quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 20:25 schreef Gosjke het volgende:[..]
Helaas weet je alleen bij het postkantoor ook nooit waar je aan toe bent als het zo'n minutenkwestie is. Want ik heb al meer dan eens gehad dat ik er voor 10-en was en dat de postkantoor persoon in kwestie pas om precies 10 uur uberhaupt wou vragen hoe je 't precies spelde. Als je de seconden kan aftellen, ben je zo net zo goed genaaid met je kaarten. Je bent volledig afhankelijk van de behulpzaamheid en intelligentie van het persoontje aan de balie.
Met andere woorden.. als iets écht snel uit gaat verkopen... heb ik eigenlijk bij geen enkele manier het gevoel dat, als je maar fanatiek genoeg bent, ik met grote zekerheid kaarten kan bemachtigen.
Klopt, daar heb je gelijk in. Zelfs al sta je er vroeg kan je het nog mislopen.
Toch heb je de grootste kans door er gewoon belachelijk vroeg te gaan staan en dat mens achter de balie ervan overtuigen dat het voor jou een leven of dood zaak is, wat ze vaak niet snappen. Als het drukker wordt gaan ze vaak vanzelf wel vragen hoe je het spelt ed.
Telefoon kan misschien nog, als je lang in de wacht wilt staan. Maar internet werkt nóóit.