abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19510522
Nee, dit is geen discriminatietopic, maar meer een vraag die kan leiden tot het delen van ervaringen. Laatst liep ik door de stad en zag ik natuurlijk veel mensen. Daaronder ook lekkere meisjes (van een jaar of 16/17). Het viel mij daarmee ontzettend op dat die meisjes vaak vooral met Turkse/Marokkaanse jongens waren. Ik moet er wel bij vermelden dat ik de desbetreffende personen tot de breezahgroep classificeer. Ook zie je vaak op websites als sugababes.nl en webmeiden.nl dat er bij meidenprofielen vaak foto's staan van dergelijke jongens.

Wat zit er in de Turk/Marokkaan wat hem zo aantrekkelijk maakt?
pi_19510560
Borstharen
Aakab account overleden...Adnan account herrezen
pi_19510576
Omdat ze zich dan stoer voelen, omdat die jongeren altijd overal tegen aanschoppen...
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_19510589
Landverraders zijn het!
pi_19510592
LOI, kun je cursus Turks nemen. misschien dat jij vervolgens die domme breezah sletjes ervan kunt overtuigen dat jij ook een turk bent. en dan lekker met hun beestachtig seks hebben
pi_19510595
Ja, het kan inderdaad wel eens zijn dat het gedrag van die jongens aantrekkelijk is. Misschien ook daarom, dat iets dergelijks zich vooral voordoet in de breezer-gemeenschap.
  zondag 30 mei 2004 @ 13:04:01 #7
3542 Gia
User under construction
pi_19510620
quote:
Op zondag 30 mei 2004 12:58 schreef FuifDuif het volgende:
Nee, dit is geen discriminatietopic, maar meer een vraag die kan leiden tot het delen van ervaringen. Laatst liep ik door de stad en zag ik natuurlijk veel mensen. Daaronder ook lekkere meisjes (van een jaar of 16/17). Het viel mij daarmee ontzettend op dat die meisjes vaak vooral met Turkse/Marokkaanse jongens waren. Ik moet er wel bij vermelden dat ik de desbetreffende personen tot de breezahgroep classificeer. Ook zie je vaak op websites als sugababes.nl en webmeiden.nl dat er bij meidenprofielen vaak foto's staan van dergelijke jongens.

Wat zit er in de Turk/Marokkaan wat hem zo aantrekkelijk maakt?
Geen idee. Maar die meisjes moeten vooral niet denken dat die jongens ook met hen zullen trouwen, want dat is niet zo.

Heb laatst een docu gezien op tv waar gewoon door een imam werd gezegd dat meisjes maagd moesten blijven, maar dat er bij jongens niet zo aan die regel gehouden wordt.
Letterlijk werd er gezegd: "Je kunt van een gezonde jongen toch niet verwachten dat hij zich inhoudt tot zijn 21ste of zo!"

Aangezien deze jongens hier in Nederland niet met een Turks of Marokkaans meisje mogen daten en zo, en ze wel behoeften hebben zoals elke gezonde jongeman, maken ze graag gebruik van de verderfelijke westerse sletjes.

Dus vandaar.
pi_19510623
Edit: foutje
pi_19510629
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Geen idee. Maar die meisjes moeten vooral niet denken dat die jongens ook met hen zullen trouwen, want dat is niet zo.

Heb laatst een docu gezien op tv waar gewoon door een imam werd gezegd dat meisjes maagd moesten blijven, maar dat er bij jongens niet zo aan die regel gehouden wordt.
Letterlijk werd er gezegd: "Je kunt van een gezonde jongen toch niet verwachten dat hij zich inhoudt tot zijn 21ste of zo!"

Aangezien deze jongens hier in Nederland niet met een Turks of Marokkaans meisje mogen daten en zo, en ze wel behoeften hebben zoals elke gezonde jongeman, maken ze graag gebruik van de verderfelijke westerse sletjes.

Dus vandaar.
Wrang gesteld maar wel waar...
pi_19510635
Gisteren ook. Ik liep door de stad en zag ik daar een mooie blonde meid. Ik zou haar niet rekenen tot de breezer-cultuur. Ze was netjes gekleed en stond daar te wachten ofzo. Maar in ieder geval, komen er twee Turkse/Marokkaanse jongens aan (beiden een kop kleiner dan het meisje natuurlijk) en begonnen te flirten. Je kon duidelijk zien dat ze het niet leuk vond en ze liep ook gewoon zonder wat te zeggen weg. En zij haar maar na blijven kijken he en met elkaar ergens over hebben... dat vertrouw ik gewoon niet.
pi_19510652
Is het waar wat ik pas hoorde? Namelijk dat het grootste gedeelte van de Loverboys Marokaans of Turks is?
pi_19510666
Ik heb het ook gehoord, general....
Maar of het waar is
  zondag 30 mei 2004 @ 13:07:33 #13
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_19510696
Niet uit ervaring (duh) maar vooroordeeltechnisch zijn Loverboys altijd Marokkanen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 30 mei 2004 @ 13:07:38 #14
95765 Jihad-Joe
Anti-Flitspalen Jihad!
pi_19510700
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:04 schreef FuifDuif het volgende:
Gisteren ook. Ik liep door de stad en zag ik daar een mooie blonde meid. Ik zou haar niet rekenen tot de breezer-cultuur. Ze was netjes gekleed en stond daar te wachten ofzo. Maar in ieder geval, komen er twee Turkse/Marokkaanse jongens aan (beiden een kop kleiner dan het meisje natuurlijk) en begonnen te flirten. Je kon duidelijk zien dat ze het niet leuk vond en ze liep ook gewoon zonder wat te zeggen weg. En zij haar maar na blijven kijken he en met elkaar ergens over hebben... dat vertrouw ik gewoon niet.
na blijven kijken is hartstikke normaal
4
regels
zijn
te kort
pi_19510713
quote:

[..]

Dus vandaar.
Hhehe het blijft prachtig die vooroordelen en die waarheden wat jullie denken te hebben..

Maar inderdaad het is waarschijnlijk zo dat de nederlandse jongen niet stoer genoeg is en niet genoeg aanzien heeft in zijn klas en de turkse en marokaanse dan weer wel..en sommige meiden vallen erop..valt nix tegen te doen hehe en het heeft al helemaal nix te maken met dat maagd gebeuren waar die sukkel boven me het over heeft...hehehe
pi_19510720
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Niet uit ervaring (duh) maar vooroordeeltechnisch zijn Loverboys altijd Marokkanen.
Ja dat is lekker makkelijk.....
  zondag 30 mei 2004 @ 13:09:49 #17
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_19510744
[ sarcasme]Vrouwen willen helemaal geen geemancipeerde man, vrouwen willen een klootzak die ze hun plaats wijst, 3 meter achter hem .[ / Sarcasme]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 30 mei 2004 @ 13:11:23 #18
3542 Gia
User under construction
pi_19510778
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:08 schreef Adnan het volgende:

[..]

Hhehe het blijft prachtig die vooroordelen en die waarheden wat jullie denken te hebben..

Maar inderdaad het is waarschijnlijk zo dat de nederlandse jongen niet stoer genoeg is en niet genoeg aanzien heeft in zijn klas en de turkse en marokaanse dan weer wel..en sommige meiden vallen erop..valt nix tegen te doen hehe en het heeft al helemaal nix te maken met dat maagd gebeuren waar die sukkel boven me het over heeft...hehehe
Ik zeg alleen maar wat een imam op tv gezegd heeft.

Of denk jij dat die jongens wel met deze meisjes zullen trouwen?

Ze pakken nu Nederlandse meisjes en straks als ze trouwen dan willen ze een Marokkaanse maagd.
  zondag 30 mei 2004 @ 13:12:24 #19
44906 merino
World of Sleepers
pi_19510800
quote:

[..]
knip
Dat klopt idd wel (beetje hard gesteld maar goed).
Had in de Revu een onderzoek gezien onder de islamitische jeugd met behoorlijk verrassende en schikbarende resultaten. 1 daarvan was dat 3/4 van de jongens aangaf met een Turkse/Marokkaanse maagd te willen trouwen maar zeker niet zelf als maagd het huwelijk in wouden.

Ik wil niet lullig klinken hoor maar als je dat onderzoek las kreeg je toch echt wel een beetje het gevoel dat een groot deel van de islamitische jeugd er een beetje hele verkeerde ideeën op nahoud.
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zondag 30 mei 2004 @ 13:13:48 #20
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19510820
misschien komt het omdat marokkaanse jongens best heel aardig kunnen zijn. en dan vooral voor meisjes die ze graag willen neuken. misschien komt het ook omdat ze het gevoel geven dat ze er helemaal voor gaan.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 30 mei 2004 @ 13:13:50 #21
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_19510823
quote:

[..]

Heb je denk ik wel gelijk in ja vanaf het standpunt van de vrouw, veel allochtonen zijn toch een stuk "mannelijker" dan wij autochtone watjes, dat trekt sommigen aan.

Maar toch heeft 'die sukkel boven je' ook gelijk, gezien vanaf het standpunt van de man, als ie zegt dat ze echt niet gaan trouwen en dat ze die sletjes alleen maar gebruiken om wat ervaring op te doen.
pi_19510835
Moet je es opletten wat er gebeurd als je blanke hollander (want het gaat hier blijkbaar om blanke meiden) een Marokkaanse neukt.. dan ben je dood.. hardstikke dood..
  zondag 30 mei 2004 @ 13:14:51 #23
3542 Gia
User under construction
pi_19510841
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[ sarcasme]Vrouwen willen helemaal geen geemancipeerde man, vrouwen willen een klootzak die ze hun plaats wijst, 3 meter achter hem .[ / Sarcasme]
Tja, je kunt dat sarcastisch zo zeggen, maar toch zit er wel waarheid in. Als ik om me heen kijk dan snap ik niet waarom die vrouwen, en dan heb ik het echt niet alleen over moslima's hoor, dat pikken. Veel mannen denken dat ze meer zijn dan hun vrouw. Veel vrouwen zijn onderdanig en volgzaam uit angst om verlaten te worden of in sommige gevallen slaag.

Zal nog lang duren voordat alle mannen hun vrouwen als gelijke zien en behandelen.
  zondag 30 mei 2004 @ 13:17:52 #24
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_19510895
Je ziet ook genoeg Marokkaanse meisjes...met jongens van niet Marokkaanse afkomst.

Mischien op zoek naar iets nieuws.
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  zondag 30 mei 2004 @ 13:17:53 #25
44906 merino
World of Sleepers
pi_19510896
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:14 schreef Gia het volgende:

[..]

Tja, je kunt dat sarcastisch zo zeggen, maar toch zit er wel waarheid in. Als ik om me heen kijk dan snap ik niet waarom die vrouwen, en dan heb ik het echt niet alleen over moslima's hoor, dat pikken. Veel mannen denken dat ze meer zijn dan hun vrouw. Veel vrouwen zijn onderdanig en volgzaam uit angst om verlaten te worden of in sommige gevallen slaag.

Zal nog lang duren voordat alle mannen hun vrouwen als gelijke zien en behandelen.
ach jah, scheinheilig zijn de allochtonen wat dat betreft idd zeker niet.
En Ambitie schijnen ze ook heel erg te hebben.

Nu nog hun eigen vooroordelen eruit helpen en we zijn een stuk verder
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_19510924
Trouwens, de vader van een ex-maatje van me had hem het huis uitgetrapt omdat ie thuis kwam met een Marokkaanse. Die mocht pas weer terugkomen als hij kon aantonen dat ie met een blanke wat zou hebben.

Op zich wel goed.
pi_19510930
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:13 schreef Hephaistos. het volgende:
Heb je denk ik wel gelijk in ja vanaf het standpunt van de vrouw, veel allochtonen zijn toch een stuk "mannelijker" dan wij autochtone watjes, dat trekt sommigen aan.
Daar zit inderdaad een kern van waarheid in.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
  zondag 30 mei 2004 @ 13:20:12 #28
3542 Gia
User under construction
pi_19510945
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:17 schreef El_Catalan het volgende:
Je ziet ook genoeg Marokkaanse meisjes...met jongens van niet Marokkaanse afkomst.

Mischien op zoek naar iets nieuws.
Ja, van die vrijgevochten jonge meiden, die dan over een jaar of vier een maagdenvliesreparatie uit laten voeren.

En dan vervolgens braaf trouwen met de ouwe bok die pa voor haar uitgezocht heeft. Hup hoofddoekje op en achter het fornuis. Weg leven!
pi_19510968
Ach die profiteren gewoon van onze domme blanke sletten die niet door hebben dat ze enkel maar gebruikt worden door hen. Eens ze gaan trouwen dumpen ze hun blanke slet en gaan ze ervandoor met een meid van hun eigen cultuur. De meeste van die jongens zouden er niet moeten aandenken om met een blanke meid thuis te komen, hun vader slaat hen dood.
Geen van beide kun je het eigenlijk kwalijk nemen, die jongens willen zich enkel amuseren zoals wij blanke ook wille doen, en die meiden zijn gewoon DOM. De beste/klasse/slimme meiden lopen er gelukkig nog niet in.
Pain is weakness leaving the brain !
pi_19510979
quote:

[..]

Vergeet niet dat dergelijk gedrag alleen wordt gewaardeerd bij de dommere orde van de mens: de lagere schoolniveau's. In de hogere niveau's hebben mensen met dergelijk gedrag echt geen aanzien hoor.
  zondag 30 mei 2004 @ 13:22:43 #31
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_19510987
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:19 schreef Illigit het volgende:
Trouwens, de vader van een ex-maatje van me had hem het huis uitgetrapt omdat ie thuis kwam met een Marokkaanse. Die mocht pas weer terugkomen als hij kon aantonen dat ie met een blanke wat zou hebben.

Op zich wel goed.
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  zondag 30 mei 2004 @ 13:24:13 #32
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_19511011
Mijn voormalige buuv is een turkse, met een duitse man, al 10 jaar getrouwd, 2 kinderen..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 30 mei 2004 @ 13:24:55 #33
44906 merino
World of Sleepers
pi_19511019
quote:

Op zich wel goed.
Ga jij eens even iets over anderen zeggen..... Je hebt duidelijk genoeg problemen die je bij jezelf eerst even moet oplossen
  zondag 30 mei 2004 @ 13:24:58 #34
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_19511020
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:20 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja, van die vrijgevochten jonge meiden, die dan over een jaar of vier een maagdenvliesreparatie uit laten voeren.

En dan vervolgens braaf trouwen met de ouwe bok die pa voor haar uitgezocht heeft. Hup hoofddoekje op en achter het fornuis. Weg leven!
En toch trekt het sommige jongens aan...
  zondag 30 mei 2004 @ 13:25:28 #35
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_19511033
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:21 schreef P4nic het volgende:
gone
Nie ijle ...
De meiden willen zich tegenwoordig ook amuseren ...
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_19511069
Ik was eens in de bieb en daar hoorde ik een meisje praten... echt superbekakt... ik keek en het wat een Turkse/Marokkaanse... het moet niet gekker worden zeg.
  zondag 30 mei 2004 @ 13:27:45 #37
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_19511079
Wat een haat en jarloezie op dit forum
Schijt aan iedereen
  zondag 30 mei 2004 @ 13:28:53 #38
3542 Gia
User under construction
pi_19511095
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn voormalige buuv is een turkse, met een duitse man, al 10 jaar getrouwd, 2 kinderen..
Hartstikke goed toch. Maar weet jij veel hoeveel moeite ze daar voor heeft moeten doen. Misschien is ze wel verstoten door haar familie omdat ze met een niet moslim trouwde. Of misschien is die man wel eerst moslim geworden, want dan mag het wel.
pi_19511101
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:25 schreef Pearly het volgende:

[..]

Nie ijle ...
De meiden willen zich tegenwoordig ook amuseren ...
Kan ook met een Nederlander hoor. En wat P4nic zegt: de intelligente meid zie ik niet zo snel verleid worden door een Turk/Marokkaan.
  zondag 30 mei 2004 @ 13:29:50 #40
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_19511125
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:29 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Kan ook met een Nederlander hoor.
Nope, sigaartje is te klein
Schijt aan iedereen
  zondag 30 mei 2004 @ 13:30:37 #41
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_19511141
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:29 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Kan ook met een Nederlander hoor. En wat P4nic zegt: de intelligente meid zie ik niet zo snel verleid worden door een Turk/Marokkaan.
UUHhhhh JOE HOEOEOOEE ... wAkkER worruh!!!!
Liefde heeft niet zó heel veel met intelligentie te maken dacht ik zó !
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_19511148
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:29 schreef Deadre het volgende:
Nope, sigaartje is te klein
En dat bewijst maar weer eens de manier waarop domme Nederlandse sletjes denken.
pi_19511156
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:30 schreef Pearly het volgende:

[..]

En kunnen we van echte liefde spreken in een geval van een Turk/Marokkaan die gewoon zijn leuter wil hangen in een easy Nederlands sletje?
  zondag 30 mei 2004 @ 13:31:52 #44
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19511162
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:27 schreef FuifDuif het volgende:
Ik was eens in de bieb en daar hoorde ik een meisje praten... echt superbekakt... ik keek en het wat een Turkse/Marokkaanse... het moet niet gekker worden zeg.
ik pik de dames welliswaar niet op uit de bieb, maar ik kan je zeggen dat het leuke meisjes zijn, die marokkaanse.
  FOK!fossiel zondag 30 mei 2004 @ 13:31:58 #45
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_19511165
quote:

Op zich wel goed.
.

Maar blijkbaar vallen die meisjes wel op 'zulke' jongens, net zoals er meisjes vallen op normale, verlegen, nerderige, puisterige, dikke of gekke jongens...
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  zondag 30 mei 2004 @ 13:32:37 #46
3542 Gia
User under construction
pi_19511178
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:27 schreef Deadre het volgende:
Wat een haat en jarloezie op dit forum
Waarom is iets vaststellen haat en jaloezie?

Ik ben absoluut niet jaloers op die breezermeisjes. Zou echt mezelf niet uitlenen aan een turk of marokkaan als je vooraf al weet dat hij je inderdaad maar even gebruikt voor zijn lusten.

Dus, jaloers? Nèèèh!

En haat? Och, dat is zo'n groot woord. Wil ik iemand haten, dan moet die mij persoonlijk of iemand die mij zeer nastaat iets ergs aangedaan hebben. En dat is hier niet van toepassing.

Dus, ik haat ze niet.
pi_19511185
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:30 schreef Pearly het volgende:

[..]

nee maar een intelligente meid zal ook wel doorhebben dat die marokaanse jongen haar enkel gebruikt, dus ze zal er niet op ingaan. Verliefd op worden gohja in hun jonge jaren hebben die jongeren veel succes eenmaal ze ouder worden lopen die achter...
  zondag 30 mei 2004 @ 13:32:55 #48
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_19511187
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:30 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

En dat bewijst maar weer eens de manier waarop domme Nederlandse sletjes denken.
Zijn het nou ineens domme sletjes?
Schijt aan iedereen
  zondag 30 mei 2004 @ 13:33:53 #49
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_19511213
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:31 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

En kunnen we van echte liefde spreken in een geval van een Turk/Marokkaan die gewoon zijn leuter wil hangen in een easy Nederlands sletje?
Nou .. ik denk dat je toevallig 1 of 2 X net het verkeerde beeldje hebt (willen) zien!

Ik denk ook dat je overdrijft.
  zondag 30 mei 2004 @ 13:34:24 #50
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_19511218
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:14 schreef Gia het volgende:

[..]

Zal ook nog wel lang duren voordat alle vrouwen zichelf als gelijk zien aan mannen.
  zondag 30 mei 2004 @ 13:34:30 #51
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19511221
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:32 schreef Deadre het volgende:

[..]

je zit wel dom te lullen met je sigaartje, weleens gedouched met een groep mokro's? het zijn wannabe gangstas misschien, maar dat geeft ze nog geen grote leuter. gewoon net als de nlders. dus niet miepen.
pi_19511223
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik pik de dames welliswaar niet op uit de bieb, maar ik kan je zeggen dat het leuke meisjes zijn, die marokkaanse.
Wat maakt het uit waar je ze oppikt? Of je dat nu doet in de kroeg of op straat of waar dan ook? Of moet jij uit principe een meisje in het uitgaansleven ontmoeten?

En of ze leuk zijn weet ik niet. Ze moeten in ieder geval niet denken dat ze meer zijn dan een ander en dat straalde bij dat meisje in kwestie er wel van af. Dan denk ik: weet wel even wie je bent he.
  zondag 30 mei 2004 @ 13:35:47 #53
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19511252
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:34 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Wat maakt het uit waar je ze oppikt? Of je dat nu doet in de kroeg of op straat of waar dan ook? Of moet jij uit principe een meisje in het uitgaansleven ontmoeten?

En of ze leuk zijn weet ik niet. Ze moeten in ieder geval niet denken dat ze meer zijn dan een ander en dat straalde bij dat meisje in kwestie er wel van af. Dan denk ik: weet wel even wie je bent he.
rustig rustig duifje, ik bedoel dat ik eigenlijk nooit meer in de bieb kom.
pi_19511259
Ik heb genoeg met marokaanse/tunesiers omgaan, en als je die hoort tegenpraten tegen elkaar over die blanke meiden, komt er echt niet veel positief uit hoor!!! Zuiver gebruik ! Ze maken haar hoofd op hol, geven de indruk van haar graag te zien, houden ze een tijdje bij, neuken ze, als ze de kans hebben neuken ze nog een andere en als het meisje de indruk geeft haar te willen binden, dumpen ze haar gewoon. Ik vertel nu geen theorie maar gewoon de werkelijkheid, het gaater zo aan toe bij 95% van die jongeren. Hebben ze me zelf nog verteld.
pi_19511264
die meiden neuken ze enkel tot ze trouwen met iemand uit eigen etnische groep

vaak hoeven ze met die meiden, die breezah's, ook niet thuis te komen en dat willen ze over het algemeen zelf ook niet
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 30 mei 2004 @ 13:36:37 #57
3542 Gia
User under construction
pi_19511271
quote:

[..]

Nou, over het algemeen..... ja.
pi_19511278
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:33 schreef Pearly het volgende:

[..]

Nou .. ik denk dat je toevallig 1 of 2 X net het verkeerde beeldje hebt (willen) zien!

Ik denk ook dat je overdrijft.
Dat denk ik niet. Het is inmiddels als bijna een politieke kwestie geworden. Herinner je je misschien die docu over Turken/Marokkanen die gewone Nederlandse meisjes in het zwembad bijvoorbeeld aanranden? Gewoon omdat zij vinden dat het uitgelokt wordt? Weg met die gasten... direct!
  zondag 30 mei 2004 @ 13:37:01 #59
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_19511280
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:32 schreef Gia het volgende:

[..]

Waarom is iets vaststellen haat en jaloezie?

Ik ben absoluut niet jaloers op die breezermeisjes.
Dus, jaloers? Nèèèh!
Jullie hebben al snel jullie vooroordelen klaar liggen, hoe Marokkanen wel niet zijn en da jarloesgedoe.
quote:
Zou echt mezelf niet uitlenen aan een turk of marokkaan als je vooraf al weet dat hij je inderdaad maar even gebruikt voor zijn lusten.
Nee lekker generaliseren begint ook al bijna een vak te worden onder autochtonen
Schijt aan iedereen
  zondag 30 mei 2004 @ 13:37:41 #60
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19511289
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:36 schreef milagro het volgende:
die meiden neuken ze enkel tot ze trouwen met iemand uit eigen etnische groep

vaak hoeven ze met die meiden, die breezah's, ook niet thuis te komen en dat willen ze over het algemeen zelf ook niet
ik doe ook niet anders, en dat geldt voor heel erg veel nederlandse mannen.
pi_19511295
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

rustig rustig duifje, ik bedoel dat ik eigenlijk nooit meer in de bieb kom.
Oke, verkeerd begrepen. Sorry zoalshetis.

Ik moet zuinig zijn op de paar aanhangers die ik heb .
  zondag 30 mei 2004 @ 13:39:06 #62
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19511314
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:37 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Oke, verkeerd begrepen. Sorry zoalshetis.

Ik moet zuinig zijn op de paar aanhangers die ik heb .
lol, heb je een mooie mis gehad vandaag?
pi_19511318
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:37 schreef Deadre het volgende:

[..]

Jullie hebben al snel jullie vooroordelen klaar liggen, hoe Marokkanen wel niet zijn en da jarloesgedoe.
[..]

Nee lekker generaliseren begint ook al bijna een vak te worden onder autochtonen
Vooraleer een groep begint te generalilseren moet het wel al merkbaar zijn dat dit bij de overgrote meerderheid zo het geval is.
pi_19511338
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:36 schreef P4nic het volgende:
Ik heb genoeg met marokaanse/tunesiers omgaan, en als je die hoort tegenpraten tegen elkaar over die blanke meiden, komt er echt niet veel positief uit hoor!!! Zuiver gebruik ! Ze maken haar hoofd op hol, geven de indruk van haar graag te zien, houden ze een tijdje bij, neuken ze, als ze de kans hebben neuken ze nog een andere en als het meisje de indruk geeft haar te willen binden, dumpen ze haar gewoon. Ik vertel nu geen theorie maar gewoon de werkelijkheid, het gaater zo aan toe bij 95% van die jongeren. Hebben ze me zelf nog verteld.
Klopt, ze neuken eerst wat nederlanders en krijgen daarna een mokkel uit eigen land.
  zondag 30 mei 2004 @ 13:39:53 #65
3542 Gia
User under construction
pi_19511339
quote:

[..]

Wat is jarloes eigenlijk? Gebruik eens een keer een nederlands woordenboek.

En jaloers zou ik zijn als ik een Marokkaanse minnaar zou willen hebben. En dat wil ik niet. Dus ben ik niet jaloers.
pi_19511340
quote:

Jaloers? Nee. Generaliseren? Nee. Het is een serieus probleem aan het worden en het moet nu stoppen voordat het te laat is. Dat begint met een keihard beleid, maar degene die nu op de ministerspost zit daarvoor is een goede. Zij weet wel van aanpakken.
  zondag 30 mei 2004 @ 13:40:14 #67
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19511345
ik vind het zeggen dat nederlanders een klein sigaartje hebben ook best wel onder het kopje generaliseren valt, wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet (vrij naar de bijbel)
pi_19511348
quote:

[..]

Ja, en daarboven op ook nog es landverraders..
pi_19511354
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:39 schreef Dementor het volgende:

[..]

Klopt, ze neuken eerst wat nederlanders en krijgen daarna een mokkel uit eigen land.
Ja, in plaats van dat zij zelf dan naar hun eigen land terugkeren, maar nee...
  zondag 30 mei 2004 @ 13:42:17 #70
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_19511378
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:39 schreef P4nic het volgende:

[..]

Vooraleer een groep begint te generalilseren moet het wel al merkbaar zijn dat dit bij de overgrote meerderheid zo het geval is.
Oke, dus als we deze regel volgen en we weten dat de Joden enorm gegeneraliseerd werden en de schuld kregen van alles onder Hitler, het dus merkbaar was dat het grootste gedeelte van de Joden ook daadwerkelijk schuld had aan alles?
  zondag 30 mei 2004 @ 13:43:19 #71
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19511403
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:42 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Oke, dus als we deze regel volgen en we weten dat de Joden enorm gegeneraliseerd werden en de schuld kregen van alles onder Hitler, het dus merkbaar was dat het grootste gedeelte van de Joden ook daadwerkelijk schuld had aan alles?
appels en peren.
  zondag 30 mei 2004 @ 13:43:31 #72
3542 Gia
User under construction
pi_19511409
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik doe ook niet anders, en dat geldt voor heel erg veel nederlandse mannen.
Maar dat is niet hetzelfde. Jij hebt gewoon meerdere vriendinnen voordat je uiteindelijk voor die ene kiest. Nederlandse vrouwen hebben dat ook. Is ook niets mis mee.

Deze Turkse en Marokkaanse mannen weten al bij voorbaat dat ze trouwen met een keurige Turkse of Marokkaanse maagd. De meesten althans. Ze neuken echter tot die tijd iedere nederlandse meid die ze graag willen neuken en die gewillig genoeg is.
  zondag 30 mei 2004 @ 13:44:09 #73
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_19511422
Jullie zijn lachwekkend, ik zie eerder een toename van blanke meiden met negroide mannen.
Gaan jullie lekker maar door met Haat-da-gebler, ik lig er niet van wakker
Ik ben loezoe ...

Psst mn vriendin is overigens ook Nederlandse, en wij zijn dolverliefd op elkaar
Schijt aan iedereen
  zondag 30 mei 2004 @ 13:44:46 #74
44906 merino
World of Sleepers
pi_19511432
quote:

[..]

[..]

Marokkanen hebben net zo goed hun eigen generalisaties en vooroordelen.
Als je nou eens inhoudelijk gaat reageren op inhoudelijke posts dan ga ik je straks misschien nog serieus nemen...
  zondag 30 mei 2004 @ 13:45:01 #75
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_19511441
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je zit wel dom te lullen met je sigaartje, weleens gedouched met een groep mokro's? het zijn wannabe gangstas misschien, maar dat geeft ze nog geen grote leuter. gewoon net als de nlders. dus niet miepen.
Nou, volgens mij kleiner dan de Nederlanders, dat zijn die mannetjes nml. ook vaak. Klein en ielig. Daarom scharen ze vaak samen in groepen denk ik. Als je ze alleen hebt trap je ze zo in elkaar.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_19511444
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:44 schreef Deadre het volgende:
Ik ben loezoe ...
Wat erg. Kunnen ze er nog wat aan doen? Wat zijn je kansen?
  zondag 30 mei 2004 @ 13:45:13 #77
44906 merino
World of Sleepers
pi_19511450
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:40 schreef Illigit het volgende:

[..]

rot op vieze nationalist
  zondag 30 mei 2004 @ 13:45:17 #78
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19511454
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:43 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar dat is niet hetzelfde. Jij hebt gewoon meerdere vriendinnen voordat je uiteindelijk voor die ene kiest. Nederlandse vrouwen hebben dat ook. Is ook niets mis mee.

Deze Turkse en Marokkaanse mannen weten al bij voorbaat dat ze trouwen met een keurige Turkse of Marokkaanse maagd. De meesten althans. Ze neuken echter tot die tijd iedere nederlandse meid die ze graag willen neuken en die gewillig genoeg is.
ik denk dat de meeste nederlandse jongens ook met een nederlands (whats in a name) gaan trouwen. ok we zijn misschien iets vrijer in de keuze, maar toch.
  zondag 30 mei 2004 @ 13:45:31 #79
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_19511461
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

appels en peren.
Onzin. P4nic (no offense verder ) geeft hier een algemene regel die dus ook algemeen toepasbaar zou zijn. Ik geef even aan dat dit niet opgaat en dat je ontzettend voorzichtig moet zijn met de veronderstelling dat als er generaliserende vooroordelen bestaan, deze dan ook wel waar zullen zijn.
  zondag 30 mei 2004 @ 13:46:02 #80
3542 Gia
User under construction
pi_19511472
quote:
Jullie zijn lachwekkend, ik zie eerder een toename van blanke meiden met negroide mannen.
Ik ben loezoe ...

Psst mn vriendin is overigens ook Nederlandse, en wij zijn dolverliefd op elkaar
En trouw je ook met haar, zo, zoals ze nu is? Of moet ze daarvoor eerst bekeren tot de Islam? En een hoofddoekje gaan dragen na het huwelijk?
  zondag 30 mei 2004 @ 13:47:39 #81
3542 Gia
User under construction
pi_19511506
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:45 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou, volgens mij kleiner dan de Nederlanders, dat zijn die mannetjes nml. ook vaak. Klein en ielig. Daarom scharen ze vaak samen in groepen denk ik. Als je ze alleen hebt trap je ze zo in elkaar.
Het gemis van een beetje lul moeten ze goed maken met een grote mond.
  zondag 30 mei 2004 @ 13:48:56 #82
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_19511534
En ja hoor, een potentieel interessante discussie is gelukkig weer ouderwets verzand in dom discriminerend geblaat...
  zondag 30 mei 2004 @ 13:48:59 #83
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19511535
ik zie eerder een toename van de moderne moslim. echt genoeg marok./turkse gezinnen die niet zullen gaan bokken als dochterlief met een nederlandse jongen/man thuiskomt. onbekend maakt onbemind.
pi_19511559
Nou, een lekker Marokkaans hapje op zijn tijd

Hafid Bouazza mag langskomen, hoor
pi_19511576
Ahja, iedereen doet toch eigenlijk wat hij wilt ?
De ene gaat voor de meid, zoals wij toch ook altijd doen ? En als die meid nu toevallig dom is om erin te trappen jah haar probleem.
Ga er absoluut niet mee akkoord maar elk doet toch wat hij/zij wilt. Veel hebben wij daar niet tegen te zeggen, hangt ook al veel af van de opvoeding die ouders aan hun kinderen geven.
Bij kinderen van allochtonen ouders die een goede opvoeding hebben gekregen, zul je dit loverboy gedrag veel minder aantreffen dan bij die ukkies die al van 6de op straat leven.
Meiden die degelijk opgevoed zijn zullen ook op tijd doorhebben dat die jongen haar enkel gebruikt en zal ze er ook niet op ingaan.
pi_19511590
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:45 schreef merino het volgende:

[..]

rot op vieze nationalist
Tja, das mijn visie he. Als ik later kinderen heb, dan hoeven ze echt niet thuis te komen met een moslim. Easy as that!
  zondag 30 mei 2004 @ 13:52:36 #87
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_19511601
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:48 schreef zoalshetis het volgende:
ik zie eerder een toename van de moderne moslim. echt genoeg marok./turkse gezinnen die niet zullen gaan bokken als dochterlief met een nederlandse jongen/man thuiskomt. onbekend maakt onbemind.
Juist.

Maar dat willen sommige mensen niet zien.
pi_19511617
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:45 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Onzin. P4nic (no offense verder ) geeft hier een algemene regel die dus ook algemeen toepasbaar zou zijn. Ik geef even aan dat dit niet opgaat en dat je ontzettend voorzichtig moet zijn met de veronderstelling dat als er generaliserende vooroordelen bestaan, deze dan ook wel waar zullen zijn.
Ik ben opgegroeid met allochtonen, ga er nog altijd mee om, en zeker 95% van die mannen reageert zoals ik eerder beschreef, sorry maar het is zo. Zeer weinig hebben echt respect, en degene die respect hebben zijn dan ook behoorlijk opgevoed, zoals ik hiernet beschreef.
pi_19511633
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:52 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Juist.

Maar dat willen sommige mensen niet zien.
Ja, en dat is hun goed recht. Net zoals jij je moeder niet in een pornofilm wil zien spelen.

En sommige mensen willen helemaal geen moslims zien.
pi_19511637
quote:
Bij sommige zullen ze niet bokken als hij ermee thuiskomt, maar als ze praten over trouwen hoho behoed je dan maar....
  zondag 30 mei 2004 @ 13:54:45 #91
84341 alsem
ja toch
pi_19511647
een vriend van me heeft met een moslima die uit turkije komt, (lelijk) , is naar mijn mening meestal zo, daarom zie je een batserige marrokaan of een turk eerder met een lekker breezersletje nemen dan een nederlander die met een moslima uit marroko of turkije met een hoofddoekje neemt.... en gezien er veel allochtonen van turkse of marrokaanse afkomst zijn in nederland valt dat dus op
  zondag 30 mei 2004 @ 13:55:54 #92
44906 merino
World of Sleepers
pi_19511673
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:51 schreef Illigit het volgende:

[..]

Tja, das mijn visie he. Als ik later kinderen heb, dan hoeven ze echt niet thuis te komen met een moslim. Easy as that!
waar is jou visie op gebaseerd?
1 moslim is de ander niet (als je dat wel denkt dan heb jij helemaal geen verstand van geloof)
  zondag 30 mei 2004 @ 13:56:13 #93
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_19511680
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:54 schreef Illigit het volgende:

[..]

Ja, en dat is hun goed recht. Net zoals jij je moeder niet in een pornofilm wil zien spelen.

En sommige mensen willen helemaal geen moslims zien.
En ik wil jouw wel eens zien,stoere praatjes achter de computer.

pi_19511701
quote:
Ik ben loezoe ...

Wat vinden je ouders/familie/vriendengroep ervan?
pi_19511730
Ze besteden vaak veel meer aandacht aan hun uiterlijk dan wij Nederlanders, lopen in de duurste kleren, laten hun status veel meer afhangen van goud, geld en mooie auto's en last but not least, ze zijn vaak veel meer macho, ze spreken elk meisje aan terwijl de gemiddelde Nederlandse puber zijn bek niet open durft te trekken als ie een leuke meid ziet.

Dat speelt ook mee.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_19511763
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:55 schreef merino het volgende:

[..]

1 moslim is de ander niet (als je dat wel denkt dan heb jij helemaal geen verstand van geloof)
Ik ben zelf geen aanhanger van welke religie dan ook. En sinds wanneer is het verplicht verstand te hebben van geloof? Ik zie zo ook wel dat religie niet goed is. Dat is een van de redenen waarom ik mijn nageslacht wil behoeden voor de Islam en de aanhangers daarvan.
pi_19511784
quote:
Een paar weken geleden op TV West .

Een moderne, op het eerste gezicht mega geintegreerde Marokkaanse jongen, welbespraakt, goed opgeleid.

Over trouwen.
Het zal toch een Marokkaanse moeten wezen.

En ja ze zouden alles 50/50 doen in het huishouden.
Het, hij was tenslotte een moderne vent.
Dus stofzuigen, hij? Geen probleem.
En ja ze mocht van hem best werken.
En ja ze mocht van hem ook best met haar vriendinnen op pad.
Maar wel laten weten waar ze uithangt en functioneel wegzijn, dus shoppen en niet zwalken over straat zonder doel.
En beslissingen? Die worden samen genomen, logisch, we zijn toch een stel?!
Maar mochten ze er niet uitkomen.... dan beslist hij.
Want zo gaat dat nu eenmaal bij ons.

En ik denk dus dat er velen zoals hij zijn.
Die als je even doorvraagt, veel behoudener zijn dan je denkt.
  zondag 30 mei 2004 @ 14:00:57 #98
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19511795
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:58 schreef nozem het volgende:
Ze besteden vaak veel meer aandacht aan hun uiterlijk dan wij Nederlanders, lopen in de duurste kleren, laten hun status veel meer afhangen van goud, geld en mooie auto's en last but not least, ze zijn vaak veel meer macho, ze spreken elk meisje aan terwijl de gemiddelde Nederlandse puber zijn bek niet open durft te trekken als ie een leuke meid ziet.

Dat speelt ook mee.
brutalen hebben de halve wereldprincipe, werkte bij mij ook altijd goed.
pi_19511800
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:56 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

En ik wil jouw wel eens zien,stoere praatjes achter de computer.

Wij verschillen niet zo heel veel van elkaar, ik hou er alleen een afwijkende mening op na.
  zondag 30 mei 2004 @ 14:02:15 #100
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19511819
quote:
Op zondag 30 mei 2004 14:00 schreef milagro het volgende:

[..]

Een moderne, op het eerste gezicht mega geintegreerde Marokkaanse jongen, welbespraakt, goed opgeleid.

Over trouwen.

Maar wel laten weten waar ze uithangt en functioneel wegzijn, dus shoppen en niet zwalken over straat zonder doel.

nederlandse mannen lijken wel geemancipeerd, maar in wezen zijn ze dat niet. en ja, in de meeste relaties is het de man die uiteindelijk de knoop doorhakt.
pi_19511874
quote:
Op zondag 30 mei 2004 14:00 schreef milagro het volgende:

[..]

Over trouwen.

Ach, zoveel verschilt dat niet van de gemiddelde Nederlandse man beste Milagro.
  zondag 30 mei 2004 @ 14:09:36 #102
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_19511989
quote:
Maar dan is er vaker sprake van een gelijkwaardige relatie die op de toekomst gericht is en wordt er ook nog weleens getrouwd. Bij relaties tussen Marokkanen en NL-se gruttekes is er geen sprake van een gelijkwaardige relatie en worden de gruttekes nogal eens aan het lijntje gehouden. Je vergelijkt imho appels met peren.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zondag 30 mei 2004 @ 14:10:45 #103
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19512012
jongens die meisjes die geneukt worden door een marokkaan zijn dezelfde meisjes die je mee naar huis kan lokken met een open flesje breezer. zo moeilijk is het allemaal niet.
pi_19512061
quote:
Op zondag 30 mei 2004 14:04 schreef nozem het volgende:

[..]

Ach, zoveel verschilt dat niet van de gemiddelde Nederlandse man beste Milagro.
En die laat je dus links liggen, dus waar zeuren we eigenlijk over

Ik wil zo'n vent ook niet.

Het is alleen wel zo dat als ik zeg dat ik liever geen moslim zou trouwen, ik half progressief NL over me heenkrijg en dat als de andere partij dat doet, het heeeeeeeel begrijpelijk geachtg dient te worden

Maar who cares
Ik moet geen moslim als partner, ook geen refo, ook geen rooms katho, ook geen hindu, ook geen jeho, geen belijdend gelovige dus
pi_19512063
quote:
Op zondag 30 mei 2004 14:10 schreef zoalshetis het volgende:
jongens die meisjes die geneukt worden door een marokkaan zijn dezelfde meisjes die je mee naar huis kan lokken met een open flesje breezer. zo moeilijk is het allemaal niet.
Ligt eraan, je moet denk ik wel een beetje de juiste kleren dragen en flink kunnen patsen bij die kipjes. Ik zou moeite hebben om er 1 te versieren denk ik. Overigens kan ik daar niet erg lang wakker om liggen.
  zondag 30 mei 2004 @ 14:17:31 #106
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19512142
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mooie zin :')

[ Bericht 5% gewijzigd door BansheeBoy op 30-05-2004 14:37:40 (Nutella was op) ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 30 mei 2004 @ 14:19:32 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19512200
quote:
Op zondag 30 mei 2004 14:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mooie zin
banshee, kun je er niet een essay over schrijven?
pi_19512231
quote:
Op zondag 30 mei 2004 14:10 schreef zoalshetis het volgende:
de lelijke left overs dus

's avonds hier hangen Marokkaanse gastjes ook buiten rond, staan ze in of voor de portieken, met dat soort meisjes idd, de ordi breezah snolletjes met te strakke topjes, te grote oorbellen, te platte praat, te veel make up, te grote bek.

of ik hoor ze tetteren door hun mobieltje op straat/gallerij....

"godverdomme , Hassan, jij had gesegt dat je zou komen, jongen, kankerleier en nou kom je verdorie weer niet"
"hammalalalala"
"teringjoch, je wéét dat ik nu niets ken doen, waarom flik je me dit toch elke keer weer, ik ken er echt niet meer tegen, weet je"
"hamamamacouscousshoufhabibi"
"tuut tuut tuut "
  zondag 30 mei 2004 @ 14:22:32 #109
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19512264
quote:
Op zondag 30 mei 2004 14:20 schreef milagro het volgende:

[..]

de lelijke left overs dus

's avonds hier hangen Marokkaanse gastjes ook buiten rond, staan ze in of voor de portieken, met dat soort meisjes idd, de ordi breezah snolletjes met te strakke topjes, te grote oorbellen, te platte praat, te veel make up, te grote bek.

of ik hoor ze tetteren door hun mobieltje op straat/gallerij....

"godverdomme , Hassan, jij had gesegt dat je zou komen, jongen, kankerleier en nou kom je verdorie weer niet"
"hammalalalala"
"teringjoch, je wéét dat ik nu niets ken doen, waarom flik je me dit toch elke keer weer, ik ken er echt niet meer tegen, weet je"
"tuut tuut tuut "
ik zou mijn hond er nog van aftrappen.
  zondag 30 mei 2004 @ 14:23:25 #110
94405 Tarak
pi_19512278
quote:

[..]

"hammalalalala"
"teringjoch , je wéét dat ik nu niets ken doen, waarom flik je me dit toch elke keer weer, ik ken er echt niet meer tegen, weet je"
"tuut tuut tuut :'( "
Woon je in Utrecht??
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zondag 30 mei 2004 @ 14:28:18 #111
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_19512363
De meisjes die voor ze vallen zijn de meisjes die schreeuwen om aandacht, van wie ook, en hoe dan ook. En die jongens weten die aandacht op precies de juiste manier te geven. Het gaat op dezelfde manier als bij loverboys, al doen die laatste er nog en paar stappen bovenop, en jagen ze die meisjes in de prostitutie.

Geef ze een beetje aandacht, en ze doen alles wat je wilt. zelfs als je ze daarna als trash behandelt, want: "hij kan ook heel lief zijn". Hetzelfde soort meisjes die later in een verrotte relatie komen te zitten, met dezelfde argumenten.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zondag 30 mei 2004 @ 14:29:21 #112
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_19512380
quote:
Op zondag 30 mei 2004 14:23 schreef Tarak het volgende:

[..]

Woon je in Utrecht??
Kankerleier en teringjoch komen volgens mij door heel Nederland voor hoor...
pi_19512386
quote:
Op zondag 30 mei 2004 14:23 schreef Tarak het volgende:

[..]

Woon je in Utrecht??
Nee, De Haag
  zondag 30 mei 2004 @ 14:32:39 #114
94405 Tarak
pi_19512449
quote:
Op zondag 30 mei 2004 14:29 schreef milagro het volgende:

[..]

Nee, De Haag
Moet je nagaan hoe herkenbaar je voorbeeld was!!!
  zondag 30 mei 2004 @ 14:34:07 #115
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19512465
quote:
Op zondag 30 mei 2004 14:32 schreef Tarak het volgende:

[..]

in stigmatisering zit mééstal een kern van waarheid...
pi_19512496
ze vallen op het kleurtje
pi_19512505
quote:
Op zondag 30 mei 2004 14:32 schreef Tarak het volgende:

[..]

Zo herkenbâh dat jè dach dak uit Utreg komt, bedoel je
pi_19512562
Die meisjes hebben waarschijnlijk een slechte opvoeding gehad. Het zijn vaak van die standaard anita figuren.

Statistisch gezien stranden relatief veel gemengde huwelijken. En dat verbaasd me niets.

[ Bericht 20% gewijzigd door MrX1982 op 30-05-2004 14:44:45 ]
  zondag 30 mei 2004 @ 14:44:04 #119
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_19512670
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:21 werd geschreven:
Ach die profiteren gewoon van onze domme blanke sletten die niet door hebben dat ze enkel maar gebruikt worden door hen. Eens ze gaan trouwen dumpen ze hun blanke slet en gaan ze ervandoor met een meid van hun eigen cultuur. [...] De beste/klasse/slimme meiden lopen er gelukkig nog niet in.
Hmm, zal wel aan mij liggen, maar als ik dit soort dingen lees dan denk ik wel eens: volgens mij zou jij zelf ook wel willen dat je die meiden zo makkelijk om je vinger kon winden. Maar, dat kan je dus niet, en in plaats van de 'fout' bij jezelf te zoeken (je bent niet stoer genoeg) leg je de schuld bij de andere partij neer (ze zijn sletten). Waardoor je voor jezelf ook meteen kunt verantwoorden waarom je ze niet wil - ze zijn te makkelijk.

Terwijl dat eigenlijk 1 grote mindfuck is. Want waarom vind je ze 'makkelijk' als je ze zelf niet kan krijgen? Blijkbaar toch niet zo makkelijk...
quote:
"hammalalalala"
"tuut tuut tuut "
Prachtig
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_19512796
jamaar jonges die meiden hebben geen eens ambities om te trouwen. De hele maatschapij is wat dat betreft hiero vaag. De meiden willen ook gewoon een leuke periode, niet trouwen enz...
Dus tja ik denk niet dat er wat mis mee is, girl krijgt wat ze wilt, boy ook...nix aan de hand...

En trouwen tja dat willen de meeste nederlandse dames toch met een stabiele gozer die niet de hele tijd stoer doet, en marokaanse jonges met meisjes die hun niet kunnen vergelijken met anderen,...zo zitten de culturen in elkaar..
  zondag 30 mei 2004 @ 14:50:45 #121
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_19512812
Ik snap het ook niet helemaal. Vooroordeeltechnisch vind ik ze meestal een beetje onopgeleid. Maar misschien is dat wel stoer á la tupac.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  zondag 30 mei 2004 @ 14:52:24 #122
82534 DePresident
Ik mis Tessje
pi_19512844
ik ga maar niet generaliseren en dom doen en het over gedwongen prostitutie hebben ofzo, dus.........

ze vinden ze vast heel stoer
pi_19512866
Ach, laat ze maar. Over een paar maandjes zie je ze terug achter het raam.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 30 mei 2004 @ 14:53:44 #124
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19512868
quote:
Op zondag 30 mei 2004 14:52 schreef DePresident het volgende:
ik ga maar niet generaliseren en dom doen en het over gedwongen prostitutie hebben ofzo, dus.........

ze vinden ze vast heel stoer
ik vind dat je gedwongen prostitutie niet gelijk kan stellen het neuken van een gewone marokkaan.
pi_19512929
quote:
Op zondag 30 mei 2004 14:49 schreef Adnan het volgende:
jamaar jonges die meiden hebben geen eens ambities om te trouwen. De hele maatschapij is wat dat betreft hiero vaag. De meiden willen ook gewoon een leuke periode, niet trouwen enz...
Dus tja ik denk niet dat er wat mis mee is, girl krijgt wat ze wilt, boy ook...nix aan de hand...

En trouwen tja dat willen de meeste nederlandse dames toch met een stabiele gozer die niet de hele tijd stoer doet, en marokaanse jonges met meisjes die hun niet kunnen vergelijken met anderen,...zo zitten de culturen in elkaar..
Alsof die Marokkaan wel wil trouwen met z'n blonde anita uit een probleemgezinnetje. Hij dumpt d'r toch na een paar keer er overheen te zijn geweest en laat dan een maagd uit een of ander primitief bergdorp importeren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 30 mei 2004 @ 14:57:36 #126
82534 DePresident
Ik mis Tessje
pi_19512947
quote:
Op zondag 30 mei 2004 14:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Alsof die Marokkaan wel wil trouwen met z'n blonde anita uit een probleemgezinnetje. Hij dumpt d'r toch na een paar keer er overheen te zijn geweest en laat dan een maagd uit een of ander primitief bergdorp importeren.
  zondag 30 mei 2004 @ 14:59:42 #127
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19512991
quote:

[..]

en gelijk heeft ie. we maken toch allemaal onderscheid tussen neukvlees en trouwvlees?
  zondag 30 mei 2004 @ 15:03:03 #128
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_19513058
quote:

[..]

Als ze met Turken/Marokkanen gaan wel.

Ach ja vroeger had je ook NLe wijfen die met de Duitse bezetters neukten. Die werden uiteindelijk kaalgeschoren en als moffenhoer bestempelt.

Dus je weet wat er gaat gebeuren
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  zondag 30 mei 2004 @ 15:07:27 #129
13462 BansheeBoy
pi_19513132
quote:

[..]

En gelijk heeft ie !

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zondag 30 mei 2004 @ 15:11:09 #130
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_19513194
quote:
Op zondag 30 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En gelijk heeft ie ! :')

Precies, hij moet immers wel een vrouw met een NOG lager opleidingsniveau hebben.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  zondag 30 mei 2004 @ 15:11:43 #131
67978 HenryHill
pi_19513205
quote:
Op zondag 30 mei 2004 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En gelijk heeft ie !

Voor de helft wel iig... of zou jij wel met zo'n schreeuwwijf willen trouwen?
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_19513254
quote:
Op zondag 30 mei 2004 15:03 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Ach ja vroeger had je ook NLe wijfen die met de Duitse bezetters neukten. Die werden uiteindelijk kaalgeschoren en als moffenhoer bestempelt.

behoor jij tot die 40.000 nazaten?
  zondag 30 mei 2004 @ 15:18:13 #133
13462 BansheeBoy
pi_19513319
quote:

[..]

Neen.
quote:
Maar dat ging om duitsers voor wie ik overigens wel respect heb, en dat waren geen moslims
quote:
Ik hoop dat deze "sletjes" zich langer binden aan deze jongens, en dat ze zich dan uit liefde voor hun partner bekeren tot de islam. Gelukkig zien we dit steeds vaker gebeuren

Voor de integratie is dit uitstekend omdat het dan 2 kanten op werkt

zondag 30 mei 2004 @ 15:19:26 #134
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19513344
quote:
Op zondag 30 mei 2004 15:18 schreef BansheeBoy het volgende:

Maar dat ging om duitsers voor wie ik overigens wel respect heb, en dat waren geen moslims
[..]

verklaar je nader waarom je de duitsers van toen respecteerde? want ik voel iets heel smerigs opkomen.
  zondag 30 mei 2004 @ 15:20:00 #135
13462 BansheeBoy
pi_19513355
quote:
Op zondag 30 mei 2004 15:11 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Precies, hij moet immers wel een vrouw met een NOG lager opleidingsniveau hebben.
Neen. Hij wil de reine moslima's rein houden en alleen de al o zo vaak gebruikte "sletjes" nog verder onrein maken. Persoonlijk vind ik het erg nobel omdat het respect voor de moslima's enorm is

zondag 30 mei 2004 @ 15:23:03 #136
13462 BansheeBoy
pi_19513413
quote:
Op zondag 30 mei 2004 15:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

verklaar je nader waarom je de duitsers van toen respecteerde? want ik voel iets heel smerigs opkomen.
Ik respecteer ze om de eenvoud in hun manier van leven en voor hun gemaakte naïviteit

zondag 30 mei 2004 @ 15:24:18 #137
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19513438
quote:
Op zondag 30 mei 2004 15:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik respecteer ze om de eenvoud in hun manier van leven en voor hun gemaakte naïviteit

laat ook maar. ik snap je al. ze hebben nl joden doodgemaakt. gelukkig geen moslims, want die waren er toen nog niet.
  zondag 30 mei 2004 @ 15:25:58 #138
13462 BansheeBoy
pi_19513463
quote:
Op zondag 30 mei 2004 15:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

laat ook maar. ik snap je al. ze hebben nl joden doodgemaakt. gelukkig geen moslims, want die waren er toen nog niet.
quote:
Op zondag 30 mei 2004 15:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

en

[ Bericht 47% gewijzigd door BansheeBoy op 30-05-2004 15:36:33 (Nutella was op) ]
pi_19513477
pi_19513512
quote:
Op zondag 30 mei 2004 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Neen. Hij wil de reine moslima's rein houden en alleen de al o zo vaak gebruikte "sletjes" nog verder onrein maken. Persoonlijk vind ik het erg nobel omdat het respect voor de moslima's enorm is

zondag 30 mei 2004 @ 15:35:01 #141
13462 BansheeBoy
pi_19513623
quote:
Op zondag 30 mei 2004 14:29 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Kankerleier en teringjoch komen volgens mij door heel Nederland voor hoor...
Ik wou net zeggen

zondag 30 mei 2004 @ 15:42:45 #142
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19513744
quote:
Op zondag 30 mei 2004 15:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

[..]

en

ik snap je nog steeds niet...je respecteert ze voor hun gemaakte naiviteit. denk jij werkelijk dat een volk dat blauwe ogen en blond haar wilde hebben ook maar iets heel zouden hebben gelaten van de moslims?
pi_19513780
quote:
Op zondag 30 mei 2004 15:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik snap je nog steeds niet...je respecteert ze voor hun gemaakte naiviteit. denk jij werkelijk dat een volk dat blauwe ogen en blond haar wilde hebben ook maar iets heel zouden hebben gelaten van de moslims?
Ja hoor, vijanden die hetzelfde doel willen bereiken proberen meestal een compromis tesluiten
  zondag 30 mei 2004 @ 15:49:28 #144
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19513875
quote:
Op zondag 30 mei 2004 15:44 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ja hoor, vijanden die hetzelfde doel willen bereiken proberen meestal een compromis tesluiten :')
wees maar blij dat je niet 60 jaar geleden in europa woonde. ze hadden geen spaan heel gelaten van de moslims. alles wat niet arisch was of mee kon doen met de vooruitgang moest dood. ze hadden hoogstens de moslims de kooltjes uit het vuur laten halen en daarna net zo makkelijk vermoord.
pi_19513896
Vrouwen willen gewoon een man die ze slaat .
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  zondag 30 mei 2004 @ 15:51:10 #146
13462 BansheeBoy
pi_19513922
quote:

[..]

Ja hoor, vijanden die hetzelfde doel willen bereiken proberen meestal een compromis tesluiten
Idd, de vijand van onze vijand is onze vriend-theorie

pi_19513933
quote:

[..]

Vrouwen die wat aanknopen met iemand die ze enkel wil gebruiken wel ja.
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_19513946
quote:
Ja hoor, vijanden die hetzelfde doel willen bereiken proberen meestal een compromis tesluiten :')
quote:
Op zondag 30 mei 2004 15:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Idd, de vijand van onze vijand is onze vriend-theorie :')

Je bedoeld dat de moslims en de nazi's dezelfde doelen hadden? Dat kan zeker wel kloppen.
  zondag 30 mei 2004 @ 15:53:02 #149
13462 BansheeBoy
pi_19513975
quote:
Op zondag 30 mei 2004 15:50 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Daarom snap ik ook niet waarom ze dan kiezen voor Marokkanen of Turken, die doen dat niet, ze kunnen dan beter een willekeurige kamper zoeken, die doet dat wel

Overigens ben jij homo dus ken jij helemaal niet weten hoe een echte vent zich voelt in gezelschap van deze breezah's en mag je er dus geen redeneringen op na houden

pi_19513979
quote:
Psst mn denkbeeldige vriendin is overigens ook Nederlandse, en wij zijn dolverliefd op elkaar
pi_19514016
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:55 schreef merino het volgende:

[..]

Klets niet uit je nek. Een groot deel vd moslims is heel 'fout'. En ik heb heel veel verstand van geloof.
  zondag 30 mei 2004 @ 15:54:58 #152
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19514019
quote:
Op zondag 30 mei 2004 15:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Daarom snap ik ook niet waarom ze dan kiezen voor Marokkanen of Turken, die doen dat niet, ze kunnen dan beter een willekeurige kamper zoeken, die doet dat wel

Overigens ben jij homo dus ken jij helemaal niet weten hoe een echte vent zich voelt in gezelschap van deze breezah's en mag je er dus geen redeneringen op na houden

maar als je geen homo bent mag je wel op hun zeiken. wat u niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een anders niet
pi_19514193
quote:
Op zondag 30 mei 2004 15:52 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

[..]

Je bedoeld dat de moslims en de nazi's dezelfde doelen hadden? Dat kan zeker wel kloppen.
Volgens mij zit je nu walgelijke dignen te zeggen, maar dat kan aan mij liggen. Was je vroegere naam niet een zeker NordCore?
pi_19514222
quote:
Op zondag 30 mei 2004 16:04 schreef Youssef het volgende:

[..]

Volgens mij zit je nu walgelijke dignen te zeggen, maar dat kan aan mij liggen. Was je vroegere naam niet een zeker NordCore?
Volgens mij zegt hij gewoon dingen die kloppen.
pi_19514268
quote:

[..]

Ik ben geen Nationaal Socialist, anders had ik moslims wel gemogen.

mij een beetje uitmaken voor NordCore
pi_19514336
quote:
Op zondag 30 mei 2004 16:07 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Ik ben geen Nationaal Socialist, anders had ik moslims wel gemogen.
.
pi_19515105
NordCore was toch een die-hard rechts extremist?
  zondag 30 mei 2004 @ 17:18:39 #158
13462 BansheeBoy
pi_19515841
quote:

[..]

Ja idd, hij kwam al zo op mij over, dit is dus zekers een kloon van Nordcore

zondag 30 mei 2004 @ 17:20:02 #159
13462 BansheeBoy
pi_19515876
quote:
Op zondag 30 mei 2004 15:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Neen. Maar dat doet er ook niet toe

zondag 30 mei 2004 @ 17:20:23 #160
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_19515884
quote:

[..]

Ik wou al zoiets gaan posten, maar dan krijg ik weer alles over mij heen.
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_19515965
Nou, Ludwig, inderdaad, daar heeft X-Ray wel een punt ja. Over een tijdje zullen we onderdrukt worden door de moslimcultuur (langzaam aan vormen ze een front zonder dat wij het doorhebben) en dan zullen de lijfstraffen op de heulers met de vijand wel ten uitvoer gebracht worden.
  zondag 30 mei 2004 @ 17:24:05 #162
13462 BansheeBoy
pi_19515978
quote:
Op zondag 30 mei 2004 17:20 schreef Ludwig het volgende:

[..]

Nogmaals mijn reactie dan maar
quote:

[..]

Neen.
quote:
quote:
Ik hoop dat deze "sletjes" zich langer binden aan deze jongens, en dat ze zich dan uit liefde voor hun partner bekeren tot de islam. Gelukkig zien we dit steeds vaker gebeuren

Voor de integratie is dit uitstekend omdat het dan 2 kanten op werkt

zondag 30 mei 2004 @ 17:25:21 #163
13462 BansheeBoy
pi_19515998
quote:
Op zondag 30 mei 2004 17:23 schreef FuifDuif het volgende:
Nou, Ludwig, inderdaad, daar heeft X-Ray wel een punt ja. Over een tijdje zullen we onderdrukt worden door de moslimcultuur (langzaam aan vormen ze een front zonder dat wij het doorhebben) en dan zullen de lijfstraffen op de heulers met de vijand wel ten uitvoer gebracht worden.
Wat is daar mis mee als dergelijk iets wordt bereikt MIDDELS de democratie ???

pi_19516052
quote:
Op zondag 30 mei 2004 15:50 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
sm
pi_19517331
quote:
Op zondag 30 mei 2004 15:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Klets niet uit je nek. Een groot deel vd moslims is heel 'fout'. En ik heb heel veel verstand van geloof.

Je lult uit je nek
Hoe kom je nou daarbij
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_19517496
quote:
Op zondag 30 mei 2004 17:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee als dergelijk iets wordt bereikt MIDDELS de democratie ???

Ja ONZE democratie ja. Het zou toch te belachelijk voor woorden zijn dat we tot een moslimstaat worden, omdat de democratie dat nu eenmaal toe laat? Ja daag. Ik ga mijn mooie Nederland echt niet opgeven voor zoiets. Maar goed, de tijd zal het leren en jij ook, wanneer je onder de druk staat van die moslimidioten.
pi_19517612
die breezah meisjes zijn gewoon jong en naief..
  zondag 30 mei 2004 @ 19:05:38 #168
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_19518041
quote:
Op zondag 30 mei 2004 14:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nederlandse mannen lijken wel geemancipeerd, maar in wezen zijn ze dat niet. en ja, in de meeste relaties is het de man die uiteindelijk de knoop doorhakt.
dat mag ook wel eens veranderen!
pi_19518315
quote:
quote:Op zondag 30 mei 2004 13:21 werd geschreven:
my story

Hmm, zal wel aan mij liggen, maar als ik dit soort dingen lees dan denk ik wel eens: volgens mij zou jij zelf ook wel willen dat je die meiden zo makkelijk om je vinger kon winden. Maar, dat kan je dus niet, en in plaats van de 'fout' bij jezelf te zoeken (je bent niet stoer genoeg) leg je de schuld bij de andere partij neer (ze zijn sletten). Waardoor je voor jezelf ook meteen kunt verantwoorden waarom je ze niet wil - ze zijn te makkelijk.

Terwijl dat eigenlijk 1 grote mindfuck is. Want waarom vind je ze 'makkelijk' als je ze zelf niet kan krijgen? Blijkbaar toch niet zo makkelijk...
Nah het verschil is: ik wil niet iedere meid die ik kan krijgen, ik kies er enkel degene uit die eventueel bij mij passen. Ik wil heus niet iedere meid rond mijn vinger kunnen draaien, levert je toch maar een kutreputatie op...wil ik niet.
pi_19519803
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:13 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik val op autochtone watjes met blond haar en blauwe ogen
pi_19519872
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:36 schreef FuifDuif het volgende:
Dat denk ik niet. Het is inmiddels als bijna een politieke kwestie geworden. Herinner je je misschien die docu over Turken/Marokkanen die gewone Nederlandse meisjes in het zwembad bijvoorbeeld aanranden? Gewoon omdat zij vinden dat het uitgelokt wordt? Weg met die gasten... direct!
Fuifje, dit moeten we vieren! We zijn het eindelijk eens eens met elkaar!
  zondag 30 mei 2004 @ 21:08:11 #172
93727 kofkof
draait het maar om, hahahah!
pi_19520475
quote:
Op zondag 30 mei 2004 18:34 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ja ONZE democratie ja. Het zou toch te belachelijk voor woorden zijn dat we tot een moslimstaat worden, omdat de democratie dat nu eenmaal toe laat? Ja daag. Ik ga mijn mooie Nederland echt niet opgeven voor zoiets. Maar goed, de tijd zal het leren en jij ook, wanneer je onder de druk staat van die moslimidioten.
Jah inderdaad. Die democratie kan me hol in.

En om even terug te komen op het topic. Meisjes die in de leugens trappen van Marokkanen en Turken verdienen geen hulp wanneer ze uiteindelijk verkracht worden door een paar vrienden of achter een raam belanden. Nederlandse meiden en multikulti relaties, ik kots erop!
pi_19520629
quote:
Op zondag 30 mei 2004 21:08 schreef kofkof het volgende:
Nederlandse meiden en multikulti relaties, ik kots erop!
Ik hoop dat je dan alleen op moslimculti's doelt.
pi_19522417
we hebben dan wel veel Breezah sletjes in NL zie best veel Turken en Marokanen met NL'se meisjes
  zondag 30 mei 2004 @ 22:36:56 #175
44620 Praag
pi_19522689
Tsja, ik zie het ook wel vaker. Toevallig een half Pools oud-klasgenootje die iets met een Turk had/heeft(?). Superlekker ding maar ze mag van die gast helemaal niets. En is nog superjaloers ook. Dat vind ik echt diep triest. En een Poolse vriendin van een Tsjechische vriendin die iets heeft met een Marokkaan en die behandelt haar ook als vuil. Hele knappe meid en die gast ziet er echt uit als een dope-dealer en ik moet steeds maar denken aan de term 'lover-boy'.

En wat NL'se vrouwen betreft, ze zoeken het maar lekker uit, ik val toch meer op buitenlandse vrouwen. En vrouwen die zich laten onderdrukken hoef ik toch niet. Doe mij maar vrouwen met een beetje pit.
All good things must come to an end...
pi_19523168
quote:
Op zondag 30 mei 2004 20:35 schreef Daphne85 het volgende:

[..]

Fuifje, dit moeten we vieren! We zijn het eindelijk eens eens met elkaar!
Daphne85, dit is inderdaad een historisch moment! Eindelijk maar toch is dan nu het moment van overeenstemming aangebroken. Laten we dit gaan vieren onder het genot van een fles rode wijn op het strand van Scheveningen bij ondergaande zon.
pi_19523255
quote:
Op zondag 30 mei 2004 20:32 schreef Daphne85 het volgende:
Ik val op autochtone watjes met blond haar en blauwe ogen
Ik heb wel blauwe ogen, maar donkerblond/bruin haar... is dat acceptabel voor jou?
  zondag 30 mei 2004 @ 23:01:12 #178
93727 kofkof
pi_19523324
quote:
Op zondag 30 mei 2004 21:16 schreef Daphne85 het volgende:

[..]

Ik hoop dat je dan alleen op moslimculti's doelt.
Zolang het maar Europeanen zijn vind ik het wel ok. Hoeveel gemengde relaties ik niet kapot heb zien gaan de laatste jaren (in mijn familie)

Nichtjes die het o zo spannend vinden om met een surinamer te hebben. Vervolgens krijg je het volgende:

Trouwen>2 of 3 jaar gaat het ok, dus >kind1>kind2>jaar of 5>pa gaat losbandig gedrag vertonen>pa blijkt vriendin te hebben>huwelijk kapot> moeder alleenstaand met 2 kinderen, geen huis>moeder moet voor kinderen zorgen en ook werken voor de inkomsten.

Jah, ik heb dat heel vaak gezien, multikulti huwelijken werken niet, voor wie mij niet gelooft, www.cbs.nl zoek de stats zelf maar op.

En daarbij, liever dat een Nederlandse meid ook Nederlandse nakomelingen krijgt.
pi_19523365
Nederland voor de Nederlanders!
pi_19525466
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:01 schreef kofkof het volgende:

[..]moeder moet voor kinderen zorgen en ook werken voor de inkomsten.

Jah, ik heb dat heel vaak gezien, multikulti huwelijken werken niet, voor wie mij niet gelooft, www.cbs.nl zoek de stats zelf maar op.
Ik dacht dat Nederlandse vrouwen kinderen, een carrière en alleenstaande moederschap heel goed aankonden?
  maandag 31 mei 2004 @ 00:32:39 #181
93727 kofkof
pi_19525920
quote:
Op maandag 31 mei 2004 00:15 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik dacht dat Nederlandse vrouwen kinderen, een carrière en alleenstaande moederschap heel goed aankonden?
Da's feministisch gezeik. Van mij hoeft een vrouw echt niet te werken, en kinderen te verzorgen, en het huishouden te doen etc. Ik ben waarschijnlijk in andermans ogen net zo oudbollig als jij bent qua vrouwen. (vrouwen willen kinderen? dan zorgen ze er maar voor, werken hoort niet wanneer je kinderen hebt)
  maandag 31 mei 2004 @ 01:50:28 #182
39328 RijstNatie
Cool Hwhip
pi_19527424
Die wijve zijn triest, dom en naief....en komen er meestal na een tijdje achter dat de maai hen belazert...
Het doel van de nazi's was niet alleen om joden uit te roeien....
Meeste moslims hebbe het doel de koran na te leven...
Nothing to see here, carry on
  maandag 31 mei 2004 @ 19:08:22 #183
93727 kofkof
pi_19541883
quote:
Op maandag 31 mei 2004 01:50 schreef RijstNatie het volgende:
Die wijve zijn triest, dom en naief....en komen er meestal na een tijdje achter dat de maai hen belazert...
Het doel van de nazi's was niet alleen om joden uit te roeien....
Meeste moslims hebbe het doel de koran na te leven...
Het doel van de nazi's was een gezonde maatschappij te creeëren. om dat te kunnen bereiken was het noodzakelijk om buitenlanders eerst te verwijderen uit europa.
pi_19543919
quote:
Op maandag 31 mei 2004 19:08 schreef kofkof het volgende:

[..]

Het doel van de nazi's was een gezonde maatschappij te creeëren. om dat te kunnen bereiken was het noodzakelijk om buitenlanders eerst te verwijderen uit europa.
Donder op idioot.
  maandag 31 mei 2004 @ 21:01:44 #185
21157 sioux_
lost in space
pi_19545265
een turkse vriendin van me zegt zelfs dat moslim jongens nederlandse meisjes alleen gebruiken als neuk-voer
  maandag 31 mei 2004 @ 21:03:07 #186
82534 DePresident
Ik mis Tessje
pi_19545311
Fuifduif ze dachten dat ik een kloon van jou was nadat ik gisteren 4 topics in SEX had geopend.
Maar ik vind het een eer hoor
Niet vaak zie je iemand die binnen zo'n korte tijd zoveel bekendheid heeft verworven binnen FOK
pi_19545378
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:01 schreef Illigit het volgende:
Landverraders zijn het!
pi_19545894
quote:
Op maandag 31 mei 2004 21:01 schreef sioux_ het volgende:
een turkse vriendin van me zegt zelfs dat moslim jongens nederlandse meisjes alleen gebruiken als neuk-voer
Volgens mij zitten we dan op 1 lijn met de rest van de ongelovige honden. Immers willen we allen niet een breezerslet trouwen.
pi_19545922
quote:
Op zondag 30 mei 2004 22:58 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb wel blauwe ogen, maar donkerblond/bruin haar... is dat acceptabel voor jou?
Qua haarkleur wel, maar qua mentaliteit niet
pi_19545982
quote:
Op zondag 30 mei 2004 23:01 schreef kofkof het volgende:
Zolang het maar Europeanen zijn vind ik het wel ok.
[..}
En daarbij, liever dat een Nederlandse meid ook Nederlandse nakomelingen krijgt.
Maar als het om een niet-blanke vrouw met een blanke man gaat (lees: ik met een blanke jongen )
pi_19547200
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:40 schreef Illigit het volgende:

[..]

wat is jouw opleidingsniveau?
  dinsdag 1 juni 2004 @ 08:55:55 #192
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_19554304
Tja, het is maar wat je mannelijk noemt he? Een primitieve haantjescultuur, dat is het. Kom op man, het is toch bijvoorbeeld algemeen bekend dat een auto gewoon een verlengstuk van hun lul is in die cultuur. En altijd maar lullen over de Nederlandse hoeren maar ondertussen maken de hypocriete klerelijertjes daar maar wat graag gebruik van. En maar schreeuwen dat ze moslim zijn en wij ongelovige honden. Alsof andere geloven niet bestaan, nee de islam is alles, ZIJ zijn het middelpunt van het univesum, yeah right!

Brrrrrrrrr, ik word schijtziek van dat volk.
Gaap Goals rulezzz!
pi_19554754
ik ben zelf nederlands maar jeez, wat een bullshit hierboven! De auto een verlengstuk van hun lul? moet je al die nederlandse "petjes" die hun peugeot 306 behangen met de halve seizoensvoorraad van de Halfords hier eens zien! Bovendien vindt niet iedere moslim dat nederlandse vrouwen hoeren zijn. Als ze dat wel vinden mogen ze er van mij net zo hard uit hoor
pi_19555485
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 08:55 schreef M_Schtoppel het volgende:
Tja, het is maar wat je mannelijk noemt he? Een primitieve haantjescultuur, dat is het. Kom op man, het is toch bijvoorbeeld algemeen bekend dat een auto gewoon een verlengstuk van hun lul is in die cultuur. En altijd maar lullen over de Nederlandse hoeren maar ondertussen maken de hypocriete klerelijertjes daar maar wat graag gebruik van. En maar schreeuwen dat ze moslim zijn en wij ongelovige honden. Alsof andere geloven niet bestaan, nee de islam is alles, ZIJ zijn het middelpunt van het univesum, yeah right!

Je hebt helemaal gelijk
Het is gewoon ziek wat er met ons mooie Nederland gebeurd.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 1 juni 2004 @ 10:38:50 #195
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_19555795
quote:
Op maandag 31 mei 2004 19:08 schreef kofkof het volgende:

[..]

En hierbij wil ik deze post nomineren voor de meest kansloze post van 2004
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 1 juni 2004 @ 10:58:13 #196
13462 BansheeBoy
pi_19556264
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 08:55 schreef M_Schtoppel het volgende:
Tja, het is maar wat je mannelijk noemt he? Een primitieve haantjescultuur, dat is het. Kom op man, het is toch bijvoorbeeld algemeen bekend dat een auto gewoon een verlengstuk van hun lul is in die cultuur.
Volgens mij bedoel je nu de 200% Nederlandse kampers die in omgekatte auto's rijden
quote:
En altijd maar lullen over de Nederlandse hoeren maar ondertussen maken de hypocriete klerelijertjes daar maar wat graag gebruik van.
Moet je ze de mogelijkheid maar niet geven
quote:
En maar schreeuwen dat ze moslim zijn en wij ongelovige honden. Alsof andere geloven niet bestaan, nee de islam is alles, ZIJ zijn het middelpunt van het univesum, yeah right!
Wie schreeuwt nou weer dat jij een hond bent ? Ok, je bent het misschien wel, maar niemand die het hier roept
quote:
Oh, het is nu een volk, geen religie meer

dinsdag 1 juni 2004 @ 11:00:16 #197
13462 BansheeBoy
pi_19556327
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 10:23 schreef Beach het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk
Het is gewoon ziek wat er met ons mooie Nederland gebeurd.
Nederland is net zoveel van ons als van de 3de generatie hier geboren en getogen islamitische buitenlanders. Ik beloof jullie dat Nederland beter zal worden, zeker als dadelijk de meerderheid moslim is

pi_19556775
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 11:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nederland is net zoveel van ons als van de 3de generatie hier geboren en getogen islamitische buitenlanders. Ik beloof jullie dat Nederland beter zal worden, zeker als dadelijk de meerderheid moslim is

:'(

Wehe... meerderheid moslim? Broedmachines om uiteindelijk je doel te kunnen bereiken?

Daarbij kan je wel zeggen dat Nederland net zoveel van de 3e gen. is, maar op welke manier zou je hier invulling aan willen geven dan? Zij zijn voor groot deel niet eens voldoende geiintegreerd (denkwijze, normen/waarden, etc), dus voor je over eigendom spreekt is aanpassen waarschijnlijk een eerste stap...

[ Bericht 11% gewijzigd door Kjew op 01-06-2004 11:35:38 ]
  dinsdag 1 juni 2004 @ 11:38:41 #199
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_19557261
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 10:58 schreef BansheeBoy het volgende:

Oh, het is nu een volk, geen religie meer

Joden worden ook vaak volk genoemd....
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 1 juni 2004 @ 11:44:33 #200
13462 BansheeBoy
pi_19557422
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 11:38 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Joden worden ook vaak volk genoemd....
Ja, ben ik met je eens, ook ik vind het vreemd, je bent niet de enige

pi_19557533
Een groep mensen die een bepaalde religie aanhangen kan je imo rustig een volk noemen... vind niet dat een volk naar land ingedeeld hoeft te worden...

Van Dale:

volk (het ~, ~en/~eren, ~en/~eren, ~en)
1 de gemeenschap van bewoners van een land die afstamming, taal, zeden, overlevering gemeen hebben
2 de gezamenlijke bewoners van een staat in betrekking tot het staatshoofd of de regering, de onderdanen => natie
3 de lagere sociale klassen => canaille, crapuul, gemeen, gepeupel, goegemeente, grauw, het gemene volk, het gewone volk, janhagel, Jan Publiek, klootjesvolk, plebs, publiek, voetvolk, vulgus
4 een of meer mensen
5 groep bijen of andere in groepen levende insecten met eenzelfde woonplaats
  dinsdag 1 juni 2004 @ 12:00:47 #202
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19557847
quote:
Op zondag 30 mei 2004 17:20 schreef Ludwig het volgende:

[..]

En terecht, want het slaat nergens op. Als je let op de smileys die X-Ray gebruikt, zie je ook dat je het niet serieus moet nemen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  dinsdag 1 juni 2004 @ 12:13:05 #203
53495 snowwie2
Polonaise loopt uit de hand
pi_19558161
een meisje moet toch zelf uitmaken met wie ze naar bed gaat?
als ze dat graag met een turk wil doen moet ze dat zelf weten

ik hoef niet te beslissen voor die meiden met wie ze wel en niet uit mogen.

zie het als een compliment van die turkse en marokkaanse jongens, de nederlandse meiden zijn mooi en goed in bed.
pi_19558354
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 12:13 schreef snowwie2 het volgende:
een meisje moet toch zelf uitmaken met wie ze naar bed gaat?
als ze dat graag met een turk wil doen moet ze dat zelf weten

ik hoef niet te beslissen voor die meiden met wie ze wel en niet uit mogen.

zie het als een compliment van die turkse en marokkaanse jongens, de nederlandse meiden zijn mooi en goed in bed.
dat moeten ze ook zelf weten.. maar probeer voor de lol eens zo'n buitenlands meisje te versieren en wacht de reactie van broers/vrienden/whatever eens af... kun je lachen....
  dinsdag 1 juni 2004 @ 12:37:58 #205
60539 Blinky
Au feu!
pi_19558796
Ik merk dat er inderdaad Marokkaanse of Turkse jongens zijn die precies weten hoe ze een meisje moeten versieren. Ik heb voor de klas gestaan en zag het vaak gebeuren. Ik zie het als aanstellerig of slijmerig, maar ik heb me proberen te verplaatsen in die jonge meiden en dan kan ik me voorstellen dat het zijn uitwerking treft. Ze weten namelijk precies wat ze wanneer moeten zeggen en hoe ze die meiden in hun ogen moeten kijken om geliefd bij de hele klas te worden. Jammer dat ze er inderdaad niets van menen. En als docent sta je dan aardig machteloos. Als je er iets van zegt dan discrimineer je. Wel lastig hoor.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  dinsdag 1 juni 2004 @ 12:49:56 #206
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_19559067
quote:
Op zondag 30 mei 2004 13:53 schreef P4nic het volgende:

[..]

Ik ben opgegroeid met allochtonen, ga er nog altijd mee om, en zeker 95% van die mannen reageert zoals ik eerder beschreef, sorry maar het is zo. Zeer weinig hebben echt respect, en degene die respect hebben zijn dan ook behoorlijk opgevoed, zoals ik hiernet beschreef.
Misschien dat dit meer zegt over jouw vriendenkring, oftewel de mensen waar jij mee rond hangt, dan dat het wat zegt over allochtonen in 't algemeen.
Krekker is de bom!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 12:52:03 #207
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_19559114
quote:
Op zondag 30 mei 2004 14:39 schreef MrX1982 het volgende:
Die meisjes hebben waarschijnlijk een slechte opvoeding gehad. Het zijn vaak van die standaard anita figuren.

Statistisch gezien stranden relatief veel gemengde huwelijken. En dat verbaasd me niets.
Statistisch gezien stranden sowieso zeer veel huwelijken. Voor je dit soort uitspraken kan doen moet je wat weten over de onderlingen verhoudingen gemengd - niet gemengd & gestrand / niet gestrand.
Krekker is de bom!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 12:56:37 #208
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_19559228
quote:
Op zondag 30 mei 2004 22:36 schreef Praag het volgende:
Hele knappe meid en die gast ziet er echt uit als een dope-dealer en ik moet steeds maar denken aan de term 'lover-boy'.
Misschien dat dat de oorzaak is en niet zijn Marokkaanse afkomst an sich.
Krekker is de bom!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 12:59:48 #209
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_19559297
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 11:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ach je bent gewoon een dom ventje. Je moet al dat woestijnzand eens uit je kop laten stromen, misschien wordt het dan nog wel wat. Jullie addergebroed (die ene 2% goede niet te na gesproken) zal hier NOOIT de boel overnemen, dat beloof ik je!
Gaap Goals rulezzz!
pi_19559570
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 12:56 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Misschien dat dat de oorzaak is en niet zijn Marokkaanse afkomst an sich.
Onzin... dat is namelijk het gevolg van die Marokkaanse afkomst...
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:12:01 #211
44620 Praag
pi_19559623
Joh, we kunnen wel een eeuwigheid in de rondte hierover discussieren, feit blijft dat het gewoon gebeurd. En wie dat niet ziet is blind.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:34:26 #212
60539 Blinky
Au feu!
pi_19559998
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:12 schreef Praag het volgende:
Joh, we kunnen wel een eeuwigheid in de rondte hierover discussieren, feit blijft dat het gewoon gebeurd. En wie dat niet ziet is blind.
En vervolgens kunnen we er niets aan doen.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_19560369
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:34 schreef Blinky het volgende:

[..]

En vervolgens kunnen we er niets aan doen.
Je moet er niks ook aan willen doen. Of wil je het ras puur en blank houden?
Allah Al Watan Al Malik
pi_19560456
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja!

dinsdag 1 juni 2004 @ 13:54:28 #215
58560 Oksel
Gezellig.
pi_19560557
Zolang het goed is voor de intergratie.. ben ik er blij om. En een halfbloedje is geen marokkaan meer. Dus een marokkaan minder. Top!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:57:30 #216
44620 Praag
pi_19560642
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:54 schreef Oksel het volgende:
Zolang het goed is voor de intergratie.. ben ik er blij om. En een halfbloedje is geen marokkaan meer. Dus een marokkaan minder. Top!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 14:02:44 #217
60539 Blinky
Au feu!
pi_19560769
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, maar ik vind wel dat ze moeten integreren. Tot een tijd geleden is er vanuit het kabinet niet veel over te doen geweest maar nu wel. En dat vind ik goed.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 14:10:33 #218
93727 kofkof
pi_19560964
quote:
Op maandag 31 mei 2004 20:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Donder op idioot.
STFU met je John Kerry en je israel vlag.

Landverraders en voorstanders van multikulktuur, eindigen tegen de muur.
pi_19561345
quote:
Op zondag 30 mei 2004 12:58 schreef FuifDuif het volgende:
...Ik moet er wel bij vermelden dat ik de desbetreffende personen tot de breezahgroep classificeer.
Ach ja het is wat met die breezersletjes van tegenwoordig, arme schaapjes zijn het ...

(en het verband met de door Theo van Gogh in zijn columns gebezigde term "Abu Jajah's 5e colonne van schapenneukers" zal ik hier voor alle duidelijkheid NIET leggen ...)
...And no use for a sig!
pi_19561520
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 14:02 schreef Blinky het volgende:

[..]

Nee, maar ik vind wel dat ze moeten integreren. Tot een tijd geleden is er vanuit het kabinet niet veel over te doen geweest maar nu wel. En dat vind ik goed.
Zoals Er is geen reet veranderd. En wat heeft integreren nou met het neuken van Hollandse meisjes te maken. Geintegreerder kan niet, zou je toch zo op het eerste gezicht zeggen nietwaar?
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 1 juni 2004 @ 14:38:07 #221
13462 BansheeBoy
pi_19561683
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:54 schreef Oksel het volgende:
Ja klopt, maar gelukkig blijven ze wel moslim

pi_19562893
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 14:10 schreef kofkof het volgende:

[..]

je ondertitel slaat op je herseninhoud
  dinsdag 1 juni 2004 @ 15:50:19 #223
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_19563512
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 14:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja klopt, maar gelukkig blijven ze wel moslim

Ja, ook zo'n achterlijk iets van jullie geloof, dat je zo al geboren wordt pfffff.

Op mijn werk zit ook zo'n klerelijer, altijd zaniken over moslim dit moslim dat maar ondertussen zit meneer wel vette porno op z'n werk te kijken.
Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 16:16:25 #224
13462 BansheeBoy
pi_19564256
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 15:50 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Ja, ook zo'n achterlijk iets van jullie geloof, dat je zo al geboren wordt pfffff.
Essay: "Nederland en de Islam"
quote:
Op mijn werk zit ook zo'n klerelijer, altijd zaniken over moslim dit moslim dat maar ondertussen zit meneer wel vette porno op z'n werk te kijken.
Klerelijer = Moslim ???
Jij = discriminator

dinsdag 1 juni 2004 @ 16:34:12 #225
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_19564751
quote:

[..]

Wauw hij kan shut the fuck up afkorten!
Porcupine Tee - Normal
pi_19564849
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 16:34 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Wauw hij kan shut the fuck up afkorten!

jij = MER student, hij zit in het leger mijn vooroordelen in een klap bevestigd

pi_19565360
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 16:37 schreef rickywilliams het volgende:

[..]

jij = MER student, hij zit in het leger mijn vooroordelen in een klap bevestigd

Ik denk niet dat jij nog zo tolerant praat als jouw zusje gepaald wordt door een enge marokkaan die hem smeert na een week
pi_19565855
dat heeft niets met die marokkaan te maken er zijn zat Nederlandse jongens die precies hetzelfde flikken bovendien moet mijn zusje zelf weten wat ze doet, leert ze van.... Als ie haar nou had verkracht was het een ander verhaal geweest
  dinsdag 1 juni 2004 @ 17:45:23 #229
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_19566661
quote:

[..]

Ik vraag me toch echt af hoe het kan dat iemand zulke diepgewortelde haat in zich heeft. Best meelijwekkend eigenlijk. Ik denk dat een einde tegen de muur in jouw geval eerder een verlossing zou zijn dan een probleem. Ben je eindelijk verlost van dat ellendige leventje dat je nu leidt (en lijdt) en niet te vergeten zou het Nederland ook zeer ten goede komen.

-edit-
Hobbies/interesses: Militaria

Zo zo, zit je in 't leger? Vertel, hoe ga je om medesoldaten van allochtone afkomst?
Ben je er zo eentje die de allochtonen die meestrijden voor dit land, in vijandelijk gebied in de rug zou schieten en daarna zou doen alsof ze door de vijand waren gedood?

[ Bericht 8% gewijzigd door KreKkeR op 01-06-2004 18:09:51 ]
Krekker is de bom!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 18:52:29 #230
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_19568189
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 16:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Essay: "Nederland en de Islam"
[..]

Klerelijer = Moslim ???
Jij = discriminator

Ja, klerelijer = moslim

Ik = discriminator? Het zal wel kamelelul

Jullie uit de ranzige onwelriekende moslimkut getrokken rattefoetussen

Krijg ik nu een ban? Oepsie!
Gaap Goals rulezzz!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 18:56:19 #231
67978 HenryHill
pi_19568275
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 18:52 schreef M_Schtoppel het volgende:
Krijg ik nu een ban? Oepsie!
Nee, gewoon het predikaat "knurft".

Tering zeg, get a hold of yourself.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 18:58:46 #232
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_19568314
Ja ja, I know sorry. Ben nogal opgefokt na het lezen van enkele stukjes van www.ertan.nl, ook zo'n figuur. Bah, is slecht voor m'n zielerust. Ik raak zo geirriteerd van dat volk he? Bleh!
Gaap Goals rulezzz!
pi_19568323
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 17:12 schreef rickywilliams het volgende:
dat heeft niets met die marokkaan te maken er zijn zat Nederlandse jongens die precies hetzelfde flikken bovendien moet mijn zusje zelf weten wat ze doet, leert ze van.... Als ie haar nou had verkracht was het een ander verhaal geweest
Precies, iedereen toch eigenlijk wat hij wilt....
Ik zie die meisjes ook liever niet in hun ongeluk stappen maarja elk doet met zijn vel wat hij wilt.
En de verstandige meiden trappen niet in die smoesjes, enkel voorbehouden voor de naiëvere meiden.(meestal toch, altijd we uitzonderingen)
  dinsdag 1 juni 2004 @ 19:11:10 #234
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_19568606
Oke, ik ben niet onredelijk. Ik wil even m'n excuses aanbieden voor het feit dat ik zojuist mijn echte mening heb gegeven over militante moslims. Niet dat ik niet volledig achter die mening sta maar ik had het hier niet publiekelijk moeten uiten.

Eens kijken of er ook moslims zo'n gebaar maken nadat ze ons voor varkens hebben uitgemaakt....?
Gaap Goals rulezzz!
pi_19570111
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 19:11 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oke, ik ben niet onredelijk. Ik wil even m'n excuses aanbieden voor het feit dat ik zojuist mijn echte mening heb gegeven over militante moslims. Niet dat ik niet volledig achter die mening sta maar ik had het hier niet publiekelijk moeten uiten.

Eens kijken of er ook moslims zo'n gebaar maken nadat ze zichzelf voor varkens hebben uitgemaakt....?
Van mij krijg jij het predikaat Held
  dinsdag 1 juni 2004 @ 20:02:46 #236
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_19570140
Opvallend overigens dat Turken en Marokkanen hier zo over 1 kam worden verschoren (zie topic titel) terwijl er het beide totaal verschillende culturen zijn.
Krekker is de bom!
  dinsdag 1 juni 2004 @ 20:14:27 #237
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19570547
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 20:02 schreef KreKkeR het volgende:
Opvallend overigens dat Turken en Marokkanen hier zo over 1 kam worden verschoren (zie topic titel) terwijl er het beide totaal verschillende culturen zijn.
het geblaat gaat verder toch eigenlijk alleen maar over marokkanen...
  dinsdag 1 juni 2004 @ 20:38:10 #238
46511 Linz
held der helden
pi_19571318
Interessant, wat ik me nou altijd al heb afgevraagd, doet het Nederlandse mannen pijn in hun hart als ze zien dat Nederlandse vrouwen met Marokkaanse en Turkse mannen omgaan wetende dat ze geneukt worden door hun? Met name dat laatste.

Ik heb wel eens gehoord van zo een meisje dat de reden dat dit soort meisjes op dat soort jongens vallen is dat ze gewoon een bepaalde uitstraling hebben. Mannelijk en Meditarrene (hoe spel je dat?!). Vrouwen over het algemeen vallen niet op nice guys en watjes, wat Nederlandse mannen over het algemeen wel zijn.

Helaas worden die meisjes alleen als neukertjes gebruikt.
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_19571381
quote:

[..]

Wat heeft dat er nou weer mee te maken? .
quote:
Nationaal-socialisten, racisten en Hitleraanhangers zet ik hoogstpersoonlijk tegen de muur. Dat zijn namelijk de grootste landverraders die er zijn.
pi_19571662
quote:
Op zondag 30 mei 2004 17:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja idd, hij kwam al zo op mij over, dit is dus zekers een kloon van Nordcore
Nordcore is een simpele ziel, net zoals jij. Daarom is de kans groter dat jij een kloon van hem bent.

Een beetje zo dom doen dat moslims in een nog slechter daglicht komen. Dat is waar jij mee bezig bent. Je achterlijke essay's getuigen eigenlijk van een grote kans dat jij een relkoon bent van één of andere neo-nazi. Hoewel de islam natuurlijk gelijk staat aan het nationaal socialisme. Maar dat spreekt voor zich.

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Sorry, maar ik vind je afgang totaal.

[ Bericht 12% gewijzigd door DrWolffenstein op 01-06-2004 20:55:49 ]
  dinsdag 1 juni 2004 @ 21:15:03 #241
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_19572438
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 20:49 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Hoewel de islam natuurlijk gelijk staat aan het nationaal socialisme. Maar dat spreekt voor zich.
Als de Islam daar gelijk aan staat, doet het Christendom dit ook. Interpretatieverschillen onder de verschillende Christenen en verschillen tussen fundamentalistische en niet fundamentalistische belijders van het Christenlijke doen daarbij niet terzake, aangezien jij deze verschillen bij de Islam voor het gemak ook maar even schijnt te negeren.
Krekker is de bom!
pi_19572537
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 21:15 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Als de Islam daar gelijk aan staat, doet het Christendom dit ook. Interpretatieverschillen onder de verschillende Christenen en verschillen tussen fundamentalistische en niet fundamentalistische belijders van het Christenlijke doen daarbij niet terzake, aangezien jij deze verschillen bij de Islam voor het gemak ook maar even schijnt te negeren.
Bij de islam is het fundamentalisme de hoofdstroming, net zoals bij het christendom in Polen.
  Milf dinsdag 1 juni 2004 @ 22:52:22 #243
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_19575719
quote:
Topics over 'Allochtone Nederlanders' worden zonder pardon gesloten of verwijderd. Het is gebleken dat dit soort topics flames, generalisaties of discriminerende posts bij de gebruikers uitlokken. Over deze regel is geen discussie mogelijk.
en dit bedoelen we nou.......

nu gaat het weer over geloof.. discriminatie... generalisatie.. tis wel goed

dicht dus
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')