abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50874772
ja hij is 'officieel' niet zo groot maar volgens mij kennen HEEL veel mensen 'm via internet en hoor zelfs om me heen van mensen van wie ik niet verwacht dat ze hem leuk zouden vinden dat ze er al heen gaan, dus denk dat 't drukker gaat worden dan rotown verwacht
pi_50874901
Hoe laat zal je er moeten zijn ongeveer?
Ik weet niet eens waar Rotown is in Rotterdam
pi_50879487
ik zou er om half 9 gaan liggen
pi_50879646
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 23:07 schreef Gosjke het volgende:
ik zou er om half 9 gaan liggen

Ik slaap wel uit.
pi_50880679
Nee, ik bedoelde 't serieus. Denk dat je best weleens kans hebt dat je er voor de middag moet zijn wel je nog een beetje fijn zicht hebben.
pi_50887707
Ik ook

Ik zou hem best een keer willen zien, maar ga er niet om half 9 mijn bed voor uit om daar dan heel de middag te blijven staan...
pi_50964127
JASON MRAZ
Datum: maandag 9 juli 2007
Voorverkoop vanaf: zaterdag 30 juni 2007
kleine zaal: 20.15 uur
zaal open: 19.30 uur
entree: 8,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)

In Paradiso dus
pi_50964301
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 11:27 schreef lienelien het volgende:
JASON MRAZ
Datum: maandag 9 juli 2007
Voorverkoop vanaf: zaterdag 30 juni 2007
kleine zaal: 20.15 uur
zaal open: 19.30 uur
entree: 8,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)

In Paradiso dus
Perfect
pi_50964429
Je wilt graag dat je straks zelf zonder kaarten eindigt omdat de toko binnen een minuut uitverkoopt? Dat je het op fok knalt? Die - wat zullen het zijn - 400 of 500 kaarten? zijn natuurlijk zo weg...
Egoistisch als het mag klinken, als je het overal gaat lopen verkondigen naai je uiteindelijk jezelf en de mensen die er al eerder achter waren.
pi_50964531
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 11:36 schreef Gosjke het volgende:
Je wilt graag dat je straks zelf zonder kaarten eindigt omdat de toko binnen een minuut uitverkoopt? Dat je het op fok knalt? Die - wat zullen het zijn - 400 of 500 kaarten? zijn natuurlijk zo weg...
Egoistisch als het mag klinken, als je het overal gaat lopen verkondigen naai je uiteindelijk jezelf en de mensen die er al eerder achter waren.
nou, sorry, hoor
pi_50965804
Dit is gewoon NIET leuk, juist in de week dat ik op vakantie in Nice zit gaat Mraz 3x optreden in NL
pi_50967374
Er kunnen volgens mij 200 man in de kleine zaal van Paradiso. Goeie zaal voor Jason trouwens.
pi_50969947
quote:
Beetje trieste reacties ja. Als jij er niks van af zou weten en je zou het hier zien zou je ook heel blij zijn.
Als fan zijnde hoor je dat te weten. Dan had je namelijk het al een dinsdag op de site van paradiso zien staan, Jason's bulletin van gisteren gehad, 3 mensen je al gecontact van Ey joh heb je gehoord omdat ze weten dat je fan bent.
Maar zodra je het overal gaat neer gooien krijg je ineens een stormloop op die kaartjes van mensen die denken: ow Jason Mraz ja dat ken ik wel vaag *klik* ey verrek wat grappig hij komt naar nederland...laat ik eens kaartjes halen. Ik verwijs nog maar een keer naar het John Mayer fiasco van vorig jaar.

[ Bericht 5% gewijzigd door belsen op 29-06-2007 16:10:49 (Warez. :() ]
pi_50970882
John Mayer hoef je me niet aan te herrineren, dat weet ik zelf nog maar al te goed. Had ook geen kaartje. Maar dat komt heus niet omdat het hier op Fok stond. Het bericht gaat vanzelf wel rond.
pi_50971078
Die mensen hebben toch net zo goed recht op een kaartje? Of moet je zijn doopnamen kennen om binnen te mogen komen?

Al stond er een billboard langs iedere snelweg in Nederland, nou en? Laat ze die mensen die kaarten op de zwarte markt gooien eens wegsaneren ofzo.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_50971415
Ze hebben wel recht op een kaartje, maar ik gun het de mensen die al tig jaar wachten op een concert meer dan die 'aanwaaiers'.

Dat vond ik bij John Mayer ook zo verschrikkelijk, je weet dat er mensen zijn die al jaren wachten op die man die geen kaartje hebben kunnen krijgen en dan staat er binnen iemand naast je "Ja ik ken m eigenlijk niet echt, had ooit daughters gehoord op skyradio en dat klonk wel grappig".

Even totaal iets anders: OVIDE!!!!!
pi_50972979
Ja, ik snap ook wel wat je bedoelt. Ik ben meer verbitterd dat ik het zelf niet wist dat John Mayer kwam en dat het van mij toen we op billboards had mogen staan.
pi_50987414
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:05 schreef Jill-RMC het volgende:
Ze hebben wel recht op een kaartje, maar ik gun het de mensen die al tig jaar wachten op een concert meer dan die 'aanwaaiers'.

Dat vond ik bij John Mayer ook zo verschrikkelijk, je weet dat er mensen zijn die al jaren wachten op die man die geen kaartje hebben kunnen krijgen en dan staat er binnen iemand naast je "Ja ik ken m eigenlijk niet echt, had ooit daughters gehoord op skyradio en dat klonk wel grappig".

Even totaal iets anders: OVIDE!!!!!
ja maar dat blijf je houden. Dat was bij Maroon5 al zo erg, en bij zoveel singer songwriters die opeens ontdekt worden door het algemene publiek (gavin ).
pi_50987692
Ja maar toen die in de kleine zaal speelde viel dat reuze mee...dat was nog voor de hype Toen liep je Adam nog gewoon omver voor de Paradiso en had Gavin een paar leuke liedjes en hijzelf was absoluut niet leuk. The good old days
pi_50987863
Gavin ging zelfs dag ervoor gezellig in de stad winkelen met z'n parents en kwam ik 'm tegen bij t van gogh museum Maar goed, die is ook lekker down-to-earth.

Anyway: Ben benieuwd morgen OF het uitverkocht raakt binnen een ochtend. Betwijfel het maar 200 kaarten klinkt niet als heel veel idd.

En als deze 'tour' door europa een beetje aanslaat lijkt 't me sterk dat we nu weer zo lang moeten wachten op een nieuwe show hier.
pi_50988049
Gavin is heel relaxed zolang ie zn Jameson maar heeft

Ik gok trouwens dat bij een erge stormloop ze het doorknallen naar de grote zaal. Speelt geloof ik niets op die dag.
pi_50989408
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 23:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Gavin is heel relaxed zolang ie zn Jameson maar heeft

Ik gok trouwens dat bij een erge stormloop ze het doorknallen naar de grote zaal. Speelt geloof ik niets op die dag.
Reken er maar niet op. Dan hadden ze dat al gedaan. Ze zullen niet voor niks voor de kleine zaal kiezen. Grote zaal had hij ook wel uit kunnen verkopen ws.
pi_50994310
Of je gaat even niet online in de voorverkoop....
pi_50994554
En uiteraard doe je het bij het postkantoor ook niet.

Ticketservice telefoonlijn is al de gehele tijd in gesprek.

Dit gaat lekker...

Jason Stress
pi_50994764
En het is uitverkocht....schijnbaar....én sterf ticketmaster!

"Nee hoor...wie kent Jason Mraz nou...dat loopt vast niet zo een vaart"
pi_50995463
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 10:47 schreef Jill-RMC het volgende:
En het is uitverkocht....schijnbaar....én sterf ticketmaster!

"Nee hoor...wie kent Jason Mraz nou...dat loopt vast niet zo een vaart"
Ah... Ik leef met je mee.
pi_50995837
En iedereen die achter zijn computer zat is dus genaaid.

Neej, gelukkig kent niemand Jason. Binnen 5 minuten uitverkocht en volgens het ticketservice vrouwtje hadden alleen de mensen kaarten die VOOR 10 uur op het postkantoor al een mederwerker in de houdgreep hadden (zodat ie alleen nog maar op enter hoefde te duwen) en de mensen die ruim voor 10-en gebeld hebben en meer dan een kwartier in de wacht hebben gestaan.
Want omdat, om duistere redenen de online verkoop nooit gestart is, zijn alle andere mensen genaaid.

Bom op ticketservice, zoveelste keer dat ik dankzij hun fouten mijn kaarten voor binnen-enkele-minuten-uitverkochte concerten misloop. Gadver de gadver... Typisch weer. En waarschijnlijk de mensen die NSJ kunnen betalen en een dag vrij kunnen nemen voor Round town, die hebben nu vast ook weer kaarten.

pi_50995848
Sow en er zijn een heleboel mensen met mail. Echt wat een onzin, de hele week staat er online verkoop start op zaterdag 30 juni om 10 uur en dan vlak voor 10 uur gewoon besluiten om niets online te verkopen. Ticketservice bellen...dies uiteraard continue in gesprek. Mensen naar het postkantoor gekicked...daar kunnen ze niets doen. "Hij staat niet op rood - want dan is het uitverkocht, maar toch kan ik geen kaarten afdrukken."
Ondertussen al 6x keer ticketservice gebeld...zonder resultaat.
Margo op het postkantoor ook Ticketservice....dan eindelijk na eindeloos in de wacht staan een echt persoon aan de lijn. “Tsja nu was het concert dus uitverkocht, want kleine zaal paradiso en maar een beperkt aantal kaarten dat gaat natuurlijk snel.”

Of sterf toch op een zeer langzame en pijnlijke manier!

*Gaat alvast zwaaien naar de kaartjes op marktplaats die straks voor honderden euro's weggaan*
  zaterdag 30 juni 2007 @ 12:32:53 #210
181366 spirito
free Richard Nixon!
pi_50996885
Idd behoorlijk vreemd van Ticket-gestuurddoorsatan-Service. Ik had denk ik geluk want bij het postkantoor bij de Dam was het redelijk rustig; een dame voor me bij de ticket counter die ook voor Jason tickets kocht (en zn voor en achternaam mocht spellen voor de ietwat slome man achter de computer), 10;05 nog net kaarten.
if dreams came true/ well, wouldn't that be nice
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')