Doe 'es ff gewoon, die mods waar jij op kotst, die doen dit allemaal wel in hun vrije tijd hoor. En al ze iets in hun vrije tijd doen, dan moet dat wel leuk zijn. En als jij dan zo doet, dan hebben ze er geen plezier meer in, toevallig. Dus je kan je inhoudsloze opmerking beter achterwege laten.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:48 schreef Insomaniac het volgende:
Kutmods.

Sorry Dirk.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Doe 'es ff gewoon, die mods waar jij op kotst, die doen dit allemaal wel in hun vrije tijd hoor. En al ze iets in hun vrije tijd doen, dan moet dat wel leuk zijn. En als jij dan zo doet, dan hebben ze er geen plezier meer in, toevallig. Dus je kan je inhoudsloze opmerking beter achterwege laten.
![]()

Nóg niet! Ik ben me aan het inlikkenquote:Op maandag 31 mei 2004 16:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
sinds wanneer is kasta een GPD-er??

Die komt in de oppo!quote:Op maandag 31 mei 2004 16:10 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]

Nee wacht, doe deze maar alvast:quote:Op maandag 31 mei 2004 16:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die komt in de oppo!!

quote:Op maandag 31 mei 2004 16:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee wacht, doe deze maar alvast:
[afbeelding]

bepaalde gavenquote:Op maandag 31 mei 2004 12:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is toch niks mis mee? Jij opende dat topic en PR gooide het op slot, waren alle topics maar zo helder
Hoe heb je dat topic trouwens ooit gevonden, da's best lastig zoeken!

Ik kan er niks aan doen.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:21 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Euh , die poultrygeist of zoiets , verneukerdje ofzo.

Hij heeft wél een grappige username. Dat moet gezegd worden.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen..
Maar die poultrygeist is goed fout bezig..

Wanneer ga je eens een nieuw TTT topic maken?quote:Op maandag 31 mei 2004 19:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hij heeft wél een grappige username. Dat moet gezegd worden.

Daarom verbaas ik me ook zo over zijn posts. Creatief genoeg om iets leuks te bedenken, maar toch alleen bagger posten.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hij heeft wél een grappige username. Dat moet gezegd worden.

Ik heb er op dit moment vier gereedstaan. Serieus.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:41 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens een nieuw TTT topic maken?

Nobelheid in optima forma.quote:Op maandag 31 mei 2004 19:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb er op dit moment vier gereedstaan. Serieus.
Maar ik bewaar ze, omdat ik nu probeer om andere topics leuker te maken. Nobel he?

Ik ga weg!quote:Op maandag 31 mei 2004 20:02 schreef Briefcase het volgende:
Kan iemand mij ff bijpraten wbt het kleurtje van Inso. Dank u.![]()

Ah een vakantie van Inso. Mijn dank is groot Dagonet.quote:

Nou nou, inso zit er al sinds Februari hoor, toch al 3 keer langer dan FFquote:Op maandag 31 mei 2004 20:12 schreef Briefcase het volgende:
[..]
Ah een vakantie van Inso. Mijn dank is groot Dagonet.
* Dagonet krijgt oldenzaaltje memoires

meer in de richting van newbies die mod wordenquote:Op maandag 31 mei 2004 20:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou nou, inso zit er al sinds Februari hoor, toch al 3 keer langer dan FF

quote:Op maandag 31 mei 2004 20:28 schreef Briefcase het volgende:
[..]
meer in de richting van newbies die mod worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |