Waarom zou dat niet mogen?quote:Op zondag 6 juni 2004 16:59 schreef Meki het volgende:
User AIIah Mag toch niet of wel ?
Waarom is dat discriminerend?quote:Op zondag 6 juni 2004 17:35 schreef Meki het volgende:
omdat je dan vele Moslims van Fok discrimineert
Nee hoor, het is gewoon een kutkloon die goedkoop probeert te scoren, als je dat mislukte grapje aandacht gaat geven speel je hem precies in de kaarten dus kan je de user maar beter op waarde schatten. Boeie dusquote:Op zondag 6 juni 2004 17:35 schreef Meki het volgende:
Er is ook een user God.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:35 schreef Meki het volgende:
wel 2quote:Op zondag 6 juni 2004 17:35 schreef Meki het volgende:
Ach, nog altijd beter dan een kutmodquote:Op zondag 6 juni 2004 17:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee hoor, het is gewoon een kutkloon die goedkoop probeert te scoren, als je dat mislukte grapje aandacht gaat geven speel je hem precies in de kaarten dus kan je de user maar beter op waarde schatten. Boeie dus![]()
En je punt is?quote:Op zondag 6 juni 2004 17:42 schreef AIIah het volgende:
[..]
Ach, nog altijd beter dan een kutmod.
Done.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:07 schreef timbob het volgende:
500500
doe hier maar een slotje op
ik dacht iets leuks te melden te hebben, maar ik had me vergist
het ging over een vrouw trouwens.
en iets dat ik meegemaakt had.
Joepiequote:Op maandag 7 juni 2004 00:24 schreef Nouk het volgende:
Inso is terug!!
Daar lijkt het dan op. Want die deel 2 stond toch al een lang tijdje onaangeroerd in ONZ en anyway ik had het nog tegen Dagonet gezegd. Ik zei ik dacht dat er geen reeksen mochten komen in ONZ, toen hij het eerste deel naar ONZ verhuisde.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:52 schreef Insomaniac het volgende:
Ik wil niemand hier weg hebben hoor..
Was toch een opvallend onderwerp???quote:Maar ik zie dat er een reeks bij is (deel 3, vol met slowchat) en er is een reeksenstop. Er zijn genoeg lopende reeksen waar je kan slowchatten, zowel in ONZ als in GC. Dan zie ik een onbegrijpelijk topic, wat weer een spinoff is van een topic in GC en dan snap ik het niet meer. Vandaar mijn vraag om het bij een topic te houden.
Ik niet. Ben eruit geschopt om onduidelijk redenen dus... Slowchatreeks-dakloos ben ik.quote:And correct me if I'm wrong, maar jullie zitten toch in 30/40 in GC?
Ja, maar thumbie is wel iemand die altijd over seksuele dingen begint hoor.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:52 schreef Dagonet het volgende:
Ryan, jij en thumb zijn sowieso welkom in LIT, jullie slowchat is een toonbeeld van taalgevoel
Nee ik absoluut niet meer.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:52 schreef Insomaniac het volgende:
And correct me if I'm wrong, maar jullie zitten toch in 30/40 in GC?
Nooit geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar lijkt het dan op. Want die deel 2 stond toch al een lang tijdje onaangeroerd in ONZ en anyway ik had het nog tegen Dagonet gezegd. Ik zei ik dacht dat er geen reeksen mochten komen in ONZ, toen hij het eerste deel naar ONZ verhuisde.
Opvallend zeker, maar simpel als ik ben begrijp ik niet waarom dat niet in het betreffende topic in GC kon.quote:Was toch een opvallend onderwerp???
Dat is wel sneu.quote:Ik niet. Ben eruit geschopt om onduidelijk redenen dus... Slowchatreeks-dakloos ben ik.
Wat lief!quote:Op maandag 7 juni 2004 00:52 schreef Dagonet het volgende:
Ryan, jij en thumb zijn sowieso welkom in LIT, jullie slowchat is een toonbeeld van taalgevoel
Zie boven!quote:Op maandag 7 juni 2004 00:59 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Nee ik absoluut niet meer.
Ryan heeft wel gelijk in zijn post. We beperken ons altijd tot 1 topic om te chatten, juist om de boel niet vol te baggeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |