgzaam uit angst om verlaten te worden of in sommige gevallen slaag.
Zal nog lang duren voordat alle mannen hun vrouwen als gelijke zien en behandelen.
Daar zit inderdaad een kern van waarheid in.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:13 schreef Hephaistos. het volgende:
Heb je denk ik wel gelijk in ja vanaf het standpunt van de vrouw, veel allochtonen zijn toch een stuk "mannelijker" dan wij autochtone watjes, dat trekt sommigen aan.
Ja, van die vrijgevochten jonge meiden, die dan over een jaar of vier een maagdenvliesreparatie uit laten voeren.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:17 schreef El_Catalan het volgende:
Je ziet ook genoeg Marokkaanse meisjes...met jongens van niet Marokkaanse afkomst.
Mischien op zoek naar iets nieuws.
Vergeet niet dat dergelijk gedrag alleen wordt gewaardeerd bij de dommere orde van de mens: de lagere schoolniveau's. In de hogere niveau's hebben mensen met dergelijk gedrag echt geen aanzien hoor.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:08 schreef Adnan het volgende:
[..]
Topquote:Op zondag 30 mei 2004 13:19 schreef Illigit het volgende:
Trouwens, de vader van een ex-maatje van me had hem het huis uitgetrapt omdat ie thuis kwam met een Marokkaanse. Die mocht pas weer terugkomen als hij kon aantonen dat ie met een blanke wat zou hebben.
Op zich wel goed.
Ga jij eens even iets over anderen zeggen..... Je hebt duidelijk genoeg problemen die je bij jezelf eerst even moet oplossenquote:Op zondag 30 mei 2004 13:19 schreef Illigit het volgende:
Trouwens, de vader van een ex-maatje van me had hem het huis uitgetrapt omdat ie thuis kwam met een Marokkaanse. Die mocht pas weer terugkomen als hij kon aantonen dat ie met een blanke wat zou hebben.
Op zich wel goed.
En toch trekt het sommige jongens aan...quote:Op zondag 30 mei 2004 13:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, van die vrijgevochten jonge meiden, die dan over een jaar of vier een maagdenvliesreparatie uit laten voeren.
En dan vervolgens braaf trouwen met de ouwe bok die pa voor haar uitgezocht heeft. Hup hoofddoekje op en achter het fornuis. Weg leven!
Nie ijle ...quote:Op zondag 30 mei 2004 13:21 schreef P4nic het volgende:
gone
Hartstikke goed toch. Maar weet jij veel hoeveel moeite ze daar voor heeft moeten doen. Misschien is ze wel verstoten door haar familie omdat ze met een niet moslim trouwde. Of misschien is die man wel eerst moslim geworden, want dan mag het wel.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn voormalige buuv is een turkse, met een duitse man, al 10 jaar getrouwd, 2 kinderen..
Kan ook met een Nederlander hoor. En wat P4nic zegt: de intelligente meid zie ik niet zo snel verleid worden door een Turk/Marokkaan.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:25 schreef Pearly het volgende:
[..]
Nie ijle ...
De meiden willen zich tegenwoordig ook amuseren ...
Nope, sigaartje is te kleinquote:Op zondag 30 mei 2004 13:29 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Kan ook met een Nederlander hoor.
UUHhhhh JOE HOEOEOOEE ... wAkkER worruh!!!!quote:Op zondag 30 mei 2004 13:29 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Kan ook met een Nederlander hoor. En wat P4nic zegt: de intelligente meid zie ik niet zo snel verleid worden door een Turk/Marokkaan.
En dat bewijst maar weer eens de manier waarop domme Nederlandse sletjes denken.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:29 schreef Deadre het volgende:
Nope, sigaartje is te klein![]()
En kunnen we van echte liefde spreken in een geval van een Turk/Marokkaan die gewoon zijn leuter wil hangen in een easy Nederlands sletje?quote:Op zondag 30 mei 2004 13:30 schreef Pearly het volgende:
[..]
UUHhhhh JOE HOEOEOOEE ... wAkkER worruh!!!!
Liefde heeft niet zó heel veel met intelligentie te maken dacht ik zó !
ik pik de dames welliswaar niet op uit de bieb, maar ik kan je zeggen dat het leuke meisjes zijn, die marokkaanse.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:27 schreef FuifDuif het volgende:
Ik was eens in de bieb en daar hoorde ik een meisje praten... echt superbekakt... ik keek en het wat een Turkse/Marokkaanse... het moet niet gekker worden zeg.
quote:Op zondag 30 mei 2004 13:19 schreef Illigit het volgende:
Op zich wel goed.
Waarom is iets vaststellen haat en jaloezie?quote:Op zondag 30 mei 2004 13:27 schreef Deadre het volgende:
Wat een haat en jarloezie op dit forum![]()
nee maar een intelligente meid zal ook wel doorhebben dat die marokaanse jongen haar enkel gebruikt, dus ze zal er niet op ingaan. Verliefd op worden gohja in hun jonge jaren hebben die jongeren veel succes eenmaal ze ouder worden lopen die achter...quote:Op zondag 30 mei 2004 13:30 schreef Pearly het volgende:
[..]
UUHhhhh JOE HOEOEOOEE ... wAkkER worruh!!!!
Liefde heeft niet zó heel veel met intelligentie te maken dacht ik zó !
Zijn het nou ineens domme sletjes?quote:Op zondag 30 mei 2004 13:30 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En dat bewijst maar weer eens de manier waarop domme Nederlandse sletjes denken.
Nou .. ik denk dat je toevallig 1 of 2 X net het verkeerde beeldje hebt (willen) zien!quote:Op zondag 30 mei 2004 13:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
En kunnen we van echte liefde spreken in een geval van een Turk/Marokkaan die gewoon zijn leuter wil hangen in een easy Nederlands sletje?
Zal ook nog wel lang duren voordat alle vrouwen zichelf als gelijk zien aan mannen.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, je kunt dat sarcastisch zo zeggen, maar toch zit er wel waarheid in. Als ik om me heen kijk dan snap ik niet waarom die vrouwen, en dan heb ik het echt niet alleen over moslima's hoor, dat pikken. Veel mannen denken dat ze meer zijn dan hun vrouw. Veel vrouwen zijn onderdanig en volgzaam uit angst om verlaten te worden of in sommige gevallen slaag.
Zal nog lang duren voordat alle mannen hun vrouwen als gelijke zien en behandelen.
je zit wel dom te lullen met je sigaartje, weleens gedouched met een groep mokro's? het zijn wannabe gangstas misschien, maar dat geeft ze nog geen grote leuter. gewoon net als de nlders. dus niet miepen.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:32 schreef Deadre het volgende:
[..]
Zijn het nou ineens domme sletjes?
Wat maakt het uit waar je ze oppikt? Of je dat nu doet in de kroeg of op straat of waar dan ook? Of moet jij uit principe een meisje in het uitgaansleven ontmoeten?quote:Op zondag 30 mei 2004 13:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik pik de dames welliswaar niet op uit de bieb, maar ik kan je zeggen dat het leuke meisjes zijn, die marokkaanse.
rustig rustig duifje, ik bedoel dat ik eigenlijk nooit meer in de bieb kom.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat maakt het uit waar je ze oppikt? Of je dat nu doet in de kroeg of op straat of waar dan ook? Of moet jij uit principe een meisje in het uitgaansleven ontmoeten?
En of ze leuk zijn weet ik niet. Ze moeten in ieder geval niet denken dat ze meer zijn dan een ander en dat straalde bij dat meisje in kwestie er wel van af. Dan denk ik: weet wel even wie je bent he.
Nou, over het algemeen..... ja.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:32 schreef Deadre het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Het is inmiddels als bijna een politieke kwestie geworden. Herinner je je misschien die docu over Turken/Marokkanen die gewone Nederlandse meisjes in het zwembad bijvoorbeeld aanranden? Gewoon omdat zij vinden dat het uitgelokt wordt? Weg met die gasten... direct!quote:Op zondag 30 mei 2004 13:33 schreef Pearly het volgende:
[..]
Nou .. ik denk dat je toevallig 1 of 2 X net het verkeerde beeldje hebt (willen) zien!
Ik denk ook dat je overdrijft.
Jullie hebben al snel jullie vooroordelen klaar liggen, hoe Marokkanen wel niet zijn en da jarloesgedoe.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom is iets vaststellen haat en jaloezie?
Ik ben absoluut niet jaloers op die breezermeisjes.
Dus, jaloers? Nèèèh!
Nee lekker generaliseren begint ook al bijna een vak te worden onder autochtonenquote:Zou echt mezelf niet uitlenen aan een turk of marokkaan als je vooraf al weet dat hij je inderdaad maar even gebruikt voor zijn lusten.
ik doe ook niet anders, en dat geldt voor heel erg veel nederlandse mannen.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:36 schreef milagro het volgende:
die meiden neuken ze enkel tot ze trouwen met iemand uit eigen etnische groep
vaak hoeven ze met die meiden, die breezah's, ook niet thuis te komen en dat willen ze over het algemeen zelf ook niet
Oke, verkeerd begrepen. Sorry zoalshetis.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
rustig rustig duifje, ik bedoel dat ik eigenlijk nooit meer in de bieb kom.![]()
lol, heb je een mooie mis gehad vandaag?quote:Op zondag 30 mei 2004 13:37 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oke, verkeerd begrepen. Sorry zoalshetis.
Ik moet zuinig zijn op de paar aanhangers die ik heb.
Vooraleer een groep begint te generalilseren moet het wel al merkbaar zijn dat dit bij de overgrote meerderheid zo het geval is.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:37 schreef Deadre het volgende:
[..]
Jullie hebben al snel jullie vooroordelen klaar liggen, hoe Marokkanen wel niet zijn en da jarloesgedoe.
[..]
Nee lekker generaliseren begint ook al bijna een vak te worden onder autochtonen![]()
Klopt, ze neuken eerst wat nederlanders en krijgen daarna een mokkel uit eigen land.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:36 schreef P4nic het volgende:
Ik heb genoeg met marokaanse/tunesiers omgaan, en als je die hoort tegenpraten tegen elkaar over die blanke meiden, komt er echt niet veel positief uit hoor!!! Zuiver gebruik ! Ze maken haar hoofd op hol, geven de indruk van haar graag te zien, houden ze een tijdje bij, neuken ze, als ze de kans hebben neuken ze nog een andere en als het meisje de indruk geeft haar te willen binden, dumpen ze haar gewoon. Ik vertel nu geen theorie maar gewoon de werkelijkheid, het gaater zo aan toe bij 95% van die jongeren. Hebben ze me zelf nog verteld.
Wat is jarloes eigenlijk? Gebruik eens een keer een nederlands woordenboek.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:37 schreef Deadre het volgende:
[..]
Jullie hebben al snel jullie vooroordelen klaar liggen, hoe Marokkanen wel niet zijn en da jarloesgedoe.
Jaloers? Nee. Generaliseren? Nee. Het is een serieus probleem aan het worden en het moet nu stoppen voordat het te laat is. Dat begint met een keihard beleid, maar degene die nu op de ministerspost zit daarvoor is een goede. Zij weet wel van aanpakken.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:37 schreef Deadre het volgende:
Nee lekker generaliseren begint ook al bijna een vak te worden onder autochtonen![]()
Ja, en daarboven op ook nog es landverraders..quote:Op zondag 30 mei 2004 13:32 schreef Deadre het volgende:
[..]
Ja, in plaats van dat zij zelf dan naar hun eigen land terugkeren, maar nee...quote:Op zondag 30 mei 2004 13:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klopt, ze neuken eerst wat nederlanders en krijgen daarna een mokkel uit eigen land.![]()
Oke, dus als we deze regel volgen en we weten dat de Joden enorm gegeneraliseerd werden en de schuld kregen van alles onder Hitler, het dus merkbaar was dat het grootste gedeelte van de Joden ook daadwerkelijk schuld had aan alles?quote:Op zondag 30 mei 2004 13:39 schreef P4nic het volgende:
[..]
Vooraleer een groep begint te generalilseren moet het wel al merkbaar zijn dat dit bij de overgrote meerderheid zo het geval is.
appels en peren.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:42 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Oke, dus als we deze regel volgen en we weten dat de Joden enorm gegeneraliseerd werden en de schuld kregen van alles onder Hitler, het dus merkbaar was dat het grootste gedeelte van de Joden ook daadwerkelijk schuld had aan alles?
Maar dat is niet hetzelfde. Jij hebt gewoon meerdere vriendinnen voordat je uiteindelijk voor die ene kiest. Nederlandse vrouwen hebben dat ook. Is ook niets mis mee.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik doe ook niet anders, en dat geldt voor heel erg veel nederlandse mannen.
Marokkanen hebben net zo goed hun eigen generalisaties en vooroordelen.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:37 schreef Deadre het volgende:
[..]
[..]
Nou, volgens mij kleiner dan de Nederlanders, dat zijn die mannetjes nml. ook vaak. Klein en ielig. Daarom scharen ze vaak samen in groepen denk ik. Als je ze alleen hebt trap je ze zo in elkaar.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je zit wel dom te lullen met je sigaartje, weleens gedouched met een groep mokro's? het zijn wannabe gangstas misschien, maar dat geeft ze nog geen grote leuter. gewoon net als de nlders. dus niet miepen.
Wat erg. Kunnen ze er nog wat aan doen? Wat zijn je kansen?quote:Op zondag 30 mei 2004 13:44 schreef Deadre het volgende:
Ik ben loezoe ...
rot op vieze nationalistquote:Op zondag 30 mei 2004 13:40 schreef Illigit het volgende:
[..]
Ja, en daarboven op ook nog es landverraders..
ik denk dat de meeste nederlandse jongens ook met een nederlands (whats in a name) gaan trouwen. ok we zijn misschien iets vrijer in de keuze, maar toch.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar dat is niet hetzelfde. Jij hebt gewoon meerdere vriendinnen voordat je uiteindelijk voor die ene kiest. Nederlandse vrouwen hebben dat ook. Is ook niets mis mee.
Deze Turkse en Marokkaanse mannen weten al bij voorbaat dat ze trouwen met een keurige Turkse of Marokkaanse maagd. De meesten althans. Ze neuken echter tot die tijd iedere nederlandse meid die ze graag willen neuken en die gewillig genoeg is.
Onzin. P4nic (no offense verderquote:Op zondag 30 mei 2004 13:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
appels en peren.
En trouw je ook met haar, zo, zoals ze nu is? Of moet ze daarvoor eerst bekeren tot de Islam? En een hoofddoekje gaan dragen na het huwelijk?quote:Op zondag 30 mei 2004 13:44 schreef Deadre het volgende:
Jullie zijn lachwekkend, ik zie eerder een toename van blanke meiden met negroide mannen.
Gaan jullie lekker maar door met Haat-da-gebler, ik lig er niet van wakker![]()
Ik ben loezoe ...
Psst mn vriendin is overigens ook Nederlandse, en wij zijn dolverliefd op elkaar![]()
Het gemis van een beetje lul moeten ze goed maken met een grote mond.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, volgens mij kleiner dan de Nederlanders, dat zijn die mannetjes nml. ook vaak. Klein en ielig. Daarom scharen ze vaak samen in groepen denk ik. Als je ze alleen hebt trap je ze zo in elkaar.
Tja, das mijn visie he. Als ik later kinderen heb, dan hoeven ze echt niet thuis te komen met een moslim. Easy as that!quote:Op zondag 30 mei 2004 13:45 schreef merino het volgende:
[..]
rot op vieze nationalist![]()
Juist.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:48 schreef zoalshetis het volgende:
ik zie eerder een toename van de moderne moslim. echt genoeg marok./turkse gezinnen die niet zullen gaan bokken als dochterlief met een nederlandse jongen/man thuiskomt. onbekend maakt onbemind.
Ik ben opgegroeid met allochtonen, ga er nog altijd mee om, en zeker 95% van die mannen reageert zoals ik eerder beschreef, sorry maar het is zo. Zeer weinig hebben echt respect, en degene die respect hebben zijn dan ook behoorlijk opgevoed, zoals ik hiernet beschreef.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Onzin. P4nic (no offense verder) geeft hier een algemene regel die dus ook algemeen toepasbaar zou zijn. Ik geef even aan dat dit niet opgaat en dat je ontzettend voorzichtig moet zijn met de veronderstelling dat als er generaliserende vooroordelen bestaan, deze dan ook wel waar zullen zijn.
Ja, en dat is hun goed recht. Net zoals jij je moeder niet in een pornofilm wil zien spelen.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:52 schreef El_Catalan het volgende:
[..]
Juist.
Maar dat willen sommige mensen niet zien.
Bij sommige zullen ze niet bokken als hij ermee thuiskomt, maar als ze praten over trouwen hoho behoed je dan maar....quote:Op zondag 30 mei 2004 13:48 schreef zoalshetis het volgende:
ik zie eerder een toename van de moderne moslim. echt genoeg marok./turkse gezinnen die niet zullen gaan bokken als dochterlief met een nederlandse jongen/man thuiskomt. onbekend maakt onbemind.
waar is jou visie op gebaseerd?quote:Op zondag 30 mei 2004 13:51 schreef Illigit het volgende:
[..]
Tja, das mijn visie he. Als ik later kinderen heb, dan hoeven ze echt niet thuis te komen met een moslim. Easy as that!
En ik wil jouw wel eens zien,stoere praatjes achter de computer.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:54 schreef Illigit het volgende:
[..]
Ja, en dat is hun goed recht. Net zoals jij je moeder niet in een pornofilm wil zien spelen.
En sommige mensen willen helemaal geen moslims zien.
Wat vinden je ouders/familie/vriendengroep ervan?quote:Op zondag 30 mei 2004 13:44 schreef Deadre het volgende:
Jullie zijn lachwekkend, ik zie eerder een toename van blanke meiden met negroide mannen.
Gaan jullie lekker maar door met Haat-da-gebler, ik lig er niet van wakker![]()
Ik ben loezoe ...
Psst mn vriendin is overigens ook Nederlandse, en wij zijn dolverliefd op elkaar![]()
Ik ben zelf geen aanhanger van welke religie dan ook. En sinds wanneer is het verplicht verstand te hebben van geloof? Ik zie zo ook wel dat religie niet goed is. Dat is een van de redenen waarom ik mijn nageslacht wil behoeden voor de Islam en de aanhangers daarvan.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:55 schreef merino het volgende:
[..]
waar is jou visie op gebaseerd?
1 moslim is de ander niet (als je dat wel denkt dan heb jij helemaal geen verstand van geloof)
Een paar weken geleden op TV West .quote:Op zondag 30 mei 2004 13:48 schreef zoalshetis het volgende:
brutalen hebben de halve wereldprincipe, werkte bij mij ook altijd goed.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:58 schreef nozem het volgende:
Ze besteden vaak veel meer aandacht aan hun uiterlijk dan wij Nederlanders, lopen in de duurste kleren, laten hun status veel meer afhangen van goud, geld en mooie auto's en last but not least, ze zijn vaak veel meer macho, ze spreken elk meisje aan terwijl de gemiddelde Nederlandse puber zijn bek niet open durft te trekken als ie een leuke meid ziet.
Dat speelt ook mee.
Wij verschillen niet zo heel veel van elkaar, ik hou er alleen een afwijkende mening op na.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:56 schreef El_Catalan het volgende:
[..]
En ik wil jouw wel eens zien,stoere praatjes achter de computer.
![]()
nederlandse mannen lijken wel geemancipeerd, maar in wezen zijn ze dat niet. en ja, in de meeste relaties is het de man die uiteindelijk de knoop doorhakt.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Een paar weken geleden op TV West .
Een moderne, op het eerste gezicht mega geintegreerde Marokkaanse jongen, welbespraakt, goed opgeleid.
Over trouwen.
Het zal toch een Marokkaanse moeten wezen.
En ja ze zouden alles 50/50 doen in het huishouden.
Het, hij was tenslotte een moderne vent.
Dus stofzuigen, hij? Geen probleem.
En ja ze mocht van hem best werken.
En ja ze mocht van hem ook best met haar vriendinnen op pad.
Maar wel laten weten waar ze uithangt en functioneel wegzijn, dus shoppen en niet zwalken over straat zonder doel.
En beslissingen? Die worden samen genomen, logisch, we zijn toch een stel?!
Maar mochten ze er niet uitkomen.... dan beslist hij.
Want zo gaat dat nu eenmaal bij ons.
En ik denk dus dat er velen zoals hij zijn.
Die als je even doorvraagt, veel behoudener zijn dan je denkt.
Ach, zoveel verschilt dat niet van de gemiddelde Nederlandse man beste Milagro.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Een paar weken geleden op TV West .
Een moderne, op het eerste gezicht mega geintegreerde Marokkaanse jongen, welbespraakt, goed opgeleid.
Over trouwen.
Het zal toch een Marokkaanse moeten wezen.
En ja ze zouden alles 50/50 doen in het huishouden.
Het, hij was tenslotte een moderne vent.
Dus stofzuigen, hij? Geen probleem.
En ja ze mocht van hem best werken.
En ja ze mocht van hem ook best met haar vriendinnen op pad.
Maar wel laten weten waar ze uithangt en functioneel wegzijn, dus shoppen en niet zwalken over straat zonder doel.
En beslissingen? Die worden samen genomen, logisch, we zijn toch een stel?!
Maar mochten ze er niet uitkomen.... dan beslist hij.
Want zo gaat dat nu eenmaal bij ons.
En ik denk dus dat er velen zoals hij zijn.
Die als je even doorvraagt, veel behoudener zijn dan je denkt.
quote:Op zondag 30 mei 2004 13:44 schreef Deadre het volgende:
En die laat je dus links liggen, dus waar zeuren we eigenlijk overquote:Op zondag 30 mei 2004 14:04 schreef nozem het volgende:
[..]
Ach, zoveel verschilt dat niet van de gemiddelde Nederlandse man beste Milagro.
Ligt eraan, je moet denk ik wel een beetje de juiste kleren dragen en flink kunnen patsen bij die kipjes. Ik zou moeite hebben om er 1 te versieren denk ik. Overigens kan ik daar niet erg lang wakker om liggen.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:10 schreef zoalshetis het volgende:
jongens die meisjes die geneukt worden door een marokkaan zijn dezelfde meisjes die je mee naar huis kan lokken met een open flesje breezer. zo moeilijk is het allemaal niet.
Mooie zin :')quote:Op zondag 30 mei 2004 13:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Niet uit ervaring (duh) maar vooroordeeltechnisch zijn Loverboys altijd Marokkanen.
banshee, kun je er niet een essay over schrijven?quote:Op zondag 30 mei 2004 14:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mooie zin
de lelijke left overs dusquote:Op zondag 30 mei 2004 14:10 schreef zoalshetis het volgende:
jongens die meisjes die geneukt worden door een marokkaan zijn dezelfde meisjes die je mee naar huis kan lokken met een open flesje breezer. zo moeilijk is het allemaal niet.
ik zou mijn hond er nog van aftrappen.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:20 schreef milagro het volgende:
[..]
de lelijke left overs dus
's avonds hier hangen Marokkaanse gastjes ook buiten rond, staan ze in of voor de portieken, met dat soort meisjes idd, de ordi breezah snolletjes met te strakke topjes, te grote oorbellen, te platte praat, te veel make up, te grote bek.
of ik hoor ze tetteren door hun mobieltje op straat/gallerij....
"godverdomme , Hassan, jij had gesegt dat je zou komen, jongen, kankerleier en nou kom je verdorie weer niet"
"hammalalalala"
"teringjoch, je wéét dat ik nu niets ken doen, waarom flik je me dit toch elke keer weer, ik ken er echt niet meer tegen, weet je"
"hamamamacouscousshoufhabibi"
"tuut tuut tuut"
Woon je in Utrecht??quote:Op zondag 30 mei 2004 14:20 schreef milagro het volgende:
[..]
"godverdomme , Hassan, jij had gesegt dat je zou komen, jongen, kankerleier en nou kom je verdorie weer niet"
"hammalalalala"
"teringjoch , je wéét dat ik nu niets ken doen, waarom flik je me dit toch elke keer weer, ik ken er echt niet meer tegen, weet je"
"tuut tuut tuut :'( "
Kankerleier en teringjoch komen volgens mij door heel Nederland voor hoor...quote:Op zondag 30 mei 2004 14:23 schreef Tarak het volgende:
[..]
Woon je in Utrecht??
Nee, De Haagquote:Op zondag 30 mei 2004 14:23 schreef Tarak het volgende:
[..]
Woon je in Utrecht??
Moet je nagaan hoe herkenbaar je voorbeeld was!!!quote:Op zondag 30 mei 2004 14:29 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, De Haag
in stigmatisering zit mééstal een kern van waarheid...quote:Op zondag 30 mei 2004 14:32 schreef Tarak het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe herkenbaar je voorbeeld was!!!![]()
Zo herkenbâh dat jè dach dak uit Utreg komt, bedoel jequote:Op zondag 30 mei 2004 14:32 schreef Tarak het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe herkenbaar je voorbeeld was!!!![]()
Hmm, zal wel aan mij liggen, maar als ik dit soort dingen lees dan denk ik wel eens: volgens mij zou jij zelf ook wel willen dat je die meiden zo makkelijk om je vinger kon winden. Maar, dat kan je dus niet, en in plaats van de 'fout' bij jezelf te zoeken (je bent niet stoer genoeg) leg je de schuld bij de andere partij neer (ze zijn sletten). Waardoor je voor jezelf ook meteen kunt verantwoorden waarom je ze niet wil - ze zijn te makkelijk.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:21 werd geschreven:
Ach die profiteren gewoon van onze domme blanke sletten die niet door hebben dat ze enkel maar gebruikt worden door hen. Eens ze gaan trouwen dumpen ze hun blanke slet en gaan ze ervandoor met een meid van hun eigen cultuur. [...] De beste/klasse/slimme meiden lopen er gelukkig nog niet in.
Prachtigquote:Op zondag 30 mei 2004 14:20 schreef milagro het volgende:
"hammalalalala"
"teringjoch, je wéét dat ik nu niets ken doen, waarom flik je me dit toch elke keer weer, ik ken er echt niet meer tegen, weet je"
"tuut tuut tuut"
ik vind dat je gedwongen prostitutie niet gelijk kan stellen het neuken van een gewone marokkaan.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:52 schreef DePresident het volgende:
ik ga maar niet generaliseren en dom doen en het over gedwongen prostitutie hebben ofzo, dus.........
ze vinden ze vast heel stoer
Alsof die Marokkaan wel wil trouwen met z'n blonde anita uit een probleemgezinnetje. Hij dumpt d'r toch na een paar keer er overheen te zijn geweest en laat dan een maagd uit een of ander primitief bergdorp importeren.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:49 schreef Adnan het volgende:
jamaar jonges die meiden hebben geen eens ambities om te trouwen. De hele maatschapij is wat dat betreft hiero vaag. De meiden willen ook gewoon een leuke periode, niet trouwen enz...
Dus tja ik denk niet dat er wat mis mee is, girl krijgt wat ze wilt, boy ook...nix aan de hand...
En trouwen tja dat willen de meeste nederlandse dames toch met een stabiele gozer die niet de hele tijd stoer doet, en marokaanse jonges met meisjes die hun niet kunnen vergelijken met anderen,...zo zitten de culturen in elkaar..
quote:Op zondag 30 mei 2004 14:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alsof die Marokkaan wel wil trouwen met z'n blonde anita uit een probleemgezinnetje. Hij dumpt d'r toch na een paar keer er overheen te zijn geweest en laat dan een maagd uit een of ander primitief bergdorp importeren.
en gelijk heeft ie. we maken toch allemaal onderscheid tussen neukvlees en trouwvlees?quote:Op zondag 30 mei 2004 14:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Alsof die Marokkaan wel wil trouwen met z'n blonde anita uit een probleemgezinnetje. Hij dumpt d'r toch na een paar keer er overheen te zijn geweest en laat dan een maagd uit een of ander primitief bergdorp importeren.
Als ze met Turken/Marokkanen gaan wel.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:32 schreef Deadre het volgende:
[..]
En gelijk heeft ie !quote:Op zondag 30 mei 2004 14:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Precies, hij moet immers wel een vrouw met een NOG lager opleidingsniveau hebben.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En gelijk heeft ie ! :')
Voor de helft wel iig... of zou jij wel met zo'n schreeuwwijf willen trouwen?quote:Op zondag 30 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En gelijk heeft ie !
behoor jij tot die 40.000 nazaten?quote:Op zondag 30 mei 2004 15:03 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Als ze met Turken/Marokkanen gaan wel.
Ach ja vroeger had je ook NLe wijfen die met de Duitse bezetters neukten. Die werden uiteindelijk kaalgeschoren en als moffenhoer bestempelt.
Dus je weet wat er gaat gebeuren![]()
Neen.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:03 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Maar dat ging om duitsers voor wie ik overigens wel respect heb, en dat waren geen moslimsquote:Ach ja vroeger had je ook NLe wijfen die met de Duitse bezetters neukten. Die werden uiteindelijk kaalgeschoren en als moffenhoer bestempelt.
Ik hoop dat deze "sletjes" zich langer binden aan deze jongens, en dat ze zich dan uit liefde voor hun partner bekeren tot de islam. Gelukkig zien we dit steeds vaker gebeurenquote:Dus je weet wat er gaat gebeuren![]()
verklaar je nader waarom je de duitsers van toen respecteerde? want ik voel iets heel smerigs opkomen.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar dat ging om duitsers voor wie ik overigens wel respect heb, en dat waren geen moslims
[..]
Neen. Hij wil de reine moslima's rein houden en alleen de al o zo vaak gebruikte "sletjes" nog verder onrein maken. Persoonlijk vind ik het erg nobel omdat het respect voor de moslima's enorm isquote:Op zondag 30 mei 2004 15:11 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Precies, hij moet immers wel een vrouw met een NOG lager opleidingsniveau hebben.
Ik respecteer ze om de eenvoud in hun manier van leven en voor hun gemaakte naïviteitquote:Op zondag 30 mei 2004 15:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
verklaar je nader waarom je de duitsers van toen respecteerde? want ik voel iets heel smerigs opkomen.
laat ook maar. ik snap je al. ze hebben nl joden doodgemaakt. gelukkig geen moslims, want die waren er toen nog niet.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik respecteer ze om de eenvoud in hun manier van leven en voor hun gemaakte naïviteit
quote:Op zondag 30 mei 2004 15:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laat ook maar. ik snap je al. ze hebben nl joden doodgemaakt. gelukkig geen moslims, want die waren er toen nog niet.
quote:Op zondag 30 mei 2004 15:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik respecteer ze om de eenvoud in hun manier van leven en voor hun gemaakte naïviteit
quote:Op zondag 30 mei 2004 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen. Hij wil de reine moslima's rein houden en alleen de al o zo vaak gebruikte "sletjes" nog verder onrein maken. Persoonlijk vind ik het erg nobel omdat het respect voor de moslima's enorm is
Ik wou net zeggenquote:Op zondag 30 mei 2004 14:29 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Kankerleier en teringjoch komen volgens mij door heel Nederland voor hoor...
ik snap je nog steeds niet...je respecteert ze voor hun gemaakte naiviteit. denk jij werkelijk dat een volk dat blauwe ogen en blond haar wilde hebben ook maar iets heel zouden hebben gelaten van de moslims?quote:Op zondag 30 mei 2004 15:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
en
Ja hoor, vijanden die hetzelfde doel willen bereiken proberen meestal een compromis tesluitenquote:Op zondag 30 mei 2004 15:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik snap je nog steeds niet...je respecteert ze voor hun gemaakte naiviteit. denk jij werkelijk dat een volk dat blauwe ogen en blond haar wilde hebben ook maar iets heel zouden hebben gelaten van de moslims?
wees maar blij dat je niet 60 jaar geleden in europa woonde. ze hadden geen spaan heel gelaten van de moslims. alles wat niet arisch was of mee kon doen met de vooruitgang moest dood. ze hadden hoogstens de moslims de kooltjes uit het vuur laten halen en daarna net zo makkelijk vermoord.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:44 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja hoor, vijanden die hetzelfde doel willen bereiken proberen meestal een compromis tesluiten :')
Idd, de vijand van onze vijand is onze vriend-theoriequote:Op zondag 30 mei 2004 15:44 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja hoor, vijanden die hetzelfde doel willen bereiken proberen meestal een compromis tesluiten
Vrouwen die wat aanknopen met iemand die ze enkel wil gebruiken wel ja.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:32 schreef Deadre het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 mei 2004 15:44 schreef Youssef het volgende:
Ja hoor, vijanden die hetzelfde doel willen bereiken proberen meestal een compromis tesluiten :')
Je bedoeld dat de moslims en de nazi's dezelfde doelen hadden? Dat kan zeker wel kloppen.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Idd, de vijand van onze vijand is onze vriend-theorie :')
Daarom snap ik ook niet waarom ze dan kiezen voor Marokkanen of Turken, die doen dat niet, ze kunnen dan beter een willekeurige kamper zoeken, die doet dat welquote:Op zondag 30 mei 2004 15:50 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Vrouwen willen gewoon een man die ze slaat.
quote:Op zondag 30 mei 2004 13:44 schreef Deadre het volgende:
Psst mn denkbeeldige vriendin is overigens ook Nederlandse, en wij zijn dolverliefd op elkaar![]()
Klets niet uit je nek. Een groot deel vd moslims is heel 'fout'. En ik heb heel veel verstand van geloof.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:55 schreef merino het volgende:
[..]
waar is jou visie op gebaseerd?
1 moslim is de ander niet (als je dat wel denkt dan heb jij helemaal geen verstand van geloof)
maar als je geen homo bent mag je wel op hun zeiken. wat u niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een anders nietquote:Op zondag 30 mei 2004 15:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet waarom ze dan kiezen voor Marokkanen of Turken, die doen dat niet, ze kunnen dan beter een willekeurige kamper zoeken, die doet dat wel
Overigens ben jij homo dus ken jij helemaal niet weten hoe een echte vent zich voelt in gezelschap van deze breezah's en mag je er dus geen redeneringen op na houden
Volgens mij zit je nu walgelijke dignen te zeggen, maar dat kan aan mij liggen. Was je vroegere naam niet een zeker NordCore?quote:Op zondag 30 mei 2004 15:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
[..]
Je bedoeld dat de moslims en de nazi's dezelfde doelen hadden? Dat kan zeker wel kloppen.
Volgens mij zegt hij gewoon dingen die kloppen.quote:Op zondag 30 mei 2004 16:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Volgens mij zit je nu walgelijke dignen te zeggen, maar dat kan aan mij liggen. Was je vroegere naam niet een zeker NordCore?
quote:Op zondag 30 mei 2004 16:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Volgens mij zit je nu walgelijke dignen te zeggen, maar dat kan aan mij liggen. Was je vroegere naam niet een zeker NordCore?
quote:Op zondag 30 mei 2004 16:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik ben geen Nationaal Socialist, anders had ik moslims wel gemogen.
Ja idd, hij kwam al zo op mij over, dit is dus zekers een kloon van Nordcorequote:Op zondag 30 mei 2004 16:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Neen. Maar dat doet er ook niet toequote:Op zondag 30 mei 2004 15:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik snap je nog steeds niet...je respecteert ze voor hun gemaakte naiviteit. denk jij werkelijk dat een volk dat blauwe ogen en blond haar wilde hebben ook maar iets heel zouden hebben gelaten van de moslims?
Ik wou al zoiets gaan posten, maar dan krijg ik weer alles over mij heen.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:03 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ach ja vroeger had je ook NLe wijfen die met de Duitse bezetters neukten. Die werden uiteindelijk kaalgeschoren en als moffenhoer bestempelt.
Dus je weet wat er gaat gebeuren![]()
Nogmaals mijn reactie dan maarquote:Op zondag 30 mei 2004 17:20 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Ik wou al zoiets gaan posten, maar dan krijg ik weer alles over mij heen.
Neen.quote:Op zondag 30 mei 2004 15:03 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Maar dat ging om duitsers voor wie ik overigens wel respect heb, en dat waren geen moslimsquote:Ach ja vroeger had je ook NLe wijfen die met de Duitse bezetters neukten. Die werden uiteindelijk kaalgeschoren en als moffenhoer bestempelt.
Ik hoop dat deze "sletjes" zich langer binden aan deze jongens, en dat ze zich dan uit liefde voor hun partner bekeren tot de islam. Gelukkig zien we dit steeds vaker gebeurenquote:Dus je weet wat er gaat gebeuren![]()
Wat is daar mis mee als dergelijk iets wordt bereikt MIDDELS de democratie ???quote:Op zondag 30 mei 2004 17:23 schreef FuifDuif het volgende:
Nou, Ludwig, inderdaad, daar heeft X-Ray wel een punt ja. Over een tijdje zullen we onderdrukt worden door de moslimcultuur (langzaam aan vormen ze een front zonder dat wij het doorhebben) en dan zullen de lijfstraffen op de heulers met de vijand wel ten uitvoer gebracht worden.
smquote:Op zondag 30 mei 2004 15:50 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Vrouwen willen gewoon een man die ze slaat.
quote:Op zondag 30 mei 2004 15:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Klets niet uit je nek. Een groot deel vd moslims is heel 'fout'. En ik heb heel veel verstand van geloof.
Ja ONZE democratie ja. Het zou toch te belachelijk voor woorden zijn dat we tot een moslimstaat worden, omdat de democratie dat nu eenmaal toe laat? Ja daag. Ik ga mijn mooie Nederland echt niet opgeven voor zoiets. Maar goed, de tijd zal het leren en jij ook, wanneer je onder de druk staat van die moslimidioten.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee als dergelijk iets wordt bereikt MIDDELS de democratie ???
dat mag ook wel eens veranderen!quote:Op zondag 30 mei 2004 14:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nederlandse mannen lijken wel geemancipeerd, maar in wezen zijn ze dat niet. en ja, in de meeste relaties is het de man die uiteindelijk de knoop doorhakt.
Nah het verschil is: ik wil niet iedere meid die ik kan krijgen, ik kies er enkel degene uit die eventueel bij mij passen. Ik wil heus niet iedere meid rond mijn vinger kunnen draaien, levert je toch maar een kutreputatie op...wil ik niet.quote:quote:Op zondag 30 mei 2004 13:21 werd geschreven:
my story
Hmm, zal wel aan mij liggen, maar als ik dit soort dingen lees dan denk ik wel eens: volgens mij zou jij zelf ook wel willen dat je die meiden zo makkelijk om je vinger kon winden. Maar, dat kan je dus niet, en in plaats van de 'fout' bij jezelf te zoeken (je bent niet stoer genoeg) leg je de schuld bij de andere partij neer (ze zijn sletten). Waardoor je voor jezelf ook meteen kunt verantwoorden waarom je ze niet wil - ze zijn te makkelijk.
Terwijl dat eigenlijk 1 grote mindfuck is. Want waarom vind je ze 'makkelijk' als je ze zelf niet kan krijgen? Blijkbaar toch niet zo makkelijk...
Ik val op autochtone watjes met blond haar en blauwe ogenquote:Op zondag 30 mei 2004 13:13 schreef Hephaistos. het volgende:
Heb je denk ik wel gelijk in ja vanaf het standpunt van de vrouw, veel allochtonen zijn toch een stuk "mannelijker" dan wij autochtone watjes, dat trekt sommigen aan.
Fuifje, dit moeten we vieren! We zijn het eindelijk eens eens met elkaar!quote:Op zondag 30 mei 2004 13:36 schreef FuifDuif het volgende:
Dat denk ik niet. Het is inmiddels als bijna een politieke kwestie geworden. Herinner je je misschien die docu over Turken/Marokkanen die gewone Nederlandse meisjes in het zwembad bijvoorbeeld aanranden? Gewoon omdat zij vinden dat het uitgelokt wordt? Weg met die gasten... direct!
Jah inderdaad. Die democratie kan me hol in.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja ONZE democratie ja. Het zou toch te belachelijk voor woorden zijn dat we tot een moslimstaat worden, omdat de democratie dat nu eenmaal toe laat? Ja daag. Ik ga mijn mooie Nederland echt niet opgeven voor zoiets. Maar goed, de tijd zal het leren en jij ook, wanneer je onder de druk staat van die moslimidioten.
Ik hoop dat je dan alleen op moslimculti's doelt.quote:Op zondag 30 mei 2004 21:08 schreef kofkof het volgende:
Nederlandse meiden en multikulti relaties, ik kots erop!
Daphne85, dit is inderdaad een historisch moment! Eindelijk maar toch is dan nu het moment van overeenstemming aangebroken. Laten we dit gaan vieren onder het genot van een fles rode wijn op het strand van Scheveningen bij ondergaande zon.quote:Op zondag 30 mei 2004 20:35 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Fuifje, dit moeten we vieren! We zijn het eindelijk eens eens met elkaar!![]()
Ik heb wel blauwe ogen, maar donkerblond/bruin haar... is dat acceptabel voor jou?quote:Op zondag 30 mei 2004 20:32 schreef Daphne85 het volgende:
Ik val op autochtone watjes met blond haar en blauwe ogen![]()
![]()
Zolang het maar Europeanen zijn vind ik het wel ok. Hoeveel gemengde relaties ik niet kapot heb zien gaan de laatste jaren (in mijn familie)quote:Op zondag 30 mei 2004 21:16 schreef Daphne85 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dan alleen op moslimculti's doelt.![]()
Ik dacht dat Nederlandse vrouwen kinderen, een carrière en alleenstaande moederschap heel goed aankonden?quote:Op zondag 30 mei 2004 23:01 schreef kofkof het volgende:
[..]moeder moet voor kinderen zorgen en ook werken voor de inkomsten.
Jah, ik heb dat heel vaak gezien, multikulti huwelijken werken niet, voor wie mij niet gelooft, www.cbs.nl zoek de stats zelf maar op.
Da's feministisch gezeik. Van mij hoeft een vrouw echt niet te werken, en kinderen te verzorgen, en het huishouden te doen etc. Ik ben waarschijnlijk in andermans ogen net zo oudbollig als jij bent qua vrouwen. (vrouwen willen kinderen? dan zorgen ze er maar voor, werken hoort niet wanneer je kinderen hebt)quote:Op maandag 31 mei 2004 00:15 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik dacht dat Nederlandse vrouwen kinderen, een carrière en alleenstaande moederschap heel goed aankonden?
Het doel van de nazi's was een gezonde maatschappij te creeëren. om dat te kunnen bereiken was het noodzakelijk om buitenlanders eerst te verwijderen uit europa.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:50 schreef RijstNatie het volgende:
Die wijve zijn triest, dom en naief....en komen er meestal na een tijdje achter dat de maai hen belazert...
Het doel van de nazi's was niet alleen om joden uit te roeien....
Meeste moslims hebbe het doel de koran na te leven...
Donder op idioot.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:08 schreef kofkof het volgende:
[..]
Het doel van de nazi's was een gezonde maatschappij te creeëren. om dat te kunnen bereiken was het noodzakelijk om buitenlanders eerst te verwijderen uit europa.
Volgens mij zitten we dan op 1 lijn met de rest van de ongelovige honden. Immers willen we allen niet een breezerslet trouwen.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:01 schreef sioux_ het volgende:
een turkse vriendin van me zegt zelfs dat moslim jongens nederlandse meisjes alleen gebruiken als neuk-voer
Qua haarkleur wel, maar qua mentaliteit nietquote:Op zondag 30 mei 2004 22:58 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb wel blauwe ogen, maar donkerblond/bruin haar... is dat acceptabel voor jou?
Maar als het om een niet-blanke vrouw met een blanke man gaat (lees: ik met een blanke jongenquote:Op zondag 30 mei 2004 23:01 schreef kofkof het volgende:
Zolang het maar Europeanen zijn vind ik het wel ok.
[..}
En daarbij, liever dat een Nederlandse meid ook Nederlandse nakomelingen krijgt.
wat is jouw opleidingsniveau?quote:Op zondag 30 mei 2004 13:40 schreef Illigit het volgende:
[..]
Ja, en daarboven op ook nog es landverraders..
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:55 schreef M_Schtoppel het volgende:
Tja, het is maar wat je mannelijk noemt he? Een primitieve haantjescultuur, dat is het. Kom op man, het is toch bijvoorbeeld algemeen bekend dat een auto gewoon een verlengstuk van hun lul is in die cultuur. En altijd maar lullen over de Nederlandse hoeren maar ondertussen maken de hypocriete klerelijertjes daar maar wat graag gebruik van. En maar schreeuwen dat ze moslim zijn en wij ongelovige honden. Alsof andere geloven niet bestaan, nee de islam is alles, ZIJ zijn het middelpunt van het univesum, yeah right!
Brrrrrrrrr, ik word schijtziek van dat volk.
En hierbij wil ik deze post nomineren voor de meest kansloze post van 2004quote:Op maandag 31 mei 2004 19:08 schreef kofkof het volgende:
[..]
Het doel van de nazi's was een gezonde maatschappij te creeëren. om dat te kunnen bereiken was het noodzakelijk om buitenlanders eerst te verwijderen uit europa.
Volgens mij bedoel je nu de 200% Nederlandse kampers die in omgekatte auto's rijdenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 08:55 schreef M_Schtoppel het volgende:
Tja, het is maar wat je mannelijk noemt he? Een primitieve haantjescultuur, dat is het. Kom op man, het is toch bijvoorbeeld algemeen bekend dat een auto gewoon een verlengstuk van hun lul is in die cultuur.
Moet je ze de mogelijkheid maar niet gevenquote:En altijd maar lullen over de Nederlandse hoeren maar ondertussen maken de hypocriete klerelijertjes daar maar wat graag gebruik van.
Wie schreeuwt nou weer dat jij een hond bent ? Ok, je bent het misschien wel, maar niemand die het hier roeptquote:En maar schreeuwen dat ze moslim zijn en wij ongelovige honden. Alsof andere geloven niet bestaan, nee de islam is alles, ZIJ zijn het middelpunt van het univesum, yeah right!
Oh, het is nu een volk, geen religie meerquote:Brrrrrrrrr, ik word schijtziek van dat volk.
Nederland is net zoveel van ons als van de 3de generatie hier geboren en getogen islamitische buitenlanders. Ik beloof jullie dat Nederland beter zal worden, zeker als dadelijk de meerderheid moslim isquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk![]()
Het is gewoon ziek wat er met ons mooie Nederland gebeurd.![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nederland is net zoveel van ons als van de 3de generatie hier geboren en getogen islamitische buitenlanders. Ik beloof jullie dat Nederland beter zal worden, zeker als dadelijk de meerderheid moslim is
Joden worden ook vaak volk genoemd....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh, het is nu een volk, geen religie meer
Ja, ben ik met je eens, ook ik vind het vreemd, je bent niet de enigequote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Joden worden ook vaak volk genoemd....
En terecht, want het slaat nergens op. Als je let op de smileys die X-Ray gebruikt, zie je ook dat je het niet serieus moet nemen.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:20 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Ik wou al zoiets gaan posten, maar dan krijg ik weer alles over mij heen.
dat moeten ze ook zelf weten.. maar probeer voor de lol eens zo'n buitenlands meisje te versieren en wacht de reactie van broers/vrienden/whatever eens af...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:13 schreef snowwie2 het volgende:
een meisje moet toch zelf uitmaken met wie ze naar bed gaat?
als ze dat graag met een turk wil doen moet ze dat zelf weten
ik hoef niet te beslissen voor die meiden met wie ze wel en niet uit mogen.
zie het als een compliment van die turkse en marokkaanse jongens, de nederlandse meiden zijn mooi en goed in bed.
Misschien dat dit meer zegt over jouw vriendenkring, oftewel de mensen waar jij mee rond hangt, dan dat het wat zegt over allochtonen in 't algemeen.quote:Op zondag 30 mei 2004 13:53 schreef P4nic het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met allochtonen, ga er nog altijd mee om, en zeker 95% van die mannen reageert zoals ik eerder beschreef, sorry maar het is zo. Zeer weinig hebben echt respect, en degene die respect hebben zijn dan ook behoorlijk opgevoed, zoals ik hiernet beschreef.
Statistisch gezien stranden sowieso zeer veel huwelijken. Voor je dit soort uitspraken kan doen moet je wat weten over de onderlingen verhoudingen gemengd - niet gemengd & gestrand / niet gestrand.quote:Op zondag 30 mei 2004 14:39 schreef MrX1982 het volgende:
Die meisjes hebben waarschijnlijk een slechte opvoeding gehad. Het zijn vaak van die standaard anita figuren.
Statistisch gezien stranden relatief veel gemengde huwelijken. En dat verbaasd me niets.
Misschien dat dat de oorzaak is en niet zijn Marokkaanse afkomst an sich.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:36 schreef Praag het volgende:
Hele knappe meid en die gast ziet er echt uit als een dope-dealer en ik moet steeds maar denken aan de term 'lover-boy'.
Ach je bent gewoon een dom ventje. Je moet al dat woestijnzand eens uit je kop laten stromen, misschien wordt het dan nog wel wat. Jullie addergebroed (die ene 2% goede niet te na gesproken) zal hier NOOIT de boel overnemen, dat beloof ik je!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nederland is net zoveel van ons als van de 3de generatie hier geboren en getogen islamitische buitenlanders. Ik beloof jullie dat Nederland beter zal worden, zeker als dadelijk de meerderheid moslim is
Onzin... dat is namelijk het gevolg van die Marokkaanse afkomst...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Misschien dat dat de oorzaak is en niet zijn Marokkaanse afkomst an sich.
En vervolgens kunnen we er niets aan doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:12 schreef Praag het volgende:
Joh, we kunnen wel een eeuwigheid in de rondte hierover discussieren, feit blijft dat het gewoon gebeurd. En wie dat niet ziet is blind.
Je moet er niks ook aan willen doen. Of wil je het ras puur en blank houden?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:34 schreef Blinky het volgende:
[..]
En vervolgens kunnen we er niets aan doen.
Ja!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je moet er niks ook aan willen doen. Of wil je het ras puur en blank houden?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:54 schreef Oksel het volgende:
Zolang het goed is voor de intergratie.. ben ik er blij om. En een halfbloedje is geen marokkaan meer. Dus een marokkaan minder. Top!
Nee, maar ik vind wel dat ze moeten integreren. Tot een tijd geleden is er vanuit het kabinet niet veel over te doen geweest maar nu wel. En dat vind ik goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je moet er niks ook aan willen doen. Of wil je het ras puur en blank houden?
STFU met je John Kerry en je israel vlag.quote:Op maandag 31 mei 2004 20:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Donder op idioot.
Ach ja het is wat met die breezersletjes van tegenwoordig, arme schaapjes zijn hetquote:Op zondag 30 mei 2004 12:58 schreef FuifDuif het volgende:
...Ik moet er wel bij vermelden dat ik de desbetreffende personen tot de breezahgroep classificeer.
Zoalsquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:02 schreef Blinky het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind wel dat ze moeten integreren. Tot een tijd geleden is er vanuit het kabinet niet veel over te doen geweest maar nu wel. En dat vind ik goed.
Ja klopt, maar gelukkig blijven ze wel moslimquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:54 schreef Oksel het volgende:
Zolang het goed is voor de intergratie.. ben ik er blij om. En een halfbloedje is geen marokkaan meer. Dus een marokkaan minder. Top!
je ondertitel slaat op je herseninhoudquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:10 schreef kofkof het volgende:
[..]
STFU met je John Kerry en je israel vlag.
Landverraders en voorstanders van multikulktuur, eindigen tegen de muur.![]()
Ja, ook zo'n achterlijk iets van jullie geloof, dat je zo al geboren wordt pfffff.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja klopt, maar gelukkig blijven ze wel moslim
Essay: "Nederland en de Islam"quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:50 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ja, ook zo'n achterlijk iets van jullie geloof, dat je zo al geboren wordt pfffff.
Klerelijer = Moslim ???quote:Op mijn werk zit ook zo'n klerelijer, altijd zaniken over moslim dit moslim dat maar ondertussen zit meneer wel vette porno op z'n werk te kijken.
Wauw hij kan shut the fuck up afkorten!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:10 schreef kofkof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wauw hij kan shut the fuck up afkorten!
Ik denk niet dat jij nog zo tolerant praat als jouw zusje gepaald wordt door een enge marokkaan die hem smeert na een weekquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:37 schreef rickywilliams het volgende:
[..]
jij = MER student, hij zit in het legermijn vooroordelen in een klap bevestigd
![]()
![]()
Ik vraag me toch echt af hoe het kan dat iemand zulke diepgewortelde haat in zich heeft. Best meelijwekkend eigenlijk. Ik denk dat een einde tegen de muur in jouw geval eerder een verlossing zou zijn dan een probleem. Ben je eindelijk verlost van dat ellendige leventje dat je nu leidt (en lijdt) en niet te vergeten zou het Nederland ook zeer ten goede komen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:10 schreef kofkof het volgende:
[..]
Ja, klerelijer = moslimquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Essay: "Nederland en de Islam"
[..]
Klerelijer = Moslim ???
Jij = discriminator
Nee, gewoon het predikaat "knurft".quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:52 schreef M_Schtoppel het volgende:
Krijg ik nu een ban? Oepsie!![]()
Precies, iedereen toch eigenlijk wat hij wilt....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:12 schreef rickywilliams het volgende:
dat heeft niets met die marokkaan te makener zijn zat Nederlandse jongens die precies hetzelfde flikken
bovendien moet mijn zusje zelf weten wat ze doet, leert ze van.... Als ie haar nou had verkracht was het een ander verhaal geweest
Van mij krijg jij het predikaat Heldquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:11 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oke, ik ben niet onredelijk. Ik wil even m'n excuses aanbieden voor het feit dat ik zojuist mijn echte mening heb gegeven over militante moslims. Niet dat ik niet volledig achter die mening sta maar ik had het hier niet publiekelijk moeten uiten.
Eens kijken of er ook moslims zo'n gebaar maken nadat ze zichzelf voor varkens hebben uitgemaakt....?
het geblaat gaat verder toch eigenlijk alleen maar over marokkanen...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:02 schreef KreKkeR het volgende:
Opvallend overigens dat Turken en Marokkanen hier zo over 1 kam worden verschoren (zie topic titel) terwijl er het beide totaal verschillende culturen zijn.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:10 schreef kofkof het volgende:
[..]
Nationaal-socialisten, racisten en Hitleraanhangers zet ik hoogstpersoonlijk tegen de muur. Dat zijn namelijk de grootste landverraders die er zijn.quote:Landverraders en voorstanders van multikulktuur, eindigen tegen de muur.![]()
quote:Op zondag 30 mei 2004 17:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja idd, hij kwam al zo op mij over, dit is dus zekers een kloon van Nordcore
Als de Islam daar gelijk aan staat, doet het Christendom dit ook. Interpretatieverschillen onder de verschillende Christenen en verschillen tussen fundamentalistische en niet fundamentalistische belijders van het Christenlijke doen daarbij niet terzake, aangezien jij deze verschillen bij de Islam voor het gemak ook maar even schijnt te negeren.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:49 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Hoewel de islam natuurlijk gelijk staat aan het nationaal socialisme. Maar dat spreekt voor zich.
Bij de islam is het fundamentalisme de hoofdstroming, net zoals bij het christendom in Polen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Als de Islam daar gelijk aan staat, doet het Christendom dit ook. Interpretatieverschillen onder de verschillende Christenen en verschillen tussen fundamentalistische en niet fundamentalistische belijders van het Christenlijke doen daarbij niet terzake, aangezien jij deze verschillen bij de Islam voor het gemak ook maar even schijnt te negeren.
en dit bedoelen we nou.......quote:Topics over 'Allochtone Nederlanders' worden zonder pardon gesloten of verwijderd. Het is gebleken dat dit soort topics flames, generalisaties of discriminerende posts bij de gebruikers uitlokken. Over deze regel is geen discussie mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |